Jump to content

Recommended Posts


  • Member ID:  3,930
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  763
  • Content Count:  13,432
  • Reputation:   108,543
  • Achievement Points:  13,467
  • Days Won:  142
  • With Us For:  6,822 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  68

Posted

Θεωρώ ότι οποιεσδήποτε αλλαγές γίνουν στην έκδοση, θα γίνουν από το 5ο τεύχος που θα κυκλοφορήσει (αν) αυτόνομο στα περίπτερα.

 

:valtnino:

  • Like 19

  • Member ID:  277
  • Group:  Root Admin
  • Topic Count:  1,677
  • Content Count:  28,570
  • Reputation:   192,260
  • Achievement Points:  27,559
  • Days Won:  761
  • With Us For:  7,148 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  54

Posted

Ο σαραντάρης θείος germ απλώς θα μνημονεύσει:

 

Τότε προσηνέχθησαν αὐτῷ παιδία, ἵνα τὰς χεῖρας ἐπιθῇ αὐτοῖς καὶ προσεύξηται· οἱ δὲ μαθηταὶ ἐπετίμησαν αὐτοῖς. ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν, Ἄφετε τὰ παιδία καὶ μὴ κωλύετε αὐτὰ ἐλθεῖν πρός με, τῶν γὰρ τοιούτων ἐστὶν ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν. καὶ ἐπιθεὶς τὰς χεῖρας αὐτοῖς ἐπορεύθη ἐκεῖθεν.

Κατά Ματθαίον
ιθ 13-15

:cheers5:

  • Like 22

  • Member ID:  10,518
  • Group:  Members
  • Topic Count:  32
  • Content Count:  544
  • Reputation:   4,988
  • Achievement Points:  544
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6,187 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  12

Posted (edited)

Ο σαραντάρης θείος germ απλώς θα μνημονεύσει:

 

Τότε προσηνέχθησαν αὐτῷ παιδία, ἵνα τὰς χεῖρας ἐπιθῇ αὐτοῖς καὶ προσεύξηται· οἱ δὲ μαθηταὶ ἐπετίμησαν αὐτοῖς. ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν, Ἄφετε τὰ παιδία καὶ μὴ κωλύετε αὐτὰ ἐλθεῖν πρός με, τῶν γὰρ τοιούτων ἐστὶν ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν. καὶ ἐπιθεὶς τὰς χεῖρας αὐτοῖς ἐπορεύθη ἐκεῖθεν.

 

Κατά Ματθαίον

ιθ 13-15

 

:cheers5:

 

Ορίστε; 

 

Που κολλάει αυτό τώρα;; :P

 

 

 

 

edit:Από το δεύτερο τεύχος είναι σίγουρο ότι θα υπάρχει αλλαγή στο χρώμα,για αργότερα είδωμεν..

Edited by Λοχαγός Μαρκ
  • Like 10

  • Member ID:  277
  • Group:  Root Admin
  • Topic Count:  1,677
  • Content Count:  28,570
  • Reputation:   192,260
  • Achievement Points:  27,559
  • Days Won:  761
  • With Us For:  7,148 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  54

Posted

Μερικά κείμενα είναι πάντα χρήσιμα :)

 

:cheers5:

  • Like 15

  • Member ID:  10,518
  • Group:  Members
  • Topic Count:  32
  • Content Count:  544
  • Reputation:   4,988
  • Achievement Points:  544
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6,187 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  12

Posted

Μερικά κείμενα είναι πάντα χρήσιμα :)

 

:cheers5:

 

 

 :best:

  • Like 6

  • Member ID:  25,133
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  284
  • Content Count:  6,625
  • Reputation:   65,472
  • Achievement Points:  6,697
  • Days Won:  48
  • With Us For:  5,156 Days
  • Status:  Online
  • Last Seen:  
  • Age:  49

Posted (edited)

Σωστό αυτό, αλλά ενδεχομένως να εννοούν ότι έχουν ελπίδες ότι δεν θα διακοπεί η κυκλοφορία μετά τον 4ο τόμο, οπότε θα ξαναμπουν τυπογραφείο. 

