Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ευτυχώς αγαπητέ Αρκά, μία μέρα μόνο ήταν το Athens Pride και τελείωσε [Κανελλόπουλος Δημήτρης, efsyn.gr, 10/06/2018]


ramirez

Προτεινόμενες Καταχωρήσεις


  • Member ID:  1658
  • Group:  Honored
  • Topic Count:  40
  • Content Count:  437
  • Reputation:   2703
  • Achievement Points:  437
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6219 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  54

1 hour ago, ΤασίαΚούτ said:

Με την φράση Πολιτικά ορθό και με όποια ερμηνεία προς  αυτό συνεπάγεται

 

Οχι, ναί, παρακαλώ, θέλω την ερμηνεία που αυτό συνεπάγεται.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • Απαντήσεις 79
  • Created
  • Τελευταία Απάντηση

  • Member ID:  21842
  • Group:  Members
  • Topic Count:  15
  • Content Count:  1519
  • Reputation:   9671
  • Achievement Points:  1519
  • Days Won:  0
  • With Us For:  4609 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  34

Κάθησα και διάβασα τρεις σελίδες από την συνομιλία. Υπήρχαν πολλές περιπτώσεις που το facepalm ήταν αναπόφεκτο. Η αμηχανία που μου προκάλεσαν ορισμένα σχόλια, ήταν τόσο έντονη που, από κάποιο σημείο και μετά, ο μόνος τρόπος που μπορούσα να αντιδράσω ήταν να γελάσω. Δεν συνηθίζω να παίρνω μέρος σε τέτοιες συζητήσεις, αλλά αυτή τη φορά θα πάρω θέση.

 

Για αρχή, οι περισσότεροι πρέπει να κάνουμε μια επανάληψη στα σχολικά βιβλία, τι είναι σάτιρα. Ο Αριστοφάνης, που ήταν και ο δημιουργός της, ήταν υπερβολικός, ήταν καυστικός, ήταν δεικτικός και δεν δίσταζε να τα βάλει με την κοινωνία, τις αρχές, την θρησκεία, τους θεούς τους ίδιους, τους καλλιτέχνες... κοντολογής, τους πάντες! Κοινώς, κανείς δεν είναι στο απυρόβλητο από την σάτιρα. Αλλά όπως και με κάθε μέσο έκφρασης άποψης, η μόνη πολιτισμένη αντίδραση σε αυτήν, είναι ο διάλογος και η κριτική σκέψη στο κατά πόσο είναι σωστό το λεχθέν ή όχι (πράγματα που είναι πάντα υποκειμενικά).

Έμμεσα ή άμεσα, πολλοί υποστήριξαν ότι ο Αρκάς κακώς έβγαλε το σκίτσο ή κακώς το αναδημοσίευσε. Ασχέτως αν είχε δίκιο σ' αυτό που λέει ο Αρκάς, ασχέτως του μηνύματος που περνάει το σκίτσο, ΚΑΛΑ έκανε και το έβγαλε και το αναδημοσίευσε. Όποιος διαφωνεί με το μήνυμα του σκίτσου και του όποιου σκίτσου, να το θέσει πολιτισμένα με διάλογο και επιχειρήματα. Όχι να περνάει από λαϊκό δικαστήριο τον Αρκά και όποιος διαφωνεί μαζί του.

Και για να κλείσω, αυτό που μου κάνει περισσότερη εντύπωση, είναι ότι ο Αντρέας προσπαθεί να σας εξηγήσει κάτι πολύ βασικό από την Τρίτη και ελάχιστοι το πιάνουν.

 

 

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  32788
  • Group:  Members
  • Topic Count:  6
  • Content Count:  241
  • Reputation:   864
  • Achievement Points:  265
  • Days Won:  0
  • With Us For:  2186 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  148

3 ώρες πριν, falconara90 είπε:

Κάθησα και διάβασα τρεις σελίδες από την συνομιλία. Υπήρχαν πολλές περιπτώσεις που το facepalm ήταν αναπόφεκτο. Η αμηχανία που μου προκάλεσαν ορισμένα σχόλια, ήταν τόσο έντονη που, από κάποιο σημείο και μετά, ο μόνος τρόπος που μπορούσα να αντιδράσω ήταν να γελάσω. Δεν συνηθίζω να παίρνω μέρος σε τέτοιες συζητήσεις, αλλά αυτή τη φορά θα πάρω θέση.

 

Για αρχή, οι περισσότεροι πρέπει να κάνουμε μια επανάληψη στα σχολικά βιβλία, τι είναι σάτιρα. Ο Αριστοφάνης, που ήταν και ο δημιουργός της, ήταν υπερβολικός, ήταν καυστικός, ήταν δεικτικός και δεν δίσταζε να τα βάλει με την κοινωνία, τις αρχές, την θρησκεία, τους θεούς τους ίδιους, τους καλλιτέχνες... κοντολογής, τους πάντες! Κοινώς, κανείς δεν είναι στο απυρόβλητο από την σάτιρα. Αλλά όπως και με κάθε μέσο έκφρασης άποψης, η μόνη πολιτισμένη αντίδραση σε αυτήν, είναι ο διάλογος και η κριτική σκέψη στο κατά πόσο είναι σωστό το λεχθέν ή όχι (πράγματα που είναι πάντα υποκειμενικά).

