Μετάβαση στο περιεχόμενο

Βοήθεια με χρήση Paypal.


Jim®

Προτεινόμενες Καταχωρήσεις


  • Member ID:  2393
  • Group:  Veterans
  • Topic Count:  594
  • Content Count:  6421
  • Reputation:   30807
  • Achievement Points:  6434
  • Days Won:  13
  • With Us For:  6149 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  42

Τις τελευταίες μέρες δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά γενικά τον τελευταίο καιρό έτρωγε κάτι τέτοια κολλήματα όταν έβγαζε την επιλογή για paypal fast sign in ή κάπως έτσι.

 

:beer:

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  25799
  • Group:  Members
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  769
  • Reputation:   6205
  • Achievement Points:  785
  • Days Won:  0
  • With Us For:  4220 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  51

On 9/5/2018 στο 7:12 ΜΜ, Lord Makro είπε:

Εχετε προβλήματα τελευταία με το paypal και το ebay; Γενικά τους τελευταίους μήνες μου έχει τύχει να κολλάει στο Login του paypal μέσα από το ebay, αλλά αυτή τη φορά το πράγμα έχει ξεφύγει. Προσπαθώ εδώ και 3 μέρες να πληρώσω και μου απορρίπτει την συναλλαγή. Δοκίμασα σήμερα να βάλω κατευθείαν πιστωτική κάρτα (χωρίς paypal) και πάλι απορρίπτεται. Με 2 διαφορετικές κάρτες μάλιστα!!! Και ο πωλητής άνοιξε σήμερα θέμα μη πληρωμής... :P

 

 

Δυστυχώς είχα κι εγώ μια ανάλογη εμπειρία τον περασμένο Νοέμβριο!

Έκανα μια αγορά από το ebay κι όταν πήγα να πληρώσω μέσω PayPal δεν δέχονταν την συναλλαγή!

Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί έγινε αυτό,έφτασα να ρωτήσω την Εθνική τράπεζα (που είχε εκδώσει την κάρτα) για το πρόβλημα αλλά καμία εξήγηση!

Υπέθεσα ότι μπορεί να φταίει κάποιο άγνωστο όριο ,ελέω capital controls ,ότι είχα αγοράσει αρκετά πράγματα από τον συγκεκριμένο πωλητή,ότι έφταιγε ο συγκεκριμένο πωλητής και μέσω email ζήτησα να προσπαθήσω ξανά για λίγες μέρες αλλά μάταια!

Τελικά ζήτησα από τον πωλητή να ακυρώσει την συναλλαγή ΜΟΝΟ που αυτό δεν είναι τόσο απλό  (τότε δεν το ήξερα).

Όταν προσπάθησα να κάνω μια αγορά το ebay δεν μου επέτρεπε να προχωρήσω επειδή είχα δύο ακυρώσεις (η άλλη ήταν γιατί από λάθος μου  παράγγειλα κάτι παραπλήσιο που όμως δεν ήθελα, έτσι πάλι είχα ζητήσει την ακύρωση της συναλλαγής)!Στις δύο ακυρώσεις σου δίνουν ένα strike που λένε και στο χωριό μου, που έχει κάποιες πολύ συγκεκριμένες συνέπειες,Αυτό είναι όμως ένα άλλο θέμα!

Εν κατακλείδι δεν μπορώ να σε διαφωτίσω ,αλλά εφιστώ την προσοχή σου για μελλοντικές αγορές !

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  2066
  • Group:  Honored
  • Topic Count:  79
  • Content Count:  4670
  • Reputation:   26343
  • Achievement Points:  4704
  • Days Won:  4
  • With Us For:  6180 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  48

Τι να πω... δεν δέχεται την πληρωμή με τίποτα. Σκέφτηκα να ρωτήσω στην τράπεζα αλλά έβαλα και κάρτα από άλλη και πάλι τα ίδια.

Προφανώς φταίει το ίδιο το paypal ή το ebay.

 

paypal_fail2.thumb.jpg.8b77296b86934d339dcb2a274e64e846.jpg

 

Μάλλον τέλος το ebay για μένα :P

 

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  31613
  • Group:  Members
  • Topic Count:  58
  • Content Count:  4140
  • Reputation:   32407
  • Achievement Points:  4318
  • Days Won:  82
  • With Us For:  2850 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  40

Από Νοέμβρη ως Γενάρη είχα κάνει αρκετές αγορές απ΄το ebay.
Όλες επιτυχημένες κι όλες με paypal.
Δεν ξέρω που οφείλεται το πρόβλημα που αναφέρετε.

Θέλω να πιστεύω:
α) έχετε χρήματα στην κάρτα σας

β) ο πωλητής στέλνει Ελλάδα

 

Σε αντίθετη περίπτωση λογικό να μη γίνεται δεκτή η πληρωμή.
To ξέρω ότι είναι οδηγίες για αρχάριους αλλά δεν ξέρεις καμιά φορά, μπορεί λόγω βιασύνης να μην προσέξατε τα βασικά :)

 

Επεξεργασία από laz33
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  25799
  • Group:  Members
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  769
  • Reputation:   6205
  • Achievement Points:  785
  • Days Won:  0
  • With Us For:  4220 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  51

Απλά να συμπληρώσω ότι έκανα αγορές μέσω PayPal αφού δημιουργήθηκε το πρόβλημα τον Νοέμβριο χωρίς πρόβλημα ,μόνο με τον συγκεκριμένο πωλητή!

