Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αίθουσα Νικητών

  1. Θοδωρής Καραπάνος

    • Βαθμοί

      17

    • Περιεχόμενο

      2201


  2. albertus magnus

    albertus magnus

    Members


    • Βαθμοί

      15

    • Περιεχόμενο

      2596


  3. Otis

    Otis

    Members


    • Βαθμοί

      14

    • Περιεχόμενο

      241


  4. v hunter d

    v hunter d

    Members


    • Βαθμοί

      14

    • Περιεχόμενο

      371


Δημοφιλές περιεχόμενο

Εμφάνιση περιεχομένου με τη μεγαλύτερη φήμη από το 03/29/23 στο Blog Comments

  1. Σου `φτιαξα ραχάτ λουκούμ ολάκερο ταψί σου πήρα τη φανέλα του Ανθιμου Καψή
    7 βαθμοί
  2. Κάθε Κυριακή τα κόμικς μου διαβάζω. Ωραία ζωή!
    7 βαθμοί
  3. Από τα πράγματα που μου έχουνε μείνει εμένα από τις συλλογές είναι το σπάνιο, το εξωτικό, το άγνωστο. Οκ, ωραία η Βραζιλία στο άλμπουμ της Πανίνι για το Μουντιάλ του 82, η Ισπανία, η Ιταλία, αλλά μου έχουν μείνει έντονα και η Αλγερια και η Νέα Ζηλανδία κ.ο.κ. που είχε 2-2 τις φάτσες αντί για 1-1 όπως στις μεγάλες Αντίστοιχα στα ελληνικά άλμπουμ, οκ οι μεγάλες ομάδες και οι ξακουστοί παίχτες, αλλά ένα πράμα που θυμάμαι είναι ο Αλμωπός Αριδαίας, (που δεν έχω απολύτως καμία σχέση με Βόρεια Ελλάδα ) Νοιώθω λοιπόν με την ατάκα για τον Ιρανό παίχτη, αν και το προσεγγίζω από διαφορετική οπτική γωνία Δεν συμπλήρωσα ποτέ μου τίποτα και κανένα Τυχερός που βρήκες πρόφαση τον υιό και χαβαλεδιάζεις Δεν κατάλαβα και την ατάκα περί χονδρού... Αν το λες εσύ, εγώ να πάω να αυτοκτονήσω δλδ.....
    6 βαθμοί
  4. Πολύ ωραίο θέμα που ξυπνάει γλυκές αναμνήσεις της παιδικής και της εφηβικής ηλικίας μας. Νομίζω ότι κάλλιστα κάποιες πληροφορίες από εδώ να ενταχθούν και στο αντίστοιχο CLUB.
    6 βαθμοί
  5. Συλλεκτικότητα για να μοσχοπουλήσεις, social media και last binder για να μην έχεις διπλά και να βρεις μόνο αυτά που σου λέιπουν, laststicker.com για να αρχειοθετείς και να επιδεικνύεις τη συλλογή σου, και κάπου μέσα σε όλα αυτά χάνεται το νόημα που ειχαν για εμένα τα άλμπουμ με τα χαρτάκια στα παιδικά μου χρόνια. Η χαρά του να βρίσκεις αυτά που σου έλειπαν, η χαρά του να τακτοποιείς τον πάκο σου με τα διπλά και να περνάς ώρα με τους φίλους σου για να δεις ποια θα ανταλλάξετε, η χαρά του να κολλάς και να γεμίζεις το άλμπουμ....Είτε ήταν της panini είτε της ΚΑΡΟΥΖΕΛ. Είτε ήταν ποδοσφαιρικά ή transformers, snorkels κοκ. Κάρτες με binder δεν είχα παρά μια χρονιά που είχα πάρει για το NBA, πρέπει να ήταν γύρω στο 95. Και κάπου υπάρχουν στο πατρικό κάποια από αυτά... Τα transformers, το euro 92 της ΔΑΝΙΑΣ, οι ΗΠΑ το 98, το euro 2004, οι κάρτες του NBA. Δυστυχώς τα υπόλοιπα δεν επιβίωσαν, ειδικά τα ετήσια του ελληνικού πρωταθλήματος με Πόντιους Βέροιας, Δόξες Κρανούλας, Τζαλακώστες κλπ πολύ θα ήθελα να τα είχα ακομα...
    5 βαθμοί
