Θοδωρής Καραπάνος Posted July 5, 2024 Member ID: 36,975 Group: Moderator Topic Count: 180 Content Count: 5,070 Reputation: 27,514 Achievement Points: 3,030 Days Won: 146 With Us For: 1,992 Days Status: Offline Last Seen: 6 hours ago Age: 17 Posted July 5, 2024 ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ SPOILER ΠΕΡΙΛΗΨΗ Σε μία εναλλακτική, αν θέλετε, πραγματικότητα τα ζώα έμειναν χωρίς τους αφέντες τους, τους ανθρώπους! Η εξαφάνιση των ανθρώπων συνέβη πριν πολύ καιρό και κανείς δεν γνωρίζει το πώς ή το γιατί. Άλλοι λένε πως τους θέρισε μια τρομερή ασθένεια, άλλοι αναφέρουν ότι κάποιοι άγνωστοι με μαχαίρια ήρθαν και τους σκότωσαν, άλλοι πάλι μνημονεύουν ότι οι άνθρωποι, απλώς εγκατέλειψαν τον τόπο. Όποια όμως και να ήταν η αιτία, το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο· τα ζώα απελευθερώθηκαν από τον ζυγό των αφεντάδων τους και μένουν όλα μαζί, ασφαλή από τους λύκους, εντός των τειχών του κάστρου τους, του "Κάστρου των Ζώων". Όμως, αμέσως μετά την πτώση του ανθρώπινου είδους, ένα νέο καθεστώς αναδεικνύεται, ένα τυραννικό και βίαιο σύστημα που καταπιέζει τα ζώα και εκκαθαρίζει τα αντιφρονούντα. Με πρόσχημα το τίμημα που επιφυλάσσει η προστασία από τους λύκους και η επιβίωση από την πείνα, ο Πρόεδρος Σίλβιο( ο μεγαλόσωμος ταύρος που φαίνεται στο εξώφυλλο) και η κλίκα του αποτελούμενη από σκύλους και γουρούνια, απολαμβάνουν τους καρπούς της σκληρής αγροτικής εργασίας όλων των υπόλοιπων ζώων του αγροκτήματος/κάστρου. Ο αέρας της αλλαγής ωστόσο, δεν θα αργήσει να φτάσει... Θα τον φέρουν τα φαινομενικά πιο αδύναμα ζώα, υπό την καθοδήγηση ενός πολυταξιδεμένου ποντικού που τους καλλιεργεί την αμφισβήτηση έναντι στην βάρβαρη εξουσία της κλίκα του Προέδρου. Με το να επιδείξουν σθένος και ήθος, θα αφοπλίσουν τις τυραννικές αρχές του κάστρου και θα τις αναγκάσουν να υποχωρήσουν. Ο τόμος κλείνει στο κρισιμότερο σημείο του αγώνα των ζώων, κατά το οποίο τα μέτωπο των αντιφρονούντων έχει διασπαστεί από τις κακουχίες του χειμώνα, αντίστοιχα όμως έχει διασπαστεί και η κλίκα των σκύλων από τις εσωτερικές διαφωνίες... ΣΕΝΑΡΙΟ Βασίζεται εμφανώς στη "Φάρμα των ζώων", ωστόσο εξελίσσεται αρκετά διαφορετικά, χαράσσοντας έτσι τη δική του πορεία. Βασικά, θα το χαρακτήριζα ως ένα sequel της Φάρμας των ζώων, μιας που δεν παρουσιάζει την επανάσταση έναντι των ανθρώπων και την εγκαθίδρυση ενός τυραννικού καθεστώτος, αλλά παίρνει αυτά ως δεδομένα και παρουσιάζει τον αγώνα κατά της τυραννίας. Παράλληλα, μου άρεσε ιδιαίτερα η σκιαγράφηση της κοινωνίας εντός των τειχών. Αφιερώνονται αρκετές σελίδες για να παρουσιαστούν καθημερινά περιστατικά και καταστάσεις από τη ζωή των κεντρικών και μη ηρώων, κάτι που εκ πρώτης όψεως δείχνει περιττό, μας εντάσσει όμως καλύτερα στο κλίμα που επικρατεί σε αυτό το Κάστρο. Έχω βέβαια ορισμένες ενστάσεις όσον αφορά τον τρόπο που παρουσιάζονται ορισμένα πράγματα, όπως η αντίσταση κατά του καθεστώτος. Θα τις αναλύσω όμως αργότερα, σε ποστ αποκλειστικά αφιερωμένο στους χαρακτήρες και στην πολιτική σκοπιά του άλμπουμ στα