Jump to content

Νέα VS Παλιά Disney


Recommended Posts

Είμαι παραπάνω από πρόθυμος να ακούσω για μια διαφορετική σύγκριση, τότε.

 

από ένα 'νερόβραστο άρτιο'....

Το ότι όλοι οι χαρακτήρες έχουν την ίδια ακριβώς κίνηση δεν είναι νερόβραστο, αλλά είναι φαντασμαγορικό ας πούμε;

 

οι αρχαίοι έλεγαν το 'ουκ εν τω πολλώ το ευ..' 'η διαφωνείτε και μαζί τους;;;

 

Οι αρχαίοι είχαν και σκλάβους, επειδή ήταν θνητοί τείνω να μην αποδέχομαι το 100% από αυτά που λένε. 

Πάντως, όσον αφορά το "ουκ εν τω πολλώ το ευ" ο Σκάρπα θα έπρεπε να το ακούσει πιο προσεκτικά για να μην κάνει τα καρέ του τόσο γεμάτα και στενάχωρα. Είναι μια απ'τις κριτικές που του πρόσαψα παραπάνω.

 

Δεν έχω κάτι εναντίον του Σκάρπα. Απλά πιστεύω ότι το σχέδιο του είναι κάπως άσχημο. Το ότι δημιούργησε τόσους χαρακτήρες δείχνει ότι είχε μεγάλη φαντασία, ακόμα και αν δεν με τρελαίνουν όλες οι ιστορίες του.

Edited by Tightwad
  • Like 5
Link to post
Share on other sites
  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Μπορεί να παρασύρθηκα ως προς την περίοδο στην οποία αναφέρεται ο φίλος "Μέταλλο τού Ρήνου" αλλά αυτό δεν αλλάξει την ουσία τού ποστ μου. Υπάρχουν δυο δρόμοι:   Ο ένας είναι να σταματήσεις στην εποχ

Κατ αρχας Τρυφωνα ο ανθρωπος αναφερει μαλλον σε μπερδεψε η αλλη ημερομηνια, που εδωσε στην αρχη. Δεν ειναι δηλαδη, απαξιωση 25ετιας-30ετιας, αλλα μιας δεκαετιας περιπου. Μιλαμε για μεχρι τα τευχη 19

Άσχετα από το κλείσιμο του ελληνικού Μίκυ Μάους και των άλλων εκδόσεων Ντίσνεϋ, για μένα προσωπικά το Μίκυ Μάους έχει πεθάνει. Διότι πέθαναν και οι μεγάλοι Ιταλοί καλλιτέχνες, ή είναι πολύ μεγάλοι στη

Posted Images

Βασικά μιλάτε για δύο παντελώς διαφορετικούς τρόπους σχεδίασης. Για δύο υποσχολές μέσα στην Ιταλική Σχολή.

 

Ο Σκάρπα στα περισσότερα καρέ είχε αφαιρετικό στυλ με έντονη εκφραστική κίνηση ενώ αρκετοί πρόσφατοι λεπτομερειακό προς φωτορεαλιστικό στυλ μεριά. πχ. Ρόσα. Είναι σα να προσπαθείτε να συγκρίνετε γελοιογραφίες με τον Πρίγκιπα Βάλιαντ όπου κάθε καρέ είναι πίνακας. Το μόνο που ισχύει είναι ότι στον κάθε αναγνώστη θα του αρέσει περισσότερο το ένα ή το άλλο στυλ, με φανερή επιρροή το τι διάβαζε μικρός. Αρκετοί αναγνώστες παραμένουν ηθελημένα στο παρελθόν φοβούμενοι να ανακαλύψουν το παρόν. Όπως είχα πει και στην πρώτη σελίδα του τόπικ, σε όλες τις περιόδους υπάρχουν διαμαντάκια.

 

Με άλλα λόγια, Νέα = Παλιά Disney. Ισοπαλία, ισοδυναμία.

 

  :holidays:

Edited by DJO
  • Like 12
Link to post
Share on other sites

Φωτορεαλιστικό οι νεώτεροι; Ο Ρόσα, ΟΚ, αλλά οι Ιταλοί πάντα έτειναν προς το στυλιζαρισμένο,imo.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

κακός σχεδιαστής ο Σκάρπα..το διαβάσαμε και αυτό, φαίνεται είχε μέσον και θεωρείται κορυφαίος. ίσως να μην είναι τοσο καλός όσο η Σίλβια Τζίκε, τι να πω..

εμένα πάντως μια φορά που δεν ξέρω από σχέδιο και τέχνη και δε μπορώ να τεκμηριώσω τα λεγόμενά μου με τεχνικούς όρους το σχέδιό του μου αρέσει πάρα πολύ, όπως μου αρέσουν πολύ τα σχέδια των Μάσιμο Ντε Βίτα, Τζιουζέπε Νταλλα Σάντα, Κάστι..(από Ιταλική σχολή πάντα)

το σχέδιο της Σίλβια Τζίκε, των σχεδιαστών ιστοριών τύπου Τζούνιορ Ντακ, μυστικός πράκτορας ντόναλντ ντακ (συγγνώμη δε γνωρίζω ονόματα) και αρκετών άλλων που βλέπω στα τελευταία μμ, ντόναλντ, κα.. μου φαίνονται απαράδεκτα...μαγκνοφέρνουν..

