Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αίθουσα Νικητών

  1. Indian

    Indian

    Administrator


    • Βαθμοί

      26

    • Περιεχόμενο

      12911


  2. germanicus

    germanicus

    Root Admin


    • Βαθμοί

      20

    • Περιεχόμενο

      28465


  3. Laz33

    Laz33

    Members


    • Βαθμοί

      19

    • Περιεχόμενο

      4143


  4. albert

    albert

    Members


    • Βαθμοί

      17

    • Περιεχόμενο

      2366


Δημοφιλές περιεχόμενο

Εμφάνιση περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στο 03/30/21 σε όλους τους τομείς

  1. Οι πρώτες σελίδες του νέου άλμπουμ "Wanted Lucky Luke" που κυκλοφορεί σε λίγες μέρες στο εξωτερικό
    13 βαθμοί
  2. Ήρθε η ώρα να διαβαστεί ο τόμος #37, ο "Δαίμονας στο μπουκάλι". Διαβάστηκε, λοιπόν, κι αυτό το μεγάλο κεφάλαιο στον Βίο και την Πολιτεία του Iron Man και το οποίο, κατά γενική ομολογία εκείνων που σκαμπάζουν δύο πράγματα, είναι κι ένα σημαντικό γεγονός στον χώρο της Marvel. Προσωπικά, δεν είχα διαβάσει την συγκεκριμένη ιστορία, όταν την εξέδωσε ο Καμπανάς την δεκαετία του ‘80, οπότε χάρηκα ιδιαίτερα που μου δόθηκε τώρα αυτή η ευκαιρία. Ας πούμε δύο λόγια για το σενάριο. Προσωπικά πίστευα ότι το αλκοόλ θα είναι το κεντρικό πρόσωπο στην υπόθεση. Δεν είδα κάτι τέτοιο, όμως. Παραδέχομαι ότι καθ’ όλη την διάρκεια της πλοκής ο πρωταγωνιστής φλερτάρει με το ουίσκι, αλλά το πρόβλημα αλκοολισμού του, φαίνεται να έρχεται ενεργά στο προσκήνιο, στα δύο τελευταία κεφάλαια. Όπως και να έχει, εκτός από τους εχθρούς που συνηθίζει να αντιμετωπίζει στις ιστορίες του ο Iron Man, εδώ υπάρχει κι ένας πιο ύπουλος αντίπαλος που μοιάζει να είναι ο πιο δύσκολος όλων. Ο αλκοολισμός, που ταλανίζει τον πρωταγωνιστή και τον κατατρώει σιωπηλά, θολώνοντάς του το πνεύμα, καταπονώντας του το σώμα και καταστρέφοντας τους δεσμούς με τους φίλους και γνωστούς του. Ενδιαφέρουσα η συγκεκριμένη προσθήκη από τον σεναριογράφο, ο οποίος εισήγαγε ένα ρεαλιστικότατο θέμα και δίνει, με αυτόν τον τρόπο, μία πιο ανθρώπινη υπόσταση στον "χάρτινο" ήρωα, που ίσως να τον ταυτίσει με τον μέσο αναγνώστη. Επίσης, επιχειρείται να δοθεί κι ένα ηθικό δίδαγμα ή κι ένα παράδειγμα προς αποφυγή, θα λέγαμε, μέσα από την κατάσταση που βιώνει ο ήρωας. Από εκεί και πέρα, η πλοκή βγάζει μία δυναμική, σχεδόν από την αρχή. Παρατηρούμε ότι στηρίζεται σε μία συγκεκριμένη διαμάχη του ήρωά μας με έναν villain, ο οποίος, για να ικανοποιήσει τους σκοτεινούς σκοπούς του, καταστρέφει την δράση του πρωταγωνιστή. Ενδιαφέρον, επίσης, παρουσιάζει και το γεγονός ότι ο ίδιος ο Tony Stark διαδραματίζει ενεργό ρόλο στην πλοκή και λειτουργεί σαν ντετέκτιβ, προκειμένου να εντοπίσει εκείνον που θέλει το κακό του, μιας κι ο Iron Man για λίγο καιρό μοιάζει εντελώς ευάλωτος, αλλά και δακτυλοδεικτούμενος από την κοινωνία και τις