Μετάβαση στο περιεχόμενο

Συνέντευξη του Marco Mazarello για το GreekComics [Ζωιτάς Γιώργος, Greekcomics.gr, 19/12/2018]


PhantomDuck

Προτεινόμενες Καταχωρήσεις


  • Member ID:  2414
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  206
  • Content Count:  5711
  • Reputation:   45682
  • Achievement Points:  5808
  • Days Won:  48
  • With Us For:  6147 Days
  • Status:  Online
  • Last Seen:  
  • Age:  37

Πάμε κατ' ευθείαν στο ψητό επειδή έχουμε πολλά ενδιαφέροντα και ωραία πράγματα να πούμε. Όποιος δεν ξέρει ποιος είναι ο Mazzarello, ποιες ιστορίες έχει κάνει και πώς πιάσαμε κονέ μαζί του, ας ρίξει μια ματιά στο προηγούμενο thread.

 

 

1) Ξεκίνησες να φτιάχνεις ιστορίες περίπου το 1994, σωστά; Πώς ξεκίνησες να δουλεύεις για την Ντίσνεϋ; Δυσκολεύτηκες στην αρχή;

Ναι, ξεκίνησα να εργάζομαι το 1994. Ήμουν αρκετά τυχερός να γνωρίσω έναν μεγάλο Ντίσνεϋ σχεδιαστή, τον Guido Scala, που πίστεψε σε εμένα και άρχισε να με παρακολουθεί, δίνοντάς μου τις βάσεις για τα Ντίσνεϋ κόμικς. Ήταν ένας σημαντικός οδηγός για εμένα που μου έμαθε την σημασία του στέρεου σχεδιασμού χαρακτήρων. Αργότερα, πέρασα υπό την καθοδήγηση του Giovan Battista Carpi, ένας άλλος δάσκαλος Ντίσνεϋ (Disney master), η Ντίσνεϋ σχολή του οποίου, σίγουρα με διαμόρφωσε*. Ήταν αυτός που μου ανέθεσε το πρώτο μου σενάριο, και ξεκίνησα την καριέρα μου στον κόσμο των Ντίσνεϋ κόμικς. Ήταν ένας αυστηρός δάσκαλος, με γερά θεμέλια.

 

*(Στμ: Προφανώς μιλάει για την περίοδο που ο Carpi ήταν επικεφαλής της ιταλικής Ακαδημίας Ντίσνεϋ, 1988-1999)

 

 

2) Διάβαζες κόμικς σαν παιδί; Ποιοι ήταν οι αγαπημένοι σου Ντίσνεϋ δημιουργοί; Ακόμα, ποιους δημιουργούς εκτός Ντίσνεϋ αισθάνεσαι ως «δασκάλους» σου; Εάν διαβάζεις άλλα κόμικς πέραν των Ντίσνεϋ.

Ναι, πάντα διάβαζα Ντίσνεϋ από όταν ήμουν παιδί, και οι δημιουργοί που με εντυπωσίασαν περισσότερο, ήταν οι Guido Scala, Giovan Battista Carpi, Romano Scarpa, Giorgio Cavazzano, Luciano Bottaro, Massimo De Vita, καθώς επίσης φυσικά και οι κλασικοί Carl Barks και Floyd Gottfredson. Οι σχεδιαστές που μου αρέσουν περισσότερο εκτός Ντίσνεϋ, είναι οι Juanjo Guarnido, Régis Loisel, Albert Uderzo, και επίσης έχω τεράστιο θαυμασμό για τον Norman Rockwell, τον οποίον θεωρώ έναν από τους σπουδαιότερους σχεδιαστές του 20ου αιώνα.

 

 

3) Πλέον, διαβάζεις κόμικς πέρα από αυτά για τα οποία δουλεύεις;

Διαβάζω λιγότερο απ' ό,τι παλιότερα, και μάλλον είμαι πιο επιλεκτικός στις επιλογές μου για κόμικς. Πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να ξεφυλλίζω κόμικς που έχω στο προσωπικό μου αρχείο, και να ανακαλύπτω ξανά τους παλιούς Ντίσνεϋ δημιουργούς. Μερικές μόνο σελίδες αρκούν για να με αιχμαλωτίσουν ξανά ως παιδί, με το σενάριο και το σχέδιό τους.