 

και φυσικά το πιο πιο πολύπλοκο και περίτεχνο δεν είναι πάντα καλύτερο, χάνεται η αθωότητα που υπήρχε στο απλό λιτό κι απέριττο. μη βγάλουμε και το σχέδιο του Γκοτφρεντσον χάλια και χειρότερο από τα φορτωμένα και υπερλεπτομερή σύγχρονα.

 

(γενικά στα δικά μου μάτια υπάρχει μια τάση κακοποίησης και αλλοίωσης στα καρτούν του παρελθόντος γενικότερα βλέπε παλιά τρανσφόρμερς-νέα τρανσφόρμερς, παλιά χελονωνιτζάκια-νέα, παλιά τομ & τζέρι-νέα, παλιά καρτούν μίκυ-ντόναλντ-πρόσφατα αντίστοιχα κλπ κλπ...)

 

δεν είναι ανάγκη να πάρεις την καζαμπλάνκα και να την κάνεις φαντασμαγορική φίλε Tighwad....φιλικά

  • Like 5
Link to post
Share on other sites

και φυσικά το πιο πιο πολύπλοκο και περίτεχνο δεν είναι πάντα καλύτερο, χάνεται η αθωότητα που υπήρχε στο απλό λιτό κι απέριττο. μη βγάλουμε και το σχέδιο του Γκοτφρεντσον χάλια και χειρότερο από τα φορτωμένα και υπερλεπτομερή σύγχρονα.

Το "μπήξε ότι μπορείς σε ένα καρέ" = λιτό;

 

gr_mm_0077b_001.jpg&normalsize=1

(ΥΓ ναι, τρώνε τις φακές με το πιρούνι)

 

Ο Γκόντφρενσον δεν έχει λεπτομέρειες;

 

(Was?)

 

δεν είναι ανάγκη να πάρεις την καζαμπλάνκα και να την κάνεις φαντασμαγορική φίλε Tighwad....φιλικά

H Kαζαμπλάκα είναι τουλάχιστον φαντασμαγορική σε επίπεδο παραγωγής, για την εποχή της. 

 

Kαι πάλι, was; :P

 

--

Λοιπόν, για να μην καταλήξουμε σε νοητική γυμναστική. Ο Σκάρπα ήταν το παράδειγμα που ανέφερε ο Rheinmetall, και εγώ απάντησα στην κριτική του. Αν θέλετε να αναφέρετε κάποιο άλλο παράδειγμα, και να μας εξηγήσετε γιατί συγκριτικά οι νεώτεροι δημιουργοί είναι απαράδεκτοι, είμαι πρόθυμος να το ακούσω. 

 

Με το που γυρνάς στο "Όλα τα παλιά καρτούν ασχημοποιούνται κτλ κτλ", επιβεβαιώνεις αυτό που έλεγε ο Dark Chris στην προηγούμενη σελίδα. Οπού φτάσαμε στο σημείο να λέμε ότι η νοσταλγία δεν υπάρχει, και δεν μας επηρεάζει.

 

Όταν το γυρνάμε στο "Το x είναι φαντασμαγορικό/αχρείαστο" για την n-οστή φορά, χρησιμοποιούμε μια μειωτική λογική που επιχειρεί να "αχρηστεύσει" όχι μόνο κάθε κριτική, αλλά και το να επιχειρηθεί καν κριτική σκέψη. Γιατί είναι κακό να έχουμε γεμάτα καρέ; Φτωχά περιβάλλοντα; Copy/paste εκφράσεις; Το αντίθετο είναι φαντασμαγορικό και αχρείαστο. Άρα με την ίδια λογική, γιατί χρειαζόμαστε προοπτική ή χαρακτήρες με διαφορετική εμφάνιση; Γιατί να μην έχουμε stick figures, όπως το XKCD ή το Cyanide or Happiness, που είναι και μια χαρά κόμικ...

 

Αυτή η λογική δεν αποτελεί απλώς επίκληση στο συναίσθημα ή στην νοσταλγία, παρουσιάζει και όποια αντίθετη θέση ως υπερστολισμένη και χολυγουντιανή, χωρίς βέβαια αυτό να εξηγείται περεταίρω. 

Edited by Tightwad
  • Like 8
Link to post
Share on other sites

Ρε συ Φαίδωνα δεν είναι ανάγκη πάντα κάποιος να χει δίκιο και κάποιος άδικο, όπως σου είπε και ο Τζο όταν μιλάμε για γούστα,μιλάμε κυρίως για υποκειμενικά κριτήρια του καθενός.

