GreekComicFan Posted May 9, 2018 Member ID: 2,265 Group: Veterans Topic Count: 999 Content Count: 20,072 Reputation: 118,182 Achievement Points: 20,162 Days Won: 336 With Us For: 6,961 Days Status: Offline Last Seen: November 10, 2021 Age: 49 Posted May 9, 2018 Τιμή καταλόγου: 22,99€ Για πάρα πολύ καιρό ο Θάνος, ο τρελός τιτάνας, προσπαθούσε να κερδίσει την εύνοια του θανάτου, προκαλώντας τον όλεθρο όποτε εμφανιζόταν. Μέχρι που κατάφερε να συλλέξει τα έξι πετράδια της αιωνιότητας και το γάντι που τα χειρίζεται. Και όλο το σύμπαν νοιώθει τις συνέπειες, τόσο που, θνητοί και θεοί συνασπίζονται για να τον σταματήσουν. Το κοσμικό έπος της Marvel και του Jim Starlin επιτέλους βγήκε και στην χώρα μας, σε μια έκδοση τούμπανο από την Οξύ. Και συμπίπτει με την κυκλοφορία της ταινίας-εισπρακτικό φαινόμενο, Avengers: Infinity War η οποία διασκευάζει χαλαρά την θεματική του. Η ιστορική σημασία του event όσο αφορά την βιομηχανία των κόμικς είναι τεράστια. Έχοντας ξεκινήσει την ανάπτυξη της θεματικής καιρό πριν σε άλλους τίτλους, η κατάληξη σε αυτά τα 6 ενισχυμένα τεύχη οδήγησε σε μια προώθηση άνευ προηγουμένου μέχρι τότε, και με διάφορα tιe-ins με τους κανονικούς τίτλους, όπου ανέπτυξαν διάφορα γεγονότα του τίτλου από την οπτική γωνία των επιμέρους χαρακτήρων (τα τεύχη 4-5 στο Incredible Hulk της Modern Times είναι παραδείγματα της σύνδεσης αυτής π.χ.), όλα τακτικές που χρησιμοποιούνται ευρέως σήμερα. Και φυσικά η επιρροή στις ιστορίες κοσμικών διαστάσεων που βγήκαν έκτοτε, είναι ανεκτίμητη. Ο τίτλος είχε την ευτυχία να σχεδιαστεί από δύο καλλιτέχνες που ευδοκιμούν στην απόδοση πληθών και επικών τοπίων, τον George Perez και τον Ron Lim, με τον πρώτο να καλύπτει μέχρι και τις αρχές του τέταρτου τεύχους και να φεύγει λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων (σχεδίαζε το επίσης μπελαλίδικο War of the Gods της DC) και τον δεύτερο να αναλαμβάνει από εκεί και έπειτα, αναλαμβάνοντας και τις συνέχειες που βγήκαν τις επόμενες χρονιές, τα Infinity War και Infinity Crusade, που ελπίζω να μεταφραστούν επίσης. Αξίζει να σημειωθεί πως η Ελληνική έκδοση πρέπει να προέρχεται από κάποια συλλογή που βγήκε μέχρι και τα μέσα του 2000 (μάλλον το trade του 2006 με cover price 24,99$), μιας και βλέπω το όνομα του Bill Jemas ως εκδότη. 25 2 6 Quote
Retroplaymo Posted May 9, 2018 Member ID: 31,159 Group: Veterans Topic Count: 282 Content Count: 5,004 Reputation: 33,059 Achievement Points: 5,005 Days Won: 99 With Us For: 3,889 Days Status: Offline Last Seen: November 7, 2020 Age: 48 Posted May 9, 2018 ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ Μην κανετε καμια λ@λ@κι@ και δεν μου κρατησετε αντιτυπο, θα γινει του Θανασακη το καγκελο!!!! 8 4 Quote
