Βασιλεύς των κόμικς Posted June 27, 2016 Member ID: 10,466 Group: Honored Topic Count: 265 Content Count: 3,512 Reputation: 36,830 Achievement Points: 3,528 Days Won: 88 With Us For: 6,194 Days Status: Offline Last Seen: November 5, 2021 Posted June 27, 2016 Ο Σκοτεινος Ιππότης του Μίλερ επιστρέφει με το τρίτο μέρος της σειράς που πρωτοεκδόθηκε το 1986 με τίτλο ; ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ η οποία συγκαταλέγεται στις 10 καλύτερες ιστορίες του ΒΑΤΜΑΝ. Συνεχίστηκε με το 2ο μέρος οΣ.Ι. ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ. Ο μαυροφορεμένος Ιππότης παρά την κούραση των αρκετών ετών για μια ακόμη φορά τα βάζει με επικίνδυνους αντιπάλους για να σώσει τον κόσμο. Το τεύχος περιέχει και δεύτερη ιστορία με πρωταγωνιστή τον ΑΤΟΜ από το σύμπαν του DARK KNIGHT. ---------- Από τον Απρίλιο του 2018, ξεκίνησε η διανομή των τευχών και σε μορφή τόμων. Η διαφήμιση του δεύτερου τεύχους: Ευχαριστούμε για τα υπόλοιπα εξώφυλλα τους leonidio, Indian, Thor77 & ftsgr. 38 Quote
koslak Posted June 29, 2016 Member ID: 7,472 Group: Members Topic Count: 4 Content Count: 80 Reputation: 543 Achievement Points: 80 Days Won: 0 With Us For: 6,413 Days Status: Offline Last Seen: September 13, 2017 Posted June 29, 2016 Παιδιά το βρήκε κανένας στη Θεσσαλονίκη κέντρο ή έστω αλλού? Έψαξα σε καμια 6-7 περίπτερα και πουθενά. 2 Quote
Indian Posted June 29, 2016 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,421 Reputation: 111,187 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,432 Days Status: Offline Last Seen: June 8 Age: 44 Posted June 29, 2016 Στο πινακάκι παρατηρώ ότι δεν είναι περασμένο το εξώφυλλο του τεύχους...! Παύλο,του ρίχνεις μία ματιά όποτε βρεις χρόνο...? 3 Quote
jimakoszs97 Posted June 29, 2016 Member ID: 31,217 Group: Members Topic Count: 41 Content Count: 1,481 Reputation: 10,965 Achievement Points: 1,502 Days Won: 1 With Us For: 3,862 Days Status: Offline Last Seen: 8 hours ago Age: 1 Posted June 29, 2016 (edited) Παιδιά το βρήκε κανένας στη Θεσσαλονίκη κέντρο ή έστω αλλού? Έψαξα σε καμια 6-7 περίπτερα και πουθενά. Σε 1-2 μήνες θα το βρεις. Ανάλογα με τα κέφια της anubis. Εγώ περιμένω το Batman Europa #2. Edited June 29, 2016 by jimakoszs97 4 Quote
GeorgeTheSuper Posted June 29, 2016 Member ID: 25,862 Group: Members Topic Count: 11 Content Count: 548 Reputation: 4,623 Achievement Points: 551 Days Won: 0 With Us For: 5,015 Days Status: Offline Last Seen: April 22 Age: 29 Posted June 29, 2016 Ρωτήστε και την Anubis στο facebook... μιας και είναι και στις καλές της και απαντάει μπορεί να σας πει και ακριβώς ημερομηνία. 4 Quote
koslak Posted June 29, 2016 Member ID: 7,472 Group: Members Topic Count: 4 Content Count: 80 Reputation: 543 Achievement Points: 80 Days Won: 0 With Us For: 6,413 Days Status: Offline Last Seen: September 13, 2017 Posted June 29, 2016 Σε 1-2 μήνες θα το βρεις. Ανάλογα με τα κέφια της anubis. Εγώ περιμένω το Batman Europa #2.Α ωραία κατάλαβα, θα περιμένουμε πολύ... Ρωτήστε και την Anubis στο facebook... μιας και είναι και στις καλές της και απαντάει μπορεί να σας πει και ακριβώς ημερομηνία.Θα κάνω μια ερώτηση και αν απαντήσουν θα ενημερώσω 2 Quote
