Μετάβαση στο περιεχόμενο

Carl Barks: The Duck Maestro (σπάνια βιντεοκασσέτα 1994)

PhantomDuck

Προτεινόμενες Καταχωρήσεις

• Member ID:  2414
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  206
  • Content Count:  5711
  • Achievement Points:  5808
  • Days Won:  48
  • With Us For:  6173 Days

Τι σας έχω εδώ; Άλλο ένα ντοκουμέντο του Carl Barks που δεν έχω βρει στο διαδίκτυο. Αυτό είναι και το τελευταίο που έχω, προς το παρόν βέβαια, στο μέλλον κανείς δεν ξέρει τι γίνεται. Το ανέβασα στο ΓιουΤιουμπ για όποιον ενδιαφέρεται. Έχω βάλει αναλυτικά timestamps για την κάθε ερώτηση, επομένως ακόμα και αν δεν θέλετε να το δείτε όλο, ρίξτε τουλάχιστον μια ματιά στην περιγραφή μπας και δείτε κάποια ερώτηση που σας ενδιαφέρει.

Πώς ξεκίνησε τώρα η όλη ιστορία; Το 1993, με το που πέθανε η γυναίκα του Barks, έπρεπε να αναλάβει κάποιος το management του ίδιου. Δεν μπορούσε 90 χρονών άνθρωπος να κανονίζει τα πάντα. Αυτό το ανέλαβαν δύο άτομα, ο Bill Grandey και η Kathy Morby, το λεγόμενο «Carl Barks Studio». Ας μην αναφέρουμε το ποιόν τους επειδή θα μακρηγορήσουμε, καλύτερα να το αναλύσουμε άλλη φορά. Αυτό που μας ενδιαφέρει στην προκειμένη, είναι πως μαζί με το φινλανδικό κομικσομάγαζο «Good Fellows Ky» (το οποίο ήμουν αρκετά τυχερός ώστε να το επισκεφτώ), δημιούργησαν ένα ντοκιμανταίρ για τον Παπιάνθρωπο. Μιλάμε τώρα για το 1994.

Η βιντεοκασέτα κυκλοφόρησε σε δύο εκδόσεις. Μία Limited σε 150 τεμάχια 90 λεπτών, και μία που κυκλοφόρησε στην αγορά με 60 λεπτά περιεχόμενο. Και οι δύο εκδόσεις κυκλοφόρησαν με φινλανδικούς υπότιτλους. Οι εικόνες προέρχονται από αυτήν την δημοπρασία. Οι πληροφορίες για τον αριθμό τεμαχίων αναφέρονται στο Carl Barks's guidebook.

post-2414-0-43727200-1495809319_thumb.jpg post-2414-0-08464400-1495809319_thumb.png

Η έκδοση των 90 λεπτών, κυκλοφόρησε και στην Αμερική, χωρίς υπότιτλους με διαφορετικό εξώφυλλο. Αυτή η έκδοση, κάπου, κάπως, έπεσε στα χέρια ενός Έλληνα στις αρχές του 2000, όπου και την πέρασε σε DVD και άρχισε να την πουλάει στα διάφορα μαγαζιά online δημοπρασιών. Το 2005, αγόρασα αυτό το DVD από το fleamarket, όπου μετέπειτα μετονομάστηκε σε emarket και τώρα δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει καν. Πρέπει να είμαι ο μόνος που έδωσα λεφτά για να αγοράσω αντιγραμμένο DVD, αλλά αυτό δείχνει και την σπανιότητά του :P  Από τότε είχα στο μυαλό μου πως πρέπει κάποια στιγμή με τον έναν ή τον άλλον τρόπο να το μοιράσω κάπως στο κόσμο. Πέρασε μία δεκαετία και βάλε, όμως κάλλιο αργά παρά ποτέ λένε. Βάζω από την ίδια δημοπρασία εικόνες από την αμερικάνικη έκδοση.

post-2414-0-42720000-1495812600_thumb.png post-2414-0-15880700-1495812599_thumb.png post-2414-0-38644800-1495809977_thumb.jpg

Το 2013, το Good Fellows Ky, ανέβασε μερικές φωτογραφίες που είχε τραβήξει από την επίσκεψη, τις οποίες και βάζω παρακάτω για ιστορικούς λόγους.

post-2414-0-96110200-1495810402_thumb.jpg post-2414-0-50210300-1495810403_thumb.jpg post-2414-0-08852700-1495810404_thumb.jpg post-2414-0-52469300-1495810404_thumb.jpg