constantinople Posted May 9, 2018 Member ID: 11,736 Group: Moderator Topic Count: 122 Content Count: 6,408 Reputation: 67,348 Achievement Points: 5,501 Days Won: 324 With Us For: 6,007 Days Status: Offline Last Seen: 8 hours ago Age: 109 Posted May 9, 2018 E, όχι και Θανασάκης, ολόκληρος Θάνος το Πανίσχυρο Κολοκυθάκι! 4 7 1 Quote
Tsaklas Posted May 14, 2018 Member ID: 30,298 Group: Members Topic Count: 14 Content Count: 1,900 Reputation: 11,502 Achievement Points: 1,917 Days Won: 24 With Us For: 4,325 Days Status: Offline Last Seen: 18 hours ago Age: 26 Posted May 14, 2018 Το πήρα την Παρασκευή και κατάφερα να ξεκλεψω λίγο χρόνο να το διαβάσω σήμερα. Ενδιαφέρουσα ιστορία αν και λίγο χαοτική για τα γούστα μου, πάντως την απόλαυσα. Όσον αφορά για την έκδοση της Οξύ, πρόσεξα μερικά λάθη είναι η αλήθεια, γράμματα να λείπουν από λέξεις κλπ προφανώς λόγω βιασύνης. Όχι τίποτα τρομερό αλλά το επισημαίνω να το ξέρετε. 8 1 Quote
Θρηνωδός Posted May 15, 2018 Member ID: 30,604 Group: Veterans Topic Count: 535 Content Count: 6,810 Reputation: 55,880 Achievement Points: 6,810 Days Won: 161 With Us For: 4,197 Days Status: Offline Last Seen: August 16, 2020 Age: 35 Posted May 15, 2018 Το διάβασα επιτέλους μετά από πολύ καιρό στα αδιάβαστα. Έπεσε και η θέαση της ταινίας οπότε ήταν ευκαιρία. Σκαναρισμένο βέβαια, αν και κάποια στιγμή θα το ήθελα έντυπο. Μου άφησε από τις καλύτερες εντυπώσεις. Είναι το δεύτερο major event που διαβάζω από Marvel μετά το Civil War αλλά ασύγκριτα καλύτερο. Μιλάμε για πιουρ επικίλα από την αρχή μέχρι το τέλος. Μέχρι το φινάλε του πρώτου τεύχους ήμουν κάπως μαγκωμένος μιας και δεν είχα διαβάσει το τι είχε προηγηθεί στις επιμέρους σειρές και είχα την φούρια της ταινίας. Τελικά, όσα λεφτά και να πέσουν, όσα σκηνικά και να στηθούν την ελευθερία και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται στο κόμικ (χαρακτήρες/περιβάλλοντα μαχών) δεν μπορούν να μπουν στην ταινία. Το Infinity War παραμένει μια εξαιρετική ταινία, το infinity gauntlet όμως είναι ένα έργο επικών διαστάσεων που σου περνάει 20 φορές καλύτερα τον πανικό και το μέγεθος των γεγονότων που περιγράφει. Απο έναν μη-υπερηρωικό αναγνώστη, και όσο πιο αντικειμενικό γίνεται, το infinity gauntlet είναι ένα άριστο κόμικ, γεμάτο συναίσθημα πολύ παραπάνω από τον μέσο όρο όλων των υπόλοιπων υπερηρωικών που έχω διαβάσει. Το σχέδιο έρχεται να συμπληρώσει με εξαιρετικές γραμμές και κάτι μεγάλα καρέ στις μάχες που με άπειρη λεπτομέρεια και άψογες αναλογίες είναι να τα πιεις στο ποτήρι. Φαίνεται πολύ πάντως το impact που είχε στην μετέπειτα κομιξική πορεία της εταιρίας. 18 Quote
Lord Makro Posted May 15, 2018 Member ID: 2,066 Group: Honored Topic Count: 79 Content Count: 4,730 Reputation: 27,288 Achievement Points: 4,768 Days Won: 5 With Us For: 6,980 Days Status: Offline Last Seen: 17 hours ago Age: 50 Posted May 15, 2018 MUST HAVE για όσους δεν το έχουν!!! Εντωμεταξύ με όλη αυτή την μανία με τις ταινίες, βλέπω ότι έχουν πάρει αρκετή αξία τα πρωτότυπα τεύχη, παρόλο που είναι σχετικά πρόσφατα... 11 Quote
Θρηνωδός Posted May 15, 2018 Member ID: 30,604 Group: Veterans Topic Count: 535 Content Count: 6,810 Reputation: 55,880 Achievement Points: 6,810 Days Won: 161 With Us For: 4,197 Days Status: Offline Last Seen: August 16, 2020 Age: 35 Posted May 15, 2018 Πέτυχα μερικά τεύχη από τα 6 σε cgc κιόλας, στο φεστιβάλ της Βασιλείας. Τιμές δεν είδα πάντως, αν και έδιναν πακέτο tpb Infinity gauntlet+infinity war στα 65 φράγκα. Πάρα πολύ αν και δεν εκπλήσσομαι. Εκεί που εξεπλάγην είναι όταν πήγα στο τραπεζάκι του Lee Townsend και είχε το πρώτο τεύχος με blank cover, έχοντας σχεδιάσει το ίδιο σχέδιο με το κανονικό #1 με κάποιες μικροδιαφορές. Μην έχοντας διαβάσει ακόμα την σειρά αλλά μη έχοντας δει και τα εξώφυλλα, σκέφτηκα "τι σχεδίασε ο τύπος". Την ίδια μέρα μπήκα στο φόρουμ σε αυτή τη παρουσίαση και συνειδητοποίησα ότι απλά είχε αντιγράψει το κανονικό. Πολύ πρωτότυπο ρε Townsend, το έδινε και ένα κατοστάρικο 10 1 Quote
Lord Makro Posted May 15, 2018 Member ID: 2,066 Group: Honored Topic Count: 79 Content Count: 4,730 Reputation: 27,288 Achievement Points: 4,768 Days Won: 5 With Us For: 6,980 Days Status: Offline Last Seen: 17 hours ago Age: 50 Posted May 15, 2018 Να πούμε και να τονίσουμε ότι ο Perez κάνει παπάδες... 10 Quote
GreekComicFan Posted May 15, 2018 Member ID: 2,265 Group: Veterans Topic Count: 999 Content Count: 20,072 Reputation: 118,182 Achievement Points: 20,162 Days Won: 336 With Us For: 6,961 Days Status: Offline Last Seen: November 10, 2021 Age: 49 Author Posted May 15, 2018 52 λεπτά πριν, Θρηνωδός είπε: Μου άφησε από τις καλύτερες εντυπώσεις. Είναι το δεύτερο major event που διαβάζω από Marvel μετά το Civil War αλλά ασύγκριτα καλύτερο. Μιλάμε για πιουρ επικίλα από την αρχή μέχρι το τέλος. Μέχρι το φινάλε του πρώτου τεύχους ήμουν κάπως μαγκωμένος μιας και δεν είχα διαβάσει το τι είχε προηγηθεί στις επιμέρους σειρές και είχα την φούρια της ταινίας. Τελικά, όσα λεφτά και να πέσουν, όσα σκηνικά και να στηθούν την ελευθερία και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται στο κόμικ (χαρακτήρες/περιβάλλοντα μαχών) δεν μπορούν να μπουν στην ταινία. Το Infinity War παραμένει μια εξαιρετική ταινία, το infinity gauntlet όμως είναι ένα έργο επικών διαστάσεων που σου περνάει 20 φορές καλύτερα τον πανικό και το μέγεθος των γεγονότων που περιγράφει. Ο Jim Starlin είναι ο άρχοντας των κοσμικών γεγονότων με σημαντικά διακυβεύματα, πως να το κάνουμε. 11 Quote
