Jump to content

Recommended Posts

Τίτλος:
DKIII ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ: Η ΑΡΧΟΥΣΑ ΦΥΛΗ
Σενάριο/Kείμενα:
Frank Miller, Brian Azzarello
Σχέδιο:
Andy Kubert
Hμερ. έκδοσης:
27-06-2016
Εξώφυλλα:
9 + 9 Οπισθόφυλλα ΕΔΩ - Λίστα Κυκλοφορίας
Τεύχη:
9
Κατηγορία:
Σειρά/Συνεχόμενα
Είδος εντύπου:
Κόμικ
Βιβλιοδεσία:
Καρφίτσα
Περιεχόμενο:
Υπερηρωικό
Μέγεθος:
16.0 x 24.0
Σελίδες:
48
Χρώμα:
Έγχρωμο (ΕΓΧ)
Μετάφραση:
Χρήστος Τσέλιος
Επιμέλεια:
Χρήστος Τσέλιος
Πρωτότυπος τίτλος:
Dark Knight III: The Master Race
Προέλευση:
Αμερικανική
ISBN:
978-960-497-913-4
Ονομαστική τιμή:
3,90€
Ομαδοποίηση:
Τίτλος:
DKIII ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ: Η ΑΡΧΟΥΣΑ ΦΥΛΗ (ΤΟΜΟΙ)
Σενάριο/Kείμενα:
Frank Miller, Brian Azzarello
Σχέδιο:
Andy Kubert
Hμερ. έκδοσης:
04-2018
Εξώφυλλα:
2 + 2 Οπισθόφυλλα ΕΔΩ - Λίστα Κυκλοφορίας
Τεύχη:
2
Κατηγορία:
Σειρά/Συνεχόμενα
Είδος εντύπου:
Κόμικ
Βιβλιοδεσία:
Καρφίτσα
Περιεχόμενο:
Υπερηρωικό
Χρώμα:
Έγχρωμο (ΕΓΧ)
Μετάφραση:
Χρήστος Τσέλιος
Επιμέλεια:
Χρήστος Τσέλιος
Πρωτότυπος τίτλος:
Dark Knight III: The Master Race
Προέλευση:
Αμερικανική
ISBN:
978-960-623-034-9
Ονομαστική τιμή:
4,90€
Ομαδοποίηση:

  • Member ID:  10,466
  • Group:  Honored
  • Topic Count:  265
  • Content Count:  3,512
  • Reputation:   36,830
  • Achievement Points:  3,528
  • Days Won:  88
  • With Us For:  6,194 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted
DKIIIMASTERRACE_0001.jpgDKIIIMASTERRACE_0002.jpgDKIIIMASTERRACE_0003.jpgDKIIIMASTERRACE_0009.jpg

 

  Ο Σκοτεινος Ιππότης του Μίλερ επιστρέφει με το τρίτο μέρος της σειράς που πρωτοεκδόθηκε το 1986 με τίτλο ; ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ η οποία συγκαταλέγεται στις 10 καλύτερες  ιστορίες του ΒΑΤΜΑΝ. Συνεχίστηκε με το 2ο μέρος οΣ.Ι. ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ.

 

  Ο μαυροφορεμένος Ιππότης παρά την κούραση  των αρκετών ετών για μια ακόμη  φορά τα βάζει με επικίνδυνους αντιπάλους για να σώσει τον κόσμο.
 Το τεύχος περιέχει και δεύτερη ιστορία με πρωταγωνιστή τον ΑΤΟΜ από το σύμπαν του DARK KNIGHT. 
 
----------
 
Από τον Απρίλιο του 2018, ξεκίνησε η διανομή των τευχών και σε μορφή τόμων.
 
DIIITOMOI_0001.jpg

 

  Η διαφήμιση του δεύτερου τεύχους:
post-10466-0-77107200-1467059786_thumb.jpg

 

 

  Ευχαριστούμε για τα υπόλοιπα εξώφυλλα τους leonidio, Indian, Thor77 & ftsgr.

 

  • Like 38

  • Member ID:  7,472
  • Group:  Members
  • Topic Count:  4
  • Content Count:  80
  • Reputation:   543
  • Achievement Points:  80
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6,413 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Παιδιά το βρήκε κανένας στη Θεσσαλονίκη κέντρο ή έστω αλλού? Έψαξα σε καμια 6-7 περίπτερα και πουθενά.