  6. Για όλα φταίνε οι αλλαγές σε επίπεδο διοίκησης. "That model was in its prime during the 1990s, when Sorrell blazed a marketing services acquisition trail that brought him to global dominance. It was a time of mega brands growing ever more mega. A time when Unilever, Procter & Gamble, Reckitt Benckiser, Diageo and their like were attempting to impose an elite portfolio on a universal consumer. ‘Think global, act local’ was the fashionable catchphrase. But, increasingly, the ‘local’ became buried in ‘global’ megalomania. National marketing teams found their authority eroded by regional and eventually global units. The marketing director as board director and, increasingly, as CMO in the ‘C-suite’, was the great talk of the day." https://www.marketingweek.com/marketing-ages-1990s-calm-digital-storm/ Μετά τα 90s χάθηκαν οι αρχές που χρησιμοποιούσαν οι παλιότεροι, γιατί ανέλαβε το μάρκετινγκ πράγματα για τα οποία δεν είχε ούτε γνώση ούτε πείρα. Το μάρκετινγκ το κάνουν πλέον μη δημιουργικοί που δεν ξέρουν τα βασικά, όχι δημιουργικοί που αναγκάζονται να ασχοληθούν με αυτό. Και πάμε στο χειρότερο όσο περνάει ο χρόνος. Υπάρχει η μείωση ρίσκου του μάρκετινγκ που συγκρούεται με την αρχή της δημιουργικότητας. Η δημιουργικότητα προκύπτει πάντα από νέο υλικό οπότε έχει ρίσκο απ' τη φύση της. Δε μπορείς να τη βγάλεις με ασφαλείς λύσεις, επαναλήψεις, ριμέικ και κατάλογο απ' το παρελθόν. Πρέπει να ρισκάρεις σε νέο υλικό. Κανείς δεν έκανε τίποτε σπουδαίο σε συνθήκες απόλυτης ασφάλειας. Όταν κάνεις την ασφάλεια κουλτούρα σε έναν οργανισμό που πουλάει δημιουργικότητα, τα πράγματα παίρνουν την κάτω βόλτα και μια μέρα χάνεις και την ασφάλεια που έψαχνες. Υπάρχει και η αρχή της διαθεσιμότητας. Όταν κάτι το εκθέτεις, μειώνεις την αξία του. Όταν έπρεπε να πληρώσεις εισιτήριο για να δεις ένας ηθοποιό, ο ηθοποιός είχε αξία. Όταν τον φθείρεις στα μέσα συνεχώς με την προσδοκία ότι θα οδηγήσει αυτό κόσμο στο ταμείο, και φθείρει και ο ίδιος τον εαυτό του καθημερινά, έχετε χάσει όλοι τη μπάλλα. Ο ηθοποιός γίνεται influencer και διαφημιστής αντί να κάνει τη δουλειά του, να φέρνει κόσμο στο σινεμά. Είναι ουσιαστική αλλαγή ρόλου. Η προέλευση του εισοδήματός σου δείχνει ποιο είναι το πραγματικό επάγγελμά σου. Τελευταία υπάρχει και κακή χρήση exploitation. Εδώ και χρόνια χρησιμοποιούν στα σενάρια οποιοδήποτε θέμα απασχολεί την κοινή γνώμη για πα πάρουν δημοσιότητα, όταν φυσικά υπάρχει έντονη συζήτηση γι αυτό. Το exploitation όμως δε γίνεται έτσι. Exploitation ενός πράγματος κάνεις μόνο αν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις εσύ και δε μπορούνοι άλλοι. Μπορείς πχ να βάλεις πολλή βία στον κινηματογράφο αλλά λίγη στην τηλεόραση, οπότε κάνεις exploitation βίας στον κινηματογράφο. Αν προσπαθήσεις να κάνεις exploitation σε κάτι που δε δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, το