Jump to content
Ion

ΚΟΜΙΞ

Recommended Posts

σε ευχαριστω πολυ

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 14/12/2018 στο 12:41 ΜΜ, PhantomDuck είπε:

Όχι, τα εξώφυλλα ήταν στάνταρ. Ένα για το 100, ένα για το 200.

 

Comix_0100.jpgComix_0200.jpg

 

 

Αν σου πω ότι και το #198 είχε εναλλακτικό εξώφυλλο, θα με πιστέψεις?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 λεπτά πριν, apetoussis82 είπε:

 

Αν σου πω ότι και το #198 είχε εναλλακτικό εξώφυλλο, θα με πιστέψεις?

Τι εννοείς; Μόνο ένα εξώφυλλο δεν είχε κυκλοφορήσει; Εκτός αν λες πως είχε διαφημιστεί με διαφορετικό εξώφυλλο.

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 λεπτά πριν, PhantomDuck είπε:

Τι εννοείς; Μόνο ένα εξώφυλλο δεν είχε κυκλοφορήσει; Εκτός αν λες πως είχε διαφημιστεί με διαφορετικό εξώφυλλο.

 

"είχε" είπα, όχι "έχει". Από μια σημείωση που έχω εδώ, λέει να κοιτάξω στην σελίδα 77 του τεύχους 255, για το εναλλακτικό εξώφυλλο του τεύχους 198 (βαριέμαι τώρα να ξεθάψω τα Κόμιξ -βρίσκονται πίσω από τη σειρά με τα Νέα Μίκυ Μάους :))

 

Ρώτησα γι'αυτό το εξώφυλλο και την περίφημη συντακτική ομάδα του τερζοπουλικού Κόμιξ, αλλά δεν πήρα ποτέ απάντηση.

 

ΥΣ: τις τρεις πρώτες φορές που έγραψα στους συντάκτες (κάπου μεταξύ 1990 και 2008), με έγραψαν κι αυτοί κανονικά. Την τέταρτη, επανόρθωσαν κάπως.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Α ναι, στην στήλη για αγορά προηγούμενων τευχών, νομίζω το είχαμε ξανασυζητήσει εδώ μέσα. Έχω πρόχειρο σκανάρισμα χαμηλής ποιότητας.

1197312635_198-.thumb.jpg.f1eccaebdc9baa31776914d00904475c.jpg

 

 

Τελικά το χρησιμοποίησαν στην επανέκδοση της ιστορίας στην Β' περίοδο

KOMIXB_0023.jpg

 

 

Edited by PhantomDuck
  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 λεπτά πριν, PhantomDuck είπε:

Α ναι, στην στήλη για αγορά προηγούμενων τευχών, νομίζω το είχαμε ξανασυζητήσει εδώ μέσα. Έχω πρόχειρο σκανάρισμα χαμηλής ποιότητας.

 

1197312635_198-.thumb.jpg.f1eccaebdc9baa31776914d00904475c.jpg

 

Ήμουν σίγουρος ότι εσύ και κάποιοι άλλοι δικοί μας θα το είχαν προσέξει τότε. Που βρίσκω τη συζήτηση αυτή?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έκανα μία αναζήτηση για «μεγαλειότης Σκρουτζ Μακ Ντακ» και «μεγαλειότης» σκέτο, και δεν βρήκα κάτι. Πάντως από κάπου το είχα ξανακούσει, αλλά δεν θυμάμαι αν ήταν από το φόρουμ ή όχι.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αντικαταστάθηκαν τα εξώφυλλα των τευχών: 98, 115, 120, 123 και 179 ενώ προστεθήκαν και τα οπισθόφυλλα τους. :)

 

:beersanta:

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έπεσε (εντελώς τυχαία) στα χέρια μου το νούμερο ένα. Διαβάστηκε, γιατί στο κάτω-κάτω, τι κομιξάδες είμεθα αν δεν διαβάσουμε το Άγιο Δισκοπότηρο τόσων συλλεκτών; Κάθε άλλο παρά ειδικός είμαι στον κόσμο της Disney, αλλά μπορώ πλέον, πιστεύω, να καταλάβω την επίδραση που είχε η ιστορία αυτή όταν πρωτοεκδόθηκε (τουλάχιστον στις ΗΠΑ) και τη σημασία της στο σύμπαν των παπιών. a6ae7b480153464033c4ecfa98b1d85a.gif

  • Like 9
  • Respect 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διαγράφηκε αγγελία. Δεν επιτρέπονται τέτοιες παρά μόνο στην ενότητα ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ και μόνο από ενεργά μέλη.  @Imagine channel, σε παρακαλώ ΜΗΝ ξαναποστάρεις την αγγελία σου. Δεν μας ενδιαφέρει. :)

 

:cheers:

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια και βλέπω οτι έχετε ψάξει το θέμα πολύ και επειδή δεν βρήκα κάτι στις σελίδες που διάβασα (είναι πολλές οι 77), λύστε μου και εμένα την απορία που έχω τόσα χρόνια.

