dionik Posted October 6, 2011 Member ID: 2,393 Group: Veterans Topic Count: 594 Content Count: 6,421 Reputation: 31,046 Achievement Points: 6,434 Days Won: 13 With Us For: 6,957 Days Status: Offline Last Seen: Friday at 11:37 AM Age: 44 Posted October 6, 2011 Από το σημείωμα των συγγραφέων: Παράθεση Το "Πτώμα" είναι εμπνευσμένο από μια ιστορία που μας αφηγήθηκε ένας υπάλληλος γραφείου κηδειών στη Θεσσαλονίκη πριν από μερικά χρόνια. Το πτώμα ενός ηλικιωμένου ανακαλύπτεται στο διαμέρισμά του περίπου έναν μήνα μετά το θάνατό του και παραδίδεται από το νεκροτομείο σε γραφείο κηδειών. Ωστόσο, για γραφειοκρατικούς λόγους, η κηδεία δεν μπορεί να γίνει άμεσα. Στο μεταξύ, η μυρωδιά του πτώματος γίνεται ολοένα και πιο ανυπόφορη. Έτσι, το προσωπικό του γραφείου μεταφέρει το φέρετρο στο δάσος του Σέιχ Σου. Το πτώμα μένει εκεί για αρκετά εικοσιτετράωρα. Ενδιαφέρουσα ιστορία με πολύ ωραία εικονογράφηση, με αρκετά χιουμοριστικά στοιχεία που παράλληλα όμως σου αφήνει μια μελαγχολία. Αφιέρωμα στον Τάσο Ζαφειριάδη - Αφιέρωμα στον Θανάση Πέτρου _________________________________ Στα Comicdom Awards 2012, ο Θανάσης Πέτρου κέρδισε το Βραβείο Καλύτερου Εξωφύλλου για το Πτώμα 38 1 Quote
Επιθεωρητής Le Pit Posted October 6, 2011 Member ID: 18,683 Group: Honored Topic Count: 21 Content Count: 1,675 Reputation: 13,709 Achievement Points: 1,675 Days Won: 4 With Us For: 5,472 Days Status: Offline Last Seen: Thursday at 03:39 PM Age: 105 Posted October 6, 2011 Βασικα λογω δουλειας δεν παραβρεθηκα στην παρουσιαση του κομικ την Παρασκευη,παντως το σεναριο φαινεται οτι εχει μια πρωτοτυπια,και οι εικονες του Πετρου ειναι ομορφες με απαλα ισσοροπημενα χρωματα,ειναι ευτυχες που βγαινουν ξεχωριστες Ελληνικες δουλειες! 9 Quote
DJO Posted October 6, 2011 Member ID: 556 Group: Veterans Topic Count: 1,534 Content Count: 22,474 Reputation: 122,383 Achievement Points: 22,479 Days Won: 792 With Us For: 7,125 Days Status: Offline Last Seen: December 31, 2020 Posted October 6, 2011 Το διάβασα με το που το πήρα για τον Νικ. Θανάση, υπέροχη ατμόσφαιρα, ευωδιάζει Θεσσαλονίκη. Και με τις δύο έννοιες, αφού διαβάζοντάς το αισθανόμουνα ότι ήμουν Θεσσαλονίκη. Το σενάριο ρεαλιστικό με μια δόση σουρεαλίτιδας και κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον. Το μόνο παράπονό μου είναι το τέλος, που μου φαίνεται λίγο απότομο-βιαστικό. Αναπάντεχο όμως. 7-8/10. Niice. Τσεκάρετέ το. 24 Quote