Έμμεσα ή άμεσα, πολλοί υποστήριξαν ότι ο Αρκάς κακώς έβγαλε το σκίτσο ή κακώς το αναδημοσίευσε. Ασχέτως αν είχε δίκιο σ' αυτό που λέει ο Αρκάς, ασχέτως του μηνύματος που περνάει το σκίτσο, ΚΑΛΑ έκανε και το έβγαλε και το αναδημοσίευσε. Όποιος διαφωνεί με το μήνυμα του σκίτσου και του όποιου σκίτσου, να το θέσει πολιτισμένα με διάλογο και επιχειρήματα. Όχι να περνάει από λαϊκό δικαστήριο τον Αρκά και όποιος διαφωνεί μαζί του.

Και για να κλείσω, αυτό που μου κάνει περισσότερη εντύπωση, είναι ότι ο Αντρέας προσπαθεί να σας εξηγήσει κάτι πολύ βασικό από την Τρίτη και ελάχιστοι το πιάνουν.

 

 

 

Πριν πεις τη γνώμη σου πρέπει να πεις για facepalm και γέλια; Είναι η άποψη κάποιου αυτό που διάβασες. Μια και είσαι υπέρμαχος της ελευθερίας του λόγου, σεβάσου τις απόψεις. Αν βρήκες κάποια άποψη γελοία, αιτιολόγησέ το να γίνει και συζήτηση.

 

Γιατί πρέπει αυτοί που συμφωνούν με τον Αρκά να τον παρουσιάζουν ως διωκόμενο; Δεν τα έβαλε και με τον Ερντογάν στην Τουρκία για να κινδυνεύει, ούτε με τίποτε φανατικούς. Δεν αντέχει την κριτική; Τις λίγες φορές που προέκυψε θέμα ελευθερίας του λόγου στη σάτιρα και γενικότερα, δεν αντέδρασε, γιατί δεν είχε ξυπνήσει η πολιτική μέσα του. Έχει κοπεί εκπομπή γιατί δεν άντεξε κάποιος τη σάτιρα, και έχει κλείσει κανάλι γιατί δεν άντεξε κάποιος την κριτική. Επίσης, κάποιος καταδικάστηκε για σάτιρα σχετική με τα Θεία. Που ήταν ο Αρκάς; Γι αυτούς τους λόγους, και για να εφαρμόσω και αυτό που είπα νωρίτερα, θεωρώ γελοίο τον ισχυρισμό ότι διώκεται ο Αρκάς ή ότι είναι ευαίσθητος σε θέματα ελευθερίας του λόγου. Δεν κινδυνεύει και δεν έχει δείξει ευαισθησία σε αυτό το θέμα.

 

Τώρα επιτίθεται αόριστα στην πολιτική ορθότητα λες και ζούμε σε καμιά αυστηρή χώρα σε αυτά τα πράγματα. Καταλαβαίνω ότι έχει μια ατζέντα ο άνθρωπος και την τροφοδοτεί απ' έξω απ' έξω, αλλά δε θα έρθουν να κάνουν οι πολύχρωμοι παρέλαση στο σαλόνι του ή να τον απειλήσουν. Δεν είναι τέτοιοι τύποι μάλλον. Είναι ελεύθερος να γράψει ό,τι θέλει όπως είναι ελεύθεροι και οι άλλοι να τον κρίνουν. Ο νόμος στην Ελλάδα προβλέπει μεν κάποια πράγματα, αλλά είναι απίθανο να ασχοληθεί κάποιος με ένα σκίτσο. Ο ίδιος ο Αρκάς δε θα το έκανε σε βαθμό που να αφορά το νόμο, και αν γινόταν κάτι τόσο απίθανο, θα έκανε τον διωκόμενο, πράγμα πολύ βολικό και επικερδές. Ο Αρκάς παίζει με τη δημοσιότητα για προσωπικό όφελος και κάποιοι αισθάνονται ότι διώκεται. Τα likes που δεν εκτιμά θέλει.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  26001
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  97
  • Content Count:  7145
  • Reputation:   85677
  • Achievement Points:  7165
  • Days Won:  165
  • With Us For:  4182 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  57

Παιδιά ας χαλαρώσουμε λίγο όλοι σε οτι αφορά τους χαρακτηρισμούς .

Το θέμα "Αρκας" καλώς ή κακώς έχει λάβει διαστάσεις σκληρής αντιπαράθεσης ανάμεσα στους υποστηρικτές και τους επικριτές του δημιουργού .Ειδικά στα social media αλλά και στα παραδοσιακά .

Με έντονη πλέον πολιτική χροιά .

Δεν χρειάζεται να μεταφέρουμε τον "πόλεμο" αυτό στο φορουμ .

Εχουμε αρκετοί από μας διαφορετικές απόψεις για το θέμα και πολύ καλά κάνουμε που τις έχουμε .

Και είναι ωραίο να μπορούμε να τις εκφράσουμε κι εδώ αλλά οχι με τρόπο που προσβλητικό ή εριστικό για όσους δεν συμφωνουν με την δική μας άποψη.

Ας μην φτάσουμε πάλι στη λύση του κλειδώματος του θέματος .

Για τη Δ.Ο είναι εύκολο να το κάνει και να τελειώνει μια και καλή το θέμα .

Ας κάνουμε μια φορά την "έκπληξη " αν και σαν λαός δυσκολευόμαστε λίγο στην πολιτισμένη συζήτηση.

