Μετάβαση στο περιεχόμενο

Προτεινόμενες Καταχωρήσεις


  • Member ID:  12189
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  848
  • Content Count:  3050
  • Reputation:   41670
  • Achievement Points:  3061
  • Days Won:  28
  • With Us For:  5136 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  51

Ελληνικά κόμικς στο... μετρό του Πεκίνου;

 

komik-630.jpg

«ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΒΥΘΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑΣ» on line comic-μυθιστόρημα στα μανδαρινικά

 

Πώς θα αντιδρούσατε αν σας έλεγαν ότι στο μετρό του Πεκίνου, στην καρδιά του Χειμώνα, σε ώρα αιχμής, εκατομμύρια στριμωγμένοι επιβάτες ταξιδεύουν, μέσα από τα κινητά τους, σε μια άλλη πραγματικότητα, τόσο όμορφη για να είναι αληθινή, τόσο φωτεινή  και τόσο φιλόξενη για να είναι πραγματική, στη φύση του Ιονίου Πελάγους;

 

Αυτή τη μοναδική εμπειρία σκοπεύει να προσφέρει στους κινέζους φίλους των κόμικς (manhua), η μη κερδοσκοπική AΛΑΣ PLAYFUL MEDIA, με την έκδοση του δωρεάν on line comic-μυθιστορήματος ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΒΥΘΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑΣ, στα μανδαρινικά.

 

Πρόκειται για την ομάδα που στην προ-ολυμπιακών αγώνων Ελλάδα, είχε την ιδέα να δημιούργησει την LOOKOUT, τη μεγαλύτερων διαστάσεων δημόσια photo art gallery, που είδαμε ποτέ στη χώρα μας.  800 φωτογραφικά έργα από γνωστούς και άγνωστους δημιουργούς, από 41 χώρες, έντυναν για 11 συνεχόμενες νύχτες τις προσόψεις 17 εμβληματικών κτιρίων, επαναπροσδιορίζοντας την έννοια της τέχνης σε δημόσιο χώρο (public art) και στέλνοντας παντού το μήνυμα ότι η Αθήνα ως ένας ζωντανός κανβάς ανήκει σε όλους.

 

Κινούμενη στο ίδιο πλαίσιο εκδημοκρατισμού και συμμετοχικότητας αλλά με περισσότερο χιούμορ και παιγνιώδη διάθεση  η ΑΛΑΣ βάζει πλώρη για την Κίνα, την μεγαλύτερη αγορά κινητής τηλεφωνίας και τεχνολογίας αιχμής.

 

“Έχουμε χρέος να ομορφύνουμε τη ζωή των νέων κινέζων - των ανθρώπων που θα ορίζουν τον πλανήτη του αύριο”, λέει ο Γιάννης Σκουρογιάννης, ο επί 18 έτη καλλιτεχνικός διευθυντής της AΛΑΣ.

 

“Κάθε βδομάδα και για έναν ολόκληρο χρόνο, θα ανεβάζουμε ένα καινούργιο επεισόδιο στα κινεζικά social media. Με αυτόν τον τρόπο, οι περιπέτειες των ηρώων μας θα κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον του αναγνώστη. Ως ενεργός δέκτης, πλέον, ο αναγνώστης θα συμμετέχει διαβάζοντας τη ΔΙΚΗ ΤΟΥ ιστορία κόμικς”, σημειώνει ο κ. Σκουρογιάννης, θυμίζοντας ποιες είναι οι πραγματικές δυνατότητες της ηλεκτρονικής μας εποχής.

 

Αξιοποιώντας την πρόσφατη τάση εξωστρέφειας της Κίνας, την πλούσια κινέζικη κουλτούρα κόμικς και την αγάπη των  κινέζων για την ελληνική φύση - το σημαντικότερο συγκριτικό πλεονέκτημα της χώρας μας - το ΤΑΞΙΔΙ σκοπεύει να φέρει πιο κοντά τους δύο  πανάρχαιους πολιτισμούς, μέσα από μια νέα προσέγγιση του πάλαι ποτέ “Δρόμου του Μεταξιού”.

