Μετάβαση στο περιεχόμενο
EVANGELOS

Comics by Bαγγελης Νικολης

Προτεινόμενες Καταχωρήσεις

1544129980653.thumb.jpg.1b801094f8df368ab9c510a653eb14e0.jpg1544130443530.thumb.jpg.17a6b1a4680099f887f6395712680191.jpg1544130685376.thumb.jpg.fd916acc37b793adfc7b2310e4cb25a8.jpg1544130861640.thumb.jpg.31212d323b912384f288d80e5f85eec2.jpg1544130965350.thumb.jpg.f15fa9999ef69b11cd1bd286c932635c.jpg1544131889332.thumb.jpg.f0bc534bc19760b4968e2b32faeb6ce7.jpg1544131572822.thumb.jpg.f66aa2227fcb1dc548633c3bea081748.jpgΚαλησπερα,ένα κόμικ με το οποίο έχω ασχοληθεί τον τελευταίο καιρό.Ειμαι αυτοδιδακτος και απλά θα ήθελα μερικές γνώμες.Ευχαριστω!

 

1544131647202.thumb.jpg.fe67f2669f663294bb47dd420b1b4e3d.jpg

Επεξεργασία από EVANGELOS
  • Like 4
  • Ευχαριστώ 1

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

1544133086063.thumb.jpg.2b60f0600cf7b3892684af51e93fcd0c.jpg1544133178387.thumb.jpg.5463374dfc2a422fc972faf1224fd5aa.jpg1544133268586.thumb.jpg.d08fa048e71d09777fba16273d237d80.jpg1544133356919.thumb.jpg.0fe56620a3ed52c7265ff3a1d22b7a80.jpg1544133460158.thumb.jpg.912eb56c4305be2321ec78e9bcf84d93.jpg

DSC_0012.JPG

Επεξεργασία από EVANGELOS
  • Like 7
  • Ευχαριστώ 1

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Βαγγέλη καλώς όρισες στο φόρουμ.

 

Νιώθω μεγάλη χαρά να είμαι εγώ αυτός που σε καλωσορίζει.

 

Τα σχέδια σου είναι εκπληκτικά. Στα άλλα πράγματα που κάνουν ένα κομικ (δηλαδή αφήγηση και σκηνοθεσία) δεν μπορώ να βγάλω εύκολα συμπεράσματα από αυτό το υλικό (με μπερδεύει) όμως υπάρχει η σχεδιαστική βάση που είναι για πολλούς το σημαντικότερο.

 

Πες μας για σένα κάτι περισσότερο. Τι διαβάζεις, ποιες είναι οι επιρροές σου κτλ;

 

 

Επεξεργασία από totally_wired
  • Like 6

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους
Πριν από 1 ώρα, totally_wired είπε:

Βαγγέλη καλώς όρισες στο φόρουμ.

 

Νιώθω μεγάλη χαρά να είμαι εγώ αυτός που σε καλωσορίζει.

 

Τα σχέδια σου είναι εκπληκτικά. Στα άλλα πράγματα που κάνουν ένα κομικ (δηλαδή αφήγηση και σκηνοθεσία) δεν μπορώ να βγάλω εύκολα συμπεράσματα από αυτό το υλικό (με μπερδεύει) όμως υπάρχει η σχεδιαστική βάση που είναι για πολλούς το σημαντικότερο.

 

Πες μας για σένα κάτι περισσότερο. Τι διαβάζεις, ποιες είναι η επιρροές σου κτλ;

 

 

