GERAKOMATHS Posted October 9, 2007 Member ID: 3 Group: Veterans Topic Count: 35 Content Count: 417 Reputation: 1,090 Achievement Points: 417 Days Won: 2 With Us For: 7,228 Days Status: Offline Last Seen: May 1, 2024 Age: 54 Posted October 9, 2007 Εκδόθηκε τον Νοέμβριο του 1976 με το όνομα ΠΑΝΤΕΧΝΗΣ από της εκδόσεις ΕΡΜΗΣ Έγχρωμο, Hard Cover, μέγεθος Α4, 50 σελίδες, δρχ 150, καλό σχέδιο, και πρωτότυπη για τα κόμικς γραμματοσειρά (Βυζαντινή). Η επιμέλεια ήταν του Π.ΒΑΚΑΛΗ με σχέδιο του Π.ΛΑΜΠΙΡΗ και κείμενο του Χ.ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟ Το τιράζ ήτανε στα 5.000 Άγνωστο αν υπήρξε άλλο τεύχος μέχρι τώρα Σας παραθέτω 2 σελίδες από το εσωτερικό του για να έχετε μια καλύτερη εικόνα περί τίνος πρόκειται Το Τεύχος είναι διαθέσιμο και στις εξωτερικές πηγές. 24 Quote
Lord Makro Posted October 9, 2007 Member ID: 2,066 Group: Honored Topic Count: 79 Content Count: 4,730 Reputation: 27,289 Achievement Points: 4,768 Days Won: 5 With Us For: 6,988 Days Status: Offline Last Seen: June 6 Age: 50 Posted October 9, 2007 Εντυπωσιακή έκδοση του 1976!! 3 Quote
AndreasD Posted October 9, 2007 Member ID: 1,991 Group: Veterans Topic Count: 397 Content Count: 4,996 Reputation: 25,373 Achievement Points: 4,996 Days Won: 42 With Us For: 6,996 Days Status: Offline Last Seen: April 10, 2021 Age: 57 Posted October 9, 2007 ΓΚΛΟΥΠ! Γι' αυτό μου αρεσει αυτό το φόρουμ. Βρίσκεις τα πιό απίθανα πράγματα! Το σχέδιο σε μεγαλο βαθμό (και τα χρώματα σε ακόμα μεγαλύτερο), θυμιζουν έντονα Morris. Χμ.. 150 δρχ το 1976!!!!! 3 Quote
germanicus Posted October 10, 2007 Member ID: 277 Group: Root Admin Topic Count: 1,677 Content Count: 28,570 Reputation: 192,260 Achievement Points: 27,559 Days Won: 761 With Us For: 7,150 Days Status: Offline Last Seen: Thursday at 02:27 PM Age: 54 Posted October 10, 2007 Εικαστικά και με δεδομένη την προέλευση και το έτος, αυτό είναι διαμάντι για τα δικά μου γούστα! Απίστευτα ενδιαφέρον! Προέβην ήδη στις δέουσες ενέργειες! thanks Γέρακα!!! 4 Quote
fraoulitsa Posted November 17, 2007 Member ID: 4,175 Group: Members Topic Count: 4 Content Count: 31 Reputation: 68 Achievement Points: 31 Days Won: 0 With Us For: 6,788 Days Status: Offline Last Seen: December 15, 2010 Age: 40 Posted November 17, 2007 Τούτο εδώ έχει καμία σχέση με αυτό για το οποίο λέμε εδώ; Για ρίξτε μια ματιά, εμένα ενδιαφέρον μου φάνηκε πάντως.. (Από χθες προσπαθούσα να θυμηθώ τι μου λεει το όνομα, επιτέλους το βρήκα ) 6 Quote
