Jump to content

Sakperi

Members
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

  • Points

    315 [ Donate ]

Community Reputation

411 Active

1 Follower

About Sakperi

  • Rank
    Ακόμα στο εξώφυλλο
  • Birthday 10/02/1975

Profile Information

  • Country
    Greece

Recent Profile Visitors

585 profile views
  1. Όντως, άντε να δούμε τι θα δούμε. Το μόνο που δεν θέλω να δω είναι νέο Άστρο Θανάτου, ελπίζω να μείνουν μόνο στο παλιό και τα συντρίμμια του.
  2. Μεταξύ μας, οι κόμικ μεταφορές που βγήκαν για τα επεισόδια VII και VIII είναι απαράδεκτες.
  3. Για διαφήμιση όχι, απλά παίζεται πολύ χρήμα για το χάσουν.
  4. Για τους λάτρες του Μαγκουάιρ.
  5. Thank God for downloading! Αύριο κυκλοφορεί βίντεο από το D23 με τη Ρέι...
  6. Ακριβώς, ειδικά το hype που στήνουν οι εταιρίες μάρκετινγκ είναι απίστευτο για να κάνουν οι ταινίες το καλύτερο δυνατό άνοιγμα. Βάλε και το γεγονός ότι αν η προηγούμενη ταινία της σειράς ήταν καλή ο μέσος θεατής που δεν το πολυψάχνει θα σκεφτεί καλό ήταν το προηγούμενο πάμε να το δούμε και αυτό. Στο τέλος έχει πάει ένα σωρό κόσμος να δει την ταινία αλλά η άποψη των περισσότερων είναι αρνητική, η εταιρία όμως τα έχει τσεπώσει τα φράγκα και κάποιοι μένουν με την απορία.
  7. Για να δω πάλι τον Μαγκουάιρ στον ρόλο δεν ψήνομαι, καλός ήταν αλλά μεγάλωσε και δεν υπάρχει στόρυ. Αντίθετα, υπάρχουν τόσες ιστορίες να πουν και κυρίως αυτό που πρέπει να αποφευχθεί είναι το reboot, με τον Σπάιντερ-Μαν ξεκίνησε αυτό και το τερμάτισαν. Δεν χρειάζεται άλλο reboot, αυτό που χρειάζεται είναι να επιλέγουν ένα συγκεκριμένο story arc και να κάνουν μια ταινία άντε δυο με αυτό. Όχι πολλές ταινίες, όχι πολλούς κακούς, όταν πέφτουν πολλοί μαζί γίνεται αχταρμάς και δεν μπορούν να τους αναπτύξουν σαν χαρακτήρες αλλά ούτε και να τους χειριστούν. Το Spiderman 3 και το Amazing Spiderman 2 το αποδεικνύουν. Ο κακός θα μου άρεσε να διαφεύγει όπως γινόταν πολλές φορές στο κόμικ και να μην υπάρχει πλήρες happy end με καθολική νίκη του ήρωα. Μετά άλλο story arc με άλλον ηθοποιό που απλά θα συνεχίζει από εκεί που άφησε ο προηγούμενος και στο τέλος όλα μαζί να λένε την ιστορία Σπάιντερ-Μαν. Μέχρι τώρα ξεκίνησε κάτι ο Ράιμι, το συνέχισε ωραία και στο τρίτο μέρος που έπρεπε να κάνει ένα κλείσιμο έγινε μια επανάληψη των 2 προηγούμενων και that's it. Όχι ότι έφταιγε απολύτως ο Ράιμι αλλά το στούντιο. Μετά το πήραν από την αρχή, δεν περπάτησε καθόλου και ειδικά έτσι όπως ήθελαν να το πάνε σαν βιομηχανο-κατασκοπικό θρίλερ με το πατέρα του ζωντανό ήταν τρομερή φλόμπα. Και τώρα η Disney φτου κι από την αρχή, ευτυχώς απέφυγε να μας ξαναπεί για το δάγκωμα και τον θείο Μπεν. μας φύλαξε ο Κύριος. Ο ήρωας έχει μείνει εκεί στάσιμος, πότε θα δούμε κινηματογραφικά τη Μαύρη Γάτα ένας θεός ξέρει, τον Χόμπγκομπλιν που είναι από τους καλύτερους κακούς για μένα, άλλος θεός. Το μόνο συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι ασχολούνται με τον χαρακτήρα αυτό άνθρωποι που ούτε μεγάλωσαν μαζί του αλλά ούτε και τον ξέρουν. Απλά θέλουν να κάνουν το κομμάτι τους και την κλαπα----διά τους.