 

Εδιτ: το σχόλιο πήγαινε στον luckystrike, αλλά είχα πολλή ώρα ανοιχτή τη σελίδα, απάντησε κι ο Δόκτωρ, προστέθηκαν κι άλλες απαντήσεις και πλεόν δε βγάζει νόημα  :sorry:

Edited by tik
  • Like 17

  • Member ID:  9,847
  • Group:  Members
  • Topic Count:  15
  • Content Count:  256
  • Reputation:   3,161
  • Achievement Points:  256
  • Days Won:  1
  • With Us For:  6,246 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  47

Posted

Oτι και να λετε την Κυριακη στο περιπτερο θα ανταμωσουμε! :PPP: :PPP: :PPP:

  • Like 14

  • Member ID:  1,539
  • Group:  Members
  • Topic Count:  43
  • Content Count:  621
  • Reputation:   5,645
  • Achievement Points:  621
  • Days Won:  0
  • With Us For:  7,041 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Ο σαραντάρης θείος germ απλώς θα μνημονεύσει:

:cheers5:

Χωρίς τα καλοκαίρια; :respect::reap::sun::PPP:

  • Like 7

  • Member ID:  12,750
  • Group:  Members
  • Topic Count:  9
  • Content Count:  2,376
  • Reputation:   21,627
  • Achievement Points:  2,376
  • Days Won:  2
  • With Us For:  5,835 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  48

Posted

Διαβασα τον τομο σε 2 μερες.Τον μοιρασα γιατι καποια στιγμη πραγματικα ειχα το θεμα κι εγω με τα ροζ κουτακια.post-5259-1221632005.gifΣτο τσακ ημου να παρω τον μεγεθυντικο φακο και να διαβασω οπως οι παππουδες,Ωραιος ηταν μου αρεσε.Και οι ιστοριες του Μπλεκ αλλα πιο πολυ του Ζαγκορ!(Τον ειχα αχτι ειπαμε) :D  Γιατι στην αρχη λεει οτι ειναι αυτοτελης ιστορια,και μετα μας την κοβει στο καλυτερο; :crying: Αμαν δηλαδη,δεν μπορουσε να την βαλει ολοκληρη; :bash:

Οι τομοι θα ηταν καλυτερα να εχουν ολοκληρωμενες τις ιστοριες,Και να γινει και κατι με την τιμη.

  • Like 17

  • Member ID:  25,521
  • Group:  Members
  • Topic Count:  13
  • Content Count:  622
  • Reputation:   6,429
  • Achievement Points:  624
  • Days Won:  0
  • With Us For:  5,078 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  51

Posted

καλησπέρα παιδιά!

 

Λόγω...επαγγ., πήγα το νέο συλλεκτικό τευχάκι στο σχολείο σήμερα. Είχα 4 τμήματα σήμερα, 2 α' τάξης, 1 της β' και 1 της γ΄' (μιλάμε για μαθητές απο 13 έως 15- 16!).

Τους παρουσίασα -που λέτε- το τεύχος, μαζί με παλιότερα συλλεκτικά "ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ", εξιστορώντας συνοπτικά, την εκδοτική ιστορία των τίτλων αυτών (Μπλεκ-Ζαγκορ- Ομπραξ- Κάπταιν Μαρκ) και οι μαθητές μου, μεν βρήκαν ενδιαφέρουσα την όλη φάση, ρωτούσαν σχετικά δηλ., πλην όμως όταν τους έδειξα τη διχρωμία του πρόσφατου ένθετου σχεδόν το απέρριψαν δε! Παρατήρησαν αρνητικά τη χρήση του κόκκινου/"μωβ" (απωθητικό, η λέξη που χρησιμοποίησε μια μαθήτρια -αμέ ξέρουν και δύσκολες λέξεις :) ) αλλά και το απαλό πορτοκαλί της "ΠΕΡΙΠΈΤΕΙΑΣ" δεν το βρήκαν καλύτερο :Ο και θεωρούσαν το εξώφυλλο "παιδιάστικο" (!!) και σε επόμενη ερώτησή μου, εάν θα το αγόραζαν όταν θα κυκλοφορούσε (αυτόνομο) στα περίπτερα μου απάντησαν:

 

-Οχι.

