Μετάβαση στο περιεχόμενο

Success story


Ισοβίτης

Προτεινόμενες Καταχωρήσεις


  • Member ID:  30364
  • Group:  Members
  • Topic Count:  4
  • Content Count:  38
  • Reputation:   347
  • Achievement Points:  38
  • Days Won:  0
  • With Us For:  3495 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Δημοσιεύω το σενάριό μου. Αν υπάρξει ενδιαφέρον από κάποιο σχεδιαστή θα γράψω και συνέχεια.

 

Success story

 

 

Καρέ 1: Κουζίνα γκαρσονιέρας στο κέντρο μιας μεγάλης πόλης. Ένας άντρας γύρω στα τριάντα, αξύριστος και με αχτένιστα μαλλιά κάθεται σε μια καρέκλα. Έχει το ένα χέρι ακουμπισμένο πάνω στο τραπέζι και πάνω στο χέρι στηρίζει το κεφάλι του.

Λεζάντα: Σήμερα ξύπνησα με πονοκέφαλο. Ήπια στα γρήγορα έναν καφέ, πήρα δυο ασπιρίνες...

 

Καρέ 2: Ο άντρας περπατάει στον δρόμο.

Λεζάντα: ...και πήρα τους δρόμους

 

Καρέ 3: Ο άντρας κάθεται μόνος του σε ένα παγκάκι.

Λεζάντα: Είμαι πολλούς μήνες άνεργος. Δεν θυμάμαι ποσους. Στην αρχή μετρούσα και τις μέρες. Μετά τον δεύτερο μήνα σταμάτησα. Δεν έχει πια σημασία.

 

Καρέ 4: Ο άντρας κάθεται σε ένα κρεβάτι.

Λεζάντα: Κάθε πρωί όταν ξυπνάω...

 

Καρέ 5: Ο άντρας περπατάει στον δρόμο. Στο βάθος φαίνεται μια πλατεία.

Λεζάντα: ...παίρνω τους δρόμους και τις πλατείες. Δεν αντέχω να μένω κλεισμένος στους τέσσερις τοίχους.

 

Καρέ 6: Ο άντρας βρίσκεται σε ένα σούπερ μάρκετ με ένα καλάθι στο χέρι. Στέκεται μπροστά σε ένα ράφι και κοιτάζει τις τιμές

Λεζάντα: Κάθε μέρα τρώω πατάτες ή μακαρόνια. Νομίζω ότι σε λίγο καιρό δεν θα αναγνωρίζω πια άλλες γεύσεις.

 

Καρέ 7: Ένα τηλέφωνο χτυπάει. Ο άντρας, που κάθεται σε έναν καναπέ, το κοιτάζει χωρίς να το σηκώνει.

Λεζάντα: Έχω σταματήσει να απαντάω στο τηλέφωνο. Όταν κάποιος είναι στην κατάστασή μου αυτοί που τον ψάχνουν ποτέ δεν θέλουν το καλό του.

 

Καρέ 8: Ο άντρας στέκεται στο κλιμακοστάσιο μιας πολυκατοικίας σαν να περιμένει κάτι.

Λεζάντα: Σήμερα καθώς έβγαινα άκουσα φωνές στην είσοδο. Πρέπει να ήταν ο διαχειριστής κι έτσι περίμενα να μπει στο ασανσέρ για να κατέβω. Θα μου 'λεγε πάλι για τα κοινόχρηστα κι έχω ξεμείνει από δικαιολογίες.

 

Καρέ 9: Ο άντρας περιμένει σε ένα φανάρι να περάσει απέναντι.

Λεζάντα: Αν συναντήσω κανένα γνωστό κάνω ότι δεν τον βλέπω. Έχω βαρεθεί τα ίδια λόγια.

 

Καρέ 10: Ο άντρας στέκεται σε μια στάση λεωφορείου. Δίπλα του δυο άνθρωποι συζητάνε.

Λεζάντα: Για να περάσει η ώρα κάθομαι σε στάσεις λεωφορείων και παρακολουθώ τις συζητήσεις των άλλων.