Επειδή κι εγώ θορυβήθηκα έθεσα το πρόβλημά μου στην ebay community και στην συνέχεια στο Live chat χωρίς κανένα αποτέλεσμα ,πέρα από το γεγονός ότι μου έδωσαν ένα τηλέφωνο  για το Spesialised τμήμα το 0345 359 3229.

Εννοείτε ότι η χρέωση είναι σε σένα!

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 6 months later...

  • Member ID:  2066
  • Group:  Honored
  • Topic Count:  79
  • Content Count:  4670
  • Reputation:   26343
  • Achievement Points:  4704
  • Days Won:  4
  • With Us For:  6180 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  48

Ερώτηση για ebay.

Πακέτο κόμικς από Αυστραλία, το περιμένω πάνω από 2 μήνες και τίποτα... Είχε estimated arrival τέλη Οκτώβρη. Το feedback του πωλητή καλό.

Το tracking που έχει, δεν δείχνει τίποτα. Προσπαθώ να του στείλω μήνυμα (contact seller) και μόλις πατάω αποστολή μου βγάζει λάθος και δεν το στέλνει!!!

 

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  31428
  • Group:  Moderator
  • Topic Count:  54
  • Content Count:  3099
  • Reputation:   23541
  • Achievement Points:  2541
  • Days Won:  10
  • With Us For:  2943 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  53

Κάνε dispute και άστον να βρει αυτός την άκρη. Όσο το αργείς τόσο χειρότερα.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 5 months later...

  • Member ID:  33343
  • Group:  Members
  • Topic Count:  17
  • Content Count:  156
  • Reputation:   779
  • Achievement Points:  156
  • Days Won:  0
  • With Us For:  2026 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  32

Προσπαθούσα όλο το σαββατοκύριακο να κάνω μία αγορά μέσω ebay από αγγλία  με την prepaid μου. Ο πωλητής δέχτηκε να μου κάνει καλύτερη τιμή, η παραγγελία  δεσμεύτηκα στο όνομα μου, αλλά η πληρωμή κόλλαγε. Μετά από καμιά 10ριά mail με την εξυπηρέτηση πελατών, με ενημέρωσαν πως δε μπορούν να με βοηθήσουν. Χθες το πρωί πήρα την τράπεζα και μου είπαν ότι κολλάει λόγω capital controls και ότι ούτε αυτοί μπορούν να με βοηθήσουν. Έστειλα στον πωλητή να του πω μήπως μπορούμε να το κάνουμε μέσω paypal, με τα πολλά μου έκανε αίτημα πληρωμής, αλλά ούτε από εκεί πέρναγε. Ε, ο άνθρωπος προφανώς νόμιζε πως τον κορόιδευα (ή απλά βαρέθηκε) και πριν λίγο είδα πως ακύρωσε την παραγγελία, αλλά το αίτημα στο paypal παραμένει. Υπάρχει κάποιος τρόπος λέτε να λυθεί το ζήτημα;

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  31613
  • Group:  Members
  • Topic Count:  58
  • Content Count:  4140
  • Reputation:   32407
  • Achievement Points:  4318
  • Days Won:  82
  • With Us For:  2850 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  40

Δοκίμασε άλλη κάρτα.
Πάντως το "κολλάει λόγω capital controls" που σου είπαν δεν μου φαίνεται σοβαρή δικαιολογία :thinking:

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  1
  • Group:  Root Admin
  • Topic Count:  1710
  • Content Count:  9040
  • Reputation:   64277
  • Achievement Points:  8896
  • Days Won:  155
  • With Us For:  6407 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  61

@Matt Σε κάθε λογαριασμό υπάρχει ένα όριο για πληρωμές εξωτερικού (τα γνωστά capital controls), προφανώς το ξεπερνάς (αν έχεις web-banking φαίνεται).

Λύνεται με 2 τρόπους : ή κάνεις τη συναλλαγή με λογαριασμό άλλης τραπέζης (αν και πιθανολογώ ότι υπάρχει ενιαία γραμμή μέσω του ΑΦΜ σου) ή λες σε κάποιο φίλο να την κάνει και του μεταφέρεις τα χρήματα στη τράπεζά του (το όριο εσωτερικών συναλλαγών είναι πολύ μεγαλύτερο από του εξωτερικού).

 

:valt:

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  11736
  • Group:  Members
  • Topic Count:  103
  • Content Count:  5172
  • Reputation:   55390
  • Achievement Points:  5343
  • Days Won:  265
  • With Us For:  5206 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  107

12 hours ago, Matt said:

Υπάρχει κάποιος τρόπος λέτε να λυθεί το ζήτημα;

 

Αν θυμαμαι καλα, το προβλημα ξεπαιρνιεται αν πας απο αλλο email και στειλεις λεφτα στο email του paypal σου με την πιστωτικη σου καρτα, παλι μεσω paypal.  Καποιες πληρωμες (πχ σε εταιριες που πουλανε οικιακα ειδη) μπλοκαρονται απο τα capital controls ανεξαρτητως οριου.