 

Και εξήγησαν πως θα έβρισκαν καλύτερα πράγματα να αγοράσουν με το πενιχρό χαρτζιλίκι τους... 

Πράγμα που σημαίνει -κατ εμέ- οτι θα αγοραστεί (σχεδόν αποκλειστικά) απο τους παλιότερους "ρομαντικούς" και ότι η νέα γενιά δεν (?) θα το στηρίξει τελικά.

Μακάρι να διαψευστώ. Αλλά από την σημερινή εμπειρία μου, μάλλον προβληματισμένος βγήκα... :(

  • Like 40

  • Member ID:  27,312
  • Group:  Members
  • Topic Count:  5
  • Content Count:  65
  • Reputation:   401
  • Achievement Points:  65
  • Days Won:  0
  • With Us For:  4,937 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

καλησπέρα παιδιά!

 

Λόγω...επαγγ., πήγα το νέο συλλεκτικό τευχάκι στο σχολείο σήμερα. Είχα 4 τμήματα σήμερα, 2 α' τάξης, 1 της β' και 1 της γ΄' (μιλάμε για μαθητές απο 13 έως 15- 16!).

Τους παρουσίασα -που λέτε- το τεύχος, μαζί με παλιότερα συλλεκτικά "ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ", εξιστορώντας συνοπτικά, την εκδοτική ιστορία των τίτλων αυτών (Μπλεκ-Ζαγκορ- Ομπραξ- Κάπταιν Μαρκ) και οι μαθητές μου, μεν βρήκαν ενδιαφέρουσα την όλη φάση, ρωτούσαν σχετικά δηλ., πλην όμως όταν τους έδειξα τη διχρωμία του πρόσφατου ένθετου σχεδόν το απέρριψαν δε! Παρατήρησαν αρνητικά τη χρήση του κόκκινου/"μωβ" (απωθητικό, η λέξη που χρησιμοποίησε μια μαθήτρια -αμέ ξέρουν και δύσκολες λέξεις :) ) αλλά και το απαλό πορτοκαλί της "ΠΕΡΙΠΈΤΕΙΑΣ" δεν το βρήκαν καλύτερο :Ο και θεωρούσαν το εξώφυλλο "παιδιάστικο" (!!) και σε επόμενη ερώτησή μου, εάν θα το αγόραζαν όταν θα κυκλοφορούσε (αυτόνομο) στα περίπτερα μου απάντησαν:

 

-Οχι.

 

Και εξήγησαν πως θα έβρισκαν καλύτερα πράγματα να αγοράσουν με το πενιχρό χαρτζιλίκι τους... 

Πράγμα που σημαίνει -κατ εμέ- οτι θα αγοραστεί (σχεδόν αποκλειστικά) απο τους παλιότερους "ρομαντικούς" και ότι η νέα γενιά δεν (?) θα το στηρίξει τελικά.

Μακάρι να διαψευστώ. Αλλά από την σημερινή εμπειρία μου, μάλλον προβληματισμένος βγήκα... :(

εγώ πάντως που είμαι 17 χρονών θεωρώ κορυφαίο αυτό το πορτοκαλί χρώμα και μόνο που το βλέπω με τραβάει να το διαβάσω και όχι μόνο εγώ αλλά και 3,4 φίλοι μου ήμαστε από αυτούς που λυπόμαστε που δεν ζήσαμε τότε και όποτε βρούμε τέτοια κόμικς τα αγοράζουμε κατευθείαν.Μακάρι να ήμασταν εμείς ο κανόνας και οι άλλοι οι εξαίρεση αλλά από ότι βλέπω και εγώ ο κανόνας είναι αυτά που αναφέρεις και θλίβομαι που άτομα της ηλικίας μου δεν μπορούν να ευχαριστηθούν αυτά τα έργα τέχνης!!