Αρχές. Έχουμε μία όμορφη προσέγγιση των γεγονότων, που αναδεικνύει το προχωρημένο της ηλικίας τους. Μπορεί να περιγράφονται σκηνές υπερβολικής φύσης, όσον αφορά τις μάχες, σίγουρα, όμως, υπάρχει περισσότερος ρεαλισμός από τα σύγχρονα σενάρια, με τα παράλληλα σύμπαντα, τους πολλαπλούς ήρωες και τους εξωπραγματικούς villains. Μπορώ να πω, λοιπόν, (σαν παλιομοδίτης που είμαι) ότι απόλαυσα αρκετά την συγκεκριμένη ιστορία, λόγω αυτής της προσέγγισης που ακολούθησε. Την σκηνοθεσία την βρήκα αξιόλογη, δημιουργώντας αγωνία όπου κι όταν χρειάστηκε. Επίσης, έχουμε καλογραμμένους διαλόγους, με νόημα και ιδιαίτερη προσοχή και φροντίδα στις επεξηγηματικές λεζάντες, που ενίσχυαν το μυθιστορηματικό στοιχείο. Βέβαια, πολλές ήταν οι φορές που ένιωθα να διαβάζω ένα κουλτουριάρικο διήγημα! Εν κατακλείδι, πρόκειται για μία ιστορία που δεν κρύβει την ηλικίας της, σεναριακά πατάει στην Γη και δεν διακατέχεται από πομπώδεις σκηνές, ενώ παράλληλα επιχειρεί να περάσει συμβουλευτικά μηνύματα, αλλά και να εξάρει το νόημα της φιλίας. Προσωπικά, μου αρέσει τέτοιου είδους θεματολογία σε κόμικς (τα πολύ Sci-Fi με κουράζουν! ), οπότε άνετα λέω ότι η συγκεκριμένη ιστορία είναι του γούστου μου και την κατατάσσω ανάμεσα στην αφρόκρεμα των ιστοριών που έχουν εκδοθεί, μέχρι στιγμής, στην συλλογή. Όσοι, λοιπόν, θέλετε να διαβάσετε μία μεστή υπόθεση από τα παλιά, μπορείτε να επενδύσετε χωρίς φόβο και πάθος. Όσοι αρέσκονται μόνο σε μοτίβα επιστημονικής φαντασίας και υπερβολής, καλύτερα να προσπεράσουν. Όσον αφορά τον εικαστικό τομέα, έχουμε ένα σχέδιο που είναι ο ορισμός του ρετρό και κάτι τέτοιο μου είναι ιδιαιτέρως συμπαθές. Η αλήθεια είναι ότι η ηλικία του φαίνεται αρκετά, καθώς γίνονται πολλές εκπτώσεις, σε σχέση με την σύγχρονη εποχή, κυρίως στην στολή του πρωταγωνιστή. Όταν, όμως, είσαι στο συγκεκριμένο mood, πιστεύω ότι δεν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην σου αρέσει. Σίγουρα, πάντως, οι νέες γενιές αναγνωστών, ίσως και να δυσανασχετήσουν κάπως. Το χρώμα είναι έντονο και με έναν αξιόλογο συνδυασμό, ενισχύοντας το σχέδιο και δημιουργώντας μία ενδιαφέρουσα πανδαισία. Από έξτρα υλικό δεν έχουμε πολλά πράγματα, αλλά σίγουρα είναι εύστοχα και φροντίζουν να μας πληροφορούν εμπεριστατωμένα. Εκτός από το editorial του Lupoi και τα πρωτότυπα (και πανέμορφα) εξώφυλλα των αρχικών τευχών, που λειτουργούν σαν φυσικοί σελιδοδείκτες, στο τέλος της ιστορίας θα βρούμε δύο λόγια για την προέλευση και την πορεία του Iron Man στα κόμικς, καθώς και μία δισέλιδη αναφορά στον συγγραφέα της συγκεκριμένης ιστορίας. Εντύπωση κάνει το γεγονός ότι δεν υπάρχει η καθιερωμένη στήλη, που εξιστορεί πώς έχουν τα γεγονότα πριν φτάσουμε στην ιστορία που περιγράφεται.
    7 βαθμοί
  3. Παναγία μου!!! Μικρά κλασσικά εικονογραφημένα Νο 1… - € 8.000,00 - Vendora.gr 8000 ευρω για αυτον τον τομο;!