 

 

156231446_Mazarello1994.thumb.jpeg.e0cdfbd623fd441dbed41de75e5530f8.jpeg

Η πρώτη σελίδα της πρώτης ιστορίας του.

Μίστερ Χρυσή Ακτή - 1994

 

 

 

4) Πόσο καιρό χρειάζεσαι για να δημιουργήσεις μία ιστορία; Επίσης, αφού την τελειώσεις, πόσος καιρός περνάει μέχρι να την δημοσιεύσει ένα περιοδικό; Εξαρτάται από το περιοδικό, τον συντάκτη ή από άλλους λόγους;

Συνήθως φτιάχνω μία ιστορία 30 σελίδων σε έναν μήνα περίπου. Από την στιγμή που την παραδίδω στην συντακτική ομάδα, οι τελικές σελίδες παίρνουν τουλάχιστον 10-15 μέρες για επεξεργασία και χρωματισμό. Ας πούμε πως η ιστορία δεν θα δημοσιευτεί πριν από έναν μήνα περίπου. Η έκδοση επίσης μπορεί να επηρεαστεί από τον τύπο της ιστορίας. Εάν για παράδειγμα δουλεύεις το καλοκαίρι σε μία Χριστουγεννιάτικη ιστορία (το έχω κάνει), θα πάρει αρκετούς μήνες μέχρι να εκδοθεί.

 

 

5) Σου έχει τύχει ποτέ να φτιάξεις μία ιστορία, να την παραδόσεις στον εκδότη, να πληρωθείς, αλλά να μην εκδοθεί;

Προσωπικά όχι, αν και γνωρίζω περιπτώσεις συναδέλφων που τους έχει τύχει. Είναι πιθανό να συμβεί, και οι λόγοι μπορεί να είναι διάφοροι. Οι αποφάσεις των εκδοτών μπορεί να αλλάξουν στην πορεία, και λόγω των περιεχομένων της ιστορίας, να αποφασίζουν να μην την δημοσιεύσουν.

 

 

6) Είσαι ένα από τα πρώτα άτομα που δούλεψαν στην σειρά Μυστικός Πράκτωρ Ντόναλντ Ντακ (Double Duck), και ένας από τους κύριους σχεδιαστές. Μπορείς να μοιραστείς μαζί μας μερικές λεπτομέρειες; Ποιος είχε την ιδέα για τον Ντόναλντ σαν μυστικό πράκτορα, πώς συνεργάστηκες με άλλα άτομα, αν πιστεύεις πως είναι επιτυχημένη σειρά, κλπ;

Ο Μυστικός Πράκτωρ είναι έμπνευση του σεναριογράφου Fausto Vitaliano, και πήρε την μορφή του από τον σχεδιαστή, Andrea Freccero. Συμμετείχα στην δημιουργία μερικών δευτερευόντων χαρακτήρων όπως ο Δόκτωρ Κατσαβίδας και η Λίζα Κιτάπι. Επίσης δημιούργησα την πρώτη εκδοχή του αρχηγείου της Μυστικής Υπηρεσίας. Στα ξεκινήματα της σειράς, συνεργαστήκαμε με σχεδιαστές για να συζητήσουμε ιδέες και σκηνογραφία, ήταν πολύ ενθουσιώδες. Η δουλειά σε αυτές τις ιστορίες ήταν μία σπουδαία εμπερία, επειδή έδωσε την ευκαιρία να ξεφύγουμε από την πεπατημένη των τριών σειρών ανά σελίδα του περιοδικού (Topolino) και να φτιάξουμε σχέδια με έναν πιο δυναμικό και προσωπικό τρόπο. Νομίζω πως αυτή η σειρά έχει πολλές προοπτικές.