 

Η σκεψη είναι να περασεις λεφτα στον λογαριασμο σου του paypal ωστε να ειναι εξω απο τα capital controls, και μετα μπορεις να κανεις την πληρωμη σου ελευθερα.

 

Περισσοτερες λεπτομερειες δεν θυμαμαι αλλα αν το ψαξεις θα βρεις πως γινεται να στειλεις λεφτα στο paypal σου και θα κανεις τη δουλεια σου.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  33343
  • Group:  Members
  • Topic Count:  17
  • Content Count:  156
  • Reputation:   779
  • Achievement Points:  156
  • Days Won:  0
  • With Us For:  2026 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  32

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Δεν έχω υπερβεί κανένα όριο. Άλλωστε χρησιμοποίησα κανονικά την κάρτα μετά το πρόβλημα με τη συγκεκριμένη αγορά. 

 

@constantinople Αυτό όμως δεν απαιτεί και δεύτερο λογαριασμό paypal; Στον οποίον θα μου ζητήσει πάλι οοοοοόλα μου τα στοιχεία; Για να στείλω απευθείας λεφτά στο paypal balance, βλέπω ότι ζητάει iban. Έτσι θα γίνει η δουλειά, και αν ναι, κατά πόσο είναι ασφαλές;

 

Σόρι για το πρήξιμο.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  11736
  • Group:  Members
  • Topic Count:  103
  • Content Count:  5172
  • Reputation:   55390
  • Achievement Points:  5343
  • Days Won:  265
  • With Us For:  5206 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  107

Νομίζω ότι στέλνεις ένα μήνυμα "request money" μέσα από το paypal σου και ζητάς λεφτά από το άλλο σου e-mail.

 

Στο άλλο σου e-mail θα έλθει το request από την paypal και μέσω αυτού μπορείς να στείλεις τα λεφτά με την πιστωτική σου κάρτα χωρίς να χρειάζεται να έχεις λογαριασμό από το άλλο σου e-mail στην paypal.

 

Απ'όσο ξέρω, ότι γίνεται μέσω paypal είναι ασφαλές.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  33343
  • Group:  Members
  • Topic Count:  17
  • Content Count:  156
  • Reputation:   779
  • Achievement Points:  156
  • Days Won:  0
  • With Us For:  2026 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  32

Θεός! Μπόρεσα και το έκανα. Χίλια ευχαριστώ φίλε!

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  11736
  • Group:  Members
  • Topic Count:  103
  • Content Count:  5172
  • Reputation:   55390
  • Achievement Points:  5343
  • Days Won:  265
  • With Us For:  5206 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  107

Glad to be of service! 

 

:cheers3:

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 1 month later...

  • Member ID:  1790
  • Group:  Members
  • Topic Count:  129
  • Content Count:  7087
  • Reputation:   26758
  • Achievement Points:  7421
  • Days Won:  24
  • With Us For:  6206 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Εξετάστε λίγο και τη "Revolut" παιδιά. Εμένα με έσωσε πριν 2-3 χρόνια που δε μπορούσα να κάνω καθόλου παραγγελίες απ' το εξωτερικό. Διαβάστε τον "οδηγό επιβίωσης" του "Insomnia" για να καταλάβετε πως δημιουργείτε και που ωφελεί. Προσωπικά σταμάτησα να ασχολούμαι επειδή ξαφνικά τους τη "βάρεσε" και ζητούσαν επιπλέον διαπιστευτήρια, ενώ δε χρειαζόταν και κρατάω μία πισινή διότι δεν είναι δα και χρηματοπιστωτικό ίδρυμα για να στέλνω σε φωτογραφία φάτσα κρατώντας δίπλα την ταυτότητα και τέτοιες σαχλαμάρες που ζητούσαν. Τη χρησιμοποιεί πολύς κόσμος, πάντως, εάν παρακάμψετε το συγκεκριμένο, τα οφέλη είναι αρκετά για τις αγορές σας απ' το εξωτερικό!

 