chris Posted October 12, 2011 Member ID: 12,192 Group: Members Topic Count: 129 Content Count: 1,248 Reputation: 9,553 Achievement Points: 1,248 Days Won: 3 With Us For: 5,943 Days Status: Offline Last Seen: March 10, 2020 Age: 8 Posted October 12, 2011 (edited) Το διάβασα μέσα στο τρένο όταν επιστρέφαμε για Θεσσαλονίκη. Θα πω για μία ακόμη φορά για τα σκίτσα, οτι είναι καταπληκτικά. Η σκηνοθεσία άψογη. Κοιτούσα το κάθε καρέ αρκετά λεπτά. Τα απορροφούσα. 'Εχουν δημιουργήσει την κατάλληλη ατμόσφαιρα για το συγκεκριμένο σενάριο. Το δε εξώφυλλο είναι από τα καλύτερα εξώφυλλα που έχω δει σε ελληνικές δημιουργίες. Ο Θανάσης Πέτρου είναι ένας από τους αγαπημένους μου Έλληνες σκιτσογράφους!(Ξέρω, το έχω ξαναπεί!!! ) Edited October 12, 2011 by Chris 20 Quote
Melandros Posted October 12, 2011 Member ID: 4,830 Group: Veterans Topic Count: 481 Content Count: 2,667 Reputation: 16,275 Achievement Points: 2,669 Days Won: 3 With Us For: 6,697 Days Status: Offline Last Seen: May 25 Age: 47 Posted October 12, 2011 Λατρεύουμε Πέτρου απο την πρώτη του δουλειά.. Είναι απλά καταπληκτικός... Και το Πτώμα πολύ ωραίο βιβλίο.. 16 Quote
gregorios Posted October 12, 2011 Member ID: 13,516 Group: Members Topic Count: 7 Content Count: 663 Reputation: 3,866 Achievement Points: 663 Days Won: 1 With Us For: 5,702 Days Status: Offline Last Seen: April 22, 2017 Posted October 12, 2011 Όντως πολύ καλό βιβλίο,όμορφα σκίτσα,διαβάζεται μονορούφι! Για το τέλος,θα συμφωνήσω με τον Ορέστη...αλλά όπως και να έχει,είναι πολύ καλή δουλειά και στηρίζουμε τους Έλληνες δημιουργούς!!!! 12 Quote
Λένα Posted October 12, 2011 Member ID: 8,772 Group: Members Topic Count: 25 Content Count: 645 Reputation: 3,913 Achievement Points: 645 Days Won: 4 With Us For: 6,332 Days Status: Offline Last Seen: August 31, 2016 Age: 38 Posted October 12, 2011 Καλό ήταν τελικά. Πού καλό. Και να φανταστείτε αγόρασα εντελώς συγκαταβατικά, νόμιζα ότι θα είναι μόνο εξώφυλλο κι από μέσα τίποτα. Μ΄αρέσει όταν με διαψεύδουν οι Έλληνες δημιουργοί. 16 Quote
pomakos Posted October 12, 2011 Member ID: 7,515 Group: Honored Topic Count: 18 Content Count: 252 Reputation: 2,213 Achievement Points: 254 Days Won: 0 With Us For: 6,409 Days Status: Offline Last Seen: Yesterday at 09:48 AM Age: 9 Posted October 12, 2011 για να ξεμπερδέψουμε με τα σκαναρίσματα 20 Quote
thebadpainter Posted October 12, 2011 Member ID: 5,268 Group: Members Topic Count: 101 Content Count: 679 Reputation: 1,630 Achievement Points: 679 Days Won: 2 With Us For: 6,647 Days Status: Offline Last Seen: November 5, 2015 Age: 55 Posted October 12, 2011 (edited) Δεν το έχω διαβάσει - το σχέδιο δείχνει καλό (αυτά είναι και λίγο γούστα, τα καλό - πολύ καλό), έπαθα πλάκα με το κείμενο στο οπισθόφυλλο, αν το σενάριο καταφέρνει όλα όσα περιγράφει το πληροφοριακό κείμενο (δεν αντέχω τα αριστουργήματα του ποδαριού) ακούγεται, πρωτότυπο και ουσιαστικό, στην πρώτη ευκαιρία το τσεκάρω. ποιος το έχει και μένει κοντά μου ???? Edited October 12, 2011 by thebadpainter 8 Quote
