Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ 221 [Οι χαμένες αναμνήσεις]


Kriton

ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ;   

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Παρακαλούμε να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε για να ψηφίσετε σε αυτή τη δημοσκόπηση.

Προτεινόμενες Καταχωρήσεις


  • Member ID:  25930
  • Group:  Members
  • Topic Count:  115
  • Content Count:  881
  • Reputation:   5421
  • Achievement Points:  881
  • Days Won:  0
  • With Us For:  4195 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

mm221-960x600-thumb-large.thumb.jpg.3e3cd23ee75fd8b2fecee2f121c2c85b.jpg

5 απολαυστικές ιστορίες σας περιμένουν στα περίπτερα:

  • ΟΙ ΧΑΜΕΝΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
    Ο ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΞΥΠΝΑΕΙ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΤΟΥ, ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΦΑΝΤΟΜ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ ΠΩΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΕΚΕΙ
  • ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ
    Η ΑΡΩΜΑΤΟΠΟΙΙΑ ΤΟΥ ΡΟΜΠΑΞ ΕΙΝΑΙ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΗ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΟΥ Ο ΣΚΡΟΥΤΖ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΝΤΑΖΟΤΑΝ
  • ΤΟ ΜΥΣΤΚΟ ΤΟΥ ΜΟΚΑΜΠΟ
    Ο ΜΙΚΥ ΚΑΙ Ο ΓΚΟΥΦΥ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΕΝΟΣ ΔΙΑΣΗΜΟΥ ΤΖΑΖ ΚΛΑΜΠ ΤΟΥ 1930
  • ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ
    Ο ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΚΑΙ Ο ΦΕΘΡΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΟΥ ΣΤΟΝ ΣΕΪΧΗ ΟΜΑΡ ΞΕΡΑΪΛΑΧ
  • ΤΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
    Ο ΧΙΟΥΗ, Ο ΛΙΟΥΗ ΚΑΙ Ο ΝΤΙΟΥΗ ΒΟΗΘΑΝΕ ΤΟΝ ΛΟΥΝΤΒΙΧ ΦΟΝ ΝΤΡΕΗΚ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Ένα τεύχος γεμάτο γέλιο και περιπέτεια, αυτή την Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου  (Νο. 221)

Επεξεργασία από Kriton
  • Like 3
  • Ευχαριστώ 1
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  25448
  • Group:  Members
  • Topic Count:  392
  • Content Count:  4289
  • Reputation:   33964
  • Achievement Points:  4411
  • Days Won:  8
  • With Us For:  4288 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  42

Η δεύτερη ιστορία έχει έναν κωδικό κάτω δεξιά στην πρώτη σελίδα... 3-2412-6... Τον έβαλα στο στο πρώτο πεδίο που λέει κωδικός ιστορίας στο εσωπαπάκι αλλά τζίφος... Οι άλλες τρεις είναι σωστές!!! :D 

:hop: :hop: :hop: 

  • Like 2
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  25930
  • Group:  Members
  • Topic Count:  115
  • Content Count:  881
  • Reputation:   5421
  • Achievement Points:  881
  • Days Won:  0
  • With Us For:  4195 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

9 hours ago, Μενίγ Πουαγώ said:

Η δεύτερη ιστορία έχει έναν κωδικό κάτω δεξιά στην πρώτη σελίδα... 3-2412-6... Τον έβαλα στο στο πρώτο πεδίο που λέει κωδικός ιστορίας στο εσωπαπάκι αλλά τζίφος...

 

Δεν έχω πάρει ακόμα το τεύχος, αλλά είμαι βέβαιος ότι ο κωδικός δεν είναι 3-2412-6 αλλά J-2412-6, Για κάποιο λόγο, μάλλον ιστορικό, οι κωδικοί στις ιστορίες τού Topolino αρχίζουν από J αντί για I TL, όπως είναι περασμένες στο I.N.D.U.C.K.S. Αν αναζητήσεις την ιστορία ως "J 2412-6" (με κενό, όχι παύλα μετά το J) το I.N.D.U.C.K.S. ξέρει να κάνει τη μετατροπή και θα σου βρει την ιστορία, που είναι αυτή εδώ.

