Jump to content
Mandrake

Λουκία Ταλιαδώρου [ Marketing Week, 28 Απριλίου 2009 ]

Recommended Posts

«Μην υποτιμάτε τα νεανικά περιοδικά ως διαφημιστικά μέσα»

Συνέντευξη του Marketing Week στην Λουκία Ταλιαδώρου της "Compupress Α.Ε.".

 

 

Εισαγωγή: Επαμεινώνδας Τσάκαλος.

 

Με τον Batman, το Spider-man και τους υπόλοιπους υπερήρωες της Compupress στο πλευρό τους, μήπως θα έπρεπε οι διαφημιζόμενοι να νιώθουν πιο ασφαλείς; Η Λουκία Ταλιαδώρου, Διευθύντρια Marketing της Compupress, μας «ξεναγεί» στον υπέροχο κόσμο των παιδικών και εφηβικών περιοδικών, ενώ δεν διστάσει να επισημάνει την προκατάληψη που υπάρχει στη χώρα μας σε ό,τι αφορά την αποτελεσματικότητα των νεανικών περιοδικών ως μέσων προβολής.

 

 

 

 

Marketing Week: Στην αγορά του παιδικού εντύπου με ποια έντυπα δραστηριοποιείστε;

 

Λουκία Ταλιαδώρου: Η είσοδος της εταιρείας στο χώρο του παιδικού έγινε το 2005 με την έκδοση του Winx Club, του πολύ γνωστού περιοδικού για κορίτσια παιδικής και προεφηβικής ηλικίας. Η επιτυχία του περιοδικού οδήγησε αργότερα στην έκδοση του Pixie Mag, ενός spin-off που απευθύνεται σε κορίτσια μικρότερης ηλικίας.

 

Ακολούθησε η έκδοση του Κ[2], ενός περιοδικού για αγόρια 7-13 με έμφαση στα comics και τα videogames. Ταυτόχρονα περίπου εκδώσαμε και το Batman strikes που παρακολουθεί τις animated περιπέτειες του Batman όπως αυτές μεταδίδονται από το ομώνυμο show.

 

Η βασική τάση που έχει ήδη ξεπροβάλλει και καθιερωθεί είναι ότι το περιοδικό θα πρέπει να αφορά γνωστό brand-name, να συνοδεύεται από giveaway και, ει δυνατόν, να αποτελεί μέρος ενός μεγαλύτερου franchise που θα συμπεριλαμβάνει licensees σε πολλούς διαφορετικούς τομείς

 

Μεγάλη επιτυχία θεωρούμε δε την έκδοση του Gormiti, το οποίο απευθύνεται σε αγόρια ηλικίας 4-10. Η αποδοχή του προϊόντος στο εξωτερικό, σε συνδυασμό με την τεράστια απήχηση του brand-name στο συγκεκριμένο κοινό στη χώρα μας, δημιουργεί μια διάχυτη αισιοδοξία για το μέλλον του εντύπου...

 

Marketing Week: Και αν δεν κάνω λάθος, σύντομα θα κυκλοφορήσει και το πρώτο τεύχος του Power Kids...

 

Λουκία Ταλιαδώρου: Το Power Kids θα κυκλοφορήσει το Μάιο και θα είναι ένα περιοδικό αμιγώς ελληνικό με έμφαση στο λεγόμενο «edutainment», το οποίο απευθύνεται σε αγόρια και κορίτσια ηλικίας 7-13. Πρόκειται, με άλλα λόγια, για ένα έντυπο που επιχειρεί να εφαρμόσει το δόγμα «Διασκεδάζω και Μαθαίνω», προσφέροντας επιμορφωτική ύλη με ένα διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο. Όλη η ύλη διανθίζεται με σκίτσα, ενώ ισχυρό σημείο του «πακέτου» είναι το συνοδευτικό CD-ROM το οποίο περιέχει interactive παιχνίδια, κουίζ και δοκιμασίες γνώσης σε σχέση πάντα με την ύλη του τεύχους.