  • Like 26

  • Member ID:  23,287
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  161
  • Content Count:  4,890
  • Reputation:   33,825
  • Achievement Points:  4,890
  • Days Won:  15
  • With Us For:  5,360 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

θεωρούσαν το εξώφυλλο "παιδιάστικο" (!!)

Όταν ένα τεράστιο μέρος της αγοράς κόμικς το παίζει και καλά "gritty" ή σκοτεινό/σοβαρό (ενώ δεν είναι, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία), αυτά γίνονται.
  • Like 10

  • Member ID:  12,722
  • Group:  Members
  • Topic Count:  176
  • Content Count:  7,346
  • Reputation:   39,726
  • Achievement Points:  7,346
  • Days Won:  40
  • With Us For:  5,839 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  29

Posted

Όταν ένα τεράστιο μέρος της αγοράς κόμικς το παίζει και καλά "gritty" ή σκοτεινό/σοβαρό (ενώ δεν είναι, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία), αυτά γίνονται.

Ίσως εν μέρει έχεις δίκιο, νομίζω όμως πως δεν φταίνε οι τάσεις της αγοράς, αλλά τα ίδια τα άτομα, δηλαδή οι μαθητές γυμνασίου. Αν ήμουν στο γυμνάσιο και ήμουν και άσχετος στον τομέα των κόμικς, αυτό το εξώφυλλο δεν νομίζω να με τραβούσε να το ανοίξω και να το διαβάσω. Αν ήμουν μαθητής δημοτικού από την άλλη, μου φαίνεται πιο πιθανό. Μέχρι να το ανοίξω και να δω τα χρώματα. :P

 

Πάντως η αλήθεια είναι ότι δεν το πήρα και κατά 90% δεν θα πάρω ούτε τα υπόλοιπα. Λίγο η κακή έκδοση, λίγο τα χρώματα που το καθιστούν unreadable, μου έχει εξαντληθεί και το ενδιαφέρον για τον Μπλεκ...... Ίσως σε καλύτερη τιμή αν και όταν βγει αυτόνομη σειρά στο περίπτερο και με καλύτερα χρώματα να γίνει κάτι. :)

  • Like 17

  • Member ID:  23,287
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  161
  • Content Count:  4,890
  • Reputation:   33,825
  • Achievement Points:  4,890
  • Days Won:  15
  • With Us For:  5,360 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted (edited)

To εξώφυλλο είναι τραγικό, φυσικά, αλλά παιδιάστικο; Εκεί τίθεται το θέμα.

Edited by Tightwad
  • Like 15

  • Member ID:  9,689
  • Group:  Members
  • Topic Count:  11
  • Content Count:  742
  • Reputation:   7,152
  • Achievement Points:  820
  • Days Won:  1
  • With Us For:  6,258 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  64

Posted

ολα καλα αλλα να μην περιμενουν στην κυκλοφορια με αυτονομα τευχη να κανουν χιλιαδες πωλησεις γιατι το βλεπω παλι βραχυβιο το concept .

μερικοι εκδοτες εχουν λαθος προσδοκιες σε λαθος καιρους και απογοητευουν τους φιλους των κομιξ διακοπτοντας την σειρα

το εχουμε δει πολλες φορες το εργο

  • Like 16

  • Member ID:  9,911
  • Group:  Members
  • Topic Count:  36
  • Content Count:  2,591
  • Reputation:   27,484
  • Achievement Points:  2,637
  • Days Won:  13
  • With Us For:  6,241 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  53

Posted

Όλα τα παραπάνω που αναφέρθηκαν, σε συνδιασμό με τις ελάχιστα υψηλές πωλήσεις της εφημερίδας, δεν αφήνουν περιθώριο για αισιοδοξία...

