Jump to content

gkouk

Members
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

555 Good

About gkouk

  • Rank
    Ακόμα στο εξώφυλλο
  • Birthday 08/23/1969

Contact Methods

  • Yahoo
    gkouk1969@yahoo.gr

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Country
    Greece

Recent Profile Visitors

1,707 profile views
  1. Υπάρχει ένα πρόβλημα στη συζήτησή μας, το καταλαβαίνουμε κι οι δυο φαντάζομαι. Έχει να κάνει με την ακρίβεια στο νόημα και το περιεχόμενο των λέξεων. Τέλος πάντων, σε ευχαριστώ για την κουβέντα, καλή συνέχεια.
  2. Όπως προανέφερα, ποτέ δεν ενοχλήθηκα από την κριτική. Γράψε ό,τι θες για το περιεχόμενο του άρθρου, για τις ιδέες μου, τις απόψεις μου, πες με κλάψα, δικαίωμά σου. Βγάλε όποιο συμπέρασμα επιθυμείς. Δεκτό. Έτσι προχωράει η ζωή, από τις αντιθέσεις. Με ενοχλούν οι ανακρίβειες για δημιουργία εντυπώσεων όμως. Αν για παράδειγμα βγεις και γράψεις ότι ο Κουκουλάς είπε "ζήτω ο πόλεμος, ζήτω οι ναζί" ε, πώς να το κάνουμε, είναι ψέμα. Δεν το είπα. Γράφεις λοιπόν επί λέξει, αποδίδοντας μου μια φράση που δεν είπα: "χαρακτηρίζεις τους Γαλάτες ανεγκεφαλους μανιακούς με την βία". Πες μου πού ακριβώς το έγραψα αυτό; Σε ποιο σημείο του άρθρου; Όλα τα άλλα είναι συμπεράσματά σου, θεμιτά κι ωραία. Μη μου αποδίδεις λόγια που δεν είπα. Απόδωσε μου προθέσεις, πολιτικές προτιμήσεις, πεποιθήσεις όσες θες. Όχι λόγια.
  3. Κάνω προπαγάνδα υπέρ των προσωπικών πολιτικών και κοινωνικών μου πεποιθήσεων; Δε θέλω να ειρωνευτώ αλλά κάπως μου ακούγεται αυτό...
  4. Όποιος διαθέτει δημόσιο βήμα βρίσκεται πάντα εκτεθειμένος, με την καλή έννοια, στη δημόσια κριτική. Με αυτό το πνεύμα, τα σχεδόν 30 χρόνια που αρθρογραφώ σε πολλά έντυπα (Βαβέλ, Ελευθεροτυπία, Μετρό, Εννέα, Γαλέρα, Εποχή, Ποντίκι, Τραμ, Εφημερίδα των Συντακτών κ.ά.) δέχομαι πάντα με χαρά κάθε κριτική, θετική και αρνητική. Παράδειγμα η παρουσία μου σε αυτό το χώρο στον οποίο είμαι μέλος απο τις πρώτες μέρες της ίδρυσής του. Ουδέποτε ανταπάντησα σε θετικό ή αρνητικό σχόλιο, πάντα τα λάμβανα υπόψη μου όμως και προσπαθούσα να τα φιλτράρω ώστε να με κάνουν «καλύτερο» κατά τη γνώμη μου και τις πεποιθήσεις μου πάντοτε. Έτσι και στο συγκεκριμένο άρθρο. Διαβάζω με ενδιαφέρον την κριτική που μου ασκείται και με χαροποιεί που κάποιοι μπαίνουν στον κόπο να ασχοληθούν μαζί του έστω και για να το απορρίψουν. Αυτή είναι η αξία της πολυφωνίας, του πλουραλισμού, της Δημοκρατίας. Για ένα-δυο σημεία ωστόσο, καλοπροαίρετα θα ήθελα κάποιες διευκρινίσεις. Γράφτηκε οτι τα κείμενα μου γενικώς είναι προπαγανδιστικά. Υπέρ ποιου; Δεν είμαι μέλος ούτε οπαδός