Μετάβαση στο περιεχόμενο

cypavlos

Members
  • Περιεχόμενο

    583
  • Εγγραφή

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Κερδισμένες ημέρες

    9
  • Πόντοι

    317 [ Donate ]

cypavlos τελευταία νίκη Σεπτεμβρίου 14 2011

cypavlos είχε το πιο δημοφιλές περιεχόμενο!

Συνολική φήμη στο GC

3.677 Καλός

2 Ακόλουθοι

Σχετικά με το μέλος cypavlos

  • Τάξη
    Ακόμα μια περιπέτεια αρχίζει
  • Γενέθλια Ιανουαρίου 20

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • ΓΕΝΟΣ
    Male
  • Χώρα
    Greece
  • Ενδιαφέροντα
    Disney κομικς

Πρόσφατοι Επισκέπτες Προφίλ

1.356 προβολές προφίλ
  1. Αν μετρησετε τις σελιδες ανα ιστορια θα δειτε οτι για να γινοταν με αυστηρα χρονολογικη σειρα θα επρεπε να ειχαμε καθε φορα τομους με διαφορετικο αριθμο σελιδων. Εφοσον οι ιταλοι αποφασισαν 364 επρεπε να προσαρμοσουν καποιους τομους. Επισης μερικες ιστοριες μπορει και να ταιριαζουν να ειναι στον ιδιο τομο. Οι ελληνικοι τομοι Σκαρπα που εχουν 180 σελιδες εχουν πολλαπλασια δυσκολια!! Αλλα και οι τομοι Μπαρκς δεν ειναι σε χρονολογικη σειρα. Ουτε υπαρχει πληρης συλλογη τομων σε καποια χωρα με τις ιστοριες στους τομους με αυστηρα χρονολογικη σειρα. Ομως υπαρχουν καποιες νεες συλλογες τομων που προσπαθουν να τυπωνουν Μπαρκς με την σειρα αλλα ειναι ακομα στην αρχη. Ακομα και οι αμερικανικοι τομοι της φανταγκραφικς δεν ξερουμε πως θα προχωρησουν γιατι εχουν το εξης παραδοξο. Παροτι αρχιζουν απο την αρχη τις ιστοριες επελεξαν να τυπωνουν και να κυκλοφορουν ανακατεμμενα νουμερα τομων φοβουμενοι οτι αυτοι που δεν ξερουν τον Μπαρκς δεν θα αγοραζαν τους πρωτους τομους αν αυτοι εβγαιναν πρωτοι!! Αυτο απαντησαν οι ιδιοι οταν ερωτηθηκαν. Ως προς το θεμα των εξωφυλλων, συμφωνω μαζι σας οτι θα επρεπε να υπαρχει κατι περαν του τιτλου. Σε αυτους του Μπαρκς υπαρχει τουλαχιστον η χρονολογια. Αν σου λειπει καποιος θα πρεπει να σημειωσεις τον τιτλο, το χρωμα, το σχεδιο.... κι αν ξερεις απο ιντακς να σημειωσεις και τον αριθμο. Ομως αν σκεφτειτε να βαλετε στικκερ με αριθμο προσεξτε γιατι μπορει και να μην σας αρεσει!! Κι αν βρειτε στο μελλον αλλο τροπο να μην βγαινει το στικκερ με ασφαλη τροπο!
  2. Το 50 μπορει να θεωρηθει διπλα επετειακο τευχος μιας και τελειωσε ο Βιος και Πολιτεια του Σκρουτζ. Ευχαριστω πολυ ολους σας που φροντιζετε να μας δινετε μια χορταστικη εικονα για τα τευχη. Καποια στιγμη το 2019 θα δουμε τι θα γινει με το Κομιξ. Θεωρω οτι θα συνεχιστει το στυλ να μπαινουν διπλες ιστοριες Ροσα. Αλλα αφου το Κομιξ πρεπει να γινει τα απαντα και του Ντον Ροσα θα πρεπει να περιμενουμε μεχρι το τελος. Ως προς το τι θα γινει μετα, η δικη μου προβλεψη ειναι οτι θα εχουμε την ιδια συνταγη οπως πριν, δηλ. πολυσελιδες ιταλικες του Μοτουρα, του Τσερβαζιο και ισως καποιων αλλων συν του Καστυ (αυτες που σχεδιασε ο ιδιος). Και φυσικα η γνωστη συνταγη των λιγοσελιδων που δεν αλλαζει. Η δικη μου διαπιστωση ειναι οτι το κριτηριο επιλογης τους ειναι η πλοκη/σεναριο και καθολου το σχεδιο. Εκτος κι αν αγοραζουν τις ιστοριες καποιων δημιουργων συνολικα.
  3. Το αρθρο που ειχα αναρτησει στο φορουμ για την ιστορια "ο Κολοσσος του Νειλου". https://www.greekcomics.gr/forums/index.php?/topic/24379-ο-κολοσσοσ-του-νειλου-ενα-αριστούργημα-του-ρομάνο-σκάρπα/