germanicus Posted October 13, 2011 Member ID: 277 Group: Root Admin Topic Count: 1,677 Content Count: 28,570 Reputation: 192,260 Achievement Points: 27,559 Days Won: 761 With Us For: 7,149 Days Status: Offline Last Seen: Thursday at 02:27 PM Age: 54 Posted October 13, 2011 ποιος το έχει και μένει κοντά μου ???? κοίτα, υπάρχει ένα μυστήριο μέρος όπου έχουν πολλά κόμικ και φημολογείται ότι μπορεί κανείς να κάτσει και να τα διαβάσει... Γκρουπ Σκύλων Κόμικς ή κάπως έτσι λέγεται... Κοντά σε μια εκκλησία, Αγ.Ειρήνη νομίζω, στο Μοναστηράκι... Μπορεί και να είναι κάποια παραθρησκευτική οργάνωση. Δεν ξέρω. Κάποιοι φίλοι μου μου είπαν ότι έχουν πάει από εκεί αλλά επειδή είναι ψευταράδες και τα φουσκώνουν δεν δίνω και μεγάλη βάση. Έχω ακούσει από έγκυρες πηγές ότι κόσμος έχει μπει και δεν έχει ξαναβγεί. Ειδικά κάτι συνταξιούχοι και κάτι κυρίες/δεσποινίδες που είχαν βγάλει τις φώκιες τους βόλτα. Τώρα, επειδή ξέρω ότι δεν εμπίπτεις στις παραπάνω κατηγορίες και είσαι θαρραλέος και περιπετειώδης νέος, μπορείς να κάνεις μια προσπάθεια να το βρεις...... may the force be with you! 19 Quote
thebadpainter Posted October 13, 2011 Member ID: 5,268 Group: Members Topic Count: 101 Content Count: 679 Reputation: 1,630 Achievement Points: 679 Days Won: 2 With Us For: 6,647 Days Status: Offline Last Seen: November 5, 2015 Age: 55 Posted October 13, 2011 το πιασα σύντομα θα καταφτάσω 7 Quote
Indian Posted October 14, 2011 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,421 Reputation: 111,187 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,432 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 10:08 PM Age: 44 Posted October 14, 2011 Δεν το έχω διαβάσει ακόμα αλλά νομίζω ότι με την πρώτη ευκαιρεία θα το κάνω...! Το σχέδιο του εξωφύλλου είναι πολύ ζωντανό,σαν σε φωτογραφία και η υπόθεση μου κινεί το ενδιαφέρον...! 5 Quote
x for xepeta Posted November 1, 2011 Member ID: 3,787 Group: Veterans Topic Count: 488 Content Count: 12,124 Reputation: 82,617 Achievement Points: 12,146 Days Won: 79 With Us For: 6,843 Days Status: Offline Last Seen: 17 hours ago Age: 52 Posted November 1, 2011 Ευχαριστούμε όλοι μας Θανάση Πέτρου Ήταν όμορφο. Χάρηκα που το είδα στο ευρωπαϊκό στυλ. Μεγάλο μέγεθος. Αναπνέει καλύτερα με τα πολλά καρέ στις σελίδες. Το θέμα είναι δύσκολο. Το να παρουσιαστεί η μίζερη ζωή ενός ανθρώπου χωρίς να βγει ένα μίζερο κόμικ είναι πολύ δύσκολο. Η ιστορία του παππούλη-διαχειριστή όμως έδειξε περίεργα να τελειώνει στις σημειώσεις-σχόλια και όχι μέσα στο κόμικ. Είχε το γούστο της αυτή η μίνι ιστορία, εδωσε το κάτι άλλο, μια διαφορετική χροιά στο όλο κόμικ, βασικά όμως φάνηκε ότι την ξεχάσατε στο τέλος. 19 Quote