Προσωπικά πιστεύω οτι είναι πιο ωραίο να είμαστε σε θέση να συζητάμε και να διαφωνούμε και να ανταλλάσουμε επιχειρήματα ,χωρίς την ίδια στιγμή να προσπαθούμε να μειώσουμε το συνομιλητή μας επειδή διαφωνεί με την "αποψάρα " μας ..

Ας αποφασίσουμε ολοι μας ,αν τελικά μπορούμε να το κάνουμε αυτό ή οχι . :)

 

 

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  1658
  • Group:  Honored
  • Topic Count:  40
  • Content Count:  437
  • Reputation:   2703
  • Achievement Points:  437
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6219 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  54

23 hours ago, AndreasD said:

ί σε δηλώσεις πολιτικών φρονημάτων τα οποία πρέπει μάλιστα να φέρει σε ευδιάκριτο σημείο ως άλλο αστέρι του Δαβίδ.

Τα παραπάνω θυμίζουν άλλες εποχές…

 Καιρό είχε κάποιος να με συγκρίνει με το Τρίτο Ράϊχ, και ενδιαφέρον ισνέψιο ως επιχείρημα κατά της κριτικής σε γελοιογράφο.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  23287
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  161
  • Content Count:  4890
  • Reputation:   33635
  • Achievement Points:  4890
  • Days Won:  15
  • With Us For:  4553 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

19 ώρες πριν, falconara90 είπε:

Ο Αριστοφάνης, που ήταν και ο δημιουργός της, ήταν υπερβολικός, ήταν καυστικός, ήταν δεικτικός και δεν δίσταζε να τα βάλει με την κοινωνία, τις αρχές, την θρησκεία, τους θεούς τους ίδιους, τους καλλιτέχνες... κοντολογής, τους πάντες! Κοινώς, κανείς δεν είναι στο απυρόβλητο από την σάτιρα.

 

Εκτός από τον Αρκά στην συγκεκριμένη περίπτωση. 

 

Σάτιρα προς κοινωνική ομάδα -> Πολύ ωραία, δείχνει το gravitas και την αριστοφανική διαπαιδαγώγηση του δημιουργού.

Κριτική προς αρθρογράφο -> Άψογα, δείχνει την μόρφωση και μετριοπάθεια του σχολιαστή.

Κριτική προς δημιουργό -> Αισχρή καταπάτηση της ελευθερίας του λόγου και λογοκρισία!

 

Επειδή έχεις την ελευθερία να εκφραστείς όπως θέλεις, δεν σημαίνει ότι έχεις ελευθερία από τις επιπτώσεις ή οτι μπορεί να σου κακοφανεί όταν θα σε κριτικάρουν αντίστοιχα. Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι η όλη η κατάσταση με τον Αρκά είναι πολύ αστεία και θα ήθελα να την σατιρίσω.

 

11 ώρες πριν, archon είπε:

Προσωπικά με πείραξε λιγότερο το σκίτσο του Αρκά, (για το οποίο γίνεται λόγος τόσες μέρες και τόσες σελίδες) από το σύνθημα που άκουσα από 20 νοματαίους που είδα πρόσφατα στο κέντρο της Πάτρας, με μια σημαία "Patras pride" και το οποίο ήταν:

 

"Το πάθος, το πάθος για το πρωκτικό

είναι δυνατότερο από τον Αγιασμό"

 

Τα συμπεράσματα δικά σας...

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Whataboutism

 

"Ναι το το σχόλιο της x δημόσιας φιγούρας μπορεί να ήταν κακό, αλλά κοίτα τι είπαν αυτοί οι διαδηλωτές. Ποιοί είναι οι πραγματικοί ρατσιστές;"

 

^ Επιχείρημα που ακούγεται πολύ τώρα τελευταία.

 

Ο λόγος που ασχολούμαστε περισσότερο με τον μεν και όχι τους δε είναι επειδή ο λόγος του μεν ακούγεται (και έχει μεγαλύτερο βάρος) πολύ περισσότερο από τον λόγο του κάθε πιραμμένου δε.

Επεξεργασία από Tightwad
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  21842
  • Group:  Members
  • Topic Count:  15
  • Content Count:  1519
  • Reputation:   9671
  • Achievement Points:  1519
  • Days Won:  0
  • With Us For:  4609 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  34

2 hours ago, Tightwad said:

Εκτός από τον Αρκά στην συγκεκριμένη περίπτωση. 

 

Σάτιρα προς κοινωνική ομάδα -> Πολύ ωραία, δείχνει το gravitas και την αριστοφανική διαπαιδαγώγηση του δημιουργού.

Κριτική προς αρθρογράφο -> Άψογα, δείχνει την μόρφωση και μετριοπάθεια του σχολιαστή.

Κριτική προς δημιουργό -> Αισχρή καταπάτηση της ελευθερίας του λόγου και λογοκρισία!

 

Επειδή έχεις την ελευθερία να εκφραστείς όπως θέλεις, δεν σημαίνει ότι έχεις ελευθερία από τις επιπτώσεις ή οτι μπορεί να σου κακοφανεί όταν θα σε κριτικάρουν αντίστοιχα. Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι η όλη η κατάσταση με τον Αρκά είναι πολύ αστεία και θα ήθελα να την σατιρίσω. 