 

 

 

 

1893113639_DD1.thumb.jpg.0c88649fb886f95a2a82f481b5db18a2.jpg1951273541_DD2.thumb.jpg.d26e2faa18aaa65a4b8c4640e101a680.jpg134532809_DD3.thumb.jpg.636edd8df92cef85f007c8373e5a5aaf.jpg1257666736_DD4.thumb.jpg.88db2dbf3d5d744f62109e0f72dae5ae.jpg

Μερικά από τα εξώφυλλα του Mazzarello για την σειρά

Μυστικός Πράκτωρ Ντόναλντ Ντακ (Double Duck)

 

 

7) Είναι δύσκολο να συνδυάσεις το στυλ της Ντίσνεϋ μαζί με το κατασκοπικό του Μυστικού Πράκτορα; Έχεις αντιμετωπίσεις περιπτώσεις που δεν μπορούσε να σχεδιάσεις όπως ήθελες, επειδή έπρεπε να κρατήσεις το στυλ της Ντίσνεϋ στην ιστορία;

Όχι, κατά την άποψή μου, δεν είναι δύσκολο να συνδυάσω το στυλ της Ντίσνεϋ με τις αρχές της κατασκοπείας. Φυσικά χρειάζεται να είσαι προσεκτικός ώστε να χειριστείς σωστά περιστάσεις όπως όταν για παράδειγμα οι ήρωες κρατάνε όπλα, όμως με τις απαραίτητες διορθώσεις, όλα τα υπόλοιπα βγαίνουν από μόνα τους. Πρέπει να πω πως προσωπικά, δεν ένοιωσα ποτέ περιορισμό στο να εκφράσω την δημιουργικότητά μου λόγω της Ντίσνεϋ. Το αντίθετο, έχοντας μεγαλώσει με την Ντίσνεϋ, μπορώ χωρίς κόπο να συνδυάσω το στυλ της με όλα τα θέματα, συμπεριλαμβανομένου και αυτό της κατασκοπείας.

 

 

8) Μπορείς να μας πεις εάν υπάρχει ένα οριστικό τέλος για τις ιστορίες του Μυστικού Πράκτορα, ή εάν θα συνεχίσετε να φτιάχνετε ιστορίες για πολλά ακόμα χρόνια; Υπάρχουν άλλες ιδέες που θέλετε να εξερευνήσετε; Ίσως περισσότερες ιστορίες που εμφανίζονται μαζί Φάντομ Ντακ και Μυστικός Πράκτωρ (όπως το PK Timecrime DD);

Δεν μπορώ να αποκαλύψω τίποτα από ό,τι πρόκειται να συμβεί στις επόμενες περιπέτειες του Μυστικού Πράκτορα. Προσωπικά, δεν έχω δουλέψει στα τελευταία επεισόδιά του και δεν έχω ιδέα πως θα εξελιχθεί η ιστορία, όμως φαντάζομαι πως η καριέρα του είναι ακόμα μεγάλη.

 

 

2099986518_DD5.thumb.jpeg.e01118e1c9e1bb83a595274eb9c6f8d1.jpeg577063124_DD6.thumb.jpeg.d43aa894a8d2ab05f50072420c4f8dad.jpeg

Ο Δόκτωρ Κατσαβίδας και η Λίζα Κιτάπι,

στην δημιουργία των οποίων συνέβαλλε ο Marco.

 

 

 

9) Έχεις δουλέψει με πολλούς σεναριογράφους, όπως οι Carlo Panaro, Bruno Enna, Casty και πολλοί ακόμα. Ποια είναι η διαδικασία δημιουργίας μίας ιστορίας; Σου δίνεται η ευκαιρία να μιλήσεις με έναν σεναριογράφο και να αποφασίσεις να φτιάξετε μία ιστορία μαζί, ή αυτό είναι κάτι που αποφασίζεται από τον εκδότη;

Η στάνταρ διαδικασία είναι ο σεναριογράφος να παρουσιάσει μία υπόθεση στον εκδότη. Αν εγκριθεί, του ανατίθεται από τον εκδότη να γράψει το σενάριο. Όταν τελειώσει, το σενάριο ανατίθεται από τον εκδότη στον σχεδιαστή ο οποίος σύμφωνα με αυτόν, είναι ο καταλληλότερος για την ιστορία. Είναι επίσης πιθανό ένας σχεδιαστής και ένας σεναριογράφος να έχουν μαζί μία ιδέα, και παρουσιάζουν ένα κοινό πρότζεκτ στον εκδότη.

