Jump to content

Recommended Posts


  • Member ID:  38,058
  • Group:  Members
  • Topic Count:  6
  • Content Count:  2,045
  • Reputation:   13,148
  • Achievement Points:  2,080
  • Days Won:  70
  • With Us For:  1,716 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

Posted (edited)

Δεν πρόσεξα αν κάποιος το έχει αναφέρει ήδη  αλλά  είναι σπουδαία νέα .

Οι δύο κολοσσοί στον χώρο των κόμιξ Marvel και DC συνεργάζονται ξανά έπειτα από δεκαετίες και το αποτέλεσμα αυτής θα είναι για αρχή δύο κόμιξ . 

Θα είναι δύο κόμιξ με τους Deadpool-Batman! Δύο ήρωες που δεν με μια πρώτη ματιά δεν έχουν κάτι να τους συνδέει πέρα από τη εξαιρετική δημοφιλία τους.

 

Αρχίζουμε με τη πρώτη κυκλοφορία στο Σεπτέμβριο του 25 .

 

large-7519399.thumb.jpg.a354ccef68f95c7f1d7cca0528229480.jpg

 

Σαν κύριοι δημιουργοί αναφέρονται οι

Zeb Wells(σενάριο) και 

Greg Capullo(σχέδιο) 

Αναμένουμε στο επόμενο διάστημα και εναλλακτικά εξώφυλλα..

 

Και το επόμενο από αυτή τη συνεργασία θα κυκλοφορήσει στο Νοέμβριο .

 

Πάλι με τους ίδιους ήρωες ενώ σε αυτό το τεύχος οι δημιουργοί είναι οι :

Grant Morrison (σενάριο )

Και Dan Mora(σχέδιο)

 

large-1345478.thumb.jpg.772b70dc8bdf339354db4e46b17c42b8.jpg

 Και εδώ αναμένουμε τα εναλλακτικά εξώφυλλα ενώ λεπτομέρειες σχετικά με το σενάριο αυτών των δύο τόμων δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό .

Και τα δύο τεύχη αναφέρονται σαν #1 άρα για την ώρα υποθέτουμε πως θα είναι κάθε ένα τεύχος μια ξεχωριστή ιστορία .

 

Δεν έχει ανακοινωθεί κάτι άλλο από αυτή τη συνεργασία των εταιριών αλλά ελπίζω να μη μείνουν σε δύο χαρακτήρες μόνο τώρα που τα βρήκαν και γίνεται η αρχή (για ακόμα μια φορά)αλλά να προχωρήσουν και σε άλλα τέτοια τευχακια με συνεργασίες ηρώων που δεν είναι και τόσο ταιριαστοί όπως πχ Spiderman/Superman.

 

Εσείς τι γνώμη έχετε για αυτά τα νέα ;

 

 

 

Edited by Ubergorn
  • Like 7
  • Thanks 2
  • Read 1

  • Member ID:  33,354
  • Group:  Moderator
  • Topic Count:  892
  • Content Count:  5,570
  • Reputation:   47,052
  • Achievement Points:  2,310
  • Days Won:  293
  • With Us For:  2,832 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  30

Posted

Πολύ δυνατά διδυμα, ειδικά το Wells-Capullo μου βγάζει κάτι το ενδιαφέρον!

  • Like 4
  • Read 1

  • Member ID:  38,058
  • Group:  Members
  • Topic Count:  6
  • Content Count:  2,045
  • Reputation:   13,148
  • Achievement Points:  2,080
  • Days Won:  70
  • With Us For:  1,716 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

Posted
16 λεπτά πριν, nikolas12 είπε:

Πολύ δυνατά διδυμα, ειδικά το Wells-Capullo μου βγάζει κάτι το ενδιαφέρον!

Ο Wells προσωπικά με έκαψε με το μέτριο προς κακο πρόσφατο run του στο amazing spiderman . Άντεξα μέχρι το 32 από τα 60 τεύχη (και πολύ άντεξα)που ήταν η διάρκεια του και έχοντας πολλές κακες και χαζές επιλογές διατηρώ αμφιβολίες για το πώς θα το χειριστεί εδώ.....Βέβαια είχε και τις καλές στιγμές του το run αν και λίγες άρα και ελπίζω να θυμηθεί πως να γράφει καλά !

