Jump to content

Recommended Posts

Τίτλος:
BATMAN: DARK VICTORY - ΠΥΡΡΕΙΟΣ ΝΙΚΗ
Σενάριο/Kείμενα:
Jeph Loeb
Σχέδιο:
Tim Sale
Hμερ. έκδοσης:
19-09-2025
Εξώφυλλα:
2 + 2 Οπισθόφυλλα ΕΔΩ - Λίστα Κυκλοφορίας
Τεύχη:
2
Κατηγορία:
Σειρά/Συνεχόμενα
Είδος εντύπου:
Κόμικ
Βιβλιοδεσία:
Ράχη με μαλακό εξώφυλλο
Περιεχόμενο:
Υπερηρωικό
Μέγεθος:
17.0 x 26.0
Σελίδες:
196
Χρώμα:
Έγχρωμο (ΕΓΧ)
Μετάφραση:
Ηλίας Τσιάρας
Lettering:
Richard Starkings
Χρωματισμός:
Gregory Wright
Επιμέλεια:
Χρήστος Τσέλιος
Πρωτότυπος τίτλος:
Batman: Dark Victory
Προέλευση:
Αμερικανική
ISBN:
978-618-5959-10-4
Ονομαστική τιμή:
21.90€
Ομαδοποίηση:

  • Member ID:  32,406
  • Group:  Members
  • Topic Count:  104
  • Content Count:  3,858
  • Reputation:   38,790
  • Achievement Points:  3,906
  • Days Won:  167
  • With Us For:  3,127 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  45

Posted

BATMANDARKVICTORY_0001z.jpg1.thumb.jpg.ada9e03ea0f57544ca6c3cc08a58d138.jpgBATMANDARKVICTORY_0001.jpg BATMANDARKVICTORY_0002z.jpgBATMANDARKVICTORY_0002.jpg

 

Σύνοψη της εκδοτικής

Στις αρχές της καριέρας του Σκοτεινού Ιππότη, ένας δολοφόνος έχει βάλει στο στόχαστρό του την Αστυνομία του Γκόθαμ.
Ο Μπάτμαν θα πρέπει να σταματήσει το φονιά πριν ξαναχτυπήσει, όμως το μόνο στοιχείο που έχει στη διάθεσή του είναι το χαρτί που άφησε ο εγκληματίας στον τόπο του εγκλήματος.

Στο χαρτί υπάρχει το παιδικό παιχνίδι “Κρεμάλα”, μα κανείς δεν μπορεί να καταλάβει ποια ακριβώς είναι η πρόθεση του δολοφόνου.
Κύριοι ύποπτοι είναι οι περιβόητοι υπερεγκληματίες που έχουν κάνει την εμφάνισή τους στο Γκόθαμ: ο Διπρόσωπος, ο Τζόκερ, ο Γρίφος, η Κατγούμαν. Ακόμα και η αστυνομία, με επικεφαλής τον νεοδιορισμένο επιθεωρητή Τζιμ Γκόρντον, δεν είναι υπεράνω υποψίας…

 

Η Υπόθεση (μέρος 1ο)

Μετά την εξιχνίαση των δολοφονιών και την αποκάλυψη του Χόλιντεϊ, του ανθρώπου που έπραξε τα εγκλήματα στο Batman The Long Halloween, ο Μπάτμαν καλείται να βρει ποιος κρύβεται πίσω από μια σειρά νέων φόνων, αυτή την φορά τα θύματα είναι πρώην και νυν αστυνομικοί του τμήματος της Γκόθαμ Σίτι. Όλοι βρίσκονται κρεμασμένοι και με ένα σημείωμα καρφιτσωμένο πάνω τους όπου υπάρχει μια σχεδιασμένη κρεμάλα. Στο μεταξύ έρχεται νέα εισαγγελέας στην πόλη και επίσης βλέπουμε και τι συμβαίνει ανάμεσα στον Μπρους Γουέιν και την Σελίνα Κάιλ.