 

Αν ο στόχος ήταν η νοσταλγία και το target group των 30+, 40+ αυτός επετεύχθει... Εμείς το πήραμε....

Αν ο στόχος ήταν η νέα γενιά, τότε θα έπρεπε να ήταν έγχρωμο, και με καινούργιο lettering...

Μη ξεχνάμε και το πρόβλημα με το σχέδιο... Σε αυτές τις διαστάσεις και σε magenta, πολλές φορές φαίνεται μπερδεμένο...

 

Ελπίζω και εύχομαι, γιατί μας έδωσε απεριόριστη χαρά η κίνηση αυτή, όταν με το καλό κυκλοφορήσει αυτόνομο, να ξεπεραστούν όλα αυτά τα μικροπροβληματάκια, συμπεριλαμβανομένης και της τιμής και να το χαρούμε ακόμα πιο πολύ...

  • Like 21

  • Member ID:  25,133
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  284
  • Content Count:  6,625
  • Reputation:   65,472
  • Achievement Points:  6,697
  • Days Won:  48
  • With Us For:  5,156 Days
  • Status:  Online
  • Last Seen:  
  • Age:  49

Posted

Με τιμή 3.90 αυτόνομα δεν νομίζω να προχωρήσει πολύ.

 

Για μηνιαίο περιοδικό δεν είναι και εξωφρενική τιμή, αλλά δεν βγαίνουν και εύκολα από την τσέπη τρία και ενενήντα. Δεν χτυπάει καλά στο μάτι η τιμή.

  • Like 19

  • Member ID:  9,689
  • Group:  Members
  • Topic Count:  11
  • Content Count:  742
  • Reputation:   7,152
  • Achievement Points:  820
  • Days Won:  1
  • With Us For:  6,258 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  64

Posted (edited)

ακομα και το χρωμα να αλλαξει και το lettering δεν ειναι δυνατον να τραβηξει νεους αναγνωστες .

τα προτυπα του κομιξ για την νεα γενια δεν ειναι ο μπλεκ και ο ζαγκορ 2 ξεχασμενοι ηρωες καπου στο παρελθον της αμερικης και ο ρου με το ποδοσφαιρο της δεκαετιας του 50 .

ουτε και εμεις δεν θα το αγοραζαμε εαν δεν ειχαμε μεγαλωσει μαζι του . η νεα γενια εχει καπου στο μυαλο της το μικυ τον ντοναλντ το μπανυ τον ταζ και μερικους αλλους καθως και τον  superman τον spiderman και αλλους υπερηρωες ( και λογω προσφατου κινηματογραφου ) αλλα για αυτους μπλεκ και ζαγκορ δεν τους λενε τιποτα και ισως να τους φαινονται και γελοιοι σαν ηρωες με μπουνιες και τσεκουρι στα χρονια του lazer και των υπερδυναμεων  .

καπου - οσο και δεν το θελουμε , οσο και πολλοι φιλοι να μην συμφωνουν μαζι μου  - θα πρεπει να παραδεχθουμε ολοι οι αμετανοητοι κομικσαδες οτι αυτες οι εκδοσεις ειναι για limited κοινο και μοιραια θα εχουν περατοτητα

οπως λεει και ο φιλος μου ο παυλος ο πονος    :lol: :lol: :lol:    τα κουρελια τραγουδανε ακομα ............

Edited by nikos99
  • Like 23

  • Member ID:  466
  • Group:  Members
  • Topic Count:  65
  • Content Count:  920
  • Reputation:   7,823
  • Achievement Points:  950
  • Days Won:  1
  • With Us For:  7,127 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  54

Posted (edited)

Μας έχει πιάσει μια στεναχώρια από ότι διακρίνω !

