Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αλβέρτος Αϊνστάιν

Members
  • Περιεχόμενο

    131
  • Εγγραφή

  • Τελευταία επίσκεψη

2 Ακόλουθοι

Σχετικά με το μέλος Αλβέρτος Αϊνστάιν

  • Γενέθλια Μαίου 17

ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Yahoo
    arapisjohn@yahoo.com

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • ΓΕΝΟΣ
    Male
  • Πόλη
    Αθήνα
  • Χώρα
    Greece
  • Ενδιαφέροντα
    Φυσική, Σχέδιο, αμερικανικό Κομιξ, ΝΤΙΣΝΕΥ!, σκίτσο και μολυβοσχεδια. Α. Και Σταρ Γουορς

Πρόσφατοι Επισκέπτες Προφίλ

3256 προβολές προφίλ

Αλβέρτος Αϊνστάιν's Achievements

Ακόμα στο εξώφυλλο

Ακόμα στο εξώφυλλο (2/9)

795

Συνολική φήμη στο GC

  1. Αλβέρτος Αϊνστάιν

    PUBLIC

    Να πάρει. Πάντα τελευταία στιγμή τα βλέπω αυτά, μόνο το Μπάρνυ πρόλαβα κι αυτό επειδή κράτησε για κάτι μήνες
  2. Άντε σε καλή μεριά το δώρο Τελικά @Indian δεν κερνάω κουλουράκι
  3. Όπως είπα και στο σχόλιο, εγώ χαίρομαι πολύ που έχουμε τους τόμους του Σκάρπα, τόνισα και τα θετικά του τα οποία σαφώς και υπάρχουν και είναι πολύ καλά. Και λέω ναι, έτσι έπρεπε, καλά που βγήκε. Κι εγώ χαίρομαι που βγήκαν, δε διαφωνώ σε αυτό. Αλλά οφείλω να τονίσω τα αρνητικά, όποια δικαιολογία και να έχουν για την ύπαρξή τους. Όσο δίκιο και αν έχουν που τα φτιάχνουν με αυτά τα <<αρνητικά>>, δεν παύουν να είναι αρνητικά (τουλάχιστον συγκριτικά με το παρελθόν) και κάποιος πρέπει να το γράψει, χωρίς να πέφτουμε στα προαναφερθέντα περί "ευτυχώς που δεν είναι σκληρόδετα γιατί δεν είναι πρακτικά τα σκληρόδετα" ή "καλύτερα που είναι πιο ελαφρύ γιατί το κρατάμε όρθιο εύκολα" κλπ και να καταλήγουμε στο άλλο παραπληγικό του να υποκρινόμαστε ότι τα αρνητικά δεν υπάρχουν, κατ'εμέ το αντίθετο άκρο από αυτό της γκρίνιας περί ποιότητας του χαρτιού (είναι λίγο υποκρισία μετά να λέμε στον εαυτό μας παρηγορητικά "ε, καλύτερα που δεν είναι ακριβός και πολυτελής ο τόμος, μας αρέσει πιο πολύ έτσι επειδή είναι πιο vintage ή ελαφρύς ή εύκολος στο διάβασμα" )
  4. Εγώ προσωπικά χάρηκα που πήραμε στα χέρια μας τον τόμο με τις ιστορίες του Σκάρπα. Λέω "Καιρός ήταν, η Καθημερινή να εκδώσει κάτι που δεν έχει ήδη εκδώσει ο Τερζόπουλος όπως τόμους Μπαρκς και Ρόσα - οι 31 τελευταίοι τόμοι του Μπαρκς δε μετράνε, κάποια στιγμή θα γίνονταν έτσι κι αλλιώς, για το Σκάρπα δεν είχε γίνει ούτε η αρχή. Ωραία τα άρθρα και ενδιαφέροντα για όσους θέλουν να εμβαθύνουν στο σκεπτικό και τον κόσμο του Ιταλού δημιουργού, κατά πώς έχουμε ήδη κάνει όλοι μας αναλυτικά στους τόμους του Μπαρκς. Μάλιστα είχα καιρό να διαβάσω Σκάρπα και θυμήθηκα και πάλι πόσο λατρεύω τα απίθανα γκαγκ του και γιατί είναι ο αγαπημένος μου Ιταλός δημιουργός Οι ιστορίες μού άρεσε που ήταν σε μεγαλύτερο χαρτί από το μέγεθος που έχουμε συνηθίσει, τον Σκάρπα στο Μίκυ Μάους και στα Κλασσικά (μικρές εξαιρέσεις στο ΚΟΜΙΞ), παρά το ότι ήταν τρεις σειρές καρέ. Εγώ το απόλαυσα καλύτερα έτσι, κι επιμένω ότι οι ιταλικές ιστορίες ανήκουν στο Κόμιξ, όσοι διαφωνούν γραμμή πίσω στο 1980 παιδιά Για την ποιότητα χαρτιού τώρα: (αν δε θέλετε την ανάλυση προσπεράστε την ) Συμπέρασμα : Ο τόμος πολύ καλύτερος από πάρα πολλές εκδόσεις της καθημερινής με τιμή πολύ πιο πάνω από τη συνολική αξία τους, όπως το Slam Duck, ο Μεγάλος εφημεριδο-Σπλας και ειδικά το ΚΟΜΙΞ στην παρούσα του μορφή (αφού ακόμα κι εγώ σταμάτησα εδώ και τέσσερεις μήνες να το αγοράζω, δείχνει την κατάντια του περιοδικού), αλλά συγκριτικά με του Μπαρκς και καθαρά ηθικά, νιώθω μια έντονη υποτίμηση στο πρόσωπο του Σκάρπα και το έργο του, πείτε με γκρινιάρη ή ό τι θέλετε, αλλά δε βλέπω το λόγο οι τόμοι του Σκάρπα να είναι τόσο κατώτεροι εκδοτικά από του Μπαρκς, με δικαιολογίες όπως "Ξαφνικά θυμηθήκαμε ότι είμαστε στην Ελλάδα της κρίσης"
  5. Αλβέρτος Αϊνστάιν