Ο Barks μπροστά από το Good Fellows Ky. Στις επόμενες εμφανίζεται μαζί με τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού, Jari Laitinen

post-2414-0-44388200-1495810405_thumb.jpg

Στο σπίτι του Jari για φαγητό. Εμφανίζονται κατά σειρά από αριστερά: Kathy Morby, Bill Grandey, Jari Laitinen, Carl Barks

post-2414-0-37423400-1495810402_thumb.jpg post-2414-0-40742200-1495810401_thumb.jpg post-2414-0-93651300-1495810400_thumb.jpg

Ο Barks κατά την διάρκεια της επίσκεψης στο σπίτι του Jari. Στην δεύτερη φωτογραφία διακρίνεται όσο λέει πως ποτέ δεν πίνει πολύ επειδή δεν κάνει καλό στην υγεία του, και στην τρίτη καταρρέει από την σαμπάνια ύστερα από 10 δευτερόλεπτα :P

Με αυτό το βίντεο όπως είπα, κλείνω τα ντοκουμέντα που είχα. Από εκεί και πέρα, καλά να είμαστε, και αν μελλοντικά πέσει στα χέρια μου αντίστοιχο υλικό, θα πράξω τα δέοντα.

Επεξεργασία από PhantomDuck
  • Like 21
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

• Member ID:  2414
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  206
  • Content Count:  5711
  • Achievement Points:  5808
  • Days Won:  48
  • With Us For:  6173 Days

Βάζω σε ξεχωριστό post για να μην μπλέκει με την παρουσίαση, ένα review που έγινε το 1996 και δημοσιεύτηκε στο Carl Barks Guidebook από τον Jyrki Vainio. 

CARL BARKS, ANKKAMEASTRO - REVIEW
In an April 29, 1996 e-mail to the Disney comics Mailing List, Jyrki Vainio wrote:

Since nobody has yet reviewed the Finnish Barks interview video, I might as well get around to it.
The video was released by Finnish comic store Good Fellows around Barks' birthday. There were two editions of it, a regular edition of sixty minutes and a deluxe edition with thirty minutes of extra material and including a signed print of a Barks self-caricature, which can be seen in the logo of the Carl Barks Studio. The deluxe edition was numbered and limited to 150 copies.
In the video Barks is interviewed in his home by Bill Grandey. As the video tries to find as wide a following as possible, unfortunately most of the questions handle very "basic" kind of things - how he came to create all the characters he did, how he understands their relationships and how certain story elements came to be. Ofcourse there are many questions concerning his life, as well.
Although mostly concentrating on subjects that are already known to many fans, here they at least are from the mouth of the man himself. And I believe that at least on the level of details there something new to be found every time these same things are gone over again.
What I found most disturbing in the video was the technical quality. It seems that the guy recording the speech wasn't awake all the time, for sound is not the best possible. Although Barks speaks clearly and slowly so that his speech can be easily understood by foreigners also, the tape makes his voice blur so that the listener has to be following real carefully (well, that's ofcourse what all _real_ fans do anyways!)
Also the shooting could have been done better. Certainly, this is an _interview_ and not a documentary, so the main focus is on the man speaking, but at least I would've enjoyed seeing more of Barks' house and studio - all the paintings seen only in the background, etc. Now the camera literally sticks in it's place. Only variety comes from few family photographs shown to the camera. In fact, in the additional part of the video this comes even more irritating. The location is switched from Barks' living room (?) to his studio. In one point he reaches out of the picture to pick some drawing which he's talking about and - all but disappears from the scene! Now, a slight turn of the camera wouldn't hurt too much, would it? Also I thought maybe a bit too great deal of the extra material was devoted to one subject, when Barks spoke quite a bit about one particular painting of his (with a Wild West theme). This was ofcourse interesting, but in a general approach like this it was going a bit too much into detail with one thing. I would've much rather had Barks showing his studio a bit more.
Also featured in the film are Barks' managers who discuss about their work in the end of the extra material, and this guy-who-was- the-first-fan-to-meet-Barks-and-who-owns-a-book-store-in-Hollywood -but-whose-name-I-can't-remember in the main part of the video.

So, in summing up, I don't want to make any comment whether or not to buy this video. I personally enjoyed the Norwegian tv- documentary more, but that's just my opinion. It has to be remembered that this is the first video made by Good Fellows and maybe if they have succes with this one they will make others, which can be of better quality.
For those who are interested, the deluxe edition has already sold out (I heard that one guy from Germany bought 26 of them... just makes me wonder whether he put them _all_ into plastic bags or did he watch one of them), but the regular edition is still available both in original English and with Finnish subtitles!

• Like 10
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

• Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.