Μετάβαση στο περιεχόμενο

sfaliarix

Νέα Μέλη
  • Περιεχόμενο

    12
  • Εγγραφή

  • Τελευταία επίσκεψη

Σχετικά με το μέλος sfaliarix

  • Γενέθλια 01/18/1975

ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Website URL
    http://www.vavylwna.com

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Πόλη
    Εύβοια
  • Χώρα
    Greece

Πρόσφατοι Επισκέπτες Προφίλ

480 προβολές προφίλ
  • Manpil

sfaliarix's Achievements

Μόλις μπήκα

Μόλις μπήκα (1/9)

19

Συνολική φήμη στο GC

  1. Eίναι αλήθεια ότι έχω πειραματιστεί στο παρελθόν με λάδια πάνω σε χαρτί ακουαρέλας χωρίς να ψάξω για κάποιο άλλο ειδικότερο χαρτί. Απογοητεύτηκα από το αποτέλεσμα, ειδικά μόλις πέρασε και λίγος καιρός. Δεν είχε μεγάλες αντοχές. Υ.Γ Ευχαριστώ. Τώρα το 'πιασα αυτό με την φωτοτράπεζα.
  2. Mια χαρά ως εδώ, μιας και το επάγγελμά μου είναι ηλ/γος θα μπορούσε να υπάρξει κάποια ωραία κατασκευή. Eδώ μπερδεύτηκα λίγο, συγχώρα με γιατί δεν γνωρίζω από φωτοτράπεζες, αερογράφους κλπ. Άντε και κολλάω το μελανωμένο χαρτί από κάτω, άντε και βάζω κάποιο ελαφρύ χαρτί ακουαρέλας (γιατί αλλιώς φαντάζομαι θα χρειαστώ προβολέα) από επάνω και χρωματίζω. Έτσι θα έχω ένα χαρτί με μελάνι και ένα χαρτί με ακουαρέλα. Και μετά; To ότι γνωρίζω τα υλικά δεν κάνει την υπόθεση τόσο απλοϊκή όταν λέω ότι θα ξεκινήσω να ασχοληθώ σοβαρά με την υπόθεση κόμιξ, αλλά το ίδιο πιστεύω στην ζωή μου με κάθε εργασία που καταπιάνομαι. Όταν αποφάσισα να χτυπάω τατουάζ δεν ξεκίνησα με αυτό ακριβώς το σκεπτικό, πρώτα απ' όλα υπήρξε πάρα πολύ διάβασμα. Πριν την πρακτική άσκηση, και πριν πιάσω τους αληθινούς ανθρώπους, υπήρξε σοβαρή μελέτη επί του αντικειμένου. Η τέχνη του τατουάζ είναι πανάρχαια, δεν χρειάζεται να ξανανακαλύπτεις τον τροχό και την φωτιά, η δουλειά γίνεται με πολύ συγκεκριμένους τρόπους και -αλίμονο- χωρίς πειράματα. Περίπου το ίδιο συμβαίνει και στα κόμιξ. Ήδη ξεκίνησες να μου περιγράφεις μία πολύ συγκεκριμένη και τυποποιημένη εργασία τώρα που αναφέρθηκες στην φωτοτράπεζα. Φαντάζομαι ότι και οι επαγγελματίες σχεδιαστές της disney όταν ξεκινούν να σχεδιάζουν μια ιστορία του κλασικού Ντόναλντ θα έχουν να δουλεύουν επάνω σε κάποια στάνταρ που υπαγορεύει η ίδια η εταιρία. Μαθαίνοντας τον τρόπο και τις μεθόδους που αυτοί εργάζονται, τα υπόλοιπα είναι θέμα ταλέντου του εκάστοτε δημιουργού. Τυχαία την αναφέρω την disney. Αν υποθετικά χρησιμοποιούσα λάδι για την δημιουργία κόμιξ αυτό θα έθετε άλλες παραμέτρους από τις οποίες θα γεννιούνταν δεκάδες απορίες: αμέσως-αμέσως θα είχε αποκλειστεί το χαρτί, με ότι αυτό συνεπάγεται. Ωραίο πείραμα θα ήταν π.