 

Και μένα μπορεί να μη μου αρεσουν κάποια υπέρ λεπτομερειακά σχέδια του ροσα, όπως επίσης σιχαίνομαι τζουνιορ πράκτορες , εξωγήινους και τα συναφή, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι έχω Εγώ δίκιο, απλά είν αυτές οι προτιμήσεις μου.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να προσθέσω κάτι:

 

Όταν λες σκιτζήδες μερικές δεκαετίες δημιουργών, ανοίγεις την άποψη σου προς κριτική. Γιατί δεν έχει καμιά σχέση το "Προσωπικά μου αρέσει το μελάνωμα του Σκάρπα περισσότερο από κάθε άλλου." με "Όλοι αυτοί είναι τελείως άχρηστοι σε σχέση με τους τάδε." Το ένα είναι μια υποκειμενική άποψη που αναφέρεται με σεβασμό. Το άλλο είναι μια δήλωση κατά της ικανότητας των δημιουργών να πιάσουν πένα. Αν είναι έτσι, τεκμηρίωσε την. Δείξε, "εδώ τους ξεφεύγει το μελάνι", "εδώ το ένα μάτι είναι 2 εκατοστά απ'το ράμφος, και το άλλο είναι στο μπάτσελορ πάρτυ του Καραγκιόζη"

Δεν μιλάμε για υποκειμενικότητα όταν λες ότι η αντίθετη πλευρά είναι απαράδεκτη/φαντασμαγορική κτλ

Edited by Tightwad
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Είπα για τα γούστα μου απαράδεκτα...και δεν υπάρχει άλλη πλευρά ούτε θέλω να φέρω άλλο παράδειγμα...δεν έχω νοσταλγία για κάθε τι παλιό καθώς έχω γράψει ήδη ότι δε μου αρέσουν καθόλου Στρομπλ, Μάρι, Μπράντμπερι, Νοφτζιγκερ κλπ ενώ αντιθέτως μου αρέσουν πιο σύγχρονοι όπως Ρόσα, Ντε Βίτα, Κάστι, Νταλλα Σάντα..

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Και ο Μποτάρο παραμόρφωνε χαρακτήρες, είχε μάγισες, σουρεαλιστικό σκίτσο (πχ στο αξεπέραστο έργο με τον Ρέμπο) αλλα αν δεν μπορεις να καταλάβεις τη διαφορά του με τα αντίστοιχα σημερινά (με βρυκόλακες, εξωγήινους κλπ) άστο το άθλημα καλύτερα φιλαράκο....Δεν υπάρχει εξέλιξη σήμερα απλά προσπάθεια λόγω πενίας σεναρίων κυρίως να μιμηθούν τις (κακες για μένα) εξελίξεις σε άλλους τομείς (πχ μάνγκα) με στόχο την κονόμα σε ένα πεδίο που αργοπεθαίνει ίσως.....

 

καλά μιλάτε για την αρχαία ελλάδα και τους σκλάβους λες και ήταν οι μαύροι της αμερικής το 1850. Οι 'σκλάβοι' στην αρχαιότητα ήταν συνήθως αιχμάλωτοι πολέμου που καλά έκαναν και τους έβαζαν εργάτες σε έργα ανοικοδόμησης των καταστροφών που είχαν επιφέρει, για να μαθαίνετε. Οι ρωμαίοι ήταν χειρότεροι σε αυτό το θέμα όχι οι έλληνες. Και δεν είναι δυνατόν να κρίνουμε με σημερινά κριτήρια αυτά που έγιναν τότε από άποψη πολιτικής.

Edited by PHOTO
  • Like 4
Link to post
Share on other sites

Και ο Μποτάρο παραμόρφωνε χαρακτήρες, είχε μάγισες, σουρεαλιστικό σκίτσο (πχ στο αξεπέραστο έργο με τον Ρέμπο) αλλα αν δεν μπορεις να καταλάβεις τη διαφορά του με τα αντίστοιχα σημερινά (με βρυκόλακες, εξωγήινους κλπ) άστο το άθλημα καλύτερα φιλαράκο....Δεν υπάρχει εξέλιξη σήμερα απλά προσπάθεια λόγω πενίας σεναρίων κυρίως να μιμηθούν τις (κακες για μένα) εξελίξεις σε άλλους τομείς (πχ μάνγκα) με στόχο την κονόμα σε ένα πεδίο που αργοπεθαίνει ίσως.....

 

 

Γιατί οι μάγισσες να είναι καλύτερες από τους βρικόλακες και πως είναι η χρήση βρικολάκων σημάδι χαμηλότερης ποιότητας; :thinking: Και γιατί το μίσος για τους εξωγήινους; :P

 

Νόμιζα το θέμα ήταν το σχέδιο, όχι η θεματολογία.

 

Και υποθέτω δεν έχεις διαβάσει manga.

  • Like 9
Link to post
Share on other sites

ναι ρε παιδια,δε σας αρεσε η ιστορια με τον ατομινο στο 1ο ΜΜ;; ή ο ητα βητα (που νομιζω τον εχει δημιουργησει ο σκαρπα) ; :P

  • Like 7
Link to post
Share on other sites

post-4259-0-47184800-1405002610_thumb.jpg


Όποιος έχει δει σκίτσα αυθεντικά και όχι κακοτυπίες από τα ελληνικά περιοδικά ευπρόσδεκτος ,διαφορετικά αγοράστε τουλάχιστον αυτό το βιβλίο για τον Scarpa (που ξεκίνησε από σπουδαία κιν. σχέδια) και μετά μιλάμε (αλλά είναι στα ιταλικά  http://www.ebay.it/itm/ROMANO-SCARPA-SOGNANDO-LA-CALIDORNIA-PAVESIO-EDITORE-/390862623405?pt=Fumetti_Occidentali&hash=item5b013a52ad&_uhb=1). για σένα ισχύει αυτό ακριβώς που είπα πριν, αν δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά, άστο........


