Μετάβαση στο περιεχόμενο

Zio Paperone & ΚΟΜΙΞ


ΚΟΜΙΞ

Προτεινόμενες Καταχωρήσεις


  • Member ID:  25682
  • Group:  Members
  • Topic Count:  146
  • Content Count:  4224
  • Reputation:   26844
  • Achievement Points:  4270
  • Days Won:  10
  • With Us For:  4236 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

it_zp_0001a_001.jpg it_zp_0015a_001.jpg it_zp_0070a_001.jpg

 

(Στο τέλος η πηγή όσων παραθέτω παρακάτω) Όσοι δεν ξέρετε για το Zio Paperone πρόκειται για ένα Ιταλικό περιοδικό που θεωρείται το ισάξιο Uncle Scrooge της Ιταλίας και κατά κάποιο τρόπο είναι σαν το ΚΟΜΙΞ. Άρχισε το Δεκέμβριο του 1987. Μέχρι και τον Δεκέμβριο του 1988 δημοσίευε ιστορίες του Καρλ Μπαρκς, ενώ το φορματ του ήταν ανάλογο με το αμερικάνικο Uncle Scrooge. Από το 15 τεύχος (που κυκλοφόρησε το 1990) το περιοδικό άρχισε να αλλάζει. Άλλαξαν τα εξώφυλλα και ο χρωματισμός των ιστοριών και έγινε κάπως πιο μοντέρνο για την εποχή εκείνη. Στο τεύχος #69 είχαν μπει όλες οι ιστορίες του Καρλ Μπαρκς με αποτέλεσμα να χρειάζεται να βρουν άλλη πηγή ιστοριών. Τον Ιούλιο του 1995 από το τεύχος #70 και άλλαξαν εντελώς τα εξώφυλλα με το να παίρνουν το άσπρο πλαίσιο και έτσι το περιοδικό να παίρνει τη μορφή που θα έχει μέχρι και το 2008.

Παράθεση

For the occasion, the stories were recolored with modern (by then) digital possibilities and re-edited by Diego Ceresa, thus standardizing it to the treatment reserved to the stories of the other authors but obtaining an effect often unintentionally unpleasant, since certain "special effects" or excessively showy chromatic solutions knew of "fake" and of fake, when applied to a sign of the fifties.

Ακόμα, το πιο σημαντικό είναι ότι άρχισαν εκείνη την εποχή να μπαίνουν ιστορίες του Ντον Ρόσα και σιγά σιγά και άλλων σχεδιαστών όπως ο Γίππες, ο Φρέντυ Μίλτον, ο Ρότα κλπ που είχαν μπει σε άλλες Ευρωπαϊκές εκδόσεις (της Νότιας Ευρώπης όπως η Egmont). Έτσι ήθελαν να προσελκύσουν και άλλους αναγνώστες αλλά και να συμμαζέψουν τους σχεδιαστές που ακολουθούσαν την πιο Μπαρκσικη γραμμή εκτός Ιταλίας. Συνόδευσαν και τις ιστορίες με άρθρα ακριβώς όπως κάνει και το δικό μας ΚΟΜΙΞ εδώ και πολλά χρόνια ώστε να καλλιεργήσουν την περιέργεια και να προσφέρουν πληροφορίες. Οι σελίδες αυτές ήταν μεγάλη σημασίας και έδωσαν μια νέα ώθηση στο περιοδικό. 

Παράθεση

The main value of this new course by Uncle Scrooge , however, was found in the editorials : the editorial direction of Lidia Cannatella and the in-depth articles signed by Luca Boschi and Alberto Becattini resumed the approach attempted on tiptoe in the years immediately preceding some numbers of Paperino Mese (always by them three) and on Paper Fantasy (thanks to Santo Scarcella), where they began to include some short introductory articles that contextualized the stories in the books, offering the reader information, curiosity and tools to understand with greater awareness what was preparing to read.  This method (back in vogue in 2004 on Disney Grand Classics , which began to host a section dedicated to particularly rare or well-known stories flanked by a couple of introduction pages, by Boschi) was then resumed and expanded for Uncle Scrooge , making the pages of analysis as important as those in comics and triggering a system that would lead in the future to other major initiatives such as The Masters Disney , edited since 1997 by the same team.

Όμως πάλι υπήρξε πρόβλημα καθώς οι ιστορίες του Ρόσα ήταν περιορισμένες σε αριθμό και όπως του Μπαρκς αλλά γρηγορότερα τελείωσαν... Όμως αυτό προξένησε προβλήματα στο περιοδικό καθώς και οι ιστορίες των άλλων σχεδιαστών δεν ήταν πάντα μεγάλες και αναγκάστηκαν να περάσουν στις δεκασέλιδες ιστορίες οι οποίες κούρασαν τους αναγνώστες. Μαζί έβαζαν με τις δεκασέλιδες έβαζαν και ανατυπώσεις των ιστοριών του Καρλ Μπαρκς.  Οπότε μετά από καιρό σκέφτηκαν να βάλουν ως λύση ιστορίες του Σκάρπα και του Καβατσάνο αλλά και ιστορίες με πρωταγωνιστές Τα Τρία Γουρουνάκια και άλλους χαρακτήρες που είχαν εμφανιστεί σε ταινίες της Disney. Σας θυμίζουν κάτι αυτά;

Παράθεση

An error was probably that of never taking into consideration, if not in very exceptional and rare cases, stories starring Topolino, in excessive respect to the name "paperesco" of the newspaper. The inclusion of stories with the cast of Topolinia from Denmark, Sweden, Norway and USA would have enriched the menu of the newspaper and allowed readers to know other authors not widespread in Italy.

Παραπάνω^ λέγεται πως ίσως ήταν λάθος που δεν σκέφτηκαν οι εκδότες να βάλουν στο περιοδικό ιστορίες (Αμερικάνικες κλπ) στις οποίες πρωταγωνιστεί ο Μίκυ. Αυτό θα εμπλούτιζε το περιοδικό... Προσωπικά δεν ξέρω εάν θα μου φαινόταν καλό αυτό σε ένα περιοδικό που μέχρι στιγμής ήταν επίκεντρο ο Σκρουτζ. Δηλαδή θα μου φαινόταν ας πούμε σαν να έβλεπα Μίκυ στο δικό μας Ντόναλντ.

Παράθεση

Subsequently he also concentrated on Scarpa's works as a complete author, referring to him as one of the heirs of the Barksian spirit . The choice had its own logic and could have been a good solution for the sensible survival of Uncle Scrooge, if it had not arrived too late and had a greater continuity: the stories of the Venetian master were in fact published randomly and not in any number, making a potentially winning operation fragmented and unattractive. Publishing the story of Scarpa's ducks in chronological order and consecutively, making the author the new strong plate of the newspaper after Barks and Don Rosa, would have given new freshness and quality to the product, which instead was further undecided and lacking in true programming and own.

Αν θυμάστε σε κάποια συνέντευξη του Τερζόπουλου, είχε ειπωθεί ότι ο Σκαρπα σταδιακά θα αντικαθιστούσε τον Μπαρκς στο ΚΟΜΙΞ καθώς θεωρούταν ο πιο Μπαρκσικος και το στυλ του ήταν κοντά σε αυτό του Παπιάνθρωπου αλλά τελικά δεν έγινε... Την ίδια ιδέα φαίνεται να είχαν και οι Ιταλοί στο δικό τους περιοδικό όμως και το σκέφτηκαν αργά και έβαζαν τις ιστορίες του μεγάλου δημιουργού ανακατεμένα. Δεν είχαν αποφασίσει τι ακριβώς θα κάνουν και δεν υπήρχε προγραμματισμός. Σας θυμίζει κάτι αυτό;

Παράθεση

The twentieth number, celebrative, was another demonstration of the problems present, seeing that despite the important goal was not able to celebrate it with material worthy and interesting, while with the n. 205 the head became bimonthly, further demonstrating the general halt. 