Πως έκανε επιλογή ιστοριών ο Τερζόπουλος;

 

Εντάξει Ρόσα όλα, Μπάρκς όλες οι μεγάλες και πολλές 10σέλιδες (που εμένα μου αρέσουν περισσότερο απο τις περισσότερες ιστορίες άλλων). Νομίζω οτι απο Σκάρπα και Καβατσάνο έβαλε λίγες (εντάξει δε θυμάμαι πλέον τα αρχικά τεύχη και εχω πολλά κενά στα πρώτα 100, αλλά αυτή την εντύπωση έχω). Όμως κατα τα άλλα είχε συνεχώς τους ίδιους και τους ίδιους. Απο ιταλούς κυρίως Βίκαρ, κάθε τεύχος Βαν Χόρν (πρέπει να είναι αδέρφια αυτοί, δεν το έχω ψάξει), Χεύμανς (μάλλον και άλλα αδερφια εδώ) και διάφορους που απο τα ονόματα φαίνονται βορειο-ευρωπαίοι. Γενικά μια μικρή ομάδα σχεδιαστών που οι μισοί δεν λένε και τίποτα. Οι περισσότερες ιστορίες ήταν σχετικά καινούγιες. Απο παλιές μόνο Μπάρκς.

 

Τις έπαιρνε σε πακέτα; Κατι σαν "συνδρομή" απο τα κεντρικά; Δεν ξέρω, μπορεί να είμαι τελείως λάθος αλλά αυτή την εντύπωση μου έδινε. Δεν ήταν επιλεγμένες ιστορίες απο τα τελευταία π.χ. 40-50 χρόνια αλλά οτι πρόσφατο έβγαζαν κάποιοι συγκεκριμένοι.

  • Like 3
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, The_Black_Knight said:

Μια και βλέπω οτι έχετε ψάξει το θέμα πολύ και επειδή δεν βρήκα κάτι στις σελίδες που διάβασα (είναι πολλές οι 77), λύστε μου και εμένα την απορία που έχω τόσα χρόνια. 

Πως έκανε επιλογή ιστοριών ο Τερζόπουλος;

 

Εντάξει Ρόσα όλα, Μπάρκς όλες οι μεγάλες και πολλές 10σέλιδες (που εμένα μου αρέσουν περισσότερο απο τις περισσότερες ιστορίες άλλων). Νομίζω οτι απο Σκάρπα και Καβατσάνο έβαλε λίγες (εντάξει δε θυμάμαι πλέον τα αρχικά τεύχη και εχω πολλά κενά στα πρώτα 100, αλλά αυτή την εντύπωση έχω). Όμως κατα τα άλλα είχε συνεχώς τους ίδιους και τους ίδιους. Απο ιταλούς κυρίως Βίκαρ, κάθε τεύχος Βαν Χόρν (πρέπει να είναι αδέρφια αυτοί, δεν το έχω ψάξει), Χεύμανς (μάλλον και άλλα αδερφια εδώ) και διάφορους που απο τα ονόματα φαίνονται βορειο-ευρωπαίοι. Γενικά μια μικρή ομάδα σχεδιαστών που οι μισοί δεν λένε και τίποτα. Οι περισσότερες ιστορίες ήταν σχετικά καινούγιες. Απο παλιές μόνο Μπάρκς.

 

Τις έπαιρνε σε πακέτα; Κατι σαν "συνδρομή" απο τα κεντρικά; Δεν ξέρω, μπορεί να είμαι τελείως λάθος αλλά αυτή την εντύπωση μου έδινε. Δεν ήταν επιλεγμένες ιστορίες απο τα τελευταία π.χ. 40-50 χρόνια αλλά οτι πρόσφατο έβγαζαν κάποιοι συγκεκριμένοι.