κανενός κόμματος, δεν με ταίζει κανείς. Για ποιον κάνω προπαγάνδα; Γράφτηκε επιπλέον οτι βγάζω τα πάθη μου; Μα ποια ειναι αυτά εκτός απο τα κόμικς και την τέχνη; Καταλαβαίνω και το βρίσκω απολύτως θεμιτό να διαφωνεί κάποιος με τις απόψεις μου. Αυτο ελπίζω να μη με στιγματίζει ως προπαγανδιστή γενικώς. Τέλος, γράφτηκε οτι είμαι άσχετος και δεν μου αρέσει ο Αστερίξ. Δεν το έχω κάνει εδώ μέσα ποτέ και ελπίζω πουθενα να διαφημίζω τη μούρη μου. Άλλωστε είναι απολύτως θεμιτό να με χαρακτηρίζει κάποιος άσχετο. Το δέχομαι. Ως χρέος όμως απέναντι στον Αστερίξ οφειλω να ξεκαθαρίσω: Διαβάζω Αστερίξ απο τα σεβεντις. Είμαι 51 χρονών και τα διαβάζω ακόμα με την ίδια ζέση. Τα διαβάζω ξανά και ξανά με το γιο μου, ο οποίος εν πολλοίς έμαθε να διαβάζει απο τον Αστερίξ. Στη διδακτορική μου διατριβή στην ΑΣΚΤ αφιέρωσα μεγάλο χώρο στις διεικονικές και διακειμενικές αναφορές του Αστερίξ. Ο επιλογος της διατριβής ήταν ο Αστερίξ. Εχω παρουσιάσει papers σε επιστημονικα συνέδρια για τον Αστεριξ. Στους φοιτητες μου στην ΑΣΚΤ εδώ και 10 χρόνια που διδασκω τρια μαθήματα σχετικα με κόμικς και εικονογραφημένη αφήγηση μιλω για τον Αστερίξ. Τον απολαμβάνω και τον λατρεύω πάντα όπως λατρεύω να τον μελετώ ιστορικα, καλιιτεχνικα, ανθρωπολογικά κλπ. Μπορεί να διαφωνεί κάποιος με την άποψη μου αλλά θα ήταν πιο γόνιμο να το συζητήσουμε σε καλοπροαίρετο κλίμα από το να χρησιμοποιούμε χαρακτηρισμούς όπως ασχετος και προπαγανδιστης. Από την άλλη, ακόμα και οι χαρακτηρισμοί αυτοί έχουν μια θετική χροιά καθως υπαινίσσονται την μεγαλύτερη αγάπη κάποιου άλλου για τα κόμικς ώστε να φτάσει στο σημείο να τους χρησιμοποιήσει. Μακάρι να αγαπούμε τα κόμικς παντα με τόσο φανατισμό.
  5. Και μονο η υπαρξη της συζητησης αυτης ειναι προσβλητικη για το επιπεδο της Λεσχης... Εχοντας υπογραψει το 99% των κειμενων του Καρε Καρε ως τωρα αλλα οχι τη συγκεκριμενη συνεντευξη την οποια εβγαλε εις περας με αψογο τροπο όπως παντα ο καλος συναδελφος Γιαννης Ιατρου, μετα απο δικη μου παροτρυνση, ειμαι χαρουμενος που τη δημοσιευσαμε. Ουτε καν ειχα προσεξει τις φωτο... Ωραιο κοσμο βλεπω, οπως παντα στη Λεσχη σε αυτες μετα απο καποια αρρωστα σχολια. Τι νομιζετε ρε παιδια για την εφ συν; Τιποτα βομβιστες ειμαστε; Ελεος πια!
  6. Και μάλιστα χρησιμοποιώντας τέτοιες τίμιες φράσεις όπως «εμείς εδώ στο Flix κάνουμε την δική μας μικρή αναδρομή πάνω στην ΛΟΑΤΚΙ ιστορία των κόμικς, και πως αυτά με την σειρά τους επηρέασαν έναολόκληρο κινηματογραφικό είδος».
  7. Ελλιπείς μεταφράσεις που δεν αναφέρουν ποιο άρθρο ξεπατικώνουν, αυτή η μάστιγα... https://www.themarysue.com/lgbt-history-in-mainstream-comics-part-1/
