Jump to content
leonidio

Από τον Ισοβίτη στον Παναγιώταρο [?, jungle-report.blogspot.gr, 13/10/2017)

Recommended Posts

Από τον Ισοβίτη στον Παναγιώταρο

 

241499-arkas_nomoskhedia.jpg

 

Για τη συντηρητική μεταστροφή και τη γενικότερη ηθική κατρακύλα του Αρκά έχουν γραφτεί αρκετά καλά άρθρα (ενδεικτικά: Αρκάς: η θλιβερή κατάπτωση μιας μεγαλοφυΐας) και δεν χρειάζεται να ασχοληθούμε εκ νέου.

 

Ο μεγάλος δημιουργός δεν παύει να μας εκπλήσσει. Κάθε φορά που νομίζουμε ότι κάποιο σκίτσο του έχει πιάσει πιάτο, επιστρέφει πάντα με ένα καινούργιο, ακόμη πιο χαμηλής ποιότητας, για να μας διαψεύσει. Όμως το πιο πρόσφατό του είναι η επιτομή της ακροδεξιάς ρητορικής. Για τον Αρκά, όψιμα στρατευμένο πολιτικό γελοιογράφο, ένα νομοσχέδιο-σταθμός για τα ανθρώπινα δικαιώματα, όπως ήταν αυτό για την ταυτότητα φύλου και ένα άλλο νομοσχέδιο για την ιατρική νομιμοποίηση της κάνναβης (με τεκμηριωμένα θεραπευτικές ιδιότητες για συγκεκριμένες ασθένειες), είναι αντιπερισπασμός για τα οικονομικά μέτρα της κυβέρνησης.

 

Αφήνουμε στην άκρη ότι ο Αρκάς ανακάλυψε τη ληστρική πολιτική των μνημονιακών κυβερνήσεων μόλις το 2015, όταν αυτή έχει βυθίσει την κοινωνία στη φτωχοποίηση ήδη από το 2010. Επίσης προσπερνάμε τις φωνές εκείνων που αναπολούν εμμονικά τον παλιό Αρκά, διαμαρτυρόμενοι για την κατρακύλα του καλλιτέχνη. Σαφώς και ο Αρκάς δεν θα δώσει λόγο σε κανέναν για τις πολιτικές του απόψεις και θα συνεχίσει να εκφράζεται όπως αυτός πιστεύει.

 

Άλλωστε η καπιταλιστική κρίση, και ειδικά η περίοδος διαχείρισής της από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ήταν μια καλή ευκαιρία για να πέσουν οι μάσκες όλων μας, δεξιών κι αριστερών, βγάζοντας τον πραγματικό μας εαυτό: τον καλύτερο ή τον χειρότερο. Και η ελευθερία της έκφρασης πρέπει να συνεχίσει να ισχύει για όλους, ακριβώς για να ξεχωρίζει η ήρα από το στάρι και να μην υποκρινόμαστε άλλο μεταξύ μας.

 

Σε αυτό που θέλουμε να σταθούμε είναι στην υποδοχή που επιφύλαξε στο τελευταίο σκίτσο του Αρκά, αυτός εδώ:

 

αρκας παναγιωταρος.jpg

 

Θα αντιτείνει κάποιος ο Αρκάς δεν είναι άμεσα υπεύθυνος για το ποιοι αναπαράγουν και διαφημίζουν τα σκίτσα του, θεωρώντας πως έτσι προμοτάρουν την ατζέντα τους. Άλλωστε οι φασίστες έχουν καπηλευτεί πολύ σημαντικότερα πράγματα από ένα επιεικώς άστοχο σκιτσάκι, για να "δικαιώσουν" τις ιδέες τους.

 

Όταν όμως οι νοσταλγοί του Άουσβιτς ταυτίζονται με ένα σκίτσο του δημιουργού του Ισοβίτη και της Σόου Μπίζνες, τότε ο δημιουργός πρέπει να αναρωτηθεί τι δεν πάει καλά.

 

Ας ευχηθούμε τουλάχιστον ολόψυχα η συνεργασία του να περιοριστεί στο Πρώτο Θέμα και να μην επεκταθεί στον Στόχο και τη Χρυσή Αυγή!

 

Πηγή

  • Like 11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειναι προοδευτικο μετρο η νομιμοποιηση της καναβης και εκεινη η ανοησια που περασαν για το φυλο? :down:

Ας δει ο καθενας ποιες πολιτικες δυναμεις ειναι υπερ των παραπανω, και πειτε μου μετα για προοδους

 

ΥΓ Δεν μπορω να κανω αμεση αναφορα σε κομματα και δεν μπορω να γινω πιο συγκεκριμενος δυστυχως

Edited by Συλλεκτης
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακόμα δεν έχουν χωνέψει ότι ο Αρκάς ποτέ δεν ήταν της ίδιας ... ιδεολογίας με αυτούς. Μας έχουν κουράσει με την κλάψα τους αλλά καταλαβαίνω ότι πονάνε και το σέβομαι.

