Matt Posted April 12, 2019 Member ID: 33,343 Group: Members Topic Count: 17 Content Count: 156 Reputation: 791 Achievement Points: 156 Days Won: 0 With Us For: 2,826 Days Status: Offline Last Seen: July 30, 2022 Age: 34 Posted April 12, 2019 Επιβεβαιώθηκε χθες πως οι Sam Wilson aka Falcon και Bucky Barnes aka Winter Soldier θα αποκτήσουν δική τους σειρά στο Disney+. Θα ονομάζεται "Falcon & Winter Soldier" και showrunner θα είναι ο Malcolm Spellman (Empire). Μένει να δούμε αν κάποιος από τους δύο θα πάρει την ασπίδα σπίτι του, ή αν απλά θα πρόκειται για ένα υπερηρωϊκό Φονικό Όπλο. [imdb=tt9208876] 13 1 Quote
Matt Posted July 21, 2019 Member ID: 33,343 Group: Members Topic Count: 17 Content Count: 156 Reputation: 791 Achievement Points: 156 Days Won: 0 With Us For: 2,826 Days Status: Offline Last Seen: July 30, 2022 Age: 34 Author Posted July 21, 2019 Η σειρά θα αποτελείται από 6 επεισόδια. Σκηνοθέτης θα είναι η Kari Skogland. Οι Emily VanCamp και Daniel Brühl θα επιστρέψουν στους ρόλους τους ως Sharon Carter και Baron Helmut Zemo αντίστοιχα. Πρεμιέρα: Αύγουστος 2020 6 Quote
falconara90 Posted July 21, 2019 Member ID: 21,842 Group: Members Topic Count: 15 Content Count: 1,519 Reputation: 9,726 Achievement Points: 1,519 Days Won: 0 With Us For: 5,409 Days Status: Offline Last Seen: April 10, 2025 Age: 36 Posted July 21, 2019 Θα μας δώσουν άραγε τον Zemo που αξίζουμε; 1 1 Quote
nikolas12 Posted December 11, 2020 Member ID: 33,354 Group: Moderator Topic Count: 888 Content Count: 5,560 Reputation: 47,011 Achievement Points: 2,310 Days Won: 293 With Us For: 2,823 Days Status: Offline Last Seen: 17 hours ago Age: 30 Posted December 11, 2020 Πρώτο sneak peek και φαίνεται πάρα πολύ καλό! Έρχεται Μάρτιο του 2021. 7 Quote
germanicus Posted December 12, 2020 Member ID: 277 Group: Root Admin Topic Count: 1,677 Content Count: 28,568 Reputation: 192,249 Achievement Points: 27,559 Days Won: 761 With Us For: 7,141 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 05:50 AM Age: 54 Posted December 12, 2020 booooorinnnngggggg next 2 1 1 Quote
Γάντζος Posted February 12, 2021 Member ID: 23,222 Group: Veterans Topic Count: 194 Content Count: 3,529 Reputation: 24,911 Achievement Points: 3,338 Days Won: 6 With Us For: 5,357 Days Status: Offline Last Seen: May 9 Age: 30 Posted February 12, 2021 4 1 Quote
Indian Posted February 15, 2021 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,412 Reputation: 111,121 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,423 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 10:00 PM Age: 44 Posted February 15, 2021 Ειδικά στο σημείο που τους βλέπουμε επάνω στις δύο νταλίκες, λόγω ειδικότητας, συγκινήθηκα! 2 1 Quote
nikolas12 Posted March 15, 2021 Member ID: 33,354 Group: Moderator Topic Count: 888 Content Count: 5,560 Reputation: 47,011 Achievement Points: 2,310 Days Won: 293 With Us For: 2,823 Days Status: Offline Last Seen: 17 hours ago Age: 30 Posted March 15, 2021 Τελικό trailer για τη σειρά. Περιμένω πως και πως να τη δω προσωπικά. 8 1 Quote