  • Like 3
  • Read 1

  • Member ID:  41,338
  • Group:  Members
  • Topic Count:  55
  • Content Count:  1,160
  • Reputation:   8,032
  • Achievement Points:  1,230
  • Days Won:  22
  • With Us For:  875 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Εγώ πάλι είμαι πολύ χαρούμενος για το Morisson/Mora. Είναι και οι δύο εξαιρετικοί δημιουργοί, καλύτεροι ακόμα και από τον Wells και τον Capullo για εμένα. Βέβαια δεν μου αρέσει πολύ που διάλεξαν τον Deadpool με τον Batman. Θα προτιμούσα Batman/Daredevil,  Deadpool/Lobo ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων. 

Πάντως περίεργο που επέστρεψαν στα Crossovers, θα δούμε πως θα πάει αυτό... Ελπίζω για το καλύτερο.  :fish2:

  • Like 3
  • Read 1

  • Member ID:  33,354
  • Group:  Moderator
  • Topic Count:  892
  • Content Count:  5,570
  • Reputation:   47,052
  • Achievement Points:  2,310
  • Days Won:  293
  • With Us For:  2,832 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  30

Posted
4 ώρες πριν, Ubergorn είπε:

Ο Wells προσωπικά με έκαψε με το μέτριο προς κακο πρόσφατο run του στο amazing spiderman . Άντεξα μέχρι το 32 από τα 60 τεύχη (και πολύ άντεξα)που ήταν η διάρκεια του και έχοντας πολλές κακες και χαζές επιλογές διατηρώ αμφιβολίες για το πώς θα το χειριστεί εδώ.....Βέβαια είχε και τις καλές στιγμές του το run αν και λίγες άρα και ελπίζω να θυμηθεί πως να γράφει καλά !

 

O Wells για κάποιο λόγο λειτουργεί καλύτερα με αντιήρωες τύπου Venom παρά με κλασικούς ήρωες τύπου Spider-Man. Δεν έχω διαβάσει το run του, αλλά ξέρω πάνω κάτω τι έγινε και όντως τα έχει κάνει σαλάτα. Με Deadpool και Batman μπορεί να αναπτύξει κάτι ενδιαφέρον, ειδικά με τον πολύ αγαπημένο μου Capullo δίπλα του.

  • Like 3
  • Thanks 1

  • Member ID:  38,058
  • Group:  Members
  • Topic Count:  6
  • Content Count:  2,045
  • Reputation:   13,148
  • Achievement Points:  2,080
  • Days Won:  70
  • With Us For:  1,716 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

Posted
1 ώρα πριν, nikolas12 είπε:

 

O Wells για κάποιο λόγο λειτουργεί καλύτερα με αντιήρωες τύπου Venom παρά με κλασικούς ήρωες τύπου Spider-Man. Δεν έχω διαβάσει το run του, αλλά ξέρω πάνω κάτω τι έγινε και όντως τα έχει κάνει σαλάτα. Με Deadpool και Batman μπορεί να αναπτύξει κάτι ενδιαφέρον, ειδικά με τον πολύ αγαπημένο μου Capullo δίπλα του.

Τυχερός είσαι που δεν το διάβασες αλλά απλά έμαθες τι έγινε . Εγώ δεν άντεξα μέχρι το τέλος. Βασικά έχω υποψία ότι τις περισσότερες βλακείες τον ανάγκασε ο επιμελητής της σειράς να τις γράφει γιατί σε όλο το run ήταν λες και έγραφαν δύο διαφορετικά άτομα. Είχε σημεία που έλεγα εκπληκτικό αυτό που έγραψε και πως το χειρίστηκε και  στιγμές (δυστυχώς οι περισσότερες )που όπως διάβασες και εσύ τραβούσα τα μαλλιά μου με τα πρόχειρα αποτελέσματα και τις επιλογές τις εντελώς χαζές χωρίς λόγο που έγιναν !!!

Φώναζα έλεος βρίζοντας και με κοιτούσε η σύζυγος με απορία . Που να της εξηγώ . Βασικά την εσωσα μη εξηγώντας της. :lol:

  • Like 1
  • Funny 2
  • Read 1

  • Member ID:  41,338
  • Group:  Members
  • Topic Count:  55
  • Content Count:  1,160
  • Reputation:   8,032
  • Achievement Points:  1,230
  • Days Won:  22
  • With Us For:  875 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Έχουμε κι άλλη ανακοίνωση

Screenshot_20250620_145048_Instagram.thumb.jpg.496b785bcceac0276be570d8ab1eeae6.jpg

Δεν ξέρω αν ανακοινώθηκαν δημιουργοί,  αλλά είναι και επίσημο!