Προφανώς και δεν είναι στο απυρόβλητο ο Αρκάς. Δράση-αντίδραση. Ειδικά όταν μιλάμε για εκφερόμενες απόψεις. Από τη στιγμή που είπε κάτι (ό,τι κι αν είναι αυτό), οφείλει να δεχτεί και τον αντίλογο. Εκτός κι ο αντίλογος είναι ότι «κακώς έβγαλε το σκίτσο ο Αρκάς».

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  31428
  • Group:  Moderator
  • Topic Count:  54
  • Content Count:  3099
  • Reputation:   23541
  • Achievement Points:  2541
  • Days Won:  10
  • With Us For:  2942 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  53

Ο Αρκάς πολιτικολογεί άρα στα πλαίσια του σχολιασμού του μία ελαφρά πολιτικολογία είναι θεμιτή στα όρια των κανονισμών. Αλλά σχόλια πολιτικολογίας ή επικίνδυνης κοινωνικής θεματολογίας που δεν έχουν άμεση σχέση με κόμικς (και συγκεκριμένα τον Αρκά) καλό θα ήταν να λείπουν.

 

ΥΓ Το χρώμα είναι για να δείξει ότι μιλάω ως mod και όχι τη γνώμη μου ως χρήστης. Ευχαριστώ

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  1
  • Group:  Root Admin
  • Topic Count:  1710
  • Content Count:  9040
  • Reputation:   64273
  • Achievement Points:  8896
  • Days Won:  155
  • With Us For:  6407 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  61

@derveniotis @laz33 @Tightwad Παρακαλώ (εκ νέου) τα σχόλιά σας να είναι εντός θέματος. Δεν αναλύουμε/συζητάμε το pride εδώ.

 

:cheers3:

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  1
  • Group:  Root Admin
  • Topic Count:  1710
  • Content Count:  9040
  • Reputation:   64273
  • Achievement Points:  8896
  • Days Won:  155
  • With Us For:  6407 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  61

@laz33

Δεν νομίζω ότι επειδή γράφει κάποια λέξη στον τίτλο, θα ήταν σωστό να αναλωνόμαστε για αυτήν.

Αν κοιτάξεις τους κανόνες και τις συνθήκες εγγραφής σου που αποδέχτηκες, δεν επιτρέπονται συζητήσεις σεξουαλικού προσανατολισμού, οπότε, όχι, δεν μπορεί να ανοιχτεί θέμα για το pride (btw ανοίχτηκε ένα και διαγράφτηκε).

Για το τραγούδι της ημέρας, δεν έχω κάτι να πω αφού δεν θίγεται κανείς και δεν υπάρχει τέτοιος περιορισμός.

 

@derveniotis Το θέμα θα καθαριστεί από όλες τις εκτός θέματος απαντήσεις τις επόμενες μέρες.

 

:cheers3:

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  32788
  • Group:  Members
  • Topic Count:  6
  • Content Count:  241
  • Reputation:   864
  • Achievement Points:  265
  • Days Won:  0
  • With Us For:  2186 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  148

Σε τελική ανάλυση, πιστεύω ότι ένα είναι το πρόβλημα της σάτιρας του Αρκά, και του διαφεύγει: Η καλή σάτιρα που μένει στο χρόνο απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο ισχυρό ηθικό κώδικα, δηλαδή σε κάτι με τα οποίο γενικά συμφωνούμε οι άνθρωποι γιατί είναι κομμάτι μας. Η ανθρωπιστική βάση είναι αυτό που την παγιώνει στο χρόνο. Αυτό ισχύει στην περίπτωση του Αριστοφάνη όταν πραγματεύεται πχ τον πόλεμο. Ισχύει επίσης στην περίπτωση του Jonathan Swift που έγραψε το Μια Σεμνή (ή μετριοπαθής) Πρόταση όπου προτείνεται να τρώμε τα φτωχά παιδιά για να λυθούν κάποια κοινωνικά προβλήματα, καθώς και στη Φάρμα των Ζώων του George Orwell όπου παρουσιάζονται τα προβλήματα της υλοποίησης του κομμουνισμού.

 

Από εκεί και πέρα μπορεί κάποιος να σατιρίσει οτιδήποτε σε οποιαδήποτε βάση, αλλά δε μπορεί να περιμένει καλό αποτέλεσμα. Η καλή σάτιρα δε δημιουργεί ένα butt of the joke για να του επιτεθεί, γιατί δε δουλεύει πάνω στην αρχή της ανωτερότητας και δεν προορίζεται για ανάλωση από συγκεκριμένη ομάδα. Δεν καβαλάει την αντιπαράθεση για να γίνει εμπορική αλλά στοχεύει στο πρόβλημα και μόνο. Έχει τη δική της ματιά για το πρόβλημα αλλά είναι αμείλικτα αντικειμενική. Η Φάρμα των Ζώων είναι το καλύτερο παράδειγμα. Δεν δαιμονοποιεί κανέναν. Δεν παρουσιάζει κανέναν ως υποδεέστερο ή "βλάκα" για να χρησιμοποιήσω ορολογία επιπέδου σύγχρονου Αρκά. Τα θύματα δεν είναι "βλάκες", απλά έρχονται αντιμέτωποι με κάτι οργανωμένο και μεγαλύτερο από τις δυνάμεις τους. Αυτό κάνει τη Φάρμα των Ζώων διαχρονικό έργο. Η αντικειμενική και ανθρωπιστική προσέγγιση. To Charlie Hebdo πχ ποτέ δεν έκανε καλή σάτιρα, και ποτέ δεν ισχυρίστηκε ότι κάνει καλή σάτιρα. Προσπαθούσε να φανεί και να ξεπεράσει τα υποτιθέμενα όρια, ακόμα και αν αυτό σήμαινε ότι θα φαινόταν ανόητο.