koslak Posted June 30, 2016 Member ID: 7,472 Group: Members Topic Count: 4 Content Count: 80 Reputation: 543 Achievement Points: 80 Days Won: 0 With Us For: 6,413 Days Status: Offline Last Seen: September 13, 2017 Posted June 30, 2016 Λοιπόν τελικά ήταν άμεση η απάντηση, εχθές το βράδυ ρώτησα σήμερα το πρωί μου απάντησαν. Λοιπόν ο Σκοτεινός Ιππότης θα κυκλοφορήσει στη Θεσσαλονίκη στις 24 Αυγούστου, και επιπλέον ενημέρωση η ειδική έκδοση της Harley Quin (Suicide Squad) θα κυκλοφορήσει κανονικά στις 10 Ιουλίου Αθήνα και Θεσσαλονίκη. 3 Quote
GreekComicFan Posted June 30, 2016 Member ID: 2,265 Group: Veterans Topic Count: 999 Content Count: 20,072 Reputation: 118,183 Achievement Points: 20,162 Days Won: 336 With Us For: 6,969 Days Status: Offline Last Seen: November 10, 2021 Age: 49 Posted June 30, 2016 Αρχικά λέγανε για σήμερα, οπότε δεν είναι κανονικά. Αν και καταλαβαίνω πως εννοείς ταυτόχρονα και στην Θεσσαλονίκη. 2 Quote
koslak Posted June 30, 2016 Member ID: 7,472 Group: Members Topic Count: 4 Content Count: 80 Reputation: 543 Achievement Points: 80 Days Won: 0 With Us For: 6,413 Days Status: Offline Last Seen: September 13, 2017 Posted June 30, 2016 Αρχικά λέγανε για σήμερα, οπότε δεν είναι κανονικά. Αν και καταλαβαίνω πως εννοείς ταυτόχρονα και στην Θεσσαλονίκη. Ναι έχεις δίκιο ταυτόχρονα μου έγραψαν 2 Quote
Jim Slip Posted July 4, 2016 Member ID: 8,699 Group: Members Topic Count: 3 Content Count: 349 Reputation: 2,042 Achievement Points: 349 Days Won: 0 With Us For: 6,340 Days Status: Offline Last Seen: January 18 Age: 47 Posted July 4, 2016 Διάβασα το πρώτο τεύχος. Δε μου λέει κάτι: πομπώδες, στομφώδες, σε σημεία αποτελεί κακή απομίμηση του DKR1 (πχ στα τηλεοπτικά πάνελ), σε άλλα σημεία προσπαθεί να πιάσει το κλίμα της εποχής (τα μηνύματα σε textese) ενώ βγάζει μάτι οτι οι δημιουργοί είναι γερασμένοι και ντεμοντέ, με υπερβολική έμφαση στην εικόνα χωρίς αυτή να είναι κάτι ιδιαίτερο (σελίδες ολόκληρές για μια χαζή καταδίωξη χωρίς ίχνος κειμένου), ψευτο-υπαρξιακές υπερηρωικές σούπες ("τους σώζουμε και μας μισούνε") που έχουμε διαβάσει ένα εκατομμύριο φορές κλπ κλπ. Δεν έπρεπε καν να έχει υπάρξει DKR2. Καλύτερα να άφηναν το θρυλικό εκείνο πρώτο μέρος στην ησυχία του. Το πόση εμπιστοσύνη δείχνει η DC στον τελειωμένο (ήδη απ' τα τέλη της δεκαετίας του '90) Miller φαίνεται απ' το ότι του βάλανε τον Azzarello για κηδεμόνα. Είναι θλιβερό οτι το DKR κατέληξε να είναι ένα cash cow για την DC αλλά όλοι ξέρουμε οτι το χρήμα προστάζει τα πάντα σ' αυτό τον κόσμο. 7 Quote
GreekComicFan Posted July 4, 2016 Member ID: 2,265 Group: Veterans Topic Count: 999 Content Count: 20,072 Reputation: 118,183 Achievement Points: 20,162 Days Won: 336 With Us For: 6,969 Days Status: Offline Last Seen: November 10, 2021 Age: 49 Posted July 4, 2016 Υπομονή, θα αρχίσει να βγάζει νόημα από το επόμενο τεύχος. 6 Quote