 

Σχολιασμός

Η "Anubis" μετά την έκδοση και την επιτυχία, που μάλλον είχε, το Batman The Long Halloween Η Φονική Γιορτή Μέρος 1ο και 2ο, αποφάσισε να φέρει στα ελληνικά και την άμεση συνέχεια του, το Batman Dark Victory με ελληνικό υπότιτλο Πύρρειος Νίκη (και αυτό σε δύο μέρη). Φυσικά και αυτό είναι δημιουργία του εξαιρετικού διδύμου Jeph Loeb/Tim Sale.

Η ιστορία στο εξωτερικό αρχικά δημοσιεύτηκε σε 13 κεφάλαια συν έναν πρόλογο το τεύχος #0 (συνολικά 14 τεύχη), από τον Νοέμβριο του 1999 ως τον Δεκέμβριο του 2000.

Ο 1ος ελληνικός τόμος κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε και περιλαμβάνει τα τεύχη #0-6 και ο 2ος, ας ελπίσουμε σε λίγους μήνες και θα περιέχει τα τεύχη #7-#13.

Είναι μια από τις κλασικές ιστορίες του Σκοτεινού Ιππότη που διαδραματίζεται τα πρώτα χρόνια της καριέρας του σαν πολέμιος του εγκλήματος.

Προσωπικά μου άρεσε πολύ (όπως και το Long Hlloween), είναι μια αστυνομική ιστορία με μυστήριο και δράση γραμμένη έτσι σαν να παρακολουθείς ταινία.

Το σχέδιο του Tim Sale ταιριαστό πολύ με το σενάριο, στα ίδια επίπεδα με του Long Halloween, αν και νομίζω λίγο καλύτερο ή μάλλον πιο εξελιγμένο ίσως. Όπως και ο χρωματισμός όμορφος, όχι πολύ έντονα αλλά ούτε και πολλά χρώματα. 

 

2.thumb.jpeg.b20892178b99133ae0df1573c8bc8f75.jpeg 3.thumb.jpg.cda06a34d39eeb6149c49e78fcad65b9.jpg

 

Η Έκδοση

Η ποιότητα της έκδοσης εξαιρετική, όπως όλων των εκδόσεων της Anubis. Μετάφραση και επιμέλεια εγγύηση, όσοι έχετε διαβάσει και άλλες δουλειές του Ηλία Τσιάρα ξέρετε τι να περιμένετε. 

Από έξτρα, στην αρχή ένας πρόλογος του David S. Gover και στο τέλος ένα δισέλιδο με τα εξώφυλλα των τευχών #0-6, συν μια σελίδα με κυκλοφορίες άλλων κόμικ της εκδοτικής. 

Η τιμή θα μπορούσα να πω σχετικά καλή για τα δεδομένα πάντα της εκδοτικής.

 

Νομίζω δε θα απογοητεύσει κανέναν φαν του ήρωα και όχι μόνο...

 

Κάτι ακόμα, ο πρόλογος του David S. Gover κλείνει με την εξής φράση:

"Και τέλος οφείλω να ομολογήσω ότι προτιμώ να διαβάζω το BATMAN: DARK VICTORY ως μια ολοκληρωμένη ιστορία παρά ως μεμονωμένα κεφάλαια."   

Συμφωνώ με αυτή την φράση γιατί είναι από τις ιστορίες που δεν θέλεις να τις αφήσεις θέλοντας πολύ να δεις τι θα γίνει στην συνέχεια.

Για αυτό και η "Anubis" θα έπρεπε ή να την βγάλει σε έναν τόμο, που έστω αυτό δεν γίνεται, ή τουλάχιστον δεν θα πρέπει να αργήσει να βγάλει τον 2ο τόμο. 

 

Εν αναμονή της συνέχειας που είναι ακόμα ποιο συναρπαστική...

  • Like 18
  • Thanks 6
  • 3 weeks later...