πράγματα. ΣΧΕΔΙΟ Το σχέδιο είναι αψεγάδιαστο! Απ' ό,τι βλέπω, ο Felix Delep δεν έχει εργαστεί σε άλλα κόμικς( συγχωρέστε με αν κάνω λάθος), παρ' όλα αυτά είναι τρομερά εξασκημένος( δείτε δουλειά του εδώ)! Μου αρέσει ιδιαίτερα ο "χαλαρός" τρόπος με τον οποίο αποτυπώνει τα ζώα! Θέλω να πω, ότι ενώ χρησιμοποιεί αρκετές γραμμές, αυτές βγαίνουν με έναν τρόπο φυσικά, αβίαστα, με αποτέλεσμα να μην νιώθει ο αναγνώστης ότι η εικόνα "βαραίνει". Επιπλέον, τα τοπία είναι εκπληκτικά δοσμένα! Αν και με την πρώτη ανάγνωση τα λάτρεψα, σε ένα δεύτερο ξεφύλλισμα που έκανα σήμερα, πριν γράψω την κριτική, δεν μου ξετρέλαναν, όπως στην αρχή και πάλι μου άρεσαν όμως! Πιο συγκεκριμένα, παρατήρησα με τη δεύτερη ανάγνωση, ότι τα τοπία που στην αρχή είχα βρει πολύ ρεαλιστικά σχεδιασμένα, θύμιζαν και λίγο εικονογράφηση παιδικού βιβλίου! Χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό, προσωπικά με χάλασε λίγο... Από την άλλη, ενδεχομένως να σχεδιάστηκε έτσι επίτηδες, με σκοπό την περαιτέρω ένταξη του αναγνώστη σε αυτόν τον κόσμο που ακροβατεί μεταξύ παραμυθιού και πραγματικότητας! ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ Παραθέτω και τέσσερις(4) σελίδες από το εσωτερικό του άλμπουμ. Οι σελίδες αλιεύθηκαν από αγγλικό scanlation, ώστε να είναι σε όσο το δυνατόν υψηλότερη ανάλυση, ενώ έχω σβήσει τα λόγια. Επίτηδες φρόντισα, ώστε να μην είναι σελίδες με μεγάλη σημασία για την πλοκή, με σκοπό να αποφευχθούν διάφορα spoilers! Spoiler Spoiler Το αρχικό κείμενο της παρουσίασης για ιστορικούς λόγους: Κυκλοφόρησε αυτή εδώ η ομορφιά από τις εκδόσεις Μικρός Ήρωας! Δυστυχώς, το θα μου φέρουν το αντίτυπό μου οι δικοί μου αύριο, οπότε μέχρι τότε δεν μπορώ να το διαβάσω και να γράψω περισσότερα! Μετά, θα γράψω ένα αναλυτικότατο review, όπως σας έχω συνηθίσει! Απλά δεν μπορούσα να μην το παρουσιάσω εγώ, μιας που πραγματικά, ήταν μία από τις πιο πολυαναμενόμενες κυκλοφορίες! Η παρουσίαση, ακόμη δεν είναι ολοκληρωμένη! Επειδή , επιφυλάσσομαι, ότι θα εμπλουτιστεί η κριτική, αλλά και ότι θα προσθέσω διάφορες εσωτερικές σελίδες(done, 19/07/2024) και ασφαλώς έναν εκτενή σχολιασμό της έκδοσης! Ευχαριστούμε για τα εξώφυλλα τον albert. Ευχαριστούμε για τις συμπληρωματικές πληροφορίες τον Rombax. 23 2 Quote
Indian Posted July 5, 2024 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,421 Reputation: 111,187 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,432 Days Status: Offline Last Seen: June 8 Age: 44 Posted July 5, 2024 @ Θοδωρής Καραπάνος Θοδωρή, τα εξώφυλλα που παραθέτεις είναι σκαναρισμένα στα 200dpi. Μπορείς να τα σκανάρεις στα 300? 7 Quote
Θοδωρής Καραπάνος Posted July 5, 2024 Member ID: 36,975 Group: Moderator Topic Count: 180 Content Count: 5,070 Reputation: 27,514 Achievement Points: 3,030 Days Won: 146 With Us For: 1,992 Days Status: Offline Last Seen: 6 hours ago Age: 17 Author Posted July 5, 2024 3 ώρες πριν, Indian είπε: Θοδωρή, τα εξώφυλλα που παραθέτεις είναι σκαναρισμένα στα 200dpi. Μπορείς να τα σκανάρεις στα 300? @ Indian , άμεση πρόσβαση σε σκάνερ δεν έχω, όμως θα προσπαθήσω να το αλλάξω όσο το δυνατόν συντομότερα! 6 1 Quote