Indian Posted July 6, 2016 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,421 Reputation: 111,187 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,432 Days Status: Offline Last Seen: June 8 Age: 44 Posted July 6, 2016 Ξεκίνησα να διαβάζω το τεύχος με επιφύλαξη,γιατί έτυχε να έχω διαβάσει το DKR και δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα...!Τελικά οι φόβοι μου βγήκαν αληθινοί...! Ενώ ξεκινάει με ένα μυστήριο και πάει να στήσει μία πλοκή (ο "συνταξιοδοτημένος" Batman επιστρέφει και τάσσεται στην πλευρά του εγκλήματος),εισβάλουν κάποιοι εντελώς άσχετοι χαρακτήρες,όπως η Wonder Woman και η Batgirl (που βρίσκονται στα μέρη τους) και οι δημιουργοί σπάνε την αφήγηση κι αφιερώνουν σελίδες γι'αυτούς...!Κι ενώ επιστρέφουμε στο κλίμα του Σκοτεινού Ιππότη και αρχίζει να υπάρχει πάλι ενδιαφέρον,το κόμικ τελειώνει στα μισά του τεύχους και στο άλλο μισό έχουμε μία ιστορία του Atom...! Από την αφήγησή του καταλαβαίνουμε ότι ενδέχεται να έχει κάποια σχέση με την ιστορία του Batman,αλλά όσο προχωράνε οι σελίδες αυτή η συσχέτιση χάνεται εντελώς...! Όσον αφορά το σχέδιο,το βρήκα σχετικά καλό στο κομμάτι που αναφέρεται στον Batman και μέτριο στα υπόλοιπα...!Εκτός φυσικά το εξώφυλλο του Atom,που βρίσκεται περίπου στο σαλόνι του τεύχους και το οποίο το βρήκα επιεικώς εμετικό...! 8 Quote
GreekComicFan Posted July 6, 2016 Member ID: 2,265 Group: Veterans Topic Count: 999 Content Count: 20,072 Reputation: 118,183 Achievement Points: 20,162 Days Won: 336 With Us For: 6,969 Days Status: Offline Last Seen: November 10, 2021 Age: 49 Posted July 6, 2016 Η αρχική αίσθηση σου πως σχετίζεται με την ιστορία του Μπάτμαν δεν είναι λάθος, απλά όχι άμεσα με τα γεγονότα του πρώτου τεύχους. Γενικά οι συνοδευτικές ιστορίες, είτε θα προετοιμάζουν τα γεγονότα των επόμενων τευχών ή θα δείχνουν πτυχές τις ιστορίας που δεν καλύπτονται στην κεντρική ιστορία. Και θα σχεδιάζονται από εναλλασσόμενους καλλιτέχνες. 6 Quote
Indian Posted July 6, 2016 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,421 Reputation: 111,187 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,432 Days Status: Offline Last Seen: June 8 Age: 44 Posted July 6, 2016 Οπότε καλύτερα να περιμένω να διαβάσω μερικά τεύχη ακόμα για να σχηματίσω πιο εμπεριστατωμένη άποψη...! 4 Quote
dimious200 Posted July 24, 2016 Member ID: 14,558 Group: Members Topic Count: 49 Content Count: 3,365 Reputation: 28,841 Achievement Points: 3,365 Days Won: 2 With Us For: 5,592 Days Status: Offline Last Seen: December 28, 2025 Age: 35 Posted July 24, 2016 Και μιας και ηρθε και στην ελλαδα ας βαλω και εδω το αρθρακι αυτο οπου υπερασπιζεται το artwork του miller και θεωρει οτι ο χρωματισμος ειναι αυτος που το χαντακωνει! Μπορω να πω οτι με τις διορθωεις που κανει ο αρθρογραφος δεν ειναι και πολυ αποκρουστικο, θα το ελεγα εως και ενδιαφερον! 5 Quote
GreekComicFan Posted July 24, 2016 Member ID: 2,265 Group: Veterans Topic Count: 999 Content Count: 20,072 Reputation: 118,183 Achievement Points: 20,162 Days Won: 336 With Us For: 6,969 Days Status: Offline Last Seen: November 10, 2021 Age: 49 Posted July 24, 2016 Δεν το είχαμε βάλει στο φόρουμ αυτό; 2 Quote