Εδώ μιλάει για το τεύχος 200 του περιοδικού^^ Πραγματικά δεν απορώ... Μπήκα στο inducks να το δω και μόνο η ιστορία του Σκάρπα φαίνεται να αξίζει μέσα στις τόσες σελίδες. Η όλη φάση μου θυμίζει πάρα πολύ ΚΟΜΙΞ #200. Γιατί και εκεί το ίδιο ακριβώς πράγμα έγινε.

Παράθεση

Just over 10 books later, with the n. 216 in August 2008, Uncle Scrooge arrived at the closure, leaving many orphans who, despite everything, had remained loyal to the product but making a proper choice, also in consideration of Don Rosa's decision not to make new comics. 

Και τι έγινε μετά από όλα αυτά τα λάθη και τον μη σωστό προγραμματισμό; Το αναμενόμενο! Το περιοδικό έκλεισε, το 2008.

 

Η σχέση με το ΚΟΜΙΞ

Από όλα τα παραπάνω νομίζω πως καταλάβατε ότι η συγκεκριμένη έκδοση μοιάζει απίστευτα στο ΚΟΜΙΞ. Τόσο στα λάθη που έκανε και συνεχίζει να κάνει. Με τα εξώφυλλα να είναι ίδια με πολλά τεύχη της Α΄Περιόδου. Θα μου πεις να αλλά θυμίζει την Α΄ Περίοδο με όσα λες. Όχι θυμίζει και την δεύτερη. Πως; Με τις ανατυπώσεις του Μπαρκς αντί του Ρόσα, με τον μη προγραμματισμό για το μετά, με τους πειραματισμούς, με την ελάχιστη εμπλοκή του Σκάρπα κλπ Με λίγα λόγια το περιοδικό δεν μπορούσε να στηριχτεί στα πόδια του με τις δεκασέλιδες αλλά και με τον κακό προγραμματισμό και έκλεισε. Το ίδιο κινδυνεύει να ξαναπάθει και το ΚΟΜΙΞ. Μετά τον Ρόσα όπως οι Ιταλοί κάποτε συνειδητοποίησαν ότι είναι πολύ περιορισμένος τι θα γίνει; Θα πάμε στις δεκασέλιδες Νορβηγών; Συνταγή που δοκίμασε και ο Τερζο και Ιταλοί και απέτυχε οικτρά; Τι; Ποιος ο ρόλος του περιοδικού μετά; Γιατί οι εκδότες δεν μαθαίνουν από τα λάθη του παρελθόντος που έκαναν και οι ίδιοι αλλά και άλλοι;

 

Πραγματικά ότι διάβασα στο άρθρο που έχω παρακάτω ως πηγή μου θύμισε έντονα την κατάσταση του ΚΟΜΙΞ. Με έβαλε σε σκέψεις... Μπορεί να σωθεί μια τέτοια έκδοση ή όχι; Ή μπορεί με πολλούς τρόπους αλλά δεν θέλουν; Ο Καβατσάνο και ο Σκάρπα θα αποτελούσαν λαμπρές λύσεις πέρα από τους νεότερους. Αλλά γιατί τώρα που κιόλας δεν έχουμε κλασσικά δεν μπαίνουν; Για τον Σκάρπα μάλλον θα έχουμε την Βιβλιοθήκη αλλά ο Καβατσάνο; Έχει τόσες ιστορίες. Το ίδιο και πολλοί άλλοι παλιοί και νεότεροι. Μου φαίνεται μόνο βραχυπρόθσεμα κοιτούν οι εκδότες.

 


Πηγή

 

Επεξεργασία από PhantomDuck
  • Like 15
  • Μπέρδεμα 1
  • Respect 2
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  25682
  • Group:  Members
  • Topic Count:  146
  • Content Count:  4224
  • Reputation:   26844
  • Achievement Points:  4270
  • Days Won:  10
  • With Us For:  4236 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Έτοιμο το θρεαντ πλήρως :beer: 

  • Like 3
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  32315
  • Group:  Members
  • Topic Count:  4
  • Content Count:  102
  • Reputation:   534
  • Achievement Points:  102
  • Days Won:  0
  • With Us For:  2344 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Ενδιαφέρουσα προσέγγιση του θέματος 

  • Like 2
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  25682
  • Group:  Members
  • Topic Count:  146
  • Content Count:  4224
  • Reputation:   26844
  • Achievement Points:  4270
  • Days Won:  10
  • With Us For:  4236 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

9 λεπτά πριν, Alexop είπε:

Ενδιαφέρουσα προσέγγιση του θέματος 

Χαίρομαι που σου άρεσε :) Είχα μια συζήτηση στο φβ και μου έδειξε ένα άτομο αυτό το άρθρο και το βρήκα ενδιαφέρον. Έτσι το διάβασα αναλυτικά και είδα ότι το ΚΟΜΙΞ έχει υπερβολικά πολλά κοινά τόσο στην διαχείριση του ως περιοδικό όσο στα λάθη που έκαναν/κάνουν οι εκδότες μαζί του. 

  • Like 2
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  30580
  • Group:  Members
  • Topic Count:  45
  • Content Count:  1828
  • Reputation:   13127
  • Achievement Points:  1938
  • Days Won:  7
  • With Us For:  3406 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  41

On 12/10/2017 στο 5:47 ΜΜ, ΚΟΜΙΞ είπε:

Προσωπικά δεν ξέρω εάν θα μου φαινόταν καλό αυτό σε ένα περιοδικό που μέχρι στιγμής ήταν επίκεντρο ο Σκρουτζ. Δηλαδή θα μου φαινόταν ας πούμε σαν να έβλεπα Μίκυ στο δικό μας Ντόναλντ.

Στο Μίκυ Μάους δηλαδή που τις περισσότερες φορές βλέπουμε τον Μίκυ με το σταγονόμετρο ή και καθόλου δεν σου φαίνεται παράξενο?? :thinking:

 

 

Ο Καβατσάνο και ο Σκάρπα θα αποτελούσαν λαμπρές λύσεις πέρα από τους νεότερους. Αλλά γιατί τώρα που κιόλας δεν έχουμε κλασσικά δεν μπαίνουν; Για τον Σκάρπα μάλλον θα έχουμε την Βιβλιοθήκη αλλά ο Καβατσάνο; Έχει τόσες ιστορίες. Το ίδιο και πολλοί άλλοι παλιοί και νεότεροι.

Ο Καβατσάνο έχει σχεδιάσει πάρα πολλές ιστορίες, αλλά ελάχιστες είναι σε δικό του σενάριο. Επομένως, δεν μπορείς να πεις ακριβώς ότι είναι 'δικές του' δικές του. Το ίδιο ισχύει και για τους περισσότερους αξιόλογους δημιουργούς πλην Μπαρκς και Ρόσα.:blob7:

 

 

Μου φαίνεται μόνο βραχυπρόθσεμα κοιτούν οι εκδότες.

Φυσικά και μόνο βραχυπρόθεσμα κοιτούν οι Εκδότες. Τον μισθό τους θέλουν να βγάλουν. Αν ήταν μόνο το χόμπι τους, θα τους βλέπαμε σε φόρουμς όπως το GC. Ο Τερζόπουλος ήταν κάτι το ενδιάμεσο. Πιστεύω ότι κατά καιρούς πρέπει να το ευχαριστιόταν κιόλας. Αλλά με τόσες εκδόσεις που είχε, αρκετές πρέπει να υπήρχαν για χάρη του κέρδους και μόνο. :lefta:

 

 

Και τι έγινε μετά από όλα αυτά τα λάθη και τον μη σωστό προγραμματισμό; Το αναμενόμενο! Το περιοδικό έκλεισε.....