 


όσο για μάνγκα έχω μείνει στα παλιά επίσης, περισσότερο ταινίες όμως (Tezuka, Miyazaki).


 


  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Εγω να το αφησω, δεν εχω προβλημα, δεν ειμαι εγω αυτος που θα μεινει χωρις αναγνωσματα (και οχι μονο γιατι η ιδια λογικη εφαρμοζεται παντου).. Γιατι ψαχνοντας αναμεσα στα καινουργια (και στα παλια) πάντα θα βρίσκω κατι που να αξιζει :)

  • Like 9
Link to post
Share on other sites

Εγω να το αφησω, δεν εχω προβλημα, δεν ειμαι εγω αυτος που θα μεινει χωρις αναγνωσματα (και οχι μονο γιατι η ιδια λογικη εφαρμοζεται παντου).. Γιατι ψαχνοντας αναμεσα στα καινουργια (και στα παλια) πάντα θα βρίσκω κατι που να αξιζει :)

Δεν εννοούσα εσένα,μπήκες σφήνα!! :lol: φυσικά οι ατομίνο και Ητα-βητα κορυφές!!! (άλλου τύπου εξωγήινοι με χιούμορ, όχι δανεισμένοι από άλλα κομιξ τέρατα, αηδίες δηλαδή για μικυ μαους)

Edited by PHOTO
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Και ο Μποτάρο παραμόρφωνε χαρακτήρες,

ε;

 

είχε μάγισες, σουρεαλιστικό σκίτσο (πχ στο αξεπέραστο έργο με τον Ρέμπο) αλλα αν δεν μπορεις να καταλάβεις τη διαφορά του με τα αντίστοιχα σημερινά (με βρυκόλακες, εξωγήινους κλπ)

Oι μάγισσες είναι καλύτερες από τους βρυκόλακες; Ή στην τελική τους εξωγηίνους; Γιατί;

 

Οι βρυκόλακες είναι "αντίστοιχο σημερινό"; Οι βρυκόλακες είναι μέρος της βαλκανικής λαογραφίας για αιώνες. Πρώτα λέγαμε την Καζαμπλάνκα λιτή, τώρα λέμε ότι οι βρυκόλακες είναι σημερινή εφεύρεση. 

 

Τι γίνεται ώρε παίδες;

 

 

άστο το άθλημα καλύτερα φιλαράκο....Δεν υπάρχει εξέλιξη σήμερα απλά προσπάθεια λόγω πενίας σεναρίων κυρίως να μιμηθούν τις (κακες για μένα) εξελίξεις σε άλλους τομείς (πχ μάνγκα) με στόχο την κονόμα σε ένα πεδίο που αργοπεθαίνει ίσως.....

Δυο ερωτήσεις:

 

-Εφόσον σε αντίθεση με εμάς, το έχεις το άθλημα, τι σε κρατά απ'το να το εξηγήσεις και σε μας; Και εφόσον είσαι τόσο σίγουρος ότι εσύ το έχεις, και εμείς όχι, σημαίνει ότι μπορείς να το κάνεις μέσω αντικειμενικών τεκμηρίων και επιχειρημάτων.

 

-Πόσα μάνγκα έχεις διαβάσει;

 

καλά μιλάτε για την αρχαία ελλάδα και τους σκλάβους λες και ήταν οι μαύροι της αμερικής το 1850. Οι 'σκλάβοι' στην αρχαιότητα ήταν συνήθως αιχμάλωτοι πολέμου που καλά έκαναν και τους έβαζαν εργάτες σε έργα ανοικοδόμησης των καταστροφών που είχαν επιφέρει, για να μαθαίνετε. Οι ρωμαίοι ήταν χειρότεροι σε αυτό το θέμα όχι οι έλληνες. Και δεν είναι δυνατόν να κρίνουμε με σημερινά κριτήρια αυτά που έγιναν τότε από άποψη πολιτικής.

Yπήρχαν Αμερικάνικες κοινότητες (ιδιαίτερα στην Νέα Αγγλία και στον Βορρά γενικότερα), που δεν είχαν σκλάβους ούτε καν πριν την ίδρυση των ΗΠΑ. Ο Νότος συνέχισε να τους χρησιμοποιεί επειδή ήταν μια πουριτανική κοινωνία με πλήρως μη-εκσυγχρονισμένη οικονομία βασισμένη σχεδόν αποκλειστικά στην αγροτική οικονομία.

 

Αλλά τουλάχιστον οι Αμερικανοί σέβονταν τους αιχμαλώτους πολέμου. Νομίζεις ότι οι Αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποιούσαν τους αιχμαλώτους πολέμου για να επισκευάσουν τις υλικές καταστροφές και μετά τους έδιωχναν; Τους έβαζαν στα σπίτια τους για να κάνουν όλες τις δουλειές, και τους έστελναν στα χωράφια για να οργώνουν.