 

Καρέ 11: Λιμάνι. Δυο καράβια είναι δεμένα. Ένα τρίτο αναχωρεί.

Λεζάντα: Ή κάθομαι στο λιμάνι και βλέπω τα πλοία να φεύγουν.

 

Καρέ 12: Ο άντρας βρίσκεται σε μαζί με άλλο κόσμο σε μια στοά.

Λεζάντα: Όταν βρέχει στριμώχνομαι σε κάποια στοά και παρατηρώ τις σταγόνες της βροχής που πέφτουν στον δρόμο. Το περίεργο είναι ότι κάθε φορά που νιώθω ότι πνίγομαι μαζεύονται μαύρα σύννεφα στον ουρανό και αρχίζει να βρέχει. Η βροχή είναι σαν να βγαίνει από μέσα μου.

 

Καρέ 13: Ο άντρας στέκεται μπροστά στην πόρτα του σπιτιού του με τα κλειδιά στο χέρι.

Λεζάντα: Τα μεσημέρια γυρίζω στο σποίτι για να φάω...

 

Καρέ 14: Νύχτα. Πολυκατοικίες με κεραίες στις ταράτσες κι από πάνω το φεγγάρι

Λεζάντα: ...κι ύστερα ξαναβγαίνω μέχρι το βράδυ.

 

Καρέ 15: Ο άντρας βρίσκεται σε μια πλατεία. Κάθεται σε ένα παγκάκι. Μπροστά του βρίσκονται πολλά περιστέρια που τσιμπολογάνε ψίχουλα.

Λεζάντα: Μερικές φορές πηγαίνω σε κάποια πλατεία που έχει πολλά περιστέρια. Κάθομαι και τα χαζεύω. Όταν κάποιο απ' αυτά ανοίξει τα φτερά του και πετάξει, πετάω κι εγώ με το μυαλό μου μαζί του.

 

Καρέ 16: Ο άντρας κάθεται σε ένα τραπέζι και γράφει.

Λεζάντα: Καμιά φορά γράφω γράμματα στον εαυτό μου...

 

Καρέ 17: Ο άντρας στέκεται μπροστά στη βιβλιοθήκη του σπιτιού του. Έχει ανοίξει ένα βιβλίο και βάζει μέσα ένα διπλωμένο χαρτί.

Λεζάντα: ...και τα κρύβω μέσα σε βιβλία για να τα βρω μετά από καιρό.

 

Καρέ 18: Ο ήλιος ανατέλλει πίσω από πολυκατοικίες.

Λεζάντα: Οι μέρες περνούν χωρίς να συμβαίνει τίποτα.

 

Καρέ 19: Σαλόνι μικροαστικού διμερίσματος. Ο άντρας κάθεται σε μια πολυθρόνα. Αποέναντι, στον καναπέ, κάθονται οι γονείς του.

Λεζάντα: Το μεσημέρι πήγα στους γονείς μου για να φάω κανένα κανονικό φαγητό.

Πατέρας: Πώς και μας θυμήθηκες;

Μάνα: Μην αρχίζεις πάλι.

 

Καρέ 20: Ο άντρας κάθεται μαζί με τη μάνα του στο τραπέζι της κουζίνας και τρώνε.

 

Καρέ 21: Ο άντρας και η μάνα του στέκονται αντικρυστά μπροστά στην ανοιχτή πόρτα του διαμερίσματος.

Λεζάντα: Φεύγοντας η μάνα μου έχωσε στην τσέπη μου ένα μασούρι από χαρτονομίσματα, για τα τσιγάρα μου, όπως είπε. Τη φίλησα κι έφυγα βιαστικά για να μη δει τα δάκρυά μου.

 

Καρέ 22: Ο άντρας βρίσκεται μέσα σε ένα λεωφορείο. Απέναντί του κάθονται άνθρωποι με σκυθρωπά πρόσωπα.

Λεζάντα: Στο λεωφορείο κανένας δεν μιλούσε. Μόνο κοιτούσαν στο κενό με σφιγμένα χείλη. Θύμιζαν ηφαίστειο που όλοι περιμένουν ότι θα εκραγεί αλλά κανείς δεν ξέρει πότε.