 

Στις παραμέτρους μου έβαλαν τα άλλα παιδιά ας μπει και η παρακάτω.

 

Το μοντέλο για μια σωστή έκδοση υπάρχει. Αρκεί να δουν οι εκδότες εδώ δίπλα μας στην Ιταλία.

 

Χαμηλή τιμή

Άριστη εκτύπωση

Ποικιλία εκδόσεων

Και το βασικότερο :Σεβασμός στο υλικό των καλλιτεχνών. Ανάδειξη του σκίτσου.

ΟΧΙ φωτοτυπίες/σαρώσεις 3 και 4 γενιάς 

ΟΧΙ χρωματισμοί στο χέρι άτεχνοι.

 

Όσοι γκρίνιαξαν (για την ποιότητα του πρωτογενούς υλικού) ας δουν κάπου, έστω σαρωμένο, Ιταλικό τεύχος του Μπλεκ ή του Ζαγκόρ ακόμα και του Κάπταιν Μίκυ.

δεν έχει καμία σχέση με αυτό που βλέπουμε εμείς εδώ τόσα χρόνια.

 

Ραντεβού στο περίπτερο πάντως όπως είπε και ο Αργύρης παραπάνω ! 

Edited by crc
  • Like 29

  • Member ID:  25,133
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  284
  • Content Count:  6,625
  • Reputation:   65,472
  • Achievement Points:  6,697
  • Days Won:  48
  • With Us For:  5,156 Days
  • Status:  Online
  • Last Seen:  
  • Age:  49

Posted

Είναι δύσκολο να συγκρίνουμε την Ιταλία με εμάς.

 

Κι αυτό γιατί εκεί αυτού του είδους τα περιοδικά είχαν συνέχεια, δεν πέθαναν ποτέ. Εδώ ακόμη και τα Ντίσνεϊ μας άφησαν χρόνους  :(

  • Like 22

  • Member ID:  3,930
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  763
  • Content Count:  13,432
  • Reputation:   108,543
  • Achievement Points:  13,467
  • Days Won:  142
  • With Us For:  6,822 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  68

Posted

Η πρόσφατη ιστορία δείχνει ότι καμία προσπάθεια ρετρό επανέκδοσης δεν ευδοκίμησε. Βλέπε Μικρός Ήρως, τα πολεμικά του Δραγούνη, Λούκυ Λουκ κλπ. Όλες διακόπηκαν βίαια λόγω μικρής ανταπόκρισης. Καλό θα είναι λοιπόν οι εκδότες να στραφούν σε νέες, φθηνές και συνάμα ποιοτικές εκδόσεις και ας αφήσουν τα ρετρό για τους νοσταλγούς και τους συλλέκτες.

 

:valtnino:

  • Like 28

  • Member ID:  11,236
  • Group:  Members
  • Topic Count:  17
  • Content Count:  364
  • Reputation:   5,999
  • Achievement Points:  364
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6,119 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  63

Posted (edited)

Όλα τα παραπάνω που αναφέρθηκαν, σε συνδιασμό με τις ελάχιστα υψηλές πωλήσεις της εφημερίδας, δεν αφήνουν περιθώριο για αισιοδοξία...

 

Αν ο στόχος ήταν η νοσταλγία και το target group των 30+, 40+ αυτός επετεύχθει... Εμείς το πήραμε....

Αν ο στόχος ήταν η νέα γενιά, τότε θα έπρεπε να ήταν έγχρωμο, και με καινούργιο lettering...

Μη ξεχνάμε και το πρόβλημα με το σχέδιο... Σε αυτές τις διαστάσεις και σε magenta, πολλές φορές φαίνεται μπερδεμένο...

 

Ελπίζω και εύχομαι, γιατί μας έδωσε απεριόριστη χαρά η κίνηση αυτή, όταν με το καλό κυκλοφορήσει αυτόνομο, να ξεπεραστούν όλα αυτά τα μικροπροβληματάκια, συμπεριλαμβανομένης και της τιμής και να το χαρούμε ακόμα πιο πολύ...

