Μετάβαση στο περιεχόμενο
NetGhost

BARKS CARL [ (1901 - 2000) ]

Προτεινόμενες Καταχωρήσεις

carlbarksfinlandxb4.jpg

 

Ο Καρλ Μπαρκς (Carl Barks) ήταν σεναριογράφος και σχεδιαστής κόμικς, από το 1920 μέχρι το 1966. Μέχρι σήμερα θεωρείται ο κορυφαίος δημιουργός ιστοριών ηρώων του Ντίσνεϋ, κυρίως του Σκρουτζ Μακ Ντακ, του Ντόναλντ Ντακ και των Χιούι, Λιούι και Ντιούι Ντακ.

 

Γεννήθηκε στις 27 Μαρτίου 1901 στο Ορεγκον και πέθανε σε ηλικία 99 χρονών, στις 25 Αυγούστου του 2000.

 

Το 1921 παντρεύτηκε την Περλ Τέρνερ (αγγλ. Pearle Turner) και απέκτησε δύο παιδιά, το πρώτο το 1923 και το δεύτερο το 1924. Όμως το 1930 πήραν διαζύγιο. Το 1938 παντρεύτηκε την Κλάρα Μπάλκεν (αγγλ. Clara Balken). Αργότερα, το 1951 χώρισαν οριστικά και πήραν διαζύγιο. Ο τελευταίος του γάμος έγινε το 1954, με την Μάργκαρετ Γουίνφρεντ Γουίλλιαμς (αγγλ. Μargaret Wynnfred Williams), γνωστή ως Γκάρε, που ήταν και αυτή σκιτσογράφος.

 

Ο πατέρας του Σκρουτζ, του Γκαστόνε και του Κύρου Γρανάζη, συνεχίζει να σχεδιάζει τα περίφημα παπιά που γεννήθηκαν στα στούντιο του Γουόλτ Ντίσνεϊ. Ο χρόνος του, λέει, είναι αφιερωμένος στην προσπάθειά του να ζωγραφίσει και άλλα σπουδαία «έργα τέχνης» και να βελτιώσει μερικά παλαιότερα σχέδιά του.

 

Η φιλολογία γύρω από τις ιστορίες του παίρνει διαστάσεις μυθολογίας, κυρίως μέσω του Διαδικτύου, όπου οι φανατικοί των κόμικς ανταλλάσσουν απόψεις για τις διαφορές ανάμεσα στην πρώτη έκδοση των ιστοριών και στις επόμενες (για παράδειγμα, λέγεται ότι ορισμένα σχέδια βελτιώθηκαν στην πορεία) ενώ οι τιμές για τις εκτυπώσεις της δεκαετίας του '40 ξεπερνούν τα 200 δολάρια.

 

Ο Καρλ Μπαρκς περιγράφει τον εαυτό του ως «άξεστο χωριάτη», χωρίς πανεπιστημιακές σπουδές, που δεν έχει ταξιδέψει καθόλου, έχει παρακολουθήσει ελάχιστες ταινίες και θεατρικά έργα και έχει διαβάσει λιγοστά βιβλία. Για την ερευνητική δουλειά που φαίνεται να έχει γίνει προτού γραφεί η κάθε ιστορία αναφέρει: «Είναι αποτέλεσμα κοπιαστικής αναδίφησης στα ράφια με τους τόμους του National Geographic και της εγκυκλοπαίδειας Μπριτάννικα».

 

Τα ανθρωπομορφικά παπιά υπήρξαν φορείς των βιωμάτων του Μπαρκς που δοκίμασε διάφορες ειδικότητες προτού αναζητήσει την τύχη του κοντά στον Γουόλτ Ντίσνεϊ: «Οι καουμπόηδες, οι αγρότες, οι ξυλοκόποι και οι εργάτες χάλυβα κοντά στους οποίους δούλευα προτού πέσω στα μαλακά κάνοντας τον καρτουνίστα είχαν όλοι τους μια πολύ έντονη σατιρική διάθεση. Είχαν την ικανότητα να διακωμωδούν ακόμη και τις φοβερότερες δυστυχίες τους.

 

Η αγάπη του Μπαρκς για τη ζωγραφική εκδηλώθηκε από την παιδική ηλικία του αλλά βρισκόταν πάντοτε στο περιθώριο των δραστηριοτήτων του, ώσπου αποφάσισε να ζητήσει μια θέση στα στούντιο του Γουόλτ Ντίσνεϊ. Στο μεταξύ είχε υποβάλει δείγματα της δουλειάς του σε διάφορα έντυπα έχοντας εξασφαλίσει διάφορες δημοσιεύσεις και μια μόνιμη συνεργασία με το περιοδικό της Μινεάπολης «Calgary Eye-Opener».