  4. Απο την πιο πανω λιστα του Ιωνα () αν μετρησουμε ολες αυτες τις ιστοριες εχουμε μανι μανι υλικο για 3 τομους! Οποτε ξερουμε ενα περιπου τι θα δουμε μεχρι το Νο20. Θα προσεξατε οτι υπαρχουν ιστοριες του Σκαρπα με λιγοτερες ιστοριες. Αυτες δημιουργουνται αναλογως των απαιτησεων των εκδοτων για την εκαστοτε εποχη. Επειδη ομως ο Σκαρπα δεν ακολουθουσε παντα την συνταγη των 30 σελιδων εχουμε ωραιες ιστοριες χωρις κομμενα καρε και με ολοκληρωμενο σεναριο. Αυτο το προνομιο δεν το εχουν ολοι οι δημιουργοι και ο αναγνωστης δεν μαθαινει σχεδον ποτε πως ηταν μια ιστορια στην αρχικη της μορφη. Καποια στιγμη ομως κι ο Σκαρπα, ισως επειδη αρχισε να κουραζεται, αρχισε να φτιαχνει περισσοτερες "λιγοσελιδες". Κι ενω στην αρχη εχουμε τετοιες ιστοριες με δευτερογενεις χαρακτηρες, οσο περνουσαν τα χρονια εχουμε και με πρωτοκλασατους. Απο τα οσα θυμαμαι απο τα ελληνικα τευχη το ιδιο ισχυει και για τους υπολοιπους κλασικους δημιουργους.
  5. Απαντα Σκαρπα-ετος δευτερο. Περιμενω απο τους μερακληδες που μετρανε τις ιστοριες να μας βεβαιωσουν οτι εχουν καλυφθει οι τομοι της πρωτης ιταλικης δεκαδας. Θα παραξενευτω αν εχουμε εκκρεμοτητες για του χρονου! Για αλλες περιπτωσεις κομικς εχω διαβασει να γραφετε οτι ειναι σαν να εχουν μπει στον αυτοματο πιλοτο, ομως στην περιπτωση των τομων μακαρι να ισχυσει μεχρι το τελος. Γιατι αν ειναι να εχουμε 10 τομους ανα καλοκαιρι εχουμε πολλα χρονια ακομα να ασχολουμαστε μονο με αυτο. Η ποιοτητα της εκδοσης για Απαντα Σκαρπα ειναι αρκετα καλη. Για οσους δεν ξερουν τον Σκαρπα θα ηθελα να τους πληροφορησω οτι υπαρχουν πολλες ακομα πολυσελιδες περιπετειες και θα τους αρεσουν ακομα πιο πολυ οι τομοι οσο προχωρανε. Δεν το γραφω αυτο γιατι ξερω ακριβως τι θα τυπωθει αλλα γιατι ξερουμε τι περιεχουν οι ιταλικοι τομοι αλλα και γιατι εμεις οι πιο παλιοι ξερουμε τις ιστοριες απο τα παλια ντισνευ.
  6. Με τους τομους Μπαρκς ειχαμε 16 τομους ανα καλοκαιρι. Αρχιζαν απο αρχες Ιουνιου και τελειωναν τελη Σεπτεμβριου. Ειχαμε συνηθισει το τριμηνο! Δεν ξερω τι προγραμματισμος μπορει να γινει μελλοντικα με αλλα ειδη ενθετων και ποσο ενδιαφερον θα υπαρξει, αφου υπαρχει ενας υπερκορεσμος σε διαφορες θεματολογιες ενθετων. Τα κομικς ομως, οπως (τους) εχω γραψει αρκετες φορες, δεν ειναι εποχικο φρουτο, ουτε αφορουν μονο μαθητες της καλοκαιρινης περιοδου. Τωρα υπαρχει ποικιλο αναγνωστικο και αγοραστικο κοινο. Τωρα που εχει καταλαβει ο πολυς κοσμος ποιος ειναι ο Σκαρπα, οτι δεν υπαρχει μονο Ροσα και Μπαρκς, ολο και περισσοτεροι κατανοουν αυτα που λεμε τοσα χρονια που υποστηριζουμε την επανοδο της κλασικης περιοδου στα ελληνικα ντισνευ. Αν λοιπον εχουμε 12 ,13 ή 15 τομους φετος θα ειναι ενα ακομα βημα προς την σωστη κατευθυνση, αρκει... να μην περιμενουμε το επομενο καλοκαιρι για να ξαναδουμε παλιες ιστοριες.
  7. Η υπαρξη πολλων (7) ιστοριων αυτης της περιοδου δειχνει προς την κατευθυνση οτι θα καλυφθει το ιντεξ του Σκαρπα! Υπαρχει κατι το αξιοπεριεργο που αφορα το εξωφυλλο και την κεντρικη ιστορια. Αν το συγκρινετε με την σελιδα 37 θα δειτε δυο διαφορες, στον πινακα. Η μια ειναι στο "ΧΡΟΝΙΑ 122" που γινεται στην ιστορια "122 ΧΡΟΝΙΑ" και πιο κατω γραφει "ΣΥΝΟΛΟ" που μεσα στο πρωτο καρε γινεται "ΑΘΡΟΙΣΜΑ". Η ιστορια ειναι σε πρωτη εμφανιση στα ελληνικα. Στους ιταλικους τομους δεν υπαρχει το εξωφυλλο. Αυτο μας δειχνει οτι δεν γινεται σκεττο ξεπατικωμα ενος καρε στα εξωφυλλα αλλα μια πληρης επεξεργασια.
  8. cypavlos