Μπιατριξ Κιντο Posted March 15, 2021 Member ID: 37,040 Group: Members Topic Count: 9 Content Count: 139 Reputation: 286 Achievement Points: 139 Days Won: 0 With Us For: 1,970 Days Status: Offline Last Seen: November 30, 2021 Age: 28 Posted March 15, 2021 Ο πιο αδιαφορος χαρακτηρας της Μαρβελ ειναι, οποτε δεν "καιγομαι" να τη δω. 1 1 Quote
Indian Posted March 16, 2021 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,412 Reputation: 111,121 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,423 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 10:00 PM Age: 44 Posted March 16, 2021 Κι εμένα δεν με εμπνέουν οι χαρακτήρες. Δεν λέω, είναι χρήσιμοι σε μία ταινία του MCU, αλλά μου φαίνονται αδύναμοι να υποστηρίξουν μόνοι τους μία σειρά. Μπορεί, βέβαια, να κάνω λάθος. Θα την δούμε και θα βγάλουμε τα συμπεράσματά μας. 2 1 Quote
Mandrake Posted March 16, 2021 Member ID: 1,790 Group: Members Topic Count: 131 Content Count: 8,234 Reputation: 33,413 Achievement Points: 8,575 Days Won: 35 With Us For: 7,006 Days Status: Offline Last Seen: 3 hours ago Posted March 16, 2021 Ο Falcon είναι παλικάρι!! Μην κοιτάτε που τον έχουν κάνει δευτεράντζα στο "MCU". Στα κόμικς μου άρεσε πολύ σαν χαρακτήρας, κοντά στο επίπεδο του Captain America τολμώ να πω! Και χωρίς ηλεκτρονικές στολές, ηλεκτρονικά γεράκια και λοιπές φιοριτούρες... 4 Quote
Indian Posted March 17, 2021 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,412 Reputation: 111,121 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,423 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 10:00 PM Age: 44 Posted March 17, 2021 37 λεπτά πριν, Mandrake είπε: Μην κοιτάτε που τον έχουν κάνει δευτεράντζα στο "MCU". Από αυτό νιώθω ότι δεν θα μου κάνει να τον δω στο τιμόνι του πρωταγωνιστή. Πάντως, έχω την περιέργεια να την τσεκάρω την σειρά. 2 Quote
Mandrake Posted March 17, 2021 Member ID: 1,790 Group: Members Topic Count: 131 Content Count: 8,234 Reputation: 33,413 Achievement Points: 8,575 Days Won: 35 With Us For: 7,006 Days Status: Offline Last Seen: 3 hours ago Posted March 17, 2021 7 ώρες πριν, Indian είπε: Από αυτό νιώθω ότι δεν θα μου κάνει να τον δω στο τιμόνι του πρωταγωνιστή. Πάντως, έχω την περιέργεια να την τσεκάρω την σειρά. Δωθήσης ευκαιρίας, ξαναδές τη σειρά ντοκιμαντέρ "Marvel Studios: Legends" η οποία έχει μεταφραστεί και "τρέχει" αυτή την περίοδο, φτάσε στο δικό του επεισόδιο και ξαναμιλάμε! [imdb=tt13650480] 4 Quote
Indian Posted March 17, 2021 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,412 Reputation: 111,121 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,423 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 10:00 PM Age: 44 Posted March 17, 2021 @Mandrake Ενδιαφέρον! Θα το τσεκάρω! 2 Quote