indiana goofy Posted May 15, 2018 Member ID: 16,424 Group: Members Topic Count: 3 Content Count: 28 Reputation: 214 Achievement Points: 28 Days Won: 0 With Us For: 5,510 Days Status: Offline Last Seen: May 18 Age: 30 Posted May 15, 2018 Απο που μπορω να το προμηθευθω? Εννοω παιζει να το πετυχω στο περιπτερο της γειτονιας μου πχ? Και μιας και ειπα για το περιπτερο της γειτονιας μου.. ετυχε και ειδα προχτες ενα τομο amazing spiderman 1/3 ξερετε περι τινος προκειτε , αν εχει καλη ιστορια δλδ. ευχαριστω ! 8 Quote
GreekComicFan Posted May 15, 2018 Member ID: 2,265 Group: Veterans Topic Count: 999 Content Count: 20,072 Reputation: 118,182 Achievement Points: 20,162 Days Won: 336 With Us For: 6,961 Days Status: Offline Last Seen: November 10, 2021 Age: 49 Author Posted May 15, 2018 Ήσουν σίγουρος πως πέτυχες τόμο και όχι τεύχος για το Spider-Man; Το Infinity Gauntlet μπορείς να το βρεις αποκλειστικά στα Public αλλά και στην Λέσχη φίλων κόμικς. Τόμους σαν το Infinity δεν τους βρίσκεις παραδοσιακά στα περίπτερα παρά μόνο σε σπάνιες περιπτώσεις ξεστοκαρίσματος των τελευταίων κομματιών, κάτι που έχει να γίνει περίπου 3-4 χρόνια από κάποιον εκδότη. Είναι εκδόσεις βιβλιοπωλείου. 10 1 Quote
indiana goofy Posted May 16, 2018 Member ID: 16,424 Group: Members Topic Count: 3 Content Count: 28 Reputation: 214 Achievement Points: 28 Days Won: 0 With Us For: 5,510 Days Status: Offline Last Seen: May 18 Age: 30 Posted May 16, 2018 Ηδη το παραγγειλα στο public της περιοχης μου ευχαριστω Ναι ειμαι απολυτος σιγουρος, το εξωφυλλο ελεγε τομος 1/3 και τιτλο ειχε the amazing spiderman. 8 1 Quote
GreekComicFan Posted May 16, 2018 Member ID: 2,265 Group: Veterans Topic Count: 999 Content Count: 20,072 Reputation: 118,182 Achievement Points: 20,162 Days Won: 336 With Us For: 6,961 Days Status: Offline Last Seen: November 10, 2021 Age: 49 Author Posted May 16, 2018 Η τελευταία σειρά που βγήκε από Spider-Man στα περίπτερα είχε 3 τεύχη όλα και όλα και όταν βγήκε σε τόμο έγραφε μέρη 1-3, που σημαίνει πως είναι πλήρες, για αυτό σε ρωτάω. 7 Quote
indiana goofy Posted May 16, 2018 Member ID: 16,424 Group: Members Topic Count: 3 Content Count: 28 Reputation: 214 Achievement Points: 28 Days Won: 0 With Us For: 5,510 Days Status: Offline Last Seen: May 18 Age: 30 Posted May 16, 2018 Ναι αυτο ηταν! Μπερδεψα το (1 απο τα 3.....1 εως 3..) Τελος παντων, αν εχω καταλαβει καλα τα κομικ της μαρβελ βγαινουν σε μινι σειρες δλδ δεν νομιζω να υπαρχει καποια σειρα που να συνεχιζει καιρο ετσι δεν ειναι? 7 1 Quote
GreekComicFan Posted May 16, 2018 Member ID: 2,265 Group: Veterans Topic Count: 999 Content Count: 20,072 Reputation: 118,182 Achievement Points: 20,162 Days Won: 336 With Us For: 6,961 Days Status: Offline Last Seen: November 10, 2021 Age: 49 Author Posted May 16, 2018 Σε τεύχη ναι, έχει επιλέξει αυτό το μοτίβο η Ανούμπις, και για τα DC. 7 Quote