κοινό σε βαριέται και ρίχνεις και την ποιότητα συνολικά με την έμφαση σε κάτι που δεν παράγει ποιότητα από μόνο του. Exploitation στα κοινωνικά ζητήματα, τον φεμινισμό, την ταυτότητα του φύλου κλπ είναι αδύνατο να κρατήσει πολύ εκ των πραγμάτων, γιατί γίνεται παντού σε σημείο κορεσμού. Στην Ελλάδα πουλάει ακόμα στην τηλεόραση, αλλά στο εξωτερικό το πρόβλημα έχει εμφανιστεί ήδη, σε σημείο που απασχολεί και τους κριτικούς.
    4 βαθμοί
  7. Δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω που είναι το κακό στην τωρινή κατάσταση, ίσα ίσα που θα ήθελα να υπάρχουν αυτά όταν στη Β' Γυμνασίου σταμάτησαν οι φίλοι μου να μαζεύουν και αναγκαστικά σταμάτησα κι εγώ γιατί είχα φάει όλο μου το χαρτζηλίκι και είχα ένα άλμπουμ μισό και ένα τεράστιο πάκο διπλά (τα οποία αν έβρισκα με κάποιον μαγικό τρόπο είχα κάνει την τύχη μου). Ο γιος μου (και εγώ μαζί του) σήμερα όμως μαζεύει και ανταλλάσσει ακόμα και που δεν έχει ούτε έναν συμμαθητή να μαζεύει ούτε έναν φίλο να μαζεύει (τουλάχιστον όχι sports cards) και βρίσκει αυτά που θέλει χωρίς να μαζεύει εκατοντάδες διπλά και πενταπλά. Πάντως FWIW η Panini υπέγραψε πριν από λίγες μέρες με τη Σούπερλίγδα και θα έχουμε αυτοκόλλητα και πιθανότατα και κάρτες από ελληνικές ομάδες.
    4 βαθμοί
  8. Ουρανοδρόμοι τα σύννεφα που τρέχουν Όνειρα παλιά
    4 βαθμοί
  9. Πάσχα έρχεται σε δύο εβδομάδες. Τι ευτυχία!
    4 βαθμοί
  10. To 1991, o chairman στα Disney Studios της εποχής, ο Jeffrey Katzenberg, έστειλε ένα υπόμνημα στα στελέχη για την κατάσταση και το μέλλον. Τα ίδια προβλήματα που βλέπουμε σήμερα έβλεπε. Αγορά υλικού αντί για ανάπτυξη, ατολμία, φιλοσοφία blockbuster και sequel, υπερβολικά μεγάλοι προυπολογισμοί, event films, υπερβολικές αμοιβές ηθοποιών, και υπερβολική εμπιστοσύνη στις δοκιμές στο κοινό και στο marketing. https://sriramk.com/memos/katzenberg.pdf Η παλιά σχολη έλεγε ότι υπάρχει ένα στέλεχος με διαίσθηση στο θέμα του δράματος, δουλεύει με μόνιμους συνεριογράφους, δίνει ευκαιρίες σε νέα ταλέντα στο σενάριο και στην υποκριτική, γίνονται πολλές ταινίες μέτριου κόστους για να υπάρχει περιθώριο αποτυχίας, κι έτσι προκύπτει η εξέλιξη στο θέμα της ποιότητας και το κέρδος σε τελική ανάλυση.
    3 βαθμοί
  11. Δυο θήκες μπροστά δυο τσιγκέλια πίσω τί τεχνολογία! George Costanza
    3 βαθμοί
  12. Φωτιές μεγάλες Κάθε χρόνο τα ίδια Γιατί θεέ μου;;
    3 βαθμοί
  13. Καυτός ο ήλιος Η δροσούλα της αυλής Καλοκαιράκι
    3 βαθμοί
  14. Ζεστή τρομερή Βαρβάτο καλοκαίρι Δροσιά στην αυλή
    3 βαθμοί
  15. Συγγνώμη που χαλάω τον ειρμό, αλλά θέλω να παραθέσω ένα link επάνω στα χαϊκού. Ο λόγος για το βιβλίο "Χακί χαϊκού. Στρατευμένη ποίηση", επιμελημένο από τον Τάσο Ζαφειριάδη και τον Χριστόφορο Νικολάου, το οποίο περιέχει πάνω από 200 χαϊκού εμπνευσμένα από τη στρατιωτική θητεία.