 

Στον Ντίσνεϊ άρχισε να δουλεύει ως «ενδιάμεσος ανιμέιτορ». Γρήγορα μπήκε στο τμήμα σεναρίων όπου ετοίμαζε, μαζί με την ομάδα του, τα επτάλεπτα φιλμάκια με ήρωα τον Ντόναλντ Ντακ. Από το 1943 μετακόμισε στα νότια του Λος Αντζελες και άρχισε μια συνεργασία με τη Γουέστερν Πάμπλισινγκ, για την οποία σχεδίαζε μια δεκασέλιδη ιστορία με τον Ντόναλντ Ντακ κάθε μήνα. Η συνεργασία διήρκεσε 23 χρόνια, όταν ο σχεδιαστής βρισκόταν πλέον σε ηλικία σύνταξης.

 

Η εποχή γέννησης του έχει σηματοδοτηθεί από πολλά βαρυσήμαντα γεγονότα: ο πυρετός του χρυσού στην Αλάσκα, τα πρώτα σκίτσα του Yellow Kid (από τα πρώτα κόμικς) από τον Ρίτσαρντ ’ουκωλτ και τέλος οι πρώτες εμφανίσεις του κινηματογράφου. Αυτήν την χρονιά (1901) ο Ουίλιαμ και η Αρμίντα Μπαρκς απέκτησαν τον δεύτερο τους γιο. Τον ονόμασαν Καρλ. Έμεναν και δούλευαν σε ένα αγρόκτημα λίγο έξω από την πόλη Μέρριλ του Όρεγκον. Επειδή η οικονομική κατάσταση στην οικογένεια Μπαρκς ήταν δυσχερής, ήταν αναγκασμένοι για λόγους εργασίας να μετεακομίζουν συνεχώς προσωρινά στην Καλιφόρνια και μετά πίσω στο Όρεγκον. Μόλις ξεκίνησε ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος και οι διαθέσιμοι εργάτες λιγόστεψαν, ο Καρλ Μπαρκς αναγκάτηκε να σταματήσει το σχολείο για να βοηθήσει τον πατέρα του στις δουλειές του αγροκτήματος.

 

Αν και όλα έδειχναν πως ο Καρλ Μπαρκς θα ακολουθούσε το επάγγελμα του πατέρα του, ο ίδιος δοκίμαζε πολλές δουλειές χωρίς να του ταιριάζει καμία: αγρότης, ξυλοκόπος, εργάτης σε τραίνο και πολλές άλλες. Όμως, αυτό που τελικά καθόρισε την πορεία της ζωής του ήταν ένα παιδικό όνειρο. Όταν ήταν μικρός, παράτηρησε μερικά σκίτσα ενός συμμαθητή του, που γελοιογραφούσαν διάφορους πολιτικούς, και εντυπωσιάστηκε. Έτσι, ενθουσιασμένος άρχισε να αντιγράφει τα σκίτσα των λιγοστών κόμικς της εποχής. Επίσης άρχισε μαθήματα σχεδίασης δια αλληλογραφίας, αλλά αναγκάστηκε να τα διακόψει μετά από λίγο καιρό. Πάντως, ήταν ικανός να φτιάξει σκίτσα για εφημερίδες και περιοδικά, τα οποία και δημοσιεύτηκαν. Η αληθινή αρχή της καριέρας του όμως έγινε στο τέλος της δεκαετίας του 1920, όπου το περιοδικό Judge δημοσίευσε σχέδιά του. Τελικά, μόλις μάζεψε αρκετά χρήματα μετακόμισε στη Μινεσότα και έγινε μόνιμο μέλος του περιοδικού Calgary Eye Opener όπου δούλευε σαν σκιτσογράφος.

 

Το 1935 ο Καρλ Μπαρκς έμαθε πως ο Ουώλτ Ντίσνεϋ αναζητούσε σκιτσογράφους για τα κινούμενα σχέδια που έφτιαχνε εκείνη την εποχή. Ο Καρλ έκανε αίτηση και τελικά προσλήφθηκε, αλλά κατά συνέπεια αναγκάστηκε να μετακομίσει στο Λος ’ντζελες.