Από το keyboard σου και στου Θεού τ'αυτί! :pray:

 

 

 

(Η καλύτερη και πιο ποιοτική από τις εκδόσεις της Καθημερινής τα τελευταία 1-2 χρόνια είναι με διαφορά το Μίκυ Μάους. Οι άλλες είναι μόνο για ποσότητα. Μόνο ατόπημα του Μίκυ Μάους είναι ότι δεν μεταφράζουν πλέον τα ηχητικά εφέ. Χαλάει πολύ την εμφάνιση του περιοδικού. :down:)

 

 

 

 

default_best.gif 

  • Like 3
  • Ευχαριστώ 1
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  25682
  • Group:  Members
  • Topic Count:  146
  • Content Count:  4224
  • Reputation:   26844
  • Achievement Points:  4270
  • Days Won:  10
  • With Us For:  4236 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

3 ώρες πριν, apetoussis82 είπε:

Στο Μίκυ Μάους δηλαδή που τις περισσότερες φορές βλέπουμε τον Μίκυ με το σταγονόμετρο ή και καθόλου δεν σου φαίνεται παράξενο?? :thinking:

Το Μίκυ Μάους έχει την λογική του Topolino οπότε καταλαβαίνεις ότι αλλιώς το σκέφτομαι... Ναι έχεις δίκιο πως ώρες ώρες δεν βλέπουμε καθόλου Μίκυ ή ελάχιστο αλλά δεν νομίζω να είναι σε υπερβολικό βαθμό :) 

3 ώρες πριν, apetoussis82 είπε:

Ο Καβατσάνο έχει σχεδιάσει πάρα πολλές ιστορίες, αλλά ελάχιστες είναι σε δικό του σενάριο. Επομένως, δεν μπορείς να πεις ακριβώς ότι είναι 'δικές του' δικές του. Το ίδιο ισχύει και για τους περισσότερους αξιόλογους δημιουργούς πλην Μπαρκς και Ρόσα.:blob7:

Δεν νομίζω αυτό να είναι το θέμα... Το Λα Στράντα πχ του Καβατσάνο είχε άλλο σεναριογράφο αλλά μπήκε στο ΚΟΜΙΞ και είναι μια πολύ όμορφη ιστορία. Ο Καβατσάνο είναι στο σχέδιο οπότε για αυτό κυρίως θα θυμόμαστε μια ιστορία που έχει σχεδιάσει και μετά τον σεναριογράφο. Το λέω αυτό χωρίς όμως να υποτιμώ τους σεναριογράφους. Αλλά το μάτι πάει στο σχέδιο ;)

3 ώρες πριν, apetoussis82 είπε:

Φυσικά και μόνο βραχυπρόθεσμα κοιτούν οι Εκδότες. Τον μισθό τους θέλουν να βγάλουν. Αν ήταν μόνο το χόμπι τους, θα τους βλέπαμε σε φόρουμς όπως το GC. Ο Τερζόπουλος ήταν κάτι το ενδιάμεσο. Πιστεύω ότι κατά καιρούς πρέπει να το ευχαριστιόταν κιόλας. Αλλά με τόσες εκδόσεις που είχε, αρκετές πρέπει να υπήρχαν για χάρη του κέρδους και μόνο. :lefta:

Σαφώς και θα κοιτάξουν και βραχυπρόθεσμα αλλά νομίζω στην εποχή μας σε μια επιχείρηση (ας πάρουμε τα κόμικς αυτά σαν μια επιχείρηση όπως το βλέπουν αυτοί) για να ημερέψει και να έχουν και αυτοί τη δουλειά τους στο μέλλον πρέπει να κοιτάς και μακροπρόθεσμα :) 

 

3 ώρες πριν, apetoussis82 είπε:

Από το keyboard σου και στου Θεού τ'αυτί! :pray:

:lol: Σου έχει γίνει εμμονή όταν το διαβάζεις (για το κλείσιμο) να το λες :P Πάντως προσωπικά πάντα μιλάω σαν αναγνώστης (ή κάτι παραπάνω άντε) που αγαπάει το περιοδικό και θέλει να το δει να πετυχαίνει με έναν νέο αέρα αφού μπορεί και μετά μετά σαν συλλέχτης.

 

3 ώρες πριν, apetoussis82 είπε:

Η καλύτερη και πιο ποιοτική από τις εκδόσεις της Καθημερινής τα τελευταία 1-2 χρόνια είναι με διαφορά το Μίκυ Μάους. Οι άλλες είναι μόνο για ποσότητα. Μόνο ατόπημα του Μίκυ Μάους είναι ότι δεν μεταφράζουν πλέον τα ηχητικά εφέ. Χαλάει πολύ την εμφάνιση του περιοδικού. :down:

Δεν νομίζω ότι διαφωνεί κανείς ότι το ΜΜ είναι μακρά η καλύτερη έκδοση τα τελευταία 2 χρόνια. Από τότε που έβαλε και αρθράκια για τις καλές ιστορίες για μένα ξεφτιλίζει το ΚΟΜΙΞ, καθώς ότι άρθρο έχω δει μετά 19 είναι πολύ γενικό και αόριστο. Καλά για τα ηχητικά εφέ μπορεί να παίζουν διάφορα... 

  • Like 4
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  30580
  • Group:  Members
  • Topic Count:  45
  • Content Count:  1828
  • Reputation:   13127
  • Achievement Points:  1938
  • Days Won:  7
  • With Us For:  3406 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  41

9 ώρες πριν, ΚΟΜΙΞ είπε:

:lol: Σου έχει γίνει εμμονή όταν το διαβάζεις (για το κλείσιμο) να το λες :P Πάντως προσωπικά πάντα μιλάω σαν αναγνώστης (ή κάτι παραπάνω άντε) που αγαπάει το περιοδικό και θέλει να το δει να πετυχαίνει με έναν νέο αέρα αφού μπορεί και μετά μετά σαν συλλέχτης.

 

Κι εγώ αναγνώστης είμαι πρώτα και μετά συλλέκτης. Είμαι και τα δύο εδώ και 30 χρόνια και διαβάζω Ντίσνευ σχεδόν καθημερινά από τότε που έμαθα διάβασμα.

 

Αλλά βλέπω ότι δεν υπάρχει πλέον τρόπος να ξαναβρεί το Κόμιξ την παλιά του αίγλη. Με κανένα τρόπο. Λόγω έλλειψης ιστοριών από ξεχωριστούς δημιουργούς. Λόγω του διαδικτύου που προσφέρει περισσότερες πληροφορίες εύκολα και γρήγορα με αποτέλεσμα τα άρθρα και η αλληλογραφία στο Κόμιξ να μην είναι κάτι το ιδιαίτερο, ούτε καν κάτι το ενδιαφέρον τις περισσότερες φορές. Λόγω του ότι όλες οι ερωτήσεις και τα σχόλια από αναγνώστες είτε χιλιοειπώθηκαν είτε είναι τελείως ανούσια.

 

Εγώ εξακολουθώ να παίρνω το Κόμιξ, μόνο και μόνο διότι πιο παλιά δέν έπαιρνα άλλες εκδόσεις, τις οποίες μετά από χρόνια αποφάσισα να ολοκληρώσω τις συλλογές τους και μου στοίχισε χρόνο και ευρά, π.χ. Αλμανάκο που με εκνεύριζαν τα άρθρα για τα βιντεοπαιχνίδια και το μπάσκετ ή τα Κλασσικά που βαρέθηκα τις ανατυπώσεις. Το ότι αγοράζω τεύχη που βαριέμαι να διαβάζω (αλλά αργά ή γρήγορα τα διαβάζω όλα), αν θέλεις πες το ιδιοτροπία ή πες το ψυχαναγκασμό... 

 

Η ουσία είναι ότι Κόμιξ όπως στα μέσα της δεκαετίας του '90 δεν πρόκειται να ξαναυπάρξει. Το μόνο που μπορεί να κάνει η Καθημερινή είναι να αναμασά την όλη κατάσταση του "συλλεκτικού" περιοδικού και να παίρνει 3,5 ευρώ τις 100 σελίδες αντί για 2,90 ευρώ τις 130.