  • Member ID:  32,406
  • Group:  Members
  • Topic Count:  104
  • Content Count:  3,858
  • Reputation:   38,790
  • Achievement Points:  3,906
  • Days Won:  167
  • With Us For:  3,127 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  45

Posted

Από την Anubis μου είπαν ότι ο δεύτερος τόμος θα κυκλοφορήσει μέσα στον Νοέμβριο. :)

  • Like 8
  • Respect 1
  • Thanks 5

  • Member ID:  38,081
  • Group:  Members
  • Topic Count:  1
  • Content Count:  997
  • Reputation:   8,813
  • Achievement Points:  1,004
  • Days Won:  9
  • With Us For:  1,706 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Σωστή η κίνηση της Anubis να βγάλει τον δεύτερο τόμο χρονικά κοντά με τον πρώτο.( και μέσα στην ίδια χρονιά ) 

Μακράν η καλύτερη κυκλοφορία κόμικ για το 2025, με τεράστια διαφορά απ'το δεύτερο!

 

 

:beer:

 

  • Like 12

  • Member ID:  31,613
  • Group:  Members
  • Topic Count:  60
  • Content Count:  5,826
  • Reputation:   46,072
  • Achievement Points:  6,025
  • Days Won:  129
  • With Us For:  3,655 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  42

Posted
5 ώρες πριν, Guts είπε:

Σωστή η κίνηση της Anubis να βγάλει τον δεύτερο τόμο χρονικά κοντά με τον πρώτο.( και μέσα στην ίδια χρονιά ) 

Μακράν η καλύτερη κυκλοφορία κόμικ για το 2025, με τεράστια διαφορά απ'το δεύτερο!

 

 

:beer:

 

 

Δεν είναι δηλαδή η Βαβούρα η καλύτερη κυκλοφορία της χρονιάς; :lol:

  • Funny 10

  • Member ID:  38,081
  • Group:  Members
  • Topic Count:  1
  • Content Count:  997
  • Reputation:   8,813
  • Achievement Points:  1,004
  • Days Won:  9
  • With Us For:  1,706 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted (edited)
24 min ago , Laz33 said:

 

Δεν είναι δηλαδή η Βαβούρα η καλύτερη κυκλοφορία της χρονιάς; :lol:

 

Περιμένω να δώ τι θα λέει το Μπλέικ και Μόρτιμερ γιατί μάλλον αυτό θα είναι το δεύτερο καλύτερο της χρονιάς.

Δεν είχαμε και Λάργκο εφέτος, περίπατο κάνει το Dark Victory με αντίπαλο την Οξύ που πάει απ'το κακό στο χειρότερο,

Radnet και Μ.Η κινήθηκαν σε μέτρια επίπεδα, και πάλι καλά που είναι και η Μαμούθ να μας τρώει τα λεφτά σταθερά!...  :lol:

 

 

Edited by Guts
  • Like 3
  • Funny 3
  • Thanks 1

  • Member ID:  35,513
  • Group:  Members
  • Topic Count:  7
  • Content Count:  1,313
  • Reputation:   6,449
  • Achievement Points:  1,382
  • Days Won:  13
  • With Us For:  2,359 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Posted

καλύτερη κυκλοφορίας είναι ο Δράκουλας στο Φαρ Ουέστ 

  • Like 3
  • Funny 4
  • 2 weeks later...

  • Member ID:  43,821
  • Group:  New Members
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  1
  • Reputation:   4
  • Achievement Points:  1
  • Days Won:  0
  • With Us For:  205 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

πολύ ωραίο comic

  • Like 4

  • Member ID:  32,406
  • Group:  Members
  • Topic Count:  104
  • Content Count:  3,858
  • Reputation:   38,790
  • Achievement Points:  3,906
  • Days Won:  167
  • With Us For:  3,127 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  45

Posted

Δύο μήνες ακριβώς μετά την κυκλοφορία του 1ου μέρους, κυκλοφόρησε και το

Batman Dark Victory Πύρρειος Νίκη Μέρος 2ο 

 

Εξώφυλλο-οπισθόφυλλο

BATMANDARKVICTORY_0002z.jpg2.thumb.jpg.70a030e1c202c41ad101d909451b03aa.jpgBATMANDARKVICTORY_0002.jpg

Μεταφέρθηκαν στη βάση

 

