Μετάβαση στο περιεχόμενο

[ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ] Εικονικές Ανθολογιες


Blackbeard

Προτεινόμενες Καταχωρήσεις


  • Member ID:  11317
  • Group:  Members
  • Topic Count:  46
  • Content Count:  1755
  • Reputation:   11884
  • Achievement Points:  1758
  • Days Won:  3
  • With Us For:  5297 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  29

Σενάρια τεσσάρων σελίδων. Πολλοί επαγγελματίες σεναριογράφοι ξεκινούν την καριέρα τους με ένα τέτοιο μίνι σενάριο στη σειρά Future Shocks του 2000AD. Επίσης, αυτοί οι ίδιοι, οι λεγόμενοι επαγγελματίες, ισχυρίζονται πως εάν μπορείς να αφηγηθείς ικανοποιητικά μια ιστορία σε τόσες λίγες σελίδες, μπορείς να το κάνεις και σε χίλιες. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι εξάσκηση. Και αυτό θα προσπαθήσουμε να κάνουμε εδώ. Ανά διαστήματα, θα ανεβαίνει μια ιδέα, μια εικόνα, ένα περιστατικό, μια κατάσταση που θα περιμένει να εξελιχθεί σε σενάριο κόμικ. Μια αφορμή με λίγα λόγια για να επιδείξετε, και εσείς και εγώ, την επιθυμία σας να αφηγηθείτε ιστορίες με το παραμικρό ερέθισμα. 

 

Η ιδέα ξεκίνησε από μια πρόταση της στιγμής στον φίλο Tightwad και αναπτύχθηκε από μια συνεργασία και των δυο μας. Αυτό που ζητάμε από εσάς αλλά και από εμάς είναι να δημιουργήσουμε ένα τόπικ με πολλές αφηγηματικές εκδοχές πάνω στο ίδιο ερέθισμα. Ένα σενάριο από το κάθε μέλος. Η συμμετοχή επιτρέπεται στον καθένα και όσες περισσότερες συμμετοχές τόσο το καλυτερο. Έτσι θα μπορούμε να διαβάζουμε μίνι-κόμικ για να περνάμε καλά και οι δημιουργοί να εξασκούν τις ικανότητές τους και να απολαμβάνουν, φυσικά, τη διαδικασία της συγγραφής.

 

Ελπίζουμε η ιδέα να σας αρέσει όσο και εμάς. Γι'αυτό, χωρίς πολλά πολλά, παραθέτουμε το πρώτο 'writing prompt'.

 

 

horse271009_3_innerbig.jpg

 

post-11317-0-94316800-1415456991_thumb.jpg

 

 

Πηγή: Timeoutdubai.com
 
Μαζί με τρεις φίλους, ξεκινήσατε ένα έφιππο οδοιπορικό μέσα στην έρημο. Η πρώτη μέρα περνάει, και στήνετε τις σκηνές σας. Πριν κοιμηθείτε, ελέγχεις τις προμήθειες σας. Αρκετό νερό που θα συντηρούσε τρία άτομα για 4 ημέρες, φαγητό για μια βδομάδα, πυξίδες, χάρτη, και φυσικά τα άλογα σας.

Καθώς ξυπνάτε, διαπιστώνετε ότι ένα απ'τα εφόδια που είναι σημαντικό για την επιβίωση σας έχει εξαφανιστεί μέσα στην νύχτα. Ο στόχος σας είναι να επιβιώσετε και να επιστρέψετε στον πολιτισμό.

  • Ποιο αντικείμενο εξαφανίστηκε;
  • Πόσοι απ'την ομάδα σου θα επιβιώσουν;
  • Πως θα επιστρέψετε στον πολιτισμό;

Μπορείτε να απαντήσετε γράφοντας το δικό σας σενάριο κόμικ, το οποίο πρέπει να είναι το πολύ 5 σελίδες.
 
Συνιστάται το σενάριο σας να είναι σε μορφή τυπικού σεναρίου κόμικ, όπως πχ: 

 

DAYS MISSING #5 PAGE FOUR

 
Pan 1- Jump back 24 hours. We're outside a modest, but modern looking , one story office building with a chain link fence around it. The sign we saw broken on p. 2-3 is now whole. The Steward, his back to us and inside the fence, trudges through the snow to the lab. Lights blaze from within. We are in a commercial park on the edge of town. Wide shot.
 
CAP: 12/21/09 - 12:00:52 AM
 
SIGN: Tobin Advanced Materials, Aberdeen, South Dakota
 
ANTI-STEWARD NARRATION: And here you are again, hopping off your carousel and into some forgotten, frozen little village.
 
ANTI-STEWARD NARRATION: Everything just as it was twenty-four hours ago...
 
Pan 2- MCU Steward drawing his collar in against the cold. He is STILL beat up and bloodied. He has not changed.
 
ANTI-STEWARD NARRATION: Except you, of course.
 
ANTI-STEWARD NARRATION: My little Sisyphus, running the same marathon over and over.
 
Pan 3- 3/4 behind Steward as he stands at a secure looking steel door with a punch code entry system. A warning placard with a bio-hazard and radiation symbol bolted to door.
 
SIGN: Authorized personnel only.
 
ANTI-STEWARD NARRATION: Covering the same ground,
 
Pan 4- Close on Steward's gloved, but torn hand punching in a code.
 
SFX: meep meep meep- thunk
 
ANTI-STEWARD NARRATION: But never resting.
 