    ΑΓΟΡΙ (Β' ΠΕΡΙΟΔΟΣ)

    Εκει υπαρχει το εξης ΕΛ ΖΑΜΠΑΤΟ (El Jabato) Αρχική δημοσίευση: El Jabato Σκίτσο: Francisco Darnis κ.ά. Σενάριο: Victor Mora κ.ά. Άρχισε στο νο 1 της Α' περιόδου και ολοκληρώνεται στο νο 197 της B’ περιόδου Δηλ. αυτο που βλεπουμε ειναι ο τιτλος ενος επεισοδιου σε ενα σηριαλ που διαρκει 95 + 197 τευχη !!! Ειναι ενα τεραστιο μειονεκτημα για μια συλλογη κομικς να εισαι αναγκασμενος να πρεπει να ανακαλυψεις ολα τα τευχη, οχι για να τα εχεις ολα αλλα για να μην χασεις καποια συνεχεια σε καποια ιστορια.
  9. cypavlos

    ΑΓΟΡΙ (Β' ΠΕΡΙΟΔΟΣ)

    Η ιστορια με τον Ελ Ζαπατο στο πρωτο τευχος "Μαχη στην Πεδιαδα" μοιαζει σαν να αρχιζει αποτομα. Παραβλεποντας το παραπλανητικο στο εξωφυλλο "ολοκληρη περιπετεια του Ζαμπατο", ηθελα να ρωτησω εσας που ξερετε καλα αυτη την σειρα και καθε περιοδο. Ετσι αρχιζει ? Ή μηπως ειναι καποια συνεχεια απο ιστορια που ειναι σε καποιο τευχος απο το Δυναμικο Αγορι ? Μηπως αραγε εχει ανατυπωθει σε αλλα νουμερα ή καποια αλλη σειρα (μηπως ετσι ειναι πιο ευκολο να βρεθει απαντηση...) ?
  10. Αυτος ο τομος επειδη ειχε πολλες αγνωστες ιστοριες ηταν ακομα πιο χορταστικος....
  11. Ο Ροσα εχει ηδη εξαντληθει σαν ιντεξ, ομως οχι κι ο Μπαρκς, τυπικα. Αυτα που εχει ο ιταλικος τομος 48, αυτος που δεν τυπωθηκε ποτε εδω, δεν υπαρχουν στα ελληνικα τευχη. Εκει μεσα εχει καμποσα αρθρα που μπορουν να μπουν στο Κομιξ, αλλα και καμμια 15 στριπ που ο Μπαρκς καταγραφεται ως plot. Γενικως μπορουν να μπουν στριπ στο Κομιξ, μια σελιδα ειναι αρκετη. Και ασφαλως μπορουν να μειωθουν οι σελιδες που χαριζονται στις νεωτερες ιστοριες απο ευρωπαικη πηγη. Η συνταγη ομως οταν διαμορφωθηκε ετσι το Κομιξ δεν οριζει να μπαινουν ιταλικες ιστοριες εκτος εξαιρεσεων. Γι'αυτο κι οταν καποτε ξαναμπηκε Σκαρπα αυτες ηταν οι θεωρουμενες "χαμενες" ιστοριες του, αυτους που ειναι στους τελευταιους τομους στα απαντα. Σκαρπα θα εχουμε, ελπιζω, για πολλα χρονια, καθε καλοκαιρι. Ομως, οπως τους εγραψα και σε μεηλ, δεν υπαρχει κανενας λογος να υπαρχει αυτος ο περιεργος περιορισμος οτι δηθεν μονο το καλοκαιρι ειναι για ενθετα τομους-κομικς. Ο Τερζοπουλος τυπωνε μονο κομικς και επιτηδες επιδιωκε να τονιζει τις πωλησεις του την καλοκαιρινη περιοδο. Η Καθημερινη , οπως και καθε αλλος εκδοτης εφημεριδας, ομως δεν εχει τετοιο προβλημα. Μπορουν να προσθετουν ενθετα τομους οποτεδηποτε. Γι'αυτο και τα Απαντα Σκαρπα, με την μορφη που τα εχουμε στην Ελλαδα και που τυπικα θα ειναι περαν των 100 τομων, μπορουν να τυπωθουν οποτεδηποτε. Δεν ειναι εποχιακο φρουτο. Ειναι για ολες τις εποχες. Εξ αλλου τα κομικς ειναι ενα χομπυ που δεν περιμενει καποιος μια ειδικη περισταση για να τα διαβαζει!