 

Καρέ 23: Ο άντρας κάθεται στον καναπέ του σπιτιού του. Απέναντι, στην ανοιχτή τηλεόραση φαίνεται ένας παρουσιαστής.

Λεζάντα: Όταν γύρισα στο σπίτι άνοιξα την τηλεόραση. Είχε αυτό που αποκαλούν ειδήσεις, ποδόσφαιρο και σίριαλ σε επανάληψη. Καλύτερα να την πουλήσω. Έτσι κι αλλιώς δεν χρησιμεύει σε τίποτα.

 

Καρέ 24: Πρόσοψη μιας πολυκατοικίας.

Λεζάντα: Στάθηκα στο παράθυρο και παρατηρούσα τα απέναντι διαμερίσματα. Μένω τόσο καιρό εδώ κι όμως όλοι μου είναι άγνωστοι.

 

Καρέ 25: Ο άντρας κοιμάται στο κρεβάτι του.

Λεζάντα: Πήρα ένα υπνωτικό και έπεσα για ύπνο. Τουλάχιστον έχουν σταματήσει οι εφιάλτες.

 

 

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  29453
  • Group:  Members
  • Topic Count:  14
  • Content Count:  1286
  • Reputation:   5863
  • Achievement Points:  1288
  • Days Won:  0
  • With Us For:  3910 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Φιλαρακο ,ωραιο εχει ενδιαφερον όπως τον παρουσιάζεις αυτόν τον ανθρωπο.Εχεις βρει και το τελος?ετσι όπως είναι μοναχικος νομιζω ψαχνει μια λυτρωση,πιστευω ότι δεν θα εχει ασχημο τελος.Σκεφτεσαι πως θα είναι και τα σχεδια?θα είναι ενχρωμο η ασπρομαυρο?παντος συνεχισε το,εχει ενδιαφερον ολο αυτό το σκηνικο.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  30150
  • Group:  Members
  • Topic Count:  15
  • Content Count:  300
  • Reputation:   2080
  • Achievement Points:  300
  • Days Won:  0
  • With Us For:  3584 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Μ' αρέσει πώς παρουσιάζεις τα προβλήματα και την ψυχολογία του ήρωα και παραλίγο να με βάλεις και μένα στην ψυχολογία του. Το σενάριό σου αγγίζει αυτόν που το διαβάζει, να το πω αλλιώς. Αλλά θα ήθελα κι εγώ να ξέρω πώς θα κινηθεί σε γενικές γραμμές.

Επεξεργασία από Monkey D. Luffy
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  1252
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  87
  • Content Count:  1679
  • Reputation:   6590
  • Achievement Points:  1743
  • Days Won:  14
  • With Us For:  6260 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

ωραίο φαίνεται αν δεν τελειώνει εκεί, προτιμώ να έχει μια προοπτική (είτε θετική είτε αρνητική, αυτό είναι δικό σου θέμα) , μια απλή καταγραφή - εντοπισμός του "προβλήματος" εμένα προσωπικά δεν μου λέει κάτι (έχουμε πήξει από τέτοια κυρίως σε φανζιν)
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  28737
  • Group:  Members
  • Topic Count:  4
  • Content Count:  1410
  • Reputation:   6913
  • Achievement Points:  1410
  • Days Won:  0
  • With Us For:  4046 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  84

Πολύ όμορφο....αν και δυστυχώς μόνο succesful δεν είναι ο πρωταγωνiστής :(

 

 

 

Πάντως όπως είπαν και άλλοι,ελπίζω να'χει και συνέχεια....και φυσικά να του βγει σε καλό του πρωταγωνιστή :)

 

 

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  30364
  • Group:  Members
  • Topic Count:  4
  • Content Count:  38
  • Reputation:   347
  • Achievement Points:  38
  • Days Won:  0
  • With Us For:  3495 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Ο τίτλος είναι σαφώς ειρωνικός. Το σχέδιο το φαντάζομαι ασπρόμαυρο, πιστεύω πως ταιριάζει πιο πολύ στο σενάριο. Τώρα για τη συνέχεια, το τέλος, την προοπτική κι όλα αυτά ακόμη είναι νωρίς. Έχω στο νου μου κάποια συνέχεια, αλλά όχι ακόμα το τέλος. Εγώ έχω όρεξη να το συνεχίσω αλλά θα με βοηθήσει πολύ σ' αυτό αν υπάρξει ενδιαφέρον από κάποιο σχεδιαστή, γιατί ένα σενάριο από μόνο του δεν έχει νόημα.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 8 months later...