GERAKOMATHS Posted November 17, 2007 Member ID: 3 Group: Veterans Topic Count: 35 Content Count: 417 Reputation: 1,090 Achievement Points: 417 Days Won: 2 With Us For: 7,228 Days Status: Offline Last Seen: May 1, 2024 Age: 54 Author Posted November 17, 2007 Όντως μιλάμε για το ίδιο Είναι η δεύτερη φορά που παθαίνω με το όνομα Παντεχνής Η πρώτη ήταν όταν έπεσε στα χέρια μου και η δεύτερη με την είδηση που έγραψες πριν λίγο fraoulitsa Το ότι ο Παραμυθάς είχε ξεκινήσει τότε και σειρά…. Με έχει αφήσει άναυδο ειλικρινά! Σε ευχαριστώ για το νέο αυτό !!! Στην υγειά σου 4 Quote
alagt17 Posted November 17, 2007 Member ID: 673 Group: Members Topic Count: 40 Content Count: 758 Reputation: 1,807 Achievement Points: 758 Days Won: 0 With Us For: 7,105 Days Status: Offline Last Seen: May 3 Age: 61 Posted November 17, 2007 Τούτο εδώ έχει καμία σχέση με αυτό για το οποίο λέμε εδώ; Για ρίξτε μια ματιά, εμένα ενδιαφέρον μου φάνηκε πάντως.. (Από χθες προσπαθούσα να θυμηθώ τι μου λεει το όνομα, επιτέλους το βρήκα ) Όχι ρε παιδιά...το έκοψαν οι μ@&^%$ς της ΕΡΤ. Αυτό ήταν από τα καλύτερα που είδα. Δηλαδή δε φτάνει που δε συνεχίστηκε το κόμικ, δεν έγινε και σειρά. 2 1 Quote
Lord Makro Posted November 17, 2007 Member ID: 2,066 Group: Honored Topic Count: 79 Content Count: 4,730 Reputation: 27,289 Achievement Points: 4,768 Days Won: 5 With Us For: 6,988 Days Status: Offline Last Seen: June 6 Age: 50 Posted November 17, 2007 Είδα κι εγώ το βίντεο, πραγματικά πολύ καλό! Και για να έχουμε καλό ερώτημα, εσείς που βρήκατε το άλμπουμ, σε τι τιμές κυμαίνεται; 3 Quote
fraoulitsa Posted November 17, 2007 Member ID: 4,175 Group: Members Topic Count: 4 Content Count: 31 Reputation: 68 Achievement Points: 31 Days Won: 0 With Us For: 6,788 Days Status: Offline Last Seen: December 15, 2010 Age: 40 Posted November 17, 2007 Ωραία! Το θυμόμουν γιατί κι εμένα μου έκανε εντύπωση όταν το είχα διαβάσει! 3 Quote
GERAKOMATHS Posted November 17, 2007 Member ID: 3 Group: Veterans Topic Count: 35 Content Count: 417 Reputation: 1,090 Achievement Points: 417 Days Won: 2 With Us For: 7,228 Days Status: Offline Last Seen: May 1, 2024 Age: 54 Author Posted November 17, 2007 Είδα κι εγώ το βίντεο, πραγματικά πολύ καλό! Και για να έχουμε καλό ερώτημα, εσείς που βρήκατε το άλμπουμ, σε τι τιμές κυμαίνεται; Από 7 έως 10 ευρό να υπολογίζεις αλλά παίζει και ρόλο η ποιότητα που θα το βρει κάποιος όπως και η ευκαιρία να του κάτσει στον διάβα του 3 1 Quote
Bonadrug Posted November 18, 2007 Member ID: 1,271 Group: Veterans Topic Count: 715 Content Count: 3,481 Reputation: 20,689 Achievement Points: 3,539 Days Won: 16 With Us For: 7,067 Days Status: Offline Last Seen: March 24 Posted November 18, 2007 Μεταφέρω τις πληροφορίες που αναφέρει ο Παραμυθάς Νίκος Πιλάβιος στη σελίδα που μας έστειλε η Φραουλίτσα για την περίπτωση που η σελίδα αυτή εκπέσει / αλλάξει (έτσι ώστε