    PUBLIC

    Δεν ξέρω τι λέτε εσείς παιδιά, με τους Μπάρνυ μού έκανα δώρο το Killing Joke και τα Χριστούγεννα ήρθαν μισό χρόνο νωρίτερα Στην υγειά του Πάμπλικ, και με το καλό να το ξανακάνει κάποτε αυτό
  6. Είχα γράψει ένα τεράστιο κείμενο και λόγω ενός υπέροχου Refresh σβήστηκε, οπότε θα τα πω συνοπτικά. Ήταν ωραία. Στοπ. Θα ξανάρθουμε του χρόνου. Στοπ. Με το καλό. Στοπ. (Κακός αστεϊσμός) Αφού πήρα τους Μυθοναύτες του Ρουμπούλια (αρκετά καλό στήσιμο, λίγο καλύτερο σχέδιο είχε το πρώτο, αλλά το δεύτερο έθεσε βάσεις για ωραίο σενάριο), έτρεξα στους Ντισνευκούς. Δεν μπορώ να πω ότι απογοητεύτηκα, μάλλον το αντίθετο. Και οι δύο δημιουργοί ευχάριστοι και καταπληκτικοί στη δουλειά τους, αλλά θεωρώ ότι η Perissinotto έλαμψε με τα σχέδιά της. Όταν της ζήτησα Γκόλντι, δεν την ήξερε, αλλά είχα έτοιμη την εικόνα από την ιστορία του Μπαρκς και τη σχεδίασε με βάση τα ρούχα της από κει. Το αποτέλεσμα τέλειο :yahoo: Μου άρεσε και ο Παστροβίκιο (όταν του είπα ότι θέλω το Μαύρο Φάντασμα, του έδειξα το εξώφυλλο του Μαύρου κεραυνού, και μάλλον παρεξήγησε γιατί το έκανε όπως στο εξώφυλλο ), αλλά η Giada απέκτησε τουλάχιστον δύο θερμούς θαυμαστές μετά από το Κον Μετά πήγα στον ΑσΝτέ. Ήταν η στιγμή που μας κατέβασαν κάτω γιατί δε χωράγαμε πάνω και είχαμε κλείσει τον Κεραμιδά. Μαύρο χάλι, να φωνάζει ο Κεραμιδάς ότι αυτό είναι αδικία και όταν ήρθαν οι υπεύθυνοι να μας απομακρύνουν να ακούγονται ορισμένες φωνές να λένε "εσύ να φύγεις". Να τραβάς τα μαλλιά σου για την κατάντια δηλαδή. Πήρα δύο σκιτσάκια από τον Ασντέ , γιατί ο Λούκυ Λουκ βγήκε μισός λόγω του λίγου χώρου που είχε το τεύχος μου, και έτσι του πήγα και το "Ο Αστερίξ και οι φίλοι του". Το ότι έκανε 2 φορές λάθος την υπογραφή του δείχνει ότι ο άνθρωπος κλάταρε. Αλλά ήταν πάντα φιλικός και πολύ καλός στη δουλειά του. Και στην ομιλία του, αχτύπητος Περιμένω πώς και πώς το AthensCon και το επόμενο Comic Con Btw, πάει το Alucard φίλε Κώστα, τώρα αναδείχθηκε η διάνοιά μου :lol:
  7. Τζαμπατζήδες ενωμένοι ποτέ ηττημένοι <>