germanicus Posted March 21, 2021 Member ID: 277 Group: Root Admin Topic Count: 1,677 Content Count: 28,568 Reputation: 192,249 Achievement Points: 27,559 Days Won: 761 With Us For: 7,141 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 05:50 AM Age: 54 Posted March 21, 2021 S01E01 Δεν ήταν wow, δεν ήταν και μάπα. Νομίζω πως κάνει καραμπάμ που το πάει. Η φάση με τους ιπτάμενους σκίουρους είχε πλάκα πάντως από κάθε άποψη. Και τα 2 απανωτά χαμόγελα στο τρίτο του Winter Soldier. (ελπίζω να ήμουν αρκετά vague για να μην έκανα σπόιλερ) Τελείως άλλο πράγμα από το Wandavision. Πιο mainstream (στα κατά του αυτό). Αξιέπαινη η κινηματογράφηση και η προσπάθεια να φανεί σαν ταινία και όχι σαν τηλεοπτικό σήριαλ. Ωραία δουλειά με την κάμερα και προσπάθεια να γεμίζουν τα πλάνα με κόσμο. Δεν είχε μιντ/ποστ κρεντιτ 9 Quote
germanicus Posted March 30, 2021 Member ID: 277 Group: Root Admin Topic Count: 1,677 Content Count: 28,568 Reputation: 192,249 Achievement Points: 27,559 Days Won: 761 With Us For: 7,141 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 05:50 AM Age: 54 Posted March 30, 2021 S01E02 Σε κάποια συνέντευξή του ο Mark Hamill θυμήθηκε μια φάση από τα γυρίσματα του πρώτου Star Wars. Στην σκηνή που θα γυρίζονταν, θεωρητικά ήταν αφού είχαν βγει από τον σκουπιδοφάγο. Λέει στον Harisson Ford "ρε συ, δεν θα έπρεπε να έχουμε βρεγμένα μαλλιά?". Και γυρίζει ο Ford "πιτσιρίκο, δεν είναι τέτοια ταινία. Εάν κοίταζουν το μαλλί σου, θα έχουμε χοντρό πρόβλημα". Κάπως έτσι και εδώ. Συζητήσεις ενήλικων? πραγματικών χαρακτήρων? Λογική ακολουθία των πραγμάτων? well. It ain't that kind of show Ξύλινοι διάλογοι λοιπόν? Κλισέ καταστάσεις? Όχι τελείως. Έτσι είναι οι υπερηρωικές σειρές των 22 επεισοδίων τη σεζόν (λχ οι τηλεοπτικές σειρές της DC τα τελευταία 10-20 χρόνια ). Εδώ είναι κάπως διαφορετικό. Λίγο πιο προσεγμένες, αλλά όχι απόλυτα. Δεν είναι Sopranos, δεν είναι Justified, δεν είναι The Wire Είναι διεκπεραιωτικές σκηνές/διάλογοι, τυπικές καταστάσεις (χωρίς να βγάζουν τόσο την αίσθηση του "κλισέ"). Θα μπορούσα να πω ότι είναι σαν ένα τυπικό, μέτριο προς το καλό, υπερηρωικό κόμικ. Μια ενδιαφέρουσα σαχλαμαρίτσα για να βάλεις ενώ μαγειρεύεις Με την καμία δεν έχει την μαεστρία, το μπρίο και την διαφορετικότητα του Wandavision Σκηνή κάλλος όταν πολύ ελαφρύ σπόιλερ Spoiler σε convoy 2 φορτηγών, πηδάει ο ένας στο μπροστινό, μπαίνει μέσα και ο οδηγός του από πισω, που προφανώς τον βλέπει, δεν φαίνεται να κάνει απολύτως τίποτα οκ... κάποιος θα πει "νταξ, ενημέρωσε με το ράδιο και εμφανίστηκαν οι άλλοι". Ο τρόπος όμως που γυρίστηκε, δεν έδειξε κάτι τέτοιο. Νομίζω πως είναι χαρακτηριστικό του σώου το ότι το πρόσεξα Συνήθως γίνεται της π*ρνης σε μια ταινία, αλλά είμαι τόσο απορροφημένος από τη ροή, από τον παλμό, που ούτε που προσέχω τέτοια πράγματα. Ε... εδώ το πρόσεξα 5 Quote