 

H ιστορία δεν αποτελεί διαγωνισμό διαστροφής.

 

Ο αρχαιοελληνικός πολιτισμός είναι ένας απ'τους σημαντικότερους δυτικούς πολιτισμούς, αλλά εξακολουθεί να είναι αρχαίος, και οι ηθικές τους αρχές είναι απαίσιες υπό τα σημερινά δεδομένα. Και εφόσον κάναμε σύγκριση με την Αμερική του 19ου αιώνα, να θυμηθούμε ότι στον Επιτάφιο του Περικλή, o Περικλής ενθαρρύνει τους Αθηναίους να πολεμήσουν για εκδίκηση. Στην Ομιλία του Γκέτυσμπεργκ, ο Λίνκολν ενθάρρυνε τους Βόρειους να πολεμήσουν για μια νέα γένεση ελευθερίας. Μια ενδεικτική σύγκριση των δυο κοινωνιών.

 

Αδυνατώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν κάποιος στον 21ο αιώνα να συμφωνεί με όλα όσα έλεγαν οι Αρχαίοι Έλληνες, ή να χρησιμοποιεί το "αυτό έλεγαν οι αρχαίοι έλληνες, ή διαφωνείς;". Θέλω να ξέρω τι θα έλεγε ο Πλάτωνας στο γεγονός που θεωρείς αλάνθαστη μια μερίδα ανθρώπων. Δεν νομίζω ότι θα συμφωνούσε, ιδιαίτερα. Τελείως ατσούμπαλη επίκληση στην αυθεντία. Ο μέσος Νεοέλληνας είναι απείρως πιο μορφωμένος απ'τον μέσο αρχαίο Έλληνα.

 

 

ναι ρε παιδια,δε σας αρεσε η ιστορια με τον ατομινο στο 1ο ΜΜ;; ή ο ητα βητα (που νομιζω τον εχει δημιουργησει ο σκαρπα) ; :P

O Ήτα Βήτα έχει φασούλα λόγω του τρόπου που μιλάει, συν το ότι είναι γενικά συμπαθής, αν και λίγο αδιάφορος. :P

 

Kαλά η ιστορία στο ΜΜ #1 είναι γελοία ακόμα και σε σουρρεαλιστικό επίπεδο. :P Δεν είχαν ανακαλύψει ακόμα τα κλειδιά και τις κλειδαριές αλλά είχαν εφεύρει έναν μηχανισμό ακριβείας που αναγνώριζε συγκεκριμένους σπόρους; :wow:

Edited by Tightwad
  • Like 7
Link to post
Share on other sites

Στις αγάπες ισχύει ό,τι και στις διαθήκες: η τελευταία ακυρώνει όλες τις προηγούμενες.

Pitigrilli (Dino Segre), 1893-1975, Ιταλός συγγραφέας

 

Κάθε γενιά κοροϊδεύει τις παλιές μόδες, αλλά ακολουθεί με θρησκευτική ευλάβεια τις νέες.

Henry David Thoreau, 1817-1862, Αμερικανός συγγραφέας

 Ελάτε φίλοι μου. Ποτέ δεν είναι αργά να ανακαλύψουμε έναν καινούργιο κόσμο.

Alfred Tennyson, 1809-1892, Άγγλος ποιητής

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Δεν είπα σημερινή εφεύρεση τους βρυκόλακες, αλλά σημερινή ενσωμάτωση τους σε κόμιξ ντισνευ που δεν έχουν καμμμία δουλεια/σχέση (άποψή μου φυσικά). προσπάθεια τάχα μοντερνοποίησης μπας και πιάσουμε νεανικό κοινό που μεγαλώνει με τέτοια τερατώδη. σύγκρινε τα παλιά ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ κλπ με τα σημερινά από πλευράς σεναρίου και δαιμονοποίησης (πχ adam strange, superman τότε και τώρα...). Πρόσεξε τους διαλόγους στα πρώτα ΜΠΛΕΚ και στα σημερινά (πως έβριζαν).

 

Για την αρχαία ελλάδα απόψεις σου, τι να κάνουμε.....(είπαμε δεν κρίνουμε με σημερινά κριτήρια, εγώ λέω το αντίθετο, τουλάχιστον οι σπουδαίοι έλληνες της αρχαιότητας ήταν απείρως πιο 'μορφωμένοι' από τους υπόλοιπους της εποχής - σύγκρινε τους σημερινούς με τους ξένους πολιτικούς πχ να γελανε και οι κουτσές ρέγκες- μήπως είσαι τίποτα γείτονας μας από τα βόρεια σύνορα; που είναι οι  Βάσβαρ, Ανατολική Κομητεία, Μπηρλανδία;;;  ;) Για να υπερασπίζεσαι δε έντονα τα δικαιώματα των ανθρώπων, ενάντια στο ρατσισμό  κλπ θα πρεπει να καταδικάζεις αναγνωρίζοντας και την χαώδη διαφορά της μουσικής πχ folk/psych/hard rock από το μετέπειτα και σημερινό γελοίο σατανικό ρατσιστικό heavy metal, ακριβώς έτσι ανάλογα συμβαίνει (ως επί το πλείστον) και στα κόμιξ. ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ξεφεύγουν άσχημα από την αρχή τους..