 

 

10) Υπάρχει κάποιος σεναριογράφος με το οποίον θα ήθελες να συνεργαστείς κάποια στιγμή;

Σε γενικές γραμμές, νοιώθω άνετα με όλους τους σεναριογράφους που έχω συνεργαστεί, όμως αυτοί με τους οποίους νομίζω ταιριάζουμε πολύ είναι οι Fausto Vitaliano, Roberto Gagnor, Bruno Enna, Marco Bosco και Fransesco Artibani.

 

 

11) Εκτός από τον Μυστικό Πράκτορα, έχεις δουλέψει σε αρκετές ακόμα ιστορίες πολλαπλών συνεχειών, το κάθε μέρος των οποίων είναι φτιαγμένο από διαφορετικούς δημιουργούς (Sταρ Τρακ, Ταξιδεύοντας στην Ουτοπία, Το φαινόμενο της πεταλούδας, κ.α.). Αυτές οι συνεργασίες είναι ιδέα των δημιουργών τους, ή των συντακτών / εκδοτών; Υπάρχει κάποιος που έχει ολόκληρη την ιστορία στο μυαλό του, ή το κάθε επεισόδιο είναι εντελώς αυτόνομο;

Οι μεγάλες ιστορίες που χωρίζονται σε μέρη, συνήθως είναι σκέψη ενός μόνο σεναριογράφου. Στην συνέχεια χωρίζονται και μετέπειτα ανατίθενται σε διαφορετικούς σχεδιαστές, πάντα από τον εκδότη. Τον τελευταίο καιρό, τέτοιες ιστορίες πολλών επεισοδίων, προσπαθούμε να τις αναθέτουμε στον ίδιο σχεδιαστή, ώστε να υπάρχει ένα κοινό στυλ σε όλα τα επεισόδια.

 

 

12) Στην επετειακή σειρά «Alla ricerca di Topolino» για τα 90 χρόνια Μίκυ, βλέπουμε πως ο Μίκυ σε κάθε επεισόδιο έχει διαφορετικό συμπρωταγωνιστή. Στο δικό σου επεισόδιο «Gli eroi di Monte Rattmore», έχεις σχεδιάσει τον Ντόναλντ ως συμπρωταγωνιστή. Αυτή ήταν δική σου απόφαση ή των συντακτών; Μπορείς να μας πεις δυο λόγια για την σειρά;

Εμπνευστές για την σειρά αυτή είναι οι Stefano Ambrossio & Francesco Artibani. Η απόφαση του να υπάρχει ένας διαφορετικός συμπρωταγωνιστής σε κάθε επεισόδιο, γεννήθηκε από την ανάγκη να δώσουμε έμφαση (λόγω της επετείου του Μίκυ) στο πόσο σημαντική είναι η σχέση της φιλίας που συνδέει τον Μίκυ με τους φίλους του. Στο δικό μου επεισόδιο συγκεκριμένα, προσπάθησα να επικεντρωθώ στο να ξαναδημιουργήσω τις σχέσεις που πάντα είχαν ο Μίκυ και ο Ντόναλντ από το ντεμπούτο τους στα καρτούν μικρού μήκους.

 

 

1619863771_AllaricercadiTopolino.thumb.jpg.c13939d2ccfd5e7d2dfa8eb6161a568f.jpg

Η συμμετοχή του Mazzarello στην επετειακή ιστορία

Alla ricerca di Topolino (Ψάχνοντας τον Μίκυ)

 

 

13) Είσαι ένας από τους σχεδιαστές που φτιάχνουν ιστορίες, τόσο με ποντίκια, όσο και με πάπιες. Σου αρέσει το ίδιο να σχεδιάζεις ιστορίες και με τους δύο, ή έχεις κάποια συγκεκριμένη προτίμηση;