germanicus Posted April 3, 2021 Member ID: 277 Group: Root Admin Topic Count: 1,677 Content Count: 28,568 Reputation: 192,249 Achievement Points: 27,559 Days Won: 761 With Us For: 7,141 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 05:50 AM Age: 54 Posted April 3, 2021 S01E03 Παραμένει και εδώ και εκεί Έχει ένα ξυλίκι το οποίο σεναριακά εξελίσσεται τόσο προβλεπόμενα. Σε τεράστιο βαθμό λες και έβλεπα western του John Wayne από τα 60ς Έχει όμως και ωραία στοιχεία. Πήγαν σε ένα μέρος όπου μου άρεσε πως κινηματογραφήθηκε όταν το πρωτοέδειξαν. Μπαίνει στο παιχνίδι ένας κακός ο οποίος φαίνεται διασκεδαστικός (σίγουρα σε αντίθεση με τους 2 κύριους ήρωες οι οποίοι τώρα που το σκέφτομαι συναγωνίζονται σε goth και angst ο ένας τον άλλο....... και ίσως αυτό να είναι από τα πράγματα που με χαλάνε ). Κάποιοι από τους ανταγωνιστές βάφτηκαν με απίστευτα γκρι χρώματα. Έχοντας δει το Wandavision, διαπιστώνω ότι και στα 2 κάνουν γενική χρήση χαρακτήρων από το MCU. Δεν έχουν σε β ρόλους/cameo (μέχρι στιγμής έστω) ηθοποιούς με μεγάλα κασέ (λχ Robert Downey Jr) αλλά προσπαθούν να χώσουν και στις 2 σειρές κόσμο που έχει πει 2-3 κουβέντες στις ταινίες. Ομολογώ ότι βοηθάει στο να αισθανθείς ότι οι σειρές είναι μέρος του "όλου". Θα χάσει κάποιος κάτι στις ταινίες άμα δεν δει τις σειρές? Δεν το νομίζω. Μια αναλογία μάλλον είναι τα tie-ins σε διάφορα events. Πως λχ θα βγει μια κεντρική σειρά (λχ House of M) και θα υπάρχουν τα διάφορα tie-in crossovers στους επιμερους τίτλους? Όπου δεν θα χάσεις κάτι φοβερό άμα δεν διαβάσεις τους επιμέρους και θα μπορείς να παρακολουθείς μια χαρά την κεντρικη σειρά διαβάζοντας μόνο αυτή? Κάπως έτσι. Ίσως να υπάρξουν κάποια payoffs σε όποιον δει και τις σειρές και τις ταινίες εν συνεχεία, αλλά όχι κάτι το φοβερό και τρομερό. νταξ. κάπως έτσι περνάνε οι μέρες και τα χρόνια και πλησιάζει η εποχή που θα συνταξιοδοτηθώ Μόλις 18 χρόνια ακόμα 6 Quote
germanicus Posted April 9, 2021 Member ID: 277 Group: Root Admin Topic Count: 1,677 Content Count: 28,568 Reputation: 192,249 Achievement Points: 27,559 Days Won: 761 With Us For: 7,141 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 05:50 AM Age: 54 Posted April 9, 2021 1 1 Quote
germanicus Posted April 10, 2021 Member ID: 277 Group: Root Admin Topic Count: 1,677 Content Count: 28,568 Reputation: 192,249 Achievement Points: 27,559 Days Won: 761 With Us For: 7,141 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 05:50 AM Age: 54 Posted April 10, 2021 S01E04 Αυτή η ατάκα "παλιά ήταν απλά τα πράγματα, πλέον όμως δεν είναι άσπρα/μαύρα, αλλά γκρι" νομίζω πως έχει καταντήσει κλισέ | ¬ " 0000000000000000000000000000000000000000000000000000022222222222222/1 1 Quote
germanicus Posted April 10, 2021 Member ID: 277 Group: Root Admin Topic Count: 1,677 Content Count: 28,568 Reputation: 192,249 Achievement Points: 27,559 Days Won: 761 With Us For: 7,141 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 05:50 AM Age: 54 Posted April 10, 2021 S01E04 Αυτή η ατάκα "παλιά ήταν απλά τα πράγματα, πλέον όμως δεν είναι άσπρα/μαύρα, αλλά γκρι" νομίζω πως έχει καταντήσει κλισέ Πριν από 20-30 χρόνια ήταν μοντέρνα στην ποπ κουλτούρα. (και μόνο στην ποπ κουλτούρα ποτέ δεν ίσχυε αυτό το πράγμα. πάντα γκρι ήταν). Αλλά όταν την ξανακούς για απειροστή φορά.... Ο "αντικαταστάτης" είναι πιο καλοδουλεμένος από αυτόν που γνώρισα το 1987 (και απ'οτι βλέπω στη wiki συνεχίζει να υπάρχει). Λογικό. Συνεχίζω να βρίσκω ότι η