 

Εξαιτίας πολλών παραγόντων, συμπεριλαμβανομένου και του πολέμου, ο Μπαρκς παραιτήθηκε από τα στούντια Ντίσνεϋ το 1942. Η πρώτη ιστορία με παπιά που έφτιαξε ήταν Το χρυσάφι του πειρατή (αγγλ. Donald Duck finds Pirate gold) με πρωταγωνιστές τον Ντόναλντ Ντακ τα τρία ανίψια του (Χίουι,Λίουι,Ντιούι Ντακ, γνωστά στην Ελλάδα ως ανιψάκια) και ένας παπαγάλος-πειρατής. Όμως δεν την έφτιαξε μόνος του, αλλά συνεργάστηκε με τον Τζακ Χάνα. Αργότερα προσλήφθηκε στο περιοδικό κόμικς Walt Disney's Comics and Stories ως σεναριογράφος. Σύντομα όμως απέδειξε τις σχεδιαστικές του ικανότητες και εντυπωσίασε τον εκδότη του περιοδικού, ο οποίος του ανέθεσε και την σχεδίαση των σκίτσων.

 

Οι ιστορίες του Μπαρκς είναι κυρίως κωμικές, ιδιαίτερα αυτές που έχουν ως ήρωες τον Ντόναλντ Ντακ και τα ανίψια του. Παρ' όλα αυτά, ο ίδιος ισχυριζόταν πως δεν τις έφτιαχνε "απλώς για να γελάσει" αλλά πως ήταν βασισμένες στις εμπειρίες του και σε μαθήματα ζωής. Επίσης δήλωνε πως ταύτιζε τον εαυτό του με τον Ντόναλντ, γι' αυτό αφιέρωσε τόσο πολύ χρόνο σε αυτόν τον χαρακτήρα, παρ' όλο που δεν τον είχε δημιουργήσει ο ίδιος, όπως άλλους ήρωες των ιστοριών του. Αλλά δεν είναι όλες οι ιστορίες του έτσι. Έχει φτιάξει πάρα πολλές ιστορίες που συμμετέχει και ο Σκρουτζ Μακ Ντακ (γνωστός στην Ελλάδα ως θείος Σκρουτζ), που έχουν πιο "περιπετειώδη" χαρακτήρα παρά κωμικό. Στην Ελλάδα, οι ιστορίες του άρχισαν να δημοσιεύονται το 1966 (ταυτόχρονα με την παραίτησή του) στο περιοδικό Μίκυ Μάους, αλλά σε περιορισμένο αριθμό. Το 1988 όμως δημιουργήθηκε ένα περιοδικό που ο αρχικός του σκοπός ήταν να φέρει στην Ελλάδα ιστορίες του δημιουργού αυτού, το Κόμιξ. Το πρώτο τύχος κυκλοφόρησε με την κλασική ιστορία Χαμένοι στις ’νδεις. Σύντομα οι ιστορίες αυτές έγιναν πολύ δημοφιλείς και ο Μπαρκς έγινε ένα αγαπημένο πρόσωπο στην Ελλάδα.

 

Ο Καρλ Μπαρκς, μέσα σε διάστημα 23 χρόνων σχεδίασε παραπάνω από 500 ιστορίες με παπιά του Ντίσνεϋ. Όμως, το 1966, σε ηλικία 65 χρονών είχε έρθει η ώρα της παραίτησής του. Τότε όμως άρχισε να αναγνωρίζεται το έργο του, επειδή τα περιοδικά που δημοσίευαν τις ιστορίες του ανέφεραν το όνομά του, κάτι που δεν γινόταν μέχρι τότε. Παρά την αποχώρησή του από τα κόμικς συνέχισε να φτιάχνει πίνακες βασισμένους στις ιστορίες του, και σήμερα οι περισσότεροι απ' αυτούς πωλούνται σε αστρονομικά ποσά. Τελικά, έγραψε ακόμα μία ιστορία το 1996, με θέμα την αναζήτηση του Δούρειου Ίππου και τίτλο "Horsing Around With History", που σχεδίασε ο ταλαντούχος επίγονός του, Ουίλλιαμ Βαν Χορν.

 

Ο Καρλ Μπαρκς θεωρείται ακόμα και σήμερα ως ο κορυφαίος δημιουργός ιστοριών με ήρωες τα παπιά του Ντίσνεϋ που πέρασε ποτέ. Είναι επίσης ένας από τους μεγαλύτερους θρύλους στην ιστορία των κόμικς. Στα χρόνια μετά την αποχώρησή του από την ενεργό δράση εμφανίστηκαν αρκετοί επίδοξοι "διάδοχοι", χώρις όμως κάποιος να μπορεί να συγκριθεί ευθέως μαζί του. Σήμερα, ως κυριότερος συνεχιστής του έργου του θεωρείται ο Ντον Ρόσα, δημιουργός μεταξύ άλλων και του μεγάλου έργου Ο Βίος και η πολιτεία του Σκρουτζ Μακ Ντακ.