    6 βαθμοί
  4. Και μια συνέντευξη που έδωσα στον Άρη Μαλανδράκη για το περιοδικό "Χάρτης" https://www.hartismag.gr/hartis-26/komiks/oanashs-petroy-oi-omhroi-toy-dixasmoy-kai-toy-polemoy?fbclid=IwAR2XzCQqHfArdPQizRtnL1GE_qV-5uTc8g8O4swBQg5JANR-OmAXfUdprZk#
    6 βαθμοί
  5. Μια σπουδαία μέρα για την συλλογή μου αφού προχτές πήρα για τα γενέθλιά μου το (δύσκολο) X-MEN 121 με το οποίο συμπλήρωσα όλα τα τεύχη του Uncanny από το 108 (1ο του John Byrne) και μετά. Μπορώ τώρα να επαναπαυθώ στις δάφνες μου Και μερικές ακόμα παλιατζούρες...
    6 βαθμοί
  6. Καλημέρα σας είμαι ο Λούνφβιχ Φον Ντρέηκ και μου αρέσουν ιδιαίτερα τα κόμικς της Disney και της ΜΑΜΟΥΘΚΟΜΙΞ
    5 βαθμοί
  7. Προστέθηκαν 17 εξώφυλλα συν τα οπισθόφυλλα τους. Αυτά είναι τα εξής : 2-7, 10-12, 15, 16, 19, 20, 24, 38, 40.
    5 βαθμοί
  8. Αντικαταστάθηκαν 8 εξώφυλλα και προστέθηκαν άλλα 7 τα οποία είναι τα εξής: Αντικατάσταση 12-16, 18, 22, 31. Προσθήκη 12-19, 22, 23, 25, 26, 28, 29, 31.
    5 βαθμοί
  9. Νέα ιστορία Ημερομηνία κυκλοφορίας: 21 Οκτωβρίου 2021
    5 βαθμοί
  10. Άρα πάμε για Περσία τελικά και όχι Κίνα..
    4 βαθμοί
  11. Θα στηρίξω τη προσπάθεια της anubis αλλά ειμαι απο τους λιγους που δεν συμμερίζονται τους διθυράμβους για τους XMEN του HICKMAN. Εμενα δεν με έπεισε κ σταμάτησα να ασχολιεμαι. Αυτοι δεν ειναι οι μεταλλαγμένοι που μεγάλωσα μαζι τους.
    4 βαθμοί
  12. Τευχη 2 και 3 Μεταφέρθηκαν στη βάση
    4 βαθμοί
  13. House of X, ε? Κοίτα να δεις τι πάθαμε. Εκεί που μάθαμε για το House of M, μας έρχεται τώρα το House of X να μας μπερδέψει! Πέρα από την πλάκα, από τις θετικές αντιδράσεις σας, πιστεύω ότι είναι ένα κόμικ, που αξίζει να διαβάσουμε.
    4 βαθμοί
  14. Αν και το "Oι 12 Άθλοι του Αστερίξ" ήταν πολύ ωραίο animation, έκανε ένα κακό το οποίο φαίνεται ν΄ακολουθεί τη σειρά. Έμπλεξε τη μυθολογία στον κόσμο των αγαπημένων μας Γαλατών. Και από τότε είδαμε σε ιστορίες Άτλαντες, δράκους, μονόκερους, μέχρι και το τέρας του Λοχ-Νες Τώρα θα δούμε και ιστορία με το griffin (γρύπας) Ο Goscinny αν θυμάμαι καλά δεν είχε ποτέ μυθολογικά στοιχεία σε άλμπουμ του. Τα θεωρώ εκτός θέματος. Δεν προκαταβάλομαι από τώρα, αλλά όπως και να΄χει μ΄έπιασε ένα ελαφρύ μούδιασμα όταν έμαθα τον τίτλο του νέου άλμπουμ
    4 βαθμοί
  15. Όντως εξαιρετική επιλογή! @nikolas12 θα ήταν σίγουρη αγορά αλλά κοίτα να δεις τι γίνεται! Σήμερα μου ήρθε μετά από περίπου 2 βδομάδες ο σκληρόδετος τόμος του House of X/Powers of X που πήρα από το bookdepository στα 36 περίπου ευρώ και τώρα μου λέτε ότι βγαίνει στα ελληνικά; Δηλαδή απίστευτο!
    4 βαθμοί