ιστορία υπακούει σε αρκετά συνηθισμένους κανόνες, πλην όμως έχει ωραίο ρυθμό. Ο χορευτής του προηγούμενου ποστ έχει πολλές δυνατότητες. Πάρα πολλές δυνατότητες Δυστυχώς αυτό νομίζω ότι γίνεται αντιληπτό τώρα που παίζουν το σώου. Άρα δε νομίζω να το εκμεταλλευτούν σε αυτή εδώ τη σεζόν. Στην τελική και τον Loki δεν τον εκμεταλλεύθηκαν πλήρως στην πρώτη ταινία. Αυτό έγινε σταδιακά Πολύ angst ρε συ φίλε πάντως. Είδα χθες το Van Der Valk (βρετανικό αστυνομικό που λαμβάνει χώρα στο Άμστερνταμ) S01E03 και σε μια φάση ο ιατροδικαστής είναι αραχτός δίπλα από μια γέφυρα στην πόλη με κάτι πιτσιρικάδες και πίνουν ένα μπάφο. Μα τον Αλλάχ, αυτό χρειάζονται όλοι οι χαρακτήρες του σώου Πλην του χορευτή 2 Quote
germanicus Posted April 16, 2021 Member ID: 277 Group: Root Admin Topic Count: 1,677 Content Count: 28,568 Reputation: 192,249 Achievement Points: 27,559 Days Won: 761 With Us For: 7,141 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 05:50 AM Age: 54 Posted April 16, 2021 S01E05 yawn Μας τα είχαν κάνει γκογκόβια με το cameo που θα ήταν φοβερό και τρομερό με ηθοποιό και χαρακτήρα που δεν είχαμε ξαναδεί Δεν ενθουσιάστηκα. Η αλήθεια όμως είναι ότι προφανώς φταίει που μου ήταν άγνωστο όνομα που δεν είχα δει ούτε σε μισό επεισόδιο κάπου. Για αυτό όμως ευθύνεται το ότι το 99% των όσων βλέπω είναι αστυνομικά. Και δεν έχει παίξει σε αστυνομικά. Έχει όμως πάρει 8 Emmy. Αλλά σε κωμωδίες... Οπότε είναι μεν ονοματάρα, αλλά απλά όχι σε πράγματα που έχω δει. Αν και μάλλον κάποτε θα πρέπει να δω τη σειρά που πήρε τα 6 Emmy. Από εκεί και πέρα, συνεχίζω να βλέπω τη σειρά, συνεχίζω όμως και να μην εξιτάρομαι. 1 Quote
Hayate Posted April 24, 2021 Member ID: 6,266 Group: Members Topic Count: 3 Content Count: 468 Reputation: 2,572 Achievement Points: 471 Days Won: 0 With Us For: 6,525 Days Status: Offline Last Seen: Thursday at 03:28 PM Age: 40 Posted April 24, 2021 (edited) Ολοκλήρωσα τη θέαση της. Μέτρια σειρά χωρίς να έχει κάτι το τρομερό. Ξεκίνησε καλά και τα πρώτα επεισόδια άφησαν υποσχέσεις, δυστυχώς όμως δεν υπήρξε η ανάλογη συνέχεια. Edited April 25, 2021 by Hayate 2 Quote
germanicus Posted April 24, 2021 Member ID: 277 Group: Root Admin Topic Count: 1,677 Content Count: 28,568 Reputation: 192,249 Achievement Points: 27,559 Days Won: 761 With Us For: 7,141 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 05:50 AM Age: 54 Posted April 24, 2021 Πάειιιιι.... Πολύ δασκαλίστικο. Τι κρατάω? (α) Baron Zemo. Πάμε ξανά γιατί μια ώρα δεν ήταν αρκετή (β) Erin Kellyman. Δύο φωτογραφίες της από άλλες εμφανίσεις. αυτή η χαμαιλεόντια αλλαγή στην εμφάνιση, σε συνδυασμό με τις σκηνές δράσεις που την είχε στο 6 (εάν ήταν η ίδια, γιατί με τις μάσκες ποτέ δεν ξέρεις), συν τις ένα δισεκατομμύριο φακίδες, αφήνουν υποσχέσεις για το μέλλον. (γ) Sebastian Stan. Ο οποίος ανέβηκε πολύ στην εκτίμησή μου. Όχι για το πως παίζει τον Winter Soldier (αν και στο τέλος του επεισοδίου, που παράτησε το angst, είδα πραγματάκια που μου άρεσαν) όσο για αυτό εδώ το πρόμο. Που συνέβη πριν 2 εβδομάδες αν μη τι άλλο, έχει χιούμορ και για κάποιο λόγο μου θύμισε τον Walton Goggins === ok... έχει κι άλλα πραγματάκια δεξιά-αριστερά που μου άρεσαν. Μάλλον το τεράστιο πρόβλημά της είναι πως ήθελε να το παίξει σκεπτόμενη σειρά. Τα προβλήματα των ΑφροΑμερικάνων. Τα προβλήματα των ξεριζομένων/μεταναστών. Μου άφησε στο στόμα πολύ μια αίσθηση pretentious. σε κανά δίμηνο τώρα Loki που φαίνεται να είναι αιώνες καλύτερο 4 Quote