  • Like 7
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης πάντα ήταν ένα εργαλείο της πολιτικής. 2 κλασικά θέματα ήταν η βασιλική περιουσία και ο ανασχηματισμός.

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως έχει γίνει κάτι διαφορετικό. Οι εφημερίδες που ανέδειξαν το τεχνικό θέμα του επαναπροσδιορισμου φύλου (αλλαγή φύλλου έχουμε στα παιχνίδια με τράπουλες μόνο) είναι οι εφημερίδες της αντιπολίτευσης. Και τώρα οι ίδιες εφημερίδες κατηγορούν για αποπροσανατολισμό.

Edited by totally_wired
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειναι προοδευτικο μετρο η νομιμοποιηση της καναβης και εκεινη η μπουρδα που περασαν για το φυλο? :down:

Ας δει ο καθενας ποιες πολιτικες δυναμεις ειναι υπερ των παραπανω, και πειτε μου μετα για προοδους

 

ΥΓ Δεν μπορω να κανω αμεση αναφορα σε κομματα και δεν μπορω να γινω πιο συγκεκριμενος δυστυχως

 

Ναι, είναι προοδευτικό μέτρο η νομιμοποίηση της χρήσης ΙΑΤΡΙΚΗΣ κάνναβης, κάθως έχει αποδεδειγμένα θετικές επιπτώσεις σε καρκινοπαθείς στο στάδιο χημειοθεραπείας (κατά της ναυτίας και της έλλειψης όρεξης). Χρησιμοποιείται ως αναλγητικό σε νευρογενείς πόνους, κατά αγχωτικών διαταραχών, κατά της επιληψίας και της νευρικής ανορεξίας. Είναι, με λίγα λόγια, αδιαμφισβήτητες οι ευεργετικές ιδιότητες της ιατρικής κάνναβης.

Επίσης, εκείνη η «μπούρδα» από την στιγμή που αφορά ζωές περιθωριοποιημένων συνανθρώπων μας, καλό θα είναι να μην το συζητάς σαν να είσαι στο καφενείο που συχνάζεις.

Γενικά, ο χώρος που επιλέξατε να βγάλετε τα απωθημένα σας είναι ακατάλληλος και ο τρόπος σας απαράδεκτος. Κρίμα για το φόρουμ να γράφονται τέτοια βδελύγματα.

  • Like 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή παρατηρώ μιά εκτροπή στο θέμα, θα ήθελα να παρακαλέσω όλους σας, να διορθώσετε/απαλείψετε τις πολιτικές/προσωπικές νύξεις. Είσαστε όλοι αρκετά ώριμοι ώστε να σχολιάσετε το άρθρο χωρίς τέτοιους ή άλλους μη αποδεκτούς χαρακτηρισμούς. :)

 

Σας ευχαριστώ όλους για την κατανόηση σας. :thanks:

 

:valtnino:

  • Like 12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι, είναι προοδευτικό μέτρο η νομιμοποίηση της χρήσης ΙΑΤΡΙΚΗΣ κάνναβης, κάθως έχει αποδεδειγμένα θετικές επιπτώσεις σε καρκινοπαθείς στο στάδιο χημειοθεραπείας (κατά της ναυτίας και της έλλειψης όρεξης). Χρησιμοποιείται ως αναλγητικό σε νευρογενείς πόνους, κατά αγχωτικών διαταραχών, κατά της επιληψίας και της νευρικής ανορεξίας. Είναι, με λίγα λόγια, αδιαμφισβήτητες οι ευεργετικές ιδιότητες της ιατρικής κάνναβης.

 

Οι θετικες επιπτωσεις θα ειναι για καθε κυβερνηση οταν συμβει και η νομιμοποιηση της κανναβης γενικα, και η ανεργη νεολαια θα πινει την φουντα της αντι να ασχολειται με τους απατεωνες που μας εφεραν μεχρι εδω.

 

Φαινεται το δικαιωμα στην μαστουρα ιεραρχειται πιο ψηλα απο το δικαιωμα στην εργασια.

 

Επίσης, εκείνη η «μπούρδα» από την στιγμή που αφορά ζωές περιθωριοποιημένων συνανθρώπων μας, καλό θα είναι να μην το συζητάς σαν να είσαι στο καφενείο που συχνάζεις.

 

Το σχολιο μου αφορα τους εμπνευστες του νομοσχεδιου, που ενω τσακιζουν καθε εννοια κοινωνικου δικαιωματος, πουλανε φτηνο προοδευτισμο με τετοια νομοσχεδια, oχι τους ΛΟΑΤΚΙ.

Αντιστοιχα τερτιπια εκανε και η προηγουμενη κυβερνηση-νυν μειζονα αντιπολιτευση, αλλωστε ολα αυτα τα ''προοδευτικα'' νομοσχεδια ειναι made in USA και made in EU.