 

Αυτό που ζητάς εσύ, μπορεί να γίνει μόνο με την έναρξη νέας έκδοσης και με νέο επιτελείο που να έχει όρεξη, να τους αρέσουν τα κόμικς γενικά και να δουλεύουν για ψίχουλα. Εδώ δεν μεταφράζουν τα ηχητικά εφέ...θα φτιάξουν περιοδικό για hard-core fans?

 

Αυτά...:)

  • Like 4
  • Ευχαριστώ 1
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  25682
  • Group:  Members
  • Topic Count:  146
  • Content Count:  4224
  • Reputation:   26844
  • Achievement Points:  4270
  • Days Won:  10
  • With Us For:  4236 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

8 ώρες πριν, apetoussis82 είπε:

Κι εγώ αναγνώστης είμαι πρώτα και μετά συλλέκτης. Είμαι και τα δύο εδώ και 30 χρόνια και διαβάζω Ντίσνευ σχεδόν καθημερινά από τότε που έμαθα διάβασμα. Εγώ εξακολουθώ να παίρνω το Κόμιξ, μόνο και μόνο διότι πιο παλιά δέν έπαιρνα άλλες εκδόσεις, τις οποίες μετά από χρόνια αποφάσισα να ολοκληρώσω τις συλλογές τους και μου στοίχισε χρόνο και ευρά, π.χ. Αλμανάκο που με εκνεύριζαν τα άρθρα για τα βιντεοπαιχνίδια και το μπάσκετ ή τα Κλασσικά που βαρέθηκα τις ανατυπώσεις. Το ότι αγοράζω τεύχη που βαριέμαι να διαβάζω (αλλά αργά ή γρήγορα τα διαβάζω όλα), αν θέλεις πες το ιδιοτροπία ή πες το ψυχαναγκασμό... 

Για αυτό το είπα ότι σκέφτεσαι πιο πολύ σαν συλλέκτης. Δεν θέλω να το παρεξηγήσεις ;) Καταλαβαίνω γιατί το παίρνεις αν και το θεωρώ όντως ψυχαναγκασμό. Όμως τα τεύχη πλέον μπορείς και σε Baazar που γίνονται να τα βρεις 1 ή 2 ευρώ αργότερα...

8 ώρες πριν, apetoussis82 είπε:

Αλλά βλέπω ότι δεν υπάρχει πλέον τρόπος να ξαναβρεί το Κόμιξ την παλιά του αίγλη. Με κανένα τρόπο. Λόγω έλλειψης ιστοριών από ξεχωριστούς δημιουργούς. Λόγω του διαδικτύου που προσφέρει περισσότερες πληροφορίες εύκολα και γρήγορα με αποτέλεσμα τα άρθρα και η αλληλογραφία στο Κόμιξ να μην είναι κάτι το ιδιαίτερο, ούτε καν κάτι το ενδιαφέρον τις περισσότερες φορές. Λόγω του ότι όλες οι ερωτήσεις και τα σχόλια από αναγνώστες είτε χιλιοειπώθηκαν είτε είναι τελείως ανούσια.

Συγγνώμη αλλά με αυτά που λες υποβαθμίζεις όλους τους νέους δημιουργούς αλλά και παλιούς όπως τον Σκάρπα και τον Καβατσάνο :) Το διαδίκτυο παρέχει πληροφορίες σαφώς αλλά δεν όλες έγκυρες, δεν είναι προσβάσιμες σε γλώσσα που ξέρουν όλοι κλπ Τα άρθρα του Topolino και οι συνεντεύξεις υπάρχουν ακόμα. Οπότε έχει σημασία τι γράφουμε. Πχ πάρε τα άρθρα του ΚΟΜΙΞ #1 για το Μόμπυ Ντικ. Εγώ το 2013 με 2014 είχα κάνει στην ΚΟΜΙΞ Wiki ολόκληρο πρότζεκτ και κοίταζα Ιταλικές σελίδες αλλά πολλά από αυτά που ειπώθηκαν δεν τα ήξερα. Επίσης δεν είχα πρόσβαση στα λεγόμενα του Μοττούρα για την ιστορία.

 

Η αλληλογραφία μετά το 19 έγινε φτωχή. Ότι ερώτηση έμπαινε αφορούσε κυρίως το Μίκυ Μάους και όχι το ίδιο το ΚΟΜΙΞ. Αφού ξενέρωσε και ο κόσμος...

 

8 ώρες πριν, apetoussis82 είπε:

Αυτό που ζητάς εσύ, μπορεί να γίνει μόνο με την έναρξη νέας έκδοσης και με νέο επιτελείο που να έχει όρεξη, να τους αρέσουν τα κόμικς γενικά και να δουλεύουν για ψίχουλα. Εδώ δεν μεταφράζουν τα ηχητικά εφέ...θα φτιάξουν περιοδικό για hard-core fans?

Μπορεί να υπάρξει αλλά θέλει καλή θέληση ;) Στο τέλος ή θα αναγκαστούν να το κάνουν ή θα γυρίσουν σε απογοητευτικές εποχές Τερζόπουλου. 

  • Like 3
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  31712
  • Group:  Members
  • Topic Count:  12
  • Content Count:  339
  • Reputation:   1155
  • Achievement Points:  343
  • Days Won:  0
  • With Us For:  2779 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  33

Το ΚΟΜΙΞ ποιοτικα εχει παρει την κατιουσα ανεπιστρεπτι. Το εμπορικο ειναι αλλο θεμα και δεν το γνωριζω.

 

Αν εμπορικα τα πηγαινει καλα, θα συνεχισει προφανως

 

Το ΚΟΜΙΞ σε αντιθεση με το ΜΜ, ειχε περιορισμενο χαρακτηρα εξ'αρχης

 

Στερεψε ο Μπαρκς, μετα στερεψε και ο Ροσα και οι υπολοιποι ''επιγονοι'' δεν ηταν αρκετα δυνατοι να κρατησουν μια εκδοση απο μονοι τους.

 

Αντιθετα η ιταλικη σχολη στην οποια βασιζεται το ΜΜ, συνεχιζει ακομα να βγαζει νεα ταλεντα, για αυτο και συνεχιζει το ΜΜ εδω και 50 χρονια εχοντας βγαλει κοντα 3000 τευχη, ενω το ΚΟΜΙΞ κρατησε 300 τευχη και ειχε παρακμασει αρκετα πριν διακοπει εντελως

  • Like 2
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  25682
  • Group:  Members
  • Topic Count:  146
  • Content Count:  4224
  • Reputation:   26844
  • Achievement Points:  4270
  • Days Won:  10
  • With Us For:  4236 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

3 ώρες πριν, Συλλεκτης είπε:

Το ΚΟΜΙΞ ποιοτικα εχει παρει την κατιουσα ανεπιστρεπτι.

Έχει πάρει την κατηφόρα γιατί το αφήνουν...

 

3 ώρες πριν, Συλλεκτης είπε:

Το ΚΟΜΙΞ σε αντιθεση με το ΜΜ, ειχε περιορισμενο χαρακτηρα εξ'αρχης

Στην αρχή ήταν μόνο για το Μπαρκς εντελώς. Όμως ο Τερζο ήθελε στη συνέχεια να αντικαθιστά σιγά τον Μπαρκς με τον Σκάρπα επειδή τον θεωρούσε τον πιο Μπαρκσικο αλλά τελικά αυτό δεν έγινε... Μπήκαν επίγονοι όπως ο Ρόσα γιατί και αυτός είναι επίγονος είναι, μπήκε και Σκάρπα (όσο μπήκε), μπήκε Καβατσάνο, μπήκε Βίκαρ, μπήκε Γίππες κλπ Δηλαδή ο χαρακτήρας του ΚΟΜΙΞ έχει αλλάξει πολλεεεεεεεές φορές. Έχουν μπει Αμερικάνικες, Ιταλικές, Βορευρωπαικές, Δανέζικες ιστορίες οπότε αυτό το περιοδικό έχει αλλάξει πολλές φορές τον χαρακτήρα του :)

4 ώρες πριν, Συλλεκτης είπε:

Στερεψε ο Μπαρκς, μετα στερεψε και ο Ροσα και οι υπολοιποι ''επιγονοι'' δεν ηταν αρκετα δυνατοι να κρατησουν μια εκδοση απο μονοι τους.