 

Ο Αρκάς προσπαθεί τελευταία να μιμηθεί τη μορφή της σάτιρας που μένει στο χρόνο, αλλά δεν κατανοεί το πρόβλημα ουσίας που έχει. Είναι περίεργο, γιατί στο παρελθόν φαινόταν πιο ώριμος. Δεν ξέφυγε ποτέ από το στριπάκι που θα βγάλει το χάχανο, αλλά η προσέγγιση των θεμάτων ήταν πολύ καλύτερη. Για μένα η συνέχεια ήταν απογοήτευση, γιατί από τους καλλιτέχνες περιμένω να έχουν μεγαλύτερη ψυχή στα γεράματα, να βλέπουν περισσότερα πράγματα με αγάπη και λιγότερους ως εχθρούς. Δεν περιμένω συμπλέγματα ανωτερότητας ούτε υψωμένα δάκτυλα σε επίκληση των θείων. Περιμένω επίσης, όταν μελετούν το έργο των μεγάλων ή προσπαθούν να τους μιμηθούν, να κατανοούν τι είναι αυτό που προσδίδει την αξία. Όταν αστοχούν, η πείρα και ο χρόνος τους μοιάζει να μην αξιοποιήθηκε.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 2 months later...

  • Member ID:  10248
  • Group:  Banned
  • Topic Count:  26
  • Content Count:  345
  • Reputation:   1902
  • Achievement Points:  365
  • Days Won:  1
  • With Us For:  5406 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Τι είναι  "ομοφοβικός" , μήπως κάποιος που φοβάται τους ομοφυλόφιλους;

Η λέξη αυτή δεν υπήρχε πριν κάποια χρόνια , όπως επίσης και η λέξη ομοφυλόφιλος (κάπως αλλιώς ονομάζονταν και ονομάζονται ακόμα) στην καθημερινότητα, όπως επίσης και μια πλειάδα άλλων λέξεων και εννοιών που μας κατέκλεισαν τα τελευταία χρόνια μεθοδευμένα από διάφορα κέντρα της λεγόμενης Ν.Τ.Π. Όποιος δεν το βλέπει αυτό νομίζω ότι σκοπίμως εθελοτυφλεί , όμως σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να έχει κάποιος  το δικαίωμα να αλλάξει τη γνώμη και τα πιστεύω κάποιου άλλου με τη βία την τρομοκρατία  και την επιβολή λογοκρισίας. Όταν χάνεται η ελευθερία λόγου για οποιαδήποτε άποψη γυρνάμε σε εποχές του Μεσαίωνα. Πως είναι δυνατόν να είναι κάποιος σίγουρος ότι κατέχει την απόλυτη αλήθεια και οι απόψεις του άλλου να είναι de facto λανθασμένες  όσο ακραίες κι αν είναι και το κυριότερο να θέλει να τις απαγορεύσει ! Ειδικότερα στην τέχνη από πότε έχουν μπει κανόνες ηθικής και δεν το γνωρίζω; Τέλος νομίζω ότι το να κρίνει κάποιος τον ΑΡΚΑ τόσο επιπόλαια , είναι πολύ μικρός για να το κάνει.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  1658
  • Group:  Honored
  • Topic Count:  40
  • Content Count:  437
  • Reputation:   2703
  • Achievement Points:  437
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6219 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  54

25 min ago , 1SUPERMAN1 said:

Τι είναι  "ομοφοβικός" , μήπως κάποιος που φοβάται τους ομοφυλόφιλους;

Η λέξη αυτή δεν υπήρχε πριν κάποια χρόνια , όπως επίσης και η λέξη ομοφυλόφιλος (κάπως αλλιώς ονομάζονταν και ονομάζονται ακόμα) στην καθημερινότητα, όπως επίσης και μια πλειάδα άλλων λέξεων και εννοιών που μας κατέκλεισαν τα τελευταία χρόνια μεθοδευμένα από διάφορα κέντρα της λεγόμενης Ν.Τ.Π. Όποιος δεν το βλέπει αυτό νομίζω ότι σκοπίμως εθελοτυφλεί , όμως σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να έχει κάποιος  το δικαίωμα να αλλάξει τη γνώμη και τα πιστεύω κάποιου άλλου με τη βία την τρομοκρατία  και την επιβολή λογοκρισίας. Όταν χάνεται η ελευθερία λόγου για οποιαδήποτε άποψη γυρνάμε σε εποχές του Μεσαίωνα. Πως είναι δυνατόν να είναι κάποιος σίγουρος ότι κατέχει την απόλυτη αλήθεια και οι απόψεις του άλλου να είναι de facto λανθασμένες  όσο ακραίες κι αν είναι και το κυριότερο να θέλει να τις απαγορεύσει ! Ειδικότερα στην τέχνη από πότε έχουν μπει κανόνες ηθικής και δεν το γνωρίζω; Τέλος νομίζω ότι το να κρίνει κάποιος τον ΑΡΚΑ τόσο επιπόλαια , είναι πολύ μικρός για να το κάνει.