 

Οι χαρακτήρες που δημιούργησε ο Καρλ Μπαρκς:

  • Σκρουτζ Μακ Ντακ. Πρώτη εμφάνιση: Χριστούγεννα στο βουνό της Αρκούδας
  • Γκαστόνε. Πρώτη εμφάνιση: Wintertime Wager.
  • Κύρος Γρανάζης. Πρώτη εμφάνιση: Gladstone's terrible secret
  • Μάτζικα Ντε Σπελ. Πρώτη εμφάνιση: Το άγγιγμα του Μίδα
  • Μουργόλυκοι ή απλά Λύκοι. Πρώτη εμφάνιση: Walt Disney's Comics and Stories #134
  • Σκληρόκαρδος Χρυσοκούκης. Πρώτη εμφάνιση: Το δεύτερο πιο πλούσιο παπί του κόσμου
  • Τζων Ρόμπαξ. Πρώτη εμφάνιση: Boat Busters
  • "Χρυσή" Γκόλντυ. Πρώτη εμφάνιση: Επιστροφή στο Κλόνταϊκ

Πηγές: Βικιπαίδεια - Βήμα

  • Like 19

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

barksigjc5.gif

 

barks2bn3.gif

 

barks5dw7.jpg

barks4dg0.jpg

 

 

:beer:

  • Like 8

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Υπέροχη παρουσίαση φίλε μου :clap:

 

Αδιαμφισβήτητα σημαντική μορφή του κόσμου των κόμικς !

 

Σε ευχαριστώ για το ωραίο αφιέρωμα και τον κόπο σου :thanks:

 

:beer:

  • Like 1

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

:respect::respect:

 

Εγώ έμαθα το έργο του Μπαρκς μέσω του ΚΟΜΙΞ και πραγματικά τον λάτρεψα. Ήταν πραγματικός "παραμυθάς", αφού οι ιστορίες του σε ταξίδευαν. Εξάλλου το πιο αγαπημένο τεύχος της συλλογής μου είναι πρωτότυπο τεύχος δικιάς του ιστορίας.

 

Lost_in_the_Andes.jpg

 

 

Θυμάμαι μέχρι σήμερα πόσο στεναχωρήθηκα όταν έμαθα το θάνατό του, παρόλο που έφυγε σε μεγάλη ηλικία (99). Ποτέ δεν είχα λυπηθεί τόσο για κάποιον που ποτέ δεν είχα γνωρίσει προσωπικά, αλλά μέσα από τις ιστορίες του τον ένιωθα ως δικό μου άνθρωπο. Από τους συνεχιστές του έργου του μεγάλου "Παπιάνθρωπου", ξεχωρίζω σίγουρα τον Ντον Ρόσα.

 

Και πάλι :respect::respect::respect: NetGhost για το αφιέρωμα.

  • Like 4

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Και οι λιθογραφίες του σπουδαίου δημιουργού, οι οποίες είναι μια ευγενική προσφορά και συνδρομή του DJ O τον οποίο και ευχαριστώ πολύ! :beer:

post-624-1188070171_thumb.jpg

post-624-1188070184_thumb.jpg

post-624-1188070193_thumb.jpg

post-624-1188070204_thumb.jpg

post-624-1188070227_thumb.jpg

post-624-1188070240_thumb.jpg

post-624-1188070251_thumb.jpg

post-624-1188070263_thumb.jpg

post-624-1188070277_thumb.jpg

post-624-1188070287_thumb.jpg

post-624-1188070297_thumb.jpg

post-624-1188070309_thumb.jpg

post-624-1188070339_thumb.jpg

post-624-1188070358_thumb.jpg

post-624-1188070388_thumb.jpg

post-624-1188070402_thumb.jpg

post-624-1188070414_thumb.jpg

post-624-1188070429_thumb.jpg

post-624-1188070444_thumb.jpg

post-624-1188070457_thumb.jpg

post-624-1188070467_thumb.jpg

post-624-1188070477_thumb.jpg

post-624-1188070490_thumb.jpg

post-624-1188070507_thumb.jpg

post-624-1188070516_thumb.jpg

post-624-1188070534_thumb.jpg

post-624-1188070548_thumb.jpg

  • Like 11

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Να προτείνω και εγώ αυτό το link το οποιό έχει και έργα του εκτος Disney.