  • Like 8
  • Thanks 2

  • Member ID:  36,975
  • Group:  Moderator
  • Topic Count:  180
  • Content Count:  5,070
  • Reputation:   27,514
  • Achievement Points:  3,030
  • Days Won:  146
  • With Us For:  1,992 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  17

Posted
18 λεπτά πριν, Ζάνταφ είπε:

Έχουμε κι άλλη ανακοίνωση

Screenshot_20250620_145048_Instagram.thumb.jpg.496b785bcceac0276be570d8ab1eeae6.jpg

Δεν ξέρω αν ανακοινώθηκαν δημιουργοί,  αλλά είναι και επίσημο!

Οι δημιουργοί θα είναι ο Kevin Smith και ο Andy Kubert:)

Πηγή:coffee:

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Read 1

  • Member ID:  38,058
  • Group:  Members
  • Topic Count:  6
  • Content Count:  2,045
  • Reputation:   13,148
  • Achievement Points:  2,080
  • Days Won:  70
  • With Us For:  1,716 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

Posted

"Captain America/Wonder Woman by Chip Zdarsky and Terry Dodson

Daredevil/Green Arrow by Kevin Smith and Andy Kubert

Jeff the Land Shark/Krypto by Kelly Thompson and Gurihiru"

 

Αυτά μέχρις στιγμής πήρε το μάτι μου σε ένα site . 

Λογικά θα ξέρουμε λεπτομέρειες εντός της ημέρας ,αν δεν έχουν βγει ήδη !!

 

 

  • Like 3
  • Thanks 2

  • Member ID:  32,699
  • Group:  Members
  • Topic Count:  10
  • Content Count:  1,149
  • Reputation:   7,470
  • Achievement Points:  1,241
  • Days Won:  58
  • With Us For:  3,025 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Posted
6 hours ago, Ubergorn said:

"Captain America/Wonder Woman by Chip Zdarsky and Terry Dodson

Daredevil/Green Arrow by Kevin Smith and Andy Kubert

Jeff the Land Shark/Krypto by Kelly Thompson and Gurihiru"

 

Αυτά μέχρις στιγμής πήρε το μάτι μου σε ένα site . 

Λογικά θα ξέρουμε λεπτομέρειες εντός της ημέρας ,αν δεν έχουν βγει ήδη !!

 

 

O Chip Zdraky έχει γράψει καλά τον captain America στο avengers twilight και ο Terry Dodson είναι ο Terry Dodson. Aν εκτυλίσσεται και στον δεύτερο παγκόσμιο είναι σίγουρη αγορά.

Για το δεύτερο αν αποφύγει τα χαζά αστεία του ο Kevin Smith μπορεί να βγει κάτι καλό καθώς εχει εμπειρία και με τους δύο χαρακτήρες και μάλιστα έχει γράψει κλασικά run. O Andy Kubert επίσης εξαιρετικός. Παίζεται αυτό.

Όσο για τα υπόλοιπα ουτε για αστείο. Ότι έχει Deadpool το αποφεύγω προσωπικά 

  • Like 5

  • Member ID:  38,058
  • Group:  Members
  • Topic Count:  6
  • Content Count:  2,045
  • Reputation:   13,148
  • Achievement Points:  2,080
  • Days Won:  70
  • With Us For:  1,716 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

Posted (edited)

DPBATMAN2025001_Capullo_Wraparound.thumb.jpg.95fb9606cd1ae60b6d16c40130a45ecd.jpgdpbatman2025001_jeff_krypto_gurihiru83.thumb.jpg.993faddf7ecb6d57cffe7755ab0aafef.jpgdpbatman2025001_daredevil_greenlantern_checchetto.thumb.jpg.f89e6fbf8219e2f1fc9bafbeb6a7955c.jpg

 

Κάποια εξώφυλλα που άρχισαν να κάνουν την εμφάνιση τους .

Το deadpool /batman προφανώς είναι τυπογραφικό λάθος υποθέτω.

Edited by Ubergorn
  • Like 4
  • Thanks 1

  • Member ID:  41,338
  • Group:  Members
  • Topic Count:  55
  • Content Count:  1,160
  • Reputation:   8,032
  • Achievement Points:  1,230
  • Days Won:  22
  • With Us For:  875 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted
3 λεπτά πριν, Ubergorn είπε:

dpbatman2025001_daredevil_greenlantern_checchetto.thumb.jpg.f89e6fbf8219e2f1fc9bafbeb6a7955c.jpg

 

Tυπογραφικό λάθος ή εξώφυλλο μαϊμού; :lol:

6 ώρες πριν, Ubergorn είπε:

"Captain America/Wonder Woman by Chip Zdarsky and Terry Dodson

 Ενδιαφέρον Concept , ειδικά αν λάβουμε υπ' όψη ότι και οι δύο πολέμησαν στον ΒΠΠ. Τώρα για τον Zdarsky δεν είμαι πολύ σίγουρος, αν και έγραψε καλό Captain America, δεν ξέρω πως θα πάει. Ο Terry Dodson εξαιρετική επιλογή.