Συγγνώμη αλλά με αυτό είναι σαν να υποβιβάζεις τρελά τους Σκάρπα και Καβατσάνο και τους νέους επίγονους. Ο Σκάρπα και ο Καβατσάνο μετά του Μπαρκς και Ρόσα θεωρούνται οι πιο σημαντικοί! Και ειδικά ο Σκάρπα και αυτό το λένε και ξένες εκδοτικές. Ας μην μιλήσω και για τον Γκοτφρεντσον και τον Ταλιαφέρρο που κανονικά θα έπρεπε να είχαν αφήσει το στίγμα τους στο περιοδικό αφού είναι σαν τον Μπαρκς.

 

4 ώρες πριν, Συλλεκτης είπε:

Αντιθετα η ιταλικη σχολη στην οποια βασιζεται το ΜΜ, συνεχιζει ακομα να βγαζει νεα ταλεντα, για αυτο και συνεχιζει το ΜΜ εδω και 50 χρονια εχοντας βγαλει κοντα 3000 τευχη, ενω το ΚΟΜΙΞ κρατησε 300 τευχη και ειχε παρακμασει αρκετα πριν διακοπει εντελως

Ξεχνάς ότι στο ΜΜ κάποτε έμπαινε μέχρι και ο Μπαρκς :) Το ΜΜ πλέον βασίζεται στην Ιταλική σχολή και όχι πάντα! Παράκμασε διότι ο Τερζο δεν ήθελε να το ενισχύσει και τελικά ενίσχυσε το ΜΜ. Δικά του λόγια. 

  • Like 1
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  31712
  • Group:  Members
  • Topic Count:  12
  • Content Count:  339
  • Reputation:   1155
  • Achievement Points:  343
  • Days Won:  0
  • With Us For:  2779 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  33

On 15/12/2017 στο 5:02 ΜΜ, ΚΟΜΙΞ είπε:

Στην αρχή ήταν μόνο για το Μπαρκς εντελώς. Όμως ο Τερζο ήθελε στη συνέχεια να αντικαθιστά σιγά τον Μπαρκς με τον Σκάρπα επειδή τον θεωρούσε τον πιο Μπαρκσικο αλλά τελικά αυτό δεν έγινε... Μπήκαν επίγονοι όπως ο Ρόσα γιατί και αυτός είναι επίγονος είναι, μπήκε και Σκάρπα (όσο μπήκε), μπήκε Καβατσάνο, μπήκε Βίκαρ, μπήκε Γίππες κλπ Δηλαδή ο χαρακτήρας του ΚΟΜΙΞ έχει αλλάξει πολλεεεεεεεές φορές. Έχουν μπει Αμερικάνικες, Ιταλικές, Βορευρωπαικές, Δανέζικες ιστορίες οπότε αυτό το περιοδικό έχει αλλάξει πολλές φορές τον χαρακτήρα του :)

 

Σκαρπα και Καβατσανο δεν μπηκαν οσο οι υπολοιποι και το στυλ τους διαφερει σημαντικα απο του Μπαρκς, ενω Βικαρ και λοιποι ακολουθουν αρκετα πιστα το Μπαρκς, εστω σε δευτεροκλασσατη εκδοση

Και το στυλ του Ροσα διαφερει ριζικα απο τον Μπαρκς, αλλα κανει πολλα homages προς αυτον στο περιεχομενο των ιστοριων

 

On 15/12/2017 στο 5:02 ΜΜ, ΚΟΜΙΞ είπε:

Συγγνώμη αλλά με αυτό είναι σαν να υποβιβάζεις τρελά τους Σκάρπα και Καβατσάνο και τους νέους επίγονους. Ο Σκάρπα και ο Καβατσάνο μετά του Μπαρκς και Ρόσα θεωρούνται οι πιο σημαντικοί! Και ειδικά ο Σκάρπα και αυτό το λένε και ξένες εκδοτικές. Ας μην μιλήσω και για τον Γκοτφρεντσον και τον Ταλιαφέρρο που κανονικά θα έπρεπε να είχαν αφήσει το στίγμα τους στο περιοδικό αφού είναι σαν τον Μπαρκς.

 

Δεν τους εχω στο μυαλο μου σαν επιγονους αυτους τους 2 γιατι χαραξαν πολυ διαφορετικο δρομο, δεν το ειπα υποτιμητικα

Ο Σκαρπα μαλιστα ειναι ο αγαπημενος μου σχεδιαστης

 

Παράθεση

 

Ξεχνάς ότι στο ΜΜ κάποτε έμπαινε μέχρι και ο Μπαρκς :) Το ΜΜ πλέον βασίζεται στην Ιταλική σχολή και όχι πάντα! Παράκμασε διότι ο Τερζο δεν ήθελε να το ενισχύσει και τελικά ενίσχυσε το ΜΜ. Δικά του λόγια. 

 

 

Ναι γιατι στην αρχη δεν ειχαν διαφοροποιηθει τοσο πολυ οι εκδοσεις Disney

  • Like 1
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  25682
  • Group:  Members
  • Topic Count:  146
  • Content Count:  4224
  • Reputation:   26844
  • Achievement Points:  4270
  • Days Won:  10
  • With Us For:  4236 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

3 ώρες πριν, Συλλεκτης είπε:

Σκαρπα και Καβατσανο δεν μπηκαν οσο οι υπολοιποι και το στυλ τους διαφερει σημαντικα απο του Μπαρκς, ενω Βικαρ και λοιποι ακολουθουν αρκετα πιστα το Μπαρκς, εστω σε δευτεροκλασσατη εκδοση

Και το στυλ του Ροσα διαφερει ριζικα απο τον Μπαρκς, αλλα κανει πολλα homages προς αυτον στο περιεχομενο των ιστοριων

Αφού το περιοδικό έπαψε να είναι για τον Μπαρκς αλλά και για τους επιγόνους του που όλων το στυλ διαφέρει τότε δεν έχει και σημασία το πόσο διαφέρει :) Το στυλ του Σκάρπα είναι αρκετά Μπαρκσικο ενώ του Καβατσάνο είναι πιο καρτουνίστικο. Το περιοδικό κιόλας λέγεται ΚΟΜΙΞ και όχι Μπαρκς. Καις ας ήταν άλλος ο αρχικός σκοπός του.

4 ώρες πριν, Συλλεκτης είπε:

Δεν τους εχω στο μυαλο μου σαν επιγονους αυτους τους 2 γιατι χαραξαν πολυ διαφορετικο δρομο, δεν το ειπα υποτιμητικα

Διαφορετικό για τον Σκάρπα δεν νομίζω... Ο Καβατσάνο έχει ένα δικό του στυλ αλλά δεν σημαίνει ότι δεν είναι επίγονος. Οι επίγονοι δεν πρέπει να έχουν "ξεπατηκοσούρα" ή ολόιδιο στυλ του Μπαρκς.

4 ώρες πριν, Συλλεκτης είπε:

Ναι γιατι στην αρχη δεν ειχαν διαφοροποιηθει τοσο πολυ οι εκδοσεις Disney

Το θέμα είναι ότι το ΜΜ έχει επίσης πολύ υλικό από Αμερικάνικες κλπ ιστορίες και μην σου πω ότι ξεπερνάει και το Ιταλικό υλικό. Άργησαν να διαφοροποιηθούν οι εκδόσεις όσο μπόρεσαν αν διαφοροποιηθούν όμως. 