  • Member ID:  30364
  • Group:  Members
  • Topic Count:  4
  • Content Count:  38
  • Reputation:   347
  • Achievement Points:  38
  • Days Won:  0
  • With Us For:  3495 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Καλησπέρα. Ανεβάζω τη συνέχεια και το τέλος του σεναρίου μου. Ο τίτλος ίσως αλλάξει. Όποιος ενδιαφέρεται να το σχεδιάσει μπορεί να μου στείλει μήνυμα ή να απαντήσει εδώ.

 

 

Καρέ 26: Ηλιόλουστη μέρα σε μια γειτονιά της Αθήνας.

Λεζάντα: Σήμερα μετά από πολύ καιρό είχε λιακάδα.

 

Καρέ 27: Ο άντρας στέκεται μπροστά στη βιβλιοθήκη του σπιτιού του.

Λεζάντα: Σκαλίζοντας τη βιβλιοθήκη...

 

Καρέ 28: Ο άντρας κάθεται στον καναπέ και πάνω στα γόνατά του έχει ένα άλμπουμ με φωτογραφίες.

Λεζάντα: ...βρήκα ένα άλμπουμ με παλιές φωτογραφίες.

 

Καρέ 29: Καλοκαίρι. Μια παρέα από αγόρια και κορίτσια κάθεται σε μια παραλία.

Λεζάντα: Καλοκαιρινές διακοπές, εκδρομές, πάρτυ, παρέες. Ήταν σαν όλα αυτά να αφορούν στη ζωή κάποιου άλλου.

 

Καρέ 30: Ο άντρας στέκεται μπροστά στον καθρέφτη του μπάνιου.

Λεζάνα: Κοιτάχτηκα στον καθρέφτη και προσπάθησα να αναγνωρίσω κάτι απ' αυτόν τον εικοσάχρονο που έβλεπα στις φωτογραφίες.

 

Καρέ 31: Ο άντρας στέκεται στην ταράτσα της πολυκατοικίας και κοιτάει την Αθήνα από ψηλά.

Λεζάντα: Ανέβηκα στην ταράτσα και παρατηρούσα για πολλή ώρα την πόλη από ψηλά.

 

Καρέ 32: Πολλοί άνθρωποι, που δεν ξεχωρίζουν τα χαρακτηριστικά τους, στέκονται ο ένας δίπλα στον άλλο σε πυκνές γραμμές.

Λεζάντα: Εκατομμύρια άνθρωποι.

 

Καρέ 33: Ο άντρας στέκεται όρθιος στο λεωφορείο και κρατιέται από μια χειρολαβή. Δίπλα του στέκονται και άλλοι άνθρωποι, άντρες και γυναίκες, όρθιοι.

Λεζάντα: Στριμώχνονται δίπλα σου στο λεωφορείο.

 

Καρέ 34: Ο άντρας περπατάει στον δρόμο. Διάφοροι διαβάτες περνάνε με αντίθετη κατεύθυνση.

Λεζάντα: Τα βλέμματά σας διασταυρώνονται στον δρόμο.

 

Καρέ 35: Ο άντρας βρίσκεται μαζί με άλλους ανθρώπους σε ένα ασανσέρ.

Λεζάντα: Στέκονται δίπλα σου στο ασανσέρ.

 

Καρέ 36: Ο άντρας περιμένει σε μια ουρά μιας δημόσιας υπηρεσίας.

Λεζάντα: Στέκονται μπροστά σου στην ουρά του ταχυδρομείου ή της εφορίας.