χ και τα ακρυλικά επάνω στο απλό Α4 χαρτί αλλά δεν θέλω να συγχιστώ αδερφέ, να διασκεδάσω θέλω, και επίσης να το κάνω όσο πιο σωστά γίνεται, όχι να μετατρέψω αυτήν την ώρα σε χαρτοκοπτική τετάρτης δημοτικού. Αν και παραδέχομαι πως κι αυτό θα ήταν ένας καλός τρόπος ψυχαγωγίας. Γι' αυτό μίλησα από την αρχή ότι έψαχνα σελίδες με το περιεχόμενο ακριβώς αυτών των συζητήσεων που κάνουμε τώρα. Φαντάστηκα ότι από επαγγελματίες των κόμιξ και ειδικά στην αγγλική γλώσσα θα υπήρχαν εκατοντάδες διαδικτυακοί τόποι προσφοράς γνώσεων.
  3. Mπράβο, μπήκαμε στο πνεύμα. Για ανέλυσέ το αυτό λίγο περισσότερο. Υ.Γ Δεν ξέρω, δεν έχω πιάσει ποτέ αερογράφο. Υ.Γ 2 Πλην της υδατογραφίας και τον μαρκαδόρων έχετε καμία άποψη για τον χρωματισμό με άλλα υλικά;
  4. Το αρχικό πρόβλημα ήταν το τι θα κάνω με ήδη τελειωμένα παλιά σχέδια, τα οποία είναι αγαπημένα και που έχω αμφιβολίες για την σινική που χρησιμοποίησα και με τα οποία σίγουρα δεν έχω την διάθεση να πειραματιστώ. Έθεσα συγκεκριμένα ερωτήματα σχετικά με την ακουρέλα για να αυξήσω τις πιθανότητες συμμετοχής, όπως και να χει μ ενδιαφέρει η γνώση γενικότερα. Φίλε lord το canson το κόβω σε ότι διαστάσεις το θελήσω δεν είναι πρόβλημα το Α4, αλλά στην απόδοση του συγκεκριμένου χαρτιού παίζει μεγάλο ρόλο το τέντωμα όπως και το ότι έτσι κι αλλιώς η υδατογραφία δεν συγχωρεί λάθη. Ο υπολογιστής θα μπορούσε να είναι χρήσιμος αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι και τόσο διασκεδαστικός, τουλάχιστον για εμένα. Ευχαριστώ για την συμβουλή με τα πενάκια θα τα δοκιμάσω, χρησιμοποιώ συνήθως κανονική πένα. Θα ήθελα να μάθω περισσότερα για τους μαρκαδόρους, αν και δεν μ αρέσει η αίσθησή τους επάνω στο χαρτί ίσως είναι χρήσιμοι σε διόρθωση λαθών. Υπάρχουν διάφανοι μαρκαδόροι σαν τις ακουαρέλες χωρίς συμπαγές χρώμα, που να μην διαλύονται στο νέρο; Φίλε pomako το μασκάρισμα στα περιγράμματα θα μπορούσε να γίνει με πένα και τυχόν λάθη στο περίγραμμα να καλυφθούν με χρωματιστό μολύβι, αλλά η αλήθεια είναι πως πρόκειται για βαρετή εργασία. Ευχαριστώ για την συμβουλή για το ακρυλικό μελάνι, δεν το ήξερα, είμαι λίγο απαρχαιωμένος.
  5. Aπορίας παράδειγμα: - Ποιο μελάνι θα ήταν εντελώς απόρθητο από τις ακουαρέλες, αλλά και επίσης δεν θα χαλούσε την απόχρωση της ακουαρέλας σε κάποια τυχαία επαφή; - Μετά το μελάνωμα, δουλεύοντας επάνω σε στεγνό, μήπως η ακουαρέλα θα αφήσει ίχνος στα όριά της, εκεί που συναντά το μελάνι; - Θα πρέπει μάλλον να δουλέψω σε κάποιο ανάλογο canson; - Mήπως θα πρέπει πρώτα να μασκάρω το μελάνι; - Μήπως να χρωματίσω πριν το μελάνωμα; κλπ κλπ κλπ Πειραματιζόμενος οπωσδήποτε θα βγει κάποιο συμπέρασμα. Το ζητούμενο είναι να αποφύγω τους πειραματισμούς. Κάποιος που το έχει προσπαθήσει στα σοβαρά το επιχείρημα, παρακαλώ ας με φωτίσει.