  • Like 1
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  31712
  • Group:  Members
  • Topic Count:  12
  • Content Count:  339
  • Reputation:   1155
  • Achievement Points:  343
  • Days Won:  0
  • With Us For:  2779 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  33

10 ώρες πριν, ΚΟΜΙΞ είπε:

Αφού το περιοδικό έπαψε να είναι για τον Μπαρκς αλλά και για τους επιγόνους του που όλων το στυλ διαφέρει τότε δεν έχει και σημασία το πόσο διαφέρει :) Το στυλ του Σκάρπα είναι αρκετά Μπαρκσικο ενώ του Καβατσάνο είναι πιο καρτουνίστικο. Το περιοδικό κιόλας λέγεται ΚΟΜΙΞ και όχι Μπαρκς. Καις ας ήταν άλλος ο αρχικός σκοπός του.

 

Την μεριδα του λεοντος στις κεντρικες ιστοριες τις ειχαν οι Μπαρκς και Ροσα, οι αλλοι εμπαιναν συμπληρωματικα και επισης το ΚΟΜΙΞ ειχε την αποκλειστικοτητα σε Μπαρκς και Ροσα, ενω Σκαρπα και Καβατζανο περα απο μερικες ιστοριες, δημοσιευονταν κατα κυριο λογο στο ΜΜ και τα Κλασικα.

 

10 ώρες πριν, ΚΟΜΙΞ είπε:

Διαφορετικό για τον Σκάρπα δεν νομίζω... Ο Καβατσάνο έχει ένα δικό του στυλ αλλά δεν σημαίνει ότι δεν είναι επίγονος. Οι επίγονοι δεν πρέπει να έχουν "ξεπατηκοσούρα" ή ολόιδιο στυλ του Μπαρκς.

 

Βρισκεις ομοιοτητες αναμεσα σε Σκαρπα και Μπαρκς σαν σχεδιο και στυλ ιστοριων? :imac:

Εγω ελαχιστα

 

10 ώρες πριν, ΚΟΜΙΞ είπε:

Το θέμα είναι ότι το ΜΜ έχει επίσης πολύ υλικό από Αμερικάνικες κλπ ιστορίες και μην σου πω ότι ξεπερνάει και το Ιταλικό υλικό. Άργησαν να διαφοροποιηθούν οι εκδόσεις όσο μπόρεσαν αν διαφοροποιηθούν όμως. 

 

Σαν ογκος ιστοριων μπορει οντως οι αμερικανικες να ηταν παραπανω, αλλα σε θεμα ποιοτητας οι ιταλικες εκλεβαν την παρασταση με διαφορα ανεκαθεν

Απο το '89 και μετα που ο Μπαρκς πηρε μεταγραφη στο ΚΟΜΙΞ, στο ΜΜ απο αμερικανους απεμειναν αναδημοσιευσεις ιστοριων απο Στρομπλ, Μαρι κλπ απο τευχη του '60 και του '70.

  • Like 2
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  25682
  • Group:  Members
  • Topic Count:  146
  • Content Count:  4224
  • Reputation:   26844
  • Achievement Points:  4270
  • Days Won:  10
  • With Us For:  4236 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

6 ώρες πριν, Συλλεκτης είπε:

Την μεριδα του λεοντος στις κεντρικες ιστοριες τις ειχαν οι Μπαρκς και Ροσα, οι αλλοι εμπαιναν συμπληρωματικα και επισης το ΚΟΜΙΞ ειχε την αποκλειστικοτητα σε Μπαρκς και Ροσα, ενω Σκαρπα και Καβατζανο περα απο μερικες ιστοριες, δημοσιευονταν κατα κυριο λογο στο ΜΜ και τα Κλασικα.

Κατά τον ίδιο τον Τερζόπουλου στα αρχικά σχέδια του ήταν μόνο ο Μπαρκς. Ο Ρόσα ήταν ένα πείραμα που τελικά πέρασε σιγά σιγά. Ένας επίγονος. Ο Σκάρπα και ο Καβατσάνο όταν έμπαιναν ήταν πάντα στις κεντρικές (εκτός εάν μου διαφεύγουν 1-2 ιστορίες τους στις συνοδευτικές). Καλά το τι τελικά έγινε το ξέρουμε όλοι αλλά εγώ μιλάω για τις αρχικές βλέψεις του εκδότη. Ότι Μπαρκς = αρχικός στόχος. Ρόσα, Σκάρπα = επίγονοι και μπήκαν όσο μπήκαν μετά.

6 ώρες πριν, Συλλεκτης είπε:

Βρισκεις ομοιοτητες αναμεσα σε Σκαρπα και Μπαρκς σαν σχεδιο και στυλ ιστοριων? :imac:

Εγω ελαχιστα

Στο σχέδιο των Ντακ ναι. Και δεν είμαι ο μόνος. Πολύ το λένε και μέχρι και ο Τερζο το έλεγε.

6 ώρες πριν, Συλλεκτης είπε:

Σαν ογκος ιστοριων μπορει οντως οι αμερικανικες να ηταν παραπανω, αλλα σε θεμα ποιοτητας οι ιταλικες εκλεβαν την παρασταση με διαφορα ανεκαθεν

Απο το '89 και μετα που ο Μπαρκς πηρε μεταγραφη στο ΚΟΜΙΞ, στο ΜΜ απο αμερικανους απεμειναν αναδημοσιευσεις ιστοριων απο Στρομπλ, Μαρι κλπ απο τευχη του '60 και του '70.

Σημασία όμως έχει ότι σε όγκο ήταν πιο πολλές και οπότε το ΜΜ δεν μπορεί να θεωρεί Ιταλικό εντελώς. Ακόμα, δεν διαφωνώ ότι γενικά οι Ιταλικές είναι καλύτερες (όχι πάντα βέβαια) αλλά έχουμε πολύ Αμερικάνικο υλικό. Την εποχή που θα έμπαινε ο Μπαρκς στο ΜΜ νομίζω ότι τότε θα θεωρούνταν πολύ καλά τα τεύχη. Ο Μπαρκς αποχώρηση το '89 γιατί ο Τερζό ήθελε να φτιάξει μια έκδοση με τα άπαντα του αντί της Carl Barks Library της Another Rainbow. 

Επεξεργασία από ΚΟΜΙΞ
  • Like 1
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  31712
  • Group:  Members
  • Topic Count:  12
  • Content Count:  339
  • Reputation:   1155
  • Achievement Points:  343
  • Days Won:  0
  • With Us For:  2779 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  33

3 ώρες πριν, ΚΟΜΙΞ είπε:

Κατά τον ίδιο τον Τερζόπουλου στα αρχικά σχέδια του ήταν μόνο ο Μπαρκς. Ο Ρόσα ήταν ένα πείραμα που τελικά πέρασε σιγά σιγά. Ένας επίγονος. Ο Σκάρπα και ο Καβατσάνο όταν έμπαιναν ήταν πάντα στις κεντρικές (εκτός εάν μου διαφεύγουν 1-2 ιστορίες τους στις συνοδευτικές). Καλά το τι τελικά έγινε το ξέρουμε όλοι αλλά εγώ μιλάω για τις αρχικές βλέψεις του εκδότη. Ότι Μπαρκς = αρχικός στόχος. Ρόσα, Σκάρπα = επίγονοι και μπήκαν όσο μπήκαν μετά.

 

Εχεις τον ακριβη αριθμο των κεντρικων που ειχε ο καθενας?