albert Posted July 11, 2024 Member ID: 30,583 Group: Members Topic Count: 212 Content Count: 2,766 Reputation: 21,083 Achievement Points: 2,986 Days Won: 35 With Us For: 4,212 Days Status: Offline Last Seen: 10 hours ago Posted July 11, 2024 Λιγα λογια για το τομο. Η θετικη εμπειρια συνεχιζεται μετα την εκδοση του Blacksad τωρα κ στο Καστρο των ζωων. Τι εννοω..Ολα οι συμπεριφορες,οι χαρακτηρες ειναι δοσμενα ωστε να μην θυμιζουν παιδικο διήγημα, αλλα καλλιστα μυθιστορημα της Αγκ.Κριστι.!Η σκηνες νουαρ τα τοπια δεν εκλειπουν απο την εκδοση αυτη και τα μπονους δικαιολογουν τα 15 ευρω (ονομαστικη τιμη) εκδοση που χρειαζεται να καταβαλει ο αναγνωστης.. Με λιγα λογια θα τον χαρακτηριζα και δρυμη κατηγορω στην κοινωνικες ταξεις οπως εχουν διαμορφωθεί απο παντοτε..(Αλλα σταματαω εδω γιατι θα κανω σποιλ στην υποθεση κ δεν θα το θελα αυτο.. @ Indian ελπιζω να ειναι οκ οι διαστασεις κ η αναλυση τωρα.. Μεταφέρθηκαν στην βάση. 11 1 2 Quote
Indian Posted July 12, 2024 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,421 Reputation: 111,187 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,432 Days Status: Offline Last Seen: June 8 Age: 44 Posted July 12, 2024 10 ώρες πριν, albert είπε: ελπιζω να ειναι οκ οι διαστασεις κ η αναλυση τωρα.. Με εξαίρεση λίγο κροπάρισμα που ήθελαν και το έκανα εγώ, κατά τα άλλα μια χαρά! Μήπως σου είναι εύκολο να μας δώσεις μερικές ακόμα πληροφορίες, αν αναγράφονται στο τεύχος, όπως τον μεταφραστή, τον χρωματιστή, την επιμέλεια κ.ά.? 8 Quote
Rombax Posted July 12, 2024 Member ID: 38,010 Group: Members Topic Count: 19 Content Count: 952 Reputation: 7,839 Achievement Points: 1,029 Days Won: 3 With Us For: 1,726 Days Status: Offline Last Seen: 7 hours ago Age: 18 Posted July 12, 2024 14 λεπτά πριν, Indian είπε: Μήπως σου είναι εύκολο να μας δώσεις μερικές ακόμα πληροφορίες, αν αναγράφονται στο τεύχος, όπως τον μεταφραστή, τον χρωματιστή, την επιμέλεια κ.ά.? Χρώματα: Félix Delep και Jessica Bodard Εκδότης: Λεωκράτης Ανεμοδούρας Υπεύθυνος έκδοσης: Γιώργος Ζωιτάς Graphic Design και Lettering: Τίνα Χελιώτη Μετάφραση: Τατιάνα Ραπακούλια Επιμέλεια Κειμένου: Γαβριήλ Τομπαλίδης και Ίωνας Αγγέλης Καλλιτεχνική Προσαρμογή Ελληνικου Τίτλου: Φρειδερίκος Ρούσσος Οι πληροφορίες μεταφέρθηκαν στο πινακάκι της παρουσίασης. Ελπίζω να βοήθησα 8 1 3 Quote
albert Posted July 12, 2024 Member ID: 30,583 Group: Members Topic Count: 212 Content Count: 2,766 Reputation: 21,083 Achievement Points: 2,986 Days Won: 35 With Us For: 4,212 Days Status: Offline Last Seen: 10 hours ago Posted July 12, 2024 @ Rombax ευχαριστώ για τις πληροφορίες που ξέχασα λόγω του περασμένου της ώρας.. 6 Quote
Laz33 Posted July 12, 2024 Member ID: 31,613 Group: Members Topic Count: 60 Content Count: 5,828 Reputation: 46,103 Achievement Points: 6,027 Days Won: 129 With Us For: 3,659 Days Status: Offline Last Seen: 6 hours ago Age: 42 Posted July 12, 2024 Το διάβασε κανείς άλλος (πέραν του albert) να μας πει πως του φάνηκε; Καταρχάς μπορεί να διαβαστεί αυτόνομα ή πρέπει να περιμένουμε και τον επόμενο τόμο; Εννοείται θα το πάρω (το παράγγειλα ήδη βασικά) αλλά θα ήθελα να ξέρω τι με περιμένει 4 Quote