 

:beer::beer:

  • Like 4

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Μαν, merci! :beer: Παντως, για οσους αναρωτιουνται, τα ειχα κατεβασει απο το αφιερωμα του in.gr στο ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ 2000 ;)

 

Dionik, απλα κορυφαιο το λινκ, παπαδες ΚΑΙ αρχιεπισκοπους εχει!!!!! Ειδικα στα non-Disney paintings εχει και κατι πικαντικα!!! :) :cheers_old:

Επεξεργασία από DJO
  • Like 3

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Θα πρότεινα και στους δύο σας (dionik και DJO) να βάλετε τα υπέροχα links που παραθέσατε εδώ. Είναι ωραίο να τα έχουμε διαθέσιμα. :beer:

  • Like 2

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους
Θα πρότεινα και στους δύο σας (dionik και DJO) να βάλετε τα υπέροχα links που παραθέσατε εδώ. Είναι ωραίο να τα έχουμε διαθέσιμα. :beer:

 

 

Να το βάλω, αλλά δεν ξέρω πως. Οπότε αν μπορείς να το βάλεις εσύ.

 

:thanks:

  • Like 1

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους
Και οι λιθογραφίες του σπουδαίου δημιουργού, οι οποίες είναι μια ευγενική προσφορά και συνδρομή του DJ O τον οποίο και ευχαριστώ πολύ! :beer:

αν δε κανω λαθος ελαιογραφιες ειναι :beer: ωραιο αφιερωμα :beer::beer:

  • Like 1

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Α-ΨΟ-ΓΟΣ! :respect:

 

τι να λέμε τώρα... Ας είναι καλά το ΚΟΜΙΞ που μας άνοιξε τα μάτια και μας εξήγησε τίνος ήσαν εκείνες οι ιστοριούλες που κάναν μπαμ στο Μεγάλο Μίκυ!!! Δεν ξέρω πόσοι θυμάστε στο Μεγάλο Μίκυ (βγήκαν μετά και στο ΚΟΜΙΞ) το Giant Robbot Robbers και το Mystery of the Ghost Town Railroad (η πρώτη ήταν συμπληρωματική ιστορία στο Μεγάλο Μίκυ)

 

scrooge___giant_robot_robbers_07.jpgUncle_Scrooge_056_12.jpg

 

Παρεπιπτόντως, αν κάποια ψυχή ξέρει σε ποιό Μεγάλο Μίκυ ήταν, ας ρίξει ένα pm!

 

:respect: NetGhost! essential creator! :clap:

  • Like 3

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Εξοχο αφιερωμα στον μεγαλο δημιουργο. Πολλα βαρελια μπυρας απο εμενα!! :beer::beer::beer::beer:

 

Αστεια, αστεια, ο Carl Barks βρισκεται σε δικια του κατηγορια, και κοιταει τους αλλους δημιουργους απο ψηλα.

 

Σ'αυτον τον ανθρωπο χρωσταω πολλα. Μπορει να μην τον γνωρισα ποτε, αλλα με τις δικιες του ιστοριες μεγαλωσα...

 

Εχει τοση ευθυνη για το πως διαμορφωθηκε ο χαρακτηρας μου οσο και οι γονεις μου...

 

Αν δεν ειχα γνωρισει τις ιστοριες του, πιθανοτατα θα ημουν αλλος ανθρωπος τωρα...

 

Σ'αυτον ειναι αφιερωμενη η συλλογη μου και η αγαπη μου για την ενατη τεχνη. Αν δεν υπηρχε ο Barks, ισως και να μην υπηρχε αυτο το φορουμ, σωστα? Με τα Μικυ Μαους ξεκινησαμε ολοι και ηταν οι δικιες του ιστοριες που μας εκαναν να αγαπησουμε τα κομικς.

 

Ενα μεγαλο ευχαριστω θειε Καρλ για την χαρα που εδωσες στις ζωες μας :thanks::thanks:

 

Εχω κανει ενα μινι-αφιερωμα για τον Barks εδω: Anime.gr - Carl Barks

 

Και αυτη η λιθογραφια θρονιαστηκε στο τοιχο του σαλονιου παρα τις αντιρησεις της μανας μου!!

 

2001392664338055296_rs.jpg

  • Like 2

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Την αγορασα οταν ημουν στην Αγγλια.

