magus32 Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 29, 2016 Member ID: 24293 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 26 Reputation: 59 Achievement Points: 26 Days Won: 0 With Us For: 4445 Days Status: Offline Last Seen: Μαρτίου 21, 2020 Age: 47 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 29, 2016 Γεια σας, η ερώτηση μου σαν άπειρος σεναριογράφος κομιξς είναι η εξής: Όταν σε κάποιο πάνελ (παράθυρο, καρέ, σκηνή κτλ) εκτός από την περιγραφή που δίνεις, είναι υποχρεωτικό και ανεξάρτητα αν ναι ή όχι, να περιγράφεις και από ποια οπτική γωνιά θα φαίνεται η σκηνή που σκέφτεσαι; π.χ. η κάμερα να δείχνει από πάνω αριστερά ή ευρέως ή κάτω αριστερά και το στήσιμο των χαρακτήρων, του τοπίου ή οτιδήποτε άλλο; Αυτά για τώρα αν θέλετε ρωτήστε με για να προσπαθήσω να μάθω και να καταλάβετε και εσείς. Ευχαριστώ πολύ. 7 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
GeoTrou Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 29, 2016 Member ID: 30061 Group: Veterans Topic Count: 464 Content Count: 6111 Reputation: 53885 Achievement Points: 6111 Days Won: 49 With Us For: 3629 Days Status: Offline Last Seen: Αυγούστου 4, 2019 Age: 29 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 29, 2016 Νομίζω ότι γενικά ο σχεδιαστής ζητάει από τον σεναριογράφο να του δίνει τις γωνίες λήψης. Θεωρητικά δεν είναι πάντα απαραίτητο, αλλά όταν πχ θες να κάνεις ένα κοντινό στο πρόσωπο του χαρακτήρα ή αν θες να δείξεις ένα ψηλό κτίριο από χαμηλά, πρέπει να το αναφέρεις, ώστε να δημιουργηθεί η κατάλληλη αίσθηση στον αναγνώστη. 6 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
magus32 Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 29, 2016 Member ID: 24293 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 26 Reputation: 59 Achievement Points: 26 Days Won: 0 With Us For: 4445 Days Status: Offline Last Seen: Μαρτίου 21, 2020 Age: 47 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 29, 2016 Νομίζω ότι γενικά ο σχεδιαστής ζητάει από τον σεναριογράφο να του δίνει τις γωνίες λήψης. Θεωρητικά δεν είναι πάντα απαραίτητο, αλλά όταν πχ θες να κάνεις ένα κοντινό στο πρόσωπο του χαρακτήρα ή αν θες να δείξεις ένα ψηλό κτίριο από χαμηλά, πρέπει να το αναφέρεις, ώστε να δημιουργηθεί η κατάλληλη αίσθηση στον αναγνώστη. Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου και για το ενδιαφέρον. Θα μπορούσες λίγο να το αναπτύξουμε αυτό που λες ξεκινώντας με την ερώτηση, πως ακριβώς το περιγράφεις, τι περιγραφές χρειάζεται σε τέτοιου είδους και πως τις συντάσσω στο κείμενο ; 6 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
GeoTrou Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 29, 2016 Member ID: 30061 Group: Veterans Topic Count: 464 Content Count: 6111 Reputation: 53885 Achievement Points: 6111 Days Won: 49 With Us For: 3629 Days Status: Offline Last Seen: Αυγούστου 4, 2019 Age: 29 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 29, 2016 Καταρχάς να έχεις κατά νου ότι το κείμενο που θα δώσεις στον σχεδιαστή δεν είναι λογοτεχνία. Περιγράφεις κάτι ξερά σχεδόν, αρκεί να δώσεις στον σχεδιαστή αυτό που έχεις στο μυαλό σου. Από κει και πέρα, νομίζω ότι ο καθένας εκφράζεται λίγο διαφορετικά. Όσο για τους όρους, εγώ χρησιμοποιώ γενικά λέξεις κι εκφράσεις που είδα σε έγγραφα ξένων δημιουργών (π.χ. έχω σενάρια των Alan Moore, Brian K. Vaughan). Αν ψάξεις στο ίντερνετ, εύκολα βρίσκεις πολλά τέτοια. Τα διαβάζεις και διαμορφώνεις το δικό σου "στυλ". 