Πάντα μου άρεσε να σχεδιάζω ποντίκαι και πάπιες, και ειλικρινά, δεν έχω μία συγκεκριμένη προτίμηση. Αυτό που νιώθω σίγουρα, είναι μία ψυχολογική ώθηση όταν σχεδιάζω τον Μίκυ. Συχνά, όταν σχεδιάζω αρκετές ιστορίες με πάπιες ή ποντίκια, νιώθω πως πρέπει να σχεδιάσω μία ιστορία με τον αντίθετο χαρακτήρα από αυτήν που τελείωσα. Για παράδειγμα, εάν σχεδιάσω τρεις ή τέσσερις ιστορίες με τους Ντακ, θα προτιμήσω να σταματήσω για λίγο και να φτιάξω μία με τον Μίκυ, και το αντίθετο.

 

 

14) Πρόσφατα, είδαμε μία ιστορία σου από το σύμπαν «Τα χρονικά των τεράτων» (Donald Quest). Μπορείς να μοιραστείς μαζί μας κάποιες πληροφορίες; Υποθέτουμε πως θα έπρεπε να δουλέψεις με την DPW (Disney Publishing Worldwide), επομένως υπήρχε διαφορετική προσέγγιση από άλλες ιστορίες; Έπρεπε να σχεδιάσεις κάπως διαφορετικά, ή έπρεπε να συνεργαστείς με άλλα άτομα με διαφορετικό τρόπο; Επικοινώνησες εσύ μαζί τους ή αυτοί; Κάποια άλλη πληροφορία που πιστεύεις ότι είναι ενδιαφέρουσα;

Τα επεισόδια που σχεδίασα για τα «Χρονικά των τεράτων» ήταν πολύ διασκεδαστικά και απαιτητικά. Το πρότζεκτ ήταν πολύ αναζωογονητικό και η γενική ιδέα της ιστορίας ήταν πολύ διαφορετική από τις κλασικές ιστορίες. Σε γενικές γραμμές, όταν δουλεύεις με την DPW, πρέπει να δείχνεις κάποια επιπλέον προσοχή λόγω του μεγαλύτερου αναγνωστικού κοινού, να αφήνεις χώρο για τα μπαλονάκια χωρίς όμως να τα σχεδιάζεις (προστίθενται αργότερα ψηφιακά). Ο τρόπος που σχεδιάζεις δεν αλλάζει. Μερικές προσεγγίσεις είναι διαφορετικές, επειδή απαιτούν περισσότερη γενική επιτήρηση σε παγκόσμια κλίμακα σε σύγκριση με άλλες παραγωγές. Είμαι σε συνεχή επαφή με την DPW Ιταλίας, με τους οποίους δουλεύω για πολλά χρόνια.

 

 

 

15) Μπορείς να μας πεις εάν υπάρχουν άλλες ιστορίες με «Τα χρονικά των τεράτων» που περιμένουν να δημοσιευτούν;

Σχεδίασα δύο επεισόδια, το ένα μετά το άλλο. Δεν γνωρίζω εάν και τα δύο τους έχουν ήδη δημοσιευτεί.

 

 

16) Στην Ελλάδα, οι ιστορίες σου δημοσιεύονται κυρίως στο εβδομαδιαίο Μίκυ Μάους, το αντίστοιχο περιοδικό θα λέγαμε του Topolino. Οι Ιταλοί σχεδιαστές ενημερώνεστε όταν οι ιστορίες σας δημοσιεύονται σε άλλη χώρα, ή απλά τις παραδίδετε στον εκδότη και τελειώνει εκεί;

Όχι, σε γενικές γραμμές, δεν ενημερωνόμαστε ποτέ εάν οι ιστορίες μας δημοσιευτούν εκτός Ιταλίας. Πολλές φορές τις βλέπω δημοσιευμένες σε άλλες χώρες, όμως δεν ήξερα πως είχαν μπει εκεί. Όταν παραδίδουμε την τελειωμένη ιστορία στον εκδότη, γνωρίζουμε σίγουρα πως θα δημοσιευτεί στην Ιταλία, όμως από εκεί και πέρα δεν ξέρουμε σε ποιο ακόμα μέρος του κόσμου θα δημοσιευτεί.