  12. Υπαρχουν οι σεναριογραφοι, οι σχεδιαστες και οι δημιουργοι που αναλαμβαναν και τα δυο. Ο Τσιμινο και ο Μαρτινα εχουν φτιαξει τα σεναρια για τις περισσοτερες κλασικες ιταλικες ιστοριες. Αν εχουμε Καπρι, Τσερκινι, Σκαρπα, Μποταρο, Καβατσανο, Γκαττο και γενικως τους παλιους, θα εχουμε και Μαρτινα. Αν εχουμε Σκαρπα, Καβατσανο, Μπορτινι, Τσερκινι, θα εχουμε και Τσιμινο. Αυτα μπορειτε να δειτε στο ιντακς βλεποντας τα στατιστικα του καθε δημιουργου με ποιους συνεργαστηκε.
  13. Η απουσια των ιστοριων Σκαρπα, οπως και των υπολοιπων κλασικων δημιουργων απο τα νεωτερα ελληνικα κομικς εχει συζητηθει κατα κορον τα παλιοτερα χρονια, ακομα και την εποχη που δεν εδειχνε οτι η ακτινα θα χρεοκοπουσε. Στο Κομιξ εχουν περιληφθει ιστοριες απο μερικους κλασικους δημιουργους ομως καποιοι εχουν αδικηθει 100% οπως ο Καρπι που εξοστρακιστηκε εντελως. Θα πρεπει να λαβουμε υποψιν την νοοτροπια και την μοδα της εποχης που ηταν η πληρης υιοθετηση οτιδηποτε προσφερε η μοντερνα/συγχρονη ιταλικη σχολη. Ομως οι ιταλοι δεν εχουν εναν εκδοτη κομικς, εχουν διαφορους συγχρονως κι ετσι οι παλιες ιστοριες δεν εμπαιναν ποτε στο χρονοντουλαπο. Το δογμα τερζοπουλου (και γενικως των παλιων εκδοτων) ειναι οτι η γενια των αναγνωστων ανανεωνεται καθε 7 χρονια, ομως αυτο εξυπηρετουσε τις παμπολλες ανατυπωσεις που εκαναν. Φτασαμε ομως καποτε σε μια εποχη που ακομα και οι ανατυπωσεις καταργηθηκαν κι ετσι οι νεοι κομιξακιες θα επρεπε να αγοραζουν τα παλια πανακριβα τευχη για να διαβασουν τις παλιες ιστοριες. Ομως κι αυτα δεν ειναι σε αφθονια για να τα εχουν ολοι. Ετσι ολο και περισσοτεροι εχουν πληρη αγνοια τι ακριβως υπαρχει. Υπαρχει και ο εξης παραγοντας, που δεν εχει αλλαξει. Ο εκδοτης ΔΕΝ σκεφτεται σαν αναγνωστης, συνεχιζει να κοιταει αυτο που θα εκδοσει με τα δικα του κριτηρια, αρχιζοντας απο το οικονομικο κοστος, ποσο θα αποσβεσει τα εξοδα κλπ. Ακομα και η διαφημιση τους ειναι δευτερευουσας σημασιας, οπως και οι δημοσιες σχεσεις με την κομιξικη πελατεια. Ικανοποιει απλως το οτι μπαινουν διαφορα like στις σελιδες τους. λες και μονον εκεινοι θα αγορασουν, η μινιμαλ προσεγγιση. Τελικα αυτο που μενει ειναι να ειμαστε και ευχαριστημενοι που συνεχιζονται οι τομοι του Σκαρπα!
  14. cypavlos