 

Όσο αν είναι γελοία η κορυφαία ιστορία από το ΜΜ1 πάω πάσο...έχεις χάσει τη μπάλλα (σαν τη Βραζιλία :lmao: ), κρίνουμε φανταστικά κόμιξ

(ΚΩΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ) όχι δημοσιεύσεις αστροφυσικής.

Η ιστορία αυτή βαθμολογήθηκε 8,2/10 και κατατάσσεται 82/28296 σύμφωνα με τους COA χρήστες. Υπήρξαν περίπου 100 ψήφοι γι' αυτή την ιστορία.

Edited by PHOTO
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Δεν είπα σημερινή εφεύρεση τους βρυκόλακες, αλλά σημερινή ενσωμάτωση τους σε κόμιξ ντισνευ που δεν έχουν καμμμία δουλεια/σχέση (άποψή μου φυσικά).

Δεν έχω ιδέα γιατί πράγμα μιλάς. Βρυκόλακες έχουν χρησιμοποιήσει μεταξύ άλλων ο Μπάρκς και ο Ρότα.

 

Το αν είναι άποψη σου ή όχι δεν έχει σημασία. Από που και ως που η ενσωμάτωση μαγισσών είναι Α-ΟΚ, και η ενσωμάτωση βρυκολάκων δεν έχει σχέση;

 

Υπάρχει μια λίστα από παραμυθικά στοιχεία που είναι σχετικά και παραμυθικά στοιχεία που δεν είναι σχετικά;

 

 

προσπάθεια τάχα μοντερνοποίησης μπας και πιάσουμε νεανικό κοινό που μεγαλώνει με τέτοια τερατώδη.

Ξεκινώ εγώ τότε την λίστα:

 

Κανίβαλλοι = Μη τερατώδες,

Εξωγήινοι = Μη τερατώδες,

Υποχθόνιοι = Μη τερατώδες,

Μάγισσες = Μη τερατώδες,

Δράκοι = Μη τερατώδες,

Μινώταυροι = Μη τερατώδες,

Βρυκόλακες = Τερατώδες.

 

Η λίστα συντάχθηκε με βάση το κριτήριο "έτσι μου κάπνισε, και θέλω να βρω κάτι να διαμαρτυρηθώ".

 

σύγκρινε τα παλιά ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ κλπ με τα σημερινά από πλευράς σεναρίου και δαιμονοποίησης (πχ adam strange, superman τότε και τώρα...). Πρόσεξε τους διαλόγους στα πρώτα ΜΠΛΕΚ και στα σημερινά (πως έβριζαν).

Kαι τι θες να διακρίνω; Ότι ο διάλογος των παλιών είναι σαν να έχει βγεί από τεύχος του "Μικρος Ήρως";

 

Για την αρχαία ελλάδα απόψεις σου, τι να κάνουμε.....(

λολ, δεν είναι "απόψεις μου". Η δουλεία δεν είναι ΟΚ, και όποιος την υποστηρίζει μπορεί να λέγεται με το ζόρι άνθρωπος.

 

 

είπαμε δεν κρίνουμε με σημερινά κριτήρια, εγώ λέω το αντίθετο, τουλάχιστον οι σπουδαίοι έλληνες της αρχαιότητας ήταν απείρως πιο 'μορφωμένοι' από τους υπόλοιπους της εποχής - σύγκρινε τους σημερινούς με τους ξένους πολιτικούς πχ να γελανε και οι κουτσές ρέγκες-

Όταν πετάς μια ατάκα και λες "Ή μήπως διαφωνείς με τους αρχαίους έλληνες", δεν κάνεις σύγκριση με σημερινά κριτήρια, Οκ.

 

Δηλαδή δεν κάνεις επίκληση στην αυθεντία, μόνο και μόνο επειδή αυτή την ατάκα την πήρες από αρχαίο έλληνα.

 

Οκ..

 

μήπως είσαι τίποτα γείτονας μας από τα βόρεια σύνορα;

Mπα, εγώ είμαι απ'την ελληνική διασπορά στον Βόρειο Πόλο.

 

που είναι οι  Βάσβαρ, Ανατολική Κομητεία, Μπηρλανδία;;;

Εγώ δεν ξέρω από γεωγραφία, αλλά φαντάζομαι ότι η Μπηρλανδία είναι πραγματικό μέρος, και όχι μια φανταστική χώρα από κόμικ που λινκάρω στην υπογραφή μου.

 

:lol:

 

Για να υπερασπίζεσαι δε έντονα τα δικαιώματα των ανθρώπων, ενάντια στο ρατσισμό  κλπ θα πρεπει να καταδικάζεις αναγνωρίζοντας και την χαώδη διαφορά της μουσικής πχ folk/psych/hard rock από το μετέπειτα και σημερινό γελοίο σατανικό ρατσιστικό heavy metal, ακριβώς έτσι ανάλογα συμβαίνει (ως επί το πλείστον) και στα κόμιξ. ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ξεφεύγουν άσχημα από την αρχή τους..

