Μετάβαση στο περιεχόμενο

Mr_zero

Νέα Μέλη
  • Περιεχόμενο

    14
  • Εγγραφή

  • Τελευταία επίσκεψη

Σχετικά με το μέλος Mr_zero

  • Γενέθλια 11/09/1982

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • ΓΕΝΟΣ
    Male
  • Πόλη
    Νότιες Θάλασσες
  • Χώρα
    Greece

Πρόσφατοι Επισκέπτες Προφίλ

738 προβολές προφίλ
  • sertiko

  • JimK

Mr_zero's Achievements

Μόλις μπήκα

Μόλις μπήκα (1/9)

59

Συνολική φήμη στο GC

  1. Mr_zero

    ΚΟΥΚΡΟΥ

    Καταρχήν συγγνώμη για την τόσο καθυστερημένη απάντηση... Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα από εμένα για όποιον ενδιαφέρεται για την ιστορία μου και θέλει να την σχεδιάσει.
  2. Mr_zero

    ΚΟΥΚΡΟΥ

    Εννοώ πως μπορεί να προστεθεί δράση και περιπέτεια όπως λες. Και πέραν αυτών το πεδίο του κόσμου είναι τόσο ανοιχτό που μπορούν να εφευρεθούν πάμπολα gags και στοιχεία που μπορούν να το κάνουν πολύ ενδιαφέρον, μιας και μπλέκει τεχνολογία και μεσαιωνισμό σε ένα και είναι και φτιαγμένο σε αστεία βάση. Από εκεί και πέρα, το σχέδιο είναι το πρόβλημα για εμένα...
  3. Mr_zero

    ΚΟΥΚΡΟΥ

    Σε ευχαριστώ πολύ Alejandro για τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι που σου άρεσε! Το σενάριο γενικά το έχω σκεφτεί κάπως έτσι όπως τα λες... Μπορούν να προστεθούν άπειρα πράγματα στην ιστορία και σε όλο τον κόσμο γενικότερα. Έχει πάρα πολλές δυνατότητες. Το θέμα ήταν να βρεθεί και κάποιος να θέλει να το σχεδιάσει...
  4. Mr_zero

    ΚΟΥΚΡΟΥ

    Εδώ θα βρείτε και την πρωταρχική ιστορία που προήλθε η ιδέα. Το σχέδιο είναι στο πόδι, απλά εκδόθηκε τότε το 2004 γιατί ήταν ένα μικρό φοιτητικό funzine το com-x μέρος 1ο http://www.comx.gr/teuxos7-9.html μέρος 2ο http://www.comx.gr/teuxos8-8.html
  5. Mr_zero

    λογοτεχνικό site

    Όσοι ασχολείστε με την συγγραφή, υπάρχει και αυτή η σελίδα: http://www.antiepilogou.gr λογοτεχνικό site που ο καθένας μπορεί να κάνει λογαριασμό και να ανεβάσει κείμενα του.
  6. Mr_zero

    ΚΟΥΚΡΟΥ

    Αυτό που προσπάθησα να περάσω είναι το τι ακριβώς θα πρέπει να διαβάσει ένας σχεδιαστής για να σχεδιάσει αυτό που έχω σκεφτεί εγώ. Δεν είναι μια περίληψη του σεναρίου ή ένα σενάριο σαν να διαβάζεις ένα διήγημα. Γι' αυτόν τον λόγο έχω περιγράψει ακόμα και τις εκφράσεις των ηρώων. Φυσικά όλα είναι συζητήσιμα. Δεν είναι απόλυτο η εικόνα που περιγράφω να σχεδιαστεί έτσι όπως την περιγράφω. Αλίμονο... Το καλύτερο αποτέλεσμα βγαίνει μέσα από την συζήτηση και την δουλειά. Γι’ αυτό δίνω όσο μπορώ καλύτερα την περιγραφή των ηρώων και του περιβάλλον τους, για να μπει ο σχεδιαστής στο νόημα και να προσφέρει με τον τρόπο του. Με τον τρόπο που έγραψα το συγκεκριμένο σενάριο αυτό ήθελα να πετύχω, ειδάλλως θα ανέφερα απλώς το τοπίο και τους διάλογους. Επίσης ξεκινάω απότομα την περιγραφή των καρέ, διότι έχω σκεφτεί την ιστορία να εξελίσσεται σε συνέχειες (π.χ. ένα δισέλιδο με τετρασέλιδο κομμάτι σε κάθε τεύχος κάποιου περιοδικού). Για τους διάλογους, ναι όντως κάποιοι είναι αρκετά μεγάλοι και θα πρέπει να στριμωχτούν σε ένα καρέ, αλλά έγινε διότι προσπάθησα να το περιορίσω σε λίγα καρέ για τον λόγο που εξήγησα παραπάνω. Σε ευχαριστώ πάντως πολύ για τα σχόλια σου Ion13 και για τα καλά σου λόγια. Και εσένα bill667 για τα καλά σου λόγια. Ε.Ε.
  7. Mr_zero