 

Πάντως, για να επανέλθω στην προηγούμενη ερώτησή σας, θα ήθελα να τονίσω και σε ένα ακόμα παιδικό περιοδικό που όμως δεν κυκλοφορεί μόνο του στο περίπτερο αλλά αποτελεί συνοδευτικό του Computer Για Όλους, του παλαιότερου ελληνικού περιοδικού για υπολογιστές. Αναφέρομαι στο e-Kids, το πρώτο τεύχος του οποίου κυκλοφόρησε πρόσφατα συνοδεύοντας το τεύχος 297 του Computer Για Όλους. Το e-Kids απευθύνεται στην επόμενη γενιά αναγνωστών και πιο συγκεκριμένα στα «παιδιά της ψηφιακής εποχής» όπως είναι το σλόγκαν του. Το περιοδικό έχει στόχο την εξοικείωση με την τεχνολογία μέσα από ευχάριστα και ενδιαφέροντα «hands-on» άρθρα όπως τα «Πώς να βρεις το σπίτι σου στο Google earth» και «Κάνε τις καλοκαιρινές σου φωτογραφίες ταινία».

 

Τέλος, θα ήθελα να αναφερθώ και στην πρόσφατη συμφωνία που κλείσαμε με τη Marvel comics σε σχέση με την έκδοση του πολύ γνωστού Marvel Heroes στη χώρα μας. Το νέο αυτό περιοδικό της Marvel απευθύνεται και αυτό σε αγόρια 7-13, περιλαμβάνει εκτός από το comics και activity pages, ενώ συνοδεύεται πάντοτε από ένα εξαιρετικό giveaway. Το πρώτο τεύχος θα κυκλοφορήσει πολύ σύντομα και θεωρούμε την επιτυχία του δεδομένη.

 

Marketing Week: Ετοιμάζετε κάτι και με τη Hasbro, έτσι δεν είναι;

 

Λουκία Ταλιαδώρου: Είναι γεγονός ότι έχουμε αναλάβει την ελληνική έκδοση του περιοδικού Transformers, το πρώτο τεύχος του οποίου θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα με την ταινία προς το τέλος Ιουνίου. Είναι σαφέστατα ένα πολύ σημαντικό franchise και πιστεύουμε ότι το συγκεκριμένο προϊόν θα τύχει εξαιρετικής υποδοχής στην ελληνική αγορά.

 

Marketing Week: Προσφέρουν τα παιδικά περιοδικά ένα ποιοτικό διαφημιστικό περιβάλλον, το οποίο εξασφαλίζει την αποτελεσματική προβολή των διαφημιζόμενων προϊόντων και υπηρεσιών;

 

Λουκία Ταλιαδώρου: Νομίζω ότι οι συγκεκριμένες εκδόσεις που αναφέραμε προσφέρουν ένα μικρό στόλο οχημάτων που καλύπτει το target-group αγόρια/κορίτσια ηλικίας 4-13 ετών. Είναι εκδόσεις που χαρακτηρίζονται από ποιοτικά στοιχεία τόσο όσον αφορά το brand-name, όσο και από πλευράς εκδοτικών προδιαγραφών. Οι κυκλοφορίες, επίσης, είναι πολύ ικανοποιητικές για το είδος του προϊόντος.

 

Marketing Week: Διακρίνετε κάποιες τάσεις στην αγορά των εφηβικών και των παιδικών περιοδικών;

 

Λουκία Ταλιαδώρου: Η βασική τάση που έχει ήδη ξεπροβάλλει και καθιερωθεί είναι ότι -ιδανικά- το περιοδικό θα πρέπει να αφορά γνωστό brand-name, να συνοδεύεται από giveaway (premium) και, ει δυνατόν, να αποτελεί μέρος ενός μεγαλύτερου franchise που θα συμπεριλαμβάνει licensees σε πολλούς διαφορετικούς τομείς (TV series, παιχνίδια, βιβλία, αξεσουάρ κλπ).

 

 

Η συνέντευξη είναι απο'δω!

