Ubergorn Posted June 16, 2025 Member ID: 38,058 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 2,045 Reputation: 13,148 Achievement Points: 2,080 Days Won: 70 With Us For: 1,716 Days Status: Offline Last Seen: Saturday at 09:06 PM Age: 44 Posted June 16, 2025 (edited) Δεν πρόσεξα αν κάποιος το έχει αναφέρει ήδη αλλά είναι σπουδαία νέα . Οι δύο κολοσσοί στον χώρο των κόμιξ Marvel και DC συνεργάζονται ξανά έπειτα από δεκαετίες και το αποτέλεσμα αυτής θα είναι για αρχή δύο κόμιξ . Θα είναι δύο κόμιξ με τους Deadpool-Batman! Δύο ήρωες που δεν με μια πρώτη ματιά δεν έχουν κάτι να τους συνδέει πέρα από τη εξαιρετική δημοφιλία τους. Αρχίζουμε με τη πρώτη κυκλοφορία στο Σεπτέμβριο του 25 . Σαν κύριοι δημιουργοί αναφέρονται οι Zeb Wells(σενάριο) και Greg Capullo(σχέδιο) Αναμένουμε στο επόμενο διάστημα και εναλλακτικά εξώφυλλα.. Και το επόμενο από αυτή τη συνεργασία θα κυκλοφορήσει στο Νοέμβριο . Πάλι με τους ίδιους ήρωες ενώ σε αυτό το τεύχος οι δημιουργοί είναι οι : Grant Morrison (σενάριο ) Και Dan Mora(σχέδιο) Και εδώ αναμένουμε τα εναλλακτικά εξώφυλλα ενώ λεπτομέρειες σχετικά με το σενάριο αυτών των δύο τόμων δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό . Και τα δύο τεύχη αναφέρονται σαν #1 άρα για την ώρα υποθέτουμε πως θα είναι κάθε ένα τεύχος μια ξεχωριστή ιστορία . Δεν έχει ανακοινωθεί κάτι άλλο από αυτή τη συνεργασία των εταιριών αλλά ελπίζω να μη μείνουν σε δύο χαρακτήρες μόνο τώρα που τα βρήκαν και γίνεται η αρχή (για ακόμα μια φορά)αλλά να προχωρήσουν και σε άλλα τέτοια τευχακια με συνεργασίες ηρώων που δεν είναι και τόσο ταιριαστοί όπως πχ Spiderman/Superman. Εσείς τι γνώμη έχετε για αυτά τα νέα ; Edited June 16, 2025 by Ubergorn 7 2 1 Quote
nikolas12 Posted June 16, 2025 Member ID: 33,354 Group: Moderator Topic Count: 892 Content Count: 5,570 Reputation: 47,052 Achievement Points: 2,310 Days Won: 293 With Us For: 2,832 Days Status: Offline Last Seen: Friday at 01:46 PM Age: 30 Posted June 16, 2025 Πολύ δυνατά διδυμα, ειδικά το Wells-Capullo μου βγάζει κάτι το ενδιαφέρον! 4 1 Quote
Ubergorn Posted June 16, 2025 Member ID: 38,058 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 2,045 Reputation: 13,148 Achievement Points: 2,080 Days Won: 70 With Us For: 1,716 Days Status: Offline Last Seen: Saturday at 09:06 PM Age: 44 Author Posted June 16, 2025 16 λεπτά πριν, nikolas12 είπε: Πολύ δυνατά διδυμα, ειδικά το Wells-Capullo μου βγάζει κάτι το ενδιαφέρον! Ο Wells προσωπικά με έκαψε με το μέτριο προς κακο πρόσφατο run του στο amazing spiderman . Άντεξα μέχρι το 32 από τα 60 τεύχη (και πολύ άντεξα)που ήταν η διάρκεια του και έχοντας πολλές κακες και χαζές επιλογές διατηρώ αμφιβολίες για το πώς θα το χειριστεί εδώ.....Βέβαια είχε και τις καλές στιγμές του το run αν και λίγες άρα και ελπίζω να θυμηθεί πως να γράφει καλά ! 3 1 Quote