6 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Tightwad Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2016 Member ID: 23287 Group: Veterans Topic Count: 161 Content Count: 4890 Reputation: 33635 Achievement Points: 4890 Days Won: 15 With Us For: 4553 Days Status: Offline Last Seen: Δεκεμβρίου 13, 2023 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2016 Κάποιες φορές μπορεί να χρειαστεί να βάλεις κάποιες "σκηνοθετικές" πληροφορίες, αλλά δεν χρειάζεται τρελή ανάλυση. Ένα παράδειγμα από ένα σενάριο του Κιούμπρικ που τελικά δεν έγινε ταινία: INSERT A close shot of Napoleon's hand, writing on his official stationary which has printed, under a large illustration symbolizing liberty and equality, "Headquarters of the Commander in Chief, Army of Italy." Σε αυτή την περίπτωση, και η γωνία λήψης, και το χαρτί περιγράφονται με μια σχετική λεπτομέρεια. Πάμε ένα άλλο παράδειγμα: INT. TENT - NIGHT Napoleon lying awake in the early hours of the morning, in his camp bed. EXT. JOSEPHINE'S GARDEN - NIGHT Moonlight. Josephine and Charles walk slowly in the garden. They stop. She is still. He touches his lips to her shoulders and neck. She slowly turns, looks into his eyes and kisses him, long and languorously. EXT. CAMPFIRE - DAY Napoleon standing at a camp fire in the rain, staring vacantly into the flames. https://docs.google.com/file/d/0B9DS_zk2FintNmFkZjM3ODUtMzY0ZS00Mzg0LWFhMzUtYWRjZjU1YjUwMTEx/edit?hl=en Εδώ το περιβάλλον δεν περιγράφεται τόσο συγκεκριμένα, και οι κινήσεις των χαρακτήρων στον κήπο είναι πιο λεπτομερείς απ'οτι το "στήσιμο" του Ναπολέοντα στο στρατόπεδο. Σε όλες απ'τις παραπάνω περιπτώσεις, όμως, μπορείς να σχηματίσεις μια εικόνα στο νου σου για το πως εξελίσσεται η σκηνή. Ούτε λείπουν οι απαραίτητες πληροφορίες, ούτε έχεις πήξει σε τεχνικές λεπτομέρειες. Για συγκεκριμένο format για κόμικ, μπορείς να δεις τον οδηγό της Dark Horse. Αυτό το βίντεο (απ'το 09:22 και μετά) περιγράφει το φορμάτ "Master Scene Script" που χρησιμοποιείται στον κινηματογράφο. Ελπίζω να καταφέραμε να σε βοηθήσουμε κάπως. 5 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
magus32 Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2016 Member ID: 24293 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 26 Reputation: 59 Achievement Points: 26 Days Won: 0 With Us For: 4445 Days Status: Offline Last Seen: Μαρτίου 21, 2020 Age: 47 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2016 Όντως βοηθήσατε πάρα πολύ. Το SFX τι ακριβώς είναι ; λέει για sound αλλά δεν καταλαβαίνω πως και ποια η έννοια του στο κομιξ; 5 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Tightwad Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2016 Member ID: 23287 Group: Veterans Topic Count: 161 Content Count: 4890 Reputation: 33635 Achievement Points: 4890 Days Won: 15 With Us For: 4553 Days Status: Offline Last Seen: Δεκεμβρίου 13, 2023 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2016 Sound Effects. πχ "ΚΑΜΠΟΥΜ!" 4 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
magus32 Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2016 Member ID: 24293 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 26 Reputation: 59 Achievement Points: 26 Days Won: 0 With Us For: 4445 Days Status: Offline Last Seen: Μαρτίου 21, 2020 Age: 47 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2016 Τα παρακάτω μπορείτε να μου εξηγήσετε; CHARACTER (OP): CHARACTER: [comment] OTHER CHARACTER: [response] CHARACTER: [counter-response] CAP/CHARACTER NEW CHARACTER: Ευχαριστώ πολύ 3 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Tightwad Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2016 Member ID: 23287 Group: Veterans Topic Count: 161 Content Count: 4890 Reputation: 33635 Achievement Points: 4890 Days Won: 15 With Us For: 4553 