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου.Ουσιαστικα,όπως βλέπεις η συγκεκριμένη ιστορία είναι χωρίς λόγια,με εξαίρεση την εισαγωγή στην αρχή την οποία έβαλα "αναγκαστικά" καθώς ήθελα να δώσω στον αναγνώστη την εικόνα ότι τα γεγονότα διαδραματιζονται στο έντονο πορφυρο χρώμα του ηλιοβασιλεματος,χωρίς όμως να χρησιμοποιήσω χρώμα.Το σενάριο δεν με απασχόλησε ιδιαίτερα στην συγκεκριμένη περίπτωση,η ιστορία λέγεται Σενσουο,δηλαδή πόλεμος στα Ιαπωνικά,απλώς ο Σαμουράι που δολοφονειται στην αρχή από τον νιτζα έχει μια οντότητα μέσα του,η οποία μετά τον θάνατο του καταβάλει τον νιτζα.Αυτο που με ενδιέφερε ηταν να πω μια ιστορία μέσα από εικόνες χρησιμοποιώντας περισσότερο το συναίσθημα και όχι τη λογική(οι χαρακτήρες δεν φορούν τις παραδοσιακές Ιαπωνικες στολές,ενώ το setting θυμίζει την κόλαση,( η παρουσία του φιδιου κλπ).Όσο για τις επιρροές μου στο σχέδιο δεν τελειώνουν,Frank Miller,Will Eisner,Βernie Wrightson,Koseki Kojima,Jack Kirby,Mike Mignola και και και...επίσης σκηνοθέτες όπως Tim Burton,Terry Gilliam,Dario Argento,συγγραφείς όπως Stephen King,Clive Barker...ελπιζω να σε καλυψα:lol:.Και πάλι σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Επεξεργασία από EVANGELOS
  • Like 4

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Καλημέρα Βαγγέλη!

Πολύ ωραίο το σχέδιό σου, έχει κίνηση και ένταση. Θέλει λίγο βελτίωση η ανατομία, αλλά είσαι σε πολύ καλό δρόμο! Μου αρέσει που η κάθε σελίδα είναι 1 με 3 panels max.

Σεναριακά δεν μπορώ να πω, καθώς δυσκολεύομαι λίγο να καταλάβω - (μπορεί να είναι μπερδεμένες οι σελίδες).

Από σχεδιαστικής άποψης όμως μπράβο!

Keep going!

  • Like 6

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

το σχέδιο σου φαίνεται να έχει ένα στυλ που εμένα προσωπικά μου αρέσει..

 

ανέβασε κι άλλα σχέδια, δεν είναι ανάγκη να είναι κόμικ ολόκληρο..

απλά αν μπορείς σκάναρε για να τα βλέπουμε καλύτερα ή λίγο καλύτερες φώτο για να μπορούμε να τα θαυμάζουμε καλύτερα :D

 

όπως και να έχει συνέχισε να σχεδιάζεις και να ανεβάζεις.. :beer:

  • Like 6

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους
8 ώρες πριν, Nicolas είπε:

Καλημέρα Βαγγέλη!

Πολύ ωραίο το σχέδιό σου, έχει κίνηση και ένταση. Θέλει λίγο βελτίωση η ανατομία, αλλά είσαι σε πολύ καλό δρόμο! Μου αρέσει που η κάθε σελίδα είναι 1 με 3 panels max.

Σεναριακά δεν μπορώ να πω, καθώς δυσκολεύομαι λίγο να καταλάβω - (μπορεί να είναι μπερδεμένες οι σελίδες).

Από σχεδιαστικής άποψης όμως μπράβο!

Keep going!

Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις,μήπως μπορείς να μου πεις πιο συγκεκριμένα τι σε μπερδεύει στην ιστορία;Οι σελίδες είναι στην σωστή σειρά,με εξαίρεση τη σελίδα που έχω βάλει δύο φορές και δεν ξέρω πως να σβήσω!Όσο για την ανάτομια,ακόμα μαθαινω και προσπαθώ να την "σπάσω" όπου μπορω,πχ στη σελίδα τέσσερα έδωσα στον νιτζα μια κίνηση που θυμίζει λίγο αυτήν ενος φιδιου,δεν είμαι σίγουρος αν στον αναγνωστη λειτουργεί αυτό σαν ιδέα η απλά φαίνεται off.

Επεξεργασία από EVANGELOS
  • Like 5

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους
13 ώρες πριν, mr-d είπε:

το σχέδιο σου φαίνεται να έχει ένα στυλ που εμένα προσωπικά μου αρέσει..

 

ανέβασε κι άλλα σχέδια, δεν είναι ανάγκη να είναι κόμικ ολόκληρο..