 

 

17) Θέλεις να πεις κάτι τελευταίο στους φαν των Ντίσνεϋ κόμικς στην Ελλάδα;

Ευχαριστώ τους Έλληνες αναγνώστες πάρα πολύ. Θέλω να τους πω πως είμαι πολύ χαρούμενος που εκτιμάνε την δουλειά μου. Ελπίζω να συνεχίσουν να διασκεδάζουν για πάντα με τις ζωγραφιές μου. Θερμοί χαιρετισμοί!

 

 

 

natale.thumb.png.b8d2aaed52ad94f87a1c60f0bedeff30.png

Εορταστικό ευχαριστήριο σχέδιο.

Καλά Χριστούγεννα σε όλους!

 

 

 

Επεξεργασία από PhantomDuck
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  2414
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  206
  • Content Count:  5711
  • Reputation:   45682
  • Achievement Points:  5808
  • Days Won:  48
  • With Us For:  6147 Days
  • Status:  Online
  • Last Seen:  
  • Age:  37

Εδώ είναι το σημείο που αρχινάμε το κάλεσμα :D  

 

@Manitou Στην 6 μας έδωσε πολλές πληροφορίες για τον πράκτορα, όμως στην 8 φάγαμε τάπα, δεν μας λέει τίποτα, εμπάργκο.

@Blackbeard Η 7 είναι για εσένα, τελικά δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Αρκεί να διαβάζεις Disney όλη σου τη ζωή για να σου βγαίνει αυθαίρετα :Ρ

@Indian Έβαλα τις δικές σου ανάμεικτες με τις δικές μου στις πρώτες τρεις.

@ΚΟΜΙΞ Οι 10 & 12 για εσένα. Αν και ειδικά εσύ θα την ξεζουμίσεις όλη από την αρχή ως το τέλος, όμως σε κουβέντα να βρισκόμαστε :Ρ.

Στις δικές μου ερωτήσεις, ρώτησα κυρίως για διοικητικά / λειτουργικά θέματα, επειδή αυτά είναι που με ενδιαφέρουν, ελπίζω να μην κούρασαν πολύ :D  

 

Και μία απορία. Στους εκτός Disney σχεδιαστές που ρώτησα, ανέφερε τους  Juanjo Guarnido, Loisel (λογικά τον Régis), Albert Uderzo (οκ αυτόν τον ξέρω), και Norman Rockwell. Λογικά για BD μιλάμε; Έχουν κάνει κάποια σημαντική σειρά; Έχουμε κάποια πληροφορία για αυτούς; Κυρίως οι βελγογαλικάκηδες   @GeoTrou @Θρηνωδός @laz33 @Kurdy Malloy και λοιποί ύποπτοι να μας διαφωτήσουν;

 

 

 

Επεξεργασία από PhantomDuck
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  2322
  • Group:  Members
  • Topic Count:  24
  • Content Count:  4348
  • Reputation:   33880
  • Achievement Points:  4415
  • Days Won:  97
  • With Us For:  6157 Days
  • Status:  Online
  • Last Seen:  
  • Age:  45

Υπέροχη περιεκτική συνέντευξη που τα έχει όλα. :respect: για άλλη μια φορά

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  30061
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  464
  • Content Count:  6111
  • Reputation:   53885
  • Achievement Points:  6111
  • Days Won:  49
  • With Us For:  3629 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  29

  1. Το search τι το 'χουμε; :D 
  2. Ούτε τον Guarnido μπρε ανεπρόκοπε; Είναι ο σχεδιαστής του Blacksad :) 
  3. Ο Loisel έχει κάνει αρκετά σημαντικά κόμικς. Τα γνωστότερα είναι τα The Quest for the Time Bird και Peter Pan. :) 
  4. Ο Rockwell απ' ότι βλέπω ήταν πολύ σημαντικός Αμερικανός ζωγράφος και εικονογράφος, αλλά δεν έχει σχέση με κόμικς :) 
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  2414
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  206
  • Content Count:  5711
  • Reputation:   45682
  • Achievement Points:  5808
  • Days Won:  48
  • With Us For:  6147 Days
  • Status:  Online
  • Last Seen:  
  • Age:  37

10 λεπτά πριν, GeoTrou είπε:

Το search τι το 'χουμε; :D [...]