    ΝΤΙΚ ΧΕΡΙΣΟΝ

    Να το διευκρινίσω. Μιλάω και για τα δύο σε επίπεδο σεναρίου. Και πάντα για το πως το είδα εγώ. Για το δεύτερο τεύχος, η εποχή που διαδραματίζεται η ιστορία, βοηθάει πολύ το λαβκραφτικό στοιχείο. Το σκίτσο και στα δύο τεύχη δεν θυμίζει ούτε Lynch ούτε Λαβκραφτ. Μονάχα όπως προείπα (προέγραψα) η εποχή βοηθάει. Και άρα το σκηνικό -αν και υπερβολικά καθαρό όπως είπε και ο germanicus19- βοηθάει για να δημιουργηθεί μια λαβκραφτική ατμόσφαιρα. ΕΕ
  8. Mr_zero

    ΝΤΙΚ ΧΕΡΙΣΟΝ

    Ξεκινώ ανάποδα, απαντώντας πρώτα στο υστερόγραφο σου. Τις δύο ταινίες που ανέφερε, τις ανέφερα ενδεικτικά ως δείγμα δουλειάς του David Lynch. Όχι γιατί έχουν άμεση σχέση με το συγκεκριμένο τεύχος του Ντικ Χέρισον. Οι περιθωριακές φιγούρες αυτού του τεύχους (οι δεύτεροι ρόλοι κυρίως όπως οι νάνοι) είναι ένα κοινό στοιχείο με τις ταινίες του Lynch, αλλά εμένα μου φάνηκε περισσότερο κοινό το σενάριο. Ο τρόπος που δίνονται τα στοιχεία της ιστορίας κατά την διάρκεια της πλοκής, οι ανατροπές, το χάσιμο στον χρόνο που δεν ξέρεις αν βρίσκεσαι στην αρχή, στην μέση ή στο τέλος της ιστορίας… Γενικά σεναριακά μου θύμισε πολύ Lynch. Έτσι το είδα εγώ τουλάχιστον. Για το πρώτο τεύχος που εκδόθηκε στην Ελλάδα πάντα, γιατί το δεύτερο ήτανε καθαρά Λαβκραφτικό. Ε.Ε.
  9. Mr_zero

    ΝΤΙΚ ΧΕΡΙΣΟΝ

    Να σημειώσω ότι το πρώτο τεύχος της σειράς (για όσους ασχολούνται και με τον κινηματογράφο) έμαιζε με ταινία του David Lynch. Όποιος έχει δει ταινία του, (Mulholland Dr., Lost Highway κτλ) και του άρεσε, τότε θα του αρέσει και το πρώτο τεύχος. ΕΕ
  10. Mr_zero