  • Like 2

  • Member ID:  20,685
  • Group:  Administrator
  • Topic Count:  864
  • Content Count:  15,421
  • Reputation:   111,187
  • Achievement Points:  9,268
  • Days Won:  550
  • With Us For:  5,432 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

Posted

Στο πινακάκι παρατηρώ ότι δεν είναι περασμένο το εξώφυλλο του τεύχους...!

 

Παύλο,του ρίχνεις μία ματιά όποτε βρεις χρόνο...?  :efxaristo:

  • Like 3

  • Member ID:  31,217
  • Group:  Members
  • Topic Count:  41
  • Content Count:  1,481
  • Reputation:   10,965
  • Achievement Points:  1,502
  • Days Won:  1
  • With Us For:  3,862 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  1

Posted (edited)

Παιδιά το βρήκε κανένας στη Θεσσαλονίκη κέντρο ή έστω αλλού? Έψαξα σε καμια 6-7 περίπτερα και πουθενά.

Σε 1-2 μήνες θα το βρεις. Ανάλογα με τα κέφια της anubis. Εγώ περιμένω το Batman Europa #2.

Edited by jimakoszs97
  • Like 4

  • Member ID:  25,862
  • Group:  Members
  • Topic Count:  11
  • Content Count:  548
  • Reputation:   4,623
  • Achievement Points:  551
  • Days Won:  0
  • With Us For:  5,015 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  29

Posted

Ρωτήστε και την Anubis στο facebook... μιας και είναι και στις καλές της και απαντάει μπορεί να σας πει και ακριβώς ημερομηνία.

  • Like 4

  • Member ID:  7,472
  • Group:  Members
  • Topic Count:  4
  • Content Count:  80
  • Reputation:   543
  • Achievement Points:  80
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6,413 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Σε 1-2 μήνες θα το βρεις. Ανάλογα με τα κέφια της anubis. Εγώ περιμένω το Batman Europa #2.

Α ωραία κατάλαβα, θα περιμένουμε πολύ... :)

 

Ρωτήστε και την Anubis στο facebook... μιας και είναι και στις καλές της και απαντάει μπορεί να σας πει και ακριβώς ημερομηνία.

Θα κάνω μια ερώτηση και αν απαντήσουν θα ενημερώσω
  • Like 2

  • Member ID:  7,472
  • Group:  Members
  • Topic Count:  4
  • Content Count:  80
  • Reputation:   543
  • Achievement Points:  80
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6,413 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Λοιπόν τελικά ήταν άμεση η απάντηση, εχθές το βράδυ ρώτησα σήμερα το πρωί μου απάντησαν.

Λοιπόν ο Σκοτεινός Ιππότης θα κυκλοφορήσει στη Θεσσαλονίκη στις 24 Αυγούστου,

και επιπλέον ενημέρωση η ειδική έκδοση της Harley Quin (Suicide Squad) θα κυκλοφορήσει κανονικά στις 10 Ιουλίου Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

  • Like 3

  • Member ID:  2,265
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  999
  • Content Count:  20,072
  • Reputation:   118,183
  • Achievement Points:  20,162
  • Days Won:  336
  • With Us For:  6,969 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  49

Posted

Αρχικά λέγανε για σήμερα, οπότε δεν είναι κανονικά. Αν και καταλαβαίνω πως εννοείς ταυτόχρονα και στην Θεσσαλονίκη. :)

  • Like 2

  • Member ID:  7,472
  • Group:  Members
  • Topic Count:  4
  • Content Count:  80
  • Reputation:   543
  • Achievement Points:  80
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6,413 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Αρχικά λέγανε για σήμερα, οπότε δεν είναι κανονικά. Αν και καταλαβαίνω πως εννοείς ταυτόχρονα και στην Θεσσαλονίκη. :)

Ναι έχεις δίκιο ταυτόχρονα μου έγραψαν :)

  • Like 2

  • Member ID:  8,699
  • Group:  Members
  • Topic Count:  3
  • Content Count:  349
  • Reputation:   2,042
  • Achievement Points:  349
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6,340 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  47

Posted

Διάβασα το πρώτο τεύχος. Δε μου λέει κάτι: πομπώδες, στομφώδες, σε σημεία αποτελεί κακή απομίμηση του DKR1 (πχ στα τηλεοπτικά πάνελ), σε άλλα σημεία προσπαθεί να πιάσει το κλίμα της εποχής (τα μηνύματα σε textese) ενώ βγάζει μάτι οτι οι δημιουργοί είναι γερασμένοι και ντεμοντέ, με υπερβολική έμφαση στην εικόνα χωρίς αυτή να είναι κάτι ιδιαίτερο (σελίδες ολόκληρές για μια χαζή καταδίωξη χωρίς ίχνος κειμένου), ψευτο-υπαρξιακές υπερηρωικές σούπες ("τους σώζουμε και μας μισούνε") που έχουμε διαβάσει ένα εκατομμύριο φορές κλπ κλπ.