Pan 5- Wide, low angle. We're on the floor of a clean room lab. White on white. Some lab table and computers inside. A glass beaker sits on its side and a tennis ball sized sphere of robot stuff sits inside. In BG there is a wide observation window through which Lessig, Li, Polton, and Hobart watch. Lessig looks excited, Li worries, Polton excited/freaked, and Hobart bored.
 
CAP: 12/21/09 - 12:11:03 AM
 
POLTON: It's grey goo, man. No doubt. Star Trek stuff right there.
 
POLTON: End of the world stuff.

 

Πηγή: Days Missing #4. Hester,Phil.

 
Αλλά επιτρέπουμε όλες τις μορφές σεναρίου, αρκεί να ΜΗΝ είναι διήγημα.

 

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  30150
  • Group:  Members
  • Topic Count:  15
  • Content Count:  300
  • Reputation:   2080
  • Achievement Points:  300
  • Days Won:  0
  • With Us For:  3583 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Με χαρά θέλω να τιμήσω αυτό το πρώτο writing promt. Είναι η πρώτη φορά που πειραματίζομαι με σενάριο τέτοιας μορφής, γι' αυτό και τα τυχόν λάθη ή αστοχίες που είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχουν. Ετοιμαστείτε να κλάψετε :lol: :lol: :lol:

 

 

ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ

 

ΣΕΛΙΔΑ 1

 

Καρέ 1- Υπάρχει μια σκηνή στημένη κάπου στην έρημο. Εγώ και οι φίλοι μου καθόμαστε στο έδαφος. Είμαστε και οι τρεις σαστισμένοι και αμίλητοι.

 

Cap: Πρωί

 

Αφήγηση: Το πρώτο πρωινό στην έρημο δεν περιμέναμε να είναι έτσι...

 

Καρέ 2- Εστιάζουμε στον Κόντα.

 

Κόντα: Τι θα κάνουμε χωρίς πυξίδα;

 

Καρέ 3- Ο Ίτσι χτυπά το κεφάλι του στο έδαφος.

 

Ίτσι (τσιρίζοντας): Ω, Θεέ μου! Είμαστε χαμένοι!

 

Καρέ 4- Εστιάζουμε στον Γουλιέλμο.

 

Γουλιέλμος (μελαγχολικά): Μην πανικοβάλλεστε ακόμα! Έχουμε νερό και τρόφιμα για μερικές μέρες!

 

Καρέ 5- Εστιάζουμε σε μένα. Είμαι σκεπτικός.

 

Εγώ (αποφασισμένα): Δεν υπάρχει άλλη λύση! Ετοιμαστείτε! Θα ξεκινήσουμε προς μια τυχαία κατεύθυνση κι ο Θεός βοηθός!

 

Καρέ 6- Ο Γουλιέλμος κουνά καταφατικά το κεφάλι. Ο Κόντα και ο Ίτσι καταπίνουν έναν κόμπο στο λαιμό.

 

ΣΕΛΙΔΑ 2

 

Καρέ 1- Το τοπίο είναι το ίδιο. Εγώ και οι φίλοι μου βρισκόμαστε πάνω στα άλογά μας, έχοντας μαζέψει όλα μας τα πράγματα. Εγώ δείχνω κάποιους λόφους στο βάθος.

 

Cap: Λίγο πριν το μεσημέρι.

 

Αφήγηση: Και να 'μαστε, έτοιμοι να ξεκινήσουμε!

 

Εγώ: Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε για εκείνους τους λόφους.

 

Καρέ 2- Φαινόμαστε μακριά καθώς χανόμαστε στο βάθος.

 

Καρέ 3- Μεταφερόμαστε 5 μέρες μετά. Βρισκόμαστε έφιπποι στα άλογά μας, περιπλανώμενοι στην έρημο. Εμείς και τα άλογα έχουμε κρεμάσει τις γλώσσες έξω απ' το στόμα μας. Είμαστε εξαντλημένοι. Ο Ίτσι φωνάζει με λυγμούς.

 

Cap: Μεσημέρι.

 

Αφήγηση: Έχουν περάσει 5 μέρες από τότε που χάσαμε την πυξίδα. Αν και υπάρχει ακόμα φαγητό, μας έχει τελειώσει το νερό εδώ και μία μέρα. Περιπλανιόμαστε σαν ζωντανοί νεκροί, ενώ ο Ίτσι, ο πιο ευαίσθητος από μας έχει παραχωρήσει το σοκ του σε μια οξεία νευρική κρίση...

 

Ίτσι (φωνάζοντας με λυγμούς): ΑΑΑ! Νεροοοό! Θα πεθάνωωωω!

 

SFX: Κλαψ! Λυγμ!

 

Καρέ 4- Ο Ίτσι πέφτει απ' το άλογό του.

 

SFX: Παφ!

 

Καρέ 7- Όλοι κοιτάμε προς το μέρος του Ίτσι ξαφνιασμένοι.

 

Καρέ 6- Ο Ίτσι πηδά προς το άλογό του με μανιακό και αιμοδιψές ύφος. Το άλογο έχει ανασηκωθεί στα δυο του πισινά πόδια.

 

SFX: (Ο Ίτσι Γρυλίζει) Γκρααα! (Το άλογο χλυμιντρίζει) Χνιιιι!

 

Όλοι (ακουγόμαστε πίσω απ' το καρέ): ΙΤΣΙΙ!

 

Καρέ 7- Η δεξιά οπλή του αλόγου χτυπά το πρόσωπο του Ίτσι. Πετάγεται αίμα.