6 ώρες πριν, Ubergorn είπε:

Daredevil/Green Arrow by Kevin Smith and Andy Kubert

Εδώ είμαστε. Ίσως το καλύτερο από αυτά που ανακοινώθηκαν για εμένα. Κλασικός ο Kevin Smith, έχει γράψει φοβερά Run και στους δύο. Όσο για τον Kubert, εγγύηση!

6 ώρες πριν, Ubergorn είπε:

Jeff the Land Shark/Krypto by Kelly Thompson and Gurihiru"

Παντελώς αδιάφορο. 

  • Like 3
  • Read 1

  • Member ID:  38,058
  • Group:  Members
  • Topic Count:  6
  • Content Count:  2,045
  • Reputation:   13,148
  • Achievement Points:  2,080
  • Days Won:  70
  • With Us For:  1,716 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

Posted (edited)
5 λεπτά πριν, Ζάνταφ είπε:

Tυπογραφικό λάθος ή εξώφυλλο μαϊμού; :lol:

 Ενδιαφέρον Concept , ειδικά αν λάβουμε υπ' όψη ότι και οι δύο πολέμησαν στον ΒΠΠ. Τώρα για τον Zdarsky δεν είμαι πολύ σίγουρος, αν και έγραψε καλό Captain America, δεν ξέρω πως θα πάει. Ο Terry Dodson εξαιρετική επιλογή.

Εδώ είμαστε. Ίσως το καλύτερο από αυτά που ανακοινώθηκαν για εμένα. Κλασικός ο Kevin Smith, έχει γράψει φοβερά Run και στους δύο. Όσο για τον Kubert, εγγύηση!

Παντελώς αδιάφορο. 

Και όμως αν και στο jeff the land shark/krypto στην αρχή και εγώ έλεγα αδιάφορο μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι πολύ ενδιαφέρον και διασκεδαστικό . 

 

Λογικά υποθέτω θα γίνουν και ανάποδα τεύχη όπως και στο deadpool/batman.

Edited by Ubergorn
  • Like 2
  • Read 1

  • Member ID:  35,023
  • Group:  Members
  • Topic Count:  32
  • Content Count:  1,184
  • Reputation:   7,261
  • Achievement Points:  1,236
  • Days Won:  3
  • With Us For:  2,462 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  22

Posted
28 λεπτά πριν, Ubergorn είπε:

DPBATMAN2025001_Capullo_Wraparound.thumb.jpg.95fb9606cd1ae60b6d16c40130a45ecd.jpgdpbatman2025001_jeff_krypto_gurihiru83.thumb.jpg.993faddf7ecb6d57cffe7755ab0aafef.jpgdpbatman2025001_daredevil_greenlantern_checchetto.thumb.jpg.f89e6fbf8219e2f1fc9bafbeb6a7955c.jpg

 

Κάποια εξώφυλλα που άρχισαν να κάνουν την εμφάνιση τους .

Το deadpool /batman προφανώς είναι τυπογραφικό λάθος υποθέτω.


Όλες οι ιστορίες είναι στο Deadpool/Batman και τα εξώφυλλα είναι variants

 

  • Like 5
  • Thanks 1

  • Member ID:  32,699
  • Group:  Members
  • Topic Count:  10
  • Content Count:  1,149
  • Reputation:   7,470
  • Achievement Points:  1,241
  • Days Won:  58
  • With Us For:  3,025 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Posted
23 min ago , Ζάνταφ said:

Tυπογραφικό λάθος ή εξώφυλλο μαϊμού; :lol:

 Ενδιαφέρον Concept , ειδικά αν λάβουμε υπ' όψη ότι και οι δύο πολέμησαν στον ΒΠΠ. Τώρα για τον Zdarsky δεν είμαι πολύ σίγουρος, αν και έγραψε καλό Captain America, δεν ξέρω πως θα πάει. Ο Terry Dodson εξαιρετική επιλογή.