Να πω επιγραμματικά ότι συνεργάζεται άψογα με το "PayPal", ότι υποστηρίζεται στα ATM πολλών χωρών για να τραβήξετε χρήματα και όλα αυτά με την καλύτερη δυνατή ισοτιμία. Θυμάμαι μία "μπινιά" που έκανε το ebay, όπου όταν έδινες παραγγελία κι ας είχες κάνει τη σχετική ρύθμιση απ' το "PayPal" να "παίρνει πάνω της" η Revolut την ισοτιμία, έδινε εκείνη του PayPal όπου τραβούσαν περισσότερα! Έπρεπε λοιπόν πριν από το τελικό στάδιο να πας σε μία επιλογή κάθε φορά που παράγγελνες κάτι και να αλλάζεις να το παίρνει πάνω της η κάρτα. Αυτό είχε παρατηρηθεί μονάχα σε αγορές από e-bay και φαντάζομαι ότι ήταν κομπίνα για ανυποψίαστα θύματα, μιας και το αυτές οι δύο εταιρίες στην πραγματικότητα είναι μία.      Κατά τ' άλλα, μια-δυο φορές έτυχε να την ακυρώσει το PayPal χωρίς λόγο στις αρχές (συνέβη και σε άλλα μέλη εκεί, όπως παρακολουθούσα το συγκεκριμένο νήμα), την ξαναπέρασα και τέλος. Η πρώτη ακύρωση θεωρούνταν "λογική" διότι όταν έκανες για πρώτη φορά λογαριασμό, σου άλλαζαν στην πορεία το IBAN, μέσα σε λίγες μέρες, οπότε δεν αναγνώριζε το παλιό η PayPal. Δε θυμάμαι για πιο λόγο συνέβαινε αυτό, μάλλον το 1ο είναι "ψεύτικο" για να γίνει η εγγραφή από την εφαρμογή και μετά καταλήγεις με το κανονικό. Ίσως σήμερα το έχουν αναβαθμίσει και έχεις εξαρχής το κανονικό. Έχω πολύ καιρό ν' ασχοληθώ. Όταν πλέον έχεις το κανονικό IBAN, μπορείς να παραγγείλεις την κάρτα να σου έρθει στη φυσική της μορφή με μηδενικό κόστος. Δυστυχώς τότε δε μπορούσες να τη χρησιμοποιήσεις παντού για ψώνια στην Ελλάδα, αλλά σήμερα ίσως έχει λυθεί και αυτό. Απλώς πρέπει να θυμάσαι να κάνεις μεταφορά από το balance του ποσού που έχεις, στο νόμισμα το οποίο θα αγοράσεις, μέσα στην εφαρμογή και τέλος!

 

EDIT: Μόλις είδα πως από πέρυσι ξεκίνησε η πρώτη συνεργασία και επίσης εδώ.

Επεξεργασία από Mandrake
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  23613
  • Group:  Members
  • Topic Count:  23
  • Content Count:  2115
  • Reputation:   20595
  • Achievement Points:  2148
  • Days Won:  1
  • With Us For:  4526 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  33

Τα τελευταια 2 χρονια χρησιμοποιω μονο revolut για αγορες απο εξωτερικο, ή ταξιδια. Ενδεικτικο νομιζω...

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 2 weeks later...

  • Member ID:  33536
  • Group:  Νέα Μέλη
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  3
  • Reputation:   5
  • Achievement Points:  19
  • Days Won:  0
  • With Us For:  1985 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  37

Μία καλή επιλογή για online "τράπεζα" είναι και η N26. Καλύτερη από revolut πιστεύω..

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 1 year later...

  • Member ID:  33481
  • Group:  Members
  • Topic Count:  6
  • Content Count:  399
  • Reputation:   2178
  • Achievement Points:  439
  • Days Won:  0
  • With Us For:  1998 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Έχω μια (μάλλον χαζή) απορία για το paypal και για ένα θέμα που μου προέκυψε χθες, και θα ήθελα να σας ρωτήσω.

 

Χθες σε μια διαδικτυακή και τυπική αγορά, χρησιμοποίησα -κλασικά- τη μέθοδο paypal. Όμως αφού ενώ έκανα τα καθορισμένα βήματα, η πληρωμή δεν ολοκληρωνόταν αλλά μου έβγαζε να συμπληρώσω φόρμες τους αριθμούς της κάρτας μου.
Υπόψην η μέθοδος πληρωμής που αναγραφόταν στο paypal ήταν μέσω τράπεζας. Επειδή η κάρτα ήταν καινούργια υπέθεσα μήπως ήθελε να τα ξαναγράψω ( ; ) έτσι έγραψα τα νούμερα αλλά μου βγαζε σφάλμα.

Έκανα μια επανεκκίνηση και το μόνο που έκανα ήταν να επιλέξω δύο κουτάκια-επιλογές (το ένα ήταν για την διεύθυνση και το άλλο για πληρωμή με την κάρτα αν θυμάμαι καλά). Υπόψην η διεύθυνση που έχω δηλώσει είναι μια οπότε δεν ξέρω γιατί μου ζήταγε να το επιλέξω. Όπως και να χει η πληρωμή έγινε αλλά το paypal μου στειλε 3 διαδοχικά mails όπου με ενημέρωσε ότι η αλλαγή του τρόπου πληρωμής άλλαξε. Μπήκα στη σελίδα και σε σχέση με τις άλλες πληρωμές (όπου γίνονταν μέσω τράπεζας), είδα ότι η συγκεκριμένη αγορά μου έγινε μέσω mastercard. Τονίζω ότι η ενέργειά μου αυτή δεν έγινε συνειδητά (δεν είχα κατα νου ότι η πληρωμή γίνεται μέσω τράπεζας ή κάρτας), απλά υπέθεσα ότι ήταν κάτι "απαραίτητο" για να προχωρήσει η πληρωμή. Μετά ήταν που αντιλήφθηκα τη διαφορά. Μετά εγώ ξανα εβαλα μέσω τράπεζας.