Διαισθητικα τελειως ο Ροσα (για να μην πιασω τον Μπαρκς που ειναι αυτονοητο) ειχε μακραν περισσοτερες κεντρικες απο Σκαρπα και Καβατζανο μαζι

 

Οι Μπαρκς και Ροσα καθορισαν τον χαρακτηρα του περιοδικου και το περιοδικο ξεκινησε ως μεσο εκδοσης των ιστοριων του Μπαρκς με σωστο χρωματισμο και μεταφραση

 

3 ώρες πριν, ΚΟΜΙΞ είπε:

Σημασία όμως έχει ότι σε όγκο ήταν πιο πολλές και οπότε το ΜΜ δεν μπορεί να θεωρεί Ιταλικό εντελώς. Ακόμα, δεν διαφωνώ ότι γενικά οι Ιταλικές είναι καλύτερες (όχι πάντα βέβαια) αλλά έχουμε πολύ Αμερικάνικο υλικό. Την εποχή που θα έμπαινε ο Μπαρκς στο ΜΜ νομίζω ότι τότε θα θεωρούνταν πολύ καλά τα τεύχη. Ο Μπαρκς αποχώρηση το '89 γιατί ο Τερζό ήθελε να φτιάξει μια έκδοση με τα άπαντα του αντί της Carl Barks Library της Another Rainbow. 

 

Οι αμερικανοι ειναι στην ουσια Μπαρκς και Γκοτφερσον (δεν αναφερω τον Ροσα γιατι βγηκε πολυ πιο μετα) και μετα το χαος

Εχω εκφραστει θετικα για τον Στρομπλ και αλλους αμερικανους, αλλα καλως ή κακως εκεινοι ηταν το filler, οχι το κυριως πιατο.

 

Επισης, ο Μπαρκς δεν δημοσιευοταν τοσο συχνα οσο οι ιταλοι στο ΜΜ και ειναι και λογικο γιατι ειναι ενας, και οι ιταλοι ηταν καμια 10αρια τουλαχιστον εκεινη την εποχη.

  • Like 1
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  25682
  • Group:  Members
  • Topic Count:  146
  • Content Count:  4224
  • Reputation:   26844
  • Achievement Points:  4270
  • Days Won:  10
  • With Us For:  4236 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

3 ώρες πριν, Συλλεκτης είπε:

Εχεις τον ακριβη αριθμο των κεντρικων που ειχε ο καθενας?

Διαισθητικα τελειως ο Ροσα (για να μην πιασω τον Μπαρκς που ειναι αυτονοητο) ειχε μακραν περισσοτερες κεντρικες απο Σκαρπα και Καβατζανο μαζι

 

Οι Μπαρκς και Ροσα καθορισαν τον χαρακτηρα του περιοδικου και το περιοδικο ξεκινησε ως μεσο εκδοσης των ιστοριων του Μπαρκς με σωστο χρωματισμο και μεταφραση

Συγκριτικά όντως έχει ο Ρόσα 34 κεντρικές και οι άλλοι δυο γύρω στις 17-18. Οπότε η διαφορά δεν είναι και τεράστια.... Ο Μπαρκς έχει τις περισσότερες μακράν όμως και από τους 3 μαζί. 

 

Αυτό με τον Μπαρκς το είπα και εγώ πολλές φορές. Ξεκίνησε με τον Μπαρκς μετά ήρθαν οι Επίγονοι. Από ότι θυμήθηκα οι ιστορίες του Ρόσα δεν έμπαιναν όλη την ώρα αλλά σιγά και μαζί με αυτό έμπαιναν και άλλοι επίγονοι. Άλλο το ότι αυτός ξεχώρισε το ξέρουμε όλοι. Δεν σημαίνει όμως ότι οι Καβατσάνο και Σκάρπα δεν είναι σημαντικοί :) Αυτό κιόλας το λένε και οι εκδότες του Zio Paperone και οι δικοί μας. Άλλο τι έκαναν στη συνέχεια που έμεινε λάθος. Και στην τελική το ΚΟΜΙξ μετατράπηκε σε περιοδικό των καλών σχεδιαστών. Και ο Σκάρπα αξίζει την 3η θέση στη σημαντικότητα.

 

Αν το περιοδικό είχε ακόμα την λογική του μπαίνει μόνο Μπαρκς για να έχουμε σε περιοδικό μόνο δική του Βιβλιοθήκη δεν θα είχαμε δει ποτέ Ρόσα, Σκάρπα και γενικά επιγόνους του. Οπότε αρχικά ο χαρακτήρας του περιοδικό καθορίστηκε μόνο από τον Μπαρκς αλλά στην πορεία αυτό άλλαξε. 

4 ώρες πριν, Συλλεκτης είπε:

Οι αμερικανοι ειναι στην ουσια Μπαρκς και Γκοτφερσον (δεν αναφερω τον Ροσα γιατι βγηκε πολυ πιο μετα) και μετα το χαος

Εχω εκφραστει θετικα για τον Στρομπλ και αλλους αμερικανους, αλλα καλως ή κακως εκεινοι ηταν το filler, οχι το κυριως πιατο.

 

Επισης, ο Μπαρκς δεν δημοσιευοταν τοσο συχνα οσο οι ιταλοι στο ΜΜ και ειναι και λογικο γιατι ειναι ενας, και οι ιταλοι ηταν καμια 10αρια τουλαχιστον εκεινη την εποχη.

Μπαρκς και Γκοτφρεντσον είναι οι τοπ. Filler ή όχι έπαιρναν σημαντικό μέρος του περιοδικού. Ο Μπαρκς ήταν ένας αλλά υπήρχε και πρόβλημα ότι οι ιστορίες του ήταν 4 σειρές καρέ οπότε τις κάνανε 3 φορές ώστε να πηγαίνει στο φορμάτ του ΜΜ. Καμιά δεκαριά δεν νομίζω αλλά από το '90 και μετά αυξήθηκαν αρκετά. 

 

 

  • Like 1
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  31712
  • Group:  Members
  • Topic Count:  12
  • Content Count:  339
  • Reputation:   1155
  • Achievement Points:  343
  • Days Won:  0
  • With Us For:  2779 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  33

22 ώρες πριν, ΚΟΜΙΞ είπε:

Συγκριτικά όντως έχει ο Ρόσα 34 κεντρικές και οι άλλοι δυο γύρω στις 17-18. Οπότε η διαφορά δεν είναι και τεράστια.... Ο Μπαρκς έχει τις περισσότερες μακράν όμως και από τους 3 μαζί. 

 

34 ειναι οι κεντρικες μονο, αν βαλεις και τις αλλες παμε τουλαχιστον 50

 

Μετρουσα πριν στο inducks και στο 50 σταματησα αλλα ειχε και αλλες

 

 

22 ώρες πριν, ΚΟΜΙΞ είπε:

 

Αυτό με τον Μπαρκς το είπα και εγώ πολλές φορές. Ξεκίνησε με τον Μπαρκς μετά ήρθαν οι Επίγονοι. Από ότι θυμήθηκα οι ιστορίες του Ρόσα δεν έμπαιναν όλη την ώρα αλλά σιγά και μαζί με αυτό έμπαιναν και άλλοι επίγονοι. Άλλο το ότι αυτός ξεχώρισε το ξέρουμε όλοι. Δεν σημαίνει όμως ότι οι Καβατσάνο και Σκάρπα δεν είναι σημαντικοί :) Αυτό κιόλας το λένε και οι εκδότες του Zio Paperone και οι δικοί μας. Άλλο τι έκαναν στη συνέχεια που έμεινε λάθος. Και στην τελική το ΚΟΜΙξ μετατράπηκε σε περιοδικό των καλών σχεδιαστών. Και ο Σκάρπα αξίζει την 3η θέση στη σημαντικότητα.

 

Αν το περιοδικό είχε ακόμα την λογική του μπαίνει μόνο Μπαρκς για να έχουμε σε περιοδικό μόνο δική του Βιβλιοθήκη δεν θα είχαμε δει ποτέ Ρόσα, Σκάρπα και γενικά επιγόνους του. Οπότε αρχικά ο χαρακτήρας του περιοδικό καθορίστηκε μόνο από τον Μπαρκς αλλά στην πορεία αυτό άλλαξε. 