Ζάνταφ Posted June 16, 2025 Member ID: 41,338 Group: Members Topic Count: 55 Content Count: 1,160 Reputation: 8,032 Achievement Points: 1,230 Days Won: 22 With Us For: 875 Days Status: Offline Last Seen: June 4 Posted June 16, 2025 Εγώ πάλι είμαι πολύ χαρούμενος για το Morisson/Mora. Είναι και οι δύο εξαιρετικοί δημιουργοί, καλύτεροι ακόμα και από τον Wells και τον Capullo για εμένα. Βέβαια δεν μου αρέσει πολύ που διάλεξαν τον Deadpool με τον Batman. Θα προτιμούσα Batman/Daredevil, Deadpool/Lobo ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Πάντως περίεργο που επέστρεψαν στα Crossovers, θα δούμε πως θα πάει αυτό... Ελπίζω για το καλύτερο. 3 1 Quote
nikolas12 Posted June 16, 2025 Member ID: 33,354 Group: Moderator Topic Count: 892 Content Count: 5,570 Reputation: 47,052 Achievement Points: 2,310 Days Won: 293 With Us For: 2,832 Days Status: Offline Last Seen: Friday at 01:46 PM Age: 30 Posted June 16, 2025 4 ώρες πριν, Ubergorn είπε: Ο Wells προσωπικά με έκαψε με το μέτριο προς κακο πρόσφατο run του στο amazing spiderman . Άντεξα μέχρι το 32 από τα 60 τεύχη (και πολύ άντεξα)που ήταν η διάρκεια του και έχοντας πολλές κακες και χαζές επιλογές διατηρώ αμφιβολίες για το πώς θα το χειριστεί εδώ.....Βέβαια είχε και τις καλές στιγμές του το run αν και λίγες άρα και ελπίζω να θυμηθεί πως να γράφει καλά ! O Wells για κάποιο λόγο λειτουργεί καλύτερα με αντιήρωες τύπου Venom παρά με κλασικούς ήρωες τύπου Spider-Man. Δεν έχω διαβάσει το run του, αλλά ξέρω πάνω κάτω τι έγινε και όντως τα έχει κάνει σαλάτα. Με Deadpool και Batman μπορεί να αναπτύξει κάτι ενδιαφέρον, ειδικά με τον πολύ αγαπημένο μου Capullo δίπλα του. 3 1 Quote
Ubergorn Posted June 16, 2025 Member ID: 38,058 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 2,045 Reputation: 13,148 Achievement Points: 2,080 Days Won: 70 With Us For: 1,716 Days Status: Offline Last Seen: Saturday at 09:06 PM Age: 44 Author Posted June 16, 2025 1 ώρα πριν, nikolas12 είπε: O Wells για κάποιο λόγο λειτουργεί καλύτερα με αντιήρωες τύπου Venom παρά με κλασικούς ήρωες τύπου Spider-Man. Δεν έχω διαβάσει το run του, αλλά ξέρω πάνω κάτω τι έγινε και όντως τα έχει κάνει σαλάτα. Με Deadpool και Batman μπορεί να αναπτύξει κάτι ενδιαφέρον, ειδικά με τον πολύ αγαπημένο μου Capullo δίπλα του. Τυχερός είσαι που δεν το διάβασες αλλά απλά έμαθες τι έγινε . Εγώ δεν άντεξα μέχρι το τέλος. Βασικά έχω υποψία ότι τις περισσότερες βλακείες τον ανάγκασε ο επιμελητής της σειράς να τις γράφει γιατί σε όλο το run ήταν λες και έγραφαν δύο διαφορετικά άτομα. Είχε σημεία που έλεγα εκπληκτικό αυτό που έγραψε και πως το χειρίστηκε και στιγμές (δυστυχώς οι περισσότερες )που όπως διάβασες και εσύ τραβούσα τα μαλλιά μου με τα πρόχειρα αποτελέσματα και τις επιλογές τις εντελώς χαζές χωρίς λόγο που έγιναν !!! Φώναζα έλεος βρίζοντας και με κοιτούσε η σύζυγος με απορία . Που να της εξηγώ . Βασικά την εσωσα μη εξηγώντας της. 1 2 1 Quote