imacmaria Posted June 6, 2012 Member ID: 13,440 Group: Veterans Topic Count: 101 Content Count: 3,476 Reputation: 29,060 Achievement Points: 3,476 Days Won: 12 With Us For: 5,715 Days Status: Offline Last Seen: May 9, 2020 Age: 40 Posted June 6, 2012 Πολύ καλό! Και δεν περίμενα και το τέλος έτσι! Δεν μου φάνηκε να τελειώνει γρήγορα αλλά λυτρωτικά για το...πτώμα! Και αφήνει και ένα μικρό κομμάτι στη φαντασία μας (τι απέγινε με το διαχειριστή, με την κηδεία). Μου αρέσει να αποφασίζω το τι μπορεί να ακουλούθησε, να πλανιέται ένα μικρό μυστήριο! Οι εκφράσεις των προσώπων μου έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση, ενώ τα χρώματα είναι εξαιρετικά! Κατάφερε σε λίγα καρέ να μας αναπτύξει το χαρακτήρα, την ιστορία και τις έγνοιες των πρωταγωνιστών και ίσως τα όνειρά τους! Το διάβασα στη Λέσχη και μπαίνει στη λίστα για αγορά! 16 Quote
Bigby Posted June 6, 2012 Member ID: 10,573 Group: Members Topic Count: 15 Content Count: 106 Reputation: 344 Achievement Points: 106 Days Won: 0 With Us For: 6,185 Days Status: Offline Last Seen: October 7, 2014 Posted June 6, 2012 Διάβασα αρκετά ώστε να το θέλω. Θα μπει κι αυτό στη λίστα με τα ψώνια του καλοκαιριού. dionik... είσαι μόρτης! 9 Quote
Dark Chris Posted December 31, 2012 Member ID: 12,722 Group: Members Topic Count: 176 Content Count: 7,346 Reputation: 39,726 Achievement Points: 7,346 Days Won: 40 With Us For: 5,840 Days Status: Offline Last Seen: 23 hours ago Age: 29 Posted December 31, 2012 (edited) Το σχέδιο όπως μας έχει συνηθίσει ο Πέτρου, η ατμόσφαιρα ρεαλιστική (στο μεγαλύτερο μέρος του άλμπουμ), αλλά έλειπε κάτι από την ιστορία. Ήταν μικρό, ξέχασαν να μας δείξουν τι απέγινε ο γέρος, ήθελα να δω με κάποιον τρόπο την παλιά ζωή του Λευτέρη, το τέλος απότομο και δεν μου ταίριαζε με την πορεία της ιστορίας μέχρι τώρα και το πιο σημαντικό: δεν κατάλαβα πως ο Λευτέρης ήταν το όχημα για να πουν την ιστορία του πτώματος. Αυτό βέβαια δεν ήταν λάθος του κόμικς, αλλά δεν βρήκα κάποιο κρυμμένο νόημα. Μόνο κάτι με την κόρη του καθενός μου ήρθε, αλλά δεν βγάζει νόημα. Στα θετικά του άλμπουμ, ο τρόπος που μιλάνε οι άνθρωποι, σαν να είναι άνθρωποι από την διπλανή πόρτα και οι αναφορές σε διάφορα σημαντικά "πράγματα" της πόλης. "Βρωμάει" (με την καλή έννοια) Θεσσαλονίκη. Edited December 31, 2012 by Dark Chris 9 Quote
germanicus Posted April 17, 2015 Member ID: 277 Group: Root Admin Topic Count: 1,677 Content Count: 28,570 Reputation: 192,260 Achievement Points: 27,559 Days Won: 761 With Us For: 7,149 Days Status: Offline Last Seen: Thursday at 02:27 PM Age: 54 Posted April 17, 2015 το ξέρετε το Le Croque-Mort? όχι, ε. Ούτε εγώ. Μέχρι προ ολίγων δευτερολέπτων αντιγράφω από το φβ της Jemma === Είναι γεγονός! “Το Πτώμα” του Τάσου Ζαφειριάδη, Γιάννη Παλαβού και Θανάση Πέτρου κυκλοφορεί πλέον και στην Γαλλία από τον εκδοτικό οίκο Steinkis! Το γαλλικό “Πτώμα” θα είναι σκληρόδετο και με έξτρα υλικό! Είναι η πρώτη έκδοση της Jemma Press που μεταφράζεται σε ξένη γλώσσα κι όπως αντιλαμβάνεστε ο ενθουσιασμός είναι μεγάλος! Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Θανάση Πέτρου, Γιάννη Παλαβό, Τάσο Ζαφειριάδη και φυσικά στην Κατερίνα Φράγκου που έκανε την συμφωνία! Εδώ το link: http://steinkis.com/le-croque-mort-3-41.html Κι εδώ για όποιους φίλους θέλουν να το προμηθευτούν στα Γαλλικά: http://www.auxlettresdemonmoulin.com/livre/8281169-le-croque-mort-le-croque-mort-tassos-zafiriadis-yannis-palavos-steinkis-bd http://www.amazon.com/Croque-Mort-Roman-Graphique-French-ebook/dp/B00VVC7NSS/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1429255935&sr=8-1&keywords=le+croque-mort === Καλοτάξιδο!!! 30 2 1 Quote
tik Posted April 17, 2015 Member ID: 25,133 Group: Veterans Topic Count: 284 Content Count: 6,625 Reputation: 65,472 Achievement Points: 6,697 Days Won: 48 With Us For: 5,157 Days Status: Offline Last Seen: 1 hour ago Age: 49 Posted April 17, 2015 Είνια γεγονός! 12 Quote
Indian Posted April 20, 2015 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,421 Reputation: 111,187 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,432 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 10:08 PM Age: 44 Posted April 20, 2015 Πολλά μπράβο στην Jemma...! Είναι πολύ σημαντικό σε τέτοιους καιρούς να γίνονται τέτοιες ενέργειες...! Εύχομαι να υπάρξει ανταπόκριση και να ακολουθήσουν κι άλλες δουλειές...! 10 Quote
GeoTrou Posted September 28, 2016 Member ID: 30,061 Group: Veterans Topic Count: 464 Content Count: 6,111 Reputation: 54,241 Achievement Points: 6,111 Days Won: 49 With Us For: 4,437 Days Status: Offline Last Seen: August 4, 2019 Age: 31 Posted September 28, 2016 Πολύ μικρό ρε παιδιά... Πάρα πολύ μικρό. Έπαιρνε άνετα κι άλλες σελίδες και γινόταν φοβερό. Τώρα (κατ' εμέ πάντα) απλώς ένα ωραίο κόμικ, με καλή εικονογράφηση που θα μπορούσε να είναι καλύτερη. 11 Quote
Indian Posted May 21, 2017 Member ID: 20,685 Group: Administrator Topic Count: 864 Content Count: 15,421 Reputation: 111,187 Achievement Points: 9,268 Days Won: 550 With Us For: 5,432 Days Status: Offline Last Seen: Monday at 10:08 PM Age: 44 Posted May 21, 2017 Πρόκειται για ένα κόμικ που μου προκάλεσε ανάμεικτα συναισθήματα...! Καταπιάνεται με ένα άκρως μακάβριο θέμα,το οποίο από την φύση του είναι στενάχωρο,δεν παραλείπει όμως να εισάγει και το κωμικό στοιχείο μέσα του,που ακούει στο όνομα Αλέξης...!Πολύ εύστοχη κίνηση για να εκτονωθεί η φόρτιση...!Η σκηνοθεσία ήταν εξαιρετική...!