    ΚΟΥΚΡΟΥ

    ΣΕΝΑΡΙΟ ΚΟΥΚΡΟΥ Χαιρετώ (για πρώτη φορά, μιας και αυτό εδώ είναι το πρώτο μου post) τα άτομα του forum του Greekcomics. Πολύ καλή δουλειά, προσωπικά εξεπλάγην. Μπράβο. Εν συνεχεία θα ήθελα να παραθέσω μία ιδέα μου για την δημιουργία ενός κόμιξ και ένα μικρό σενάριο πάνω σε αυτή την ιδέα. Ελπίζω να γίνω κατανοητός. Καταρχήν είναι ένα κωμικό concept, και διαδραματίζεται στον κόσμο των Κούκρου. Ο κόσμος των Κούκρου είναι ένας κόσμος από Ρομπότ, αλλά... Δεν ζούνε σε έναν κόσμο με πολύχρωμα φώτα και μικροσκοπικά λευκά φωτάκια, μακριά καλώδια, επιφάνειες νίκελ και ατσάλινες πόρτες που κάνουν φσσστ όταν ανοίγουν. Βασικά περίπου... Φαντασθείτε έναν κόσμο με καταπράσινα δέντρα, στιβαρούς βράχους, γαλανό ουρανό, θάλασσες και λίμνες, ποτάμια και ψηλούς καταρράκτες. Οι Κούκρου ζούνε σε έναν κόσμο μεσαιωνικό. Αλλά... (ξανά αλλά). Αλλά μέσα σε όλα αυτά προσθέτουμε και ηλεκτρονικά μηχανήματα -μία επιστημονική πινελιά- για να τα υποστηρίζουν και για να δένει το μέλλον με το παρελθόν. Παρακολουθείστε παρακάτω για να καταλάβετε. Γενικά, είναι ήρωες scient fiction σε περιβάλλον fantasy. Στις τάξεις τους έχουν ρομπότ μάγους, που δηλαδή μπορούν να εκτοξεύσουν ακτίνες λέιζερ, να χρησιμοποιήσουν όπλα αντιβαρύτητας, να φωτίσουν με δυνατούς προβολείς, να κάνουν δηλαδή μαγικά μέσω προηγμένης τεχνολογίας. Υπάρχουν επίσης μαχητές, δυνατά ρομπότ με ατσάλινους βραχίονες και δυνατές γρασαρισμένες αλυσίδες, με ερπύστριες για να τα ισοπεδώνουν όλα ή με δυνατά πόδια με σούστες για να κάνουν ψηλά και μακρινά άλματα. Και φυσικά τα απλά ρομπότ, όπως ρομπότ χωρικοί (που εκτρέφουν ρομποτικά ζώα), ρομπότ εργάτες διαφόρων ειδικοτήτων, ρομπότ ξυλοκόποι (για να κόψουν ξύλα, μετά να τα κάψουν και να βάλουν σε λειτουργία την μηχανή τροφοδότησης τους), ρομπότ ζητιάνοι, ρομπότ βάρδοι κτλ. Υπάρχουν όλοι οι χαρακτήρες που μπορεί να συναντήσεις σε ένα fantasy διήγημα. Μάγοι, μαχητές, κλέφτες, χωρικοί, βασιλείς, πρίγκιπες, πριγκίπισσες κτλ. Αλλά και διαφόρων φυλών ή καλύτερα διαφόρων σειρών παραγωγής από τα εργοστάσια κατασκευής τους. Έχουν συναισθήματα, είναι ευέξαπτα, είναι φιλεύσπλαχνα, είναι φασαριόζικα, είναι ρομαντικά, είναι θαρραλέα... Και στην ομιλία τους χρησιμοποιούν όρους τεχνολογίας που για αυτά είναι καθημερινότητα και φυσικά, όχι προηγμένη τεχνολογία. Ελπίζω να μπήκατε λίγο στο κλίμα του κόσμου των Ρομπότ Κούκρου (ή αγκλικιστήν Coucrou Robots). Παρακάτω γράφω και ένα μικρό σενάριο για να καταλάβετε καλύτερα. Οι ήρωες: 1) Σαγκρέτ Μασλόπ. Ο Σαγκρέτ Μασλόπ είναι ένα μικροκαμωμένο (μικροκατασκευασμένο) ρομπότ που η δουλειά του είναι παρατηρητής. Δουλεύει δηλαδή σε κάστρα παρακολουθώντας μην εμφανιστεί κάποιος εχθρός ή στο δάσος μήπως πιάσει κάποια φωτιά κτλ. Είναι κοντός και τα άκρα του (τα δυο χέρια του, τα δυο πόδια του και ο λαιμός του) μακραίνουν και κονταίνουν το μήκος τους (όχι υπερβολικά). Φαντασθείτε ότι τα άκρα του είναι κυλινδρικά και αποτελούνται από μικρά κομμάτια που το ένα μπαίνει μέσα στο άλλο. Τα χέρια έχουν ένα σπάσιμο στους αγκώνες και τα πόδια του στα γόνατα. Επίσης στις πατούσες του και στις παλάμες του έχει τετράγωνους μαγνήτες (και όχι δάχτυλα, φανταστείτε τα σαν σφραγίδες). Το κεφάλι του είναι ένα τετραγωνισμένο ορθογώνιο (σαν ένα βίντεο) και κάθετε κάθετα (ωραία φράση) στον λαιμό του. Από μπροστά φαίνεται κάπως έτσι: ==[ ]==. Δηλαδή στο κέντρο είναι λίγο πιο ψηλό και τετράγωνο. Αυτό γιατί εκεί έχει τον φακό μίας κάμερας που με αυτή μπορεί και βλέπει πάρα πολύ καλά (γι΄ αυτό είναι και παρατηρητής). Στην συγκεκριμένη ιστορία έχει στην πλάτη του και έναν σάκο. 2) Χατ Χατ Χατ Ματ. Ο Χατ Χατ Χατ Ματ είναι διπλάσιος σε μέγεθος από τον Σαγκρέτ Μασλόπ. Έχει στρογγυλό κεφάλι με δύο τεράστιες τρύπες για αυτιά. Είναι και αυτός παρατηρητής αλλά αντίθετα με τον Σαγκρέτ Μασλόπ έχει πάρα πολύ καλή ακοή. Είναι συνεργάτης του Σαγκρέτ Μασλόπ και στενός του φίλος. Το στόμα του (εκεί που είναι το ηχείο) είναι μια παχιά ευθεία γραμμή. Τα μάτια του είναι κυλινδρικά και κοντά και εξέχουν από το κεφάλι του. Ο λαιμός του είναι χοντροκομμένος και δεν έχει μεγάλη ευλυγισία. Το σώμα του είναι σαν κώνος (με κομμένη κορυφή μιας και εκεί μπαίνει ο λαιμός του). Στο στήθος του έχει μία οθόνη και εκεί εμφανίζεται ότι βλέπει. Κινείται με τέσσερις ρόδες. Τα χέρια του σχηματίζουν μία γωνία στους αγκώνες, αλλά χωρίς να μπορεί να τους λυγίσει. Μετακινούνται μόνο από τους ώμους του. Στις παλάμες του έχει πέντε μυτερά δάχτυλα. 3) Αργκάντα. Η Αργκάντα είναι η κακιά της υπόθεσης και είναι μαχητής και κλέφτρα. Έχει τετράγωνο κεφάλι και μακριά φουντωτά μαλλιά (από ανθρακονήματα) σαν χαρακτήρας anime (όπως ο Σογκόκου από το Dragonball). Έχει παχιά πεταχτά και μονοκόμματα φρύδια τα οποία κινούνται ανάλογα με το πως αισθάνεται. Τα μάτια της είναι επίσης σαν anime και το στόμα της μια λεπτή γραμμή. Το σώμα της είναι στο ίδιο σχήμα με το κεφάλι της αλλά λίγο μεγαλύτερο. Από εκεί ξεκινάνε τα λεπτά της χέρια που κρατάνε ένα σπαθί, και τα χοντρά δυνατά της πόδια που μοιάζουν με μεγάλες μπότες. Είναι πολύ ευλύγιστη. 