Εδώ είμαστε. Ίσως το καλύτερο από αυτά που ανακοινώθηκαν για εμένα. Κλασικός ο Kevin Smith, έχει γράψει φοβερά Run και στους δύο. Όσο για τον Kubert, εγγύηση!

Παντελώς αδιάφορο. 

Συμφωνώ απόλυτα 

  • Like 1

  • Member ID:  41,338
  • Group:  Members
  • Topic Count:  55
  • Content Count:  1,160
  • Reputation:   8,032
  • Achievement Points:  1,230
  • Days Won:  22
  • With Us For:  875 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted (edited)

Μόλις διάβασα ένα άρθρο που εξηγεί αυτό με τα εξώφυλλα: Το Deadpool/Batman θα είναι το βασικό Storyline, και όλες οι υπόλοιπες συναντήσεις χαρακτήρων θα γίνουν στα πλαίσιά του. 

Ίσως μάλιστα είναι όλα τεύχη της ίδιας σειράς. 

EDIT: :oops: Το ανέφερε παραπάνω και ο @ Bilis . Πρέπει να κάνω ανανέωση πριν ποστάρω :damn:

Edited by Ζάνταφ
  • Like 2

  • Member ID:  31,638
  • Group:  Members
  • Topic Count:  17
  • Content Count:  1,506
  • Reputation:   10,202
  • Achievement Points:  1,562
  • Days Won:  11
  • With Us For:  3,644 Days
  • Status:  Online
  • Last Seen:  
  • Age:  37

Posted
On 20/6/2025 στο 10:23 ΜΜ, Ζάνταφ είπε:

 Ενδιαφέρον Concept , ειδικά αν λάβουμε υπ' όψη ότι και οι δύο πολέμησαν στον ΒΠΠ.

Επειδή είμαι ΑΣΧΕΤΟΣ μπήκα να το ψάξω γιατί λέω πολέμησαν στο ΒΠΠ άρα θα είναι 90-100 χρονών τώρα και σχεδιάζουν ακόμα ιστορίες DC;:lol: 

  • Like 2

  • Member ID:  41,338
  • Group:  Members
  • Topic Count:  55
  • Content Count:  1,160
  • Reputation:   8,032
  • Achievement Points:  1,230
  • Days Won:  22
  • With Us For:  875 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted
1 λεπτό πριν, rolandofshire είπε:

Επειδή είμαι ΑΣΧΕΤΟΣ μπήκα να το ψάξω γιατί λέω πολέμησαν στο ΒΠΠ άρα θα είναι 90-100 χρονών τώρα και σχεδιάζουν ακόμα ιστορίες DC;:lol: 

Για τον Cap και την WW μιλάω βρε αθεόφοβε! :lol:

  • Funny 3
  • 2 weeks later...

  • Member ID:  38,058
  • Group:  Members
  • Topic Count:  6
  • Content Count:  2,045
  • Reputation:   13,148
  • Achievement Points:  2,080
  • Days Won:  70
  • With Us For:  1,716 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

Posted

Και αφού ξεκαθαρισαμε παραπάνω πως πρόκειται για εναλλακτικά εξώφυλλα να και μερικά που βγήκαν τις τελευταίες μέρες για το Deadpool/batman δηλ το πρώτο από αυτή τη συνεργασία :

 

Skottie Young

 

large-4148067.thumb.jpg.a8269dee7d2923fb783fb674caa897d9.jpg

 

 

Ryan Stegman :

 

large-9165588.thumb.jpg.f6e597f2a33fec30aa0c210be897d297.jpg

 

 

Mark Bagley

large-1425038.thumb.jpg.4018c5993cee253b624e00d4db690abf.jpg

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Read 1
  • 2 weeks later...

  • Member ID:  38,058
  • Group:  Members
  • Topic Count:  6
  • Content Count:  2,045
  • Reputation:   13,148
  • Achievement Points:  2,080
  • Days Won:  70
  • With Us For:  1,716 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

Posted

Και άλλα εναλλακτικά εξώφυλλα έκαναν την εμφάνιση τους.