 

Θυματα αυτης της επιθεσης που ζουμε απο το '10 και μετα ειναι φυσικα και η πλειονοτητα της ΛΟΑΤΚΙ κοινοτητας.

Οσοι ανηκουν στο λαο ανεξαρτητα απο τον σεξ. προσανατολισμο τους πληττονται απο την ''προοδευτικη'' κυβερνηση, αλλα φαινεται ο ανθρωπισμος τους εχει πολυ στενα ορια, καθως δεν νοιαζονται για την απασχοληση, την προνοια, την παιδεια κλπ και αλλα που εχουν καταργησει.

 

Γενικά, ο χώρος που επιλέξατε να βγάλετε τα απωθημένα σας είναι ακατάλληλος και ο τρόπος σας απαράδεκτος. Κρίμα για το φόρουμ να γράφονται τέτοια βδελύγματα.

 

Οι εμεις ποιοι ειμαστε?

Edited by Συλλεκτης
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή παρατηρώ μιά εκτροπή στο θέμα, θα ήθελα να παρακαλέσω όλους σας, να διορθώσετε/απαλείψετε τις πολιτικές/προσωπικές νύξεις. Είσαστε όλοι αρκετά ώριμοι ώστε να σχολιάσετε το άρθρο χωρίς τέτοιους ή άλλους μη αποδεκτούς χαρακτηρισμούς. :)

 

Σας ευχαριστώ όλους για την κατανόηση σας. :thanks:

 

:valtnino:

 

Μια παρατηρηση: ειναι απολυτα σεβαστη αυτη η παρακληση, απλως υπαρχει ενα κενο στους κανονες εδω, γιατι απο την μια δεν επιτρεπονται οι πολιτικες αναφορες, απο την αλλη ειναι ενα αρθρο πολιτικου περιεχομενου οποτε αναγκαστικα πρεπει να γινει αναφορα στην πολιτικη

 

Αυτο δεν αποτελει μομφη στην διαχειριση ή τον topic creator φυσικα

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια παρατηρηση: ειναι απολυτα σεβαστη αυτη η παρακληση, απλως υπαρχει ενα κενο στους κανονες εδω, γιατι απο την μια δεν επιτρεπονται οι πολιτικες αναφορες, απο την αλλη ειναι ενα αρθρο πολιτικου περιεχομενου οποτε αναγκαστικα πρεπει να γινει αναφορα στην πολιτικη

 

Αυτο δεν αποτελει μομφη στην διαχειριση ή τον topic creator φυσικα

 

Φτιαξε μπλογκ, γραψε εκει τις πολιτικες σου αποψεις(ανωνυμα), βαλε στο τελος μια παρομοιωση για τον Γκουφυ και μετα ανεβασε το εδω ως αρθρογραφια σχετικη με τα κομικς. :)

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια παρατηρηση: ειναι απολυτα σεβαστη αυτη η παρακληση, απλως υπαρχει ενα κενο στους κανονες εδω, γιατι απο την μια δεν επιτρεπονται οι πολιτικες αναφορες, απο την αλλη ειναι ενα αρθρο πολιτικου περιεχομενου οποτε αναγκαστικα πρεπει να γινει αναφορα στην πολιτικη

 

Αλιεύονται, καταλογογραφούνται, παρατίθενται, όλα τα άρθρα που βρίσκουν τα μέλη και έχουν μια σχέση με κόμικς και κινούμενα σχέδια. Είτε είναι σοβαρά, είτε είναι της πλάκας. Είτε είναι επιφανειακά, είτε έχουν βάθος. Στόχος είναι κατ'αρχάς η καταγραφή και η παράθεση. Ευχής έργον η συζήτηση/ανάλυση/κουβέντα. Πάντα όμως μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια (όχι πολιτικές συζητήσεις, όχι αθλητικές συζητήσεις)

 

Εάν τώρα κάτι δε γίνεται να συζητηθεί σοβαρά χωρίς να καταφύγει κανείς σε πολιτική συζήτηση, τότε η συζήτηση δεν γίνεται. Ο λόγος που αυτολογοκρίνομαι εδώ μέσα σε όλα (πλην 1-2 προ καιρού) τα άρθρα γύρω από τις πρόσφατες δουλειές του Αρκά. Κρίνω πως μόνο με πολιτικούς όρους μπορώ να την κάνω προσωπικά, άρα τα διαβάζω και δεν τα σχολιάζω εδώ μέσα :)

 

:cheers5:

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φτιαξε μπλογκ, γραψε εκει τις πολιτικες σου αποψεις(ανωνυμα), βαλε στο τελος μια παρομοιωση για τον Γκουφυ και μετα ανεβασε το εδω ως αρθρογραφια σχετικη με τα κομικς. :)

Αυτο ακριβως. Πού καταντησαμε....