 

Δεν έπρεπε καν να έχει υπάρξει DKR2. Καλύτερα να άφηναν το θρυλικό εκείνο πρώτο μέρος στην ησυχία του. Το πόση εμπιστοσύνη δείχνει η DC στον τελειωμένο (ήδη απ' τα τέλη της δεκαετίας του '90) Miller φαίνεται απ' το ότι του βάλανε τον Azzarello για κηδεμόνα. Είναι θλιβερό οτι το DKR κατέληξε να είναι ένα cash cow για την DC αλλά όλοι ξέρουμε οτι το χρήμα προστάζει τα πάντα σ' αυτό τον κόσμο.

  • Like 7

  • Member ID:  2,265
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  999
  • Content Count:  20,072
  • Reputation:   118,183
  • Achievement Points:  20,162
  • Days Won:  336
  • With Us For:  6,969 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  49

Posted

Υπομονή, θα αρχίσει να βγάζει νόημα από το επόμενο τεύχος. :)

  • Like 6

  • Member ID:  20,685
  • Group:  Administrator
  • Topic Count:  864
  • Content Count:  15,421
  • Reputation:   111,187
  • Achievement Points:  9,268
  • Days Won:  550
  • With Us For:  5,432 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

Posted

Ξεκίνησα να διαβάζω το τεύχος με επιφύλαξη,γιατί έτυχε να έχω διαβάσει το DKR και δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα...!Τελικά οι φόβοι μου βγήκαν αληθινοί...!

 

Ενώ ξεκινάει με ένα μυστήριο και πάει να στήσει μία πλοκή (ο "συνταξιοδοτημένος" Batman επιστρέφει και τάσσεται στην πλευρά του εγκλήματος),εισβάλουν κάποιοι εντελώς άσχετοι χαρακτήρες,όπως η Wonder Woman και η Batgirl (που βρίσκονται στα μέρη τους) και οι δημιουργοί σπάνε την αφήγηση κι αφιερώνουν σελίδες γι'αυτούς...!Κι ενώ επιστρέφουμε στο κλίμα του Σκοτεινού Ιππότη και αρχίζει να υπάρχει πάλι ενδιαφέρον,το κόμικ τελειώνει στα μισά του τεύχους και στο άλλο μισό έχουμε μία ιστορία του Atom...! :wow: Από την αφήγησή του καταλαβαίνουμε ότι ενδέχεται να έχει κάποια σχέση με την ιστορία του Batman,αλλά όσο προχωράνε οι σελίδες αυτή η συσχέτιση χάνεται εντελώς...!

 

Όσον αφορά το σχέδιο,το βρήκα σχετικά καλό στο κομμάτι που αναφέρεται στον Batman και μέτριο στα υπόλοιπα...!Εκτός φυσικά το εξώφυλλο του Atom,που βρίσκεται περίπου στο σαλόνι του τεύχους και το οποίο το βρήκα επιεικώς εμετικό...! :(

 

 

:beer:

  • Like 8

  • Member ID:  2,265
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  999
  • Content Count:  20,072
  • Reputation:   118,183
  • Achievement Points:  20,162
  • Days Won:  336
  • With Us For:  6,969 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  49

Posted

Η αρχική αίσθηση σου πως σχετίζεται με την ιστορία του Μπάτμαν δεν είναι λάθος, απλά όχι άμεσα με τα γεγονότα του πρώτου τεύχους. Γενικά οι συνοδευτικές ιστορίες, είτε θα προετοιμάζουν τα γεγονότα των επόμενων τευχών ή θα δείχνουν πτυχές τις ιστορίας που δεν καλύπτονται στην κεντρική ιστορία. Και θα σχεδιάζονται από εναλλασσόμενους καλλιτέχνες. :)

  • Like 6

  • Member ID:  20,685
  • Group:  Administrator
  • Topic Count:  864
  • Content Count:  15,421
  • Reputation:   111,187
  • Achievement Points:  9,268
  • Days Won:  550
  • With Us For:  5,432 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

Posted

Οπότε καλύτερα να περιμένω να διαβάσω μερικά τεύχη ακόμα για να σχηματίσω πιο εμπεριστατωμένη άποψη...! :)

  • Like 4
  • 3 weeks later...