 

Μπαρκς και Ροσα ειναι μακραν οι σημαντικοτεροι για το ΚΟΜΙΞ με διαφορα απο Σκαρπα ή οποιον αλλον. Δεν λεω οτι οι αλλοι δεν ηταν σημαντικοι γενικα, αλλα δεν ηταν τοσο σημαντικοι για το ΚΟΜΙΞ οσο οι αλλοι 2.

 

22 ώρες πριν, ΚΟΜΙΞ είπε:

Μπαρκς και Γκοτφρεντσον είναι οι τοπ. Filler ή όχι έπαιρναν σημαντικό μέρος του περιοδικού. Ο Μπαρκς ήταν ένας αλλά υπήρχε και πρόβλημα ότι οι ιστορίες του ήταν 4 σειρές καρέ οπότε τις κάνανε 3 φορές ώστε να πηγαίνει στο φορμάτ του ΜΜ. Καμιά δεκαριά δεν νομίζω αλλά από το '90 και μετά αυξήθηκαν αρκετά.

 

Τον χαρακτηρα ενος περιοδικου παντα τον καθοριζουν οι καλυτεροι οχι οι χειροτεροι ή οι μετριοι

 

Οπως για παραδειγμα το ΚΟΜΙΞ Β' αγοραζοταν κυριως λογω του Καστι και αλλων ιταλων μεχρι το 17 (δεν θυμαμαι το ακριβες νουμερο) και τωρα λογω Ροσα, και οχι λογω Βικαρ και Βαν Χορν, ετσι και το ΜΜ αγοραζοταν κυριως λογω Σκαρπα, Καβατζανο κοκ, οχι για τον Στρομπλ και τον Μαρι, ουτε για τον Μπαρκς που εμπαινε μια στις τοσες συγκριτικα με τους ιταλους.

  • Like 1
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  25682
  • Group:  Members
  • Topic Count:  146
  • Content Count:  4224
  • Reputation:   26844
  • Achievement Points:  4270
  • Days Won:  10
  • With Us For:  4236 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

46 λεπτά πριν, Συλλεκτης είπε:

34 ειναι οι κεντρικες μονο, αν βαλεις και τις αλλες παμε τουλαχιστον 50

 

Μετρουσα πριν στο inducks και στο 50 σταματησα αλλα ειχε και αλλες

Μιλάμε μόνο για κεντρικές μόνο :) Αυτές δείχνουν τα τεύχη στα οποία εστιάζεται ο καθένας. Είναι δηλαδή το κέντρο του τεύχους και όχι μια συμπληρωματική ιστορία. 

 

Πριν από 1 ώρα, Συλλεκτης είπε:

Μπαρκς και Ροσα ειναι μακραν οι σημαντικοτεροι για το ΚΟΜΙΞ με διαφορα απο Σκαρπα ή οποιον αλλον. Δεν λεω οτι οι αλλοι δεν ηταν σημαντικοι γενικα, αλλα δεν ηταν τοσο σημαντικοι για το ΚΟΜΙΞ οσο οι αλλοι 2.

Προσωπικά θα έλεγα Μπαρκς είναι ο σημαντικότερος. Μετά αποφάσισαν να μπουν οι επίγονοι και ο Ρόσα έγινε ο δεύτερος με τον Σκάρπα να είναι ο τρίτος. Το θέμα είναι ότι μιλάμε για γενικά και ότι είναι λάθος που δεν μπήκαν στο ΚΟΜΙΞ παραπάνω οι Σκάρπα και Καβατσάνο που αποτελούν τους τοπ τις Ιταλικής σχολής. Μην κοιτάς μόνο στο τι μπήκε. Με τη συζήτηση θέλω να δείξω ότι υπήρχαν και άλλοι σημαντικοί αλλά ο Τερζό έκανε το λάθος να μην τους βάλει περισσότερο στο περιοδικό για να ενισχυθεί περισσότερο και για αυτό το περιοδικό πήρε την κάτω βόλτα. Θα σου κακοφαινόταν να έβλεπες ιστορίες του Σκάρπα αντί του Βίκαρ ή τις ιστορίες της Ούνας;

 

Πριν από 1 ώρα, Συλλεκτης είπε:

Τον χαρακτηρα ενος περιοδικου παντα τον καθοριζουν οι καλυτεροι οχι οι χειροτεροι ή οι μετριοι

Αυτός ο χαρακτήρας έχει αλλάξει όμως γιατί το περιοδικό εστίασε σε Αμερικάνους, Ιταλούς κλπ και υπάρχουν και ιστορίες μέτριων που σημάδεψαν ολόκληρη 100άδα. Δεν μπορούν δυστυχώς να αγνοηθούν διότι είναι η ποσότητα. Ακόμα όσο μιλάμε για τους καλύτερους δεν μπορούμε να μιλάμε μόνο για 2 άτομα. Αλλά για σειρά ατόμων όπως Μπαρκς, Ρόσα, Σκάρπα, Καβατσάνο, Κάστυ, Μοττούρα, Ρότα κλπ Δεν μόνο 2 οι καλοί. Και ακόμα αφού οι καλοί είναι πολλοί τότε ο χαρακτήρας του περιοδικού περιστρέφεται και αλλάζει γύρω από αυτούς. Ακόμα, θα ξαναπω ότι επειδή δεν μπήκαν παραπάνω άτομα που το άξιζαν δεν σημαίνει ότι καλά έκανε ο εκδότης.

Πριν από 1 ώρα, Συλλεκτης είπε:

Οπως για παραδειγμα το ΚΟΜΙΞ Β' αγοραζοταν κυριως λογω του Καστι και αλλων ιταλων μεχρι το 17 (δεν θυμαμαι το ακριβες νουμερο) και τωρα λογω Ροσα, και οχι λογω Βικαρ και Βαν Χορν, ετσι και το ΜΜ αγοραζοταν κυριως λογω Σκαρπα, Καβατζανο κοκ, οχι για τον Στρομπλ και τον Μαρι, ουτε για τον Μπαρκς που εμπαινε μια στις τοσες συγκριτικα με τους ιταλους.

Ο Βίκαρ είχε κάποτε πολύ καλές ιστορίες που τελείωσαν. Τα ΚΟΜΙΞ της Β΄ Περιόδου είχαν την ταυτότητα του το κάθε τεύχος όμως. Μια Κάστυ, μια Μοττούρα, Τζερβάτζιο κλπ Δηλαδή κάθε τεύχος είχε κάθε μοναδικό και καλό. Δεν διαφωνεί κανείς ότι υπόλοιποι που έμπαιναν δεν ήταν καλοί αλλά υπάρχει εξήγηση γιατί πχ ο Βίκαρ και ο Γίππες ήταν έτσι. Τελείωσαν οι καλές τους ιστορίες και πήραν χαρακτήρα συμπληρωματικό.  Για να μην μακρηγορώ, αυτό που θέλω να πω είναι στους νέους Ιταλούς δόθηκε όσο δόθηκε η ευκαιρία να μπουν να γίνουν γνωστοί και να δείξουν την σημαντικότητα (και το άξιζαν). Έτσι έπρεπε αυτό να είχε γίνει πιο πριν και με τον Σκάρπα και τους νεότερους Ιταλούς πιο πριν. 

 

Αυτό λέει και το άρθρο πχ για τον Σκάρπα τότε. Έπρεπε να είχε μπει πιο πριν ώστε το Zio Paperone να "αναπνεύσει" ξανά. Ας μην πούμε συγκεκριμένα τον Σκάρπα αλλά τον Κάστυ. Ο Κάστυ πχ έπρεπε να είχε μπει στο ΚΟΜΙΞ πολύ πιο πριν. Ο χαρακτήρας ενός περιοδικού μπορεί να αλλάξει ή θα αναγκαστεί να αλλάξει. Στην τελική όλοι επίγονοι κάποιου άλλου είναι και επί το πλείστον του Μπαρκς.

  • Like 2
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.