Ενημέρωσα σχετικά την πρώτη δημοσίευση.

 

9 hours ago, Μενίγ Πουαγώ said:

Οι άλλες τρεις είναι σωστές!!!

 

Τρεις σωστές, μία λάθος. Η πέμπτη;

 

Ενημέρωση: Πήρα το τεύχος. Και το 3 ήταν J, όπως φαντάστηκα, και όλες τις υπόλοιπες ιστορίες τις είχα μαντέψει σωστά.

Επεξεργασία από Kriton
  • Like 3
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  25448
  • Group:  Members
  • Topic Count:  392
  • Content Count:  4289
  • Reputation:   33964
  • Achievement Points:  4411
  • Days Won:  8
  • With Us For:  4288 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  42

Παρουσίαση-κριτική του υπ' αριθμον #221 τεύχους του νέου Μίκυ Μάους.

Εξώφυλλο (από τον άνθρωπο που όταν πήγαινε δημοτικό έκλεβε τις γόμες και τα μολύβια των παιδιών @Dr Paingiver... Από μικρός φαινόταν... :D  )

tn_MIKYMAOUSE_0221.jpg

Εδώ Λιμνούπολη! (by Silvia Ziche.) 

Ιστορίες.

"Οι χαμένες αναμνήσεις."

Ο Ντόναλντ ξυπνάει στο σαλόνι του με την στολή του Φάντομ Ντακ.

 

Είναι ζαλισμένος και δε θυμάται απολύτως τίποτις. Στην ντουλάπα του υπάρχουν σακιά με λεφτά και την ίδια ώρα κατεβαίνουν τα ανήψια του για να προλάβουν το λεωφορείο. Για να μη μάθουν τα παιδιά ότι θείος και Φάντομ είναι το ίδιο πρόσωπο ο Ντόναλντ τυλίγεται με μία κουβέρτα. Τα ανηψάκια φεύγοντας του λένε να χαιρετήσει τον Λέο εκ μέρους τους. Δεν έχει ιδέα ποιος είναι. Πηγαίνοντας στην κουζίνα του το παπί μας αντικρύζει ένα αντιπροσοπευτικό δείγμα του Βασιλιά της ζούγκλας. Με χαίτη, ουρά και κυνόδοντες.

Η πρώτη σκέψη του Ντόναλντ είναι μήπως στην τελευταία του αποστολή ως Φάντομ έφαγε καταλάθος μία παστίλια αμνησιαζόλ. Πηγαίνοντας προς το εργαστήριο του Κύρου για να λύσει το μυστήριο συναντά τον Φέθρυ με ένα κοράκι στον ώμο. Ο Φέθρυ βλέπει το κινητό του ξαδέλφου του που είναι ίδιο με εκείνο που είχε ο Φάντομ και βγάλανε μία selfie το προηγούμενο βράδυ. Του την δείχνει κιόλας. Τον είχε δει το προηγούμενο βράδυ να τρέχει ζαλωμένος σακιά με χρήμα παρέα με ένα λεοντάρι. Φτάνοντας στο εργαστήριο του Κύρου ο Ντόναλντ εξηγεί την κατάσταση. Ο Κύρος του λέει το δικό του κομμάτι της ιστορίας.