 

Απο Ebay μην αγοραζεις. Υπαρχουν ειδικευμενα websites που πουλανε αυθεντικες λιθογραφιες με τα ποιστοποιητικα τους. Το καλυτερο και φτηνοτερο ειναι της Another Rainbow, αλλα αν θες να μην πληρωνεις δασμους εισαγωγης υπαρχουν και τα παρακατω ευρωπαικα:

 

http://www.zwenke37.de/lithos.htm (φαινεται ερασιτεχνικο, αλλα απο τι βλεπω εχει καλες τιμες)

 

http://www.carlbarks.biz/ (και αυτος για ιδιωτης φαινεται. αλλα να σου κανει κομπινα βορειοευρωπαιος ειναι σπανιο φαινομενο)

  • Like 1

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Ουάο!!!

Φοβερή παρουσίαση!

Και ευχαριστώ πολύ για τις λιφογραφίες του κάποιες τις ήξερα κάποιες άλλες όχι...

Τον λατρεύω τον Καρλ Μπάρκς

Μ' αρέσει όμως και ο Ντον Ρόσα ο οποίος έχει πιο πολύ λεπτομέρεια στα σχέδια του και γι' αυτό κάποιες φορές μ' αρέσει περισσότερο από τον Μπάρκς...

Είναι όμως άξιος διάδοχος του πατέρα των παπιών...

Χαχαχα :best:

Επεξεργασία από vasiliki
  • Like 1

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Ο Φέθρυ είναι ένα μπαστάρδεμα που βγήκε από Ιταλούς σχεδιαστές. Δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιος "καθαρός" δημιουργός.

 

Βέβαια όσο και να τον αντιπαθούν οι Barks/Rosa, εμένα μου αρέσει πολύ σαν χαρακτήρας :P

Επεξεργασία από PhantomDuck
  • Like 1

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Ο Φέθρυ δημιουργήθηκε περίπου το 1964, ενώ ο Μπαρκς σταμάτησε να σχεδιάζει ιστορίες το 1966. Ο Ρόσα από την άλλη έχει δηλώσει πολλάκις την απέχθειά του προς τον συγκεκριμένο, συμπαθέστατο κατ' εμέ, ήρωα :P

Επεξεργασία από PhantomDuck
  • Like 1

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

:hi: Ήμουν τυχερός τελευταία και κονόμησα :mafia: σε πολύ καλές τιμές κάποια αυθεντικά , προσχέδια βέβαια, του μεγάλου Καρλ. Πάρτε , χωρίς σχόλιο, μια γεύση από το πόσο πουλιούνται τα αυθεντικά ολοκληρωμένα :confuse::confuse:

post-4259-1226221062_thumb.jpg

  • Like 6

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Τα σχέδια αυτά άρχισαν να παίρνουν αστρονομικές τιμές ύστερα από την απόσυρση του Barks. Σε συνέντευξή του είχε πει πως τα σχέδια (και προσχέδια) των ιστοριών του τα χάριζε σε φίλους, γνωστούς και θαυμαστές του. Ποτέ δεν φαντάστηκε πως τα έργα του θα έπαιρναν τέτοια αξία. Στην ουσία χάρισε ολόκληρη περιουσία χωρίς καν να το ξέρει.

 

Παρόμοιο περιστατικό παρουσιάστηκε και με τα animation cells που χρησιμοποιήθηκαν στις πρώτες ταινίες Disney. Στην αρχή δωρίζονταν σε επισκέπτες της Disneyland ως αναμνηστικά. Όταν όμως οι τιμές τους άρχισαν να πιάνουν ύψη ως συλλεκτικά, η εταιρία σταμάτησε τον δωρεάν διαμοιρασμό για τις μετέπειτα ταινίες.

Επεξεργασία από PhantomDuck
  • Like 4

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Δημήτρη περιμένουμε φωτογραφίες απο τα νέα σου αποκτήματα! Όποιος θέλει παντως μπορει να αποκτήσει και ένα πίνακα του θείου Κάρλ σε τιμή μικρότερη απο ένα διαμέρισμα.....

 

http://cgi.liveauctions.ebay.com/92122-Car...faultDomainQ5f0

  • Like 4

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

:hi: Να λοιπόν και κάποια από τα προσχέδια του θείου Καρλ που πρόσφατα απέκτησα (από τις ιστορίες 'Μονοτονία' και 'Τσίμπολα'), :mafia: πριν λάβουν την τελική μορφή τους , δηλ. να ετοιμαστούν για πιθανό κορνιζάρισμα (όλα με πιστοποιητικό απο δημοπρασίες της Carl Barks estate)! :dance:

Κάνω κάποιες προσπάθειες για μια αντίστοιχη με την περσινή, Χριστουγεννιάτικη έκθεση και φέτος, αν και φαίνεται δύσκολο, αν κάτι προκύψει θα σας ενημερώσω!