  8. Καταρχήν, ο Ράιμι είναι πίσω από την κάμερα ο Χόλαντ είναι μπροστά από την κάμερα, το συμβόλαιο του ενός δεν έχει να κάνει με του άλλου. Ο Μάρτιν Κάμπελ έκανε το Goldeneye την πρώτη ταινία του Πιρς Μπρόσναν και επέστρεψε 10 χρόνια μετά στο Casino Royale με τον Κρεγκ. Και τα 2 παραγωγές Sony, άρα η τακτική δεν τους είναι άγνωστη. Αν τους κάνει ο Τζον Γουάτς ως σκηνοθέτης θα μπορούσαν να τον κρατήσουν και ο Ράιμι να αναλάβει θέση παραγωγού είναι κάτι που έχει κάνει πολλές φορές στο παρελθόν. Η πηγή του Ultimate Spiderman απότέλει μια φάση του χαρακτήρα και μάλιστα πρώιμη δεν προσφέρει όμως κάτι, και σίγουρα δεν είναι ο χαρακτήρας. Το ενδιαφερον με αυτόν το χαρακτήρα είναι ότι έχει εξελιχθεί μέσα στα χρόνια σε αντίθεση με τον Μπατμαν. Ο ένας μας παρουσιάστηκε από την αρχή μονίμως μέσα στη μαυρίλα, ο άλλος από την αφέλεια και την ανεμελιά ήρθε αντιμέτωπος με ευθύνες και δυστυχίες που δεν περίμενε και τον στοιχειώνουν μέχρι τώρα. Σίγουρα ο αραχνάθρωπος έχει περισσότερες μεταβολές και αυτό τον κάνει πιο ενδιαφέροντα. Άποψη μου βέβαια.
  9. Ίσως είναι ευκαιρία να επιστρέψει ο Σαμ Ράιμι στον αραχνοκόσμο (ευσεβής πόθος), ίσως η Disney κάνει πίσω όπως στην περίπτωση του James Gunn, το θέμα είναι ότι έχουν γιγαντωθεί τόσο πολύ που είναι εκνευριστικό πια. Η Disney έχει στην ιδιοκτησία της απίστευτους χαρακτήρες και τους σερβίρει με τον ίδιο απαράδεκτο τρόπο και με μηδενική δημιουργικότητα.
  10. Θα ήθελα να δω μια ταινία Σπάιντερ-Μαν στα πρότυπα των Μπάτμαν/Νόλαν και Σούπερμαν/Σνάιντερ.
  11. Και είναι η μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία της Sony στα 95 χρόνια ζωής της.
  12. Για ακόμη μια φορά απογοήτευση. Σαν μια απλή ταινία του είδους της είναι καλή και οι πιτσιρικάδες του σήμερα θα την ευχαριστηθούν σίγουρα, σαν ταινία Σπάιντερ-Μαν όμως είναι μάπα. Η ελαφρότητα του χαρακτήρα ως έφηβου πρωτάρη υπερήρωα είναι συμβατή με την ιστορία του στα χρόνια πριν την Γκουέν Στέισυ. Όμως η σέξυ θεία Μέι, η επιλογή ηθοποιών όλων των χρωμάτων και εθνικοτήτων για πολιτικά ορθούς λόγους, χαϊδεύοντας παράλληλα όλες τις πληθυσμιακές ομάδες να ακουμπήσουν τα ωραία τους λεφτάκια και το ξεπάστρεμα κακών με συνοπτικούς και ανόητους τρόπους δεν αφήνουν περιθώρια στους λάτρεις του πρωτοτύπου. Ναι, είναι απλές ταινίες και δεν χρειάζεται να τις παίρνουμε στα σοβαρά αλλά όταν κουβαλάνε τόσα χρόνια ιστορίας οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες. Και τώρα που η Sony με την Disney τα έσπασαν δεν νομίζω τα πράγματα να γίνουν καλύτερα.
  13. Στον κόσμο των ψηφιακών εφέ μια φορά είναι αρκετή, μετά προσθαφαιρούν ό,τι θέλουν. Για την ταινία τώρα αναγνωρίζω ότι έκλεισαν τον κύκλο 21 ταινιών αρκετά καλά. Η σκηνή με
  14. Δεν είναι μόνο αυτό, είναι ο γενικότερος τρόπος υπολογισμού που είναι λάθος. Τα αμερικανάκια έχουν μάθει να τα μετρούν όλα με το δολάριο, το οποίο στο πέρασμα του χρόνου αλλάζει η αξία του. Σε αντίθεση, όποιος μετρά αριθμό εισιτηρίων και όχι αξία δεν έχει τέτοια θέματα, ούτε μπλέκει με αναπροσαρμογές, πληθωρισμούς και άλλα άσχετα. Το Άβαταρ, για παράδειγμα, πριμοδοτήθηκε πολύ από την επιπλέον αξία του 3D εισιτηρίου που είναι πιο ακριβό.
  15. Άμα τα αξίζει χαλάλι όσο παλιό κι αν είναι. Αν και μεταξύ μας το Όσα Παίρνει ο Άνεμος είναι η εμπορικότερη ταινία όλων των εποχών.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.