 

SFX: Νταπ!

 

Καρέ 8- Ο Ίτσι πέφτει νεκρός στην άμμο. Αίμα τρέχει απ' το κεφάλι του. Ένας σκορπιός της ερήμου στέκεται δίπλα του.

 

SFX: Παφ!

 

ΣΕΛΙΔΑ 3

 

Καρέ 1- Βρισκόμαστε ακόμα πάνω στα άλογά μας. Είμαστε σοκαρισμένοι.

 

Όλοι: Όοοχιιιι! Ίτσιιι!

 

Καρέ 2- Ο Κόντα πηδά απ' το άλογο. Είναι εξαγριωμένος. Ένας σουγιάς ξεπροβάλλει απ' την αριστερή του παλάμη.

 

SFX: Παφ!

 

Γουλιέλμος: Κόντα! Τι στο καλό;

 

Καρέ 3- Ο Κόντα καρφώνει το σουγιά στο λαιμό του αλόγου του Ίτσι.

 

Εγώ, Γουλιέλμος: Κόντα!

 

Καρέ 4- Το άλογο κύταιται νεκρό στο έδαφος. Αίμα τρέχει απ' το λαιμό του. Από πάνω του φαινόμαστε εγώ και ο Γουλιέλμος να συγκρατούμε τον Κόντα. Εγώ και ο Γουλιέλμος είμαστε σοκαρισμένοι. Ο Κόντα έχει σφιχτοκλεισμένα τα μάτια του και σφίγγει τα δόντια του στο εξαγριωμένο του πρόσωπο. Δάκρυα κυλούν απ' τα μάτια του.

 

Κόντα: Αφήστε με!

 

Εγώ: Κόντα, τελείωσε!

SFX: Αγκχ! Ουφ!

 

Καρέ 5- Οι τρεις φίλοι είμαστε γονατισμένοι με κατεβασμένα πρόσωπα γύρω από ένα βουναλάκι από χώμα με το καπέλο του Ίτσι πάνω σ' αυτό.

 

Cap: Σούρουπο.

 

Αφήγηση: Το σούρουπο θάψαμε τον Ίτσι. Τι άλλο μας επιφυλλάσει η μοίρα;

 

Καρέ 6- Μεταφερόμαστε στην επόμενη μέρα. Οι τρεις εναπομείναντες φίλοι βρισκόμαστε έφιπποι στα κουρασμένα μας άλογα.

 

Cap: Μεσημέρι.

 

Αφήγηση: Ο αγώνας επιβίωσης συνεχίζεται...

 

Καρέ 7- . Εγώ, ο Γουλιέλμος και ο Κόντα είμαστε είμαστε ξαφνιασμένοι πάνω στα άλογά μας.

 

SFX: Κλοπιτι κλοπ (βηματισμός αλόγων εκτός του καρέ)

 

ΣΕΛΙΔΑ 4

 

Καρέ 1- 4 καβαλάρηδες με μαχαίρια και άλογα μας πλησιάζουν. Έχουν μουστάκια και γένια και φορούν σομπρέρο. Πρόκειται για ληστές.

 

Αρχηγός ληστών (με μεξικάνικη προφορά): Τα πράγματά σας ή τη ζωή σας! Χαρ Χαρ Χαρ!

 

Ληστές: Χα χα χα χα χα!

 

Καρέ 2- Εγώ κι ο Γουλιέλμος είμαστε σκυθρωποί. Ο Κόντα έχει φοβισμένο ύφος.

 

Καρέ 3- Ο Γουλιέλμος πηδά στο χωμά με δυο τηγάνια. Είναι ακόμα σκυθρωπός.

 

SFX: Παφ!

 

Εγώ: Γουλιέλμο, δεν μπορούμε να τους αντιμετωπίσουμε στην κατάστασή μας.

 

Ληστές: Χα χα χα χα...

 

Καρέ 4- Ο Γουλιέμος επιτήθεται στους ληστές. Τα δυο τηγάνια προσγειώνονται στα κεφάλια δυο ληστών.

 

Γουλιέλμος: Αααααααα!

 

Δυο ληστές: Ωχ...

 

SFX: Ντανγκ! Ντανγκ!

 

Καρέ 5- Οι ληστές πηδούν πάνω στον Γουλιέλμο με μαχαίρια.

 

Γουλιέλμος: Ααααργκ!

 

SFX: Σχουίις! Σχιιν! (Μαχαιριές)

 

Καρέ 6- Το σκηνικό είναι το ίδιο.

SFX: Σχουίιις! Σχιιν! - Γουλιέλμοοοο! (μια φωνή έξω απ' το καρέ)

 

Καρέ 7- Το νεκρό σώμα του Γουλιέμου βρίσκεται στην άμμο και γύρω του οι ληστές που έχουν σταματήσει πια τη θυριοδεία τους.

 

Καρέ 8- Εγώ είμαι με το στόμα ανοιχτό και με δάκρυα. Ο Κόντα το ίδιο.

 

ΣΕΛΙΔΑ 5

 

Καρέ 1- Εγώ και ο Κόντα βρισκόμαστε όρθιοι και σκυθρωποί στο χώμα. Οι ληστές φαίνονται από πίσω μας να απομακρύνονται με τα άλογα, το φαγητό και τα πράγματά μας. Δίπλα στα πόδια μας βρίσκεται το νεκρό σώμα του Γουλιέλμου.