Ζάνταφ Posted June 20, 2025 Member ID: 41,338 Group: Members Topic Count: 55 Content Count: 1,160 Reputation: 8,032 Achievement Points: 1,230 Days Won: 22 With Us For: 875 Days Status: Offline Last Seen: June 4 Posted June 20, 2025 Έχουμε κι άλλη ανακοίνωση Δεν ξέρω αν ανακοινώθηκαν δημιουργοί, αλλά είναι και επίσημο! 8 2 Quote
Θοδωρής Καραπάνος Posted June 20, 2025 Member ID: 36,975 Group: Moderator Topic Count: 180 Content Count: 5,070 Reputation: 27,514 Achievement Points: 3,030 Days Won: 146 With Us For: 1,992 Days Status: Offline Last Seen: 8 hours ago Age: 17 Posted June 20, 2025 18 λεπτά πριν, Ζάνταφ είπε: Έχουμε κι άλλη ανακοίνωση Δεν ξέρω αν ανακοινώθηκαν δημιουργοί, αλλά είναι και επίσημο! Οι δημιουργοί θα είναι ο Kevin Smith και ο Andy Kubert Πηγή 4 1 1 Quote
Ubergorn Posted June 20, 2025 Member ID: 38,058 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 2,045 Reputation: 13,148 Achievement Points: 2,080 Days Won: 70 With Us For: 1,716 Days Status: Offline Last Seen: Saturday at 09:06 PM Age: 44 Author Posted June 20, 2025 "Captain America/Wonder Woman by Chip Zdarsky and Terry Dodson Daredevil/Green Arrow by Kevin Smith and Andy Kubert Jeff the Land Shark/Krypto by Kelly Thompson and Gurihiru" Αυτά μέχρις στιγμής πήρε το μάτι μου σε ένα site . Λογικά θα ξέρουμε λεπτομέρειες εντός της ημέρας ,αν δεν έχουν βγει ήδη !! 3 2 Quote
Gwynplaine Posted June 20, 2025 Member ID: 32,699 Group: Members Topic Count: 10 Content Count: 1,149 Reputation: 7,470 Achievement Points: 1,241 Days Won: 58 With Us For: 3,025 Days Status: Offline Last Seen: 8 hours ago Age: 43 Posted June 20, 2025 6 hours ago, Ubergorn said: "Captain America/Wonder Woman by Chip Zdarsky and Terry Dodson Daredevil/Green Arrow by Kevin Smith and Andy Kubert Jeff the Land Shark/Krypto by Kelly Thompson and Gurihiru" Αυτά μέχρις στιγμής πήρε το μάτι μου σε ένα site . Λογικά θα ξέρουμε λεπτομέρειες εντός της ημέρας ,αν δεν έχουν βγει ήδη !! O Chip Zdraky έχει γράψει καλά τον captain America στο avengers twilight και ο Terry Dodson είναι ο Terry Dodson. Aν εκτυλίσσεται και στον δεύτερο παγκόσμιο είναι σίγουρη αγορά. Για το δεύτερο αν αποφύγει τα χαζά αστεία του ο Kevin Smith μπορεί να βγει κάτι καλό καθώς εχει εμπειρία και με τους δύο χαρακτήρες και μάλιστα έχει γράψει κλασικά run. O Andy Kubert επίσης εξαιρετικός. Παίζεται αυτό. Όσο για τα υπόλοιπα ουτε για αστείο. Ότι έχει Deadpool το αποφεύγω προσωπικά 5 Quote