germanicus Posted May 18, 2018 Member ID: 277 Group: Root Admin Topic Count: 1,677 Content Count: 28,568 Reputation: 192,249 Achievement Points: 27,559 Days Won: 761 With Us For: 7,142 Days Status: Offline Last Seen: June 1 Age: 54 Posted May 18, 2018 Ας ποζεριάσω και εγώ λίγο Ποζεριάζει ο κάθε κακομοίρης επειδή πήρε από το σουπερμάρκετ 5-6 κιλά κόμικ στο "τι πήρα και αισθάνομαι σαν παιδάκι τα Χριστούγεννα", ας ποζεριάσω με μερικά κομμάτια που έχω 22+ χρόνια στη συλλογή μου Το Infinity Gauntlet δεν θα το αγοράσω στα Ελληνικά. Διότι πριν από 22+ χρόνια: πλάκα θα είχε να ήταν και τα newsstand editions, αλλά αυτό είναι κάτι που μάθαμε πολύ πρόσφατα (ή έστω είναι η πιο πρόσφατη μόδα στις τουλίπες) υγ ασυζητητί πρόκειται για crossover event που θεωρώ καλύτερο από πάρα πολλά άλλα της Μαρβελ. Αν όχι το καλύτερο. Για να πω και ένα σχόλιο για το κόμικ αυτό καθαυτό 15 4 1 Quote
Indian Posted May 21, 2018 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,412 Reputation: 111,124 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,424 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 10:00 PM Age: 44 Posted May 21, 2018 @germanicus Σαν ένας από τους κακομοίρηδες που παίρνει 5-6 κιλά κόμικς από το σούπερ μάρκετ και ποζεριάζει στο "τι πήρα και αισθάνομαι σαν παιδάκι τα Χριστούγεννα",δεν μπορώ παρά να υποβάλω τα σέβη μου για τα αποκτήματά σου. 6 1 1 Quote
Retroplaymo Posted May 21, 2018 Member ID: 31,159 Group: Veterans Topic Count: 282 Content Count: 5,004 Reputation: 33,059 Achievement Points: 5,005 Days Won: 99 With Us For: 3,889 Days Status: Offline Last Seen: November 7, 2020 Age: 48 Posted May 21, 2018 @Indian Αλλος ενας φτωχομπινεδιαρης κακομοιρης, εδω, κανε πιο 'κει να χωρεσουμε. @germanicus 5 2 Quote
Indian Posted May 21, 2018 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,412 Reputation: 111,124 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,424 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 10:00 PM Age: 44 Posted May 21, 2018 @Retroplaymo Εντάξει,αλλά για να είμαστε εξηγημένοι,εγώ θα κάτσω στο παράθυρο. 3 4 Quote
Lord Makro Posted May 21, 2018 Member ID: 2,066 Group: Honored Topic Count: 79 Content Count: 4,730 Reputation: 27,288 Achievement Points: 4,768 Days Won: 5 With Us For: 6,980 Days Status: Offline Last Seen: 17 hours ago Age: 50 Posted May 21, 2018 (edited) Ελα ρε, εδώ έχουμε και ξεχωριστό κουτί για τα Infinity (αλλά την αμαρτία μου την λέω, μου λείπει το Quest...) Edited May 21, 2018 by Lord Makro 9 2 2 Quote
germanicus Posted May 22, 2018 Member ID: 277 Group: Root Admin Topic Count: 1,677 Content Count: 28,568 Reputation: 192,249 Achievement Points: 27,559 Days Won: 761 With Us For: 7,142 Days Status: Offline Last Seen: June 1 Age: 54 Posted May 22, 2018 η αμαρτία είναι ότι έχεις κρατήσει τα επόμενα. όχι ότι σου λείπει το quest 2 3 Quote