 

Καρέ 2- Απομακρυνόμαστε από τη σκηνή της θυριοδείας, αφήνοντας άταφο τον φίλο.

 

Αφήγηση: Οι δυνάμεις μας δεν επαρκούν ούτε για να θάψουμε τον φίλο μας...

 

Καρέ 3- Εγώ και ο Κόντα φαινόμαστε από ψηλά να σερνόμαστε στο χώμα. Ο ήλιος φαίνεται τεράστιος στον ουρανό.

 

CAP: Μεσημέρι ακόμα.

 

Καρέ 4- Χάνουμε τις αισθήσεις μας.

 

SFX: Κλόπιτι κλοπ!

 

Καρέ 5- Φαίνεται ένας άσπρος τοίχος, μια κουρτίνα, ένα τραπεζάκι μέσα απ' τα μισάνοιχτα βλέφαρά μου.

 

CAP: Μέρα.

 

Καρέ 6: Το βλέμμα μου εστιάζει σε ένα απέναντι κρεβάτι, στο οποίο βρίσκεται ξαπλωμένος με ορούς ο Κόντα.

 

Καρέ 7- Κλείνω τα μάτια μου και διαφαίνονται κάποια δάκρυα χαράς, λύπης και ανακούφισης.

 

ΤΕΛΟΣ

 

Επεξεργασία από Monkey D. Luffy
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  23287
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  161
  • Content Count:  4890
  • Reputation:   33635
  • Achievement Points:  4890
  • Days Won:  15
  • With Us For:  4553 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

:best:

 

Είπα να κάνω κάτι λίγο πιο σκοτεινό απ'ότι συνηθίζω.

 

 

 

ΣΕΛΙΔΑ 1

 

ΚΑΡΕ 1. Establishing shot, από μακριά. Τρεις καβαλάρηδες με φουτουριστικά, ανοιχτά ρούχα. Ο πρώτος (ΑΝΤΙΣΑ) είναι μαύρος και έχει τελείως ξυρισμένο κεφάλι. Είναι ο μεγαλύτερος σε ηλικία ανάμεσα στους τρείς. Ο δεύτερος (ΣΩΝ) είναι ένας μεγαλόσωμος, λευκός κοκκινομάλης. Ο τρίτος (ZAO) είναι ένας αδύνατος μελαχρινός Ασιάτης. Ερημικό τοπίο.

 

ΑΝΤΙΣΑ: Θα κάνουμε μια στάση εδώ...

--

ΚΑΡΕ 2. Ο ZAO δένει τα άλογα σε έναν μεταλλικό πάσσαλο που έχει χώσει στην άμμο. Ο ΑΝΤΙΣΑ τον παρακολουθεί.

--

ΚΑΡΕ 3. Ο ΑΝΤΙΣΑ πλησιάζει τον ΖΑΟ.

 

ΑΝΤΙΣΑ: Υπάρχει κάποιο πρόβλημα;

 

ΖΑΟ (ψιθυριστά): Μπορείς να με βοηθήσεις με το σχοινί;

--

ΚΑΡΕ 4. Ο ΖΑΟ καθαρίζει τον ιδρώτα απ'το μέτωπο του, ενώ ο ΑΝΤΙΣΑ δένει γερά τον κόμπο.

 

ΖΑΟ: Αναρωτιέμαι πως κατάφερναν να επιβιώσουν πριν ανακαλυφθούν τα πολυμερή ελάσματα...

--

ΚΑΡΕ 5. Ο ΑΝΤΙΣΑ απομακρύνεται απ'τον πάσσαλο και κάνει νόημα στους άλλους δυο να έρθουν κοντά του.

 

ΑΝΤΙΣΑ: OK. Έχουμε απομακρυνθεί αρκετά απ'την βάση. Μαζευτείτε. 

--

ΚΑΡΕ 6. Ο ΑΝΤΙΣΑ κάθεται στην άμμο και κρατάει ένα κομμάτι χαρτί. Οι ΖΑΟ και ΣΩΝ είναι όρθιοι και τον παρακολουθούν.

 

ΑΝΤΙΣΑ: Όπως έχετε καταλάβει ως τώρα, αυτή η αποστολή είναι πολύ σημαντική. Οι κβαντικές εκπομπές μπορούν να υποκλαπούν απ'τους Συμμάχους, και όλοι οι υπεροδοί από εδώ ως την Ταρχουάν παρακολουθούνται δορυφορικά. 

 

Εφόσον δεν παράγουμε καύσιμο υδρογόνο, και δεν πέσουμε σε περίπολο, μπορούμε να φτάσουμε την πόλη ανενόχλητοι, με αυτό τον τρόπο...

 

--

 

ΚΑΡΕ 7.

 

ΑΝΤΙΣΑ: Αν πέσει η Ταρχουάν, το Πριγκιπάτο θα καταρρεύσει σε μια βδομάδα. Αλλά στο τσιπάκι που μεταφέρουμε υπάρχουν οι ακριβείς συντεταγμένες όλων των συμμαχικών ναυπηγείων. Αν αυτά καταστραφούν, όχι μόνο θα λυθή η πολιορκία, αλλά η επερχόμενη αντεπίθεση θα μας επιτρέψει να ανακαταλάβουμε τον πλανήτη.

 

--

ΚΑΡΕ 8.

 

ΑΝΤΙΣΑ: Η συμμαχική πολεμική προσπάθεια θα πάει πίσω 2 ή 3 χρόνια. Ίσως και να πετύχουμε μια εκεχειρία με όρους που μας συμφέρουν. 