  • Member ID:  14,558
  • Group:  Members
  • Topic Count:  49
  • Content Count:  3,365
  • Reputation:   28,841
  • Achievement Points:  3,365
  • Days Won:  2
  • With Us For:  5,592 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  35

Posted

Και μιας και ηρθε και στην ελλαδα ας βαλω και εδω το αρθρακι αυτο οπου υπερασπιζεται το artwork του miller και θεωρει οτι ο χρωματισμος ειναι αυτος που το χαντακωνει! Μπορω να πω οτι με τις διορθωεις που κανει ο αρθρογραφος δεν ειναι και πολυ αποκρουστικο, θα το ελεγα εως και ενδιαφερον!

 

:beer:

  • Like 5

  • Member ID:  2,265
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  999
  • Content Count:  20,072
  • Reputation:   118,183
  • Achievement Points:  20,162
  • Days Won:  336
  • With Us For:  6,969 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  49

Posted

Δεν το είχαμε βάλει στο φόρουμ αυτό; :thinking:

  • Like 2

  • Member ID:  5,259
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  207
  • Content Count:  9,437
  • Reputation:   77,215
  • Achievement Points:  9,439
  • Days Won:  100
  • With Us For:  6,649 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Δεν το είχαμε βάλει στο φόρουμ αυτό; :thinking:

ναι, στην συζητηση για την κυκλοφορια του DKIII. Δε βλαπτει να υπαρχει κι εδω, μιας και ειναι η παρουσιαση της εκδοσης :)

  • Like 5
  • 1 month later...

  • Member ID:  12,189
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  848
  • Content Count:  3,050
  • Reputation:   41,986
  • Achievement Points:  3,061
  • Days Won:  28
  • With Us For:  5,944 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  54

Posted

Το εξώφυλλο του 2ου τεύχους.

 

Το εξώφυλλο μεταφέρθηκε στην παρουσίαση.

 

Η δεύτερη ιστορία είναι Wonder Woman, πάντα από το σύμπαν του DK III.

 

Το επόμενο τεύχος στις 20/10.

 

Εδώ μπορείτε να δείτε και μια άλλη κυκλοφορία που ετοιμάζει η Anubis. 

 

:beer:

  • Like 12

  • Member ID:  12,525
  • Group:  Members
  • Topic Count:  10
  • Content Count:  799
  • Reputation:   5,634
  • Achievement Points:  802
  • Days Won:  2
  • With Us For:  5,879 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  46

Posted

Αν μπορεις βαλε το εξωφυλλο του επομενου τευχους ευχαριστω

  • Like 2

  • Member ID:  12,189
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  848
  • Content Count:  3,050
  • Reputation:   41,986
  • Achievement Points:  3,061
  • Days Won:  28
  • With Us For:  5,944 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  54

Posted

Αν μπορεις βαλε το εξωφυλλο του επομενου τευχους ευχαριστω

 

Αυτό έχει στην προτελευταία σελίδα.

 

img867.jpg

  • Like 8

  • Member ID:  277
  • Group:  Root Admin
  • Topic Count:  1,677
  • Content Count:  28,570
  • Reputation:   192,260
  • Achievement Points:  27,559
  • Days Won:  761
  • With Us For:  7,150 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  54

Posted

Γιατί έχει τόσο αραιή κυκλοφορία στας Αμέρικας?

 

1-25/11

2-23/12

3-24/2

4-27/4

5-29/6

 

και το 6 θεωρητικά 19/10

 

:cheers5:

  • Like 7

  • Member ID:  10,460
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  340
  • Content Count:  5,714
  • Reputation:   53,033
  • Achievement Points:  5,714
  • Days Won:  38
  • With Us For:  6,194 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  42

Posted

Γιατί το καλό πράμα αργεί να γίνει :idea:

  • Like 5

  • Member ID:  2,265
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  999
  • Content Count:  20,072
  • Reputation:   118,183
  • Achievement Points:  20,162
  • Days Won:  336
  • With Us For:  6,969 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  49

Posted (edited)

Καμιά από τις σειρές του Dark Knight σύμπαντος δεν βγήκε ποτέ σε αυστηρά μηνιαία βάση. Τι, τώρα θα χαλάσει η παράδοση;  :P

Edited by GreekComicFan
  • Like 4

  • Member ID:  31,052
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  121
  • Content Count:  2,070
  • Reputation:   15,209
  • Achievement Points:  2,070
  • Days Won:  1
  • With Us For:  3,961 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  28

Posted

Γιατί έχει τόσο αραιή κυκλοφορία στας Αμέρικας?