Lord Makro Posted May 22, 2018 Member ID: 2,066 Group: Honored Topic Count: 79 Content Count: 4,730 Reputation: 27,288 Achievement Points: 4,768 Days Won: 5 With Us For: 6,980 Days Status: Offline Last Seen: 17 hours ago Age: 50 Posted May 22, 2018 Κοίτα το WAR μου άρεσε πάρα πολύ, ήταν άξια συνέχεια. Το ABYSS είχε επίσης ενδιαφέρον με τους πολλούς διαφορετικούς Thanos, ήταν καλή ιστορία. To CRUSADE μέτριο, και το MARVEL: THE END το είχε πια κουράσει το θέμα και ήταν και υπερβολικό... 8 Quote
GreekComicFan Posted May 22, 2018 Member ID: 2,265 Group: Veterans Topic Count: 999 Content Count: 20,072 Reputation: 118,182 Achievement Points: 20,162 Days Won: 336 With Us For: 6,961 Days Status: Offline Last Seen: November 10, 2021 Age: 49 Author Posted May 22, 2018 Το Crusade όντως υποδεέστερο, αλλά αφού το ξεκίνησαν, γιατί να μην δούμε όλη την πορεία, αν είναι δυνατόν; 5 Quote
Indian Posted May 30, 2018 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,412 Reputation: 111,124 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,424 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 10:00 PM Age: 44 Posted May 30, 2018 Σαν τελείως άσχετος με την θεματολογία,είδα το "Infinity War",το οποίο και βρήκα εξαιρετικό και μετά από τα διθυραμβικά σας σχόλια,αγόρασα το κόμικ από την Λέσχη. Κι αφού τελείωσα την ανάγνωσή του,ας πω κι εγώ τις εντυπώσεις μου. Να ξανατονίσω ότι τα λεγόμενά μου δεν είναι απαύγασμα γνώσης και σοφίας,αλλά η γνώμη κάποιου άσχετου με το συγκεκριμένο σύμπαν και τα γεγονότα. Δεν θυμάμαι να έχω διαβάσει κάποιο κόμικ και να μου έχει δημιουργήσει τόσο έντονα συναισθήματα,όσο αυτό. Σεναριακά παρακολουθούμε με κομμένη την ανάσα την συμμετοχή άπειρων ηρώων του σύμπαντος της Marvel (που μερικούς τους ξέρω,άλλους τους είχα ακουστά κι άλλους δεν τους γνώριζα καν). Από την πρώτη κιόλας σελίδα βλέπουμε έναν Thanos,παντοδύναμο κι έτοιμο για όλα,που σε μία συνεχή επίδειξη δύναμης δεν διστάζει να φέρει την καταστροφή και τον απόλυτο όλεθρο σε όλα τα πλανητικά συστήματα. Ο σεναριογράφος,μαεστρικά βάζει στο παιχνίδι διάφορους υπερήρωες,καλούς και κακούς,γήινους κι εξωγήινους,που ετοιμάζονται για την μεγάλη μάχη,αυτήν με τον μοβ Τιτάνα. Η αγωνία χτυπάει κόκκινο κατά την διάρκεια των ετοιμασιών του επικείμενου πολέμου ανάμεσα σε δυνάμεις που φαίνεται πρακτικά αδύνατον να χάσουν,ο οποίος όταν έρχεται γίνεται με απίστευτη πλοκή που καμία κινηματογραφική ταινία,ακόμα και λογοτεχνικό βιβλίο,δεν νομίζω να μπορούν να την πετύχουν. Ενδιαφέρον είχε και το γεγονός ότι η καταστροφική μανία του Thanos στην αρχή,χτυπάει και τους υπερήρωες,ενώ η τροπή που παίρνουν τα πράγματα,όσο πλησιάζουμε στο φινάλε,με εξέπληξε ευχάριστα (μιας και περίμενα να υπάρχουν περισσότερες ομοιότητες με την πρόσφατη ταινία). Σε κανένα απολύτως σημείο του κόμικ δεν παρατήρησα κάποια κοιλιά. Αντιθέτως κάθε σελίδα εξάπτει την περιέργεια του αναγνώστη για την