Πρόκειται για τα παρακάτω

 

Terry Dodson

large-5183757.thumb.jpg.7b058cbb7254eaa09e168a44d1fb31b1.jpg

 

Insignia Mashup

large-7601149.thumb.jpg.897c018335a5cd350e0203892f748ecf.jpg

 

Peach Momoko

large-1332791.thumb.jpg.9c6bc9285855475769294002ca5e5a3a.jpg

 

Stanley 'Artgerm 'Lau

large-8257691.thumb.jpg.fe4648ce6e7aa40f95b12b96ab1984f9.jpg

 

Blank cover 

large-1456104.thumb.jpg.81672bee3156d1541a84c53f55af1b39.jpg

 

Και ενώ αναμένουμε και μερικά ακόμη εναλλακτικά να κάνουν την εμφάνιση τους έχουμε και τα πιο περιορισμένων αντιτύπων εξώφυλλα :

 

 

Steve McNiven 

 

large-9928158.thumb.jpg.8aa6c021686d8d919678a7b947bd5796.jpg

 

Stanley 'Artgerm' Lau Virgin Variant

 

large-4514586.thumb.jpg.99712b05ef7df581deb538e539df4ec1.jpg

 

Greg Capullo Sketch Variant

 

large-3439496.thumb.jpg.f3c83afcc4103c52ce4e844be7cddb38.jpg

 

Και τέλος θα αναφερθούν και οι καλλιτέχνες στα εξώφυλλα που λανθασμένα νόμιζα πως είναι για άλλο κόμικ της εν λόγω συνεργασίας αλλά εν τέλη ειναι εναλλακτικά εξώφυλλα του πρώτου της σειράς .

 

Girihiru

large-9601387.thumb.jpg.af9bdb9cb3e7f99cf22855cb2483e3f7.jpg

 

Marco Checchetto

large-6554002.thumb.jpg.d02bce9328b007031cabf4e90fc75804.jpg

 

Προσωπική μου επιλογή ήταν το εναλλακτικό του Mark Bagley(το έχω μαζι με άλλα σε προηγούμενη ανάρτηση μου ) τον οποίο έχω ανάμεσα στους αγαπημένους μου και το οποίο διάβασα πως θα είναι και foil!

 

 

 

  • Like 5
  • Thanks 1

  • Member ID:  36,975
  • Group:  Moderator
  • Topic Count:  180
  • Content Count:  5,070
  • Reputation:   27,514
  • Achievement Points:  3,030
  • Days Won:  146
  • With Us For:  1,992 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  17

Posted
43 λεπτά πριν, Ubergorn είπε:

Insignia Mashup

large-7601149.thumb.jpg.897c018335a5cd350e0203892f748ecf.jpg

Χμμμ.... Αυτό είναι ενδιαφέρον, εμένα κιόλας μου κάνει κλικ, αλλά θα ήθελα ενδεχομένως να έχει και κάποιον χαρακτήρα στο εξώφυλλο... Και πάλι όμως, :cool:

44 λεπτά πριν, Ubergorn είπε:

tanley 'Artgerm' Lau Virgin Variant

 

large-4514586.thumb.jpg.99712b05ef7df581deb538e539df4ec1.jpg

Εχμ, μπορεί να πω και βλακεία, αλλά είμαι ο μόνος που του φαίνεται AI generated το συγκεκριμένο εξώφυλλο;;;:thinking:

  • Like 2

  • Member ID:  38,058
  • Group:  Members
  • Topic Count:  6
  • Content Count:  2,045
  • Reputation:   13,148
  • Achievement Points:  2,080
  • Days Won:  70
  • With Us For:  1,716 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

Posted
5 λεπτά πριν, Θοδωρής Καραπάνος είπε:

Χμμμ.... Αυτό είναι ενδιαφέρον, εμένα κιόλας μου κάνει κλικ, αλλά θα ήθελα ενδεχομένως να έχει και κάποιον χαρακτήρα στο εξώφυλλο... Και πάλι όμως, :cool:

Εχμ, μπορεί να πω και βλακεία, αλλά είμαι ο μόνος που του φαίνεται AI generated το συγκεκριμένο εξώφυλλο;;;:thinking:

Κοίτα με την ίδια λογική μπορείς να πεις και το ίδιο για τη ζωγραφική του Alex Ross. 

export_zkuh6tufwps4w-5a93ba-0@1x.thumb.jpeg.33476a4aee642f64be9d3c73f0dae77e.jpeg

 

Καμιά σχέση με ΑΙ απλά άλλη τεχνική .

  • Thanks 1

  • Member ID:  39,094
  • Group:  Members
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  460
  • Reputation:   3,808
  • Achievement Points:  470
  • Days Won:  4
  • With Us For:  1,451 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Δεν νομίζω ότι θα έβαζε την υπογραφή του ο S.A.L σε ai ,  βέβαια χρησιμοποιεί ψηφιακά εργαλεία , είναι και τα "κερατάκια" της Magic που δείχνουν λίγο άσχετα από αυτή την γωνία και κομμένα από το περιθώριο , σαν ai glitch αλλά όλα καλά.