  16. Τα ιαπωνικά κόμικς κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος στη Δύση τις τελευταίες δεκαετίες. Στην Ιαπωνία κάνουν θραύση. Το «Sailor Moon» της Ελένης Λουκάκη παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την κατανόηση αυτού του πολύπλοκου εκδοτικού, πολιτιστικού και κοινωνικού φαινομένου. Μεγάλα μάτια, μικρές μυτούλες, εντυπωσιακές σκηνές δράσης, μετα-πυρηνικά τοπία, πολυσέλιδες ιστορίες σε πολυετείς συνέχειες, πρωτότυπες ονοματοποιίες και πολλά ακόμα ξεχωριστά χαρακτηριστικά καθιστούν τα σύγχρονα ιαπωνικά κόμικς ένα διακριτό είδος της ένατης τέχνης. Η τεράστια αναγνωσιμότητά τους στην Ιαπωνία, όπου υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο πωλούνται περισσότερα από 450 εκατομμύρια αντίτυπα, και η διάδοσή τους με ταχείς ρυθμούς στον δυτικό κόσμο έχουν προσελκύσει τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον πολιτισμικών αναλυτών, ιστορικών και θεωρητικών της τέχνης, παιδαγωγών και άλλων ειδικών επιστημόνων σε θέματα αφήγησης, εικόνας, μαζικής κουλτούρας κ.λ.π. Στην Ελλάδα μέχρι πρότινος η μόνη ολοκληρωμένη μελέτη των ιαπωνικών κόμικς ήταν αυτή της Μυρτώς Τσελέντη στο εξαιρετικό βιβλίο της «Manga: Φαντασία και Πραγματικότητα – Θραύσματα Κόσμων Κοντινών» (εκδόσεις Αιγόκερως, 2007). Πριν από λίγες μέρες στην πενιχρή βιβλιογραφία προστέθηκε ακόμα ένα βιβλίο, μικρό σε μέγεθος αλλά πλήρες ως προς τα θέματα που καλύπτει. Στο «Sailor Moon, Τα Μαγικά Κορίτσια στα Shojo Manga» (εκδόσεις Δίσιγμα, 80 σελίδες), όπως περιγράφει και ο υπότιτλος του βιβλίου («Μια αναδρομή στην ιστορία και την εξέλιξη των manga») η Ελένη Λουκάκη επιχειρεί να μεταφέρει ευσύνοπτα και απλά τη σύγχρονη κατάσταση των manga, να καταγράψει το ιστορικό πλαίσιο εντός του οποίου αναπτύχθηκαν και να ερμηνεύσει τη διείσδυσή τους στο αναγνωστικό κοινό με περίπτωση μελέτης τη γνωστή σειρά «Sailor Moon». «Sailor moon», της Naoko Takeuchi Το βιβλίο προλογίζει η Μαριάννα Μίσιου, πανεπιστημιακός με ειδίκευση στην αφηγηματική λειτουργία των κόμικς και συγγραφέας μεταξύ άλλων των «Τα Κόμικς από το Περίπτερο στη Σχολική Τάξη: ...ξεφυλλίζοντας τον Γκοσινί : θεωρητικές, ερμηνευτικές και διδακτικές διαστάσεις» (εκδ. ΚΨΜ) και «Βουβά Κόμικς και Εικονοβιβλία – Τεχνικές αφήγησης στα κόμικς χωρίς λόγια» (εκδ. Καλειδοσκόπιο). Στον πρόλογό της παρουσιάζει συνοπτικά ορισμένες από τις αφηγηματικές, γλωσσικές και σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες των manga (κατηγορίες αναγνωστικού κοινού, σχεδιαστικές λεπτομέρειες, φορά ανάγνωσης, ασπρόμαυρο χρώμα, κεντρικοί χαρακτήρες, μακρές αφηγήσεις κ.ά.) και υπογραμμίζει τη μεγάλη τους διαφορά από τα δυτικά κόμικς που δεν αποτελεί τροχοπέδη, αλλά πρόκληση για τον δυτικό αναγνώστη: «Μαζί με τις οπτικές και σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες των manga, φραγμούς στην κατανόηση μπορεί να αποτελέσουν και η θεματολογία τους, οι πολιτισμικές αναφορές, οι μύθοι και οι άγνωστες για το δυτικό κοινό ιστορίες που συμπεριλαμβάνονται σε αυτά. Ωστόσο ο αναγνώστης μπορεί να γοητευθεί ακριβώς γι’ αυτές τις ιδιαιτερότητες και