απλά αν μπορείς σκάναρε για να τα βλέπουμε καλύτερα ή λίγο καλύτερες φώτο για να μπορούμε να τα θαυμάζουμε καλύτερα :D

 

όπως και να έχει συνέχισε να σχεδιάζεις και να ανεβάζεις.. :beer:

Συγνώμη για την ποιότητα των φωτογραφιών,τα σχέδια που έβαλα είναι σε ακατέργαστη μορφή,απλώς για να πάρω κάποιες γνώμες από κάποιους που ασχολούνται με την 9η τεχνη,θα ήθελα αργότερα να τα μελανωσω και να κάνω κάποιες μικροδιορθωσεις.Στην παρούσα φάση δεν είμαι σίγουρος αν θα το κάνω με παραδοσιακά μέσα η μέσω Pc.Βασικα δεν έχω ιδέα για την όλη διαδικασία,το συγκεκριμένο κόμικ έγινε μετά από πολύ καιρό αποχής από το σχέδιο για πρωσοπικους λόγους,απλά ήθελα να δω αν το "έχω" ακόμα.Εχω ετοιμάσει ακόμα ένα κομικ στο ίδιο στυλ(μεγάλα καρέ, σχεδόν χωρίς λογια,ένας εναντίον ενός)εμπνευσμένο από τα noir κόμικ των Frank Miller και Will Eisner και σκέφτομαι να ολοκληρώσω την τριλογία(με γενικό τίτλο Versus)με ένα τρίτο,με καθαρά horror στοιχεια.Αλλα σχέδια δεν έχω προς το παρών,με εξαίρεση μερικά που έχω κάνει για την ανηψια μου!

Επεξεργασία από EVANGELOS
  • Like 6

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

@EVANGELOS Επειδή οι εικόνες δεν είναι καλά σκαναρισμένες δυσκολεύτηκα να διακρίνω καθαρά τα πρόσωπα και π.χ. το βέλος που χτυπάει το άλογο. Όπως και στο τέλος θεωρώ πως κερδίζει ο δαίμονας? :thinking: Το τελευταίο κοντινό καρέ είναι το βλέμα του νίντζα? Στην τελευταία σελίδα έχεις ένα καρέ αστραπή και μετά αυτός που στέκεται είναι να θεωρήσω ο δαίμονας? όταν κάνεις ένα κόμικ χωρίς λόγια θα πρέπει να είναι ξεκάθαρα κάποια πράγματα και να υπάρχει μία φυσική ροή. Όμως όπως είπες πιο πάνω αυτά είναι προσχέδια, οπότε μπορεί να μπερδεύομαι επειδή δεν είναι ξεκάθαρες οι φιγούρες και χωρίς τις πρόσθετες λεπτομέρειες κτλ. :)

 

  • Like 3

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους
7 ώρες πριν, Nicolas είπε:

@EVANGELOS Επειδή οι εικόνες δεν είναι καλά σκαναρισμένες δυσκολεύτηκα να διακρίνω καθαρά τα πρόσωπα και π.χ. το βέλος που χτυπάει το άλογο. Όπως και στο τέλος θεωρώ πως κερδίζει ο δαίμονας? :thinking: Το τελευταίο κοντινό καρέ είναι το βλέμα του νίντζα? Στην τελευταία σελίδα έχεις ένα καρέ αστραπή και μετά αυτός που στέκεται είναι να θεωρήσω ο δαίμονας? όταν κάνεις ένα κόμικ χωρίς λόγια θα πρέπει να είναι ξεκάθαρα κάποια πράγματα και να υπάρχει μία φυσική ροή. Όμως όπως είπες πιο πάνω αυτά είναι προσχέδια, οπότε μπορεί να μπερδεύομαι επειδή δεν είναι ξεκάθαρες οι φιγούρες και χωρίς τις πρόσθετες λεπτομέρειες κτλ. :)

 