συνέχεια. Αυτό που δεν κατάλαβα είναι το εξής : Spoiler Γιατί ο Γουόρλοκ είπε ότι ο Thanos κατά βάθος δεν θέλει την θεϊκή δύναμη που του προσφέρουν τα δαχτυλίδια της αιωνιότητας? Αξίζει νομίζω να σταθούμε και στον όμορφο χειρισμό της γλώσσας από τον συγγραφέα. Απίστευτα λογοτεχνικός. Το σχέδιο φανερώνει την ηλικία του και την εποχή του. Μία εποχή ρετρό πλέον,αλλά τόσο όμορφη. Παράλληλα κρύβει πολλές λεπτομέρειες και μία τεράστια ποικιλία από χρώματα,που αντί να κουράζουν,φέρνουν ένα αξιόλογο αποτέλεσμα. Από την έκδοση θα ήθελα δύο πράγματα. Το πρώτο είναι να υπήρχαν έξτρα καλούδια και το δεύτερο είναι ότι ένα τέτοιο έργο θα το ήθελα σκληρόδετο (στην ίδια τιμή με το μαλακόδετο ). Κατά τα άλλα η παρούσα έκδοση κυμαίνεται στα επίπεδα της ΟΞΥ,τα οποία είναι πολύ υψηλά. Αρκετά στιβαρή η κόλληση,που αντέχει τον μεγάλο αριθμό σελίδων. Το χαρτί είναι καλή ποιότητας και η μετάφραση θεωρώ ότι είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητική. Ευχαριστώ πολύ την Marvel που δημιούργησε αυτό το κόμικ,την ΟΞΥ που το έφερε στην Ελλάδα και το GC που μου το γνώρισε. 14 Quote
Lord Makro Posted May 30, 2018 Member ID: 2,066 Group: Honored Topic Count: 79 Content Count: 4,730 Reputation: 27,288 Achievement Points: 4,768 Days Won: 5 With Us For: 6,980 Days Status: Offline Last Seen: 17 hours ago Age: 50 Posted May 30, 2018 (edited) 9 hours ago, Indian said: Αυτό που δεν κατάλαβα είναι το εξής : Hide contents Γιατί ο Γουόρλοκ είπε ότι ο Thanos κατά βάθος δεν θέλει την θεϊκή δύναμη που του προσφέρουν τα δαχτυλίδια της αιωνιότητας? Γιατί δεν ήταν η πρώτη φορά που έγινε παντοδύναμος (ούτε η τελευταία) και πάντα καταφέρνει να χάνει τη στιγμή που κάτι τέτοιο φαίνεται αδύνατο. Είναι σαν να δίνει υποσυνείδητα την ευκαιρία στους αντιπάλους του, αυτό εννοεί. Και τώρα που το αναφέρεις θυμάμαι ένα παλιό τεύχος του Wizard που είχε αφιέρωμα με τους πιο επικίνδυνους κακούς των κόμικς. Εκεί ο Thanos ήταν μεν μέσα στους κορυφαίους, όχι όμως στις πρώτες θέσεις και ο λόγος έγραφαν ότι ήταν ακριβώς αυτό, ότι δεν μπορεί (ή δεν θέλει) να αξιοποιήσει πραγματικά τη δύναμή του. Σε αντίθεση με τον κορυφαίο κακό της Μάρβελ, τον Dr. Doom που θα κάνει τα πάντα για να πετύχει τους στόχους του και έχει πλήρη αυτοπεποίθηση. Edited May 30, 2018 by Lord Makro 6 2 Quote
Indian Posted May 30, 2018 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,412 Reputation: 111,124 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,424 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 10:00 PM Age: 44 Posted May 30, 2018 @Lord Makro Σ'ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Το να χάνει την υπέρμετρη δύναμή του από καθαρή ατυχία (γκαντεμιά θα το έλεγα ) είναι κάτι που μπορώ να το δεχτώ. Θεωρώ όμως υπερβολικό να κάνει ό,τι κάνει και μετά να μην μπορεί να το διαχειριστεί