Ubergorn Posted June 20, 2025 Member ID: 38,058 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 2,045 Reputation: 13,148 Achievement Points: 2,080 Days Won: 70 With Us For: 1,716 Days Status: Offline Last Seen: Saturday at 09:06 PM Age: 44 Author Posted June 20, 2025 (edited) Κάποια εξώφυλλα που άρχισαν να κάνουν την εμφάνιση τους . Το deadpool /batman προφανώς είναι τυπογραφικό λάθος υποθέτω. Edited June 20, 2025 by Ubergorn 4 1 Quote
Ζάνταφ Posted June 20, 2025 Member ID: 41,338 Group: Members Topic Count: 55 Content Count: 1,160 Reputation: 8,032 Achievement Points: 1,230 Days Won: 22 With Us For: 875 Days Status: Offline Last Seen: June 4 Posted June 20, 2025 3 λεπτά πριν, Ubergorn είπε: Tυπογραφικό λάθος ή εξώφυλλο μαϊμού; 6 ώρες πριν, Ubergorn είπε: "Captain America/Wonder Woman by Chip Zdarsky and Terry Dodson Ενδιαφέρον Concept , ειδικά αν λάβουμε υπ' όψη ότι και οι δύο πολέμησαν στον ΒΠΠ. Τώρα για τον Zdarsky δεν είμαι πολύ σίγουρος, αν και έγραψε καλό Captain America, δεν ξέρω πως θα πάει. Ο Terry Dodson εξαιρετική επιλογή. 6 ώρες πριν, Ubergorn είπε: Daredevil/Green Arrow by Kevin Smith and Andy Kubert Εδώ είμαστε. Ίσως το καλύτερο από αυτά που ανακοινώθηκαν για εμένα. Κλασικός ο Kevin Smith, έχει γράψει φοβερά Run και στους δύο. Όσο για τον Kubert, εγγύηση! 6 ώρες πριν, Ubergorn είπε: Jeff the Land Shark/Krypto by Kelly Thompson and Gurihiru" Παντελώς αδιάφορο. 3 1 Quote
Ubergorn Posted June 20, 2025 Member ID: 38,058 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 2,045 Reputation: 13,148 Achievement Points: 2,080 Days Won: 70 With Us For: 1,716 Days Status: Offline Last Seen: Saturday at 09:06 PM Age: 44 Author Posted June 20, 2025 (edited) 5 λεπτά πριν, Ζάνταφ είπε: Tυπογραφικό λάθος ή εξώφυλλο μαϊμού; Ενδιαφέρον Concept , ειδικά αν λάβουμε υπ' όψη ότι και οι δύο πολέμησαν στον ΒΠΠ. Τώρα για τον Zdarsky δεν είμαι πολύ σίγουρος, αν και έγραψε καλό Captain America, δεν ξέρω πως θα πάει. Ο Terry Dodson εξαιρετική επιλογή. Εδώ είμαστε. Ίσως το καλύτερο από αυτά που ανακοινώθηκαν για εμένα. Κλασικός ο Kevin Smith, έχει γράψει φοβερά Run και στους δύο. Όσο για τον Kubert, εγγύηση! Παντελώς αδιάφορο. Και όμως αν και στο jeff the land shark/krypto στην αρχή και εγώ έλεγα αδιάφορο μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι πολύ ενδιαφέρον και διασκεδαστικό . Λογικά υποθέτω θα γίνουν και ανάποδα τεύχη όπως και στο deadpool/batman. Edited June 20, 2025 by Ubergorn 2 1 Quote