nikolas12 Posted April 24, 2021 Member ID: 33,354 Group: Moderator Topic Count: 888 Content Count: 5,560 Reputation: 47,011 Achievement Points: 2,310 Days Won: 293 With Us For: 2,823 Days Status: Offline Last Seen: 17 hours ago Age: 30 Posted April 24, 2021 Νομίζω ότι όπως και το Wandavision έτσι και το The Falcon and the Winter Soldier είχε σκοπό να παίξει μεταβατικό ρόλο από την παρούσα κατάσταση των ηρώων της Marvel σε αυτή που θα βρίσκονται στην αρχή της επόμενης ταινίας. Διόλου τυχαίο ότι μετά το τέλος της βγήκε είδηση ότι ετοιμάζεται νέα ταινία Captain America. Δεν είναι τίποτα τρελό σαν σειρά, αλλά εκπληρώνει όλους τους στόχους που είχε. Ο ένας εξ αυτών ήταν ο Sam να αποδείξει ότι έχει το βάρος να σηκώσει την ασπίδα γι' αυτό που είναι και όχι γιατί του την έδωσε ο Steve, ένας δεύτερος να ξαναφέρει στο προσκήνιο την Agent 13 και τον Zemo και ένας τρίτος να εξελίξει λίγο τον Winter Soldier και να καλλιεργήσει ένα bromance με τον Sam. Στο τέλος έμεινα ικανοποιημένος κι από τα τρία χωρίς να δηλώνω ενθουσιασμένος από την ποιότητα της σειράς. Σαν αρνητικό θα πω και αυτό που είπε ο @germanicus, δηλαδή προσπαθεί κάπου κάπου να το παίξει υπερβολικά σκεπτόμενη περνώντας βέβαια σωστά μηνύματα, αλλά φαίνεται too much κι ένα δεύτερο ότι προσπάθησε σε αρκετές σκηνές να είναι πιο κινηματογραφική, αλλά εν τέλει φάνηκε ότι μιλάμε για σειρά και όχι ταινία των πολλών εκατομμυρίων. Από την άλλη μακάρι όλες οι υπερηρωικές σειρές να έχουν τέτοια αισθητική και ποιότητα γυρισμάτων και να μη μοιάζουν φθηνές και πρόχειρες. Πρέπει να πω ότι κέρδισε αρκετούς πόντους το ότι επιτέλους μετά από καιρό, βρέθηκε ένα project της Marvel να κάνει κάτι που δεν είχαμε δει. Να μοιάζει με το The Winter Soldier, να είναι λίγο κατασκοπικό και να έχει αέρα spy thriller film, κάτι που μου είχε λείψει, γιατί η αισθητική του The Winter Soldier είναι από τις καλύτερες σε μαρβελοταινία και μπράβο στην Kari Skogland που το σκηνοθέτησε. Τελειώνοντας λοιπόν, δεν είναι σειρά για κάποιον που δεν έχει δει τις ταινίες, δεν είναι κάτι το απίθανο, αλλά αν σου αρέσει η Marvel και περιμένεις τις επόμενες ταινίες του MCU, αποτελεί μια μετάβαση προς αυτές. Περιμένω κι εγώ πως και πως το Loki. 7 Quote
germanicus Posted April 25, 2021 Member ID: 277 Group: Root Admin Topic Count: 1,677 Content Count: 28,568 Reputation: 192,249 Achievement Points: 27,559 Days Won: 761 With Us For: 7,141 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 05:50 AM Age: 54 Posted April 25, 2021 ούτε που θυμόμουν την πρώτη σκηνή από το Winter Soldier 4 Quote