    3 βαθμοί
  16. Εθνικη γιορτη μπακαλιαρος σκορδαλια ζητω η Ελλας!
    3 βαθμοί
  17. Κρίνα του αγρού στενάζουν στη κοιλάδα Ζωές χαμένες
    3 βαθμοί
  18. Κάθε δεκαετία έχει τα καλά τους αλλά όντως η τελευταία καλή δεκαετία στα περισσότερα ήταν η του 90ς και για μένα . Όχι ότι σταμάτησαν να βγαίνουν καλά κόμιξ,ταινίες κτλ μετά απλά ήταν μια δεκαετία που τόλμησαν αρκετά και σε αποχή σεναρίου χωρίς την έντονη λογοκρισία που έχουμε σήμερα . Συν ότι λόγω.ιντερνετ τουλάχιστο στη τελευταία δεκαετία πάμε με τόσο μεγάλο Ρυθμό που μέχρι να χωνέψεις κάτι έρχεται κάτι άλλο. Πάντα είχαμε όγκο δημιουργίας απλά τώρα κατα κάποιο τρόπο τα.εχεις έτοιμα στο πιατο σου να τα απολαύσεις χωρίς πολύ ψάξιμο . Αλλά για μένα το μεγαλύτερο αγκάθι για τη σημερινή εποχή παραμένει η έντονη λογοκρισία στα πάντα !!
    2 βαθμοί
  19. Τη χειρότερη και σε πωλήσεις και σε ποιότητα διανύουν. Ειδικά στις ΗΠΑ που έχουν μπλέξει και με αυτόν τον ηλίθιο culture war. Επίσης είναι λάθος το "σήμερα" να το εννοείς ως κάτι ενιαίο από το '99 ως 2023 γιατί οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί αυτά τα χρόνια είναι τεράστιες και διαχωρίζουν σαφώς τις εποχές.
    2 βαθμοί
  20. Τα μέσα δεν κινούνται με τα comics ομως, κινούνται με την κινούμενη εικόνα που έχει το χρήμα. Η αγορά των comics απλά τραβάει απ' την άνθηση της κινούμενης εικόνας και τα δις που πέφτουν στο σχετικό marketing. Το τεράστιο κόστος των μεγάλων ταινιών φέρνει συντηρητισμό και μονοπώλιο στην αγορά. Και δε μιλάμε για μεγάλη εταιρία που είναι καρχαρίας, αλλά για ζιζάνιο που καλύπτει την αγορά, απ' το ράφι μέχρι την αίθουσα, και δεν αφήνει τα μικρά να αναπτυχθούν και να φανούν. Ο ψαγμένος δε φτιάχνει αγορά ποτέ, εκτός κι αν είναι στέλεχος των μέσων και ελεύθερος να κάνει ό,τι θέλει. Ο μέσος αναγνώστης φτιάχνει την αγορά και στις σύγχρονες συνθήκες του marketing η σιγουριά του παρελθόντος έχει αρχίσει να βαραίνει το μέλλον.
    2 βαθμοί
  21. Παιδιά, η δεκαετία του '90, προσωπικά δεν μου λέει τίποτα! Νομίζω, ότι το σχόλιο του Laz είναι πιο σωστό, που λέει ότι δεν ήταν η καλύτερη, αλλά η τελευταία καλή. Κατ' εμέ η πιο "θρυλική" δεκαετία, είναι η ακριβώς προηγούμενη. Βέβαια, είναι δύσκολο να μιλήσουμε για τα κόμικς ως σύνολο, γιατί την ίδια περίοδο ( δεκαετία '50,ας πούμε) που στις ΗΠΑ είχαμε τον Μακαρθισμό, στην Ευρώπη γεννήθηκαν διαμάντια κι ίσως το συγκεκριμένο, αποτελεί το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα. Επίσης, αναμφίβολα η τελευταία εικοσπενταετία, έχει χαρακτηριστεί από την ταχύτατη άνοδο των manga, τα οποία δεν τα διαβάζω μεν, αλλά δεν μπορώ να παραβλέψω ότι έχουν κερδίσει εκατομμύρια αναγνώστες διεθνώς κι έτσι τα κόμικς γνωρίζουν νέα άνθηση! Επιπλέον, δεν πιστεύω ότι σήμερα δεν υπάρχουν παραδείγματα πετυχημένων κόμικς, αλλά έχουν αυξηθεί παράλληλα οι σαβούρες που