  8. Δε μου έδωσες να καταλάβω κάτι νέο, γιατί αυτό ακριβώς θέλω να πω κι εγω. Μου φάνηκε τσιμπημενη για προσωπικούς λόγους. Άλλωστε δεν μαζεύω σκιστα συνεχως για να ξέρω πού πρέπει να κυμαίνονται οι τιμές ενός σκίτσου σε Κον. Και όπως προαναφέραμε, οθτε καν κατεκρινα τον καλλιτέχνη. Στη θέση του Τσελονι εγώ θα ζητούσα πιο πολλά. Για την ώρα όμως κοιτώ ως αυτός που δεν μπόρεσε να το πάρει αυτό που πραγματικά αξιζε, δηλαδή φουλ ολόκληρος μελανωμενους χαρακτήρας, επειδή η τιμή ήταν αρκετά τσιμπημενη για τη ΔΙΚΉ του τσεπη. Και για να μη συγχέετε, εγώ διαφωνω με τον Άγγελο στο ότι τα σκίτσα δεν άξιζαν όσο τα είχε ο τσελονι. Και εκατό να τα είχε ο τσελονι, αν είχα θα τα έπαιρνα καμία δεκαριά, λεφτα να υπάρχουν. Μη σου πω θα έπαιρνα και κανένα οριτζιναλ εξώφυλλο αν είχε. Ό τι αντέχει ή τσέπη. Δυστυχώς
  9. Τζερμ, όταν ο επισκέπτης του Κον λέει ότι του φάνηκαν τσιμπημενες οι τιμές των σχεδίων του Τσελονι, δεν το λέει απαραίτητα επειδή κατακρίνει τον καλλιτέχνη, αλλά ίσως κι επειδή και ο ίδιος ο επισκέπτης έσφιξε την τσέπη του ακόμα και για τα δέκα ευρώ του εισιτηρίου του Κον. Μην ξεχνάτε παιδιά υπάρχει κρίση :| όσο και να αξίζει ένα original art, είμαστε στην εποχή που σκέφτεσαι ακόμα και το τάλιρο
  10. Ήταν μια πολύ ωραία εκδήλωση, πραγματικά. Και τις δύο μέρες που πήγα από τις 12 το μεσημέρι ως τις 9 το βράδυ, δε βαρέθηκα δευτερόλεπτο. Είχε πολλά πράγματα, και μου φάνηκε πρωτότυπη η ιδέα με τα ZmakDown (δεν ξέρω αν υπάρχει από παλαιότερα, γιατί τώρα ξεκίνησα να πηγαίνω σε Κον με αρχή το φετινό ComicDom), και είχε φάση να το βλέπεις (από μακριά και μόνο βέβαια ). Ο καλεσμένος που με ενδιέφερε κυρίως ήταν ο Celoni, ωστόσο μου τράβηξε ιδιαίτερα την προσοχή και ο Larsen, ο οποίος κατά την όλη διάρκεια του Κον δε σταματούσε παράλληλα να δουλεύει στο επόμενο κόμικ του, τονίζοντας κιόλας ότι "Τόσο ελεύθερο χρόνο έχει" xD Οι cosplayers ήταν αφασία και σε έκαναν να νιώθεις ότι είσαι κάπου αλλού, πραγματικά λάτρεψα όλες τις στολές Όσο για τον Celoni, συμπαθέστατος και με ένα ύφος που μπορώ να πω ότι μου θύμιζε έντονα χαρακτήρα Disney Αρκετά τσιμπιμένες οι τιμές του για τα σχέδια, αν και έκανε αρκετά καλή και προσεγμένη δουλειά. Χαλάλι όσοι προλάβαμε να πάρουμε το free sketch την πρώτη μέρα: Λατρεύω τρελά τον Donald Hyde που μού σχεδίασε
  11. Παιδιά, ετοιμάζω μια ιστορία με Ντισνευκούς χαρακτήρες (Ντακ), και κάποια στιγμή αφού τελειώσω τα στώρυμπορντ, θέλω να αρχίσω να περνάω στην κανονική μορφή (μολύβι και μετά από πάνω μελάνι). Απλά δεν ξέρω τι χαρτί να χρησιμοποιήσω. Θα προτιμούσα χαρτί που χρησιμοποιούσαν συνήθως στη Ντίσνευ Μπαρκς, Ρόσα, Βαν Χορν κλπ, αλλά δεν έχω ιδέα τι χαρτί είχαν. Κάποιοι μου πρότειναν Schoeller Mat 35χ50, αλλά θέλω και επιπλέον γνώμες.
  12. Όχι μόνο προσχέδια, και ιστορίες. Συνέχεια. Οι τόμοι της καθημερινής είναι ιδανικοί για εξάσκηση αλλά και τα δύο μόντελ σητ του Μπαρκς που θα βρεις στο ίντερνετ (Σκρουτζ και Ντακ γενικά) είναι απίθανα. Δούλεψε πάνω τους για πολύ καιρό. Σώζουν, σου μιλώ εκ πείρας
  13. Καλά ναι, εγώ μίλησα για την απόλυτη συμμετρία, απλά συνήθως υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά που διαφέρουν έντονα από δεξιά και αριστερά ανά άτομο
  14. Εμένα προσωπικά μου έχουν μάθει ότι τα συμμετρικά πρόσωπα είναι αφυσικα και βαρετα και ότι όλα τα πρόσωπα τη φύση έχουν ασυμμετρίες
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.