Days Status: Offline Last Seen: Δεκεμβρίου 13, 2023 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2016 CHARACTER (OP): Characters speaking from off-panel are indicated this way. Off-panel, δηλαδή ο χαρακτήρας δεν εμφανίζεται στο καρέ. CAP/CHARACTER “-- a caption can be used to carry over dialogue from a previous scene to a new setting by placing the speech in quotation marks.” Ένας διάλογος που ήταν προηγουμένως σε συννεφάκι ολοκληρώνεται σε λεζάντα. CHARACTER: [comment] OTHER CHARACTER: [response] CHARACTER: [counter-response] Απλά περιγράφει την χρήση του double dash (--) NEW CHARACTER: Ούτε εδώ λέει κάτι το ιδιαίτερο. Περιγράφει την χρήση του underline και των τριών τελιτσών (...). 4 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
zade Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2016 Member ID: 6474 Group: Members Topic Count: 98 Content Count: 4211 Reputation: 27510 Achievement Points: 4211 Days Won: 3 With Us For: 5694 Days Status: Offline Last Seen: Ιανουαρίου 31, 2020 Age: 34 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2016 Μια γενική ανακεφαλαίωση και μερικές προσθήκες σε αυτά που έγραψαν τα παιδιά. 1) Όταν γράφεις σενάριο, δεν κάνεις λογοτεχνία. Περιγράφεις γεγονότα και καταστάσεις, συμβάντα και κινήσεις ,χωρίς δημιουργικό οίστρο ή ποιητικές εξάρσεις. ΠΧ ΛΑΘΟΥΣ : Ο ιδρώτας κυλάει στο πρόσωπό του, σαν μεγάλες σταγόνες αίμα, το μυαλό του έχει εγκλωβιστεί σε ένα τέλμα άγχους και αγωνίας. ΠΧ ΣΩΣΤΟΥ : Βλέπουμε το πρόσωπό του. Είναι πολύ ιδρωμένος και πρέπει να φαίνεται με κάποιο τρόπο ότι έχει άγχος. Το πρώτο είναι λάθος, διότι δεν θα διαβάσει κανένας πλην του σκιτσογράφου τις δημιουργικές περιγραφές σου. Επίσης είναι λάθος, διότι περιγράφεις μια διανοητική κατάσταση, που εκ των πραγμάτων θέλει τρομερή μαστοριά για να αποδοθεί στο χαρτί. Το δεύτερο είναι σωστό, γιατί περιγράφεις απλά τι βλέπουμε και δίνεις κιόλας στον artist να καταλάβει τι ακριβώς πας να βγάλεις προς τα έξω. 2)Δεν υπάρχει ακριβής κανόνας που να λέει πόσο πρέπει να περιγράψεις μια κατάσταση, ένα συμβάν ή ένα πλάνο. Αυτό εξαρτάται από το πόσο λεπτομερής θέλεις να γίνεις εσύ και από το πόσο εμπιστεύεσαι τον artist σου. ΠΧ 1 : Πάνελ 5 - Widescreen panel: Βλέπουμε προφίλ το πρόσωπό του. Ιδρώτας κυλάει στο μέτωπό του. Τα μαλλιά πάνω από το αυτί, είναι μούσκεμα. Μια σταγόνα ιδρώτα κυλάει πάνω στο μάγουλό του. Τα μάτια του είναι μισόκλειστα, λόγω του έντονου φωτός. τα χείλη του είναι ξερά και σκασμένα. Έχει απεριποίητα γένια δύο ημερών και οι φλέβες πετάγονται έντονα στα ζυγωματικά του. ΠΧ 2 : Πάνελ 5 : Βλέπουμε το πρόσωπό του. Είναι ιδρωμένος και κουρασμένος. Και οι δύο τρόποι είναι σωστοί. Ο πρώτος είναι λεπτομερέστατος και αφήνει λίγη ευχέρεια για πειραματισμούς στον artist, ό δεύτερος είναι απολύτως περιληπτικός , αναφέρει μόνο τα εντελώς απαραίτητα, αφήνοντας τεράστιο εύρος για πειραματισμούς και δοκιμές. 3) Υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί τρόποι για να μορφοποιήσεις ένα σενάριο. Άλλοι περιγράφουν περίπου τι συμβαίνει στην ιστορία και αφήνουν τον artist να κάνει τα υπόλοιπα. Αφού ο artist τελειώσει με τα σχέδια, προσθέτουν διαλόγους και επεξηγήσεις. Αυτός είναι ο λεγόμενος marvel way. Εφαρμοζόταν παλιά και σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις και σήμερα. Προϋποθέτει τεράστια εμπιστοσύνη στις δυνατότητες του artist και στην χημεία που υπάρχει μεταξύ αυτού και του writer. Άλλοι -που είναι πλέον και το πιο συνηθισμένο- περιγράφουν ακριβώς τι γίνεται στην κάθε σελίδα.Το πόσο περιγράφουν ή για το μήκος ή το μέγεθος των πάνελ κοίτα αυτά που έγραψα στο 2). ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Σελίδα 43 - 4 πάνελ Πάνελ 1 - Μακρόστενο widescreen πάνελ : Βλέπουμε ένα άνθρωπο να βαδίζει στην έρημο. Πάνελ 2: Τώρα τον βλέπουμε από πιο κοντά, απ την μέση και πάνω. Πάνελ 3 : Τώρα τον βλέπουμε απ' το στήθος και πάνω. Πάνελ 4 : Βλέπουμε το πρόσωπό του. Είναι ιδρωμένος και κουρασμένος. ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Το ποιόν τρόπο θα χρησιμοποιήσεις και τι ταιριάζει, είναι καθαρά θέμα δικό σου και του artist σου. Έχω δουλέψει με ανθρώπους που προτιμούν το "marvel way" και με ανθρώπους που τα θέλουν με το νι και με το σίγμα. Φυσικά μπορείς να κάνεις κάτι το ενδιάμεσο, δεν υπάρχουν σωστά ή λάθη. 4) Έχε υπόψιν σου το μέσο για το οποίο γράφεις. Αλλιώς είναι το γράψιμο για κόμικ, αλλιώς για κινηματογράφο, αλλιώς για τηλεόραση, αλλιώς για θέατρο κλπ. Κάθε μέσο έχει τις δικές του παραξενιές και ιδιορρυθμίες. Μάθε για το κάθε ένα, προτού γράψεις. Αυτά σε πολύ γενικές γραμμές. Για περισσότερα, ρώτα συγκεκριμένα και θα σου απαντήσουμε. Full Disclosure : Το ψευδώνυμο με το οποίο γράφω είναι "Γεράσιμος Χριστοφόρου". Έχω γράψει για την τηλεόραση, τον κινηματογράφο καθώς και για τα κόμικ. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε διαδικασία μοντάζ η πρώτη μικρού μήκους ταινία για την οποία υπογράφω το σενάριο. 10 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
dimious200 Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2016 Member ID: 14558 Group: Members Topic Count: 49 Content Count: 3365 Reputation: 28681 Achievement Points: 3365 Days Won: 2 With Us For: 4784 Days Status: Offline Last Seen: Μαίου 18, 2023 Age: 32 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουαρίου 30, 2016 what?? zade τι καθεσαι,δωσε λινκζ στο λαο!! 4 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
magus32 Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 1, 2016 Member ID: 24293 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 26 Reputation: 59 Achievement Points: 26 Days Won: 0 With Us For: 4445 Days Status: Offline Last Seen: Μαρτίου 21, 2020 Age: 47 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 1, 2016 1) Όταν γράφεις σενάριο, δεν κάνεις λογοτεχνία. Περιγράφεις γεγονότα και καταστάσεις, συμβάντα και κινήσεις ,χωρίς δημιουργικό οίστρο ή ποιητικές εξάρσεις. ΠΧ ΛΑΘΟΥΣ : Ο ιδρώτας κυλάει στο πρόσωπό του, σαν μεγάλες σταγόνες αίμα, το μυαλό του έχει εγκλωβιστεί σε ένα τέλμα άγχους και αγωνίας. ΠΧ ΣΩΣΤΟΥ : Βλέπουμε το πρόσωπό του. Είναι πολύ ιδρωμένος και πρέπει να φαίνεται με κάποιο τρόπο ότι έχει άγχος. Το πρώτο είναι λάθος, διότι δεν θα διαβάσει κανένας πλην του σκιτσογράφου τις δημιουργικές περιγραφές σου. Επίσης είναι λάθος, διότι περιγράφεις μια διανοητική κατάσταση, που εκ των πραγμάτων θέλει τρομερή μαστοριά για να αποδοθεί στο χαρτί. Το δεύτερο είναι σωστό, γιατί περιγράφεις απλά τι βλέπουμε και δίνεις κιόλας στον artist να καταλάβει τι ακριβώς πας να βγάλεις προς τα έξω. Σε αυτό παράδειγμα έδωσες πάρα πολλές λεπτομέρειες που δεν αξίζουν να αναφερθούν και είναι και κουραστικές σωστά; Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
zade Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 1, 2016 Member ID: 6474 Group: Members Topic Count: 98 Content Count: 4211 Reputation: 27510 Achievement Points: 4211 Days Won: 3 With Us For: 5694 Days Status: Offline Last Seen: Ιανουαρίου 31, 2020 Age: 34 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 1, 2016 Σε αυτό παράδειγμα έδωσες πάρα πολλές λεπτομέρειες που δεν αξίζουν να αναφερθούν και είναι και κουραστικές σωστά; Όχι. Είναι λάθος γιατί προσπαθεί να γίνει λογοτεχνικό ενώ δεν πρέπει. Εκεί που αναφέρω «το μυαλό του έχει εγκλωβιστεί σε ένα τέλμα