Ο Vicar ήταν Χιλιανός. Ο William Van Horn είναι πατέρας του Noel. Οι Bas και Mau Heymans είναι αδέρφια.

Οι ιστορίες που έμπαιναν στο ΚΟΜΙΞ του Τερζόπουλου και μπαίνουν στο ΚΟΜΙΞ της Καθημερινής (με εξαίρεση τα πρώτα 17 τεύχη που έμπαιναν και ιταλικές ιστορίες) είναι όντως οι ιστορίες συγκεκριμένων σχεδιαστών. Πέρα από αυτούς που ανέφερες, οι υπόλοιποι είναι οι Marco Rota, Daan Jippes, Ulrich Schröder, Freddy Milton, Daniel Branca, Arild Midthun, Kari Korhonen, Sander Gulien, Jan Gulbransson, Jaap Stavenuiter, Cèsar Ferioli Pelaez, Carlos Mota, Wanda Gattino, José Massaroli, Francisco Rodriguez Peinado, Andrea Ferraris και Fabrizio Petrossi. Μερικοί απ' αυτούς μπαίνουν και στο Super Μίκυ.

  • Like 5
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλα ναι, ο Βίκαρ γνωστός και πολύ καλός αν και πέρα απο τους 2 μεγάλους είμαι οπαδός των Ιταλών. Οι υπόλοιποι είναι οι περισσότεροι αυτοί που γράφεις αλλά υπάρχουν σίγουρα και άλλοι. Για παράδειγμα θυμάμαι απο τεύχος που διάβασα πρόσφατα τον Μιγκέλ Μαρτίνεζ.

Πάντως ουσιαστικά επιβεβαιώνεις οτι ο Τερζόπουλος (και η καθημερινή) απλά διάλεξαν συγκεκριμένους σχεδιαστές και βάζουν οτι υπάρχει απο αυτούς. Δε μπορώ να πω οτι συμφωνώ με αυτή τη νοοτροπία. Προφανώς το καλύτερο θα ήταν να διάλεγαν καλές ιστορίες (όπως έχει αναφερθεί πολλές φορές) ή τουλάχιστον αφου θέλουν να διαλέγουν σχεδιαστές ας έκαναν καλύτερη επιλογή.

Ίσως βέβαια είναι εμπορικό το θέμα. Αν μπουν όλοι οι καλοί στο Κόμιξ ποιός θα αγοράσει τα άλλα;

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, The_Black_Knight said:

Καλα ναι, ο Βίκαρ γνωστός και πολύ καλός αν και πέρα απο τους 2 μεγάλους είμαι οπαδός των Ιταλών. Οι υπόλοιποι είναι οι περισσότεροι αυτοί που γράφεις αλλά υπάρχουν σίγουρα και άλλοι. Για παράδειγμα θυμάμαι απο τεύχος που διάβασα πρόσφατα τον Μιγκέλ Μαρτίνεζ.

Πάντως ουσιαστικά επιβεβαιώνεις οτι ο Τερζόπουλος (και η καθημερινή) απλά διάλεξαν συγκεκριμένους σχεδιαστές και βάζουν οτι υπάρχει απο αυτούς. Δε μπορώ να πω οτι συμφωνώ με αυτή τη νοοτροπία. Προφανώς το καλύτερο θα ήταν να διάλεγαν καλές ιστορίες (όπως έχει αναφερθεί πολλές φορές) ή τουλάχιστον αφου θέλουν να διαλέγουν σχεδιαστές ας έκαναν καλύτερη επιλογή.

Ίσως βέβαια είναι εμπορικό το θέμα. Αν μπουν όλοι οι καλοί στο Κόμιξ ποιός θα αγοράσει τα άλλα;

Ναι, σύμφωνα με το Inducks στο ΚΟΜΙΞ του Τερζόπουλου είχαν μπει δύο ιστορίες του Miguel Fernandez Martinez και άλλη μία έχει μπει στο ΚΟΜΙΞ της Καθημερινής.
It Takes One To Know One - Αβάσιμες υποψίες [ΚΟΜΙΞ #271 - 7 σελίδες]
Ham in a Hammock - Φύγε τώρα απ' την αιώρα [ΚΟΜΙΞ #298 - 8 σελίδες]
The Magic Pearl - Το μαγικό μαργαριτάρι [ΚΟΜΙΞ Β' #47 - 2 σελίδες]

Εγώ πάντως συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό με την επιλογή ιστοριών που κάνουν. Οι ιταλικές ιστορίες δεν θυμίζουν σε τίποτα τις ιστορίες του Barks.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για μένα κανένας δε θυμίζει το Μπάρκς. Γι αυτό έγραψα οτι μου αρέσουν ακόμα και οι 10σέλιδες του. Στο σχέδιο του φέρνουν κάποιοι αλλά στους χαρακτήρες (ειδικά στο Ντόναλντ) είναι πολύ διαφορετικός.

Αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία. Για μένα το Κόμιξ θα έπρεπε να είναι το περιοδικό των καλών ιστοριών ή έστω των καλών σχεδιαστών και οχι των μιμητών του Μπάρκς. Προτίμησαν να διαλέξουν σχεδιαστές και οχι ιστορίες. Ίσως γιατι είναι ευκολότερο. Αλλά σίγουρα θα μπορούσαν να βρουν καλύτερους απο τους Βαν Χόρν και το Γίπες.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι έβαζαν ιστορίες που είχαν γραφτεί και σχεδιαστεί προκειμένου να δημοσιευτούν σε 4 γραμμές στριπ στην σελίδα (αμερικάνικες + βορειοευρωπαϊκές) και όχι σε 3 (ιταλικές).

 

:cheers5: 

  • Like 4
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό το είχα διαβάσει και κάπου αλλού εδω μέσα. Είναι μια λογική εξήγηση για τις επιλογές που έκαναν. Σίγουρα πιο λογικό απο τον αυθαίρετο αποκλεισμό δεκάδων ιταλών.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το κάθε περιοδικό είχε δομή που βόλευε να παίρνουν ιστορίες από αντίστοιχα περιοδικά. Π.χ. το Μίκυ Μάους έβαζε ιστορίες του εβδομαδιαίου Topolino (εβδομαδιαία παραγωγή, 3 σειρές ανά σελίδα). Τα κλασικά έβαζαν μεγάλες ιταλικές ιστορίες που αποτελούνταν π.χ. από 3-4 μέρη, τα οποία δεν χωρούσαν σαν σελίδες στο Μίκυ Μάους. Στο Μεγάλο Μίκυ έβαζαν μεταφορές ταινιών & βορειοευρωπαϊκές μεγάλου μεγέθους (4 σειρές ανά σελίδα). Στο Κόμιξ έβαζαν αμερικάνικες ιστορίες που είχαν κι αυτές 4 σειρές ανά σελίδα, όμως η αμερικάνικη παραγωγή σταμάτησε, οι Barks / Rosa τελείωσαν, επομένως στράφηκαν στην δεξαμενή των ιστοριών του Μεγάλου Μίκυ, δηλαδή την βορειοευρωπαϊκή (Egmont κατά κύριο λόγο). Η οποία παραγωγή δημιουργείται για την εκεί αγορά, δηλαδή ιστορίες 8-10 σελίδες που θα μπουν στο αντίστοιχο εβδομαδιαίο περιοδικό τους, το οποίο είναι διαφορετικό από το Topolino. Αντί για μικρό μέγεθος 164 σελίδων, έχουν μεγάλο μέγεθος 52 σελίδων. Και δεν τρώνε τις 52 σελίδες σε μία ιστορία, βάζουν πολλές μικρές. Γι' αυτό και στο Κόμιξ έβαζαν μικρές, επειδή δεν υπάρχουν (πολλές) μεγάλες.

 

Η λύση που είχαν εκεί, ήταν να ανοίξουν όοοολη την δεξαμενή ιστοριών, και να κάνουν ξεδιάλεγμα. Πότε μία ιταλική, πότε μία βορειοευρωπαϊκή, πότε μία αμερικάνικη, κλπ. Το θέμα είναι πως αυτό εκτός του ότι δεν ξέρουμε τι παίζει με τα συμβόλαια, έχει και μεγάλο αντίκτυπο στον προγραμματισμό όοοολων των τευχών, αφού υπήρχε η (βλακώδης κατ' εμέ) αντίληψη πως ό,τι μπαίνει στο Κόμιξ, δεν ξαναβγαίνει επειδή πρέπει να γίνει συλλεκτικό. Επομένως αν έβαζαν εκεί π.χ. ιταλικές ιστορίες, δεν θα μπορούσαν να της αναδημοσιεύσουν ύστερα από λίγα χρόνια σε Μίκυ Μάους / Κλασικά, κλπ. Συνυπολόγισε τώρα το κόστος που μπορεί να θεωρούσαν πως δεν άξιζε τον κόπο χρόνου και χρήματος, και καταλαβαίνεις πού πάει το πράγμα. Στην πάγια «εύκολη», δοκιμασμένη τακτική, του να βάζεις ό,τι βολεύει στο φορμάτ και να ξεμπερδεύεις. Τα υπόλοιπα τα έχουμε συζητήσει αρκετές φορές εδώ μέσα. 