Ωραίο variant πάντως.

 

large-4514586.jpg.7f470131d89f74dbee56afc379e01521.thumb.jpg.fd6a08967441c7e8a7bd479f27bef54f.jpg

 

X-Men_Vol_7_2_Magik_Virgin_Variant.thumb.jpg.58978daea2cba0231aa13fd7ba11822a.jpg

  • Like 3
  • Read 1

  • Member ID:  36,975
  • Group:  Moderator
  • Topic Count:  180
  • Content Count:  5,070
  • Reputation:   27,514
  • Achievement Points:  3,030
  • Days Won:  146
  • With Us For:  1,992 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  17

Posted
14 ώρες πριν, Ubergorn είπε:

Κοίτα με την ίδια λογική μπορείς να πεις και το ίδιο για τη ζωγραφική του Alex Ross. 

export_zkuh6tufwps4w-5a93ba-0@1x.thumb.jpeg.33476a4aee642f64be9d3c73f0dae77e.jpeg

 

Καμιά σχέση με ΑΙ απλά άλλη τεχνική .

Ναι ρε συ, αλλά ο Alex Ross είναι τώρα 55 ετών και μέρος της δουλειάς του δημιουργήθηκε στα '90s πριν καν καθιερωθεί καλά- καλά το ίντερνετ. Θέλω να πω, άλλο να εξετάζουμε δουλειές προ εικοσαετίας και τριακονταετίας και άλλο τωρινές δουλειές!!!:)

10 ώρες πριν, CarpiMan είπε:

Δεν νομίζω ότι θα έβαζε την υπογραφή του ο S.A.L σε ai ,  βέβαια χρησιμοποιεί ψηφιακά εργαλεία , είναι και τα "κερατάκια" της Magic που δείχνουν λίγο άσχετα από αυτή την γωνία και κομμένα από το περιθώριο , σαν ai glitch αλλά όλα καλά.

Ωραίο variant πάντως.

 

large-4514586.jpg.7f470131d89f74dbee56afc379e01521.thumb.jpg.fd6a08967441c7e8a7bd479f27bef54f.jpg

 

X-Men_Vol_7_2_Magik_Virgin_Variant.thumb.jpg.58978daea2cba0231aa13fd7ba11822a.jpg

Κοίτα, δεν λέω ότι είναι 100% ai, αλλά φέρνει πολύ! Κι επειδή ήμουν καχύποπτος το έβαλα σε detector και ιδού:

Screenshot 2025-07-22 at 17-06-58 _wasitai · AI image detector.png

:holidays3:

  • Like 3

  • Member ID:  38,058
  • Group:  Members
  • Topic Count:  6
  • Content Count:  2,045
  • Reputation:   13,148
  • Achievement Points:  2,080
  • Days Won:  70
  • With Us For:  1,716 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

Posted
29 λεπτά πριν, Θοδωρής Καραπάνος είπε:

Ναι ρε συ, αλλά ο Alex Ross είναι τώρα 55 ετών και μέρος της δουλειάς του δημιουργήθηκε στα '90s πριν καν καθιερωθεί καλά- καλά το ίντερνετ. Θέλω να πω, άλλο να εξετάζουμε δουλειές προ εικοσαετίας και τριακονταετίας και άλλο τωρινές δουλειές!!!:)

Κοίτα, δεν λέω ότι είναι 100% ai, αλλά φέρνει πολύ! Κι επειδή ήμουν καχύποπτος το έβαλα σε detector και ιδού:

Screenshot 2025-07-22 at 17-06-58 _wasitai · AI image detector.png

:holidays3:

Αν βγάζει αυτό για ΑΙ για βάλε και του Alex Ross να δούμε .

 

  • Like 1

  • Member ID:  36,975
  • Group:  Moderator
  • Topic Count:  180
  • Content Count:  5,070
  • Reputation:   27,514
  • Achievement Points:  3,030
  • Days Won:  146
  • With Us For:  1,992 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  17

Posted
8 λεπτά πριν, Ubergorn είπε:

Αν βγάζει αυτό για ΑΙ για βάλε και του Alex Ross να δούμε .