Μπορεί κανείς να με ενημερώσει ποιά είναι πρακτικά η διαφορά;

Επεξεργασία από lovcom
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  1790
  • Group:  Members
  • Topic Count:  129
  • Content Count:  7087
  • Reputation:   26758
  • Achievement Points:  7421
  • Days Won:  24
  • With Us For:  6206 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Εγώ θα κάνω μία άλλου είδους ενημέρωση, που δεν έχει σχέση με αγορές μέσω της "PayPal". Να μην κάνετε παραγγελίες μέσω κινητών τηλεφώνων και να μην κάνετε login σε οποιαδήποτε τράπεζα. Είμαι βέβαιος ότι οι περισσότεροι από σας δεν έχετε ασφάλεια από κάποιο antivirus/antimalware παρά μόνο ίσως κάποια trial ή freeware έκδοση, η οποία όμως δεν επαρκεί. Επειδή το "Android" & το "iOS" είναι λειτουργικά της πλάκας και δεν είναι "Windows", "Linux" ή "MacOS", δεν παρέχεται η ασφάλεια που μπορείτε να έχετε μέσα σ' ένα λειτουργικό όπου μπορείτε ακόμη και να "σπάσετε" κάποιο antivirus ή antimalware πρόγραμμα και να surfάρετε με ασφάλεια από έναν φυλλομετρητή όπως ο "Firefox". Πρίν από μερικούς μήνες έκλεψαν από έναν φίλο μου 350€ που είχε σε ένα λογαριασμό, έκανε ένσταση στην τράπεζα, το θέμα διερευνήθηκε αλλά τα χρήματά του δεν τα πήρε πίσω. Προφανώς! Η τράπεζα δεν του τα χρωστάει! Είμαι βέβαιος ότι κάποιο phishing program του έκανε τη δουλειά απ' το κινητό, μιας και έμπαινε από εκεί να βλέπει το λογαριασμό του, ενδεχομένως να κάνει και παραγγελίες. Τα λεφτά δείχνει το σύστημα ότι "εξαφανίστηκαν" έχοντας ο ίδιος κάνει μικρά εμβάσματα των 20€ (δε θυμάμαι ακριβές νούμερο, αλλά τέτοια μικρά) σε διάφορους λογαριασμούς, διαφόρων χωρών του πλανήτη και είναι αδύνατον να εντοπιστεί ένας απ' τον οποίον έγινε αυτό. Επειδή λοιπόν ξέρω πως οι περισσότεροι δεν πρέπει να έχετε πληρωμένο πρόγραμμα προστασίας, καλό θα ήταν να αποφεύγετε μέσα από λειτουργικά συστήματα της πλάκας όπως αυτά να κάνετε τέτοιου είδους συναλλαγές. Το ότι δεν έχεις αποθηκευμένους κωδικούς και τους δίνεις κάθε φορά, δεν αρκεί. Ούτε πλήρεις εκδόσεις αντιβιοτικών προγραμμάτων εμπιστεύομαι, προσωπικά, σε ότι αφορά "Android" & "iOS", πόσο μάλλον να μην υπάρχουν καθόλου.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  1790
  • Group:  Members
  • Topic Count:  129
  • Content Count:  7087
  • Reputation:   26758
  • Achievement Points:  7421
  • Days Won:  24
  • With Us For:  6206 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

24 λεπτά πριν, lovcom είπε:

Έχω μια (μάλλον χαζή) απορία για το paypal και για ένα θέμα που μου προέκυψε χθες, και θα ήθελα να σας ρωτήσω.

 

Χθες σε μια διαδικτυακή και τυπική αγορά, χρησιμοποίησα -κλασικά- τη μέθοδο paypal. Όμως αφού ενώ έκανα τα καθορισμένα βήματα, η πληρωμή δεν ολοκληρωνόταν αλλά μου έβγαζε να συμπληρώσω φόρμες τους αριθμούς της κάρτας μου.
Υπόψην η μέθοδος πληρωμής που αναγραφόταν στο paypal ήταν μέσω τράπεζας. Επειδή η κάρτα ήταν καινούργια υπέθεσα μήπως ήθελε να τα ξαναγράψω ( ; ) έτσι έγραψα τα νούμερα αλλά μου βγαζε σφάλμα.

Έκανα μια επανεκκίνηση και το μόνο που έκανα ήταν να επιλέξω δύο κουτάκια-επιλογές (το ένα ήταν για την διεύθυνση και το άλλο για πληρωμή με την κάρτα αν θυμάμαι καλά). Υπόψην η διεύθυνση που έχω δηλώσει είναι μια οπότε δεν ξέρω γιατί μου ζήταγε να το επιλέξω. Όπως και να χει η πληρωμή έγινε αλλά το paypal μου στειλε 3 διαδοχικά mails όπου με ενημέρωσε ότι η αλλαγή του τρόπου πληρωμής άλλαξε. Μπήκα στη σελίδα και σε σχέση με τις άλλες πληρωμές (όπου γίνονταν μέσω τράπεζας), είδα ότι η συγκεκριμένη αγορά μου έγινε μέσω mastercard. Τονίζω ότι η ενέργειά μου αυτή δεν έγινε συνειδητά (δεν είχα κατα νου ότι η πληρωμή γίνεται μέσω τράπεζας ή κάρτας), απλά υπέθεσα ότι ήταν κάτι "απαραίτητο" για να προχωρήσει η πληρωμή. Μετά ήταν που αντιλήφθηκα τη διαφορά. Μετά εγώ ξανα εβαλα μέσω τράπεζας.