 Κατ αρχήν ζητάω προκαταβολικά συγνώμη για το τεράστιο ποστ.Σε ευχαριστώ πολύ για τις παρατηρήσεις σου.Τις βρήκα πολύ ενδιαφερουσες, καθώς σκοπός μου ήταν να προκαλέσω ερωτήματα στον αναγνώστη, κάνοντας τον να ξαναδιαβάσει ίσως την ιστορια, όχι όμως σε σημειο που να μη βγάζει νόημα.Στο μελάνωμα, σκοπό είχα να βγάλω ίσως λεπτομέρειες, όχι να προσθέσω!:lol:Την σελιδα με το κοντινό στο βλέμμα την ποσταρα δύο φορές κατά λάθος, ή τελευταία σελίδα της ιστορίας είναι το ιδεόγραμμα που σημαινει 'τελος'.Θα προσπαθήσω να αποσαφηνισω λίγο την ιστορία.Στη σελίδα τρία το κοντινό του φιδιού είναι λίγο περίεργο(επισης πρόσεξε τις ίριδες στα μάτια της μασκας του σαμουράι στη σελίδα 2,και πως μοιάζουν τα δύο κοντινα) ,η σκηνή είναι κάπως συμβολική, ο νιτζα δεν περίμενε βέβαια να βρει κάποιο τυχαίο φίδι στο δέντρο για να βάλει δηλητήριο στο βέλος του.Στη σελίδα πέντε το βέλος τρυπαει το ποδι του σαμουράι και περνάει ξυστά από το άλογο.Μέχρι τη σελίδα 8 νομίζω ότι τα πράγματα είναι λίγο πολύ κατανοητά.Στη σελίδα 9 ο νιτζα κατευθύνεται προς το σώμα του σαμουράι για να βεβαιωθει για τον θάνατο του, οπου και παρατηρεί ότι το σώμα του έχει εξαφανιστεί, στη θέση του υπάρχει μόνο το ματωμενο βέλος. Σελίδα 10,σε μια λίγο κωμική σκηνή, μια τετατωδη σκιά καταπίνει τον νιτζα.11,αφού τον καταπιεί το σκοτάδι και μπει μέσα του,ο χαρακτήρας αναδύεται από αυτό σχεδόν γυμνος(τα κουρέλια της στολής του ανεμίζουν γύρω του),κοντινό στο βλέμμα του, ωπου οι ίριδες των ματιών είναι όπως του σαμουράι-δαιμονα στην αρχή.Τελος,ισως λίγα λεπτά αργότερα, ο δαίμονας(ο ''πολεμος''όπως θες πες το) ατενιζει τον ωκεανό νικητής, αφού βρήκε εναν ακόμα ξενιστή(μεχρι τον επόμενο).Να πω εδώ, ότι αρχικά σκοπευα να τοποθετήσω στη θάλασσα τα ερείπια του Τόκυο,υπονοώντας έτσι το γεγονός ότι η ιστορία διαδραματιζεται σε κάποιο μετά-αποκαλυπτικό μέλλον με τους Ιάπωνες και τον κόσμο ολόκληρο να βρίσκεται σε μια"επιστροφή στις ριζες",μια ιδέα που απέρριψα.

Επεξεργασία από EVANGELOS
  • Like 3

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Καλησπέρα κι από μένα και καλωσόρισες εδώ! Η άποψη μου κι εμένα είναι ότι το ταλέντο είναι δεδομένο, αυτό όμως που θα πρέπει να δουλευτεί είναι το θέμα της οργάνωσης μιας σελίδας, το κόμικ εκτός από σχέδιο είναι και η οργάνωση της κάθε σελίδας με βάση το νόημα που θέλουμε να βγάζει ο θεατής όταν φτάσει στο τέλος της. Kαι φυσικά  είναι σημαντικό να μπορέσεις να φτάσεις κάθε σελίδα στην τελική μορφή της. Πειραματίσου με μεσαίες εκτάσεις μαύρου μελανιού για να γίνει πιο συγκεκριμένο το σχέδιο ,επειδή τώρα χάνεται λίγο επειδή έχει πολλές γραμμές. Βέβαια πιθανόν να φταίνε οι κακές φωτογραφίες που φαίνεται έτσι, μπορεί αν σκαναριστεί και απλά αν τονιστούν τα μαύρα να δείχνει πολύ πιο συμπαγές. Τα μεγάλα καρέ με τα πολλά σχεδιαστικά στοιχεία είναι εντυπωσιακά ,όμως δεν είμαι υπέρ της κατάχρησης τους, όταν ένα εφέ το εξαντλούμε χάνει την αξία του και τη δύναμη του... Οπότε συμβουλεύω να αφιερώσεις περισσότερο χρόνο στο στήσιμο και όχι στη σχεδίαση λεπτομερειών! ΠΧ κάνε 10 σελίδες με πολύ πρόχειρα drafts στησίματα για άσκηση χωρίς να σε νοιάζει η ποιότητα του σχεδίου. Παράλληλα μπορείς να φτιάξεις εντελώς τελειωμένες σελίδες σε στυλ εξώφυλλου για να εξασκηθείς στην τελειοποίηση ενός σχεδίου και να πειραμματιστείς στο φινίρισμα και στο στυλιζάρισμα! Πάντως είσαι πολύ ταλαντούχος και αν το εξασκήσεις  θεωρώ ότι μπορείς να πιάσεις καταπληκτικές επιδόσεις!