 

Γυριζω σπιτι, και βλεπω στις νεες καταχωρησεις αλλο ενα αρθρο/τοπικ με θεμα τον "Αρκά". Ε, λεω, παλι καποιος αρθρογραφος σε καποια εφημεριδα θα καταφερεται εναντιον του γνωστου κομιστα και των αποψεων του. Το διαβαζω το κειμενο. Συμφωνω, διαφωνω, το ολοκληρωνω παντως. Μετα, ανεβαινω ξανα πανω στην κορυφη του αρθρου να δω ποιος ανθρωπος ειναι αυτος που εγραψε οτι εγραψε τελος παντων. Και διαβαζω αυτο

 

" Ανώνυμος, jungle-report.blogspot.gr "

 

θεωρω οτι το πραγμα εχει ξεφυγει τελειως. Αμα εχουμε φτασει στο σημειο να αναπαραγουμε τα λογια ενος ΑΝΩΝΥΜΟΥ, σε καποιο JUNGLE REPORT BLOGSPOT, τοτε καληνυχτα φορουμ. Και οι 100 ανθρωποι που ψηφισαν για MOY, πολλοι μας ειναι. Αντε του χρονου και χειροτερα.

 

:shootme:

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε christs το άρθρο δεν είναι κάποιου ανώνυμου. Είναι του blogger ονόματι SFY. Τι εστί SFY; Ότι και "Αρκάς". Θες φωτογραφία του; Όταν δούμε μία του Αρκά, ίσως παρουσιάσει και ο SFY μία δικιά του. Θέλω να πω δηλαδή ότι σε άρθρο για κάποιον ονόματι "Αρκάς" να θέτουμε θέμα ανωνυμίας είναι κάπως παράδοξο. :)

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 14/10/2017 στο 12:22 ΜΜ, totally_wired είπε:

Ο αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης πάντα ήταν ένα εργαλείο της πολιτικής. 2 κλασικά θέματα ήταν η βασιλική περιουσία και ο ανασχηματισμός.

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως έχει γίνει κάτι διαφορετικό. Οι εφημερίδες που ανέδειξαν το τεχνικό θέμα του επαναπροσδιορισμου φύλου (αλλαγή φύλλου έχουμε στα παιχνίδια με τράπουλες μόνο) είναι οι εφημερίδες της αντιπολίτευσης. Και τώρα οι ίδιες εφημερίδες κατηγορούν για αποπροσανατολισμό.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 14/10/2017 στο 10:29 ΠΜ, leonidio είπε:

Από τον Ισοβίτη στον Παναγιώταρο

 

241499-arkas_nomoskhedia.jpg

 

Για τη συντηρητική μεταστροφή και τη γενικότερη ηθική κατρακύλα του Αρκά έχουν γραφτεί αρκετά καλά άρθρα (ενδεικτικά: Αρκάς: η θλιβερή κατάπτωση μιας μεγαλοφυΐας) και δεν χρειάζεται να ασχοληθούμε εκ νέου.

 

Ο μεγάλος δημιουργός δεν παύει να μας εκπλήσσει. Κάθε φορά που νομίζουμε ότι κάποιο σκίτσο του έχει πιάσει πιάτο, επιστρέφει πάντα με ένα καινούργιο, ακόμη πιο χαμηλής ποιότητας, για να μας διαψεύσει. Όμως το πιο πρόσφατό του είναι η επιτομή της ακροδεξιάς ρητορικής. Για τον Αρκά, όψιμα στρατευμένο πολιτικό γελοιογράφο, ένα νομοσχέδιο-σταθμός για τα ανθρώπινα δικαιώματα, όπως ήταν αυτό για την ταυτότητα φύλου και ένα άλλο νομοσχέδιο για την ιατρική νομιμοποίηση της κάνναβης (με τεκμηριωμένα θεραπευτικές ιδιότητες για συγκεκριμένες ασθένειες), είναι αντιπερισπασμός για τα οικονομικά μέτρα της κυβέρνησης.

 

Αφήνουμε στην άκρη ότι ο Αρκάς ανακάλυψε τη ληστρική πολιτική των μνημονιακών κυβερνήσεων μόλις το 2015, όταν αυτή έχει βυθίσει την κοινωνία στη φτωχοποίηση ήδη από το 2010. Επίσης προσπερνάμε τις φωνές εκείνων που αναπολούν εμμονικά τον παλιό Αρκά, διαμαρτυρόμενοι για την κατρακύλα του καλλιτέχνη. Σαφώς και ο Αρκάς δεν θα δώσει λόγο σε κανέναν για τις πολιτικές του απόψεις και θα συνεχίσει να εκφράζεται όπως αυτός πιστεύει.