4) Κουνούπι Βζιν-Βζιν. Το κουνούπι Βζιν-Βζιν δεν παίζει σπουδαίο ρόλο στην ιστορία και δεν είναι ένα. Είναι πολλά μικρά ρομποτικά κουνουπάκια που εμφανίζονται στην ιστορία εδώ και εκεί, μιας και όλα διαδραματίζονται κοντά σε έναν βάλτο. Όπως προείπα όλα διαδραματίζονται κοντά σε έναν βάλτο και η ιστορία την συγκεκριμένη χρονική στιγμή έχει ως εξής. Η Αργκάντα έχει κλέψει τα εξελιγμένα τσιπάκια ακοής και όρασης του Χατ Χατ Χατ Ματ και του Σαγκρέτ Μασλόπ αντίστοιχα. Οι δυο τους την αναζητούν για να τα πάρουν πίσω μην γνωρίζοντας πως. Χωρίς τα τσιπάκια τους είναι τελείως άχρηστοι μιας και έχουν μονάχα την τελείως βασική όραση και ακοή που τους δίνει η μητρική τους κάρτα. Καρέ 1. Ένα πλαίσιο θα γράφει «Κάπου κοντά στον βάλτο Σλουρπ #737Α του δάσους Τσοπ 61-61». Ο Σαγκρέτ Μασλόπ κοιτάει μέσα από ένα ναυτικό (πειρατικό) κιάλι, μόνο που το κρατάει ανάποδα. Σ.Μ. λέει «Τι είναι αυτό εκεί Χατ Χατ Χατ Ματ; Δεν μπορώ να διακρίνω...». Καρέ 2. Ο Σαγκρέτ Μασλόπ στην πλάτη του Χατ Χατ Χατ Ματ, στο ένα χέρι κρατάει το κιάλι και με το άλλο δείχνει προς ένα σημείο. Ο Χατ Χατ Χατ Ματ κοιτάει προς την μεριά που του δείχνει ο Σαγκρέτ Μασλόπ και στην οθόνη του στήθους του φαίνετε η Αργκάντα. Χ.Χ.Χ.Μ. λέει «Μα τον δημιουργό των Κούκρου... Αυτή είναι η σκοτεινή και πανούργα Αργκάντα. Κοίτα την από κοντά στην οθόνη μου τώρα που την έχω ζουμάρει». Καρέ 3. Ο Σαγκρέτ Μασλόπ στο έδαφος, κοιτώντας από πολύ κοντά την οθόνη στο στήθος του Χατ Χατ Χατ Ματ που απεικονίζει την Αργκάντα. Παράλληλα βάζει στην σάκο στην πλάτη του το κιάλι. Ο Χατ Χατ Χατ Ματ στέκεται όρθιος και συνεχίζει να κοιτάει προς το ίδιο σημείο που βρίσκεται η Αργκάντα. Σ.Μ. λέει «Έχεις δίκιο Χατ Χατ Χατ Ματ! Αυτή είναι! Η πανούργα Αργκάντα! Η κλέφτρα των μικροτσίπ μας!» Κάρε 4. Ο Χατ Χατ Χατ Ματ και ο Σαγκρέτ Μασλόπ κοιτιούνται κατάματα (ή κατακάμερα) και η οθόνη του Χατ Χατ Χατ Ματ δείχνει τον Σαγκρέτ Μασλόπ. Χ.Χ.Χ.Μ. λέει « Πώς; Μα Σαγκρέτ Μασλόπ η Αργκάντα είναι σου λέω! Αυτή που μου έκλεψε το μικροτσίπ ακοής μου και εσένα σχεδόν σε τύφλωσε κλέβοντας σου το μικροτσίπ όρασης». Σ.Μ. λέει «Ναι Χατ Χατ Χατ Ματ αυτό είπα και εγώ. Και οι δυο μας ξέρουμε πως η βασική όραση που διαθέτει η μητρική μου κάρτα δεν είναι αρκετή να διακρίνω κάτι ούτε στα 5 εκατοστά. Αλλά την Αργκάντα την αναγνωρίζω πάντα! Σε όπια απόσταση και αν στέκεται». Καρέ 5. Κοντινό στον Σαγκρέτ Μασλόπ. Σ.