albert Posted July 12, 2024 Member ID: 30,583 Group: Members Topic Count: 212 Content Count: 2,766 Reputation: 21,083 Achievement Points: 2,986 Days Won: 35 With Us For: 4,212 Days Status: Offline Last Seen: 10 hours ago Posted July 12, 2024 @ Laz33 αφού σου αρέσει το Blackshad ,voμιζω θα σου αρέσει .Νομίζω πρέπει να πρέπει περιμένουμε και τον επόμενο τόμο,αν και εγώ το διάβασα ήδηΣτεκει από μόνο του μια χαρά αλλά μένουν αναπάντητα πολλα ερωτηματα..Δεν άντεξα εγώ κι το διαβασα😂 Το πολύ πολύ να κάνω καμιά επανάληψη όταν κυκλοφορήσει κι ο δεύτερος τόμος.. 6 1 Quote
Lelis Posted July 13, 2024 Member ID: 34,230 Group: Members Topic Count: 15 Content Count: 961 Reputation: 8,660 Achievement Points: 1,048 Days Won: 4 With Us For: 2,633 Days Status: Offline Last Seen: 4 hours ago Age: 36 Posted July 13, 2024 (edited) 10 hours ago, Laz33 said: Το διάβασε κανείς άλλος (πέραν του albert) να μας πει πως του φάνηκε; Καταρχάς μπορεί να διαβαστεί αυτόνομα ή πρέπει να περιμένουμε και τον επόμενο τόμο; Εννοείται θα το πάρω (το παράγγειλα ήδη βασικά) αλλά θα ήθελα να ξέρω τι με περιμένει Το διάβασα και εγώ. Καταρχάς να πω ότι όντως αφήνει την ιστορία στην μέση επόμενος θα περιμένουμε για το τέλος. Από εκεί και πέρα θα πω ότι για μένα στο τοπ 2 των κόμικς που έχει βγάλει η εκδοτική για φέτος. Απόλαυσα παρά πολύ την ιστορία η οποία είναι καλογραμμένη με δυνατό character development και συμβολισμούς για κοινωνικούς διαχωρισμούς, κοινωνικές τάξεις και φαινόμενα. Προσωπικά λάτρεψα και βρικα πολύ ενδιαφέρον όλη αυτή την πολιτική αλληγορία, αλλά κρατάω μια επιφύλαξη ότι κάποιους μπορεί να τους κουράσει αν δεν τους αρέσουν τέτοιου είδους στοιχεία σε ένα κόμικς. Πιστεύω πάντως ότι ακόμα και αυτοί μπορούν εύκολα να κάνουν skip το συγκεκριμένο και να κάνουν focus μόνο στην υπόθεση που όπως είπα είναι πολύ όμορφη και ατμοσφαιρική. Σχέδιο σούπερ. Έκδοση σούπερ. Από τις τοπ προτάσεις κατά την άποψη μου! Edited July 13, 2024 by Lelis 15 Quote
Θοδωρής Καραπάνος Posted July 19, 2024 Member ID: 36,975 Group: Moderator Topic Count: 180 Content Count: 5,070 Reputation: 27,514 Achievement Points: 3,030 Days Won: 146 With Us For: 1,992 Days Status: Offline Last Seen: 6 hours ago Age: 17 Author Posted July 19, 2024 Έβαλα "respect" στα παιδιά που συμπλήρωσαν την παρουσίαση( @ albert και @ Rombax ), επειδή διαφορετικά θα πήγαινε... Σεπτέμβρης( καλά, υπερβάλλω λίγο) για να ολοκληρώσω την παρουσίαση, μιας που όπως είπα δεν έχω πρόσβαση σε σκάνερ... και πάλι παιδιά! Τέλος πάντων, το παρέλαβα στις 6 Ιουλίου και το διάβασα αργά, για να το απολαύσω όσο το δυνατόν περισσότερο! Επέστρεψα σήμερα στη νήμα, ώστε να ολοκληρώσω την παρουσίαση! Ακόμα μένουν ορισμένα πράγματα να προστεθούν, ωστόσο αύριο( το αργότερο) θα έχουν μπει κι αυτά! Φίλε @ Laz33 , τώρα που εμπλούτισα το αρχικό ποστ με Περίληψη και Κριτική ρίξε μια ματιά! Θα επανέλθω σύντομα! 8 1 1 Quote