να έχουμε "διασώσει" τις πληροφορίες). Ο Παντεχνής Ο Παντεχνής είναι ένας ήρωας (τύπου Λούκυ Λουκ) που ζει στο Βυζάντιο κι είναι ο ήρωας ενός εξαιρετικού βιβλίου comic της δεκαετίας του ‘70, αποτέλεσμα της βίδας κυρίως δύο ανθρώπων: του συγγραφέα (γνωστού δικηγόρου) Χρήστου Πετρόπουλου και του σκιτσογράφου Πάνου Λαμπίρη. Ο ήρωας, πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης - γι’ αυτό και Παντεχνής - είναι η καρδιά μιας φοβερής παρέας βυζαντινών: του καλόγερου Βαρυπάτη, του δάσκαλου Φιλώραιου και του Ξεχνίτζη που δεν θυμόταν ούτε ο ίδιος τι δουλειά έκανε. Ο Παντεχνής, παρουσίαστηκε από τον Ν. Πιλάβιο πρώτα σε συνέχειες στο ραδιόφωνο, το 1977, όταν ήταν υπεύθυνος για τα παιδικά προγράμματα του Α’ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ του ραδιοφώνου. Από το 1978 που (ο Πιλάβιος) πέρασε στην τηλεορασή, το όνειρό του ήταν να τον κάνει σήριαλ με κινούμενα σχέδια. Μόλις το 1982 κατάφερε να του δώσουν τα λεφτά για έναν πιλότο, που ήταν έτοιμος στις αρχές του 1983, ύστερα από πολλών μηνών δουλειά. Παρόλο που η εκπομπή θεωρούνταν σίγουρη, (εταιρεία εκτέλεσης παραγωγής ΑΡΩΝΗΣ- ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ), τελικά κόπηκε. Σχετικά με το "κόψιμό" της ο Πιλάβιος αναφέρει: " Ο Παντεχνής ήταν η πιο φιλόδοξη προσπάθεια που έκανα ποτέ στην Ε.Ρ.Τ. και η πιο αποτυχημένη. Αποτυχημένη όχι ως προσπάθεια ή ως αποτέλεσμα, αλλά ως τελική πραγματοποίηση της. Κι αυτό γιατί ενώ το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ είχε ενθουσιαστεί με τον πεντάλεπτο πιλότο (δείγμα) της εκπομπής, φοβήθηκε το τελικό κόστος και δεν προχώρησε στην παραγωγή όλων των επεισοδίων. Μεγάλη βλακεία τους, γιατί από τότε - 1982 - έως τώρα θα είχαν βγάλει δεκάδες φορές το κόστος από πωλήσεις, αφού το όλο επίπεδο - όπως θα δείτε - ήταν εξαιρετικό". Μερικά ονόματα των animators της εκπομπής : Χατζηανδρέου, Βάμβουρας, Γεωργαρίου. Μερικά ονόματα ηθοποιών που έκαναν τις φωνές: Σταύρος Ξενίδης, Χρήστος Τσάγκας, Γιώργος Μιχαλακόπουλος, Νίκος Μπουσδούκος, Βασίλης Πλατάκης. 9 Quote
germanicus Posted November 18, 2007 Member ID: 277 Group: Root Admin Topic Count: 1,677 Content Count: 28,570 Reputation: 192,260 Achievement Points: 27,559 Days Won: 761 With Us For: 7,150 Days Status: Offline Last Seen: Thursday at 02:27 PM Age: 54 Posted November 18, 2007 ρομπεεεεεεεεεεεες!!!!!!!! ρομπεεεεεεεεεεεες!!!!!!!!!!!!! ε φυσικά! τι είναι πιο ενδιαφέρον? αυτό ή ο Δοξόμπους? αυτό ή Οι Σφαίρες πέφτουν σαν το χαλάζι?..... κουλτούρα να φύγουμε μεγάλε! δώσε κι άλλο Μπρεχτ στο λαό.... και για να μη λέω μόνο τα εύλογα αρνητικά (καλά ρε που είχαμε και 5 προγόνους που αξίζαν τον κόπο και ικανοποιείται και ο εθνικός εγωισμός