 

Δε βλέπω γιατί θεωρείτε την επιστροφή στο Μεσαίωνα ως κάτι καλό, στο κάτω κάτω τότε δεν είχαν φτιαχτεί καν ακόμα οι τρισκατάρατες "πολιτικά ορθές" λέξεις που τόσο σας καταπιέζουν, επίσης δεν είχε γεννηθεί κάν η Μήτρα όλων των Δεινών σας, η Ν.Τ.Π. Ασε που το πρόβλημα όλων αυτών που "κάπως αλλιώς ονομάονταν και ονομάονται ακόμα). συναντούσε μια κάπως πιό τελική λύση.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  10248
  • Group:  Banned
  • Topic Count:  26
  • Content Count:  345
  • Reputation:   1902
  • Achievement Points:  365
  • Days Won:  1
  • With Us For:  5406 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Πριν από 1 ώρα, derveniotis είπε:

 

Δε βλέπω γιατί θεωρείτε την επιστροφή στο Μεσαίωνα ως κάτι καλό, στο κάτω κάτω τότε δεν είχαν φτιαχτεί καν ακόμα οι τρισκατάρατες "πολιτικά ορθές" λέξεις που τόσο σας καταπιέζουν, επίσης δεν είχε γεννηθεί κάν η Μήτρα όλων των Δεινών σας, η Ν.Τ.Π. Ασε που το πρόβλημα όλων αυτών που "κάπως αλλιώς ονομάονταν και ονομάονται ακόμα). συναντούσε μια κάπως πιό τελική λύση.

Δεν θεωρώ την επιστροφή στον Μεσαίωνα ως κάτι καλό , απεναντίας , παρ'όλο που ο Μεσαίωνας ασκεί μια έλξη μυστηριακή ακόμα και στους δημιουργούς κόμικς. Φυσικά και με καταπιέζει η ανελευθερία του λόγου , εσύ δηλαδή δέχεσαι να σου ελέγχουν τη σκέψη και τα λόγια;

Το πρόβλημα είναι το αν πρέπει να έχει κανείς το δικαίωμα να απαγορεύει τη γνώμη του άλλου όσο "ακραία" και αν είναι αυτή (ιδιαέτερα στις τέχνες και τις επιστήμες)  διότι "ακραία" ήταν η γνώμη που υποστηρίζεις εσύ τώρα , τις σκοτεινές εποχές του Μεσαίωνα. Να σου θυμίσω ότι "ακραίοι" ήταν και ο Τζορντάνο Μπρούνο και ο Γαλλιλαίος. Θα έρθουν εποχές που θα θυμόμαστε τη σημερινή ως έναν δεύτερο Μεσαίωνα αγαπητέ φίλε....

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  1658
  • Group:  Honored
  • Topic Count:  40
  • Content Count:  437
  • Reputation:   2703
  • Achievement Points:  437
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6219 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  54

34 min ago , 1SUPERMAN1 said:

Δεν θεωρώ την επιστροφή στον Μεσαίωνα ως κάτι καλό , απεναντίας , παρ'όλο που ο Μεσαίωνας ασκεί μια έλξη μυστηριακή ακόμα και στους δημιουργούς κόμικς. Φυσικά και με καταπιέζει η ανελευθερία του λόγου , εσύ δηλαδή δέχεσαι να σου ελέγχουν τη σκέψη και τα λόγια;

Το πρόβλημα είναι το αν πρέπει να έχει κανείς το δικαίωμα να απαγορεύει τη γνώμη του άλλου όσο "ακραία" και αν είναι αυτή (ιδιαέτερα στις τέχνες και τις επιστήμες)  διότι "ακραία" ήταν η γνώμη που υποστηρίζεις εσύ τώρα , τις σκοτεινές εποχές του Μεσαίωνα. Να σου θυμίσω ότι "ακραίοι" ήταν και ο Τζορντάνο Μπρούνο και ο Γαλλιλαίος. Θα έρθουν εποχές που θα θυμόμαστε τη σημερινή ως έναν δεύτερο Μεσαίωνα αγαπητέ φίλε....

 