Δεν έχω ιδέα που κολλάει η metal, αλλά νομίζω ότι έχεις ξεφύγει λίγο.

 

Όσο αν είναι γελοία η κορυφαία ιστορία από το ΜΜ1 πάω πάσο...έχεις χάσει τη μπάλλα (σαν τη Βραζιλία :lmao: ), κρίνουμε φανταστικά κόμιξ

(ΚΩΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ) όχι δημοσιεύσεις αστροφυσικής.

Η ιστορία αυτή βαθμολογήθηκε [/size]8,2/10 και κατατάσσεται 82/28296 σύμφωνα με τους COA χρήστες. Υπήρξαν περίπου 100 ψήφοι γι' αυτή την ιστορία.[/size]

Φαντάζομαι απέφυγες το επιχείρημα μου, επειδή δεν έχεις κάποιο δικό σου:

Δεν είχαν ανακαλύψει ακόμα τα κλειδιά και τις κλειδαριές αλλά είχαν εφεύρει έναν μηχανισμό ακριβείας που αναγνώριζε συγκεκριμένους σπόρους;

Edited by Tightwad
  • Like 5
Link to post
Share on other sites

Εντάξει βαρέθηκα...το πλέον αντικειμενικό και αδιάψευστο είναι το τι αρέσει σε όλους αυτούς που ψηφίζουν στο inducks και τι υποστηρίζεις εσύ. μακράν αντίθετα και όλοι αυτοί είναι λαθος, ετσι;

Ο κάθε ένας ημι-άσχετος που δεν έχει δει ποτέ του από κοντά αυθεντικό σκίτσο κάνει τον έξυπνο με ασκήσεις ύφους....σιγά τα ωά...  

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

ημι-ασχετος σε καμια περιπτωση...

  • Like 8
Link to post
Share on other sites

Εντάξει βαρέθηκα...το πλέον αντικειμενικό και αδιάψευστο είναι το τι αρέσει σε όλους αυτούς που ψηφίζουν στο inducks και τι υποστηρίζεις εσύ. μακράν αντίθετα και όλοι αυτοί είναι λαθος, ετσι;

Άποψη = υποκειμενική.

Συλλογή απόψεων = αντικειμενική;

 

Εγώ αναφέρω αυτό που -αντικειμενικά- λέει το ίδιο το σενάριο. Ξεχνάς και πάλι ότι αυτές οι ιστορίες είναι παμπάλαιες και είχαν την δυνατότητα να αναδημοσιευτούν σε όλο τον κόσμο, οπότε είναι φυσικά πολύ πιο εύκολο να μαζέψουν ψήφους.

 

Το ότι οι πρώτες 150 ιστορίες είναι κατά 90%, μην πω 95% Μπάρκς-Γκόντφρεντσον-Ρόσα, δείχνει ότι οι ψηφοφόροι ψηφίζουν σε έναν βαθμό λόγω του δημιουργού. ΟΚ, λατρεύω Μπάρκς, Γκόντφρεντσον, Ρόσα, αλλά δεν είναι οι μόνοι καλοί δημιουργοί Ντίσνευ.

 

 

Ο κάθε ένας ημι-άσχετος που δεν έχει δει ποτέ του από κοντά αυθεντικό σκίτσο κάνει τον έξυπνο με ασκήσεις ύφους....σιγά τα ωά...

Φυσικά, όταν δεν έχεις επιχείρημα, βρίσε όποιον διαφωνεί με σένα.

 

Classy.

 

ΥΓ Αυθεντικό σκίτσο; Έχει στάμπα παραγωγής από Ιταλία για να δούμε ότι δεν είναι εισαγομένο; Έχει ημ/νια λήξης;

Edited by Tightwad
  • Like 6
Link to post
Share on other sites

δε σε έβρισα, μόνος σου το κάνεις από αυτά που λες. όταν μάθεις τι είναι το αυθεντικό σκίτσο (ντισνευ) και αποκτήσεις κανένα (σου το εύχομαι) σφύρα μου....τέλος εδώ.....μίλα μόνος τώρα.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Το τι καθιστά ένα σχέδιο αυθεντικό, που όπως λες, ξέρεις, εξακολουθείς να μην το λες σε εμάς τους υπόλοιπους...

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Διάβασα μόλις την ιστορία "πόλη φάντασμα" του νέου μμ #4. Φοβερό σχέδιο, πλοκή, και με μεγάλη προσοχή στις λεπτομέρειες οπως όλες οι νέες ιστορίες της ιταλικής σχολής. Ούτε μια φορα δεν παρεβλεψα μια σεναριακή τρύπα σκεπτόμενος πως πρόκειται για κόμικ. Αυτα συνέβαιναν μονο στις ιστορίες του άσχετου Σκάρπα (πχ φακές με το κουτάλι). Αν τώρα πχ ο Ντόναλντ και όλοι οι τουρίστες βλέπουν τα φαντάσματα κανονικά αλλά η μίνη στο σινεμά όχι (δε σχολιάζω καν τα περί μελασας, ή περί φαντασμάτων με μασέλες, σαγόνια, κόκαλα, φυσερά, μπουκάλια, χωνια..) δεν είναι απροσεξία του σεναριογράφου, είναι βλακεία του κακού Σκάρπα, που ετσι τους έμαθε και ετσι κάνουν, ως άξιοι συνεχιστές..