αμς.... Πως το λεν οι άλλοι τα βράδια στο ράδιο? Ποιό Βέλγιο? Ε, κάπως έτσι...) απίστευτο εύρημα fraoulitsa! απίστευτο! ΥΓ το έχετε πάρει ρε χαμπάρι ότι όσον αφορά το Βυζάντιο οι μοναδικές μεταφορές σε κόμικ/καρτούν είναι αυτό και τα Κλασσικά Εικονογραφημένα?... α ναι. και οι δύο δικέφαλοι στα Φιλαδέλφεια και στη Τούμπα....... Κατά τα άλλα original Βυζαντινή αυτοκρατορία, Κόκκινες Μηλιές, Fallmerayer, η Αγιά Σοφιά μουσείο/τζαμί και τα του Καράμπελα..... ΥΓ2 ρομπεεεεεεεεςςςςςςς!!!!!! ρομπεεεεεεεςςςςς!!!! ΥΓ3 Φράνσις Φορντ Κόπολλα, Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ και ξερό ψωμί! ΥΓ4 Μανώλη που έσωσες το κείμενο. Το βιντεάκι το κατεβάσαμε αρκετοί (φαντάζομαι) οπότε με ένα request θα είναι διαθέσιμο στον οιονδήποτε εάν τυχόν "πέσει" η σελίδα. 5 1 Quote
AndreasD Posted November 18, 2007 Member ID: 1,991 Group: Veterans Topic Count: 397 Content Count: 4,996 Reputation: 25,373 Achievement Points: 4,996 Days Won: 42 With Us For: 6,996 Days Status: Offline Last Seen: April 10, 2021 Age: 57 Posted November 18, 2007 Φίλε germanicus στις κομικ αναφορές να προσθέσω και το Κωστίκας & Γιωρίκας. 2 Quote
germanicus Posted November 18, 2007 Member ID: 277 Group: Root Admin Topic Count: 1,677 Content Count: 28,570 Reputation: 192,260 Achievement Points: 27,559 Days Won: 761 With Us For: 7,150 Days Status: Offline Last Seen: Thursday at 02:27 PM Age: 54 Posted November 18, 2007 Φίλε germanicus στις κομικ αναφορές να προσθέσω και το Κωστίκας & Γιωρίκας. 1 δισεκατομμύριο τοις εκατό σωστός! αμέλειά μου! 2 Quote
alagt17 Posted November 18, 2007 Member ID: 673 Group: Members Topic Count: 40 Content Count: 758 Reputation: 1,807 Achievement Points: 758 Days Won: 0 With Us For: 7,105 Days Status: Offline Last Seen: May 3 Age: 61 Posted November 18, 2007 (edited) Δεν υπάρχει περίοδος της ελληνικής ιστορίας πιο παρεξηγημένη. Οι περισσότεροι νομίζουν ότι ήταν μια εποχή κάτι ανάμεσα στο δυτικό μεσαίωνα (καμμία σχέση) και σε μία ορθόδοξου τύπου Ταλιμπανία (ψευδέστατο). Στο σχολείο, στα 12 συνολικά χρόνια φοίτησης, η μεσαιωνική ελληνική ιστορία (ή βυζαντινή, δεν έχει σημασία, μην ακούτε μπούρδες) διδάσκεται περιληπτικότατα -ειδικά σε γυμνάσιο και λύκειο...για το δημοτικό υποθέτω απλώς) Η ελληνική βιβλιογραφία ελλιπέστατη. Οι προσεγγίσεις από την ελληνική αριστερά είναι από απαράδεκτες έως ηλίθιες και από τη δεξιά κούιφες εθνικοπατριωτικές έως ανοιχτά φασιστικές. Ο σφετερισμός της ιστορίας της εποχής από κάτι παλαιοημερολογίτικης νοοτροπίας ιεράρχες (πχ Βυζάντιο vs Διαφωτισμό...