  • Like 6

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους
On 5/12/2018 στο 7:47 ΜΜ, Επιθεωρητής Le Pit είπε:

Καλησπέρα κι από μένα και καλωσόρισες εδώ! Η άποψη μου κι εμένα είναι ότι το ταλέντο είναι δεδομένο, αυτό όμως που θα πρέπει να δουλευτεί είναι το θέμα της οργάνωσης μιας σελίδας, το κόμικ εκτός από σχέδιο είναι και η οργάνωση της κάθε σελίδας με βάση το νόημα που θέλουμε να βγάζει ο θεατής όταν φτάσει στο τέλος της. Kαι φυσικά  είναι σημαντικό να μπορέσεις να φτάσεις κάθε σελίδα στην τελική μορφή της. Πειραματίσου με μεσαίες εκτάσεις μαύρου μελανιού για να γίνει πιο συγκεκριμένο το σχέδιο ,επειδή τώρα χάνεται λίγο επειδή έχει πολλές γραμμές. Βέβαια πιθανόν να φταίνε οι κακές φωτογραφίες που φαίνεται έτσι, μπορεί αν σκαναριστεί και απλά αν τονιστούν τα μαύρα να δείχνει πολύ πιο συμπαγές. Τα μεγάλα καρέ με τα πολλά σχεδιαστικά στοιχεία είναι εντυπωσιακά ,όμως δεν είμαι υπέρ της κατάχρησης τους, όταν ένα εφέ το εξαντλούμε χάνει την αξία του και τη δύναμη του... Οπότε συμβουλεύω να αφιερώσεις περισσότερο χρόνο στο στήσιμο και όχι στη σχεδίαση λεπτομερειών! ΠΧ κάνε 10 σελίδες με πολύ πρόχειρα drafts στησίματα για άσκηση χωρίς να σε νοιάζει η ποιότητα του σχεδίου. Παράλληλα μπορείς να φτιάξεις εντελώς τελειωμένες σελίδες σε στυλ εξώφυλλου για να εξασκηθείς στην τελειοποίηση ενός σχεδίου και να πειραμματιστείς στο φινίρισμα και στο στυλιζάρισμα! Πάντως είσαι πολύ ταλαντούχος και αν το εξασκήσεις  θεωρώ ότι μπορείς να πιάσεις καταπληκτικές επιδόσεις!

Καλησπερα,ευχαριστώ για τα σχόλια,θα προσπαθήσω να εφαρμωσω τις συμβουλές σου,το πρόβλημα είναι ότι επειδή είμαι αυτοδιδακτος,με μόνη βοήθεια  κάποια βιβλία και βίντεο από το YouTube,και επειδή είμαι τελειωμανης από τη φύση μου,τα σχέδια παίρνουν πολύ χρόνο για να γίνουν.Οσον αφορά στο στήσιμο της σελίδας,πρώτα πειραματιζομαι με αρκετά thumbnails πριν προχωρήσω στο κυρίως σχέδιο.Η χρήση μόνο μεγάλων καρέ ήταν συνειδητη απόφαση,καθώς δεν πίστευα ότι θα δημιουργουσα τα συναισθήματα που ήθελα στον αναγνώστη με μικρότερα καρέ,ήθελα η κάθε σελίδα να στέκεται σαν έργο τέχνης από μόνη της και ταυτόχρονα να λειτουργεί σαν μερος του συνόλου.Ενα πρόβλημα με τις φωτογραφίες υπάρχει,θα προσπαθησω να το λύσω με κάποια εφαρμογη και να τις αντικαταστησω.Μεχρι τότε1544129739843.thumb.jpg.8f856e045b58a1e89b6384b07ca2d670.jpg ένα σχεδιο εμπνευσμενο από τη Γκοθαμ Σίτι και το Blade Runner (best movie ever)Η art deco ανατομία στα αγάλματα δεν λειτούργησε ακριβώς όπως θα ήθελα παρ όλα αυτά,ορίστε:

Επεξεργασία από EVANGELOS
  • Like 7

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Kαλησπέρα και πάλι! Δεν έχει σημασία αν είσαι αυτοδίδακτος, υπάρχουν τρόποι να το μελετήσεις και αν τα μάθεις όλα ,απλά θέλει περισσότερο κόπο και χρόνο! Η σκηνοθεσία στο κόμικ είναι το πιο σημαντικό ίσως από τα πολλά σημεία που πρέπει κάποιος να καλύψει, σου προτείνω να διαβάσεις τα βιβλία τους Scott McLoud σε όπoια μορφή μπορέσεις να τα βρεις (Understanding comics και making comics) ώστε να αρχίσεις να καταλαβαίνεις τι βλέπεις όταν κοιτάς τις σελίδες των αγαπημένων σου καλλιτεχνών και να αφομοιώνεις τις τεχνικές τους. Χρειάζεται αναγκαστικά λίγη βαρετή θεωρία για να καταλάβεις πως λειτουργεί ο τρόπος κατασκευής τους και γιατί γίνεται έτσι και μετά να βάλεις μέσα στην συνταγή και την προσωπική σου ταυτότητα!!:dadira:

  • Like 2

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους
28 λεπτά πριν, Επιθεωρητής Le Pit είπε:

Kαλησπέρα και πάλι! Δεν έχει σημασία αν είσαι αυτοδίδακτος, υπάρχουν τρόποι να το μελετήσεις και αν τα μάθεις όλα ,απλά θέλει περισσότερο κόπο και χρόνο! Η σκηνοθεσία στο κόμικ είναι το πιο σημαντικό ίσως από τα πολλά σημεία που πρέπει κάποιος να καλύψει, σου προτείνω να διαβάσεις τα βιβλία τους Scott McLoud σε όπoια μορφή μπορέσεις να τα βρεις (Understanding comics και making comics) ώστε να αρχίσεις να καταλαβαίνεις τι βλέπεις όταν κοιτάς τις σελίδες των αγαπημένων σου καλλιτεχνών και να αφομοιώνεις τις τεχνικές τους. Χρειάζεται αναγκαστικά λίγη βαρετή θεωρία για να καταλάβεις πως λειτουργεί ο τρόπος κατασκευής τους και γιατί γίνεται έτσι και μετά να βάλεις μέσα στην συνταγή και την προσωπική σου ταυτότητα!!:dadira:

Σε ευχαριστω,κατέχεις γερά το θέμα,καθώς έριξα μια ματιά στα σχέδια σου στο deviantart,και,ειλικρινά,δεν έχω λόγια.Αυτα που λες με απασχολούν αρκετά,το πως δηλαδή βάζεις όλες σου τις επιρροές στο μπλέντερ για να φτιάξεις κάτι ξεχωριστό και δικό σου (έχω διαβάσει τον McLoud).Βασικα,αυτή είναι η κινητήριος δύναμη στα σχέδια μου από μικρός,σχεδιαζα κόμικς που εγώ ο ιδιος θα ήθελα να διαβάζω.Γενικα το θέμα σκηνοθεσία με απασχολει τρομερά όπως μπορείς να δεις και από το κόμικ  και τα σχόλια που έκανα,το πως θα στήσω μια σκηνή στα thumbnails μου παίρνει  περισσότερο χρόνο και από το ίδιο το σχέδιο.

Επεξεργασία από EVANGELOS
  • Like 3

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Μπράβο για την  ωραία δουλειά σου.

Το "έχεις" με το σχέδιο και φαίνεται!

 

Κατευθείαν στην παρατήρηση λοιπόν. ( Εγώ, ο κακός άνθρωπος! :P)

 

Από την Wikipedia:

Sequential Art: In comics studies, sequential art is a term proposed by comics artist Will Eisner to describe art forms that use images deployed in a specific order for the purpose of graphic storytelling.