να ενθαρρυνθεί στο να ανακαλύψει το σημαντικό αυτό πεδίο της πολιτισμικής κληρονομιάς της Ιαπωνίας, αλλά και γενικότερα του σύγχρονου πολιτισμού. Όταν δε ο αναγνώστης τυχαίνει να είναι παράλληλα και ερευνητής, όπως η συγγραφέας αυτού του βιβλίου, τότε τα manga από αγαπημένο ανάγνωσμα μετατρέπονται σε αντικείμενο επιστημονικής μελέτης. Ανοίγεται έτσι και στη χώρα μας ο δρόμος για την υποδοχή μιας κουλτούρας που έχει πολλά να προσφέρει στο ευρύτερο πεδίο της τέχνης των εικόνων σε αλληλοδιαδοχή». «Αkira», του Katsuhiro Otomo και «Naruto», του Masashi Kishimoto Στο πρώτο κεφάλαιο με τίτλο «Θεωρητική προσέγγιση των manga», η Ελένη Λουκάκη αναφέρει διάφορους ορισμούς που έχουν προταθεί για το είδος και καταγράφει τις κατηγορίες των manga τόσο ως προς το αναγνωστικό τους κοινό (Kodomo για μικρά παιδιά, Shonen για μεγαλύτερα αγόρια και Shojo για μεγαλύτερα κορίτσια, Seinen για άνδρες, Josei για γυναίκες) όσο και ως προς το περιεχόμενο στο οποίο παρουσιάζεται μεγάλη εξειδίκευση (φαντασίας, τρόμου, δράσης, ερωτικά, πολεμικών τεχνών κ.ά.). Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα Shojo manga, αναγνωρίζει την τεράστια επιρροή που άσκησε ο Osamu Tezuka στους μεταγενέστερους δημιουργούς διαμορφώνοντας σε μεγάλο βαθμό τη σύγχρονη τυπολογία με χαρακτηριστικό παράδειγμα τα μεγάλα μάτια των πρωταγωνιστριών. Κατά τη συγγραφέα που στο συγκεκριμένο σημείο παραπέμπει στον Paul Gravett, ο Tezuka υιοθέτησε την τεχνική αυτή επηρεασμένος από τις εμφανίσεις και το βαρύ μακιγιάζ των ηθοποιών του τοπικού θεάτρου Takarazuka που παρακολουθούσε σε νεαρή ηλικία. «Death Note» των T. Ohba kai T. Obata και «Fullmetal Alchemist», του Hiromu Arakawa Όπως αναφέρει: «Η συμπάθεια του Tezuka για τις παραστάσεις αυτές τον επηρέασε, με αποτέλεσμα να απεικονίζει γυναικείους χαρακτήρες με πολύ μεγάλα λαμπερά μάτια, πλημμυρισμένα συχνά από καταρράκτες δακρύων». Στη συνέχεια κάνει μια ιστορική αναδρομή των Shojo manga εκκινώντας από τις αρχές του εικοστού αιώνα και επιχειρώντας να ερμηνεύσει το φαινόμενο με βάση την κοινωνική και πολιτική κατάσταση της χώρας σε κρίσιμες στιγμές όπως ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος και η μεταπολεμική περίοδος κατά την οποία οι γυναίκες άρχισαν να εργάζονται μαζικά αλλά και να διαβάζουν κόμικς πιο συστηματικά. Μετά τα ενδιαφέροντα σχόλιά της πάνω στον ερωτισμό των συγκεκριμένων manga, περνά στο δεύτερο κεφάλαιο («Magical Girl στα Shojo Manga») στο οποίο περιγράφει την έννοια του «magical girl» σε μια γενικώς ανδροκρατούμενη κοινωνία καθώς και την αμφισβήτηση των στερεότυπων αναφορικά με τις γυναίκες σε ανάλογα σύγχρονα manga: «Από τη θέση τους, δηλαδή ως νοικοκυρές ή ως γκέισες με κιμονό και γενικά ως παρουσίες στην κοινωνία της Ιαπωνίας όπου υπάρχουν μόνο για να υπηρετούν τους άνδρες, μετατρέπονται σε δυναμικές ηρωίδες