  6. Καλημέρα σε όλες/ους Είμαι κάποιος τυχερός που έχει το χάρισμα της ζωγραφικής μάλλον εκ' γενετής. Δεν με θυμάμαι ποτέ να μην ζωγράφιζα, τα πιο μετέπειτα χρόνια ξεκίνησα να ασχολούμαι και με το tattoing κι όπως φαίνεται όλοι μου οι ζωγραφισμένοι "πελάτες" είναι μάλλον ευχαριστημένοι. Ήμουν από τους ανθρώπους που μάλλον είχαν πολύ κακό επαγγελματικό προσανατολισμό στα μαθητικά χρόνια, αλλά από μια άλλη σκοπιά αν ζούσα από τα πινέλα ίσως και να τα είχα σιχαθεί. Ίσως να έπαυαν να με ικανοποιούν. Έχω πελώρια αγάπη για τα comics, αλλά αν και στο μυαλό μου μπαίνουν παράξενα πράγματα δεν έτυχε ποτέ να ασχοληθώ με την δημιουργία. Έτσι ήμουν λίγο αισιόδοξος στην αρχή και πίστεψα πως στο ίντερνετ θα βρω ΑΠΕΙΡΟ υλικό από επαγγελματίες του είδους και εν τέλει μετά από 48 ώρες αναζήτησης βρήκα μόνο πολύ βασικά πράγματα και γενικολογίες. Μια απελπισία! Ψάχνω να βρω αληθινό εκπαιδευτικό υλικό (ίσως με φωτογραφίες ή και βίντεο) σχετικά με τις τεχνικές χρωματισμού. Επειδή ξέρω να χειρίζομαι τα λάδια, τα μελάνια, τις ακουαρέλες, τα ακρυλικά, και γενικά τα σύνεργα ζωγραφικής, παρακαλώ μην μου προτείνετε καμία σελίδα με photoshop γιατί θα το εκλάβω ως... βλασφημία. Μπορώ να σκεφτώ και να χρησιμοποιήσω όσες τεχνικές χρωματισμού ξέρω γενικώς από την ζωγραφική, αλλά μ' ενδιαφέρει να δω πιο τυποποιημένα πράγματα πριν αρχίσω της αλχημείες γιατί προφανώς και θα με διευκολύνουν, χωρίς να χρειαστεί να ξανανακαλύψω τον τροχό. Ευχαριστώ.
  7. κάποτε είχα διαβάσει τον "Ντόναλντ τον Ιμπεριαλιστή". Είχε κάποιο βάσιμο σκεπτικό ο συγγραφέας και έτσι δεν αποκήρυξα εντελώς το βιβλίο. Πάντως υπάρχει το ενδεχόμενο τα λεγόμενα και το σκεπτικό του σεϊχη να μην... μεταφέρθηκαν έτσι ακριβώς όπως ήταν, οπότε είμαι επιφυλακτικός. Εξάλλου δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ πως οι άνθρωποι σχεδιάζουν τα κόμιξ, κι αυτοί δεν ζουν στην Λιμνούπολη, είναι άνθρωποι με πιστεύω και ιδεολογίες όπως καθένας μας. Είναι σχεδόν αδύνατο να μην μεταφέρουν μέρος αυτών στο χαρτί.
  8. Α ρε, δεν θα έρθει η παραγγελία με την Δυτική Γερμανία για το subbuteo, θα σου πω εγώ!
  9. personal photo:

    κι εγώ σ'αγαπώ!

  10. Ariane της τρελοχρονιάς του 75 μεγαλειότατο είναι εκείνο το νήμα με τον edika. Δεν μπορώ ακόμη να γράψω εκεί γιατί είμαι καταραμένος, έτσι ευκαιρία ήταν να κάνω το σχόλιο μου εδώ.
  11. Παρών, ο χειρότερος στη Δασκαλόπετρα. Ο Όμηρος έλειπε.
  12. Eυχαριστώ όλους. Kαλώς σας βρήκα!
  13. sfaliarix

    Μέρες-σπέρες

    Γειαααα Με λένε Νίκο και είμαι καλά!
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.