λες και δεν υπήρξαν δύο ουμανισμοί μέσα στο Βυζάντιο) κάνει τον κόσμο να νομίζει οτι είναι μια εποχή όπου ο άγιος Πειραιώς ή Θεσσαλονίκης θα ήταν το παράδειγμα προς μίμηση. Ακόμα και σε - υποτιθέται - μορφωμένους κυριαρχούν τέτοιες αντιλήψεις. Άσε πάλι τους νεοπαγανιστές (με τον υφέρποντα ή φανερό νεοφασισμό τους).....το τι μπούρδες εκτοξεύουν δεν περιγράφεται...και το δίκτυο είναι γεμάτο από αυτούς. Έχω ασχοληθεί αρκετά με την εποχή και βαρέθηκα να εξηγώ σε μπουμπούνες (συναδέλφους κυρίως...τα παιδιά μπαίνουν γρήγορα στο νόημα) το τι είναι ελληνικός μεσαίωνας. Πόσοι άραγε ξέρουν οτι η γλώσσα που μιλάμε έχει την καταγωγή της στη μεσαιωνική ελληνική και είναι εξέλιξή της; Πόσοι γνωρίζουν οτι τα αρχαία κείμενα που γνωρίζουμε διασώθηκαν εξαιτίας του πρώτου βυζαντινού ουμανισμού (μέσα 9ου - μέσα 10ου αιώνα). Αλλά έχει δίκιο ο germanicus. Αν τελειώνοντας το πανεπιστήμιο θεραπεύεσαι από την πίστη στην αυθεντία του καθηγητή, εργαζόμενος στην εκπαίδευση απελπίζεσαι από την ασχετοσύνη των διδασκόντων.... Υ.Γ Τι να σου κάνουν έπειτα οι καρεκλοκένταυροι της ΕΡΤ....μήπως τους κόβει περισσότερο; Edited November 18, 2007 by alagt17 6 Quote
dionik Posted November 18, 2007 Member ID: 2,393 Group: Veterans Topic Count: 594 Content Count: 6,421 Reputation: 31,046 Achievement Points: 6,434 Days Won: 13 With Us For: 6,958 Days Status: Offline Last Seen: 10 hours ago Age: 44 Posted November 18, 2007 Και μιας και πιάσαμε το θέμα Βυζάντιο, να σας προτείνω δύο πολύ καλά ιστορικά μυθιστορήματα του Γιώργου Λεονάρδου, "Μιχαήλ Η' Παλαιολόγος" & "Οι Παλαιολόγοι". Δεν ξέρω κατά πόσο τα γεγονότα που παρουσιάζονται ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, αλλά σίγουρα παρουσιάζουν μια άλλη εικόνα από αυτή που μας "διδάσκουν" στο σχολείο. 3 Quote
Melandros Posted April 11, 2008 Member ID: 4,830 Group: Veterans Topic Count: 481 Content Count: 2,667 Reputation: 16,275 Achievement Points: 2,669 Days Won: 3 With Us For: 6,697 Days Status: Offline Last Seen: May 25 Age: 47 Posted April 11, 2008 Τελικά έφτασε και ο Παντεχνής (και επειδή είναι αριθμημένα....) με μικρό νούμερο το 186.... Όποιος το θέλει ας το παραγγείλει.... Υπάρχει ακόμα... 3 Quote
Dr Paingiver Posted April 11, 2008 Member ID: 3,930 Group: Veterans Topic Count: 763 Content Count: 13,433 Reputation: 108,558 Achievement Points: 13,468 Days Won: 142 With Us For: 6,824 Days Status: Offline Last Seen: 14 hours ago Age: 68 Posted April 11, 2008 Τελικά έφτασε και ο Παντεχνής (και επειδή είναι αριθμημένα....) με μικρό νούμερο το 186....Όποιος το θέλει ας το παραγγείλει.... Υπάρχει ακόμα... Κράτα μου ένα και τα λέμε. 1 Quote
Melandros Posted April 11, 2008 Member ID: 4,830 Group: Veterans Topic Count: 481 Content Count: 2,667 Reputation: 16,275 Achievement Points: 2,669 Days Won: 3 With Us For: 6,697 Days Status: Offline Last Seen: May 25 Age: 47 Posted April 11, 2008 Εδώ το βρήκα και το παρήγγειλα... δεν το βρήκα Λάρισα.... 2 Quote