 

Αυτά. Υπάρχουν ερωτήσεις;

--

ΚΑΡΕ 9.

 

Ο ΣΩΝ κάνει δείχνει με τον αντίχειρα προς τις προμήθειες της ομάδας.

 

ΣΩΝ: Φαντάζομαι πως θα συνεχίσουμε την πορεία μέσα στην νύχτα, έτσι; Να στήσουμε τις υπόγειες σκηνές;

 

ΑΝΤΙΣΑ: Ναι.

--

ΚΑΡΕ 10.

 

CUT TO Ηλιοβασίλεμα. Οι ΑΝΤΙΣΑ και ΣΩΝ κάθονται γύρω από μια φωτιά. Στο βάθος φαίνονται 2 ασημένια πανιά πάνω στην άμμο (η κορυφή των σκηνών).

 

ΑΝΤΙΣΑ: Μου φαίνεται απίστευτο...μετά από 9 χρόνια συνεχή πολέμου, επιτέλους θα τελειώσει... Με το ένα ή με τον άλλο τρόπο.

 

ΣΩΝ: Ε και;

 

ΑΝΤΙΣΑ: Ε και;!

--

ΚΑΡΕ 11. Ο ΣΩΝ ορθώνεται, αγριεμένα. 

 

ΣΩΝ: Αν πιστεύεις ότι ο πόλεμος θα τελειώσει με μια συνθηκολόγηση, είσαι ηλίθιος. Πρέπει να συνεχίσουμε μέχρι να αφανίσουμε όλους τους εχθρούς μας στο όνομα του Πρίγκιπα!

--

ΚΑΡΕ 12. Το πρόσωπο του ΣΩΝ παραμορφώνεται απ'την οργή καθώς δείχνει το αριστερό του χέρι, που είναι ένα μεταλλικό προσθετικό.

 

ΣΩΝ: Δες αυτό και πες μου ότι δεν είναι υπάνθρωπα σκουληκ-- 

 

ΑΝΤΙΣΑ: Ει!

--

 

ΣΕΛΙΔΑ 2

 

ΚΑΡΕ 13. O ΑΝΤΙΣΑ μιλάει αυστηρά, ενώ ο ΣΩΝ τον κοιτάει απορημένος.

 

ΑΝΤΙΣΑ: Αυτή είναι η τελευταία φορά που ξεσπάς μπροστά μου, για οποιοδήποτε λόγο. Με κατανοείς;

 

ΣΩΝ: Ε;

--

ΚΑΡΕ 14.

 

ΑΝΤΙΣΑ: Αυτό που άκουσες! Έχω γραπτές εντολές κατ'ευθείαν απ'το Ρίτεργκραντ να εκτελέσω οποιοδήποτε μέλος της αποστολής, εφόσον η συναισθηματική τους αστάθεια διακινδυνεύει την ολοκλήρωση της!

--

ΚΑΡΕ 15. Ο ΣΩΝ κατευθείνεται προς τις σκηνές, χαμογελώντας ειρωνικά. 

 

ΣΩΝ: Καλά, καλά. Πάω να την πέσω.

--

ΚΑΡΕ 16. CUT TO "Κοιτάμε" την πλάτη του ΖΑΟ, ο οποίος κάθεται σκοπός.

--

ΚΑΡΕ 17. Η "κάμερα" πλησιάζει την πλάτη του ΖΑΟ.

--

ΚΑΡΕ 18. Ο ΑΝΤΙΣΑ πιάνει τον ΖΑΟ απ'τον ώμο. Ο ΖΑΟ αναπηδάει τρομαγμένος. 

 

ΑΝΤΙΣΑ: Ζαο.

 

ΖΑΟ: ΑΑΧ!

--

ΚΑΡΕ 19. Ο ΖΑΟ έχει αναδιπλωθεί στα δυο, ξεφυσώντας.

 

ΑΝΤΙΣΑ: Πέσε να κοιμηθείς για λίγες ώρες. Αναλαμβάνω την επόμενη βάρδια.

 

ΖΑΟ: Ούφφφφ!

--

ΚΑΡΕ 20. Ο ΑΝΤΙΣΑ κοιτάει τον ΖΑΟ καθώς απομακρύνεται προς τις σκηνές.

 

ΑΝΤΙΣΑ: Θα σε ξυπνήσει ο Σων όταν ξαναέρθει η σειρά σου...

--

ΚΑΡΕ 21. CUT TO Χαράματα. Ο ΣΩΝ, χασμουριώντας,  βγαίνει απ'την υπόγεια σκηνή του. Ουσιαστικά σηκώνει το πανί, ώστε να έχει λίγο χώρο για να σκαρφαλώσει απ'έξω.

--

ΚΑΡΕ 22. Ο ΣΩΝ κοιτάει προς το μέρος όπου θα έπρεπε να είναι τα άλογα. Υπάρχει μόνο ο πάσσαλος και μερικά πεσμένα σκοινιά. 

--

ΚΑΡΕ 23.Ο ΣΩΝ πλησιάζει από πίσω τον ΖΑΟ, ο οποίος κοιμάται, καθισμένος στην άμμο.

 

ΖΑΟ: ΖΖΖ

--

ΣΕΛΙΔΑ 3

 

ΚΑΡΕ 24. Ο ΣΩΝ πηδάει οργισμένος πάνω στον ΖΑΟ.

 

ΖΑΟ: Τι στο--;!