Από τις πιο σωστές απόψεις που γράφτηκαν για το συγκεκριμένο θέμα. Για μας τους παλαιότερους του φόρουμ και της λέσχης κάτι λένε όλα αυτά. Αλλά ας το δούμε και αντίστροφα. Τι θα έλεγε σε μας του λίγο πάνω ή λίγο κάτω από τα πενήντα μια έκδοση του Τύπου Ζέφυρος ή Μικρή πικρή μου αγάπη. Τίποτε απολύτως. Εδώ καλά καλά δεν μας λέει τίποτα ο Μικρός Ήρωας και ότι διαβάζουμε ή διαβάσαμε έγινε καθαρά για λόγους ενδιαφέροντος. Το ίδιο πράγμα αντιπροσωπεύει για την επόμενη γενιά ο Μπλεκ, ο Ζαγκόρ και ο Όμπραξ. Απολύτως λογικό...

Υπάρχει βέβαια και ένας ισχυρός αντίλογος. Στην Ιταλία που συνεχίζουν να εκδίδονται αυτές οι σειρές, στη Σερβία που έχουν τεράστια επιτυχία αποκλείεται να τις συντηρούν μόνο οι πενηντάρηδες. Αλλά μάλλον τα φουμέτι και τα κόμιξ είναι πιο πολύ μέσα στην κουλτούρα τους από ότι στη δική μας.

Edited by luckystrike
  • Like 26

  • Member ID:  9,689
  • Group:  Members
  • Topic Count:  11
  • Content Count:  742
  • Reputation:   7,152
  • Achievement Points:  820
  • Days Won:  1
  • With Us For:  6,258 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  64

Posted

νομιζω οτι η σωστη ερωτηση σε ολους για να δουμε ολοφανερα την απαντηση και το μελλον του μπλεκ ειναι

 

ποσοι θα αγοραζαν με 4 ευρω αυτο το μπλεκ οταν παει σε αυτονομη εκδοση , για ποσο και με τι τιραζ θα συνεχιζαν να το εκδιδουν χωρις να εχουν χασουρα ?

 

νομιζω οτι ειναi ξεκαθαρο και δεν ειμαστε πεσιμιστες μαλλον πραγματιστες

  • Like 23

  • Member ID:  3,930
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  763
  • Content Count:  13,432
  • Reputation:   108,543
  • Achievement Points:  13,467
  • Days Won:  142
  • With Us For:  6,822 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  68

Posted

Η τιμή και η ποιότητα θα επιμείνω είναι λάθος. Ακόμα και η Anubis αφουγκράστηκε τα σημεία των καιρών και πλέον αγοράζεις τευχάκια της με 1,90€ (Thor) ή 2,50€ (Superman). Και σε πολύ καλύτερη ποιότητα από του Μπλεκ.

 

:valtnino:

  • Like 27

  • Member ID:  1,539
  • Group:  Members
  • Topic Count:  43
  • Content Count:  621
  • Reputation:   5,645
  • Achievement Points:  621
  • Days Won:  0
  • With Us For:  7,041 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Posted

Η τιμή και η ποιότητα θα επιμείνω είναι λάθος. Ακόμα και η Anubis αφουγκράστηκε τα σημεία των καιρών και πλέον αγοράζεις τευχάκια της με 1,90€ (Thor) ή 2,50€ (Superman). Και σε πολύ καλύτερη ποιότητα από του Μπλεκ.

 

:valtnino:

Η διαφορά είναι ότι πίσω απ´ τον Ανούμπη είναι η Μάρβελ και πίσω απ´ τον Λεωκράτη είναι ο ...Ανεμοδουράς.