Oχι, δεν είμαι καθόλου υπέρ της λογοκρισίας. Ωστόσο με όλο το θάρρος, θα πρότεινα σαν φίλτρο αυτοτοποθετούμενο, το λεγόμενο "empathy" (η ελληνική λέξη έχει πια φορτιστεί αρνητικά), δηλαδή το να μπαίνεις στη θέση του άλλου και να συναισθανθείς τι επίπτωση θα έχουν τα λεγόμενά σου πάνω του. Για παράδειγμα κανείς δε σου απαγορεύει να πείς σε έναν ηλικιωμένο που έχεις απέναντι "άντε και καλό τάφο, αφού λίγα τα ψωμιά σου" αλλά οι πιθανότητες είναι ότι δεν θα το πείς γιατί θα συναισθανθείς την κοινωνική απαξία που θα συνοδεύσει αυτή η αχρείαστη επίδειξη σκληρότητας. Το ίδιο και για το σεξουαλικό προσανατολισμό κάποιου. Κανείς δε θά πρεπε να σου απαγορεύει με τι κοσμητικό επίθετο θα αποκαλέσεις έναν συνάνθρωπό σου που δε σε έβλάψε σε τίποτα, αλλά λίγη αυτοεξέταση πάνω στο γιατί επιλέγεις να τον αποκαλέσεις με εναν μειωτικό χαρακτηρισμό που σκοπό έχει να τον περιθωριοποιήσει αντί για κάποιον όρο κοινής εκατέρωθεν αποδοχής, είναι κάτι που έχεις να συζητήσεις μονάχα εσύ με τον καθρέφτη σου.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  10248
  • Group:  Banned
  • Topic Count:  26
  • Content Count:  345
  • Reputation:   1902
  • Achievement Points:  365
  • Days Won:  1
  • With Us For:  5406 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Σωστά αυτά που λες για τον σεβασμό ανθρώπου προς τον άνθρωπο. Αυτά όμως θα πρέπει να προκύπτουν από μια ουσιαστική και ολοκληρωμένη παιδεία όπου ο πολίτης θα μπορεί να επιλέξει ελεύθερα ποιο είναι το σωστό και ποιο όχι , σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να επιβάλεται η "ορθή" άποψη με τη βία και με τρομοκρατία θεσπίζοντας μάλιστα και τιμωρητικούς νόμους , όπως ακριβώς κακώς γίνεται τη σημερινή εποχή. Όμως αλλοίμονο να εφαρμοστούν όλα αυτά που λες στην τέχνη και την επιστήμη, το αποτέλεσμα θα ήταν καταστροφικό. Δεν μπορεί και δεν πρέπει να υπάρχουν κανόνες και όρια. Φαντάσου έναν καλλιτέχνη να σκέφτεται κάθε φορά αν αυτά που θα πει θα ενοχλήσουν τον έναν ή τον άλλον , δεν θα παράξει έργο ποτέ , άλλωστε τα πιο δυνατά δημιουργήματα προέκυψαν από έργα "βλάσφημα" μιας συγκεκριμένης εποχής. Πόσο μάλλον οπισθοδρομικό κι επικίνδυνο για την ανθρωπότητα θα ήταν όταν μία επιστημονική ανακάλυψη τυχαίνει να είναι αντίθετη με την "πολιτική ορθότητα" άρα θα πρέπει να εξαφανιστεί. Πραγματικά εγώ βλέπω σε όλα αυτά έναν νέο Μεσαίωνα.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  1658
  • Group:  Honored
  • Topic Count:  40
  • Content Count:  437
  • Reputation:   2703
  • Achievement Points:  437
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6219 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  54

29 min ago , 1SUPERMAN1 said:

Σωστά αυτά που λες για τον σεβασμό ανθρώπου προς τον άνθρωπο. Αυτά όμως θα πρέπει να προκύπτουν από μια ουσιαστική και ολοκληρωμένη παιδεία όπου ο πολίτης θα μπορεί να επιλέξει ελεύθερα ποιο είναι το σωστό και ποιο όχι , σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να επιβάλεται η "ορθή" άποψη με τη βία και με τρομοκρατία θεσπίζοντας μάλιστα και τιμωρητικούς νόμους , όπως ακριβώς κακώς γίνεται τη σημερινή εποχή. Όμως αλλοίμονο να εφαρμοστούν όλα αυτά που λες στην τέχνη και την επιστήμη, το αποτέλεσμα θα ήταν καταστροφικό. Δεν μπορεί και δεν πρέπει να υπάρχουν κανόνες και όρια. Φαντάσου έναν καλλιτέχνη να σκέφτεται κάθε φορά αν αυτά που θα πει θα ενοχλήσουν τον έναν ή τον άλλον , δεν θα παράξει έργο ποτέ , άλλωστε τα πιο δυνατά δημιουργήματα προέκυψαν από έργα "βλάσφημα" μιας συγκεκριμένης εποχής. Πόσο μάλλον οπισθοδρομικό κι επικίνδυνο για την ανθρωπότητα θα ήταν όταν μία επιστημονική ανακάλυψη τυχαίνει να είναι αντίθετη με την "πολιτική ορθότητα" άρα θα πρέπει να εξαφανιστεί. Πραγματικά εγώ βλέπω σε όλα αυτά έναν νέο Μεσαίωνα.

 

Ας συμφωνήσουμε οτι το να γράψει ένα άρθρο εναντίον σου ο Κανελλόπουλος δεν είναι ακριβώς το "Φαρενάϊτ 451"., οι δε τιμωρητικοί νόμοι, πχ για προσβολή προσωπικότητας υπάρχουν και εφαρμόζονται σε όλο το φάσμα της ανθρώπινης εμπειρίας και προηγούνται κατά πολύ οποιασδήποτε "πολιτικής ορθότητας" και ΝΤΠ.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  10248
  • Group:  Banned
  • Topic Count:  26
  • Content Count:  345
  • Reputation:   1902
  • Achievement Points:  365
  • Days Won:  1
  • With Us For:  5406 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Νομίζω ότι δεν έχεις καταλάβει (ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις) πως όλα τελικά είναι σχετικά και οι ηθικές αξίες και νόμοι εφαρμόζονται ανάλογα με την εποχή και το ποιοί κατέχουν την εξουσία. Η ιερά εξέταση το Μεσαίωνα έκανε "νόμιμα" ακριβώς ότι και οι "αντιρατσιστικοί" νόμοι σήμερα (πιο βίαια σίγουρα). Το θέμα είναι ότι όπως και να έχουν τα πράγματα , η καταπίεση ανθρώπου από άνθρωπο πάντοτε θα υπάρχει. Απλά πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι κάποιοι καταπιέζονται από την εφαρμογή της ΝΤΠ και της "πολιτικής ορθότητας".