Sakperi Posted April 26, 2021 Member ID: 13,776 Group: Members Topic Count: 1 Content Count: 124 Reputation: 595 Achievement Points: 124 Days Won: 0 With Us For: 5,648 Days Status: Offline Last Seen: February 2, 2023 Age: 50 Posted April 26, 2021 Ακολουθεί την ιστορία του The Captain, μια από τις καλύτερες ιστορίες τους Captain και προσωπικά αγαπημένη, με καλό τρόπο αναλογικά με τις ταινίες της Marvel αλλά για ακόμα μια φορά αποτυχημένο αναλογιζόμενος το κόμικ. Και λειτουργεί ως προάγγελος της 4ης ταινίας Captain America που ανακοινώθηκε με τους ίδιους δημιουργούς. 3 Quote
doom Posted May 10, 2021 Member ID: 32,548 Group: Banned Topic Count: 39 Content Count: 699 Reputation: 5,106 Achievement Points: 747 Days Won: 1 With Us For: 3,063 Days Status: Offline Last Seen: July 5, 2023 Posted May 10, 2021 On 4/25/2021 at 1:31 AM, nikolas12 said: σωστά μηνύματα lol Quote
Kurdy Malloy Posted October 22, 2023 Member ID: 31,428 Group: Moderator Topic Count: 60 Content Count: 3,627 Reputation: 27,364 Achievement Points: 2,541 Days Won: 14 With Us For: 3,742 Days Status: Offline Last Seen: Thursday at 08:06 PM Age: 55 Posted October 22, 2023 Για κάποιον λόγο που ούτε εγώ έχω καταλάβει ακόμα άρχισα να βλέπω τις νέες σειρές του MCU (δηλαδή μετά τους Agents & Netflix). Για τη Wandavision δεν ένοιωσα κάποια ανάγκη να σχολιάσω τα είπατε τα περισσότερα. Αλλά αυτό δεν μπορώ να το αφήσω ασχολίαστο. Πόνεσε το μυαλό μου, πραγματικά. Για μία σατανική σύμπτωση η υπόθεση ΕΜΕΝΑ (εξηγούμαι) μου θυμίζει υπερβολικά την επικαιρότητα με τη Γάζα και το Ισραήλ, πλην όμως... ΦΤΑΝΕΙ ή μάλλον ΦΤΑΝΕΙ με την ΗΠΑμερικάνικη αυτοαναφορικότητα, φτάνει με το αυτονόητο των Αμερικανών να σώζουν τον πλανήτη να επεμβαίνουν παντού και πάντα και ακόμα και αν η χώρα τους δεν έχει δίκιο, να έχουν δίκιο κάποιοι άλλοι φορείς της ίδιας σημαίας και των ίδιων συμβόλων, φτάνει με τις ενοχές τους απέναντι στους μαύρους, φτάνει με την κατάχρηση της έννοιας nation & country ακόμα και σε παγκόσμια ζητήματα, φτάνει με την άγνοιά τους για τον πλανήτη που ζούμε, φτάνει με την περιφρόνησή τους προς τους άλλους λαούς, φτάνει, φτάνει, φτάνει. Δηλαδή ρε Kurdy τι περίμενες να δεις; Όποιος το ρωτήσει αυτό έχει απόλυτο δίκιο, μιλάμε σε ιδεολογικό επίπεδο τον πιο προβληματικό ήρωα κόμικς παγκοσμίως. Ίσως μόνο ένας Oberlieutenant Deutschland να ήταν προβληματικότερος. Αλλά το είδα, δεν μπορώ να το ξεδώ και πραγματικά δεν μπορώ παρά να φρίξω όταν ο αγώνας μίας ομάδας απέτυχε, αλλά πέτυχε ένα δεκάλεπτο λογύδριο της πλάκας. Τέλος πάντων ήταν πολύ καλογυρισμένο και μέσα σε ένα τόσο προβληματικό πλαίσιο είχε καλές προθέσεις για να το σώσει κάπως. 1 Quote
tomas good Posted October 22, 2023 Member ID: 32,943 Group: Members Topic Count: 0 Content Count: 200 Reputation: 2,212 Achievement Points: 206 Days Won: 1 With Us For: 2,934 Days Status: Offline Last Seen: Wednesday at 03:11 AM Age: 37 Posted October 22, 2023 Το ειχα δει πριν πάρα πολύ καιρό κ το μόνο που θυμάμαι ειναι τη φάτσα του Σεμπάστιαν Σταν να βρίσκεται σε μόνιμη Δυσκοιλιότητα 1 Quote