Bilis Posted June 20, 2025 Member ID: 35,023 Group: Members Topic Count: 32 Content Count: 1,184 Reputation: 7,261 Achievement Points: 1,236 Days Won: 3 With Us For: 2,462 Days Status: Offline Last Seen: 9 hours ago Age: 22 Posted June 20, 2025 28 λεπτά πριν, Ubergorn είπε: Κάποια εξώφυλλα που άρχισαν να κάνουν την εμφάνιση τους . Το deadpool /batman προφανώς είναι τυπογραφικό λάθος υποθέτω. Όλες οι ιστορίες είναι στο Deadpool/Batman και τα εξώφυλλα είναι variants 5 1 Quote
Gwynplaine Posted June 20, 2025 Member ID: 32,699 Group: Members Topic Count: 10 Content Count: 1,149 Reputation: 7,470 Achievement Points: 1,241 Days Won: 58 With Us For: 3,025 Days Status: Offline Last Seen: 8 hours ago Age: 43 Posted June 20, 2025 23 min ago , Ζάνταφ said: Tυπογραφικό λάθος ή εξώφυλλο μαϊμού; Ενδιαφέρον Concept , ειδικά αν λάβουμε υπ' όψη ότι και οι δύο πολέμησαν στον ΒΠΠ. Τώρα για τον Zdarsky δεν είμαι πολύ σίγουρος, αν και έγραψε καλό Captain America, δεν ξέρω πως θα πάει. Ο Terry Dodson εξαιρετική επιλογή. Εδώ είμαστε. Ίσως το καλύτερο από αυτά που ανακοινώθηκαν για εμένα. Κλασικός ο Kevin Smith, έχει γράψει φοβερά Run και στους δύο. Όσο για τον Kubert, εγγύηση! Παντελώς αδιάφορο. Συμφωνώ απόλυτα 1 Quote
Ζάνταφ Posted June 20, 2025 Member ID: 41,338 Group: Members Topic Count: 55 Content Count: 1,160 Reputation: 8,032 Achievement Points: 1,230 Days Won: 22 With Us For: 875 Days Status: Offline Last Seen: June 4 Posted June 20, 2025 (edited) Μόλις διάβασα ένα άρθρο που εξηγεί αυτό με τα εξώφυλλα: Το Deadpool/Batman θα είναι το βασικό Storyline, και όλες οι υπόλοιπες συναντήσεις χαρακτήρων θα γίνουν στα πλαίσιά του. Ίσως μάλιστα είναι όλα τεύχη της ίδιας σειράς. EDIT: Το ανέφερε παραπάνω και ο @ Bilis . Πρέπει να κάνω ανανέωση πριν ποστάρω Edited June 20, 2025 by Ζάνταφ 2 Quote
rolandofshire Posted June 23, 2025 Member ID: 31,638 Group: Members Topic Count: 17 Content Count: 1,506 Reputation: 10,202 Achievement Points: 1,562 Days Won: 11 With Us For: 3,644 Days Status: Online Last Seen: 6 min ago Age: 37 Posted June 23, 2025 On 20/6/2025 στο 10:23 ΜΜ, Ζάνταφ είπε: Ενδιαφέρον Concept , ειδικά αν λάβουμε υπ' όψη ότι και οι δύο πολέμησαν στον ΒΠΠ. Επειδή είμαι ΑΣΧΕΤΟΣ μπήκα να το ψάξω γιατί λέω πολέμησαν στο ΒΠΠ άρα θα είναι 90-100 χρονών τώρα και σχεδιάζουν ακόμα ιστορίες DC; 2 Quote
Ζάνταφ Posted June 23, 2025 Member ID: 41,338 Group: Members Topic Count: 55 Content Count: 1,160 Reputation: 8,032 Achievement Points: 1,230 Days Won: 22 With Us For: 875 Days Status: Offline Last Seen: June 4 Posted June 23, 2025 1 λεπτό πριν, rolandofshire είπε: Επειδή είμαι ΑΣΧΕΤΟΣ μπήκα να το ψάξω γιατί λέω πολέμησαν στο ΒΠΠ άρα θα είναι 90-100 χρονών τώρα και σχεδιάζουν ακόμα ιστορίες DC; Για τον Cap και την WW μιλάω βρε αθεόφοβε! 3 Quote