Laz33 Posted July 19, 2024 Member ID: 31,613 Group: Members Topic Count: 60 Content Count: 5,828 Reputation: 46,103 Achievement Points: 6,027 Days Won: 129 With Us For: 3,659 Days Status: Offline Last Seen: 6 hours ago Age: 42 Posted July 19, 2024 5 ώρες πριν, Θοδωρής Καραπάνος είπε: Φίλε @ Laz33 , τώρα που εμπλούτισα το αρχικό ποστ με Περίληψη και Κριτική ρίξε μια ματιά! Θα επανέλθω σύντομα! Επειδή δεν το διάβασα ακόμα κι επειδή βλέπω έχεις spoiler, θα διαβάσω την κριτική σου αφού πρώτα διαβάσω το κόμικ 5 1 Quote
Ζάνταφ Posted July 19, 2024 Member ID: 41,338 Group: Members Topic Count: 55 Content Count: 1,160 Reputation: 8,032 Achievement Points: 1,230 Days Won: 22 With Us For: 875 Days Status: Offline Last Seen: June 4 Posted July 19, 2024 Θα κάνω κι εγώ μια κριτική χωρίς σπόιλερ. Σεναριακά τέλειο! Όργουελ με αστυνομική υφή. Θυμίζει το concept της φάρμας των ζώων. Οι άνθρωποι εξαφανιζόλ και υπάρχει τώρα το φασιστικό καθεστώς κλπ. Το σχέδιο άψογο, κανένα πρόβλημα, το κάνει ακόμα πιο noir και ενδιαφέρον. Ένα από τα αγαπημένα μου πιο σύγχρονα BD ever. @ Laz33 πλησιάζει αρκετά το blacksad και ειδικά εσύ ως BDάκιας σίγουρα θα το υπερευχαριστηθείς. Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους! ξανά στον Μικρό Ήρωα, με τις επιλογές του έχει γίνει μια απ' τις καλύτερες εκδοτικές στη χώρα μας. 10 Quote
Manitou Posted July 21, 2024 Member ID: 2,322 Group: Members Topic Count: 25 Content Count: 5,335 Reputation: 42,006 Achievement Points: 5,409 Days Won: 109 With Us For: 6,965 Days Status: Offline Last Seen: Saturday at 02:07 PM Age: 47 Posted July 21, 2024 Το διαβάζω ακόμη αλλά εγώ δύο γρήγορα σχόλια. Η έκδοση είναι υπέρ σούπερ και η τιμή εξαιρετική. Όχι απλά τίμια αλλά παραπάνω από τίμια. Η υπόθεση τώρα είναι λίγο σοκ αν δεν είσαι προιδεασμένος. Ξεκάθαρα πολιτικό με φοβερό σχέδιο σφιχτή δομή και υπόθεση. Δεν κινείται στα πλαίσια της αλληγορίας καθώς τα λέει όπως είναι έξω από τα δόντια. Αυτά προς το παρόν. 12 Quote
nikos99 Posted July 29, 2024 Member ID: 9,689 Group: Members Topic Count: 11 Content Count: 742 Reputation: 7,152 Achievement Points: 820 Days Won: 1 With Us For: 6,260 Days Status: Offline Last Seen: 9 hours ago Age: 64 Posted July 29, 2024 Το διαβασα και εγώ αλλά έχοντας διαβάσει παρά πολλές φορές και σε κόμικ και σε βιβλίο την φάρμα των ζώων δεν μου άφησε την αίσθηση κάτι πρωτότυπου . Το σχέδιο είναι φοβερό και το σασπενς διάχυτο σε όλη τη ροη . Διαβάζεται άνετα αλλά πάντα είχα την αίσθηση ότι ξέρω το παρακάτω . Άνετα είναι μια πολύ καλή επιλογή και δεν θα απογοητεύσει . 10 Quote
