Πολύ ωραία δουλειά Συγχαρητήρια για το εξαίρετο άρθρο σας η εκπόνηση του οποίου θα πρέπει να ήταν και δύσκολη αλλά και χρονοβόρα-Ομως μου άρεσε που αφιερώσατε πολύ μεράκι και μελέτη για να γράψετε την ιστορία μιας εκ των δύο γνωστών ομάδων . Με μακροχρόνια παρουσία στα κόμικ Και πάλι συγχαρητήρια.

• Like 5

[Έλλειψη καταλληλότερου σημείου για να μπει] Άλλη μια διαμάχη μεταξύ δημιουργού και υπεύθυνου εταιρίας, αυτή την φορά από το παρελθόν με θέμα το X-Treme X-Men και πρωταγωνιστές τον Claremont και τον Bill Jemas.

Παράθεση

“Salvador [Larroca] and I on X-Treme X-Men was a classic case in point. We started the book at the start of the year in ’02 or ’03. My agreement with Marvel was that I do two books a month, but they had no second book for me, so Salva can pencil two books a month, so I just kept sending him plots, and he kept drawing the book. By the time we got to April, we had a half dozen issues in the drawer, and at this point Bill Jemas’ head exploded. We would have gotten to the end of the summer with a full year’s complement of stories finished, without the first issue having hit the stands, yet. He felt that was a little excessive. My counterpoint was that it’s Salva, it’s me, it’s the X-Men: it’s going to sell. What’s the problem? His attitude was, You’re asking me to invest a five-or-six figure sum in an untried series. If it doesn’t succeed, what do we do with the pages? At which point, Claremont with his usual pat, says, ‘Not my problem.’ At which point, Bill made it my problem.”

Πηγή.

Πειράζει που καταλαβαίνω την λογική του Jemas (χωρίς να ξέρω πως αντέδρασε);

• Like 1

Ουσιαστικά οι τύποι έφτιαχναν αυθαίρετα τεύχη για το X-Treme X-Men και είχαν την απαίτηση να εκδωθούν; Καλά κατάλαβα;

• Like 1

Αυθαίρετα δεν τα λες. 

• Like 1

Η καλυτερη παρουσιαση μακραν αλλα χρειαζεται συνεχεια... Να περιμενουμε...

• Like 1

18 hours ago, SPAWN said:

Η καλυτερη παρουσιαση μακραν αλλα χρειαζεται συνεχεια... Να περιμενουμε...

όταν πάρω σύνταξη :lol:

• Thanks 1

Πριν από 1 ώρα, Bonadrug είπε:

όταν πάρω σύνταξη :lol:

υποσχεση!!!

• Like 1