post-4259-1226932058_thumb.jpgpost-4259-1226932046_thumb.jpg post-4259-1226932034_thumb.jpg

εδώ με μια αντίστοιχη εκτύπωση post-4259-1226932022_thumb.jpg

post-4259-1226932011_thumb.jpg

εδώ με αφίσα υπογεγραμμένη από τον θείο!post-4259-1226931987_thumb.jpg

  • Like 17

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Ιστοριούλα: Η καλύβα του Κουτ (Duckmade disaster) (inducks)

Ελληνική έκδοση: Κόμιξ 110

Δημιουργός:

Σχέδιο: Daan Jippes

Σενάριο: Βασισμένο σε ιστορία του Carl Barks

Πρωτότυπη ιστορία: Duckmade Disaster (inducks) (ακόμα δεν έχει καταλογογραφηθεί στο inducks ως δημοσιευθείσα σε κάποιο ελληνικό έντυπο (άρα δεν έχει δημοσιευθεί ακόμα στο Κόμιξ))

Πρώτο καρέ πέμπτης σελίδας.

 

Δώστε λίγη βάση στον κυριούλη τέρμα δεξιά που πετάει αυγά :D Το ξέθαψα ως ένα "πρόβλημα" στο inducks που δεν έχει λυθεί ακόμα (αν θα έμπαινε ως "χαρακτήρας" της ιστορίας ή όχι)

 

Donald_Duck_Family__Dan_Jippes_Collection__2008__09.jpg

 

 

:cheers5:

  • Like 5

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους
Δώστε λίγη βάση στον κυριούλη τέρμα δεξιά που πετάει αυγά :D Το ξέθαψα ως ένα "πρόβλημα" στο inducks που δεν έχει λυθεί ακόμα (αν θα έμπαινε ως "χαρακτήρας" της ιστορίας ή όχι)

 

Daan Jipes είναι αυτός, ο πρώτος και κυριότερος δημιουργός που βασίστηκε στα χνάρια του Barks, τόσο στις ιστορίες του όσο και στο σχέδιο. Πολλές φορές είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις μεμονωμένα σχέδια μεταξύ των δύο δημιουργών, κυρίως εξώφυλλα. Έχει δημιουργήσει και άλλες τέτοιες χιουμοριστικές εικόνες :P

 

Επίσης καρικατούρες του Μπαρκς απ' όσο θυμάμαι, έχω δει σε ιστορία του Ρόσα (στο Ρευστό, τεύχος ΚΟΜΙΞ 30κάτι) στην τελευταία σελίδα σε κάδρο, όπως επίσης και σε ιστορία του Cavazzano. Παραδείγματα υπάρχουν, απλώς θέλει πολύ παρατηρητικότητα :P

  • Like 4

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους
Στην Ελλάδα, οι ιστορίες του άρχισαν να δημοσιεύονται το 1966 (ταυτόχρονα με την παραίτησή του) στο περιοδικό Μίκυ Μάους, αλλά σε περιορισμένο αριθμό.

 

Να διορθώσω πως η πρώτη εμφάνιση του Καρλ Μπαρκς σε Ελληνικό έντυπο ήταν το 1953, στο Γέλιο και Χαρά Νο 4 (Στη Αρχαία Περσία). Το Γέλιο και Χαρά δημοσίευσε πολλές ακόμη ιστορίες του μεγάλου δημιουργου, μερικές από τις οποίες είναι:

Η χρυσή περικεφαλαία (τεύχος 9)

Το τσίρκο (τεύχος 20)

Το μυστικό της Χονδορίκα (τεύχος 146)

Ο Θησαυροφυλακιοθραύστης (τεύχος 275)

Το ουράνιο νησί (τεύχος 277)

Ο νέος Οδυσσέας/Μια παλαβή Οδύσσεια (τεύχος 325)

Ο μπαρμπέρης (τεύχος 356)

Τα πολλά πρώσωπα της Μάτζικα (τεύχος 396), που πρέπει να είναι και η τελευταία του εμφάνιση στο Γέλιο και Χαρά.

 

Στο Μίκυ Μάους εμφανίστηκε από το πρώτο κιόλας τεύχος (ιστορία: "Ο κηπουρός" με τον Ντόναλντ Ντακ).

 

Ακόμη στο Μεγάλο Μίκυ η πρώτη του εμφάνιση είναι στο τεύχος 5 στην ιστορία ιστορία "Ο ποταμός των κροκοδείλων" (γνωστή απ' το ΚΟΜΙΞ Νο 36 και ως Σαφάρι με το ζόρι).