Laz33 Posted August 2, 2024 Member ID: 31,613 Group: Members Topic Count: 60 Content Count: 5,828 Reputation: 46,103 Achievement Points: 6,027 Days Won: 129 With Us For: 3,659 Days Status: Offline Last Seen: 6 hours ago Age: 42 Posted August 2, 2024 (edited) Το διάβασα κι εγώ. Μ΄αρέσει μέχρι στιγμής Να δω βέβαια που θα καταλήξει. Δεν έχω διαβάσει τη Φάρμα των Ζώων, οπότε δεν έχω μέτρο σύγκρισης. Δεν με νοιάζει αν είναι διασκευή, sequel ή πόσες επιρροές έχει εν πάση περιπτώσει απ΄το έργο του Όργουελ. Το αντιμετώπισα ως κάτι original. Το σενάριο δεν είναι ακριβώς στα γούστα μου, αλλά από ένα σημείο και μετά ξεχνάς ότι διαβάζεις ένα κόμικ πολιτικού περιεχομένου και το αντιμετωπίζεις απλά σαν ένα πανέμορφο παραμύθι με ζώα. Γενικά το ευχαριστήθηκα. Σε κάποια σημεία μόνο του 2ου άλμπουμ υπήρχε μια παραπάνω φλυαρία απ΄όση ήθελα, αλλά σε γενικές γραμμές μπορώ να πω η ιστορία έχει πολύ καλή ροή και ενδιαφέρον Το σχέδιο πολύ καλό κι αυτό. Είναι λίγο ιδιαίτερο, δεν έχει έντονο μελάνωμα και σε πολλά σημεία του φόντου δεν έχει καν μελάνωμα. Θα μ΄άρεζε επίσης να ήταν ακόμα πιο λεπτομερές. Συνολικά πάντως αποδίδει άψογα την ατμόσφαιρα της ιστορίας, δεν έχω παράπονο. Η έκδοση εξαιρετική για την τιμή της. Χαρτί, εκτύπωση, επιμέλεια, έξτρα, όλα σούπερ Γενικά ήταν μια πολύ καλή επιλογή απ΄την εκδοτική. Όπως είπα βέβαια επιφυλάσσομαι για τη συνέχεια, να δω πως θα κλείσει η ιστορία. Αλλά έχω καλό προαίσθημα, μιας και εμπιστεύομαι τον Ντορισόν, έναν απ΄τους καλύτερους σύγχρονους σεναριογράφους της γαλλοβελγικής σκηνής. Σ΄αυτά τα δύο πρώτα άλμπουμ θα βάλω ένα... 8/10 Edited August 2, 2024 by Laz33 14 Quote
Manitou Posted August 3, 2024 Member ID: 2,322 Group: Members Topic Count: 25 Content Count: 5,335 Reputation: 42,006 Achievement Points: 5,409 Days Won: 109 With Us For: 6,965 Days Status: Offline Last Seen: Saturday at 02:07 PM Age: 47 Posted August 3, 2024 Το τελειωσα και εγώ χωρίς να αλλάξει η άποψη μου από το προηγούμενο post. Σούπερ έκδοση φοβερή ιστορία. Την φάρμα των ζώων την είχα διαβάσει πριν από πολλά πολλά χρόνια οπότε στην ουσία διάβασα κάτι από την αρχή. Είναι καθαρά πολιτικό όπως είπα και εξαιρετικό! Εύγε για την επιλογή. 10 Quote
tik Posted September 8, 2024 Member ID: 25,133 Group: Veterans Topic Count: 284 Content Count: 6,625 Reputation: 65,472 Achievement Points: 6,697 Days Won: 48 With Us For: 5,158 Days Status: Online Last Seen: 2 min ago Age: 49 Posted September 8, 2024 Δύο θέματα: 1. Τα χρώματα στην ελληνική έκδοση μου φαίνονται λίγο ξεθωριασμένα συγκριτικά με τις σελίδες που ανέβασε παραπάνω ο @ Θοδωρής Καραπάνος . 2. Το εξώφυλλο του Μικρού Ήρωα είναι το εξώφυλλο του πρώτου γαλλικού τόμου. Δεν είναι λίγο περίεργο που ο πρώτος τόμος έχει για εξώφυλλο μια σκηνή που διαδραματίζεται στον δεύτερο τόμο; 8 1 Quote
Laz33 Posted September 8, 2024 Member ID: 31,613 Group: Members Topic Count: 60 Content Count: 5,828 Reputation: 46,103 Achievement Points: 6,027 Days Won: 129 With Us For: 3,659 Days Status: Offline Last Seen: 6 hours ago Age: 42 Posted September 8, 2024 1 ώρα πριν, tik είπε: Δύο θέματα: 1. Τα χρώματα στην ελληνική έκδοση μου φαίνονται λίγο ξεθωριασμένα συγκριτικά με τις σελίδες που ανέβασε παραπάνω ο @ Θοδωρής Καραπάνος . Εντάξει, μη συγκρίνεις το έντυπο με το ψηφιακό. Στο ψηφιακό μπορεί να γίνει εύκολα (ακόμα κι από μας) τροποποίηση των χρωμάτων, της φωτεινότητας, της αντίθεσης κτλ και να φαίνεται το αποτέλεσμα πολύ πιο εντυπωσιακό. Πρέπει να συγκρίνεις με έντυπη γαλλική έκδοση για να καταλάβεις αν τα χρώματα είναι ξεθωριασμένα στην έκδοση του Μικρού Ήρωα 8 Quote