Τον είχε καλέσει για να του δώσει το νέο κινητό του Φάντομ που μέσα σε όλα έχει και φλας που σβήνει την μνήμη. Πηγαίνοντα να φύγει ο Ντόναλντ οι Μουργόλυκοι έκαν επίθεση στο Θησαυροφυλάκιο. Ευκαιρία να δοκιμάσουν το νέο κινητό. Μέχρι εκει ήξερε ο Κύρος. Μετά ο Φα΄ντομ έσπευσε στο Θησαυροφυλάκιο. Επιστροφή στο παρόν όπου ο Ντόναλντ ζητάει την βοήθεια του Κύρου για να θυμηθεί περισσότερα. Ελάχιστα πράγματα. Τα ανηψάκια να πηγαίνουν για ύπνο και εκείνον να γλυστράει με το κινητό στο χέρι στο γάλα του Λέο. Οπότε ενεργοποίηση του φλας κ.λπ...

Χάρη στο GPS του νέου κινητού ο Ντόναλντ βρίσκει το αμάξι του στο γήπεδο του baseball. Όπως και τους Μουργόλυκους μέσα σε ένα κλουβί στην μέση του γηπέδου. Η δική τους εκδοχή της ιστορίας λέει ότι μετά την αποτυχημένη επίθεση στο Θησαυροφυλάκιο ένα κοράκι απέσπασε την προσοχή του Φάντομ και καταλήξανε στο γήπεδο όπου συνάντησαν το λιοντάρι τρόμαξαν και φυλακιστηκαν στο κλουβί του. Ο Φάντομ τους παράτησε εκεί και με τα κλοπιμαία έτρεξε πίσω από το λιοντάρι. Ο Ντόναλντ παίρνει το αμάξι του και περνόντας από το σπίτι του παίρνει τα λεφτά και τον Λέο.

Φτάνοντας στο Θησαυροφυλάκιο ο Σκρουτζ περιχαρής ξανασμίγει με τα χαμένα παιδιά του. Ο Σείχης αναζητά τον Λέο που φυσικά δεν είναι το λιοντάρι. Αλλά το κόρακι που είχε καταλήξει στον Φέθρυ όταν έφυγε τρομαγμένο από τα ανηψάκια και είχε αναστατώσει τον Φάντομ στην χθεσινοβραδυνή ληστεία. Ελπίζω όλοι να φαντάζεστε ποιος πλήρωσε τα σπασμένα στο τέλος...

    

"Το άρωμα της νίκης."

Η αρωματοποιία του Σκρουτζ έχει κατακόρυφες πτώσεις στις πωλήσεις... Μετά από κάποιες έρευνες που κάνει ο Σκρουτζ ανακαλύπτει ότι ο Τζον έχει κάποιον μυστηριώδη βοηθό. Όταν μαθαίνει ποιος είναι περνάει στην αντεπίθεση.

"Το μυστικό του Μοκάμπο."

Μίκυ και Γκούφυ ταξιδεύουν στην δεκαετία του 1930 για να ανακαλύψουν ποιος έγραψε ένα θρυλικό μουσικό κομμάτι. Εκεί θα γνωρίσουν νέους φίλους αλλά και καινούριους εχθρούς.

"Συντελεστής πίεσης."

Οι δύο πράκτορες της Π.Α.Π.Ι. αναλμβάνουν μία καινούρια αποστολή. Περιλαμβάνει νερό, χώμα, ληστές και ένα καραβάνι. 

"Το διαδραστικό μουσείο."

Ο Χίουη, Ο Λίουη και ο Ντίουη αφού ολοκλήρωσαν μία σχολική εργασία σπεύδουν να βοηθήσουν τον Λούντβιχ που εργάζεται στο μουσείο. Εκεί έχουν μία πολύ καλή ιδέα για να προσέλθει περισσότερος κόσμος στο μουσείο.

Αιτήσεις συνδρομής για Μίκυ Μάους, Ντόναλντ και ΚΟΜΙΞ.

Εν κατακλείδι.

Αρκετά ευχάριστη-συμπαθητική-περνάει όμορφα η ώρα σου η πρώτη ιστορία. Την ευχαριστιθήκα πολύ. Ίσως να ακουστεί λίγο οξύμωρο αλλά μου άφησε μία γλυκόπικρη αίσθηση στο τέλος. Αλλά ομολογώ ότι οι συνεχείς σεναριακές αλλαγές κρατούν το ενδιαφέρον του αναγνώστη αμείωτο. 