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  23287
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  161
  • Content Count:  4890
  • Reputation:   33635
  • Achievement Points:  4890
  • Days Won:  15
  • With Us For:  4553 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Παράθεση

Νομίζω ότι δεν έχεις καταλάβει (ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις) πως όλα τελικά είναι σχετικά και οι ηθικές αξίες και νόμοι εφαρμόζονται ανάλογα με την εποχή και το ποιοί κατέχουν την εξουσία. Η ιερά εξέταση το Μεσαίωνα έκανε "νόμιμα" ακριβώς ότι και οι "αντιρατσιστικοί" νόμοι σήμερα

 

Νομίζω ότι χάσαμε την μπάλα όταν απωλέσαμε την ύπαρξη της αντικειμενικής πραγματικότητας προς υποστήριξη του Αρκά.

 

3 ώρες πριν, derveniotis είπε:

σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να επιβάλεται η "ορθή" άποψη με τη βία και με τρομοκρατία θεσπίζοντας μάλιστα και τιμωρητικούς νόμους

 

Το να κριτικάρεις έναν καλλιτέχνη ως προς το περιεχόμενο του έργου του (πχ. ο όρος "ομοφοβικός" που δεν σου αρέσει) δεν ισούται με βία ή με τρομοκρατία. Το δικαίωμα και η υποχρέωση να ασκήσεις κριτική πηγάζει από το ίδιο δικαίωμα που έχει ο καλλιτέχνης να γράψει ο,τι αρλούμπα θέλει.

 

Ο σκοπός των επιχειρημάτων σου είναι να καταπιέσεις την κριτική (πίτα ολόκληρη) ενώ προστατεύεις τον καλλιτέχνη (σκύλος χορτάτος), btw, και δεν χρειάζεται να τον κρύψεις πίσω από ηθική αγανάκτηση.

 

3 ώρες πριν, 1SUPERMAN1 είπε:

Δεν μπορεί και δεν πρέπει να υπάρχουν κανόνες και όρια. Φαντάσου έναν καλλιτέχνη να σκέφτεται κάθε φορά αν αυτά που θα πει θα ενοχλήσουν τον έναν ή τον άλλον , δεν θα παράξει έργο ποτέ , άλλωστε τα πιο δυνατά δημιουργήματα προέκυψαν από έργα "βλάσφημα" μιας συγκεκριμένης εποχής. Πόσο μάλλον οπισθοδρομικό κι επικίνδυνο για την ανθρωπότητα θα ήταν όταν μία επιστημονική ανακάλυψη τυχαίνει να είναι αντίθετη με την "πολιτική ορθότητα" άρα θα πρέπει να εξαφανιστεί.

 

Οι επαγγελματίες καλλιτέχνες δέχονται κριτική από τον συντάκτη/εκδότη, επαγγελματίες κριτικούς και το κοινό τους. Οι επιστήμονες δέχονται ανασκόπηση από τον αρχισυντάκτη του επιστημονικού περιοδικού οπού δημοσιεύουν την ανακάλυψη τους, αξιολογούνται από ομότιμους, παίρνουν το ΟΚ από επιτροπές, κάποιες εκ των οποίων αφορούν την ηθική εφαρμογή της ανακάλυψης τους. Όλη αυτή η κριτική είναι καλό πράγμα.

 

Με το να ξεσπαθώνεις κατά της κριτικής και όχι του περιεχομένου της αχρηστεύεις το έργο που πιστεύεις ότι προστατεύεις.

 

3 ώρες πριν, derveniotis είπε:

Δεν θεωρώ την επιστροφή στον Μεσαίωνα ως κάτι καλό

 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

O Μεσαίωνας δεν ήταν μια αέναη περίοδος σκοταδισμού, περιείχε προόδους στις επιστήμες, τα μαθηματικά, την τεχνολογία, τις τέχνες και τα γράμματα. Μην αναπαράγετε  μύθους του 18ου αι.

 

https://www.washingtonpost.com/opinions/5-myths-about-the-middle-ages/2016/09/22/e56c4150-7f50-11e6-9070-5c4905bf40dc_story.html?utm_term=.bee96ad79353

 

https://www.history.com/news/6-reasons-the-dark-ages-werent-so-dark

 

57 λεπτά πριν, 1SUPERMAN1 είπε:

 το ποιοί κατέχουν την εξουσία.

 

Νομίζω κάπου θες να το πας...

Επεξεργασία από Tightwad
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  1658
  • Group:  Honored
  • Topic Count:  40
  • Content Count:  437
  • Reputation:   2703
  • Achievement Points:  437
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6219 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  54

3 hours ago, 1SUPERMAN1 said:

. Η ιερά εξέταση το Μεσαίωνα έκανε "νόμιμα" ακριβώς ότι και οι "αντιρατσιστικοί" νόμοι σήμερα (πιο βίαια σίγουρα).

 

Δεν έχω δεί ακόμα κανέναν αντιρατσιστικό νόμο να καίει ανθρώπους ή να τους βασανίζει σε ευφάνταστα εργαλεία με τροχούς και καρφιά, αλλά προφανώς είμαι θύμα παραπληροφόρησης.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντηση σε αυτό το θέμα ...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση.   Κατάργηση μορφοποίησης

  Επιτρέπονται μόνο 75 emoticons maximum.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Εμφάνιση ως σύνδεσμος

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή εκδότη

×   Δεν μπορείτε να επικολλήσετε εικόνες απευθείας. Ανεβάστε ή εισάγετε εικόνες από URL

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.