κυκλοφορούν... Προσωπικά πάντως, όντως η αγαπημένη μου περίοδος, είναι αυτή από τα τέλη της δεκαετίας του '60, έως τα μέσα του '80 κι αυτό το λέω, επειδή όντως τότε εκδόθηκαν πολλά κόμικς που θα σημαδέψουν την πορεία του είδους. Παράλληλα, μία άλλη πολύ πετυχημένη περίοδος, για τα κόμικς των ΗΠΑ, άντε και λίγο των BD, ήταν η δεκαετία του '30, καθώς τότε σμιλεύτηκε για πρώτη φορά το είδος και συνεπώς δημιουργήθηκαν πολύ πρωτοποριακές ιστορίες, οι οποίες βέβαια, ενώ σήμερα λογίζονται ως σταθμοί στην εξέλιξη των κόμικς κι ως επί το πλείστον θεωρούνται κλασικά έργα, σήμερα δεν ξέρω κατά πόσο ένας αναγνώστης, θα μπορούσε να απολαύσει την ανάγνωσή τους, γιατί οι τεχνοτροπίες για τη δημιουργία μιας ιστορίας, έχουν προχωρήσει πολύ από τότε. Συνοψίζοντας, αν και δεν πιστεύω ότι σήμερα( με τον όρο "σήμερα" εννοώ τα κόμικς από το 1999 κι έπειτα) τα κόμικς ως είδος διανύουν την καλύτερη περίοδό τους, σίγουρα υπάρχουν καλοί δημιουργοί, οι οποίοι θα έχουν να αφηγηθούν καλές ιστορίες με καλή εικονογράφηση, απλά ίσως είναι δυσκολότερο να τους εντοπίσεις.
    2 βαθμοί
  22. Δεν θεωρώ ότι η δεκαετία του ΄90 είναι η καλύτερη για τα κόμικς, αλλά είναι όντως η τελευταία καλή δεκαετία των κόμικς. Βασικά θεωρώ από δεκαετία ΄50 έως δεκαετία ΄90 είχαμε τα καλύτερα κόμικς, τουλάχιστον στη γαλλοβελγική σκηνή με την οποία ασχολούμαι περισσότερο κι έχω άποψη. Στα υπερηρωικά θεωρώ η καλύτερη περίοδος είναι οι δεκαετίες ΄70 και ΄80. Στα disney, αν και δεν έχω πολλές γνώσεις, θεωρώ πως (με εξαίρεση τον Ρόσα) μετά τη δεκαετία του ΄60 έπεσε κατά πολύ το επίπεδο.
    2 βαθμοί
  23. Το 90 είναι η τελευταία πραγματικά δημιουργική δεκαετία σε όλα.
    2 βαθμοί
  24. Από το Ντόναλντ (Περίοδος Β') # 112 και την ιστορία «Ο παράδεισος των μαργαριταριών» (σελίδες 58 - 59).
    2 βαθμοί
  25. Νομίζω ήμουν σαφής. Επόμενο βήμα είναι (που νομίζω γίνεται από ότι πήρε το μάτι μου στη σελίδα της Πανίνι όταν συμπλήρωνα το αλμπουμ του Μίκυ πριν 4 περίπου χρόνια) να αγοράζεις το αλμπουμ από την αρχή έτοιμο συμπληρωμένο. Έτσι θα αποφεύγεις και τα διπλά τριπλά πενταπλά και όλες τις άλλες κακοτοπιές. Και; Που θα είναι η χαρά, πού η προσμονή, πού η απασχόληση; Μαθαίνουμε σιγά σιγά να μας προσφέρονται όλα στο πιάτο και ως φυσιολογική συνέπεια χάνεται η ικανοποίηση που αντλούσαμε μέσα από την ενασχόληση την προσπάθεια και τις δυσκολίες. Ξαναλέω, προσωπική μου άποψη. Όποιος τη βρίσκει διαφορετικά, αγοράζει τη συλλογή έτοιμη και είμαστε όλοι χαρούμενοι
    2 βαθμοί
  26. Αύγουστος ήρθε καλοκαιριού τέλος Πολλή η θλίψη
    2 βαθμοί
  27. Ευχαριστώ. Από αυτό το γεγονός το εμπνεύστηκα (η ποίηση είναι ένα από αυτά που καταπιάνομαι με πρωτοφανή αποτυχία...)
    2 βαθμοί
  28. Πόσο όμορφο τόσο συγκινητικό κι επίκαιρο!
    2 βαθμοί
  29. Πεντε συλλαβες και μετα αλλες εφτα σωατο ποιημα!
    2 βαθμοί