 

Άλλωστε η καπιταλιστική κρίση, και ειδικά η περίοδος διαχείρισής της από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ήταν μια καλή ευκαιρία για να πέσουν οι μάσκες όλων μας, δεξιών κι αριστερών, βγάζοντας τον πραγματικό μας εαυτό: τον καλύτερο ή τον χειρότερο. Και η ελευθερία της έκφρασης πρέπει να συνεχίσει να ισχύει για όλους, ακριβώς για να ξεχωρίζει η ήρα από το στάρι και να μην υποκρινόμαστε άλλο μεταξύ μας.

 

Σε αυτό που θέλουμε να σταθούμε είναι στην υποδοχή που επιφύλαξε στο τελευταίο σκίτσο του Αρκά, αυτός εδώ:

 

αρκας παναγιωταρος.jpg

 

Θα αντιτείνει κάποιος ο Αρκάς δεν είναι άμεσα υπεύθυνος για το ποιοι αναπαράγουν και διαφημίζουν τα σκίτσα του, θεωρώντας πως έτσι προμοτάρουν την ατζέντα τους. Άλλωστε οι φασίστες έχουν καπηλευτεί πολύ σημαντικότερα πράγματα από ένα επιεικώς άστοχο σκιτσάκι, για να "δικαιώσουν" τις ιδέες τους.

 

Όταν όμως οι νοσταλγοί του Άουσβιτς ταυτίζονται με ένα σκίτσο του δημιουργού του Ισοβίτη και της Σόου Μπίζνες, τότε ο δημιουργός πρέπει να αναρωτηθεί τι δεν πάει καλά.

 

Ας ευχηθούμε τουλάχιστον ολόψυχα η συνεργασία του να περιοριστεί στο Πρώτο Θέμα και να μην επεκταθεί στον Στόχο και τη Χρυσή Αυγή!

 

Πηγή

Πολλοί δέν έχουν καταλάβει, οτι η κρίση, προήρθε από τις δικές μας επιλογές ως σύνολο. Η τελευταία κυβέρνηση, επιλέχθηκε βάση δημοκρατικών μεθόδων, όπως άλλωστε καί οι προηγούμενες. Κανείς τους όπως, και μεγάλο μέρος του κόσμου δέν μπόρεσε ή δεν ήθελε, να κάνει κάτι γιά αυτό το χαλι της ελληνικής οικονομίας. Το αποτέλεσμα, είναι γνωστό .Όμως, το στομάχι δεν καταλαβαίνει από λόγια ούτε, η άδεια κατσαρόλα. Έτσι κάποιοι άλλοι, δυστυχώς το εκμεταλλεύονται δεόντως και αυτό είναι το τρομερό. Αν η κατάσταση, δεν αλλάξει τότε, μάς περιμένουν πολύ χειρότερα. Τώρα όσον αφορά, τον συγκεκριμένο αρτιστα,θα έπρεπε να αντιδράσει σε εκείνους, που ταυτίζουν σχέδια του με το όνειρο τους για αναθέρμανση τών φούρνων ανθρωπινης σάρκας. Αν δεν το κάνει, τότε μποϊκοτάρισμα στά τεύχη του.

Edited by ΤασίαΚούτ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό που με προβληματίζει, αναφορικά με τον κατήφορο του Αρκά, είναι πως οι σε μεγάλο βαθμό οι αντιδράσεις υπέρ ή κατά της θλιβερής μεταστροφής του καλλιτέχνη μπαίνουν αυτόματα και αναπόδραστα, πλην όμως εσφαλμένα, κάτω από την ομπρέλα της πολιτικής αντιπαράθεσης. Και εξηγούμαι:

Είτε συμφωνεί είτε διαφωνεί κανείς μαζί του, είναι *γεγονός* ότι μέχρι το 2015 δεν ασχολούνταν με την πολιτική γελοιογραφία. Στην αρχή βέβαια οι γαλάζιοι αναγνώστες του προσπάθησαν να πείσουν πως ο Αρκάς πάντα ήταν πολιτικός, αντί να αποδεχτούν κάτι αυταπόδεικτο στις δημόσιες επ' αυτού συζητήσεις.

Είτε συμφωνεί είτε διαφωνεί κανείς μαζί του, είναι *γεγονός* ότι τάχθηκε ξεκάθαρα υπέρ του κόμματος της μείζονος αντιπολίτευσης, ή καλύτερα, κατά του κυβερνόντος κόμματος: ΠΡΟΣΟΧΗ: του κόμματος, όχι της κυβέρνησης γενικά, ως φορέα εξουσίας αόριστα και διαχρονικά. Οι γαλάζιοι αναγνώστες βέβαια προσπάθησαν να πείσουν πως ο Αρκάς, όπως κάθε γελοιογράφος και σατιρικός κωμικός, οφείλει να καυτηριάζει την κάθε εξουσία, άρα αυτό γίνεται και στη συγκεκριμένη περίπτωση, χωρίς καμία στόχευση ή εμμονή...