Ημ. κυκλοφορίας: 19/11/2025

Σελίδες: 220

ISBN: 978-618-5959-11-1

Ονομαστική τιμή: 24,40 ευρώ

  • Like 10
  • Thanks 4

  • Member ID:  35,781
  • Group:  Members
  • Topic Count:  14
  • Content Count:  464
  • Reputation:   3,752
  • Achievement Points:  519
  • Days Won:  2
  • With Us For:  2,303 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  40

Posted
9 λεπτά πριν, hudson είπε:

2.thumb.jpg.4b20a54b99572403b8249721b715bf1e.jpg2.thumb.jpg.70a030e1c202c41ad101d909451b03aa.jpg2.thumb.jpg.dee4f6c06dbcbae966b26ef05bcf12bb.jpg

 

 

 

Καλό Νέο: Επιτελούς ήρθε χωρίς χάσιμο χρόνου ο δεύτερος τόμος. Τελικά στο Athenscon θα πάρω τους δυο τόμους για να τους διαβάζω χωρίς διακοπή. :mafia:

Κακό Νέο: Δεν μου αρέσει καθόλου το εξώφυλλο. Σαν να πήραν ένα καρέ από το εσωτερικό και το έκαναν πρόχειρο εξώφυλλο. :(

Τουλάχιστον είναι καλύτερο να έχουμε μια ολοκληρωμένη ιστορία από μια ημιτελή ιστορία. Καλό διάβασμα! :batman:

  • Like 6
  • Thanks 1

  • Member ID:  32,406
  • Group:  Members
  • Topic Count:  104
  • Content Count:  3,858
  • Reputation:   38,790
  • Achievement Points:  3,906
  • Days Won:  167
  • With Us For:  3,127 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  45

Posted

Στο πινακάκι πρέπει να διορθωθεί το ISBN. 

Αυτό που αναγράφεται είναι το ISBN SET,

το κανονικό του 1ου τόμου είναι 978-618-5959-10-4

Μάλλον δικό μου λάθος :oops: :sorry:

  • Like 2
  • Thanks 3

  • Member ID:  35,513
  • Group:  Members
  • Topic Count:  7
  • Content Count:  1,313
  • Reputation:   6,449
  • Achievement Points:  1,382
  • Days Won:  13
  • With Us For:  2,359 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Posted

ΚΑΛΟ ΝΕΟ, ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝUBIS ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ

  • Like 6

  • Member ID:  36,975
  • Group:  Moderator
  • Topic Count:  180
  • Content Count:  5,069
  • Reputation:   27,507
  • Achievement Points:  3,030
  • Days Won:  146
  • With Us For:  1,988 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  17

Posted
On 22/11/2025 στο 8:33 ΜΜ, hudson είπε:

Στο πινακάκι πρέπει να διορθωθεί το ISBN. 

Αυτό που αναγράφεται είναι το ISBN SET,

το κανονικό του 1ου τόμου είναι 978-618-5959-10-4

Μάλλον δικό μου λάθος :oops: :sorry:

Διορθώθηκε!:cheers3:

  • Like 1
  • Thanks 2
  • 4 weeks later...

  • Member ID:  38,081
  • Group:  Members
  • Topic Count:  1
  • Content Count:  997
  • Reputation:   8,813
  • Achievement Points:  1,004
  • Days Won:  9
  • With Us For:  1,706 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted (edited)

Διαβάστηκε η ελληνική έκδοση του Dark Victory και έχω να πώ μόνο τα καλύτερα, εξαιρετική ιστορία, εκπληκτικός σχεδιασμός και φοβερή ατμόσφαιρα

δημιουργούν μια απ'τις καλύτερες ιστορίες Batman όλων των εποχών.

Η μετάφραση του Ηλία είναι στα καλύτερά της και η έκδοση της Anubis πολύ ποιοτική, σε συνδυασμό με το The long Halloween η αναγνωστική εμπειρία

φτάνει στο ταβάνι για το υπερηρωικό είδος και αξίζει αυτά τα δύο κόμικς να διαβαστούν απο κάθε λάτρη της 9ης τέχνης.

