Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'στη σκιά του γίγαντα'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΝΕΑ - ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΝΕΑ
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ
  • ΧΑΛΑΡΩΜΑ
    • ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
    • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΡΙΟ
    • ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ
  • ΝΤΙΣΝΕΥ's Διάφορα
  • ΝΤΙΣΝΕΥ's Ντόναλντ
  • ΝΤΙΣΝΕΥ's Super Μίκυ
  • ΝΤΙΣΝΕΥ's Κόμιξ
  • ΝΤΙΣΝΕΥ's Μίκυ Μάους
  • ΝΤΙΣΝΕΥ's Μπλα μπλα
  • VINTAGE's Συζήτηση
  • VIDEO GAMES's Γεν. Συζήτηση για Video Games

Blogs

  • Γερμανίκεια
  • Ιστορική/ φιλολογική γωνιά
  • Περί ανέμων και υδάτων
  • Dhampyr Diaries
  • Σκόρπιες Σκέψεις
  • The Unstable Geek
  • Κομικσόκοσμος
  • ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ή Η ΑΧΡΗΣΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
  • ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ή Η ΑΧΡΗΣΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
  • Valt's blog
  • I don't know karate, but i know ka-razy!
  • Comics, Drugs and Brocc 'n' roll
  • Film
  • Θέμα ελεύθερο
  • Vet in madness
  • GCF about comics
  • Dr Paingiver's blog

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


Member Title


MSN


Website URL


Yahoo


Skype


City


Profession


Interests

Found 1 result

  1. Ένα διαγαλαξιακό ταξίδι δεκατριών ετών κλείνει προσωρινά την αυλαία του. Ο πέμπτος τόμος του φιλόδοξου και μεγαλεπήβολου έργου του Μάνου Λαγουβάρδου, «Galaxia», με τίτλο «Στη σκιά του γίγαντα – Μέρος Β’», κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδόσεις Comicworld. Πέρασαν ήδη δεκατρία χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου τόμου «Galaxia: τα φτερά του Κρόνου» το 2009. Στον φανταστικό κόσμο του Μάνου Λαγουβάρδου, ο άνθρωπος έχει αποικήσει και σε άλλους πλανήτες. Η Ομοσπονδία, αποτελούμενη από τη Γη, τον Κρόνο και τον Ουρανό, φέρει σοβαρές πληγές από τις διαπλανητικές έριδες και τους εμφύλιους πολέμους, αποτέλεσμα των διαφορετικών συμφερόντων της κάθε περιοχής. Ίντριγκα και πολιτικά παιχνίδια εξουσίας, σε ένα περιβάλλον επιστημονικής φαντασίας, όπου οι πορείες ενός πλούσιου καστ χαρακτήρων με διαφορετικό υπόβαθρο τέμνονται και πυροδοτούν ενδιαφέρουσες αφηγηματικές εξελίξεις. Με τον πέμπτο τόμο «Galaxia: Στη σκιά του γίγαντα - Μέρος Β’», κλείνει ένας πρώτος κύκλος της μεγαλόπνοης ιστορίας που αποφάσισε να διηγηθεί ο Λαγουβάρδος – μια ιστορία που είχε πλάσει από παιδί. Εμφανώς επηρεασμένος από την κληρονομιά των ιαπωνικών μάνγκα, εντάσσει αρμονικά στην ιστορία του αναφορές από το φουτουριστικό sci-fi στοιχείο και την παράδοση της «διαστημικής σαπουνόπερας» (space opera), την ευρωπαϊκή μυθοπλασία και τα βιντεοπαιχνίδια της γενιάς του. Δεν πρόκειται για το τέλος της ιστορίας, αλλά, αντίθετα, για την αρχή της. Στην πιο πρόσφατη προσθήκη της ιστορίας, τα κομμάτια του παζλ ενώνονται και ολοκληρώνεται η εισαγωγή στον κόσμο που οραματίστηκε ο δημιουργός της, πριν ξεκινήσει το κυρίως μέρος της. Μέχρι τώρα, με κάθε νέο τόμο, παράλληλα με το σχολαστικό στήσιμο του φανταστικού σύμπαντος, παρακολουθούμε την εξέλιξη του Λαγουβάρδου, από τα πρώτα νεανικά βήματα σε εντυπωσιακή σχεδιαστική, αλλά κυρίως αφηγηματική ωρίμανση. Τα στοιχεία που συνθέτουν την ιστορία του, αν και απαντώνται συχνά σε έργα μυθοπλασίας αυτού του είδους, ανακατεύονται και σερβίρονται με μια ολόφρεσκη πρωτοτυπία, μετατρέποντας μια σειρά από αφηγηματικά κλισέ σε ένα γνήσιο και ολοκληρωμένο έργο, ένα saga πλούσιο σε μυστήρια, ανατροπές και συγκινήσεις. Σε συνδυασμό με το διαρκώς βελτιούμενο σχεδιαστικό ύφος του καλλιτέχνη, με το οποίο αποτυπώνει με εκρηκτική ένταση σκηνές δράσης, ταχύτατων κινήσεων και πολεμικών… χορογραφιών, τις ζωηρές εκφράσεις των πρωταγωνιστών και, φυσικά, μια ποικιλία εντυπωσιακών σκηνικών: τα άγονα τοπία του Κρόνου, το τεχνολογικά ανεπτυγμένο περιβάλλον του Ουρανού, γεμάτο φουτουριστικά κτίρια και μια ενδιαφέρουσα μελλοντική εκδοχή της Γης. Πρόκειται για μια ιστορία που διαρκώς συνθέτει και δίνει χώρο στην πυκνή αφήγηση και στους ήρωες να αναπτυχθούν. Ο ίδιος ο Μάνος Λαγουβάρδος σχολιάζει με αφορμή την κυκλοφορία του τελευταίου τόμου από τις εκδόσεις Comicworld: «Μετά από 8 χρόνια επανήλθα στο έργο που αποτελεί το αγαπημένο μου πνευματικό παιδί. Συμβουλεύτηκα με νοσταλγία του πρώτους τέσσερις τόμους – ο πρώτος είναι φτιαγμένος με ξυλομπογιές στα 24 μου! – για τη δημιουργία του τελευταίου, με τον οποίο έμεινα ευχαριστημένος, τόσο με την τελική μορφή του όσο και με το φινάλε. Αν και ομολογουμένως η ιστορία έχει αφήσει μερικά ανοικτά μέτωπα, αυτό το πρώτο μέρος της, σαν story arc, κλείνει εδώ. Από εδώ και πέρα επεξεργάζομαι το ενδεχόμενο τα επόμενα κεφάλαια να είναι στη μορφή webcomic και με μια νέα, διαφορετική ιστορία και υπόβαθρο». Και το σχετικό link...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.