και να το "καταθέτει" στα χέρια των αντιπάλων του. Και μάλιστα αυτό να γίνεται πολλές φορές,όπως λες. Είναι σαν να κοπιάζει να πετύχει κάτι ακατόρθωτο,να πασχίζει να το κρατήσει κι όταν δεν τα καταφέρνει να αφήνεται να αιωρείται ότι δεν το ήθελε πραγματικά. Μου θυμίζει την παροιμία "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια". Ώστε ο Dr. Doom είναι ο κορυφαίος κακός του σύμπαντος της Marvel,ε? Κοίτα να δεις τι μαθαίνει κανείς. 7 Quote
GreekComicFan Posted May 30, 2018 Member ID: 2,265 Group: Veterans Topic Count: 999 Content Count: 20,072 Reputation: 118,182 Achievement Points: 20,162 Days Won: 336 With Us For: 6,961 Days Status: Offline Last Seen: November 10, 2021 Age: 49 Author Posted May 30, 2018 Spoiler Όταν ζητάει την αγάπη του θανάτου, ε, τα ακατόρθωτα ζητάει. 6 Quote
Retroplaymo Posted May 30, 2018 Member ID: 31,159 Group: Veterans Topic Count: 282 Content Count: 5,004 Reputation: 33,059 Achievement Points: 5,005 Days Won: 99 With Us For: 3,889 Days Status: Offline Last Seen: November 7, 2020 Age: 48 Posted May 30, 2018 44 λεπτά πριν, Indian είπε: Μου θυμίζει την παροιμία "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια" Θα κανεις γαργαρες με σαπουνονερο και ξεπλυμα με μπυρες, οταν θα μιλας για τον Θανασακη! 5 Quote
Indian Posted May 30, 2018 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,412 Reputation: 111,124 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,424 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 10:00 PM Age: 44 Posted May 30, 2018 @GreekComicFan Έλα μωρέ,ευκολάκι είναι αυτό. Spoiler Πέρα από την πλάκα,ναι έχεις δίκιο σε αυτό. Απλά εγώ περισσότερο αναφερόμουν στο γεγονός ότι,καλώς ή κακώς,το γάντι με τα πετράδια της αιωνιότητας βρίσκεται στο χέρι του,οπότε μπορεί να διαχειριστεί αυτή την απίστευτη δύναμη όπως θέλει και κανένας δεν μπορεί να του σταθεί σοβαρό εμπόδιο. Από την άλλη αν δεν μπορεί να εντυπωσιάσει την κυρά του θανάτου (τον αρχικό του στόχο),ίσως να αισθάνεται δεν αξίζει να συνεχίσει. Δεν είχα σκεφτεί αυτή την προοπτική. Ενδιαφέρον θα είχε να μαθαίναμε και τις άλλες "αποτυχίες" του μοβ Τιτάνα. @Retroplaymo Πέρα από την πλάκα,μου άρεσε ο χαρακτήρας του Θανασάκη. Και μάλιστα περισσότερο απ'ότι θα περίμενα για villain. Ωραίος τύπος. 5 Quote
Lord Makro Posted May 30, 2018 Member ID: 2,066 Group: Honored Topic Count: 79 Content Count: 4,730 Reputation: 27,288 Achievement Points: 4,768 Days Won: 5 With Us For: 6,980 Days Status: Offline Last Seen: 17 hours ago Age: 50 Posted May 30, 2018 1 hour ago, Indian said: Ώστε ο Dr. Doom είναι ο κορυφαίος κακός του σύμπαντος της Marvel,ε? Κοίτα να δεις τι μαθαίνει κανείς. Αναμφίβολα. Δες και την εξέλιξη που είχε το Secret Wars, ο πατέρας όλων των crossovers 2 2 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.