Μ. λέει «Πρέπει να πάρουμε πίσω τα μικροτσίπ μας! Οπωσδήποτε!» Καρέ 6. Ο Σαγκρέτ Μασλόπ και ο Χατ Χατ Χατ Ματ να φαίνονται από πίσω και να ορμάνε μπροστά. Στο βάθος διακρίνεται καθαρά η Αργκάντα να τείνει το σπαθί της προς το μέρος τους. Και οι δυο με μια φωνή λένε «Εμπρός για πόλεμο». Καρέ 7. Ένα σύννεφο από σκόνη με χέρια και πόδια να εξέχουν. Τα μαγνητικά χέρια του Σαγκρέτ Μασλόπ κρατάνε ένα κανονικό πεταλοειδή μαγνήτη και ένα ανθρώπινο παπούτσι. Επίσης στο πλάνο εμφανίζεται και ένα κουνούπι Βζιν-Βζιν με ένα βελάκι να το δείχνει και το οποίο θα καταλήγει σε ένα πλαίσιο που θα γράφει «Κουνούπι Βζιν-Βζιν». Καρέ 8. Πλάνο από κάτω. Η Αργκάντα να φαίνεται από πίσω κραδαίνοντας το σπαθί της στον αέρα σε ένδειξη νίκης και στο βάθος να διακρίνονται ανάμεσα από τα πόδια της ο Σαγκρέτ Μασλόπ και ο Χατ Χατ Χατ Ματ δεμένοι σε ένα χοντρό ψηλό κούτσουρο, ο ένας αντίθετα από τον άλλο έτσι ώστε να μην μπορούν να δουν ο ένας τον άλλον. Καρέ 9. Κοντινό στην Αργκάντα. Τα φρύδια της δείχνουν ότι είναι αγριεμένη. Α. λέει «Μα πως σας πέρασε από το μυαλό ότι μπορείτε να με νικήσετε!;!;!; Τώρα θα το πληρώσετε με την ζωή σας» Καρέ 10. Ο Σαγκρέτ Μασλόπ και ο Χατ Χατ Χατ Ματ δεμένοι στο κούτσουρο και η Αργκάντα να έχει κολλήσει την μύτη του σπαθιού της στον λαιμό του Χατ Χατ Χατ Ματ. Ο Χατ Χατ Χατ Ματ κοιτάει την λάμα του σπαθιού η οποία απεικονίζεται και στην οθόνη στο στήθος του. Ο Σαγκρέτ Μασλόπ κοιτάει το έδαφος. Χ.Χ.Χ.Μ. λέει «Μην μας σκοτώσεις. Σίγουρα μπορούμε να βρούμε μια εναλλακτική λύση. Σε παρακαλούμε». Α. λέει «Αδύνατον! Με έχουν δημιουργήσει γι’ αυτό τον σκοπό. Για να συλλέγω μικροτσίπ βελτίωσης όσων περισσότερων μπορώ και να καταστρέφω όσους μου αντιστέκονται. Αλλά...». Ένα «Στρτρρρ Κλικ» ακούγεται από το στήθος της Αργκάντα. Σ.Μ. λέει «Αλλά τι; Πες μας...». Καρέ 11. Ο Χατ Χατ Χατ Ματ κοιτάει τον ουρανό και στο στήθος του φαίνονται σύννεφα και πουλιά (ρομποτικά και αυτά αλλά δεν διακρίνονται) που πετάνε. Ο Σαγκρέτ Μασλόπ έχει επιμηκύνει τον λαιμό του και έχει γυρίσει το κεφάλι του προς το μέρος που στέκεται η Αργκάντα. Πάνω από το κορμό κάνουν την εμφάνιση τους δύο κουνούπια Βζιν-Βζιν. Χ.Χ.Χ.Μ. λέει «ΟΟΟΟχιιι!!! Γιατίίί!!! Δεν θέλω να πεθάνω!». Σ.Μ. λέει «Περίμενε Χατ Χατ Χατ Ματ. Δεν τελείωσαν όλα ακόμα». Καρέ 12. Κοντινό στον Σαγκρέτ Μασλόπ, προφίλ, που έχει το κεφάλι του γυρισμένο προς το μέρος της Αργκάντα. Σ.Μ. λέει «Αλλά τι Αργκάντα; Αλλά τι... Πες μας...». Καρέ 13. Κοντινό στην Αργκάντα. έχει ύφος πονεμένο. Α. λέει «...