 

Η τιμή είναι λίγο τσιμπημένη για τους δύο τόμους, αλλά πιστεύω αξίζουν τα λεφτά τους και για το καλλιτεχνικό επίπεδο του κόμικ αλλά και για την όμορφη έκδοση.

 

 

:beer:

 

Edited by Guts
  • Like 9
  • Thanks 2
  • 1 month later...

  • Member ID:  43,204
  • Group:  Members
  • Topic Count:  2
  • Content Count:  36
  • Reputation:   179
  • Achievement Points:  36
  • Days Won:  0
  • With Us For:  379 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Πολύ καλή η επιλογή της εκδοτικής. Το δικό μου πορτοφόλι γκρινιάζει, αλλά αυτό έτσι κι αλλιώς είναι αιώνιο πρόβλημα. Πάω να το αγοράσω.... χαχαχα

  • Like 7
  • 1 month later...

  • Member ID:  31,613
  • Group:  Members
  • Topic Count:  60
  • Content Count:  5,826
  • Reputation:   46,072
  • Achievement Points:  6,025
  • Days Won:  129
  • With Us For:  3,655 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  42

Posted

Δυνατός ο πρώτος τόμος.

Διαβάστηκε νεράκι.

Ενδιαφέρον σενάριο και με ωραία σκηνοθεσία.

Θυμίζει λίγο το "The Long Halloween" (πάλι έχουμε ένα δολοφόνο που χτυπάει σε ημέρες εορτών) αλλά απ΄τη στιγμή που μ΄αρέσει η ιστορία, παρακάμπτω τις όποιες ομοιότητες με παλιότερες.

Πάντως όποιος θέλει να το διαβάσει ας κάνει πρώτα μια επανάληψη το "TLH".

Παρότι το διάβασα πέρυσι, είχα ξεχάσει αρκετές λεπτομέρειες και κάπου δυσκολεύτηκα να πιάσω το 100%.

Θα συνεχίσω με το δεύτερο τόμο και θα επανέλθω για συνολική κριτική.

 

:batman:

 

  • Like 9
  • Thanks 1

  • Member ID:  31,613
  • Group:  Members
  • Topic Count:  60
  • Content Count:  5,826
  • Reputation:   46,072
  • Achievement Points:  6,025
  • Days Won:  129
  • With Us For:  3,655 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  42

Posted

Διαβάστηκε και ο δεύτερος τόμος.

Ωραίος κι αυτός, αν και θα ήθελα να τον ξαναδιαβάσω (μαζί με τον πρώτο) για καλύτερη κατανόηση της ιστορίας.

Έχω την αίσθηση ότι κάποια σημεία δεν εξηγήθηκαν επαρκώς (πχ τι σήμαιναν τα μηνύματα στην κρεμάλα).

Επίσης (σε αντίθεση με τον πρώτο τόμο που όπως είπα διαβάστηκε νεράκι) εδώ είχαμε σημεία που δεν έβγαζαν απόλυτο νόημα και έπρεπε να ξαναδιαβαστούν.

Δεν ξέρω αν είναι θέμα μετάφρασης, δεν ανέτρεξα στα αμερικάνικα τεύχη να δω τι γράφουν.

Συνολικά όπως είπα μ΄άρεσε το κόμικ, αλλά δεν θα το βαθμολογήσω ακόμα.

Θα το διαβάσω άλλη μια φορά (αφού πρώτα κάνω μια επανάληψη το The Long Halloween) και θα βάλω μετά βαθμό.

Δεν ξέρω βέβαια πότε θα γίνει αυτό.

 

  • Like 8

  • Member ID:  2,322
  • Group:  Members
  • Topic Count:  25
  • Content Count:  5,335
  • Reputation:   42,005
  • Achievement Points:  5,409
  • Days Won:  109
  • With Us For:  6,961 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  47

Posted

Και εγώ είμαι στη μέση του δεύτερου τομου. Μοιάζει πολύ με το long Halloween και θα έπρεπε να το κάνω και εγώ επανάληψη καθώς στην πραγματικότητα είναι η άμεση συνέχεια του. Ωραία ιστορία με ενδιαφέρουσα ροή

 Πάνω κάτω συμφωνώ μέχρι στιγμής με αυτά που λέει ο @ Laz33  οπότε ας μην τα ξαναγράψω.:blob7:

  • Like 7
  • 3 weeks later...