--

ΚΑΡΕ 25. Ο ΑΝΤΙΣΑ βγαίνει απ'την σκηνή του. Από μακριά ακούγεται ο ΣΩΝ.

 

ΣΩΝ: Θα ψοφήσουμε επειδή δεν μπορούσες να δέσεις έναν κόμπο;!

--

ΚΑΡΕ 26. Τώρα ο ΣΩΝ "κάθεται" πάνω στην πλάτη του ΖΑΟ, ενώ τον βαράει και με τις δυο γροθιές στις πλευρές του κεφαλιού του.

 

ΖΑΟ: Σε παρακαλώ, Σων! ΟΧΙ!

--

ΚΑΡΕ 27. Ο ΑΝΤΙΣΑ παρακολουθεί με σταυρωμένα χέρια, ενώ ο ΣΩΝ συνεχίζει. 

 

ΣΩΝ: Μας σκότωσες, ηλίθιε! Μας σκότωσες!

 

ΖΑΟ: ΒΟΗΘΕΙΑ! ΒΟΗΘΕΙ--!

--

ΚΑΡΕ 28. Ο ΣΩΝ ανασηκώνεται και κοιτάει με έκπληξη τον ΑΝΤΙΣΑ. Η "κάμερα" είναι στημένη λίγο μπροστά απ'το κεφάλι του ΖΑΟ, που τώρα είναι ματωμένο σε διάφορα σημεία, και παραμορφωμένο σε κάποιο βαθμό.

 

ΣΩΝ: Στεκόσουν εκεί όλη αυτή την ώρα;!

--

ΚΑΡΕ 29. Ο ΣΩΝ φωνάζει και στον ΑΝΤΙΣΑ. Ο ΑΝΤΙΣΑ τον κοιτάει ανέκφραστος.

 

ΣΩΝ: Και δεν σήκωσες ούτε ένα δαχτυλάκι για να με σταματήσεις; Ψυχοπαθή!

 

ΑΝΤΙΣΑ: Έχεις είτε πάρα πολύ καλή αίσθηση του χιούμορ, ή απύθμενο θράσος. 

--

ΚΑΡΕ 30. CLOSE-UP στον ΑΝΤΙΣΑ. Βγάζει ένα μικρό φουτουριστικό πιστόλι, και το προτάσσει χαλαρά προς τον ΣΩΝ.

 

ΑΝΤΙΣΑ: Φορτώσου όσο νερό και φαγητό μπορείς να κουβαλήσεις, και ξεκίνα!

--

ΚΑΡΕ 31. Μακρινό πλάνο. Ο ΣΩΝ, φορτωμένος με τις προμήθειες, κουβαλάει λίγα μέτρα πιο μπροστά από τον ΑΝΤΙΣΑ, που τον σημαδεύει με το πιστόλι.

--

ΚΑΡΕ 32. CLOSE UP. Ο ΣΩΝ ξεσπάει στα γέλια.

 

ΣΩΝ: Χαχαχα!

--

ΚΑΡΕ 33.

 

ΑΝΤΙΣΑ: Τι είναι τόσο αστείο;

 

ΣΩΝ: Συνειδητοποίησα ότι δεν πρόκειται να με καταδόσεις, .Αν ήταν να το κάνεις, θα με είχες σκοτώσει ήδη. Αν με περνούσαν από στρατοδικείο, θα με κρεμούσαν την ίδια μέρα, ούτως ή άλλως! 

--

ΣΕΛΙΔΑ 4

 

ΚΑΡΕ 34.

 

Ο ΑΝΤΙΣΑ κοιτάει εκνευρισμένος τον ΣΩΝ.

 

ΑΝΤΙΣΑ: Έχεις αναλογιστεί την πιθανότητα ότι θα μείνεις ζωντανός μόνο όσο σε χρειάζομαι για να κουβαλήσεις τις προμήθειες;

--

ΚΑΡΕ 35.

 

Ο ΣΩΝ χάνει το χαμόγελο του.

--

ΚΑΡΕ 36.

 

Μερικές ριπές όπλου περνάνε μερικά μέτρα πάνω απ'τα κεφάλια τους.

 

ΑΝΤΙΣΑ: Πέσε κάτω!

--

ΚΑΡΕ 37.

Οι ΑΝΤΙΣΑ και ΣΩΝ έχουν γίνει ένα με το χώμα. 

 

ΑΝΤΙΣΑ: Γ*μωτο! Ίσως μπορούμε να τους χάσουμε πίσω από κάποιον αμμόλοφο!

 

ΣΩΝ: Χ*σε με και συ!

--

ΚΑΡΕ 38.

Ο ΣΩΝ σηκώνεται και αρχίζει να τρέχει κατά την γενική κατεύθυνση των συμμαχικών στρατιωτών.

 

ΣΩΝ: ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΙΓΚΙΠΑΤΟ!

--

ΚΑΡΕ 39.

Κάτω από έναν αμμόλοφο ξεπροβάλλουν τρεις στρατιώτες. Ο ΣΩΝ προλαβαίνει και πυροβολεί τον μεσαίο.

 

ΣΩΝ: ΣΕ ΕΦΑΓΑ Π--

--

ΚΑΡΕ 40.

Αρκετές σφαίρες διαπερνούν τον κορμό του ΣΩΝ.

 

ΣΩΝ: ΑΑΑΧ!

--

ΚΑΡΕ 41.