 

komik1.jpg

 

Το ΤΑΞΙΔΙ διαδραματίζεται στη σύγχρονη εποχή και αφορά στη φιλία δύο νέων, ενός Κινέζου και ενός Κεφαλλονίτη, ενώ προσπαθούν να λύσουν ένα περιβαλλοντολογικό μυστήριο που ταλανίζει τα νησιά του Ιονίου. Μυθιστόρημα ενηλικίωσης αλλά και ντετέκτιβ στόρυ με στοιχεία φαντασίας, το ΤΑΞΙΔΙ αγγίζει οικουμενικά θέματα, όπως παγκοσμιοποίηση, διαφορετικότητα, άνθρωπος και περιβάλλον.

 

Το σενάριο υπογράφει ο Γιάννης Σκουρογιάννης και την επιμέλεια ο interactive storyteller Yiming Niu. Οι έλληνες δημιουργοί comics που συνέβαλαν στα δοκιμαστικά, είναι η Δανάη Κηλαηδόνη (DaΝi), ο Μάνος Λαγουβάρδος, ο Στάθης Πετρόπουλος, η Αγγελική Σαλαμαλίκη και ο Πέτρος Χριστούλιας. 

 

komik.jpgkomik.jpg

 

Απευθυνόμενο σε ηλικίες εξοικειωμένες με τον κινηματογράφο και τα κόμικς, τα social media και τα video games, το ΤΑΞΙΔΙ θα αξιοποιεί και τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία της Εικονικής Πραγματικότητας (VR).

 

“Στα έξτρα επεισόδια VR, οι δύο ντετέκτιβ ήρωές μας βουτάνε στο βυθό για να εξιχνιάσουν το μυστήριο. Παράλληλα, στον δικό μας κόσμο, οι αναγνώστες θα φορούν μάσκες VR και, μέσω του κινητού τους, θα μπορούν να ταξιδεψουν, από όποιο σημείο βρίσκονται, στο μαγικό κόσμο του Μεσογειακού βυθού και στις ομορφιές της Ελλάδας. Κανείς δεν θα θέλει να επιστρέψει από αυτό το ταξίδι!”, δηλώνει ο Γιάννης Σκουρογιάννης, ευχαριστημένος από τη θετική ανταπόκριση του κινεζικού κοινού που συνάντησε στην πρόσφατη επίσκεψή του στη Κίνα. 

 

komik2.jpg

 

Το πρώτο από τα συνολικά 48 επεισόδια του ελληνικού κόμικ θα σαλπάρει για το ταξίδι του στο WeChat, τη μεγαλύτερη social media πλατφόρμα κινητής τηλεφώνιας στην Ασία, με 900 εκ. χρήστες, στις αρχές του 2018.

Την έκδοση του πολυμεσικού κόμικ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΒΥΘΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑΣ, που συμπίπτει με το Έτος Φιλίας Ελλάδας-Κίνας, υποστηρίζουν το Υπουργείο Πολιτισμού, το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού, η Πρεσβεία της Ελλάδος στο Πεκίνο, η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, ο Δήμος Κεφαλλονιάς, η PostScriptum και η Comicdom Press.  

 

Πηγή

 

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 2 weeks later...