άγχους και αγωνίας» χρησιμοποιώ εντελώς λογοτεχνικές περιγραφές, ενώ δεν μας νοιάζει αυτό. Μας νοιάζει τι βλέπουμε, όχι αν εγώ εκείνη την ώρα που το σκεφτόμουν ένιωσα ποιητής και θέλησα να εκφραστώ περισσότερο εξεζητημένα. Το βασικό πρόβλημα του παραδείγματος είναι ότι δεν εκφράζομαι "πεζά" όπως κάνω στο αμέσως επόμενο που είναι και σωστό. Τελικά ο θεατής θα δει το σκίτσο του artist και όχι το σενάριο το δικό μου, οπότε δεν με νοιάζει ούτε και πρέπει να με νοιάζει αν αποδίδω ορθά τα Ελληνικά ή έχουν και κάποια αισθητική αξία. Με νοιάζει απλά να κάνουν την δουλειά τους. Σου είπα, το πόσες λέπτομέρεις θα δώσεις, είναι δικό σου θέμα και δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Το θέμα είναι πως θα δώσεις (αν δώσεις) τις λεπτομέρειες 3 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
magus32 Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 15, 2016 Member ID: 24293 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 26 Reputation: 59 Achievement Points: 26 Days Won: 0 With Us For: 4445 Days Status: Offline Last Seen: Μαρτίου 21, 2020 Age: 47 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 15, 2016 Παιδιά θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας, πάνω στην περιγραφή που προσπαθώ να δώσω. Είναι ασκήσεις για πρακτική που βρήκα στο νετ και θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας. ΘΈΜΑ «Dinosaurs Flock To The Field» Είναι ημέρα. Η κάμερα είναι σταθερή και δείχνει ευθεία ένα μέρος της πεδιάδας. Ξαφνικά ένα γιγάντιο πόδι δεινόσαυρου γεμίζει την εικόνα και ένας ήχος, από τον κραδασμό που προκαλεί το πόδι του δεινοσαύρου από το πάτημα του, ακούγετε, ενώ συνεχίζεται από την ίδια κάμερα να δείχνει με τον ίδιο τρόπο και τα υπόλοιπα πόδια των δεινοσαύρων. Το επόμενο πλάνο είναι από ψηλότερα δείχνοντας το κοπάδι των δεινοσαύρων να τρέχουν και έρχονται προς την κατεύθυνση της κάμερας. Υ.Γ. Επειδή δεν είμαι και εξπέρ στα αγγλικά αυτό κατάλαβα εγώ. 1 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
magus32 Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 24, 2016 Member ID: 24293 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 26 Reputation: 59 Achievement Points: 26 Days Won: 0 With Us For: 4445 Days Status: Offline Last Seen: Μαρτίου 21, 2020 Age: 47 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 24, 2016 Παιδιά βρήκα αυτήν την άσκηση The imagination project I find newspaper headlines useful in many ways — from story suggestions, to plot twists, to revision work. They’re also grand for strengthening the imagination. I list five unrelated headlines below. Choose the one that catches your attention first. Don’t think too hard in making your decision; the first choice is usually the instinctual favorite and the place to start. After you’ve settled on a headline, let your imagination twist it into one solid image. Who or what is in the image, where are they, and what might be going on? ü “A Pardon For Walter Burnett” ü “Dinosaurs Flock To the Field” ü “Ice Cream Social Gets the Cold Shoulder” ü “Ten Saved, Three Still Out There” ü “Diamonds Missing From Local Ballpark” Created an image? Great. Now imagine an audience in a darkened theater. You’re about to show them this image. How will you do it? Concoct at least three versions of this moment, bearing in mind the elements of style: color, texture, the order of details and the pace between them, light and shadows, and the proximity to the subject. Record each version and compare. Which one do you like best? Though predominantly a project for your imagination, you may also discover something about your writing voice in the process. και