Μπορεί κανείς να με ενημερώσει ποιά είναι πρακτικά η διαφορά;

 

Δε μας είπες από που έγινε η αγορά. Ίσως έχει σχέση και αυτό. Μήπως υπήρχαν χρήματα στο ballance της "PayPal" και τράβηξε από κει για την παραγγελία σου και γι' αυτό στο δείχνει έτσι; Πόσο καινούργια ήταν η κάρτα; Είχε γίνει verified ή μήπως την πέρασες απλά στο MyWaller, το είχες ξεχάσει και εκκρεμούσε;

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  33481
  • Group:  Members
  • Topic Count:  6
  • Content Count:  399
  • Reputation:   2178
  • Achievement Points:  439
  • Days Won:  0
  • With Us For:  1998 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Απο το bookdepository έγινε. Στο ballance δεν είχα καθόλου χρήματα. Η κάρτα είναι φετινή αλλά να είμαι ειλικρινής δεν θυμάμαι αν έγινε verified. Πάντως δεν είχα περάσει τίποτα (συνειδητά τουλάχιστον). Γενικά όταν δημιούργησα το paypal με βοήθησε ένας φίλος και η αλήθεια είναι πως δεν έχω μάθει πως λειτουργεί όλο αυτό. Δύο χρόνια χρησιμοποιώ το paypal μηχανικά.

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  1790
  • Group:  Members
  • Topic Count:  129
  • Content Count:  7087
  • Reputation:   26758
  • Achievement Points:  7421
  • Days Won:  24
  • With Us For:  6206 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Άκου να δεις τι ζημιά έπαθα εγώ μόλις... Δοκίμασα να μπω στο λογαριασμό μου όταν σου έγραψα τις αράδες αυτές (είχα τουλάχιστον τρεις μήνες να μπω) για να δω μήπως έχουν αλλάξει οι επιλογές και σου βρω κάτι απ' τα options που μπορεί να σχετίζεται. Κάνω login και τι συμβαίνει; Μου ζητάει για "δική μου ασφάλεια" λέει αποστολή σε μήνυμα, αλλά επειδή είχα εισάγει ένα σταθερό, κλήση στο τηλέφωνο για επιβεβαίωση, να τους δώσω τα τέσσερα ψηφία που μου βγάζει! Έλα όμως που το λογαριασμό τον είχα κάνει την περίοδο που ήμουν φοιτητής σε άλλη πόλη και τους είχα εισάγει το σταθερό μου εκείνη την εποχή!! Δε μπορώ να μπω με τίποτα λοιπόν... Κάνω request για νέο κωδικό, τον βάζω, κάνω πάλι login, τα ίδια!! Επικοινωνώ με το online help, ξεκινά να μου μιλάει μία και μου ζητάει ονοματεπώνυμο και 2 τελευταία ψηφία της κάρτας! Εγώ χρησιμοποιούσα παρατσούκλι το οποίο δε θυμάμαι και δεν είχα καταχωρήσει στο αρχείο μου και δε θυμάμαι ποια κάρτα είχα περασμένη μέσα, από τότε που άλλαξα εκείνες που είχαν λήξει στο MyWallet! Του δίνω λοιπόν το κανονικό ονοματεπώνυμο στα Greeklish με "Costas" & "Kostas" και λέει ότι δε βρήκε τίποτε!! Του έδωσα από κάρτες τριών τραπεζών (αν και ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι της Πειραιώς ήταν μέσα περασμένη!) και της λέω πως έχω τα 2 secret questions & secret answers. Ξαφνικά εκείνη εξαφανίζεται και μπαίνει μια άλλη στη συζήτηση (να περιμένεις λεπτά ολόκληρα ωστόσο για να πάρεις μια απάντηση, όλο αυτό πήρε κοντά μια ώρα!), της τα λέω λίγο-πολύ, διαβάζει φαίνεται και τα παραπάνω και μου λέει πως αν δεν έχει ονοματεπώνυμο σωστό, δεν έχει πρόσβαση στο λογαριασμό, λέω ρε παιδιά, θα με τρελάνετε; Τις μυστικές ερωτοαπαντήσεις που τις δίνω να μπω; Γιατί δε χρησιμοποιούν εκείνες αν θεωρούν τέλος πάντων πως το account μου είναι εκτεθειμένο; Λέει δε σου ζήτησα όμως εγώ κάτι τέτοιο, λέω εσύ δεν το ζήτησες, αλλά το ζητάει το security section για χρήση σε τέτοιες περιπτώσεις, τώρα τι θα κάνουμε; Λέει φτιάξε νέο λογαριασμό!!! Λέω είναι παράλογα αυτά που ζητάτε! Σας δίνω τόσα στοιχεία, σας εξηγώ ότι το ονοματεπώνυμο ΔΕΝ ήταν πραγματικό, ΠΟΤΕ δε μου ζητήσατε να το αντικαταστήσω (στις συναλλαγές είχα και τα δύο στοιχεία μου και έδινα τα πραγματικά! Στην αρχή το είχα δημιουργήσει ψεύτικο, διότι το ήθελα απλώς για να πληρώνω εκείνα τα χρόνια τη "Rapidshare" και δε χρειαζόταν να έχουν στοιχεία μου και διευθύνσεις!) και σήμερα έρχεται η μέρα που με κλειδώνετε απ' έξω και μου λέτε ότι δε φτάνουν όλα τα παραπάνω + Expiry Dates αν χρειάζεστε, CSCs κτλ.! Και πως θα εισάγω τις ίδιες κάρτες σε νέο λογαριασμό; Μπορώ να το κάνω; Λέει ναι! Λέω και μπορώ στο ίδιο e-mail να κάνω νέο λογαριασμό ή θα πρέπει να να δημιουργώ νέο e-mail για το νέο λογαριασμό; Λέει, μπορείτε με τον ίδιο! Δηλαδή είμαι κάποιος ξεκάρφωτος, που έχω πρόσβαση στο e-mail, έχω όλες τις κάρτες που έχουν περαστεί με όλα τα στοιχεία τους, έχω τον κωδικό και το username του PayPal, έχω τις 2 μυστικές ερωτήσεις και απαντήσεις και μπορώ με το ίδιο αυτό e-mail να φτιάξω νέο κωδικό! Λέει ναι, διότι μετά έχετε πρόσβαση στο νέο λογαριασμό!