  • Member ID:  3930
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  722
  • Content Count:  12978
  • Reputation:   104435
  • Achievement Points:  12997
  • Days Won:  138
  • With Us For:  6017 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  66

Σχέδιο... αποπλάνησης νέων Κινέζων, με κόμικ

alas-thumb-large.jpg

 

Μπορεί οι Κινέζοι να έχουν υμνήσει το Αιγαίο ως «θάλασσα της αγάπης», όμως και το Ιόνιο πέλαγος δύναται να τους σαγηνεύσει. Ετσι, η δραστήρια ομάδα «Αλας Playful Media» φιλοδοξεί να κατακτήσει την πολυπληθή Κίνα και δη τη νεολαία της, παρασύροντάς την σε ένα εικονικό ταξίδι στην... Αβυθο της Κεφαλλονιάς. Ως όχημα «επιστρατεύουν» τη διαδεδομένη στην Κίνα τέχνη του κόμικ και τη λαοφιλή πλατφόρμα WeChat, το κατεξοχήν μέσο κοινωνικής δικτύωσης με τα περίπου 900 εκατομμύρια χρήστες.
Το σχέδιο... αποπλάνησης των νεαρών Κινέζων είναι απλό. «Κάθε εβδομάδα, από τα τέλη Ιανουαρίου, θα κατεβαίνει στην πλατφόρμα και από ένα επεισόδιο του online comic-μυθιστορήματος που ετοιμάζουμε τώρα στα μανδαρινικά», εξηγεί στην «Κ» ο Γιάννης Σκουρογιάννης, καλλιτεχνικός διευθυντής της «Αλας» και ιθύνων νους του κόμικ «Ταξίδι στην Αβυθο της Κεφαλλονιάς», που ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2016.
Η επιλογή της εποχής δεν είναι τυχαία. «Θέλουμε μέσα στην καρδιά του χειμώνα να προβάλουμε τη λαμπερή και ζεστή Ελλάδα» σημειώνει με νόημα, «εκτιμάμε, άλλωστε, ότι θα διαβάζουν από τα κινητά τους τηλέφωνα τις περιπέτειες των δύο φίλων, του Ελληνα και του Κινέζου, όσο θα βρίσκονται στο μετρό και άλλα μέσα μεταφοράς».
Ο πρώτος κύκλος περιλαμβάνει 15 επεισόδια, αλλά έπεται και συνέχεια με τους ίδιους ήρωες, αλλά αυτή τη φορά στην Κίνα. «Απευθυνόμαστε σε ένα κοινό εξοικειωμένο με τον κινηματογράφο, το κόμικ και τα video games, οπότε θα αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες που μας παρέχει η τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας (VR)» επισημαίνει ο κ. Σκουρογιάννης. «Θα δημιουργήσουμε έξτρα επεισόδια VR, οι δύο ντέτεκτιβ θα βουτούν στον βυθό και οι θεατές θα τους παρακολουθούν από το κινητό μεν αλλά με ειδικές μάσκες VR».
Τέλος, οι δημιουργοί, καθώς δίνουν σημασία στη διάδραση με το κοινό, θα λαμβάνουν υπόψη τα σχόλια των αναγνωστών και θα στηρίζουν σε αυτά τη συνέχεια της πλοκής. Στο καινοτόμο project εργάζονται μαζί με τον κ. Σκουρογιάννη, ο Κινέζος interactive storyteller Yiming Niu και οι Ελληνες δημιουργοί Δ. Κελαηδόνη, Μ. Λαγουβάρδος, Στ. Πετρόπουλος, Α. Σαλαμαλίκη και Π. Χριστούλιας.
ΙΩΑΝΝΑ ΦΩΤΙΑΔΗ
 
ΠΗΓΗ: Καθημερινή

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 4 weeks later...

  • Member ID:  6474
  • Group:  Members
  • Topic Count:  98
  • Content Count:  4211
  • Reputation:   27510
  • Achievement Points:  4211
  • Days Won:  3
  • With Us For:  5695 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  34

Xμμ wechat έχω. Έχουμε κάνα link να το βλέπω και να σας λέω κι εγώ εντυπώσεις;

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντηση σε αυτό το θέμα ...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση.   Κατάργηση μορφοποίησης

  Επιτρέπονται μόνο 75 emoticons maximum.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Εμφάνιση ως σύνδεσμος

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή εκδότη

×   Δεν μπορείτε να επικολλήσετε εικόνες απευθείας. Ανεβάστε ή εισάγετε εικόνες από URL

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.