whatever Posted September 9, 2024 Member ID: 38,652 Group: Members Topic Count: 10 Content Count: 138 Reputation: 948 Achievement Points: 144 Days Won: 0 With Us For: 1,569 Days Status: Offline Last Seen: 23 hours ago Age: 22 Posted September 9, 2024 Δεν το έχω διαβάσει, αλλά η πλοκή και το σχέδιο μου κίνησαν το ενδιαφέρον και θα το ελέγξω. Το σχέδιο ειδικά μου παραπέμπει σε ταινία της Ντίσνευ. 7 Quote
foinikas Posted September 9, 2024 Member ID: 12,005 Group: Members Topic Count: 0 Content Count: 29 Reputation: 257 Achievement Points: 31 Days Won: 0 With Us For: 5,982 Days Status: Offline Last Seen: 9 hours ago Age: 50 Posted September 9, 2024 Το διάβασα και θεωρώ από τις καλύτερες εκδόσεις για φέτος.... ανυπομονώ για την συνέχεια.... 7 Quote
Laz33 Posted September 27, 2025 Member ID: 31,613 Group: Members Topic Count: 60 Content Count: 5,828 Reputation: 46,103 Achievement Points: 6,027 Days Won: 129 With Us For: 3,659 Days Status: Offline Last Seen: 6 hours ago Age: 42 Posted September 27, 2025 12 Νοεμβρίου κυκλοφορεί το 4ο και τελευταίο μέρος στη Γαλλία, οπότε πιστεύω μέχρι το τέλος της χρονιάς θα το δούμε και στην Ελλάδα 9 4 Quote
diotsoumas Posted September 27, 2025 Member ID: 38,117 Group: Members Topic Count: 0 Content Count: 347 Reputation: 2,460 Achievement Points: 365 Days Won: 0 With Us For: 1,702 Days Status: Offline Last Seen: 15 hours ago Age: 40 Posted September 27, 2025 Τι όμορφο εξώφυλλο! 5 2 Quote
Kurdy Malloy Posted December 1, 2025 Member ID: 31,428 Group: Moderator Topic Count: 60 Content Count: 3,628 Reputation: 27,370 Achievement Points: 2,541 Days Won: 14 With Us For: 3,751 Days Status: Offline Last Seen: 9 hours ago Age: 55 Posted December 1, 2025 Μερικές σελίδες από τον τελευταίο τόμο https://www.bdgest.com/preview-4525-BD-chateau-des-animaux-le-le-sang-du-roi.html και μία συνέντεξη του Delep (στα γαλλικά) https://www.bdgest.com/news-1754-BD-Fin-de-regne-au-Chateau-des-animaux.html 4 4 Quote
albert Posted December 26, 2025 Member ID: 30,583 Group: Members Topic Count: 212 Content Count: 2,766 Reputation: 21,083 Achievement Points: 2,986 Days Won: 35 With Us For: 4,212 Days Status: Offline Last Seen: 10 hours ago Posted December 26, 2025 Τευχος 2ο Μεταφέρθηκε στην βάση. 8 2 Quote
diotsoumas Posted December 26, 2025 Member ID: 38,117 Group: Members Topic Count: 0 Content Count: 347 Reputation: 2,460 Achievement Points: 365 Days Won: 0 With Us For: 1,702 Days Status: Offline Last Seen: 15 hours ago Age: 40 Posted December 26, 2025 Θα μπει πρώτο πρώτο σε παραγγελία μαζί με τις εκδόσεις του Ιανουαρίου! Αναρωτιέμαι αν θα γίνει και φέτος μια σύνοψη της χρονιάς καθώς και το να περιμένει το 2026 5 Quote