Ubergorn Posted July 7, 2025 Member ID: 38,058 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 2,045 Reputation: 13,148 Achievement Points: 2,080 Days Won: 70 With Us For: 1,716 Days Status: Offline Last Seen: Saturday at 09:06 PM Age: 44 Author Posted July 7, 2025 Και αφού ξεκαθαρισαμε παραπάνω πως πρόκειται για εναλλακτικά εξώφυλλα να και μερικά που βγήκαν τις τελευταίες μέρες για το Deadpool/batman δηλ το πρώτο από αυτή τη συνεργασία : Skottie Young : Ryan Stegman : Mark Bagley : 4 1 1 Quote
Ubergorn Posted July 21, 2025 Member ID: 38,058 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 2,045 Reputation: 13,148 Achievement Points: 2,080 Days Won: 70 With Us For: 1,716 Days Status: Offline Last Seen: Saturday at 09:06 PM Age: 44 Author Posted July 21, 2025 Και άλλα εναλλακτικά εξώφυλλα έκαναν την εμφάνιση τους. Πρόκειται για τα παρακάτω : Terry Dodson Insignia Mashup Peach Momoko Stanley 'Artgerm 'Lau Blank cover Και ενώ αναμένουμε και μερικά ακόμη εναλλακτικά να κάνουν την εμφάνιση τους έχουμε και τα πιο περιορισμένων αντιτύπων εξώφυλλα : Steve McNiven Stanley 'Artgerm' Lau Virgin Variant Greg Capullo Sketch Variant Και τέλος θα αναφερθούν και οι καλλιτέχνες στα εξώφυλλα που λανθασμένα νόμιζα πως είναι για άλλο κόμικ της εν λόγω συνεργασίας αλλά εν τέλη ειναι εναλλακτικά εξώφυλλα του πρώτου της σειράς . Girihiru Marco Checchetto Προσωπική μου επιλογή ήταν το εναλλακτικό του Mark Bagley(το έχω μαζι με άλλα σε προηγούμενη ανάρτηση μου ) τον οποίο έχω ανάμεσα στους αγαπημένους μου και το οποίο διάβασα πως θα είναι και foil! 5 1 Quote
Θοδωρής Καραπάνος Posted July 21, 2025 Member ID: 36,975 Group: Moderator Topic Count: 180 Content Count: 5,070 Reputation: 27,514 Achievement Points: 3,030 Days Won: 146 With Us For: 1,992 Days Status: Offline Last Seen: 8 hours ago Age: 17 Posted July 21, 2025 43 λεπτά πριν, Ubergorn είπε: Insignia Mashup Χμμμ.... Αυτό είναι ενδιαφέρον, εμένα κιόλας μου κάνει κλικ, αλλά θα ήθελα ενδεχομένως να έχει και κάποιον χαρακτήρα στο εξώφυλλο... Και πάλι όμως, 44 λεπτά πριν, Ubergorn είπε: tanley 'Artgerm' Lau Virgin Variant Εχμ, μπορεί να πω και βλακεία, αλλά είμαι ο μόνος που του φαίνεται AI generated το συγκεκριμένο εξώφυλλο;;; 2 Quote
Ubergorn Posted July 21, 2025 Member ID: 38,058 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 2,045 Reputation: 13,148 Achievement Points: 2,080 Days Won: 70 With Us For: 1,716 Days Status: Offline Last Seen: Saturday at 09:06 PM Age: 44 Author Posted July 21, 2025 5 λεπτά πριν, Θοδωρής Καραπάνος είπε: Χμμμ.... Αυτό είναι ενδιαφέρον, εμένα κιόλας μου κάνει κλικ, αλλά θα ήθελα ενδεχομένως να έχει και κάποιον χαρακτήρα στο εξώφυλλο... Και πάλι όμως, Εχμ, μπορεί να πω και βλακεία, αλλά είμαι ο μόνος που του φαίνεται AI generated το συγκεκριμένο εξώφυλλο;;; Κοίτα με την ίδια λογική μπορείς να πεις και το ίδιο για τη ζωγραφική του Alex Ross. Καμιά σχέση με ΑΙ απλά άλλη τεχνική . 1 Quote