Το έργο ξεκινάει με την καθημερινή ζωή ενός ταλαιπωρημένου ηλικιωμένου,που ίσως να βρίσκεται στα όρια της κατάθλιψης κι ενώ το μυαλό του αναγνώστη αρχίζει να βγάζει τα πρώτα του συμπεράσματα,μετά από λίγες σελίδες,αρχίζουν να αποδεικνύονται λανθασμένα...!Ακολουθεί το μακάβριο μέρος του κόμικ για να έρθει στο τέλος η μεταφυσική αλλά και αλιγορική κατάσταση,που συγκινεί...!Βλέπουμε στο βλέμμα του πρωταγωνιστή την ταύτιση της ζωής του με αυτήν του "πτώματος"...!Θα συμφωνήσω ότι το φινάλε ήταν πολύ βιαστικό...!Σίγουρα θα μπορούσαν να γραφτούν πολλά περισσότερα...! Το σχέδιο δεν αφήνει περιθώρια για αμφισβήτηση ότι είναι του Πέτρου...!Πολύ όμορφο και λεπτομερές,αλλά κάτι με χαλάει...!Δεν μου ταιριάζει σε κόμικ...!Πιο πολύ θα μου άρεσε να το έβλεπα σε πίνακα ζωγραφικής,παρά στα στενά όρια των καρέ...! Η έκδοση της JEMMA γι'ακόμα μία φορά είναι καλαίσθητη και περιποιημένη...!Εκτός από το καλής ποιότητας χαρτί,περιέχει και διάφορα έξτρα,όπως τα βιογραφικά των δημιουργών και μία εισαγωγή από τους συγγραφείς,που όμως βρίσκεται στο εσωτερικό μέρος του οπισθόφυλλου...!Προσωπικά θα προτιμούσα το μέγεθος της έκδοσης να ήταν μικρότερο,ίσως σε μεσαίες διαστάσεις...!Νομίζω ότι θα του πήγαινε καλύτερα...!Το εξώφυλλο ήταν όμορφο και παραπλανητικό...! Όσον αφορά την τιμή,μάλλον δεν θα έδινα τα 11€ της αρχικής...!Σε μία γενναία έκπτωση θα το τιμούσα,όπως και έκανα χάρη στον μήνα JEMMA της Λέσχης...! 9 Quote
chris dude Posted June 21, 2023 Member ID: 32,799 Group: Members Topic Count: 2 Content Count: 47 Reputation: 230 Achievement Points: 50 Days Won: 0 With Us For: 2,990 Days Status: Offline Last Seen: August 20, 2024 Age: 36 Posted June 21, 2023 εξαιρετικα ενδιαφερον (παρολο το μακαβριο της υποθεσης) θεμα! τρομερο το σχεδιο του πετρου, οπως και η πρωτοτυπη ιστορια. ερωτηση, που μπορω να το βρω αυτο το κομικ? ευχαριστω 1 Quote
nikolas12 Posted September 8, 2024 Member ID: 33,354 Group: Moderator Topic Count: 892 Content Count: 5,570 Reputation: 47,051 Achievement Points: 2,310 Days Won: 293 With Us For: 2,831 Days Status: Offline Last Seen: Friday at 01:46 PM Age: 30 Posted September 8, 2024 Εξώφυλλα και οπισθόφυλλα της δεύτερης έκδοσης για τη βάση μας. Σαν μεγάλος φαν του Πέτρου, αγόρασα αυτό το κόμικ, καθώς δεν είχα την πρώτη του έκδοση και το διάβασα μέσα στο καλοκαίρι. Τι να πω ειλικρινά για αυτήν την urban περιπλάνηση στα μονοπάτια της πόλης και της αστικής μοναξιάς; Ένα πτώμα βρίσκεται στο διαμέρισμα του και το γραφείο τελετών που αναλαμβάνει την ταφή οφείλει να περιμένει την κόρη του θανόντος να έρθει από το εξωτερικό για να γίνει η κηδεία. Για αυτό το λόγο παρά την κακή μυρωδιά, αναλαμβάνουν τη φύλαξη του νεκρού σε βάρδιες μέχρι την κηδεία. Ωστόσο η πραγματική ιστορία περιστρέφεται γύρω από τον μοναχικό πρωταγωνιστή που παρά τη μεγάλη ηλικία του ζει και