  8. Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ ΕΚΘΕΣΗ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΩΝ ΚΟΜΙΚΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ Πώς ήταν η ζωή στην Αθήνα κατά τη διάρκεια της ναζιστικής κατοχής; Πώς κατάφεραν οι Αθηναίοι να επιβιώσουν και να διατηρήσουν την αξιοπρέπεια και την κοινωνική συνοχή εν καιρώ πολέμου; Ποιες θηριωδίες, ποια εγκλήματα διέπραξαν οι κατακτητές; Πώς αντιστάθηκαν οι κάτοικοι της πόλης; Ποιοι συνεργάστηκαν με τους ναζί; Ποιοι κράτησαν το στόμα τους κλειστό; Ποιοι βγήκαν στους δρόμους, με θάρρος και αυταπάρνηση σε καθεστώς απόλυτης παρανομίας για να διεκδικήσουν την ελευθερία; Και πώς φτάσαμε στην απελευθέρωση; Δεκατέσσερις κορυφαίοι Έλληνες δημιουργοί κόμικς δίνουν τις δικές τους απαντήσεις με ισάριθμα έργα. Στόχος είναι η διατήρηση της μνήμης μέσω της τέχνης των κόμικς απέναντι στο διαχρονικά απάνθρωπο πρόσωπο του ναζισμού. Η αποτροπή παρόμοιων εγκλημάτων στο μέλλον στηρίζεται στη γνώση της ιστορίας και των γεγονότων. Οι 14 Έλληνες καλλιτέχνες που συμμετέχουν στην ομαδική έκθεση στην Καφετέρια του Θεάτρου Άλσους στο Πεδίο του Άρεως, χρησιμοποιώντας τεκμήρια και ιστορικά δεδομένα, δημιουργούν τις δικές τους, σκληρές ιστορίες για την Αθήνα κατά την ταραγμένη περίοδο της ναζιστικής Κατοχής. Η έκθεση πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Περιφέρειας Αττικής Πού; Καφετέρια Θεάτρου Άλσους, Πεδίο του Άρεως Πότε; Τετάρτη 24 έως Κυριακή 28 Ιουλίου 2019 Συμμετέχουν: Τόμεκ Γιοβάνης, Γιώργος Γούσης, Σπύρος Δερβενιώτης, Πέτρος Ζερβός, Δημήτρης Καμένος, Λέανδρος, Τάσος Μαραγκός, Θεόδωρος Μπαργιώτας, Αντώνης Νικολόπουλος (Σολούπ), Αλέξια Οθωναίου, Αλέκος Παπαδάτος, Θανάσης Πέτρου, Γιώργος Φαραζής, Πέτρος Χριστούλιας Τασος Μαραγκος.tif
  9. Αν εχω καποιο λαθος διορθωστε με και θα το επανορθωσω αλλα εγω ξερω αυτα 73. Le Cuisinier français, 2003, by Morris and Claude Guylouis (The French Cook) 74. La Belle Province, 2004, by Laurent Gerra (The Beautiful Province) 75. La Corde au cou, 2006, by Laurent Gerra (Tying the Knot or From the Gallows to the Altar) 76. L'Homme de Washington, 2008, by Laurent Gerra (The Man from Washington) 77. Lucky Luke contre Pinkerton, 2010, by Daniel Pennac and Tonino Benacquista (Lucky Luke versus The Pinkertons) 78. L'apprenti Cow-boy, 2011 (Cowboy in Training) 79. Cavalier seul, 2012, by Daniel Pennac and Tonino Benacquista (Lone Riders) 80. Lasso périlleux, 2013 (The Dangerous Lasso) 81. Les tontons Dalton, 2014, by Laurent Gerra and Jacques Pessis (The Dalton Uncles) 