CarpiMan Posted July 22, 2025 Member ID: 39,094 Group: Members Topic Count: 0 Content Count: 460 Reputation: 3,808 Achievement Points: 470 Days Won: 4 With Us For: 1,451 Days Status: Offline Last Seen: 1 hour ago Posted July 22, 2025 Δεν νομίζω ότι θα έβαζε την υπογραφή του ο S.A.L σε ai , βέβαια χρησιμοποιεί ψηφιακά εργαλεία , είναι και τα "κερατάκια" της Magic που δείχνουν λίγο άσχετα από αυτή την γωνία και κομμένα από το περιθώριο , σαν ai glitch αλλά όλα καλά. Ωραίο variant πάντως. 3 1 Quote
Θοδωρής Καραπάνος Posted July 22, 2025 Member ID: 36,975 Group: Moderator Topic Count: 180 Content Count: 5,070 Reputation: 27,514 Achievement Points: 3,030 Days Won: 146 With Us For: 1,992 Days Status: Offline Last Seen: 8 hours ago Age: 17 Posted July 22, 2025 14 ώρες πριν, Ubergorn είπε: Κοίτα με την ίδια λογική μπορείς να πεις και το ίδιο για τη ζωγραφική του Alex Ross. Καμιά σχέση με ΑΙ απλά άλλη τεχνική . Ναι ρε συ, αλλά ο Alex Ross είναι τώρα 55 ετών και μέρος της δουλειάς του δημιουργήθηκε στα '90s πριν καν καθιερωθεί καλά- καλά το ίντερνετ. Θέλω να πω, άλλο να εξετάζουμε δουλειές προ εικοσαετίας και τριακονταετίας και άλλο τωρινές δουλειές!!! 10 ώρες πριν, CarpiMan είπε: Δεν νομίζω ότι θα έβαζε την υπογραφή του ο S.A.L σε ai , βέβαια χρησιμοποιεί ψηφιακά εργαλεία , είναι και τα "κερατάκια" της Magic που δείχνουν λίγο άσχετα από αυτή την γωνία και κομμένα από το περιθώριο , σαν ai glitch αλλά όλα καλά. Ωραίο variant πάντως. Κοίτα, δεν λέω ότι είναι 100% ai, αλλά φέρνει πολύ! Κι επειδή ήμουν καχύποπτος το έβαλα σε detector και ιδού: 3 Quote
Ubergorn Posted July 22, 2025 Member ID: 38,058 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 2,045 Reputation: 13,148 Achievement Points: 2,080 Days Won: 70 With Us For: 1,716 Days Status: Offline Last Seen: Saturday at 09:06 PM Age: 44 Author Posted July 22, 2025 29 λεπτά πριν, Θοδωρής Καραπάνος είπε: Ναι ρε συ, αλλά ο Alex Ross είναι τώρα 55 ετών και μέρος της δουλειάς του δημιουργήθηκε στα '90s πριν καν καθιερωθεί καλά- καλά το ίντερνετ. Θέλω να πω, άλλο να εξετάζουμε δουλειές προ εικοσαετίας και τριακονταετίας και άλλο τωρινές δουλειές!!! Κοίτα, δεν λέω ότι είναι 100% ai, αλλά φέρνει πολύ! Κι επειδή ήμουν καχύποπτος το έβαλα σε detector και ιδού: Αν βγάζει αυτό για ΑΙ για βάλε και του Alex Ross να δούμε . 1 Quote
Θοδωρής Καραπάνος Posted July 22, 2025 Member ID: 36,975 Group: Moderator Topic Count: 180 Content Count: 5,070 Reputation: 27,514 Achievement Points: 3,030 Days Won: 146 With Us For: 1,992 Days Status: Offline Last Seen: 8 hours ago Age: 17 Posted July 22, 2025 8 λεπτά πριν, Ubergorn είπε: Αν βγάζει αυτό για ΑΙ για βάλε και του Alex Ross να δούμε . Ωχ, κι αυτό AI το βγάζει Χμμμ.... Ίσως δεν είναι και τόσο αξιόπιστο τελικά... Quote