ramirez Posted April 11, 2008 Member ID: 2,298 Group: Members Topic Count: 2,243 Content Count: 5,982 Reputation: 38,216 Achievement Points: 5,992 Days Won: 15 With Us For: 6,968 Days Status: Offline Last Seen: 7 hours ago Posted April 11, 2008 Το έχει και η Πρωτοπορία. Από κει το πήρα εγώ... 2 Quote
Mandrake Posted April 18, 2008 Member ID: 1,790 Group: Members Topic Count: 131 Content Count: 8,253 Reputation: 33,468 Achievement Points: 8,594 Days Won: 35 With Us For: 7,015 Days Status: Offline Last Seen: 3 hours ago Posted April 18, 2008 (edited) Φοβερές πληροφορίες και σας ευχαριστώ!! Ενννοείται πως δεν γνώριζα ΚΑΝ την ύπαρξή του. Θα το πάρω οπωσδήποτε! Μιάς και δίνετε και στοιχεία για το που θα το βρω, θα κάνει ευκολότερη την αναζήτηση του! Edited June 16, 2008 by Mandrake 1 Quote
AndreasD Posted May 6, 2008 Member ID: 1,991 Group: Veterans Topic Count: 397 Content Count: 4,996 Reputation: 25,373 Achievement Points: 4,996 Days Won: 42 With Us For: 6,996 Days Status: Offline Last Seen: April 10, 2021 Age: 57 Posted May 6, 2008 Χάρη στον Μόε σήμερα το συγκεκριμένο κόμικ έφτασε στα χέρια μου! Να είσαι καλά άρχοντα! 1 Quote
Lord Makro Posted May 22, 2008 Member ID: 2,066 Group: Honored Topic Count: 79 Content Count: 4,730 Reputation: 27,289 Achievement Points: 4,768 Days Won: 5 With Us For: 6,988 Days Status: Offline Last Seen: June 6 Age: 50 Posted May 22, 2008 Ήρθε και το δικό μου σήμερα από Πρωτοπορία! Πάω για διάβασμα. 2 Quote
dimis Posted July 4, 2008 Member ID: 37 Group: Veterans Topic Count: 129 Content Count: 733 Reputation: 2,516 Achievement Points: 737 Days Won: 1 With Us For: 7,193 Days Status: Offline Last Seen: July 27, 2023 Age: 46 Posted July 4, 2008 Σημερα ειδα για 1η φορα το κομικ... Το διαβασα και εχω να πω οτι θα μπορουσε να ηταν πολυ καλυτερο το αποτελεσμα. Να γινει εξαιρετικο (?) Αν φυσικα ο σκιτσογραφος δεν ηταν τοσο επιπολαιος και προχειρος. Γιατι και το να αντιγραψεις το στυλ του Morris απαιτει τεχνη. Το σεναριο ηταν αρκετα καλο, ειχε τις χιουμοριστικες του στιγμες (με εντονα δάνεια απο τον Γκοσινι). Τεσπα, θα ηταν ενδιαφερον να υπηρχε συνεχεια, αλλά... 2 Quote
ramirez Posted October 20, 2008 Member ID: 2,298 Group: Members Topic Count: 2,243 Content Count: 5,982 Reputation: 38,216 Achievement Points: 5,992 Days Won: 15 With Us For: 6,968 Days Status: Offline Last Seen: 7 hours ago Posted October 20, 2008 Από το ένθετο SMS της εφημερίδας Sportday στις 19/10/2008. 14 Quote