Ο ΑΝΤΙΣΑ έχει πετάξει το όπλο του και έχει μείνει στο έδαφος, με τα χέρια πίσω απ'το κεφάλι του. Προσπαθεί να κρύψει ένα χαμόγελο, καθώς οι συμμαχικοί στρατιώτες τον περικυκλώνουν.

 

ΑΝΤΙΣΑ (από μέσα του): Που να ήξεραν ότι έχουν μπροστά τους τον άνδρα που τους κέρδισε τον πόλεμο.

--

ΚΑΡΕ 42. FLASHBACK στο ΚΑΡΕ 20. Ο ΑΝΤΙΣΑ κοιτάει τον ΖΑΟ να απομακρύνεται.

--

ΚΑΡΕ 43. Ο ΑΝΤΙΣΑ χαλαρώνει τον κόμπο του μεταλλικού πασσάλου.

 

ΤΕΛΟΣ.

 

 

 

Βγήκε λίγο πιο δισδιάστατο απ'ότι ήθελα, αλλά τουλάχιστον χώρεσε σε 4 σελίδες. :)

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  11317
  • Group:  Members
  • Topic Count:  46
  • Content Count:  1755
  • Reputation:   11884
  • Achievement Points:  1758
  • Days Won:  3
  • With Us For:  5297 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  29

Άργησα να ποστάρω λίγο γιατί είχα ετοιμάσει άλλο σενάριο που τελικά δε μου άρεσε και έγραψα καινούριο.

 

Ζητώ από τώρα συγνώμη για την ιδέα που έχω για χιούμορ. (Μ'αρέσει, όμως, τι να κάνουμε. Εγώ ακόμη γελάω πάντως. :lol: )

 

 

 

ΣΕΛΙΔΑ 1

ΚΑΡΕ 1-2: Εξωτερικό. Νύχτα. Έρημος. Μισό φεγγάρι κυριαρχεί στα δεξιά του καρέ συνοδευόμενο από τα φωτεινά αστέρια στο νυχτερινό ουρανό τα οποία είναι πιο έντονα εξαιτίας της έλλειψης των δημόσιων λαμπτήρων της πόλης. Σιλουέτες τριών σκηνών προσπαθούν να αγγίξουν τον ουρανό με την κορυφή τους.

 

ΚΑΡΕ 3: Βλέπουμε το κεφάλι του ΣΠΥΡΟΥ, ενός από τους πρωταγωνιστές, ο οποίος είναι ξαπλωμένος στο sleeping bag του. Τρία κεράκια είναι αναμμένα πίσω του σε μια βάση που θυμίζει αρχαιολογικό εύρημα. Ο ΣΠΥΡΟΣ γράφει σ’ένα τετράδιο.

 

ΛΕΖ: ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014 22:02

          ΑΓΑΠΗΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ, ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΝΥΧΤΑ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ ΚΑΙ

          ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΚΡΥΟ.

 

ΚΑΡΕ 4: Λεπτομέρεια στο ιδρωμένο πρόσωπο του ΣΠΥΡΟΥ.

 

ΛΕΖ: ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΟΛΟΗΜΕΡΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΕΙΧΕ ΑΦΟΡΗΤΗ ΖΕΣΤΗ.

          ΕΙΧΑ ΙΔΡΩΣΕΙ. Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΔΕ ΜΕ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΠΙΩ ΠΟΛΥ ΝΕΡΟ.

 

ΚΑΡΕ 5: Ο ΣΠΥΡΟΣ τρέχει τη νύχτα μέσα στη σκηνή προς το μέρος του παγουριού με τη γλώσσα έξω.

 

ΛΕΖ: ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΝΟΥΜΕ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ

          ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ.

 

 

ΚΑΡΕ 6: Ο ΣΠΥΡΟΣ πίνει λυσσασμένα νερό από το παγούρι. Νερό τρέχει στα σαγόνια του.

 

ΛΕΖ: ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014 22:03

          ΑΓΑΠΗΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ. ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ.

 

 

ΣΕΛΙΔΑ 2 

 

ΚΑΡΕ 1: Η ΣΩΤΗΡΙΑ καθισμένη στο τραπέζι με ένα σακουλάκι πατατάκια γράφει στο τετράδιό της.

 

ΛΕΖ: ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014 22:23

          ΑΓΑΠΗΤΗ ΚΟΛΙΝ. ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ. Ο ΣΠΥΡΟΣ, Η ΓΙΑΝΝΑ ΚΙ ΕΓΩ

          ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ

          ΥΠΗΡΧΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΕΔΩ ΠΕΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΑΥΤΟ ΤΟ

          ΓΡΑΜΜΑ.

 

ΚΑΡΕ 2: Η ΣΩΤΗΡΙΑ έχει βγει στη νυχτερινή δροσιά και πηγαίνει προς τη σκηνή του ΣΠΥΡΟΥ.

 

ΛΕΖ: ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΗΤΑΝ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΑΚΡΩΣ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ. ΤΟ ΜΟΝΟ

          ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΙΩ ΛΙΓΟ ΝΕΡΑΚΙ. ΤΑ ΤΡΙΑ ΤΑΠΕΡ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ

          ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΨΑ.

 

ΚΑΡΕ 3-4: Η ΣΩΤΗΡΙΑ έχει πιαστεί στα χέρια με τον ΣΠΥΡΟ. Στο καρέ βλέπουμε σχεδόν όλο το εσωτερικό της σκηνής με τους δυο πρωταγωνιστές να στέκονται σχεδόν προφίλ και σχεδόν στη μέση.