έκανα μια προσπάθεια (παρακάτω) και θα ήθελα τις γνώμες σας, Quote ΘΈΜΑ «Dinosaurs Flock To The Field» Είναι ημέρα. Η κάμερα είναι σταθερή και δείχνει ευθεία ένα μέρος της πεδιάδας. Ξαφνικά ένα γιγάντιο πόδι δεινόσαυρου γεμίζει την εικόνα και ένας ήχος, από τον κραδασμό που προκαλεί το πόδι του δεινοσαύρου από το πάτημα του, ακούγετε, ενώ συνεχίζεται από την ίδια κάμερα να δείχνει με τον ίδιο τρόπο και τα υπόλοιπα πόδια των δεινοσαύρων. Το επόμενο πλάνο είναι από ψηλότερα δείχνοντας το κοπάδι των δεινοσαύρων να τρέχουν και έρχονται προς την κατεύθυνση της κάμερας. Ευχαριστώ πολύ 4 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Tightwad Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 24, 2016 Member ID: 23287 Group: Veterans Topic Count: 161 Content Count: 4890 Reputation: 33635 Achievement Points: 4890 Days Won: 15 With Us For: 4553 Days Status: Offline Last Seen: Δεκεμβρίου 13, 2023 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 24, 2016 Aπ'οτι καταλαβαίνω απ'την πηγή σου (το κεφάλαιο που περιέχει την άσκηση ονομάζεται "Identifying your Writing Voice"), το νόημα της άσκησης είναι περισσότερο το να ανακαλύψεις το στύλ σου παρά να βελτιώσεις το prose (πεζό λόγο; ) σου. Γι'αυτό και σου ζητάει να την κάνεις 3 φορές, με διαφορετικούς τρόπους και να επιλέξεις ποιόν προτιμάς. Μπορείς να δοκιμάσεις την άσκηση με τις "Εικονικές Ανθολογίες" που έχουμε ήδη στο φόρουμ, αν θες. EDIT: Επίσης, έχεις ξανακάνει το ίδιο πόστ σε άλλο θρέντ. Νομίζω ότι το θρέντ πρέπει να συγχωνευτεί με το προηγούμενο σου, εφόσον δεν προσθέτει κάποια νέα πληροφορία. 1 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
magus32 Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 24, 2016 Member ID: 24293 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 26 Reputation: 59 Achievement Points: 26 Days Won: 0 With Us For: 4445 Days Status: Offline Last Seen: Μαρτίου 21, 2020 Age: 47 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 24, 2016 Οταν λες να ανακαληψεις το στυλ τι ακριβως εννοεις ; Επισης ποια ειναι η γνωμη σε αυτο που εγραψα; Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Tightwad Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 24, 2016 Member ID: 23287 Group: Veterans Topic Count: 161 Content Count: 4890 Reputation: 33635 Achievement Points: 4890 Days Won: 15 With Us For: 4553 Days Status: Offline Last Seen: Δεκεμβρίου 13, 2023 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 24, 2016 Διάβασε το "Identifying your Writing Voice" απ'το λίνκ που παρέθεσα. Στο δικό σου παράδειγμα πχ επικεντρώνεσαι στα πόδια, ενώ κάποιος άλλος μπορεί να επικεντρωθεί σε κάτι άλλο. Το παράδειγμα σου είναι μια χαρά, με εξαίρεση ίσως το κοπάδι που τρέχει. Το "flock" με την έννοια του συγκεντρώνομαι σε ένα μέρος νομίζω ότι υπονοεί μια πολύ πιο χαλαρή κίνηση από το τρέξιμο. Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
magus32 Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 24, 2016 Member ID: 24293 Group: Members Topic Count: 6 Content Count: 26 Reputation: 59 Achievement Points: 26 Days Won: 0 With Us For: 4445 Days Status: Offline Last Seen: Μαρτίου 21, 2020 Age: 47 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουαρίου 24, 2016 (Επεξεργασία) Δηλαδή να φανταζόμουν σε ένα σημείο που είναι ήδη συγκεντρωμένοι οι δεινόσαυροι; Και αν κατάλαβα καλά το ζουμί της υπόθεσης είναι το που ρίχνω βάρος σε μια εικόνα που σκέφτομαι, ένα θέμα κτλ ; που επικεντρώνομαι Επεξεργασία Φεβρουαρίου 24, 2016 από magus32 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Προτεινόμενες Καταχωρήσεις
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.