εργάζεται στην πόλη αποκομμένος από την οικογένεια του και ψάχνοντας κάποιον να μιλήσει. Όπως εύστοχα αναφέρει η περίληψη, το Πτώμα δεν είναι μόνο ο νεκρός, αλλά και ο ζωντανός πρωταγωνιστής του κόμικ, ένας άνθρωπος που μπορεί να διαθέτει τις λειτουργίες του, αλλά στην πραγματικότητα τα βγάζει δύσκολα πέρα με την μιζέρια της ζωής σε μια μεγάλη πόλη μακριά από τα αγαπημένα του πρόσωπα. Ο Πέτρου σκηνοθετεί συγκλονιστικά το κόμικ και τα καρέ χωρίς να έχουν πολλή ενέργεια (δε χρειάζεται κιόλας) σε οδηγούν σιγά σιγά στο υπέροχο φινάλε. Ένα πραγματικό διαμαντάκι που το ανακάλυψα και το λάτρεψα από την πρώτη έως την τελευταία σελίδα. 3 1 Quote
albertus magnus Posted August 6, 2025 Member ID: 11,226 Group: Members Topic Count: 150 Content Count: 3,533 Reputation: 22,424 Achievement Points: 3,609 Days Won: 20 With Us For: 6,123 Days Status: Offline Last Seen: 52 min ago Age: 158 Posted August 6, 2025 Το ήξερα σαν όνομα αλλά για κάποιο λόγο δεν το είχα πάρει όταν πρωτοκυκλοφόρησε. Δεν πειράζει να είναι καλά η επανέκδοση το διάβασα τώρα 14 χρόνια μετά και πραγματικά μου άρεσε. Μακάβριο αλλά και πρωτότυπο πραγματικά μελαγχολείς λίγο αλλά αυτός είναι ο στόχος του μάλλον. Εγώ βλέπω τις παράλληλες ζωές των δύο κυριών ρόλων και αυτό είναι τρομακτικό ότι ο πρωταγωνιστής μας βλέπει το μέλλον του να έρχεται ακριβώς όπως στο πτώμα και για αυτό έχουμε αυτό το φινάλε. Spoiler Προφανώς ο πρωταγωνιστής μας είναι χωρισμένος και η κόρη του είναι στο εξωτερικό όπως και του πτωματος. Τώρα έχει καλή σχέση με την κόρη αλλα άσχημη με την πρώην σύζυγο οπότε μάλλον βλέπει να απομακρύνεται με την κόρη σιγά σιγά και το τέλος του να έρχεται όπως του πτωματος. Φοβάται ότι θα φύγει μόνος, δεν θα τον αναζητήσει κανείς και θα βρωμισει πριν τον βρουνε και τότε μόνο θα φιλοτιμηθει να έρθει η κόρη του επιτέλους. Εν κατακλείδι για μένα άλλη μία ενδιαφέρουσα δουλειά από Έλληνες δημιουργούς 4 Quote
Lelis Posted February 6 Member ID: 34,230 Group: Members Topic Count: 15 Content Count: 961 Reputation: 8,660 Achievement Points: 1,048 Days Won: 4 With Us For: 2,633 Days Status: Offline Last Seen: 42 min ago Age: 36 Posted February 6 Διαβάστηκε το συγκεκριμένο. Έτσι και ετσι μπορώ να πω. Είχε καλά στοιχεία και ωραία ατμόσφαιρα, αλλά όντως ήταν μικρό. Το σχέδιο του Πέτρου , μπορώ να πω το ότι γενικά έχω αναθεωρήσει τον τελευταίο καιρό. Όταν είχα έρθει αρχικά σε επαφή μαζί του δεν μου άρεσε. Πλέον το θεωρώ πολύ ιδιαίτερο και ατμοσφαιρικό. Μου βγάζει πάντα μια μελαγχολία και μια όμορφη μουντιλα που δίνει πολύ στην ιστορία. Χωρίς το σχέδιο πιστεύω ότι η ιστορία θα ήταν αρκετά πιο αδιάφορη. Πιστεύω με μια καλή έκπτωση, μπορεί να δώσει κάποιος μια ευκαιρία 7 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.