 

Πολύ πολύ χονδρικά όλα αυτά, δεν είναι απόλυτα, όμως μία γενική ιδέα την πήρες πιστεύω.

  • Like 7
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ξεκίνησαν δηλαδή με μια λογική, ξέμειναν απο ιστορίες απο την αρχική πηγή και κατέληξαν να βάζουν οτι υπήρχε που να ταιριάζει στο μέγεθος. Και βέβαια και αυτό που γράφεις για τη μοναδικότητα των ιστοριών είναι εξίσου σημαντικό. Προφανώς δεν ήθελαν να "κάψουν" όλες τις καλές ιστορίες βάζοντας τις στο Κόμιξ.

 

Πάντως να ξεκαθαρίσω οτι δεν το θεωρώ κακό περιοδικό. Είναι το μόνο που συνεχίζω να παίρνω (αν και είμαι πίσω στην ανάγνωση). Απλά πάντα πίστευα οτι η ποιότητα ήταν σε αργή αλλά σταθερή πτώση.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, The_Black_Knight said:

Είναι το μόνο που συνεχίζω να παίρνω

 

Σε ειχα ηδη συμπαθησει αλλα τωρα ακομα περισοτερο! Βεβαια με αυτο που ειπες ανοιξες λιγο τον ασκο του Αιολου.  Θα καταλαβεις εν καιρω τι εννοω...!!! :fiou:

 

 

  • Like 2
  • Funny 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, albertus magnus said:

 

Σε ειχα ηδη συμπαθησει αλλα τωρα ακομα περισοτερο! Βεβαια με αυτο που ειπες ανοιξες λιγο τον ασκο του Αιολου.  Θα καταλαβεις εν καιρω τι εννοω...!!! :fiou:

 

 

 

Α πολύ ωραία. Το σύνηθες ψευδώνυμο που χρησιμοποιώ στα forum είναι Αίολος. :lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 28/1/2019 στο 3:33 ΜΜ, The_Black_Knight είπε:

Το ξεκίνησαν δηλαδή με μια λογική, ξέμειναν απο ιστορίες απο την αρχική πηγή...

[...]

 

Όταν ξεκίνησε το Κόμιξ το 1988, η επιλογή των ιστοριών βασιζόταν σε αυτή τη σειρά.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επίσης έχει ενδιαφέρον να διαβάσεις κάποιες από τις προηγούμενες σελίδες και κάποιες από τις πρωτες αυτού του thread. ,Θα σου λυθούν πάμπολλες απορίες.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Manitou said:

Επίσης έχει ενδιαφέρον να διαβάσεις κάποιες από τις προηγούμενες σελίδες και κάποιες από τις πρωτες αυτού του thread. ,Θα σου λυθούν πάμπολλες απορίες.

Ναι έχω διαβάσει μερικές αλλά πρέπει να κοιτάξω και τις υπόλοιπες κάποια στιγμή. Είμαι σίγουρος οτι όλα αυτά έχουν συζητηθεί (η απορία μου δεν είναι και πολύ πρωτότυπη) αλλά ήθελα μια περίληψη. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αντικαταστάθηκαν με μεγαλύτερης ανάλυσης, τα εξής εξώφυλλα: 27, 33, 42, 48, 53-85, 87-95, 97 και 100,

ενώ προστέθηκαν και τα οπισθόφυλλα τους. :)

 

:cheers5:

  • Like 5
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αντικαταστάθηκαν με μεγαλύτερης ανάλυσης, τα εξής εξώφυλλα: 102, 103, 151, 153, 154, 156, 157, 158, 159, 161, 166, 177, 197, 199, 201, 202, 203, 211, 213, 215, 219, 226, 229, 231, 232, 236, 237, 248, 249, 255, 257, 261, 266, 274, 277, 282, 288, 289, 290, 291, 294, 299, 300, 301, 302 και 303,

ενώ προστέθηκαν και τα οπισθόφυλλα τους. :) 

 

:cheers5:

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.