 

Ωχ, κι αυτό AI το βγάζει :wow:

Screenshot_2025-07-22-17-46-02-451_com.android.chrome-edit.jpg

Χμμμ.... Ίσως δεν είναι και τόσο αξιόπιστο τελικά...:spidey_yeah_that:


  • Member ID:  38,058
  • Group:  Members
  • Topic Count:  6
  • Content Count:  2,045
  • Reputation:   13,148
  • Achievement Points:  2,080
  • Days Won:  70
  • With Us For:  1,716 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

Posted
14 λεπτά πριν, Θοδωρής Καραπάνος είπε:

Ωχ, κι αυτό AI το βγάζει :wow:

Screenshot_2025-07-22-17-46-02-451_com.android.chrome-edit.jpg

Χμμμ.... Ίσως δεν είναι και τόσο αξιόπιστο τελικά...:spidey_yeah_that:

Χεχε ήξερα ότι θα το βγάλει και αυτό ΑΙ. Το ότι ένας ζωγράφος ,σκιτσογράφος κτλ έχει μια κάπως διαφορετική τεχνοτροπία που παραπέμπει σε πίνακα δεν σημαίνει απαραίτητα οτι έβαλε ΑΙ να του κάνει τη δουλειά !!

 

  • Like 2

  • Member ID:  39,094
  • Group:  Members
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  460
  • Reputation:   3,808
  • Achievement Points:  470
  • Days Won:  4
  • With Us For:  1,451 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted
3 ώρες πριν, Θοδωρής Καραπάνος είπε:

Κοίτα, δεν λέω ότι είναι 100% ai, αλλά φέρνει πολύ! Κι επειδή ήμουν καχύποπτος το έβαλα σε detector και ιδού:

Screenshot 2025-07-22 at 17-06-58 _wasitai · AI image detector.png

 

Καλά μην νομίζεις και εγώ το έψαξα  στο chat προηγουμένως , μάλιστα χωρίς να του πω χαρακτήρες και καλλιτέχνη , ενώ βρήκε την Catwoman και τον Artgerm σαν τεχνοτροπία , στην Μagik έλεγε άλλα ντάλα.

Δεν βάζω όλη την συζήτηση που είχε ενδιαφέρον μόνο τρία κομβικά κομμάτια :

question.thumb.jpg.f9f9eeb72df34fe3e7b240c4eb494e9c.jpganswer1.thumb.jpg.ea36466f360977f666d376ccb83a1826.jpg

 

 

 

answer2.thumb.jpg.36d653da83f82c00159dfd298039ee18.jpg

 

Η I-No είναι χαρακτήρας από κάποιο video game ή κάτι τέτοιο , εδώ δεν τα πήγαμε καλά.

Παράκληση , αν δείτε τον Artgerm μην του πείτε μπράβο σου το ψάξαμε και είδαμε ότι δεν χρησιμοποιείς ai (τουλάχιστον καθολικά) , θα πάρει την καρέκλα που κάθεται και θα μας κυνηγάει γύρω γύρω στο con ! :lol:

 

  • Funny 2

  • Member ID:  20,685
  • Group:  Administrator
  • Topic Count:  864
  • Content Count:  15,421
  • Reputation:   111,187
  • Achievement Points:  9,268
  • Days Won:  550
  • With Us For:  5,432 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

Posted
3 ώρες πριν, Θοδωρής Καραπάνος είπε:

Χμμμ.... Ίσως δεν είναι και τόσο αξιόπιστο τελικά...:spidey_yeah_that:

 

Απλά το σχέδιο του Ross είναι από... άλλον πλανήτη! :lol:

 

 

:beer:

  • Funny 2

  • Member ID:  38,058
  • Group:  Members
  • Topic Count:  6
  • Content Count:  2,045
  • Reputation:   13,148
  • Achievement Points:  2,080
  • Days Won:  70
  • With Us For:  1,716 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

Posted

Και άλλα εναλλακτικά εξώφυλλα αποκαλύφθηκαν .

 

Daniel Warren Johnson :

 

large-4863301.thumb.jpg.e1c13cf7a0ef9dccf0621baf9d2d6230.jpg

 

 

Russel Dauterman :

 

large-6707625.thumb.jpg.002f60a99afdc5ec17d19b14851eaaa7.jpg

 

Και περιορισμένων αντιτύπων το :

 

large-9206276.thumb.jpg.57426512719c6248709bd07038b683de.jpg

 

Το οποίο κάνει μπαμ από χιλιόμετρα από ποιον είναι . Έλα σας δίνω λίγα δεύτερα να το βρείτε!! :lol:

 

Είναι του ....

 

 

 

 

 

 

 

Frank Miller ! Ενθουσιασμός παντού :lol:

  • Like 5

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.