Kabuki Posted July 24, 2016 Member ID: 5,259 Group: Veterans Topic Count: 207 Content Count: 9,437 Reputation: 77,215 Achievement Points: 9,439 Days Won: 100 With Us For: 6,649 Days Status: Offline Last Seen: Friday at 03:18 PM Posted July 24, 2016 Δεν το είχαμε βάλει στο φόρουμ αυτό; ναι, στην συζητηση για την κυκλοφορια του DKIII. Δε βλαπτει να υπαρχει κι εδω, μιας και ειναι η παρουσιαση της εκδοσης 5 Quote
leonidio Posted September 9, 2016 Member ID: 12,189 Group: Veterans Topic Count: 848 Content Count: 3,050 Reputation: 41,986 Achievement Points: 3,061 Days Won: 28 With Us For: 5,944 Days Status: Offline Last Seen: May 31 Age: 54 Posted September 9, 2016 Το εξώφυλλο του 2ου τεύχους. Το εξώφυλλο μεταφέρθηκε στην παρουσίαση. Η δεύτερη ιστορία είναι Wonder Woman, πάντα από το σύμπαν του DK III. Το επόμενο τεύχος στις 20/10. Εδώ μπορείτε να δείτε και μια άλλη κυκλοφορία που ετοιμάζει η Anubis. 12 Quote
spitermak Posted September 9, 2016 Member ID: 12,525 Group: Members Topic Count: 10 Content Count: 799 Reputation: 5,634 Achievement Points: 802 Days Won: 2 With Us For: 5,879 Days Status: Offline Last Seen: September 10, 2025 Age: 46 Posted September 9, 2016 Αν μπορεις βαλε το εξωφυλλο του επομενου τευχους ευχαριστω 2 Quote
leonidio Posted September 9, 2016 Member ID: 12,189 Group: Veterans Topic Count: 848 Content Count: 3,050 Reputation: 41,986 Achievement Points: 3,061 Days Won: 28 With Us For: 5,944 Days Status: Offline Last Seen: May 31 Age: 54 Posted September 9, 2016 Αν μπορεις βαλε το εξωφυλλο του επομενου τευχους ευχαριστω Αυτό έχει στην προτελευταία σελίδα. 8 Quote
germanicus Posted September 9, 2016 Member ID: 277 Group: Root Admin Topic Count: 1,677 Content Count: 28,570 Reputation: 192,260 Achievement Points: 27,559 Days Won: 761 With Us For: 7,150 Days Status: Offline Last Seen: Thursday at 02:27 PM Age: 54 Posted September 9, 2016 Γιατί έχει τόσο αραιή κυκλοφορία στας Αμέρικας? 1-25/11 2-23/12 3-24/2 4-27/4 5-29/6 και το 6 θεωρητικά 19/10 7 Quote
The_Sandman Posted September 9, 2016 Member ID: 10,460 Group: Veterans Topic Count: 340 Content Count: 5,714 Reputation: 53,033 Achievement Points: 5,714 Days Won: 38 With Us For: 6,194 Days Status: Offline Last Seen: December 17, 2025 Age: 42 Posted September 9, 2016 Γιατί το καλό πράμα αργεί να γίνει 5 Quote
GreekComicFan Posted September 9, 2016 Member ID: 2,265 Group: Veterans Topic Count: 999 Content Count: 20,072 Reputation: 118,183 Achievement Points: 20,162 Days Won: 336 With Us For: 6,969 Days Status: Offline Last Seen: November 10, 2021 Age: 49 Posted September 9, 2016 (edited) Καμιά από τις σειρές του Dark Knight σύμπαντος δεν βγήκε ποτέ σε αυστηρά μηνιαία βάση. Τι, τώρα θα χαλάσει η παράδοση; Edited September 9, 2016 by GreekComicFan 4 Quote