 

ΛΕΖ: Ο ΣΠΥΡΟΣ ΗΠΙΕ ΟΛΟ ΤΟ ΝΕΡΟ. ΘΑ ΤΟΝ ΤΣΑΚΙΣΩ…ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ

          ΕΡΗΜΟ.

 

ΚΑΡΕ 5: Η ΣΩΤΗΡΙΑ έχει γυρίσει απογοητευμένη στη σκηνή της και κοιτάει τον αναγνώστη.

 

ΛΕΖ: ΕΧΩ ΑΓΧΩΘΕΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΣΙΜΠΗΣΩ ΚΑΤΙ.

 

ΚΑΡΕ 6: Η ΣΩΤΗΡΙΑ κοιτάζει το πλαστικό τραπέζι γεμάτο από άδεια σακουλάκια από πατατάκια, περιτυλίγματα από σοκολάτες, και άδεια λερωμένα τάπερ.

 

ΛΕΖ: ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014 22:32

          ΑΓΑΠΗΤΗ ΚΟΛΙΝ. ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ.

 

 

 

ΣΕΛΙΔΑ 3

 

ΚΑΡΕ 1: Η ΓΙΑΝΝΑ γράφει στο λάπτοπ της ξαπλωμένη μπρούμητα στη σκηνή της.

 

ΛΕΖ: ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014 22:026

          ΑΓΑΠΗΤΕ ΖΑΝ. ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ. ΑΚΟΥΩ ΦΩΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΗΝΗ

          ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ. ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ.

          ΑΧ! ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΖΕΙΣ Σ’ΕΝΑ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ

          ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΔΡΕΙΑ ΣΟΥ!

 

ΚΑΡΕ 2: Η ΓΙΑΝΝΑ καβαλάει μια καμήλα στην κορυφή του μεσημεριού.

 

ΛΕΖ: ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ Ο ΗΛΙΟΣ ΕΚΑΙΓΕ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

          ΚΟΝΤΕΥΑΝ ΝΑ ΑΝΘΙΣΟΥΝ Η ΑΜΜΟΣ ΓΥΑΛΙΖΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΑΜΠΕΡΕΣ

          ΑΚΤΙΝΕΣ.

 

ΚΑΡΕ 3: Κοντινό στη ΓΙΑΝΝΑ η οποία κρατάει το κινητό της στο ύψος του προσώπου της βγάζοντας φωτογραφίες. Φοράει, επίσης ένα ψάθινο καπέλο και γυαλιά ηλίου.

 

ΛΕΖ: ΕΒΓΑΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΗΜΕΡΑ.

 

ΚΑΡΕ 4: Ο ΣΠΥΡΟΣ έχει φορτώσει στην καμήλα του όλα τα πράγματα της ΓΙΑΝΝΑΣ και τραβάει και την καμήλα της. Η ΓΙΑΝΝΑ απολαμβάνει την εκδρομή, τον ήλιο και την ομορφιά της Γης.

 

ΛΕΖ: ΕΙΜΑΙ ΕΞΟΥΘΕΝΟΜΕΝΗ.

 

ΚΑΡΕ 5: Η ΓΙΑΝΝΑ όρθια στη σκηνή της κρατάει μια μηχανή χειρός για μιλκ σέικ.

 

ΛΕΖ: ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ

          ΕΝΑ ΜΙΛΚ ΣΕΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΓΙΑΣΕΙ Η ΔΙΨΑ ΜΟΥ.

 

ΚΑΡΕ 6: Η ΓΙΑΝΝΑ πίνει το μιλκ σέικ απολαμβάνοντάς το.

 

ΛΕΖ: ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.

 

 

 

ΣΕΛΙΔΑ 4

 

ΚΑΡΕ 1-2: Έχει ξημερώσει και οι πρωταγωνιστές μας κάθονται στην άμμο απογοητευμένοι. Ο Ήλιος προκαλεί παραμόρφωση του οπτικού πεδίου.

 

ΚΑΡΕ 3: Κοντινό στον ΣΠΥΡΟ ο οποίος κλαίει ασταμάτητα. Δάκρυα τρέχουν στα μάτια του όπως νερό έτρεχε το προηγούμενο βράδυ στο σαγόνι του.

 

ΣΠΥΡΟΣ: ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ!!!

 

ΗΧ. ΕΦΕ: ΟΥΑΑΑ!!

 

ΚΑΡΕ 4: Βλέπουμε τη ΓΙΑΝΝΑ και τη ΣΩΤΗΡΙΑ προφίλ να κοιτιούνται μεταξύ τους.

 

ΣΩΤΗΡΙΑ: ΘΑ ΠΑΡΩ ΕΓΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ Ή ΕΣΥ;

 

ΚΑΡΕ 5-6: Πανοραμικό της ερήμου με τους τρεις πρωταγωνιστές και τις τρεις σκηνές τους να φαίνονται σαν μικρές κουκίδες στα αριστερά του καρέ. Δεξιά ένα κομμάτι της πόλης έχει εισβάλλει στο οπτικό μας πεδίο.

 

 

ΤΕΛΟΣ

Επεξεργασία από Blackbeard
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντηση σε αυτό το θέμα ...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση.   Κατάργηση μορφοποίησης

  Επιτρέπονται μόνο 75 emoticons maximum.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Εμφάνιση ως σύνδεσμος

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή εκδότη

×   Δεν μπορείτε να επικολλήσετε εικόνες απευθείας. Ανεβάστε ή εισάγετε εικόνες από URL

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.