  • Like 4
Link to post
Share on other sites

Εμένα με ενοχλούν οι νέοι χρωματισμοί γενικά.. Και τα ίδια τα χρώματα δεν μ'αρέσουν αλλά το fountain fill σε ουρανό και τοίχους αποτελεί μια αχρείαστη και φτηνιάρικη προσπάθεια ρεαλισμού που με απομακρύνει από το διάβασμα disney.

Πότε ξεκίνησε αυτή η ιστορία περίπου? Κάπου στο 1996?

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Εμένα μου αρέσουν όλα αρκεί να είναι καλά.

Πχ από τις παλιές μου αρέσουν του μπαρκς αλλά με χαλάει λίγο το χρώμα. Από τις καινούργιες που είδα στο Μίκυ Μάους μου άρεσαν σχεδόν όλες οπτικά αλλά μόλις το 1/3 σε σενάριο-πλοκή.

Ο τζούνιορ δεν μου αρέσει καθόλου.Ούτε έτσι όπως τον σχεδιάζουν, ούτε η πλοκή του που παραείναι παιδική.

Edited by Onerlot
  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Διάβασα μόλις την ιστορία "πόλη φάντασμα" του νέου μμ #4. Φοβερό σχέδιο, πλοκή, και με μεγάλη προσοχή στις λεπτομέρειες οπως όλες οι νέες ιστορίες της ιταλικής σχολής. Ούτε μια φορα δεν παρεβλεψα μια σεναριακή τρύπα σκεπτόμενος πως πρόκειται για κόμικ. Αυτα συνέβαιναν μονο στις ιστορίες του άσχετου Σκάρπα (πχ φακές με το κουτάλι). Αν τώρα πχ ο Ντόναλντ και όλοι οι τουρίστες βλέπουν τα φαντάσματα κανονικά αλλά η μίνη στο σινεμά όχι (δε σχολιάζω καν τα περί μελασας, ή περί φαντασμάτων με μασέλες, σαγόνια, κόκαλα, φυσερά, μπουκάλια, χωνια..) δεν είναι απροσεξία του σεναριογράφου, είναι βλακεία του κακού Σκάρπα, που ετσι τους έμαθε και ετσι κάνουν, ως άξιοι συνεχιστές..

Αν διατυπώσεις καλύτερα την πρόταση σου, θα καταλάβουμε και τι θες να πεις.

 

Εμένα με ενοχλούν οι νέοι χρωματισμοί γενικά.. Και τα ίδια τα χρώματα δεν μ'αρέσουν αλλά το fountain fill σε ουρανό και τοίχους αποτελεί μια αχρείαστη και φτηνιάρικη προσπάθεια ρεαλισμού που με απομακρύνει από το διάβασμα disney.

Πότε ξεκίνησε αυτή η ιστορία περίπου? Κάπου στο 1996?

Οι gradient χρωματισμοί των φόντων εννοείς;
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Οι gradient χρωματισμοί των φόντων εννοείς;

 

Ναι...

 

(fountain fill το ονομάζει το corel)

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Tα gradient είναι πράγματι ενάς "φτηνιάρικος" τρόπος χρωματισμού. Γενικά δεν έχω πρόβλημα μαζί του, αλλά όταν πάει από λευκό σε χρώμα, αντί για χρώμα 1 σε χρώμα 2, φαίνεται άσχημα.

 

(fountain fill το ονομάζει το corel)

old school. :P

Edited by Tightwad
  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Είναι σαφές τι θέλω να πω..αρκεί κάποιος να εχει διαβάσει τα προηγούμενα σχόλιά σου περί αρτιοτητας των σεναρίων στις νέες ιστορίες, σε αντίθεση με τα ατοπήματα του Σκάρπα (του οποίου τις ιστορίες θεωρείς κάκιστες αλλά τις ξερεις σχεδόν απέξω)..

Γιατί λοιπόν η μίνη δε βλέπει τα φαντάσματα ενώ όλοι οι άλλοι τα βλέπουν; Μαλλον εκείνη την ωρα ο δημιουργός είχε χαλαρώσει από τους Μπάφους :)

Και φυσικά να σου πω ότι είσαι πολύ ευγενικός. Συγγνώμη αν δεν είμαστε τόσο λόγιοι οσο εσύ, θα προσπαθήσω να είμαι πιο καλός στις διατυπώσεις μου για να καταλαβαίνετε τι θέλω να πω (υποψιάζομαι ότι χρησιμοποίησες πληθυντικό μιλώντας εκ μέρους και άλλων ατόμων που προφανώς σου είπαν οτι δεν κατάλαβαν το ποστ μου)

  • Like 5
Link to post
Share on other sites
Αυτό το θέμα είναι αρκετά παλιό. Παρακαλούμε σκεφτείτε μήπως είναι καλύτερα να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα αντί να απαντήσετε σε αυτό.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.