 

Ναι ρε κουμπάρε (κουμπάρα εν προκειμένω), αλλά θα εισάγω τις ίδιες κάρτες, με τα ίδια στοιχεία κτλ.! Εάν είχα κάνει απατεωνιά λοιπόν, θα ερχόμουν να ανοίγω τέτοια συζήτηση μαζί σας και δε θα το έκανα ευθύς εξαρχής με τις κλεμμένες κάρτες και την πρόσβαση στο λογαριασμό; Και ξαφνικά "κλείνει" το online chat και χάνεται από μπροστά μου! Το ανοίγω ξανά, ξεκινώ ότι έχω ένα σοβαρό πρόβλημα, μιλούσα με κάποια Ananya και θέλω να συνεχίσω την κουβέντα, απαντά άλλος και μου λέει ότι θα το ψάξει το θέμα μου, αλλά να του δώσω όνομα και 4 τελευταια ψηφία μιας κάρτας. Του δίνω δύο καρτών, του λέω μέσες άκρες τα ίδια (αντιλαμβάνομαι ότι διάβασε και την προηγούμενη συζήτηση απ' τα συμφραζόμενα) και μου απαντά να μην ανησυχώ και ότι επειδή δεν έχω το όνομα το μεταβίβασε σε άλλο τμήμα και θα επικοινωνήσουν στο e-mail μου εντός 72 ωρών για να διευθετηθεί. Του είπα ότι η προηγούμενη υπάλληλος μου είπε να αλλάξω λογαριασμό εντελώς. Δηλαδή για την ασφάλειά μας, πελάτες χρόνια μας πετάνε έξω με τις κλωτσιές! Λέει ότι δε μπορεί να είναι σίγουρος για το αποτέλεσμα, αλλά θα τη βρούμε την άκρη λογικά, οπότε να κοιτάζω το e-mail μου για ενημέρωση. Τι να πω... Όταν θέλανε να "υπογράψουμε" για τα προσωπικά δεδομένα που άλλαξαν πολιτική διεθνώς έσπευσαν να στείλουν άμεσα e-mails σε όλους, για μια ενημέρωση όμως σε περίπτωση που ένας χριστιανός άλλαξε τηλέφωνο ή δεν έχει πραγματικό ονοματεπώνυμο αλλά παρατσούκλι, τίποτα! Και να πεις ότι είναι πραγματικό το όνομα όπως το βλέπουν... Τύπου "Mr. Spock" ήταν. Δεν κατάλαβαν ότι ΠΡΟΦΑΝΩΣ εγώ δε μπορεί να είμαι ο Mr. Spock, ο Donald Duck ή ο Popeye; Ελπίζω να βγάλω άκρη και σύντομα... Ξέχασα να πω ότι η άλλη μου πρότεινε να στείλω ένα e-mail στο τάδε που μου έδωσε, για να τους στείλω λέει ID και δε θυμάμαι πιο άλλο χαρτί ώστε να επιβεβαιώσουν τα στοιχεία μου. Λέω, ΠΩΣ θα επιβεβαιώσετε τα στοιχεία του Popeye, εάν σας στείλω την ταυτότητά μου; Μετά απ' αυτό κατέλληξε η συζήτηση στη δημιουργία νέου λογαριασμού. :trixes: Για να δούμε αν θα βγάλω άκρη με τα καραγκιοζιλίκια τους...

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  2066
  • Group:  Honored
  • Topic Count:  79
  • Content Count:  4670
  • Reputation:   26343
  • Achievement Points:  4704
  • Days Won:  4
  • With Us For:  6180 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  48

Τρέχα γύρευε φίλε...