 

Καρέ 37: Ένα μεγάλο πλήθος ανθρώπων, που δεν ξεχωρίζουν τα χαρακτηριστικά τους, φαίνονται από ψηλά.

Λεζάντα: Τόσοι πολλοί.

 

Καρέ 38: Δυο άνθρωποι, ένας άντρας και μια γυναίκα, στέκονται όρθιοι δίπλα δίπλα, αλλά με κάποια απόσταση μεταξύ τους. Κοιτάζουν ο καθένας μπροστά του χωρίς να επηρεάζεται απ' την παρουσία του άλλου. Πίσω του σε κάποια απόσταση στέκεται ένας τρίτος άνθρωπος.

Λεζάντα: Κι όμως τόσο μόνοι.

 

Καρέ 39: Ένας άνθρωπος στέκεται μόνος του σε έναν έρημο δρόμο.

Λεζάντα: Ο καθένας κλεισμένος στον εαυτό του.

 

Καρέ 40: Τέσσερις άνθρωποι δυο άντρες και δυο γυναίκες, στέκονται σχηματίζοντας έναν κύκλο. Φαίνεται ότι μιλάνε αλλά δεν καταλαβαίνουμε τι λένε.

Λεζάντα: Οι ιστορίες τους μοιάζουν.

 

Καρέ 41: Δυο άντρες ένας ηλικιωμένος και ένας νέος κάθονται σε ένα καφενείο και συζητούν.

Λεζάντα: Τις έχουμε ακούσει πολλές φορές.

 

Καρέ 42: Μια νέα γυναίκα, μια ηλικιωμένη, ένας μεσόκοπος άντρας και ένας νέος στέκονται δίπλα δίπλα.

Λεζάντα: Μόνο οι πρωταγωνιστές αλλάζουν.

 

Καρέ 43: Άποψη κάποιας γειτονιάς σε μια αθηναϊκή συνοικία. Βλέπουμε ένα σχολείο, μια παιδική χαρά, διάφορα καταστήματα.

Λεζάντα: Το απόγευμα πέρασα απ' τη γειτονιά που μεγάλωσα για μια δουλειά.

 

Καρέ 44: Ο άντρας στέκεται μπροστά σε ένα περίπτερο. Δίπλα του ένας άντρας και μια γυναίκα στην ηλικία του συζητούν.

Λεζάντα: Σταμάτησα σε ένα περίπτερο να πάρω τσιγάρα και τότε άκουσα να μιλάνε για τον Κώστα.

 

Καρέ 45: Δυο παιδιά κάνουν ποδήλατο σε μια ήσυχη γειτονιά.

Λεζάντα: Τον φίλο των παιδικών μου χρόνων.

 

Καρέ 46: Δυο παιδιά γύρω στα δεκατρία στέκονται στο προαύλιο του σχολείου τους και συζητούν.

Λεζάντα: Τον σύντροφο των ονείρων της άγουρης εφηβείας...

 

Καρέ 47: Το καρέ είναι χωρισμένο στα δύο. Στο μισό βλέπουμε ένα παιδί γύρω στα δεκαοχτώ, με άλλα παιδιά στην ηλικία του γύρω του, να διαβάζει με αγωνία ένα χαρτί με αποτελέσματα που είναι κολλημένο σε έναν τοίχο. Στο άλλο μισό ένα παιδί στην ίδια ηλικία δουλεύει σε ένα συνεργείο αυτοκινήτων.

Λεζάντα: ...που όπως συμβαίνει συνήθως με τους παιδικούς φίλους χωρίσαν σύντομα οι δρόμοι μας.

 

Καρέ 48: Ένας άντρας και μια γυναίκα γύρω στα εξήντα κάθονται σε έναν καναπέ και κλαίνε. Η γυναίκα κρατάει στο χέρι μια κορνίζα με τη φωτογραφία ενός νέου γύρω στα τριάντα.

Λεζάντα: Τον βρήκαν, λέει, οι γονείς του κρεμασμένο στην αποθήκη του σπιτιού τους.