αλλά δεν μπορώ άλλο. Κουράστηκα. Θέλω να αλλάξω! Υπάρχει ένα πρόγραμμα επαναπροσδιορισμού που αν το εγκαταστήσω στον σκληρό μου δίσκο θα με κάνει να συλλέγω μικροτσίπ και έτσι θα κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα. Να γίνω μια καλή αγρόκρουκρουτισσα!!!». Καρέ 14. Ο Χατ Χατ Χατ Ματ με τεντωμένο τον λαιμό του μπροστά, κοιτάει με ικετευτικό ύφος την Αργκάντα. Ένα κουνούπι Βζιν-Βζιν πετάει πάνω από το κεφάλι του. Χ.Χ.Χ.Μ. λέει «Όχι αυτό! Όχι! Όχι! Μην μας το κάνεις! Όχι! Όχι! Όχι!». Καρέ 15. Ο Σαγκρέτ Μασλόπ ανφάς. Σ.Μ. λέει «Αλήθεια μπορεί να γίνει αυτό;» Καρέ 16. Κοντινό στην Αργκάντα. Έχει σηκωμένη την αριστερή μεριά του μονοκόμματου φρυδιού της σαν να ζορίζεται. Α. λέει «Ναι! Μπορεί να γίνει! Έχω αυτοδημιουργήσει ένα μικρό πρόγραμμα στο λειτουργικό μου, εκμεταλλευόμενη κάποια κενά του, το οποίο απενεργοποιεί κατά διαστήματα την βασική μου λειτουργία. Αυτή την στιγμή που μιλάμε είναι σε λειτουργία αλλά δεν ξέρω για πόσο...». Καρέ 17. Κοντινό στην Αργκάντα. Έχει σηκωμένη την δεξιά μεριά του μονοκόμματου φρυδιού της σαν να ζορίζεται. Α. λέει «Και με μια μικρή βοήθεια θα μπορέσω να αποκτήσω το πρόγραμμα επαναπροσδιορισμού, το οποίο βρίσκεται στην κοιλάδα των δεδομένων του Φτουρ. Τότε και μόνο τότε θα μπορέσετε να πάρετε πίσω τα μικροτσίπ σας». Καρέ 18. Κοντινό στον Χατ Χατ Χατ Ματ. Χ.Χ.Χ.Μ. λέει «Αχ! Εργοστάσιο παραγωγής μου γιατί με έκανες; Για να πεθάνω νέος;» Καρέ 19. Κοντινό στον Σαγκρέτ Μασλόπ. Σ.Μ. λέει «Ε τότε θα σε βοηθήσουμε! Ναι! Και πες επιτέλους κοντά στο αυτί του Χατ Χατ Χατ Ματ ότι η κατάσταση άλλαξε.». Κάρε 20. Σε ένα πλαίσιο θα γράφει «Και οι δυο φίλοι μας με την Αργκάντα ξεκίνησαν για την κοιλάδα δεδομένων του Φτουρ». Η Αργκάντα, ο Χατ Χατ Χατ Ματ και ο Σαγκρέτ Μασλόπ θα προχωράνε δίπλα δίπλα σε ένα δρόμο με δέντρα. Καρέ 21. Σε ένα πλαίσιο θα γράφει «Βέβαια στην πορεία είχαν να αντιμετωπίσουν και την ίδια την Αργκάντα, μιας και το πρόγραμμα που προγραμμάτισε η ίδια στον εαυτό της δεν λειτουργεί πάντα...». Ο Χατ Χατ Χατ Ματ και ο Σαγκρέτ Μασλόπ θα τρέχουν προς την μεριά που ήρθαν πανικόβλητοι και πίσω τους αγριεμένη η Αργκάντα να τους κυνηγάει με το σπαθί της. Καρέ 22. Οι τρεις τους να προχωράνε δίπλα δίπλα ξανά, με τον Χατ Χατ Χατ Ματ και τον Σαγκρέτ Μασλόπ κοκκινισμένους και λαχανιασμένους. Καρέ 23. Σε ένα πλαίσιο θα γράφει «Ας τους ευχηθούμε καλή τύχη!!!». Ο Χατ Χατ Χατ Ματ και ο Σαγκρέτ Μασλόπ θα τρέχουν πάλι προς τα πίσω και η Αργκάντα να τους κυνηγάει. Και κάτω δεξιά σε ένα πλαίσιο θα γράφει «Συνεχίζεται...». Αυτά. Ελπίζω να μην κούρασα (πολύ). Θέλω να διαβάσω γνώμες. Ε.Ε.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.