Κι εμένα πριν μερικές μέρες με κλείδωσε έξω το paypal και ενώ έβαζα τον σωστό κωδικό μου έβγαζε ένα μήνυμα ότι δεν είναι ασφαλής η σύνδεση και κάτι τέτοια!!! Πληρωμές όμως μπορούσα να κάνω κανονικά από το ebay, αλλά δεν με έβαζε στο λογαριασμό μου να δω λεπτομέρειες :P Τελικά κατάφερα κάπως να προσθέσω κινητό τηλέφωνο (δεν είχα καθόλου γιατί δεν μου αρέσει να δίνω το κινητό μου εδώ κι εκεί) και μπόρεσα και μπήκα.

 

 

Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους


  • Member ID:  1790
  • Group:  Members
  • Topic Count:  129
  • Content Count:  7087
  • Reputation:   26758
  • Achievement Points:  7421
  • Days Won:  24
  • With Us For:  6206 Days
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

On 26/2/2021 στο 1:17 ΠΜ, Lord Makro είπε:

Τρέχα γύρευε φίλε...

Κι εμένα πριν μερικές μέρες με κλείδωσε έξω το paypal και ενώ έβαζα τον σωστό κωδικό μου έβγαζε ένα μήνυμα ότι δεν είναι ασφαλής η σύνδεση και κάτι τέτοια!!! Πληρωμές όμως μπορούσα να κάνω κανονικά από το ebay, αλλά δεν με έβαζε στο λογαριασμό μου να δω λεπτομέρειες :P Τελικά κατάφερα κάπως να προσθέσω κινητό τηλέφωνο (δεν είχα καθόλου γιατί δεν μου αρέσει να δίνω το κινητό μου εδώ κι εκεί) και μπόρεσα και μπήκα.

 

 

 

Ναι, δε γίνεται όμως να μην έχουμε πρόσβαση, διότι και τις παλιές κάρτες να "ξηλώσουμε" θα πρέπει όταν λήξει το expiry date και να εισάγουμε νέες για να γίνουν verified. Αργά ή γρήγορα θα έπρεπε να το κάνεις... Κι εγώ δε θέλω να δίνω, αν και για την "PayPal" μιλάμε, επομένως μία Α εμπιστοσύνη υπάρχει. Επικοινώνησε μαζί μου η άλλη αρμόδια ομάδα και θέλουν λέει να τους στείλω με FAX (που να το βρω ρε το FAX; :moutra2:) κάποιο identification όπως δίπλωμα οδήγησης ή διαβατήριο και κάποιον λογαριασμό. Αλλά διάβασε εδώ καλύτερα και αν βγάλεις άκρη σφύρα μου...:

 

"Dear Kostas,

As part of our security measures, we regularly screen activity in the PayPal system.

During a recent screening, we noticed there is no address or Identity documents attached to your account. Please provide an address and Identity Document by logging into your PayPal account and clicking on 'Resolution Centre' or faxing the information on the fax number provided below.

Please provide one of the following valid Identity documents;

  1.Passport
  2.Driving Licence
  3.Official government documentation including your Date of Birth

Please provide one of the following valid Proof of address;

  1.Recent utility bill (Within last 12 months)
  2.Recent Financial Statement (Within last 12 months)
  3.Certificate of Residence

If you are faxing information, please use the cover sheet provided by PayPal. You may get the Cover sheet by clicking on 'lift your account limits' then select 'lift limits' or 'Fax documentation' The cover page contains information specific to you and using it ensures that your documents are routed and handled in a timely manner.

Please fax the requested documents to 0044 (0) 8707-307-198 FAO: Account Review Department. Please include your email address in the correspondence.

Thanks for your prompt attention to this matter. We apologise for any inconvenience.

We appreciate your patience and understanding regarding this matter and regret any inconvenience it may cause you.

Yours sincerely,

Serj Smith
PayPal

Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account and click the Help link in the top right corner of any PayPal page."

 

Γιατί λέω αν βγάλεις άκρη; Διότι στο login έχω ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πρόβλημα και δε μπορώ να μπω στο λογαριασμό μου, επομένως πως θα έχω πρόσβαση στο "Resolution Centre"; Την παλεύουν εκεί πέρα;

 

EDIT: Τελικά είχα μερική πρόσβαση στο φόρουμ και έγραψα εκεί το πρόβλημά μου κι ελπίζω να βγάλω άκρη... Διαπίστωσα βέβαια ότι το ίδιο πρόβλημα έχουν κι άλλα μέλη (τουλάχιστον 4 παρόμοιες αναρτήσεις βρήκα) και σε κανέναν δεν έχει δοθεί απάντηση... Εν τω μεταξύ το online chat που μου άνοιγε ως popup, δεν το βρήκα αυτή τη φορά... Τι στο καλό; Δε λειτουργεί τα Σαββατοκύριακα μήπως και το έχουν απενεργοποιημένο;

Επεξεργασία από Mandrake
Σύνδεσμος για σχολιασμό
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντηση σε αυτό το θέμα ...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση.   Κατάργηση μορφοποίησης

  Επιτρέπονται μόνο 75 emoticons maximum.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Εμφάνιση ως σύνδεσμος

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή εκδότη

×   Δεν μπορείτε να επικολλήσετε εικόνες απευθείας. Ανεβάστε ή εισάγετε εικόνες από URL

×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.