x for xepeta Posted February 11, 2009 Member ID: 3,787 Group: Veterans Topic Count: 488 Content Count: 12,124 Reputation: 82,617 Achievement Points: 12,146 Days Won: 79 With Us For: 6,843 Days Status: Offline Last Seen: Saturday at 10:40 PM Age: 52 Posted February 11, 2009 (edited) Το βρήκα και από εδω Τελικά είναι τόσο εύκολο να βρεθεί ένα κόμικ του 1976; Πούλησε καθόλου στην εποχή του; Edited February 11, 2009 by frequently_attitudes 7 Quote
nquees Posted April 7, 2013 Member ID: 22,418 Group: Members Topic Count: 34 Content Count: 640 Reputation: 7,560 Achievement Points: 640 Days Won: 0 With Us For: 5,393 Days Status: Offline Last Seen: 11 hours ago Age: 51 Posted April 7, 2013 Τον αγόρασα και εγώ τον Παντεχνή την τελευταία εβδομάδα.Καινούργιο.37 χρόνια μετά την έκδοση του.Ένα αλμπουμ που όπως λέει και ο Soloup στα "ελληνικά κόμικς" αποτελεί την πρώτη φιλόδοξη απόπειρα ελληνικού εικονογραφήματος.Φαντάζομαι τί θα πουλούσε αν δεν είχε και αυτή την ιδιαιτερότητα. (Αραγε πόσο είναι το κοινό που μπορεί να στηρίξει μια ελληνική έκδοση ?) Τελικά έφτασε και ο Παντεχνής (και επειδή είναι αριθμημένα....) με μικρό νούμερο το 186....Όποιος το θέλει ας το παραγγείλει.... Υπάρχει ακόμα... Η αρίθμηση είναι άραγε στην δεύτερη σελίδα εκεί που λέει σε εμένα Αρ.Εκτ 185? 11 Quote
YOSHIMITSU Posted April 7, 2013 Member ID: 5 Group: Veterans Topic Count: 277 Content Count: 5,903 Reputation: 29,122 Achievement Points: 5,903 Days Won: 22 With Us For: 7,225 Days Status: Offline Last Seen: November 3, 2017 Age: 9 Posted April 7, 2013 Κάτι δεν πάει καλά τότε, γιατί και εμένα το ίδιο νούμερο λέει (185). 10 Quote
x for xepeta Posted April 7, 2013 Member ID: 3,787 Group: Veterans Topic Count: 488 Content Count: 12,124 Reputation: 82,617 Achievement Points: 12,146 Days Won: 79 With Us For: 6,843 Days Status: Offline Last Seen: Saturday at 10:40 PM Age: 52 Posted April 7, 2013 Και μένα το ίδιο γράφει. Μάλλον δεν είναι αριθμημένα τα αντίτυπα, και κάτι άλλο δηλώνει αυτός ο αριθμός. 10 Quote
YOSHIMITSU Posted April 7, 2013 Member ID: 5 Group: Veterans Topic Count: 277 Content Count: 5,903 Reputation: 29,122 Achievement Points: 5,903 Days Won: 22 With Us For: 7,225 Days Status: Offline Last Seen: November 3, 2017 Age: 9 Posted April 7, 2013 (edited) Εκτός και εάν έχουν τον ατελείωτο γιατι συνεχώς βγαίνουν νέα και μετά με ειδικές μεθόδους παλαίωσης (σαν τα βαρέλια στο κρασί) παίρνουν αυτή την κιτρινίλα... Όχι ότι έχει σημασία δηλαδή, απλά κουβέντα να γίνεται. Άλλος με τον αριθμό μας; (φωνή στυλ βουγιουκλο στην ψαρόβαρκα ένα πράγμα)? Πήγα να δω το σκιά αριστερό τι νούμερο έχει και είναι σβησμένο, υποθέτω από αυτόν που το σκάναρε... Edited April 7, 2013 by Yoshimitsu 6 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.