  • Member ID:  31,613
  • Group:  Members
  • Topic Count:  60
  • Content Count:  5,826
  • Reputation:   46,072
  • Achievement Points:  6,025
  • Days Won:  129
  • With Us For:  3,655 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  42

Posted (edited)

Tελικά αποφάσισα να το ξαναδιαβάσω τώρα που το είχα φρέσκο.

Έκανα πρώτα μια επανάληψη στο The Long Halloween να θυμηθώ τα γεγονότα.

Το κατανόησα καλύτερα αυτή τη φορά.

Θυμίζει όντως το TLH σε κάποια σημεία (πχ ως προς το μοτίβο που ακολουθούσε ο δολοφόνος).

Χωρίς να λέω ότι είναι αντιγραφή.

Απλά δεν μου φάνηκε κάτι το εντελώς πρωτότυπο.

Ένιωθα ότι ξαναδιάβασα τέτοιου στυλ ιστορία Batman.

Ωραίο σήκουελ, δεν μπορώ να πω.

Και ήταν και πιο ξεκάθαρη η ταυτότητα του δολοφόνου (στο TLH να πω την αλήθεια έπρεπε να διαβάσω την εξήγηση στο AI και κάποια σχόλια εδώ μέσα για να την καταλάβω).

Χωρίς να λέω ότι μού λύθηκαν πάλι όλες οι απορίες. 

Spoiler

Τι απέγινε η Τζίλντα, δεν μάθαμε ποτέ.

Γιατί ο Χάρβεϊ σκότωσε την Πόρτερ και τι είδους σχέση είχαν.

Τι σήμαιναν κάποια απ΄τα μηνύματα στα πτώματα των αστυνομικών.

Το στυλ αφήγησης του Loeb είναι πολύ κινηματογραφικό και ιδιαίτερο.

Υπήρχαν βέβαια σημεία που με μπέρδευε η απότομη εναλλαγή σκηνικού.

Ένιωθα λες και παραλείψαμε κάποια καρέ.

Αλλά η ατμόσφαιρα του κόμικ είναι όλα τα λεφτά.

Συνολικά σαν ιστορία τη θεωρώ αρκετά αξιόλογη και μόνο ένα τσικ υποδεέστερη απ΄το TLH.

 

Στο Batman: Dark Victory λοιπόν δίνω ένα 7.5/10 :)

 

Edited by Laz33
  • Like 7

  • Member ID:  38,081
  • Group:  Members
  • Topic Count:  1
  • Content Count:  997
  • Reputation:   8,813
  • Achievement Points:  1,004
  • Days Won:  9
  • With Us For:  1,706 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted (edited)

Θεωρώ χαμηλή βαθμολογία το 7,5 για το Dark Victory, αλλά απ'ότι κατάλαβα σου άρεσε αρκετά και πιστεύω με το πέρασμα του χρόνου θα το εκτιμήσεις περισσότερο.

Υπάρχει άλλο ένα κόμικ που συνδέεται άμεσα με το The Long Halloween και το Dark Victory απ'τους ίδιους δημιουργούς, λέγεται Catwoman: When in Rome,

δεν είναι τόσο καλή ιστορία όσο τα άλλα δύο, αλλά δεν θα με χάλαγε καθόλου να το βλέπαμε στα Ελληνικά απ'την Anubis.

 

 

:beer:

Edited by Guts
  • Like 7

  • Member ID:  31,613
  • Group:  Members
  • Topic Count:  60
  • Content Count:  5,826
  • Reputation:   46,072
  • Achievement Points:  6,025
  • Days Won:  129
  • With Us For:  3,655 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  42

Posted

Θα μπορούσα και 8 να βάλω (όσο έβαλα στο The Long Halloween), απλά όπως είπα το θεωρώ ένα τσικ υποδεέστερο (κυρίως λόγω της ομοιότητας που έχει σε αρκετά σημεία με το TLH).

  • Like 4

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.