Ε, μετά αρχίσανε τα πιο έντονα δείγματα, οι αποδοκιμαστικές αναφορές σε αριστερούς, η αντιγραφή (ή μερικές φορές και υποκίνηση) της ατζέντας της αντιπολίτευσης στα σκίτσα του, άμεσος σχολιασμός συζητήσεων στη Βουλή ή συνεντεύξεων ή δηλώσεων ή νομοσχεδίων προς ψήφιση, ε ήρθε και η στήριξη στην συγκέντρωση των "Παραιτηθείτε" με τρία σκίτσα back to back, ήρθε και η συνεργασία με το Θέμα, πλέον είναι κοινώς αποδεκτό ότι ο Αρκάς είναι ένας πολιτικοποιημένος, στρατευμένος με την κακή του όρου έννοια, γελοιογράφος, με συγκεκριμένη πολιτική-κομματική ταυτότητα.

Δε θα κρίνω την ανεκτικότητα του καθενός στη συγκεκριμένη κίνηση, ούτε το (λογικό σε μεγάλο βαθμό) γεγονός ότι όσοι συμφωνούν με την πολιτική άποψη που εκφράζει ο Αρκάς, ίσως όχι απλά δεν ενοχλήθηκαν αλλά ίσα-ίσα ενθουσιάστηκαν κιόλας από τη συγκεκριμένη επιλογή του καλλιτέχνη - και όλα αυτά αποτελούν σε μεγάλο βαθμό κομμάτι της πολιτικής συζήτησης, που προσπαθώ να αποφύγω, να μην κρίνω δηλαδή γιατί, κατά τη γνώμη μου πάντα, η επιλογή αυτή του Αρκά είναι σαθρή.

 

Αυτό που με προβληματίζει, λοιπόν, όπως ξεκίνησα να λέω, είναι πως, θολωμένοι από την πολιτική διάσταση του ζητήματος, οι απόψεις συνήθως επί του θέματος συμπορεύονται με τις πολιτικές προτιμήσεις του καθενός, ενώ νομίζω πως είναι (ή θα έπρεπε να είναι; ) κοινά αποδεκτό πως είναι λογικό να ενοχληθεί το fanbase ενός δημιουργού που αλλάζει τόσο έντονα ύφος, που "βρωμίζει" την (ανεξάρτητη από πολιτική γελοιογραφία) πορεία τόσων χρόνων, με τόσο έντονο και απροκάλυπτο τρόπο. Διαβάζω "τους τσούζει, τους πονάει, γι' αυτό τα λένε". Μπορεί να ισχύει για πολύ κόσμο αυτό το σχόλιο. Κάποιος όμως που γράφει κάτι τέτοιο και αντιμετωπίζει τόσο μονοδιάστατα το ζήτημα, πιστεύοντας ότι αυτός είναι ο μόνος λόγος να ενοχληθεί κάποιος από την κατρακύλα ενός πάλαι ποτέ κορυφαίου καλλιτέχνη, αποφεύγοντας να θίξω δείκτες νοημοσύνης, σίγουρα το αντιμετωπίζει επιπόλαια και σίγουρα είναι κάποιος που αγόραζε ούτως ή άλλως Πρώτο Θέμα, που θα πήγαινε ούτως ή άλλως στους Παραιτηθείτε, που θα αναπαρήγαγε ούτως ή άλλως αυτήν τη δεξιά ρητορική καφενείου που αναπαράγει ο Αρκάς το τελευταίο διάστημα... 

Edited by JohnnyMZ
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 15/10/2017 στο 7:19 ΜΜ, Kurdy Malloy είπε:

Φίλε christs το άρθρο δεν είναι κάποιου ανώνυμου. Είναι του blogger ονόματι SFY. Τι εστί SFY; Ότι και "Αρκάς". Θες φωτογραφία του; Όταν δούμε μία του Αρκά, ίσως παρουσιάσει και ο SFY μία δικιά του. Θέλω να πω δηλαδή ότι σε άρθρο για κάποιον ονόματι "Αρκάς" να θέτουμε θέμα ανωνυμίας είναι κάπως παράδοξο. :)

Προφανώς και δεν ακουμπήσες το πνεύμα των γραφόμενων μου. Έθεσα θέμα αναπαραγωγής (πλέον) απόψεων ανώνυμων στο φόρουμ, όχι το αν ο τάδε ανώνυμος μπορεί να κριτικάρει τον κάθε αρκα. Κοινώς, θέμα τρόπου λειτουργίας εδώ. Μας ενοχλεί το αν θα φαίνονται η όχι η κουβεντουλα για τα ντισνευ ή θα είναι κρυμμένη σε μια λέσχη, αλλά να εμφανίζονται οι SFY στην αρχική σελίδα είναι κομπλέ. Εδώ, διαφωνούμε. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/11/2017 στο 7:22 ΜΜ, JohnnyMZ είπε:

Αυτό που με προβληματίζει, λοιπόν, όπως ξεκίνησα να λέω, είναι πως, θολωμένοι από την πολιτική διάσταση του ζητήματος, οι απόψεις συνήθως επί του θέματος συμπορεύονται με τις πολιτικές προτιμήσεις του καθενός, ενώ νομίζω πως είναι (ή θα έπρεπε να είναι; ) κοινά αποδεκτό πως είναι λογικό να ενοχληθεί το fanbase ενός δημιουργού που αλλάζει τόσο έντονα ύφος, που "βρωμίζει" την (ανεξάρτητη από πολιτική γελοιογραφία) πορεία τόσων χρόνων, με τόσο έντονο και απροκάλυπτο τρόπο. Διαβάζω "τους τσούζει, τους πονάει, γι' αυτό τα λένε". Μπορεί να ισχύει για πολύ κόσμο αυτό το σχόλιο. Κάποιος όμως που γράφει κάτι τέτοιο και αντιμετωπίζει τόσο μονοδιάστατα το ζήτημα, πιστεύοντας ότι αυτός είναι ο μόνος λόγος να ενοχληθεί κάποιος από την κατρακύλα ενός πάλαι ποτέ κορυφαίου καλλιτέχνη, αποφεύγοντας να θίξω δείκτες νοημοσύνης, σίγουρα το αντιμετωπίζει επιπόλαια και σίγουρα είναι κάποιος που αγόραζε ούτως ή άλλως Πρώτο Θέμα, που θα πήγαινε ούτως ή άλλως στους Παραιτηθείτε, που θα αναπαρήγαγε ούτως ή άλλως αυτήν τη δεξιά ρητορική καφενείου που αναπαράγει ο Αρκάς το τελευταίο διάστημα... 

 

Αυτοι που αναφερεις στο μαυρισμενο ειναι μια ισχνη μειοψηφια.

 

Ο πολεμος ή η υπερασπιση του Αρκα εντασσονται στον επικοινωνιακο ιντερνετικο πολεμο μεταξυ των δυο μεγαλων κομματων.

Δεν αμφιβαλλω οτι πιθανον ο Αρκας οντως να εχει ενταχθει σε ενα συγκεκριμενο χωρο. Αλλα και η πλειοψηφια των κατηγορων του ειναι και αυτοι ενταγμενοι σε εναν χωροπου οντως τους ''τσουζει'' ο Αρκας γιατι τον κριτικαρει αυτο το χωρο.

Οπως και πολλοι απο τους νεοφωτιστους οπαδους του ειναι μελη του τωρινου χωρου του Αρκα

 

Δεν ειναι αθωα το τι γραφονται στα επισημα μεσα ή ακομα και σε σχολια στο ιντερνετ. Τα μεγαλα κομματα εχουν αποδεδειγμενα ανθρωπους που κανουν προπαγανδα μεσω του νετ με διαφορα προφιλ στο FB, και σε αλλες σελιδες.

 

Το πραγματικο προβλημα ειναι η πτωση της καλλιτεχνικης αξιας του εργου του. Απλως ανεβαζει μια κοπυ πειστ εικονα στην οποια αλλαζει καθε φορα το κειμενο, και προσπαθει να περασει ατσαλα και δασκαλιστικα την γνωμη του για την επικαιροτητα, σαν γελοιογραφος τριτης κατηγοριας. Μου εχουν λειψει οι εποχες που ανεπτυσσε τα αστεια και τα μηνυματα του σε περισσοτερα του ενος καρε.

 

Ο Αρκας ποτε δεν μου ειχε φανει ''προοδευτικος'' ουτε θεωρω το ΠΘ περισσοτερο καθεστωτικο απο το Εθνος ή την Ελευθεροτυπια, οποτε η στροφη του αυτη καθ'εαυτη με αφηνει αδιαφορο, γιατι δε θεωρω οτι εχουν διαφορες οι 2 μεγαλοι μεταξυ τους.

 

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά, καλησπέρα σας και καλή εβδομάδα. Διάβασα με προσοχή ,και το κείμενο, αλλά και τις απόψεις των φίλων μου•και κατέληξα στα εξής συμπεράσματα.

1)Καθένας,έχει το δικαίωμα να εκφράζει, την γνώμη του.Το ζήτημα, είναι το πώς, την εκφράζει.

2)Ο συγκεκριμένος κομιστας ουδέποτε, κατά το παρελθόν, δεν έδειξε προτίμηση, ή σε ενα συγκεκριμένο κόμμα ή, σε κάποια συγκεκριμένη ιδεολογία. Το μόνο, που έκανε ήταν να φιλοσοφεί τα πράγματα, με το δικό του καυστικό, χιούμορ.