    Νεοι δημιουργοι ντισνευ

    Οταν λεμε για σχεδιαστες πρεπει να ξεχωριζει η κριτικη και η καταταξη για το σχεδιο και το σεναριο. Ειναι εντελως διαφορετικη δημιουργια. Αν καποιος εχει και τα δυο σε μια ιστορια και παλιν πρεπει να κριθει ξεχωριστα. Πιο πανω ειδα και για Φατσινι. Ισως ειναι αστειος σεναριακα αλλα σχεδιαστικα τον κατατασσω στους χειροτερους μαζι με τον Ιντινι, τον Μασταντουονο και μερικους αλλους. Ο λογος ειναι ο εξης. Δεν φτανει που δεν ακολουθουν το κλασικο μοντελ-σιτ με τις γραμμες που ειναι μελετημενα ευχαριστες στο ματι, στην προσπαθεια τους να ξεχωρισουν, πανε το ελευθερο στυλ τους σε σχεδιαστικα εκτρωματα. Αλλιως ειναι κατι σε καρε, σε στριπ, 1-2 φορες, κατι σαν ανεκδοτο. Κι αλλιως οταν ολα τα σχεδια ειναι τα ιδια σε ολες τις ιστοριες. Τοτε δεν μπορεις να τα αγνοησεις και να κοιτας μονο το σεναριο. Ουτε μπορεις να θεωρησεις τα παραμορφωμενα σχεδια οτι ειναι συνεχως αστεια. Στα κομικς τα περισσοτερα σεναρια ειναι πολυ καλα, ομως χαραμιζονται οταν δεν επιλεγονται οι καλυτεροι. Τρανο παραδειγμα ο Καστυ. Σεναριακα οι ιστοριες θα ηταν πολυ καλυτερες αν τον αφηναν οι ιταλοι να τις σχεδιασει ο ιδιος. Η επιμονη τους να υποστηριζονται οι ιδιοι και οι ιδιοι, αλλα και η μοντερνα γραμμη δεν ειναι σωστη. Καποια στιγμη πρεπει και η τωρινη ταξη σχεδιαστων να εχει τη δικη της ευκαιρια χωρις να ειναι "αιχμαλωτη" να σχεδιαζει με το μοντερνο στυλ. Περασε κι αυτη η μοδα. Οσον αφορα ομως τα ελληνικα κομικς και παλιν ισχυει η νοοτροπια των κακων αποφασεων γιατι ειναι αλλιως να εχεις διαθεσιμες μερικες εκατονταδες χιλιαδες ιστοριες παγκοσμιως κι να επιλεγεις μονο απο μερικες εκατονταδες (σκεττο) επειδη απλως ειναι τα προσφατα τευχη. Συν το οτι το Κομιξ καταντησε να ειναι τα απαντα διαφορων νεων ευρωπαιων δημιουργων που ειναι μονο για τις μικρες ιστοριες. Σε αντιθεση με τους κλασικους που δεν υπαρχουν γενικως στα τευχη εδω και δεκαετιες. Κι ολα αυτα χαριν της μοδας που υποτιθεται οτι οι νεαροι αναγνωστες γουσταρουν μονο το καινουργιο και πετανε στα σκουπιδια το παλιο. Η αληθεια ομως ειναι οτι γουσταρουν το χομπυ γενικως. Καποτε που δεν ηξεραν ακομα και οι εκδοτες ποιος ειναι ο ταδε δημιουργος υπηρχε η δικαιολογια να μην γινεται τοσο σωστα η εξοικειωση με ολη την γκαμα δημιουργων. Ολοι ακολουθουσαν τον αρχικο εκδοτη. Τωρα ομως και οι ιδιοι οι εκδοτες ξερουν τι γινεται παγκοσμιως, αρχικα απο την χρηση του inducks και απο την υπαρξη του οποιου δικου τους αρχειου. Δεν υπαρχει καμμια διακιολογια. Εξαρταται πως θες να πλασαρεις το προϊον σου. Οσο πιο τσαπατσουλικα και χαλαρα κανεις τις επιλογες σου τοσο πιο πολυ θα φαινεται αυτο και οι κριτικες θα ειναι εντονοτερες.
  15. cypavlos

    Δημοσκόπηση Ντον Ρόσα

    Αν μπορουσα να προσθεσω αλλη επιλογη στην δημοσκοπηση θα ηταν, "δεν θελω να ξανακουσω για αλλη ψηφοφορια για τον Ροσα".
×

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Οροι χρήσης μας.