Σαν να βλέπουμε την "ευθραυστη δεξιοτεχνία" του Ντόναλντ αλλά από διαφορετική οπτική γωνία. Κλασικός ανταγωνισμός μεταξύ Σκρουτζ και Τζον με την γνωστή κατάληξη. Τίποτα το μεμπτόν... Αλλά δε ξεχωρίζει κιόλας... Ακολουθεί ,τρίτη στην σειρά, μία από τις καλύτερες ιστορίες με τον Μίκυ και τον Γκούφυ με την χρονομηχανή. Γεμάτη ρυθμό, δράση και ένταση!!! Απλά υπέροχη!!! Συνεχίζουμε με μία ιστορία μυστήριου, αγωνίας και υδρογόνου δύο οξυγόνου. Οι δύο πράκτορες για ακόμη μία φορά μας κρατάνε το ενδιαφέρον αμείωτο. Τα "όπλα" του Κύρου κλέβουν ,για άλλη μία φορά, την παράσταση. Το τεύχος κλείνει με μία ιστορία ιστορικού ενδιαφέροντος και μουσειακού τύπου. Οι Μουργόλυκοι δίνουν την εύθυμη πινελιά που χρειάζεται η ιστορία... Αρκετά καλή!!! Την γνώμη μου για το σχέδιο τυ Φατσίνι την ξέρετε... :) 


Σειρά προτίμησης ιστοριών.

1. "Το μυστικό του Μοκάμπο."
2. "Οι χαμένες αναμνήσεις."
3. "Το διαδραστικό μουσείο."
4. "Το άρωμα της νίκης."
5. "Συντελεστής πίεσης."

8/10!!!
Αρκετά δύσκολη η επιλογή σειράς... Το τεύχίδιον προτείνεται ανεπιφύλακτα!!!

:hop: :hop: :hop: 

Επεξεργασία από Μενίγ Πουαγώ
  • Like 4
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 2 weeks later...

  • Member ID:  20685
  • Group:  Administrator
  • Topic Count:  754
  • Content Count:  12905
  • Reputation:   94406
  • Achievement Points:  9268
  • Days Won:  427
  • With Us For:  4624 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  42

Ο αγαπημένος μας μασκοφόρος εκδικητής από την Λιμνούπολη ξεκινάει τον κύκλο των ιστοριών του τεύχους. Στην ιστορία "Οι χαμένες αναμνήσεις" ο Φάντομ Ντακ θα ξυπνήσει στο σαλόνι του σπιτιού του alter ego του,φορώντας την στολή του και χωρίς να καταλαβαίνει πώς βρέθηκε σε αυτή την κατάσταση. Η πρώτη κίνηση που θα κάνει είναι να ξεφορτωθεί την στολή (για να μην γίνει αντιληπτός από τα ανίψια του) κι αμέσως μετά να βρει την άκρη σε αυτή την περιπέτεια. Τα ερωτήματα είναι πάμπολλα. Πώς βρέθηκε στο σαλόνι του σπιτιού του? Γιατί η ντουλάπα του είναι γεμάτη χρήματα? Γιατί υπάρχει ένα λιοντάρι στην κουζίνα του? Τι γνωρίζει ο Φέθρυ? Τι ρόλο παίζει ο Σκρουτζ? Πραγματικά ένα σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες. Αρκετά ενδιαφέρον σενάριο,που μπαίνει αμέσως στα βαθιά κι εγείρει πολλά ερωτήματα που δύσκολα να απαντηθούν πριν διαβαστεί και η τελευταία σελίδα. Πολλοί είναι οι δευτεραγωνιστές που θα βάλουν το λιθαράκι τους στην εξιχνίαση αυτής της υπόθεσης. Ουσιαστικά το πιο σημαντικό μέρος της πλοκής περιγράφεται με την μορφή αναδρομών στην προηγούμενη ημέρα. Το κωμικό φινάλε ομολογώ ότι με εξέπληξε. :P Γενικά όμως νομίζω ότι ήθελε λίγη δουλειά,ειδικά στο τελείωμα. Από την άλλη το σχέδιο ήταν επιεικώς απαράδεκτο. Πολλά καρέ με μπέρδεψαν και με κούρασαν. :(