DaDiRa Posted September 10, 2016 Member ID: 31,052 Group: Veterans Topic Count: 121 Content Count: 2,070 Reputation: 15,209 Achievement Points: 2,070 Days Won: 1 With Us For: 3,961 Days Status: Offline Last Seen: June 18, 2025 Age: 28 Posted September 10, 2016 Γιατί έχει τόσο αραιή κυκλοφορία στας Αμέρικας? 1-25/11 2-23/12 3-24/2 4-27/4 5-29/6 και το 6 θεωρητικά 19/10 Φαντάζομαι πως αυτά θα τα κυκλοφορήσουν όλα από την Anubis, έτσι; 2 Quote
x for xepeta Posted September 26, 2016 Member ID: 3,787 Group: Veterans Topic Count: 488 Content Count: 12,124 Reputation: 82,617 Achievement Points: 12,146 Days Won: 79 With Us For: 6,843 Days Status: Offline Last Seen: Saturday at 10:40 PM Age: 52 Posted September 26, 2016 Πάμε για 9 τεύχη στην Αμερική, κάπου στην Άνοιξη. Το κουτί για τα αντίστοιχα hardcover τεύχη έχει τυπωθεί; Ή θα βγει όταν ολοκληρωθεί; Αλλιώς μπορεί να μην έχουν προνοήσει για τη νέα του χωρητικότητα. 11 Quote
x for xepeta Posted October 1, 2016 Member ID: 3,787 Group: Veterans Topic Count: 488 Content Count: 12,124 Reputation: 82,617 Achievement Points: 12,146 Days Won: 79 With Us For: 6,843 Days Status: Offline Last Seen: Saturday at 10:40 PM Age: 52 Posted October 1, 2016 Ορίστε το εξώφυλλο της δεύτερης ιστορίας του #6, δια χειρός Frank Miller. Ένα καταπληκτικό σαγόνι για την Wonder Woman. Όχι ότι το υπόλοιπο σκίτσο είναι μούρλια, αλλά λέμε τώρα. Συνέντευξη των δημιουργών εδώ. "Γιατί να μην κάνουμε και άλλα τεύχη;" 11 Quote
dimious200 Posted October 1, 2016 Member ID: 14,558 Group: Members Topic Count: 49 Content Count: 3,365 Reputation: 28,841 Achievement Points: 3,365 Days Won: 2 With Us For: 5,592 Days Status: Offline Last Seen: December 28, 2025 Age: 35 Posted October 1, 2016 ουτε ο φωτογραφος των Βαβαγιαννη-Δερβενιωτη δεν εχει τοσο μεστο κωλαρίνι παντως 2 Quote
Jim® Posted October 2, 2016 Member ID: 17,295 Group: Members Topic Count: 171 Content Count: 2,190 Reputation: 11,247 Achievement Points: 2,190 Days Won: 6 With Us For: 5,497 Days Status: Offline Last Seen: June 3, 2022 Age: 32 Posted October 2, 2016 Περιμένω να βγουν όλα τα τεύχη από Anubis για να το διαβάσω. Το εξώφυλλο του Miller είναι εμετικό. Πραγματικά μου προκάλεσε αηδία. Το The Last Crusade που βρήκα στο περίπτερο μαζί με το τεύχος 2 του DKIII είναι αυτοτελές; 3 Quote
Murphy Pendleton Posted October 2, 2016 Member ID: 24,335 Group: Members Topic Count: 11 Content Count: 1,402 Reputation: 9,408 Achievement Points: 1,402 Days Won: 0 With Us For: 5,250 Days Status: Offline Last Seen: December 11, 2021 Age: 38 Posted October 2, 2016 Ναι, είναι one-shot και prequel του Dark Knight Returns. 3 Quote
Indian Posted October 20, 2016 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,421 Reputation: 111,187 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,432 Days Status: Offline Last Seen: June 8 Age: 44 Posted October 20, 2016 Το εξώφυλλο του τεύχους # 3,κοντά μας...! Το εξώφυλλο μεταφέρθηκε στην παρουσίαση. Το επόμενο τεύχος θα κυκλοφορήσει την 1 Δεκεμβρίου...! Και μετά από απαίτηση πολλών συμφορουμιτών,ας βάλουμε και την διαφήμιση του επόμενου τεύχους...! 17 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.