3)Ένας καλλιτέχνης ,έχει το δικαίωμα να κρίνει και τα κακώς κείμενα, της πολιτείας στην οποία ζει,και δραστηριοποιείται.  Οπως επείσης, και να θετει πραγματα με αληθινή ωριμότητα και με μεστοτητα. Άλλωστε, ποιός θα του το απαγορεύσει και γιατί;Τι είναι ο Αρκάς; Κανένας υποδικος, του οποίου του απαγόρευσαν, να εκφράζει ελεύθερα την γνωμη του για οτιδήποτε, που αφορά και προβληματίζει την κοινωνία; Ή, κανένας τζουτζες ,που ο ρόλος του είναι να σαχλαμαριζει,και να κάνει τους άλλους να γελούν ;•Και στην τελική, γιατί να τον περιορίσουμε σε έναν άχαρο ,και ανουσιο ρόλο στο να σχεδιάζει χαρακτήρες άσχετους,και αδιάφορους, με την πραγματική ζωή;Που το μονο που κάνουν,ειναι να πετούν ατάκες για πλάκα; Όπως έγραψα, σε προηγούμενα ποστ τα κόμικ ,δεν είναι μονάχα για να χαλαρωνουμε.Ούτε ,είναι μια συνεχής, παιδική χαρά. Είναι, και προβληματισμός είναι, και δίδαγμα. Αν ένας χαρακτήρας, δεν συνάδει με την εποχή και με τις οποίες, προκλήσεις τότε πεθαίνει. Αλήθεια, ο Αρκάς το κατάλαβε αυτό και συνεπώς, αρνήθηκε να σχεδιάζει μονάχα, για να ευχαριστεί. Ο άνθρωπος, δεν θέλει να ζεί στον κόσμο του ,ούτε και οι χαρακτήρες του και καλά κάνει. Έτσι, με αυτό το τρόπο αναβαθμίζεται και ο ρόλος, των κόμιξ.

4)Αν κάποιοι, χρησιμοποιούν τα σκίτσα του σε ιστοσελίδες αμφιβόλου πολιτικής ποιότητας, τότε  ο Αρκας θα πρέπει να αντιδράσει. Διότι, είναι κρίμα να αμαυρώνεται, το έργο του.

5)Ποτέ, η αλήθεια δεν ήταν αρεστή. Όμως, με τον τρόπο της κάνει καλό. Το ίδιο, κάνει και ο Αρκάς. Αν αυτό, δεν αρέσει σε άλλους τότε, πολύ απλά μην διαβάσουν τα τεύχη του.Άλλωστε, στον κόσμο των Κόμιξ, υπάρχουν πολλές επιλογές. Διότι η ζωή φίλοι μου ,δεν είναι μονάχα, γλυκές στιγμές. Είναι, και σύνολο προκλήσεων, που πρέπει να αντιμετωπιστο'υν.

Ευχαριστώ.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/11/2017 στο 10:22 ΜΜ, Συλλεκτης είπε:

 

Αυτοι που αναφερεις στο μαυρισμενο ειναι μια ισχνη μειοψηφια.

 

Ο πολεμος ή η υπερασπιση του Αρκα εντασσονται στον επικοινωνιακο ιντερνετικο πολεμο μεταξυ των δυο μεγαλων κομματων.

Δεν αμφιβαλλω οτι πιθανον ο Αρκας οντως να εχει ενταχθει σε ενα συγκεκριμενο χωρο. Αλλα και η πλειοψηφια των κατηγορων του ειναι και αυτοι ενταγμενοι σε εναν χωροπου οντως τους ''τσουζει'' ο Αρκας γιατι τον κριτικαρει αυτο το χωρο.

Οπως και πολλοι απο τους νεοφωτιστους οπαδους του ειναι μελη του τωρινου χωρου του Αρκα

 

Δεν ειναι αθωα το τι γραφονται στα επισημα μεσα ή ακομα και σε σχολια στο ιντερνετ. Τα μεγαλα κομματα εχουν αποδεδειγμενα ανθρωπους που κανουν προπαγανδα μεσω του νετ με διαφορα προφιλ στο FB, και σε αλλες σελιδες.

 

Το πραγματικο προβλημα ειναι η πτωση της καλλιτεχνικης αξιας του εργου του. Απλως ανεβαζει μια κοπυ πειστ εικονα στην οποια αλλαζει καθε φορα το κειμενο, και προσπαθει να περασει ατσαλα και δασκαλιστικα την γνωμη του για την επικαιροτητα, σαν γελοιογραφος τριτης κατηγοριας. Μου εχουν λειψει οι εποχες που ανεπτυσσε τα αστεια και τα μηνυματα του σε περισσοτερα του ενος καρε.

 

Ο Αρκας ποτε δεν μου ειχε φανει ''προοδευτικος'' ουτε θεωρω το ΠΘ περισσοτερο καθεστωτικο απο το Εθνος ή την Ελευθεροτυπια, οποτε η στροφη του αυτη καθ'εαυτη με αφηνει αδιαφορο, γιατι δε θεωρω οτι εχουν διαφορες οι 2 μεγαλοι μεταξυ τους.

 

Σωστός.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.