 

1-25/11

2-23/12

3-24/2

4-27/4

5-29/6

 

και το 6 θεωρητικά 19/10

 

:cheers5:

Φαντάζομαι πως αυτά θα τα κυκλοφορήσουν όλα από την Anubis, έτσι;  :thinking:

  • Like 2
  • 3 weeks later...

  • Member ID:  3,787
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  488
  • Content Count:  12,124
  • Reputation:   82,617
  • Achievement Points:  12,146
  • Days Won:  79
  • With Us For:  6,843 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  52

Posted

Πάμε για 9 τεύχη στην Αμερική, κάπου στην Άνοιξη. Το κουτί για τα αντίστοιχα hardcover τεύχη έχει τυπωθεί; Ή θα βγει όταν ολοκληρωθεί; Αλλιώς μπορεί να μην έχουν προνοήσει για τη νέα του χωρητικότητα.

  • Like 11

  • Member ID:  3,787
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  488
  • Content Count:  12,124
  • Reputation:   82,617
  • Achievement Points:  12,146
  • Days Won:  79
  • With Us For:  6,843 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  52

Posted

Ορίστε το εξώφυλλο της δεύτερης ιστορίας του #6, δια χειρός Frank Miller. Ένα καταπληκτικό σαγόνι για την Wonder Woman. Όχι ότι το υπόλοιπο σκίτσο είναι μούρλια, αλλά λέμε τώρα. :valt:

post-3787-0-69990400-1475338610_thumb.jpg

 

Συνέντευξη των δημιουργών εδώ. "Γιατί να μην κάνουμε και άλλα τεύχη;"

  • Like 11

  • Member ID:  14,558
  • Group:  Members
  • Topic Count:  49
  • Content Count:  3,365
  • Reputation:   28,841
  • Achievement Points:  3,365
  • Days Won:  2
  • With Us For:  5,592 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  35

Posted

ουτε ο φωτογραφος των Βαβαγιαννη-Δερβενιωτη δεν εχει τοσο μεστο κωλαρίνι παντως :P

  • Like 2

  • Member ID:  17,295
  • Group:  Members
  • Topic Count:  171
  • Content Count:  2,190
  • Reputation:   11,247
  • Achievement Points:  2,190
  • Days Won:  6
  • With Us For:  5,497 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  32

Posted

Περιμένω να βγουν όλα τα τεύχη από Anubis για να το διαβάσω. Το εξώφυλλο του Miller είναι εμετικό. Πραγματικά μου προκάλεσε αηδία.

 

Το The Last Crusade που βρήκα στο περίπτερο μαζί με το τεύχος 2 του DKIII είναι αυτοτελές; 

  • Like 3

  • Member ID:  24,335
  • Group:  Members
  • Topic Count:  11
  • Content Count:  1,402
  • Reputation:   9,408
  • Achievement Points:  1,402
  • Days Won:  0
  • With Us For:  5,250 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  38

Posted

Ναι, είναι one-shot και prequel του Dark Knight Returns.

  • Like 3
  • 3 weeks later...

  • Member ID:  20,685
  • Group:  Administrator
  • Topic Count:  864
  • Content Count:  15,421
  • Reputation:   111,187
  • Achievement Points:  9,268
  • Days Won:  550
  • With Us For:  5,432 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  44

Posted

Το εξώφυλλο του τεύχους # 3,κοντά μας...! :)

 

Το εξώφυλλο μεταφέρθηκε στην παρουσίαση.

 

Το επόμενο τεύχος θα κυκλοφορήσει την 1 Δεκεμβρίου...!

 

Και μετά από απαίτηση πολλών συμφορουμιτών,ας βάλουμε και την διαφήμιση του επόμενου τεύχους...! :P

 

post-20685-0-15647600-1476946898_thumb.jpg

 

 

:beer:

  • Like 17

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.