Είναι αδύνατο να συγκρίνουμε πορτοκάλια με μήλα (παρά μόνο όταν πρόκειται περί φρουτοσαλάτας),γιατί τα πρώτα τα φτιάχνουν στη Κίνα με εκατομύρια τιράζ ανα τεύχος (πέντε χρώματα στο όφσετ,το πέμπτο είναι το μπαλονάκι με τα λογάκια σε κάθε γλώσσα) και τα Μπλέκια στο Περιστέρι,με τιράζ κάτι δεκάδων χιλιάδων τεμαχίων και δύο χρώματα στο όφσετ,το εξής ένα:Ροζουλί.

 

Η τιμή στα αμιγώς Ελληνικά πάντα είναι χαμένη από χέρι στη σύγκριση.

Ή τα αγοράζουμε σήμερα και "βοάμε" στα φόρα ή πάμε είκοσι χρόνια στο μέλλον (δεν θα ζω) και τα ψάχνουμε στους "αμερικάνους","δάσκαλους" και λοιπές ένδοξες δυνάμεις του μέλλοντος.

  • Like 20

  • Member ID:  3,787
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  488
  • Content Count:  12,124
  • Reputation:   82,617
  • Achievement Points:  12,146
  • Days Won:  79
  • With Us For:  6,841 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  52

Posted

Η πρόσφατη ιστορία δείχνει ότι καμία προσπάθεια ρετρό επανέκδοσης δεν ευδοκίμησε. Βλέπε Μικρός Ήρως, τα πολεμικά του Δραγούνη, Λούκυ Λουκ κλπ. Όλες διακόπηκαν βίαια λόγω μικρής ανταπόκρισης. Καλό θα είναι λοιπόν οι εκδότες να στραφούν σε νέες, φθηνές και συνάμα ποιοτικές εκδόσεις και ας αφήσουν τα ρετρό για τους νοσταλγούς και τους συλλέκτες.

 

:valtnino:

 

Εσύ είσαι πολύ σοφός και δεν κοροϊδεύω :valt:

  • Like 17

  • Member ID:  9,911
  • Group:  Members
  • Topic Count:  36
  • Content Count:  2,591
  • Reputation:   27,484
  • Achievement Points:  2,637
  • Days Won:  13
  • With Us For:  6,241 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  53

Posted

Είδα χθες διαφήμιση για την έκδοση της Κυριακής και το τεύχος φαίνεται πως θα έχει πορτοκαλί χρωματισμό!

 

Φαίνεται πως η κριτική μας, εισακούεται και ευχαριστούμε πολύ γι'αυτό!  :valt:

  • Like 18

  • Member ID:  9,847
  • Group:  Members
  • Topic Count:  15
  • Content Count:  256
  • Reputation:   3,161
  • Achievement Points:  256
  • Days Won:  1
  • With Us For:  6,246 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  47

Posted

Και στη πρωτη φαινοταν οτι θα ειχε πορτοκαλι χρωματισμο αλλα δεν ειχε... :(

  • Like 20

  • Member ID:  9,911
  • Group:  Members
  • Topic Count:  36
  • Content Count:  2,591
  • Reputation:   27,484
  • Achievement Points:  2,637
  • Days Won:  13
  • With Us For:  6,241 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  53

Posted

Γλουπ! Τι είπες τώρα...

  • Like 13

  • Member ID:  10,518
  • Group:  Members
  • Topic Count:  32
  • Content Count:  544
  • Reputation:   4,988
  • Achievement Points:  544
  • Days Won:  0
  • With Us For:  6,187 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  12

Posted

Θα υπάρχει αλλαγή στο χρωματισμό και στην πορεία , στόχος μας είναι να βελτιώσουμε και άλλα σημεία του περιοδικού (τεχνικά αλλά και όσον αφορά το περιεχόμενο) με βάσει τα σχόλια και τις επιθυμίες των αναγνωστών πάντοτε στο μέτρο του δυνατού.

 

-Νίκος Νικολαϊδης,συνεργάτης του περιοδικού

  • Like 12

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.