Captain Cooper Posted October 18, 2025 Member ID: 32,676 Group: Members Topic Count: 203 Content Count: 1,814 Reputation: 11,843 Achievement Points: 1,895 Days Won: 17 With Us For: 3,024 Days Status: Offline Last Seen: 48 min ago Age: 40 Posted October 18, 2025 Πρόκειται για μία μίνι σειρά κινουμένων σχεδίων της Marvel. Απαρτίζεται από 4 επεισόδια τα οποία κυκλοφόρησαν ταυτόχρονα στο Diney+ την 1η Αυγούστου 2025. Διαδραματίζεται στο κύριο χρονολόγιο του Κινηματογραφικού Σύμπαντος της Marvel (MCU), σε αντίθεση με τις σειρές κινουμένων σχεδίων του σύμπαντος που έχουν κυκλοφορήσει έως τώρα. Στην ανθολογική αυτή σειρά παρακολουθούμε τις περιπέτειες επίλεκτων κατασκόπων της Γουακάντα, γνωστών ως «Σκυλιών του Πολέμου», σε διάφορες ιστορικές περιόδους, και συγκεκριμένα: Στη Μινωική Κρήτη κατά την Εποχή του Χαλκού (1260 π.Χ.) Στη διάρκεια του Τρωικού Πολέμου (1200 π.Χ.) Στη δυναστεία των Μινγκ στην Κίνα (1400 μ.Χ.) Στον Πρώτο Ιταλο-Αιθιοπικό Πόλεμο (1896 μ.Χ.) Η σειρά αναπτύχθηκε από τον Ράιαν Κούγκλερ, σκηνοθέτη της ταινίας Black Panther, και σκηνοθετήθηκε από τον Τοντ Χάρις., επί πολλά χρόνια storyboard artist των Marvel Studios. Σχόλιο Παρακολούθησα τη σειρά και πραγματικά μου άφησε ανάμικτα συναισθήματα. Το animation ήταν καλό και οι ιστορίες ενδιαφέρουσες, αν και έχω ένσταση στις αλλαγές στην ιστορία του Τρωικού Πολέμου στο δεύτερο επεισόδιο, όπως και στην αδύναμη πλοκή του τρίτου. Είναι όμως θετικό ότι είναι αυτοτελή και βλέπονται χωρίς να απαιτείται προγενέστερη γνώση του σύμπαντος. Αφού επέλεξαν όμως στο κλείσιμο της σειράς να εμπλέξουν την πλοκή με τις ταινίες, χωρίς και πάλι να δημιουργεί αυτό ιδιαίτερα προβλήματα στο θεατή που δεν τις έχει δει, θα έπρεπε να προσθέσουν μερικά ακόμη επεισόδια στη σειρά ώστε να μας πει μερικές ακόμη από τις ιστορίες «Σκυλιών του Πολέμου» στα βάθη των αιώνων. Πρόκειται για μια σειρά η οποία φαίνεται ότι έγινε με μεράκι. Καταφέρνει να διηγηθεί μερικές ενδιαφέρουσες ιστορίες, χωρίς να έχει μπροστάρη έναν πρωτοκλασάτο ήρωα στο ρόλο του κράχτη. Νομίζω ότι το συνολικό αποτέλεσμα είναι καλό και θα έβλεπα ευχαρίστως ένα δεύτερο κύκλο. 4 Quote
nikolas12 Posted November 9, 2025 Member ID: 33,354 Group: Moderator Topic Count: 888 Content Count: 5,560 Reputation: 47,011 Achievement Points: 2,310 Days Won: 293 With Us For: 2,823 Days Status: Offline Last Seen: 17 hours ago Age: 30 Posted November 9, 2025 Παρ' ότι διάβασα λίγο ανάμεικτες κριτικές αποφάσισα να κάτσω να το δω και δε μπορώ να πω σε καμία περίπτωση ότι απογοητεύτηκα. Είμαι φαν των μικρών ιστοριών ανθολογίας όπως τα Tales του Star Wars και θεωρώ πως ήταν πολύ καλή ιδέα να δούμε διαφορετικούς ήρωες της Wakanda στην πάροδο της ιστορίας. Τα πρώτα επεισόδια έχουν και λίγο άρωμα Ελλάδας, γενικά όμως οι ιστορίες περιστρέφονται γύρω από την προσπάθεια της Wakanda να ανακτήσει αντικείμενα κλεμμένης της τεχνολογίας. Κάθε επεισόδιο προσφέρει το δικό του λιθαράκι στην μυθολογία αυτής της χώρας και είναι βέβαια ότι ο Coogler έβαλε το μεράκι του. Η δράση είναι εντυπωσιακή, το animation θα μπορούσε να είναι και καλύτερο ειδικά στην απόδοση των προσώπων. Θετικό πρόσημο και μακάρι περισσότερα animation ανθολογίας με μικρές ιστορίες. 2 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.