 

 

:beer:

Επεξεργασία από jval
  • Like 14

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Μία ακόμα σελίδα με υλικό για τον Carl Barks: http://www.cbarks.dk/

 

Έχει και κουίζ για την προσωπική και επαγγελματική ζωή του θείου Κάρλ: Quiz

Εγώ πάντως πήρα 40% στο ένα και 20% στο άλλο!! :D

  • Like 5

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Το διάστημα 1983-1990 η εταιρεία another rainbow εξέδωσε σε τριάντα τόμους (κλεισμένους ανά τρεις σε συνολικά δέκα κουτιά) όλο το έργο του Παπιάνθρωπου.Μεγάλο μέγεθος, φανταστικά συνοδευτικά άρθρα και εξαντλητική συγκέντρωση του έργου του Μπαρκς.Υπάρχει κανένας τρελλός που να έχει το κουτί νο5;Περιέχει τις περιπέτειες του Θείου Σκρουτζ που ο Μπαρκς δημιούργησε στα 60ς.Είναι το μόνο κουτί που μου λείπει και θα ήταν χαρά μου να ανταλλάξω το φωτοτυπημένο περιεχόμενο του με οποιοδήποτε άλλο κουτί (Φωτοτυπία εννοείται) από τα εννέα που έχω.Να πώ απλά πως και οι πρωτότυπες ιστορίες είναι σε ασπρόμαυρο

  • Like 3

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Με αφορμή την έκθεση Carl Barks Retrospective - Geppi's Museum Baltimore, το Geppismuseum έβγαλε στο youtube ένα πολύ ενδιαφέρον 12λεπτο ντοκιμαντέρ που είχε γυριστεί για τα 95α γενέθλια του Barks. :cool:

 

 

 

:beer: :beer:

  • Like 5

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Το ντοκιμαντερ ειναι πραγματικα πολυ ωραιο και φαινεται οτι οι δημιουργοι εχουν μελετησει πολυ το εργο του Παπιανθρωπου! Ειναι ισαξιο με ενα παρομοιο ντοκιμαντερ που εχω δει για την ζωη και το εργο του Μπαρκς, το "The Art And Animation of Carl Barks" που το βρηκα στο Walt Disney Treasures - The Chronological Donald - Volume Two. Νομιζω οτι μπορειτε να το δειτε στο You Tybe. Για ψαξτε το και δεν θα χασετε... ;)

  • Like 1

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους
[...]Επίσης καρικατούρες του Μπαρκς απ' όσο θυμάμαι, έχω δει σε ιστορία του Ρόσα (στο Ρευστό, τεύχος ΚΟΜΙΞ 30κάτι) στην τελευταία σελίδα σε κάδρο[...]

 

Και για του λόγου το αληθές, ιδού

http://www.greekcomics.gr/forums/index.php...c=11480&hl=

  • Like 1

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους
Ο Φέθρυ είναι ένα μπαστάρδεμα που βγήκε από Ιταλούς σχεδιαστές. Δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιος "καθαρός" δημιουργός.

 

Γιατί έχω την εντύπωση πως ο σχεδιαστής και σεναριογράφος της ιστορίας όπου έκανε την πρώτη του εμφάνιση είναι ο Αλ Χάμπαρντ...; :thinking: Δεν το τσέκαρα ξανά στο inducks, αλλά αυτό είχα δει πιο παλιά, που ήμουν πορωμένος :confuse: με τον Φέθρυ!!!

Επεξεργασία από JohnnyMZ
  • Like 5

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Όντως, ο Al Hubbard είναι ο πρώτος σχεδιαστής του Φέθρυ. Δεν ξέρω για ποιον λόγο είχα την παραπάνω εντύπωση όταν έκανα το παραπάνω post (πριν από έναν χρόνο περίπου). Πάντως θυμάμαι πως τότε δεν έψαχνα στο internet και είχα βασιστεί σε ό,τι ανέφερε περί αυτού το ΚΟΜΙΞ. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια συνέντευξη του Don Rosa που ανέφερε τα παραπάνω. Ίσως να εννοούσε την μετέπειτα πορεία του χαρακτήρα που χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον από Ιταλούς και μου δόθηκε λανθασμένα η εντύπωση πως μιλούσε για την δημιουργία του.

 

Τέλος πάντων, ευχαριστώ για την διόρθωση, μην δίνουμε και λανθασμένες πληροφορίες :beer:

Επεξεργασία από PhantomDuck
  • Like 4

Κοινή χρήση αυτής της καταχώρησης


Σύνδεσμος προς την καταχώρηση
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Οροι χρήσης μας.