 

Καρέ 49: Μαύρο φόντο. Το πρόσωπο ενός άντρα γύρω στα τριάντα με την απόγνωση στο βλέμμα του.

Λεζάντα: Σ'αυτές τις περιπτώσεις οι άνθρωποι συνήθως ρωτάνε “Γιατί;”. Καμιά φορά ρωτάνε “Πώς;”. Άλλες φορές πάλι κάνουν ένα σωρό ανούσιες ερωτήσεις. Εγώ αναρωτήθηκα πόσο πόνο και πόση μοναξιά πρέπει να νιώσει ένας άνθρωπος...

 

Καρέ 50: Μια ηλιόλουστη μέρα. Λουλούδια ανθισμένα και πουλιά που πετάνε χαρούμενα. Σε ένα γιορτινό τραπέζι σε κάποιο κήπο κάθονται άνθρωποι διαφόρων ηλικιών.

Λεζάντα: ...για να αφήσει πίσω του τη ζωή και όσους τον αγαπάνε.

 

Καρέ 51: Ένα ολόλευκο καρέ.

Λεζάντα: Είπα, δεν μπορεί οι άνθρωποι να φεύγουν έτσι, σαν να μην υπήρξαν ποτέ, χωρίς να αφήσουν κάτι πίσω τους.

 

Καρέ 52: Ο άντρας κάθεται σε ένα παγκάκι σε ένα πάρκο. Έχει τεταμένη την προσοχή του, σαν κάτι να περιμένει.

Λεζάντα: Πήγα στην αλάνα που παίζαμε μικροί, που τώρα έχει γίνει πάρκο, τέντωσα τα αυτιά μου και περίμενα να ακούσω το γέλιο του. Ξέρω ότι ακούγεται παράλογο αλλά ήμουν σίγουρος ότι θα το ακούσω.

 

Καρέ 53: Ο άντρας περπατάει στον δρόμο.

Λεζάντα: Μετά από πολλές ώρες ξεκίνησα για το σπίτι.

 

Καρέ 54: Ένας άντρας στην ηλικία του τον πλησιάζει.

Λεζάντα: Στον δρόμο συνάντησα έναν παλιό συμφοιτητή μου. Ούτε που θυμόμουν το όνομά του. Έχω βαρεθεί τις ερωτήσεις, την αμήχανη σιωπή, τις τυπικές κουβέντες χωρίς αντίκρισμα. Έκανα πως δεν τον είδα.

 

Καρέ 55: Ο συμφοιτητής χαιρετάει τον άντρα σηκώνοντας το χέρι του.

Λεζάντα: Με αναγνώρισε και με χαιρέτησε. Προσπάθησα να βρω μια δικαιολογία για να φύγω γρήγορα.

 

Καρέ 56: Το πρόσωπο του συμφοιτητή με έντονη τη θλίψη και την κούραση στα μάτια του.

Λεζάντα: Όταν πρόσεξα στα μάτια του κάτι γνώριμο. Ήταν η ίδια πίκρα που βλέπω στα δικά μου μάτια κάθε πρωί που κοιτάω τον εαυτό μου στον καθρέφτη.

 

Καρέ 57: Ο συμφοιτητής γράφει κάτι σε ένα χαρτί.

Λεζάντα: Μου έδωσε το τηλέφωνό του και μου είπε να κανονίσουμε να βρεθούμε.

 

Καρέ 58: Βλέπουμε τον άντρα από πίσω να περπατάει στον δρόμο.

Λεζάντα: Τον καληνύχτισα, έβαλα το χαρτάκι με το τηλέφωνό του στην τσέπη και συνέχισα τον δρόμο μου.

 

ΤΕΛΟΣ

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντηση σε αυτό το θέμα ...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση.   Κατάργηση μορφοποίησης

  Επιτρέπονται μόνο 75 emoticons maximum.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Εμφάνιση ως σύνδεσμος

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή εκδότη

×   Δεν μπορείτε να επικολλήσετε εικόνες απευθείας. Ανεβάστε ή εισάγετε εικόνες από URL

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.