  30. Στη μοναξιά σου είναι η παρέα σου κόμικς πληθώρα...
    2 βαθμοί
  31. Σε ευχαριστώ πολύ Ινδιάνε τρομερέ για τα λόγια σου!
    2 βαθμοί
  32. Καλορίζικο το πρώτο σου blog Θοδωρή!
    2 βαθμοί
  33. Ο Jack of Hearts πρόσφατα επέστρεψε στην ζωή (μετά τα γεγονότα του Disassembled) και συμπρωταγωνιστεί στην σειρά της She-Hulk που κυκλοφορεί αυτή την περίοδο!
    2 βαθμοί
  34. εγώ πιστεύω ότι η καλύτερη εποχή για τα κόμικς ήταν τα 50s και 60s τουλάχιστον στην Ελλάδα σε άλλες χώρες όπως η Αμερική ίσως να ήταν νωρίτερα.Τότε άρχισαν να εμφανίζονται καινούριοι τίτλοι, ωραία εξώφυλλα και ποιοτικά τεύχη. Μετά σιγά σιγά άρχισε να πέφτει η ποιότητα κατά την γνώμη μου.Αυτό δεν σημαίνει ότι σήμερα δεν βγαίνουν ωραία κόμιξ(πχ τα άπαντα του ρομάνο σκαρπά) αλλά είναι εμφανώς λιγότερα σε σχέση με παλιότερα
    1 βαθμός
  35. Τυρινη κοντα Τσικνοπεμπτη σημερα Κρεας φαγαμε
    1 βαθμός
  36. Καιρο εχω να γραψω εδω και θα μεινει πισω η συλλογη μου. Πως θα εκδοθω μετα?? Μεσα Φλεβαρη Νεα κομικ ερχονται Τσεπη μου πονας ??
    1 βαθμός
  37. Ναι, αλλά η Disney πουλάει κυρίως ταινίες( κι ό,τι προκύπτει από αυτές) και δευτερευόντως κόμικς. Το ίδιο και η Marvel, η οποία εξαγοράστηκε από τη Disney, το ίδιο και η DC, που εξαγοράστηκε από τη Warner Bros. Αν αγνοήσουμε αυτές τις εταιρίες τι θα βρούμε; Θα βρούμε διάφορες αξιόλογες δουλειές σε μικρότερες εκδοτικές. Οπότε, εγώ εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι δεν χρειάζεται να λέμε ότι υπάρχει γενικά πτώση των καλών κόμικς, υπάρχει απλά μεγαλύτερη δυσκολία στο να εντοπίσεις τις αξιόλογες δουλειές αυτές( που κι αυτό δεν ισχύει πάντοτε)! Edit: Το σχόλιο πήγαινε ως απάντηση στο πρώτο ποστ
    1 βαθμός
  38. Πραγματικά, δε θυμάμαι να έχω διαβάσει καλύτερη και ακριβέστερη ανάλυση αλλού . Στην Ελλάδα όλα γίνονται με καθυστέρηση και με μια εσσάνς αρχοντοχωριατιάς. Αυτά τα remakes ρε φίλε...δε φτάνει που πατάνε στα παλιά, θέλουν να τους αλλάξουν και τα φώτα "φέρνοντας τα στην εποχή μας". Μα αφού αυτά ήταν αριστουργήματα της εποχής τους και γι' αυτό τα βλέπουμε/διαβάζουμε ακόμα, τι τα σκαλίζεις; Φτιάξε κάτι καινούριο για την εποχή μας. Η δε υπερπροβολή των ηθοποιών, των δημιουργών κόμικς αποκαλύπτει πολλές πτυχές του χαρακτήρα τους που πολλές φορές δεν είναι και κάτι ...εμμμ...καλό. Η γοητεία των παλιών ήταν ότι μιλούσαν από λίγο ως σπάνια και όχι κάθε μέρα και για όποιο θέμα να 'ναι. Στα τέλη της δεκαετίας του '90, σε μια παρέα συμφοιτητών, κάποιοι μιλούσαν με θαυμασμό για την "εποχή των τεχνοκρατών" που έρχεται. Θυμάμαι ήμουν η μειοψηφία που δεν έβλεπε κάτι καλό σε αυτό. Αλλά δε περίμενα και τέτοιο χάλι.
    1 βαθμός
  39. Ήταν η περίοδος που όλοι νομίζαμε ότι ο κόσμος θα πήγαινε από το καλό στο καλύτερο και θα δημιουργούσαμε καταπληκτικά πράγματα στο άμεσο μέλλον. Ε, μετά ήρθε το άμεσο μέλλον... Από αυτό: σε αυτό:
    1 βαθμός
  40. (Ψιλοαντιγραφω παραλαγμενο παλιοτερο μου απο την 25η Μαρτιου) Εθνικη γιορτη σημαια στο μπαλκονι ζητω η Ελλας!
    1 βαθμός
  41. Οι έτοιμες συλλογές υπάρχουν εδώ και πάρα πολλά χρόνια αλλά νομίζω ότι δεν έχουν την παραμικρή σχέση με τις online ανταλλαγές που είναι σαν οποιαδήποτε ανταλλαγή απλά υπάρχει ένα μέσο που γεφυρώνει την απόσταση. Εκτός αν το rant είναι για την αγορά singles. Εκεί χωράει πολλή κουβέντα γιατί στην Αμερική από όπου μας ήρθαν οι κάρτες είναι η μόνη αγορά. Φακελάκια και κούτες από παντού (Walmart κλπ) και μετά single κάρτες. Δεν υπάρχουν binders δεν υπάρχει η έννοια της συλλογής. Θέλω την κάρτα με το αυτόγραφο του Γιάννη και ανοίγω κούτες να τη βρω αλλιώς την αγοράζω και πουλάω τα ρέστα σε garage sale.
    1 βαθμός
  42. Πλάκωσες νύχτα την οικουμένη όλη Ήρθαν τ' όνειρα!
    1 βαθμός
  43. Ποίημα Χαϊκού Μεγάλο τέρας Καϊτζού Μπέρδεψα τα δυό. (μπέρδεψα τα χαϊκού με τα καϊτζού, από τον τίτλο νόμιζα ότι καλούμασταν να φτιάξουμε το δικό μας τέρας. Νομίζω ότι με τους στίχους μου δημιούργησα ένα )
    1 βαθμός
  44. Νηστεια λιπαρη Χαλβας και ντολμαδακια Θελω σοδα τελικα
    1 βαθμός
  45. Πάντως είναι δεκάδες οι χαρακτήρες που η Marvel έχει δημιουργήσει και εγκαταλείψει, όπως ίσως ξέρεις και καλύτερα από μένα. Από την άλλη, σήμερα με τις νέες ψηφιακές τεχνολογίες ίσως να ήταν πιο εύκολο να σχεδιαστεί ο ήρωας από ότι στο παρελθόν. το ότι δεν είχαν τι να κάνουν τον ήρωα αποδεικνύεται ότι τον είχαν σκοτώσει και μερικές φορές. Εξάλλου οι περισσότεροι διαστημικοί / κοσμικοί/ εξωγήινοι ήρωες της Marvel έχουν παρόμοια προβλήματα αξιοποίησης: Captain Marvel, Moondragon, Phylla, Genis, Nova, Quasar. Ενώ μέχρι να γίνουν hit οι Guardians ακόμα και δημοφιλείς σήμερα χαρακτήρες: Drax, Mantis, StarLord, πέρασαν πολλά χρόνια, μέχρι και δεκαετίες στην αφάνεια. Κάποια στιγμή θα έρθει κι ή ώρα του Jack....
    1 βαθμός
  46. Του Clyde Caldwell. Εξαιρετικό. Βυθός και στεριά ταυτόχρονα, το μεταφράζεις όπως θέλεις.
    1 βαθμός
  47. Εικόνα αφιερωμένη εξαιρετικά στον @Γάντζος. Ο Κλιντ από τον Jordi Bernet.
    1 βαθμός
  48. Η σημερινή εικόνα είναι ένα απλό καρέ του Moebius. Απλό, τρόπος του λέγειν βέβαια. Είναι από τα καρέ που στέκεσαι και χαζεύεις. Προέρχεται από το πρώτο επεισόδιο του Arzach του 1975.
    1 βαθμός
  49. Τον Ken Kelly τον συναντήσαμε πολύ πράσφατα στην παρουσίαση του Ίωνα Eerie presents. Έχει κάνει πολλά εξώφυλλα για το Eeerie. Η επόμενη εικόνα είναι δική του. Την συγκεκριμμένη εικόνα την σχεδίασε για να χρησιμοποιηθεί σαν εξώφυλλο του βιβλίου The Fantastc Civil War του Frank McSherry jr. Αφορά μια απόδοση σε sci-fi και fantasy του Αμερικανικού εμφυλίου πολέμου.
    1 βαθμός
Αυτός ο κατάλογος έχει οριστεί σε Αθήνα / GMT +02:00
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.