 

Στο "Άρωμα της νίκης" θα απολαύσουμε μία ακόμα από τις ιστορικές μονομαχίες των δύο κροίσων της Λιμνούπολης. Ο θείος Σκρουτζ ζητάει ενημέρωση για την πορεία των επιχειρήσεών του κι έκπληκτος ανακαλύπτει ότι η αρωματοποιία του πάει από το κακό στο χειρότερο. Ψάχνοντας να βρει μία λύση που θα του αποφέρει κέρδη στον τομέα αυτό,παρατηρεί ότι η αντίστοιχη επιχείρηση του Ρόμπαξ πάει ανεξήγητα καλά. Ο άσπονδος εχθρός του,φαίνεται να έχει βρει έναν τρόπο να πιάνει τον σφυγμό των καταναλωτών και να τους προσφέρει υπέροχα αρώματα. Αυτός ο "τρόπος" είναι ένα άτομο με ταλέντο στον τομέα αυτόν. Τι θα κάνει ο αγαπημένος μας εξηνταβελόνης για να έρθει και πάλι πρώτος? :thinking: Το σενάριο,ενώ έχει κλασικό ύφος,εντούτοις πρωτοτυπεί. Ο Σκρουτζ είναι εκείνος που μηχανορραφεί εναντίον του Ρόμπαξ,ο οποίος αρκετά τίμια (περισσότερο απ'ότι μας έχει συνηθίσει) προσπαθεί να βελτιώσει την οικονομική του θέση. Αν ρωτήσετε την άποψή μου θα σας πω ότι δεν ήθελα να κερδίσει ο πρωταγωνιστής μας εδώ. Δεν δίνει το καλό παράδειγμα και σίγουρα δεν γίνεται αρεστός. Δεν είναι ο Σκρουτζ που ξέρουμε. Ο βασιλιάς του Κλοντάικ. :antekale: Με το σχέδιο από την άλλη,δεν αντιμετώπισα κάποιο θέμα. 

 

Στην συνέχεια θα ταξιδέψουμε πίσω στον χρόνο και για την ακρίβεια στο μακρινό 1930,παρέα με τον Μίκυ και τον Γκούφυ. Οι δύο φίλοι θα κληθούν από τους συνήθεις υπόπτους καθηγητές,προκειμένου να αποκαλύψουν το "Μυστικό του Μοκάμπο". Αυτό που θα πρέπει να κάνουν είναι παρεισφρήσουν σε ένα κλαμπ του 1930 και να μάθουν ποιος είναι ο δημιουργός ενός πολύ γνωστού τραγουδιού. Οι πρωταγωνιστές θα φορέσουν τα κατάλληλα ρούχα και θα πιάσουν δουλειά στο κέντρο όπου ακούστηκε για πρώτη φορά το ζητούμενο τραγούδι. Εκ πρώτης όψεως η συγκεκριμένη αποστολή δεν φαίνεται δύσκολη. Όταν όμως αποκαλύπτεται μία υπόθεση απαγωγής,τότε οι μπελάδες δεν θα αργήσουν να εμφανιστούν. Όπως στην πλειοψηφία των αντίστοιχων ιστοριών,έτσι κι εδώ βγαίνει ένα αξιόλογο αποτέλεσμα. Ενώ η υπόθεση φαίνεται να είναι χλιαρή,όσο προχωράμε προς την μέση,το ενδιαφέρον αναζωπυρώνεται. Επίσης θα βρούμε και μερικά ψήγματα πρωτοτυπίας,καθώς στο παιχνίδι θα μπει και μία δεύτερη χρονομηχανή,πιο εξελιγμένη. Το ίδιο ικανοποιητικό είναι και το σχέδιο.