Ε, είναι πολύ πιο εύκολο να κάνω summon κάποιον γνώστη να μας πει τα σημαντικότερα από το να ψάχνω στα τυφλά :lol: 

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  30061
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  464
  • Content Count:  6111
  • Reputation:   53885
  • Achievement Points:  6111
  • Days Won:  49
  • With Us For:  3629 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  29

Μόλις τώρα, PhantomDuck είπε:

Ε, είναι πολύ πιο εύκολο να κάνω summon κάποιον γνώστη να μας πει τα σημαντικότερα από το να ψάχνω στα τυφλά

 

Α, γι' αυτό και οι πεντάλφες και τα κεριά και η παράξενη μυρωδιά καμένου :thinking:

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  31428
  • Group:  Moderator
  • Topic Count:  54
  • Content Count:  3099
  • Reputation:   23541
  • Achievement Points:  2541
  • Days Won:  10
  • With Us For:  2943 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  53

O Regis Loisel είναι πολυγραφότατος. Ενδεικτικά αναφέρω από μνήμης τα La quete de l'oiseau du temps, Peter Pan (έπος), Magasin General, Le Grand Mort (το πλέον πρόσφατο). Αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία για έναν ντισενεϊκό σχεδιαστή είναι προφανώς το Peter Pan, στο οποίο δίνει ένα origin ενός ντισνεϊκού θρύλου, αρκετά σκοτεινό και αρκετά αιρετικό. Αν υπάρχει follow up στη συνέντευξη ίσως να μπορέσεις να τον ρωτήσεις για την διαφορετική προσέγγιση και όταν βλέπω έναν ντισνεϊκό να θαυμάζει τον Λουαζέλ, προφανώς η πρώτη ερώτηση που μου έρχεται είναι αν θα τον ενδιέφερε κάτι ανάλογο.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  20685
  • Group:  Administrator
  • Topic Count:  754
  • Content Count:  12905
  • Reputation:   94406
  • Achievement Points:  9268
  • Days Won:  427
  • With Us For:  4624 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  42

Γι'ακόμα μία φορά φίλε Γιώργο ξεπέρασες τον εαυτό σου. Οι ερωτήσεις σου ήταν εύστοχες και περιεκτικές. Νομίζω ότι κάλυψαν ακόμα και τον πιο περίεργο αναγνώστη.  :respect:

 

Πολλά μπράβο και στον Marco Mazarello, που είχε την ευγενή καλοσύνη να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις (και μάλιστα σε πολύ σύντομο διάστημα) και να μας αφιερώσει κι αυτό το όμορφο σχέδιο. :thanks:

 

 

:beer: 

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  25682
  • Group:  Members
  • Topic Count:  146
  • Content Count:  4224
  • Reputation:   26844
  • Achievement Points:  4270
  • Days Won:  10
  • With Us For:  4236 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Ωραία η συνέντευξη Γιώργο :) Και απάντησε γρήγορα ο Mazarello. Ωραίος τύπος μου φαίνεται. 

Να πω ακόμα ότι επίσης μετά από συνεννόηση με τον Γιώργο έβαλα την συνέντευξη να υπάρχει και στο DisneyComicsPress και βάζοντας ως πηγή το παρόν θρεαντ.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • Valtasar changed the title to Συνέντευξη του Marco Mazarello για το GreekComics [Ζωιτάς Γιώργος, Greekcomics.gr, 19/12/2018]

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντηση σε αυτό το θέμα ...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση.   Κατάργηση μορφοποίησης

  Επιτρέπονται μόνο 75 emoticons maximum.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Εμφάνιση ως σύνδεσμος

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή εκδότη

×   Δεν μπορείτε να επικολλήσετε εικόνες απευθείας. Ανεβάστε ή εισάγετε εικόνες από URL

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.