82. Statue Squaw, 2015 (Statue Squaw) 83. La Terre promise, 2016, by Jul (The Promised Land) 84. Suivez la flèche, 2017 (Follow the Arrow) 85. Un cow-boy à Paris, 2018, by Jul (Cowboy in Paris) 70th anniversary issueEdit L' homme qui tua Lucky Luke, 2016, by Matthieu Bonhomme (The Man Who Shot Lucky Luke)[15] Jolly Jumper ne répond plus, 2017, by Guillaume Bouzard (Jolly Jumper Stops Responding) Lucky Luke sattelt um, 2019, by Mawil (Lucky Luke Saddles Up)
  10. Ευχαριστω για τη διεξοδικη απαντηση! Ας ελπισουμε να υπαρξουν στο μελλον κι αλλες εφημεριδες και περιοδικα με κομικς και να υπαρξει “ανταγωνισμος” σε μια νεα κατηγορια. Καλη συνεχεια στη διαδικασια!
  11. Αγαπητοι φιλοι,σκεφτειτε το ενδεχομενο σε μελλοντικη ψηφοφορια να περιλαβετε και κομικς που δημοσιευονται στο Καρε Καρε της εφημεριδας των Συντακτων. Κλεινουμε 5 χρονια σταθερης εβδομαδιαιας παρουσιας ως ενθετο με περισσοτερα απο 1300 δημοσιευμενα κομικς. Καπου θα χωρουσαμε κι εμεις. Φιλικα! Γιαννης Κουκουλας
  12. Θα ξαναγράψω λοιπον κι εγω τον Οδυσσέα με το όνομά μου στο εξωφυλλο και στη σελίδα 586 θα αναφέρω ¨Τοτε ο Λεοπολντ Μπλουμ έστριψε προς τα πίσω όπως εχει πει και ο Τζίμης ο Τζους¨
  13. Τι λες ωρε αγαπημένε μου Νίκο????? Με την αναφορά αυτή εχει καθαρίσει για την πίστη αντιγραφή και κακομεταφρασμενη μάλιστα τέτοιου κειμένου??? Πόσο μαλάκες ειμαςτε όσοι δουλεύουμε με άλλες μεθόδους μην τυχον και θίξουμε κανέναν?
  14. Δε χωνεύεται με τίποτα να ξαναδιαβάζεις στα ελληνικά ενα κακομεταφρασμενο κείμενο που είχες διαβάσει πριν λίγο καιρό στα αγγλικά, να ψάχνεις πού γράφει ότι αποτελεί φτηνό κοπυ παστε και να μην το βρίσκεις. Ωσάν να το σκέφτηκε όλο ο ´Ελλην αρθρογράφος. Ενώ αποτελεί ολόκληρο μια αντιγραφή. Θα ντρεπόμουν και μόνο να σκεφτώ να κάνω κάτι τέτοιο. http://www.openculture.com/2016/02/umberto-eco-explains-the-poetic-power-of-charles-schulzs-peanuts.html Και το κερασάκι στην τούρτα έρχεται στο τέλος. Το αγγλικό κείμενο είναι γραμμένο το 2016, 16 χρόνια μετά το θάνατο του Schulz και αναφέρεται σε "sixteen years over his own death". Το ελληνικό που ειναι (αντί)γραμμένο το 2018 κρατάει πιστή ακόμα και αυτή τη φράση. Ούτε αυτό δεν έχει αλλάξει...
  15. Ελέγξτε ρε παιδιά το λινκ και πειτε μου αν υπάρχει έστω και μια μικρή διαφορά. Γιατί πρέπει να ασκείται έτσι η δημοσιογραφία; Έχοντας πέσει πολλαπλώς θύμα στο παρελθόν "ελαφρών" περιστατικών έως και χυδαίων λογοκλοπών, ρίξτε μια ματιά... https://www.pri.org/stories/2017-11-10/military-history-behind-star-wars-costumes και πείτε καμιά γνώμη
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.