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

 

χωρίς να αποτελεί μομφή, εξ'άλλου και εγώ τις ίδιες λέξεις θα χρησιμοποιούσα, αυτό για ορισμένους είτε έχει και ελληνικές λέξεις είτε όχι, το ίδιο και το αυτό :)

 

:cheers5:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι κι εμένα μου έκανε εντύπωση η ρημάδα η ξύλινη γλώσσα αλλά εντάξει είναι μια άμεση απόκριση από το εσωτερικό ενός εκδοτικού οργανισμού περιοδικών ποικίλης ύλης (και κόμικς). Pas mal pas mal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

What the fnac is Pixie Mag ? :confuse:

 

Παρουσίαση έχουμε?? :thinking:

 

Φώωωωωωωωωωωωωτηηηηηηηηη :beer0:

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.winxclub.com/pixiegr_11.php?lingua=gr

 

Έχει και τη ΔΙΑΒΟΗΤΗ Σταχτοτσάτα!!!!!! :wow::div::respect:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί έχουμε του "Power Kids"; :thinking: Το αναφέρω και στις "Παρουσιάσεις Που Εκκρεμούν". Περιμένουμε το "Transformers"! :dance::beer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ξύλινη? δεν θα το χαρακτήριζα έτσι. ξύλινη, νομίζω, είναι η άκαμπτη γλώσσα, κυρίως αυτή που επαναλαμβάνει κάποια δογματικά πράγματα (νταξ... έχω και κάτι πολύ συγκεκριμένο και πολιτικό στο νου μου τώρα.. ;) ). τεχνοκρατική νομίζω ότι είναι ο όρος που κολλάει εδώ :)

 

:cheers5:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να επισημάνω πως η συνέντευξη της κυρίας Ταλιαδόρου δόθηκε στο Marketing Week, όπου λογικά απευθύνεται σε συγκεκριμένο αναγνωστικό κοινό, και όχι σε εν δύναμει αναγνώστες-πελάτες. Οπότε δεν μου κάνει εντύπωση η φρασεολογία της για την συγκεκριμένη περίπτωση.

 

Γιατί έχουμε του "Power Kids";

 

Δεν το έχουμε ακόμη, γιατί όταν το πήρα δεν μπόρεσα να βρώ από που είναι τα στριπάκια, και δεν το έψαξα περαιτέρω.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Να επισημάνω πως η συνέντευξη της κυρίας Ταλιαδόρου δόθηκε στο Marketing Week, όπου λογικά απευθύνεται σε συγκεκριμένο αναγνωστικό κοινό, και όχι σε εν δύναμει αναγνώστες-πελάτες. Οπότε δεν μου κάνει εντύπωση η φρασεολογία της για την συγκεκριμένη περίπτωση.

 

 

 

Δεν το έχουμε ακόμη, γιατί όταν το πήρα δεν μπόρεσα να βρώ από που είναι τα στριπάκια, και δεν το έψαξα περαιτέρω.

Ναι, ισχύει. Πρέπει να κάνεις account για να διαβάσεις την συνέντευξη. Όσο για το άλλο με τα στριπάκια δεν το κατάλαβα. Δεν βρήκες τα πρωτότυπα εννοείς για αντιστοίχιση; Συγκεκριμένα πάντως υπάρχει μια μονοσέλιδη ιστορία "Γουίλμπορ Ο Εξωγήινος" στην σελίδα 17 κι άλλη μία στην σελίδα 29 από κάποιον Peni (αν διαβάζω καλά την υπογραφή) ενώ και μια δισέλιδη ονόματι "Το Σούπερ Ρομποτάκι" στις σελίδες 22-23 απ'τους Trillo, Maicas & G. Sala. Το τεύχος είναι του Μαϊου και δεν ξέρω αν έχει κυκλοφορήσει το 2ο του Ιουνίου στην Αθήνα. Εδώ πάντως όχι ακόμη! :beer:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπράβο τους, ωραία πράγματα λένε αλλά...

 

Η βασική τάση που έχει ήδη ξεπροβάλλει και καθιερωθεί είναι ότι το περιοδικό θα πρέπει να αφορά γνωστό brand-name, να συνοδεύεται από giveaway και, ει δυνατόν, να αποτελεί μέρος ενός μεγαλύτερου franchise που θα συμπεριλαμβάνει licensees σε πολλούς διαφορετικούς τομείς

 

:lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.