Manitou Posted December 27, 2025 Member ID: 2,322 Group: Members Topic Count: 25 Content Count: 5,335 Reputation: 42,006 Achievement Points: 5,409 Days Won: 109 With Us For: 6,965 Days Status: Offline Last Seen: Saturday at 02:07 PM Age: 47 Posted December 27, 2025 Μόλις τελείωσα και τον δεύτερο τόμο. Αν και δεν είμαι φίλος των πολιτικοποιημένων κομικ, αυτό (το οποίο προφανώς είναι βαθιά πολιτικό) ήταν το κάτι άλλο. Ένα πόνημα σχετικά με την άνοδο και την πτώση των απολυταρχικών καθεστώτων. Με αναφορές σε βασικά κόλπα διατήρησης και ανατροπής της εξουσίας. Με εκπληκτικό σχέδιο, φοβερή ατμόσφαιρα και ροή που δεν πλαγιάζει πουθενα. Δεν ωραιοποιει καταστάσεις έχει αρκετή βία για το είδος του και γενικά είναι must have για τους λάτρεις του είδους. Από μένα είναι ναι! 10 1 Quote
coppiman Posted December 30, 2025 Member ID: 43,204 Group: Members Topic Count: 3 Content Count: 38 Reputation: 190 Achievement Points: 38 Days Won: 0 With Us For: 383 Days Status: Offline Last Seen: 20 hours ago Posted December 30, 2025 Επιτέλους κυκλοφόρησε και το δεύτερο μέρος. Σε κάποια φάση είχα πάρει τηλέφωνο στην εκδοτική και τους ρωτούσα αν ξέρουν πότε θα κυκλοφορήσει. Προσπαθώ βλέπετε να μαζεύω όσο γίνεται όλα τα τεύχη μαζί πριν διαβάσω ένα κόμικ. Επιτέλους έφτασε η ώρα του! Ευχαριστώ πολύ κι εγώ για την παρουασίαη, αλλά θα περιμένω κι εγώ να το διαβάσω πρώτα. Δε ρισκάρω τα spoilers! 2 Quote
Laz33 Posted January 19 Member ID: 31,613 Group: Members Topic Count: 60 Content Count: 5,828 Reputation: 46,103 Achievement Points: 6,027 Days Won: 129 With Us For: 3,659 Days Status: Offline Last Seen: 6 hours ago Age: 42 Posted January 19 Διάβασα και το 2ο τόμο. Κινήθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα με τον 1ο. Συνολικά ήταν μια πολύ ωραία ιστορία, η οποία σίγουρα έχει πολιτική χροιά αλλά μπορεί ν΄αντιμετωπιστεί και ως ένα ωραίο παραμύθι με ζώα. Υπήρχαν κάποια ψεγάδια σε ορισμένα σημεία (πχ δεν έγινε πλήρως κατανοητό γιατί η Μπέλα πήγε με το μέρος των ζώων, μού φάνηκε ότι πολύ εύκολα πρόδωσε τον Σίλβιο), αλλά αυτά ήταν λεπτομέρειες. Στο σύνολο μιλάμε για μια πολύ ποιοτική δουλειά από έναν απ΄τους καλύτερους σύγχρονους σεναριογράφους της γαλλοβελγικής σχολής. Περνάει ωραία μηνύματα και μπορεί να διαβαστεί κι από παιδιά. Το σχέδιο επίσης πολύ καλό και εκφραστικό. Στα backround θα μπορούσε να΄ναι και πιο πλούσιο βέβαια. Έκδοση εξαιρετική. Μ΄ένα γυαλιστερό και πιο χοντρό εξώφυλλο θα έπιανε άριστα. Συνολικά πάντως είναι ένα κόμικ που άξιζε να το δούμε στα ελληνικά. Μακάρι να εκδοθούν κι άλλες δουλειές του Ντορισόν απ΄τον Μικρό Ήρωα. Θα έλεγα πάλι το Undertaker αλλά βγαίνει σύντομα στ΄αγγλικά (σε έντυπη μορφή, γιατί σε ηλεκτρονική έχει ήδη βγει) και φοβάμαι ότι αυτό είναι η ταφόπλακα των ελπίδων να το δούμε στα ελληνικά. Στο "Κάστρο των Ζώων" δίνω ένα ωραιότατο 8/10 7 Quote
petran79 Posted February 16 Member ID: 2,415 Group: MoM Topic Count: 17 Content Count: 384 Reputation: 1,405 Achievement Points: 391 Days Won: 0 With Us For: 6,956 Days Status: Offline Last Seen: 6 hours ago Age: 47 Posted February 16 Ενδιαφέρον. Θα κοιτάξω να το διαβάσω στα Γαλλικά και θα πω τις εντυπώσεις μου για όλη την ιστορία. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.