 

Από τα σκαναρίσματα σου βλέπω μόνο σκίτσα μίας σελίδας (Splash pages) και σελίδες με δύο ή τρία τεράστια καρέ το πολύ.

Νομίζω ότι αυτό το format είναι κουραστικό και αποπροσανατολιστικό για τον αναγνώστη και ιδιαίτερα κουραστικό για σένα που θα πρέπει να γεμίσεις όλο αυτόν τον χώρο με λεπτομέρειες.

 

Μικρότερα καρέ, με λιγότερες λεπτομέρειες ανά καρέ και Splash pages μόνο όπου χρειάζεται να τονίσεις γεγονότα ή να δραματοποιήσεις τις εξελίξεις θα βοηθούσε την αφήγηση της ιστορίας και θα έδινε και σε σένα την δυνατότητα να παράγεις περισσότερες σελίδες ανά μέρα.

 

Όπως και να έχει, είσαι ταλεντάρα και συνέχισε να δημιουργείς ωραία κόμικς :D

  • Like 2

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους
3 ώρες πριν, Akihabara είπε:

Μπράβο για την  ωραία δουλειά σου.

Το "έχεις" με το σχέδιο και φαίνεται!

 

Κατευθείαν στην παρατήρηση λοιπόν. ( Εγώ, ο κακός άνθρωπος! :P)

 

Από την Wikipedia:

Sequential Art: In comics studies, sequential art is a term proposed by comics artist Will Eisner to describe art forms that use images deployed in a specific order for the purpose of graphic storytelling.

 

Από τα σκαναρίσματα σου βλέπω μόνο σκίτσα μίας σελίδας (Splash pages) και σελίδες με δύο ή τρία τεράστια καρέ το πολύ.

Νομίζω ότι αυτό το format είναι κουραστικό και αποπροσανατολιστικό για τον αναγνώστη και ιδιαίτερα κουραστικό για σένα που θα πρέπει να γεμίσεις όλο αυτόν τον χώρο με λεπτομέρειες.

 

Μικρότερα καρέ, με λιγότερες λεπτομέρειες ανά καρέ και Splash pages μόνο όπου χρειάζεται να τονίσεις γεγονότα ή να δραματοποιήσεις τις εξελίξεις θα βοηθούσε την αφήγηση της ιστορίας και θα έδινε και σε σένα την δυνατότητα να παράγεις περισσότερες σελίδες ανά μέρα.

 

Όπως και να έχει, είσαι ταλεντάρα και συνέχισε να δημιουργείς ωραία κόμικς :D

Ευχαριστώ για τις διαφωτιστικες παρατηρήσεις σου,αυτός είναι ο λόγος που έβαλα τα σχέδια στο forum άλλωστε!Προσπάθησα να πειραματιστω λιγο με αυτό το κόμικ και να κάνω κάτι που ξεφεύγει από το συνηθισμένο, όπως είπα και παραπάνω η επιλογή μεγάλων καρε και splash pages ήταν συνειδητη.Εμενα πρωσοπικα μου αρέσει εικαστικά,υπάρχει πολύ συχνά στα κόμικς των Frank Miller,Geoff Darrow και Bill Sienkiewicz,στο Lone wolf and cub,ενώ είμαι μεγάλος φαν ενός κόμικ των Jodorowsky και Moebius,The eyes of the cat,το οποίο αποτελείται εξολοκλήρου από splash pages.Το δεύτερο κόμικ που έχω ετοιμάσει και σκοπεύω να βάλω αφού κάνω κάποιες διορθώσεις είναι στο ίδιο στυλ,χωρίς να αυτό να σημαίνει πως ότι κάνω από εδώ και πέρα θα είναι στην ίδια μορφή.Απλα σαν αναγνώστης,μου αρέσει το impact που έχουν τα μεγάλα καρέ,μου θυμίζει ταινίες όπως το Blade Runner και η Οδύσσεια του διαστήματος,με τα αργά πλάνα εντυπωσιακων εικόνων(που πολλοί τα βρίσκουν βαρετα).

Επεξεργασία από EVANGELOS
  • Like 2

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Οροι χρήσης μας.