spider-maniac Posted January 13 Member ID: 39,131 Group: Members Topic Count: 21 Content Count: 763 Reputation: 4,169 Achievement Points: 932 Days Won: 5 With Us For: 1,433 Days Status: Offline Last Seen: 9 hours ago Age: 18 Posted January 13 Πριν λίγους μήνες είδα ξανά την σειρά με αφορμή το Captain America 4 (και ένα γενικότερο rewatch αρκετών projects του MCU). Η αλήθεια είναι ότι την θυμόμουν ως βαρετή και κατά τα άλλα ok. Με εξέπληξε το γεγονός ότι με την επαναπροβολή της, οι εντυπώσεις μου ήταν ακριβώς αντίθετες! Την βρήκα αρκετά ενδιαφέρουσα (ειδικά με την άφιξη του John Walker και την συνέχεια της ιστορίας του Bucky), αλλά απεριόριστα ανόητα γραμμένη! Και έτσι ενώ βλέπουμε κάποιες ενδιαφέρουσες ιδέες και καλές χορογραφίες μάχης, απαίσιοι διάλογοι και αδικαιολόγητες συμπεριφορές από τους πρωταγωνιστές (Sam και Bucky) τα χαλάνε όλα. Spoiler Συμπεριφέρονται απαράδεκτα στον John Walker εξαρχής, ο οποίος θέλει ειλικρινά να συνεργαστεί μαζί τους και να κάνει το σωστό. Και η μεγάλη ειρωνεία είναι ότι ο Sam προσπαθεί μανιωδώς να μεταπείσει με τα λόγια την κακιά της υπόθεσης που σκοτώνει αθώους (ούτε καν στο φινάλε δεν πάλεψε μαζί της)! Από την άλλη στον John εξαρχής του φερόταν απαίσια χωρίς να έχει κάνει τίποτα, ενώ όταν σκότωσε (έναν φονιά), λες και δεν έχουμε δει άλλοτε τον Sam αλλά και τον Steve να σκοτώνουν συνειδητά στο παρελθόν (μάλιστα είμαι αρκετά σίγουρος ότι στην πρώτη σκηνή της σειράς σκότωσε κάποιους αντιπάλους του ο Sam), πέφτουν να τον "φάνε" (με την ηλίθια δικαιολογία ότι σκότωσε άτομο ξένης υπηκοότητας). Και φυσικά εδώ δεν υπάρχει κουβεντούλα μέχρι αηδίας για να τον πάρουν με το μέρος τους (κάτι που στην πραγματικότητα δεν είναι αναγκαίο μιας και δεν έγινε ποτέ πραγματικά ο "κακός"), αλλά του επιτίθενται χωρίς πολλά πολλά. Αν θέλετε την γνώμη μου, η αντιπάθειά τους για τον Walker πηγάζει από μίσος στο πρόσωπό του, για τον λόγο ότι ανέλαβε τον ρόλο του Cap και πήρε την ασπίδα και αυτός είναι και ο λόγος που του επιτέθηκαν (για να την πάρουν πίσω). Σαν χαρακτήρας πάντως μου άρεσε πολύ (και σε πολύ κόσμο από ό,τι έχω δει στο διαδίκτυο) και θεωρώ πως είναι ένας παρεξηγημένος ήρωας, που ευτυχώς αρχίζει να δικαιώνεται σιγά σιγά και με την εμφάνισή του στο (πολύ καλό) Thunderbolts*. (Παρεμπιπτόντως νομίζω ότι είναι περισσότερο ενδιαφέρων χαρακτήρας από όσο υπήρξε ποτέ ο Steve). Στα θετικά της σειράς είναι και η εμφάνιση του Zemo, τα κίνητρα του οποίου εξακολουθούν να παρουσιάζουν ενδιαφέρον (και τα οποία τελικά τον καθιστούν αρκετά συμπαθή, μιας και δεν αποτελεί κοινό εγκληματία με μοχθηρές προθέσεις). Επίσης, το δραματικό υπόβαθρο που στοιχειώνει ακόμη τα όνειρα του Bucky, συγκαταλέγεται στα θετικά της σειράς. Σε άλλα αρνητικά τώρα, το κήρυγμα στο τέλος από τον "Καπ" προς τα κυβερνητικά μέλη, δεν έχω παρά να πω ότι είναι αστείο... ενώ ο χαρακτήρας της Sharon, επίσης απαράδεκτα γραμμένος, με την οργή της να ξεχειλίζει αδικαιολόγητα... Πωπω, δεν μου αρέσει να γράφω αρνητικές κρητικές... 2 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.