Ubergorn Posted July 22, 2025 Member ID: 38,058 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 2,045 Reputation: 13,148 Achievement Points: 2,080 Days Won: 70 With Us For: 1,716 Days Status: Offline Last Seen: Saturday at 09:06 PM Age: 44 Author Posted July 22, 2025 14 λεπτά πριν, Θοδωρής Καραπάνος είπε: Ωχ, κι αυτό AI το βγάζει Χμμμ.... Ίσως δεν είναι και τόσο αξιόπιστο τελικά... Χεχε ήξερα ότι θα το βγάλει και αυτό ΑΙ. Το ότι ένας ζωγράφος ,σκιτσογράφος κτλ έχει μια κάπως διαφορετική τεχνοτροπία που παραπέμπει σε πίνακα δεν σημαίνει απαραίτητα οτι έβαλε ΑΙ να του κάνει τη δουλειά !! 2 Quote
CarpiMan Posted July 22, 2025 Member ID: 39,094 Group: Members Topic Count: 0 Content Count: 460 Reputation: 3,808 Achievement Points: 470 Days Won: 4 With Us For: 1,451 Days Status: Offline Last Seen: 1 hour ago Posted July 22, 2025 3 ώρες πριν, Θοδωρής Καραπάνος είπε: Κοίτα, δεν λέω ότι είναι 100% ai, αλλά φέρνει πολύ! Κι επειδή ήμουν καχύποπτος το έβαλα σε detector και ιδού: Καλά μην νομίζεις και εγώ το έψαξα στο chat προηγουμένως , μάλιστα χωρίς να του πω χαρακτήρες και καλλιτέχνη , ενώ βρήκε την Catwoman και τον Artgerm σαν τεχνοτροπία , στην Μagik έλεγε άλλα ντάλα. Δεν βάζω όλη την συζήτηση που είχε ενδιαφέρον μόνο τρία κομβικά κομμάτια : Η I-No είναι χαρακτήρας από κάποιο video game ή κάτι τέτοιο , εδώ δεν τα πήγαμε καλά. Παράκληση , αν δείτε τον Artgerm μην του πείτε μπράβο σου το ψάξαμε και είδαμε ότι δεν χρησιμοποιείς ai (τουλάχιστον καθολικά) , θα πάρει την καρέκλα που κάθεται και θα μας κυνηγάει γύρω γύρω στο con ! 2 Quote
Indian Posted July 22, 2025 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,421 Reputation: 111,187 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,432 Days Status: Offline Last Seen: June 8 Age: 44 Posted July 22, 2025 3 ώρες πριν, Θοδωρής Καραπάνος είπε: Χμμμ.... Ίσως δεν είναι και τόσο αξιόπιστο τελικά... Απλά το σχέδιο του Ross είναι από... άλλον πλανήτη! 2 Quote
Ubergorn Posted July 28, 2025 Member ID: 38,058 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 2,045 Reputation: 13,148 Achievement Points: 2,080 Days Won: 70 With Us For: 1,716 Days Status: Offline Last Seen: Saturday at 09:06 PM Age: 44 Author Posted July 28, 2025 Και άλλα εναλλακτικά εξώφυλλα αποκαλύφθηκαν . Daniel Warren Johnson : Russel Dauterman : Και περιορισμένων αντιτύπων το : Το οποίο κάνει μπαμ από χιλιόμετρα από ποιον είναι . Έλα σας δίνω λίγα δεύτερα να το βρείτε!! Είναι του .... Frank Miller ! Ενθουσιασμός παντού 5 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.