 

Οι γκαφατζήδες,αλλά αρκετά αποτελεσματικοί,πράκτορες της μυστικής οργάνωσης Π.Α.Π.Ι. θα ξαναπιάσουν δουλειά στην ιστορία "Συντελεστής συμπίεσης". Η αλήθεια είναι ότι ο τίτλος ακούγεται περισσότερο για σύγγραμμα παρά για ιστορία Disney. :P Οι πράκτορες ΓΚΑΦΑ-12 και ΠΑΤΣΑ-7,θα επιστρατευτούν από τον εργοδότη τους,τον θείο Σκρουτζ, να παραδώσουν μία νέα εφεύρεση του Κύρου σε έναν πελάτη,τον Σεΐχη Ομάρ Ξεραϊλάχ. Η εν λόγω εφεύρεση είναι ένας μικρός κύβος ο οποίος περιέχει τεράστιες ποσότητες νερού. Μία απάντηση εναντίον της ατελείωτης ξηρασίας. Κι όπως είναι φυσικό,μία τέτοια εφεύρεση θα μπει στο στόχαστρο της βιομηχανικής κατασκοπείας. Όμορφο σενάριο με πολλές σκηνές δράσης και χιουμοριστική πλοκή. Από τις λίγες φορές που στην κατάληξη δεν ήταν υπαίτια τα δύο ξαδέλφια. Εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι δεν υπάρχει το κλασικό λογότυπο των πρακτόρων της Π.Α.Π.Ι. στο πρώτο καρέ,παρά μόνο ο τίτλος και τα ονόματα του Ντόναλντ και του Φέθρυ. :thinking: Πολύ καλό είναι και το σχέδιο.

 

Για το τέλος έχουμε το "Διαδραστικό μουσείο". Ο Χιούη,ο Λιούη κι ο Ντιούη έχουν να κάνουν μία εργασία για το σχολείο τους και ζητούν την συνεισφορά του καθηγητή Λούντβιχ Φον Ντρέηκ. Εκείνος,σαν "ανταμοιβή", θα ζητήσει από τα παιδιά να σκεφτούν μία ιδέα για να έρθει περισσότερος κόσμος στην έκθεση που οργανώνει στο μουσείο. Εκείνα βάζουν το μυαλό τους να δουλέψει και κατεβάζουν μία λαμπρή ιδέα,που περιγράφεται εύστοχα από τον τίτλο της ιστορίας. Έτσι θα δημιουργηθεί μία έκθεση,στην οποία το κοινό μπορεί να ξεναγηθεί από εξειδικευμένους υπαλλήλους που φορούν ρούχα εποχής και είναι πρόθυμοι να λύσουν οποιεσδήποτε απορίες. Αυτή την πρωτοποριακή ιδέα σπεύδουν να εκμεταλλευτούν οι αδίστακτοι κι απατεώνες Μουργόλυκοι. Μέτρια πράγματα από την ιστορία αυτή. Το cast είναι καλό,αλλά δεν μπορεί να κρατήσει άνετα το πήχη ψηλά. Η πλοκή δεν με τράβηξε. Ήταν πολύ επίπεδη. Και οι πρώτες δύο σελίδες (με την μονομαχία Σκρουτζ-Μουργόλυκων) τις βρήκα περιττές. Ομολογώ όμως ότι γέλασα με το τελευταίο καρέ. Όσον αφορά το σχεδιαστικό μέρος,δεν μου άρεσαν τα πρόσωπα των χαρακτήρων,σε αντίθεση με το background.

 


:beer: 

  • Like 3
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.