chris Δημοσιεύτηκε Οκτωβρίου 27, 2011 Member ID: 12192 Group: Members Topic Count: 129 Content Count: 1248 Reputation: 9494 Achievement Points: 1248 Days Won: 3 With Us For: 5135 Days Status: Offline Last Seen: Μαρτίου 10, 2020 Age: 6 Share Δημοσιεύτηκε Οκτωβρίου 27, 2011 Βγαίνει ο Ινδός Σπαϊντερμαν Μεγάλο άνοιγμα στην παγκόσμια κινηματογραφική αγορά πραγματοποιεί αυτές τις μέρες η πιο ακριβή έως σήμερα παραγωγή του Μπόλιγουντ, με τίτλο "Ra.One". Κόστους 30 εκατομμυρίων δολαρίων και με πρωταγωνιστή τον Ινδό σούπερ σταρ Σα Ρουκ Καν, η ταινία, μια υπερηρωική περιπέτεια, με τον βασικό χαρακτήρα του σούπερήρωα να είναι κάτι ανάμεσα στον Σπάιντερμαν και τον Αϊρον Μαν, "ανοίγει" σε 5.000 αίθουσες ανά τον κόσμο, εκ των οποίων οι 3.500 είναι στην Ινδία. Οι αναλυτές σχολιάζουν πως με τη φόρα που έχει η διαφημιστική καμπάνια της ταινίας, το φιλμ έχει ήδη ανακτήσει το 70% του κόστους του. ΕΘνος Ινδός υπερήρωας στην ακριβότερη παραγωγή του Μπόλιγουντ Ανήμερα των εορταστικών εκδηλώσεων της ινδικής γιορτής των φώτων, Diwali, το Μπόλιγουντ έβγαλε στους κινηματογράφους την πλέον δαπανηρή παραγωγή του. Η περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας «Ra.One» κόστισε σύμφωνα 21,5 εκατ. ευρώ, ποσό που την καθιστά την ακριβότερη της ινδικής βιομηχανίας κινηματογράφου μέχρι τώρα. Το φιλμ στο μεταξύ κάνει άνοιγμα διεθνώς σήμερα σε 5.000 κινηματογραφικές αίθουσες. Μια περιπέτεια δράσης με υπερβολικά γκαγκ και τον κεντρικό χαρακτήρα της, τον Ra.One, να φέρεται ως απάντηση στους υπερήρωες που ξεπήδησαν από τις σελίδες των αμερικανικών κόμικς και μετέφεραν τη δράση τους στο Χόλιγουντ. Ο Ra.One, τον οποίο υποδύεται ο σούπερ σταρ του Μπόλιγουντ Σαx Ρουκ Καν, είναι κάτι ανάμεσα σε Spiderman και Iron Μan. Αναλυτές που παρακολουθούν τα τεκταινόμενα της κινηματογραφικής βιομηχανίας παγκοσμίως, εκτιμούν πως με την προβολή της ταινίας σε 3.500 σινεμά στην Ινδία μόνον, το φιλμ θα έχει καλύψει από τις εισπράξεις το κόστος παραγωγής του σε ποσοστό 70%. Στο μεταξύ έχει στηθεί μια πρωτοφανής κινητοποίηση για την προώθηση της ταινίας. Η επικοινωνιακή εκστρατεία άρχισε με ολοσέλιδες καταχωρίσεις σε εφημερίδες και εξαπλώθηκε σε τηλεοπτικούς σταθμούς με σποτάκια, αλλά και αντίστοιχες διαφημίσεις σε βιντεοπαιχνίδια και online παιχνίδια, σε εφαρμογές του iPhone και του iPad, αλλά και με λανσάρισμα στην αγορά σειράς καταναλωτικών προϊόντων (μπλούζες, κούπες, αφίσες, άλλα γκάτζετ). ΤΑ ΝΕΑ Σελίδα στο imdb [imdb=tt1562871] 9 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
zade Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 12, 2011 Member ID: 6474 Group: Members Topic Count: 98 Content Count: 4211 Reputation: 27510 Achievement Points: 4211 Days Won: 3 With Us For: 5695 Days Status: Offline Last Seen: Ιανουαρίου 31, 2020 Age: 34 Share Δημοσιεύτηκε Νοεμβρίου 12, 2011 To είδα. Μαζί με το έτερο ινδικό έπος το Enthiran. Eάν εξαιρέσεις το ότι προσπέρναγα σε 4χ ταχύτητα τις πολύ ινδικές σκηνές με τα τραγούδια και τους χορούς μπορώ να πω ότι ήταν αρκετά διασκεδαστική ταινία. Τα εφέ ήταν καλά ,οι ηθοποιοί βγάζαν πολύ γέλιο (για έναν δυτικό όπως εγώ ,για τους Ινδούς δεν ξέρω τι έβγαζαν) και το σενάριο είναι ακριβώς όπως μια ταινία του Hollywood. Ως σύνολο εάν μπορέσει κάποιος να παραβλέψει το ότι απευθύνεται σε πάρα πολύ συγκεκριμένο κοινό και το δει με πιο ανοιχτή ματιά θα το διασκεδάσει. 6 Παράθεση Σύνδεσμος για σχολιασμό Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Προτεινόμενες Καταχωρήσεις
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.