με τόλμη και αυτοπεποίθηση. Στην κατηγορία αυτή μάλιστα, οι γυναικείοι χαρακτήρες απεικονίζονται πολύ πιο δυναμικοί από τους άνδρες, σε σημείο να τους ξεπερνούν όχι μόνο ως προς τη σωματική τους δύναμη, αλλά και ως προς την κοινωνική τους θέση». «One Piece», του Eiichiro Oda και «Dragon Ball», του Akira Toriyama Στο τρίτο κεφάλαιο («Sailor Moon: Ένα χαρισματικό magical girl») επικεντρώνεται στη συγκεκριμένη δημοφιλή σειρά, τα χαρακτηριστικά της, τα πρωταγωνιστικά πρόσωπα και τις αξίες που πηγάζουν από τη σεναριακή ιδέα και την εξέλιξη των ιστοριών. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο με τίτλο «Τα manga ως κλασική αξία: διάδοση, υποδοχή, αποδοχή», αναφέρεται στον τρόπο με το οποίο τα ιαπωνικά manga διείσδυσαν σταδιακά στον ευρωπαϊκό εκδοτικό χώρο και αύξησαν προοδευτικά τους αναγνώστες τους εντοπίζοντας ως πρώτο παράδειγμα το εμβληματικό «Akira» του Katsuhiro Otomo, που με την τεράστια επιτυχία του έστρωσε τον δρόμο στους μεταγενέστερους δημιουργούς βοηθώντας να αρθούν ή τουλάχιστον να μετριαστούν οι πρότερες επιφυλάξεις: «Οι χώρες της Δύσης για παράδειγμα, είχαν – και εξακολουθούν να έχουν – πολλές προκαταλήψεις όσον αφορά τα manga, τα οποία ήταν παρεξηγημένα και υποτιμημένα ως έργα. Οι αναγνώστες έκαναν συχνά αρνητικά σχόλια του τύπου “όλοι οι χαρακτήρες έχουν μεγάλα μάτια που μοιάζουν με αυτά του Bambi”, “τα περιοδικά είναι παχιά σαν τηλεφωνικοί κατάλογοι”, “οι επιχειρηματίες τα καταβροχθίζουν σε τρένα ή δημόσιους χώρους”, “είναι γεμάτα σεξ και βία”». Η μεγάλη ποικιλία όμως των manga των τελευταίων δεκαετιών σε συνδυασμό με τη στρατηγική μάρκετινγκ των ιαπωνικών εκδοτικών οίκων και το, δειλό στην αρχή, πιο τολμηρό στη συνέχεια, άνοιγμα μεγάλων αγορών όπως η γαλλική και η γερμανική αλλά και οι πολυάριθμες λέσχες, ομάδες, διαδικτυακά στέκια κ.λ.π. που δημιουργήθηκαν, σταδιακά έφεραν αποτέλεσμα και τα manga συναγωνίζονται πια επί ίσοις όροις τα ευρωπαϊκά κόμικς ως προς τον αριθμό των εκδόσεων και τη μερίδα του αναγνωστικού κοινού που διεκδικούν. Σημαντικό ρόλο παίζει φυσικά και η ολοένα και μεγαλύτερη ενσωμάτωση της κουλτούρας των manga στις νεότερες γενιές, που μεγάλωσαν και μεγαλώνουν με δεδομένη την ύπαρξη του συγκεκριμένου πολιτισμικού προϊόντος, σε αντίθεση με παλαιότερες γενιές. Εξίσου σπουδαίο ρόλο παίζει και η παράλληλη ή και προηγηθείσα διάδοση των ιαπωνικών κινουμένων σχεδίων, γνωστών ως anime, σε τηλεοπτικές σειρές που έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλείς τις τελευταίες δεκαετίες ακολουθώντας παρόμοια σεναριακά μονοπάτια και αντίστοιχες σχεδιαστικές τεχνοτροπίες με αυτές των manga. Διαμορφώνοντας έτσι μια σύγχρονη πραγματικότητα στην οποία τα ιαπωνικά κόμικς και κινούμενα σχέδια είναι άμεσα αναγνωρίσιμα στα περισσότερα νέα παιδιά, χωρίς να τα ξενίζουν ή να τα απωθούν λόγω των εμφανών διαφορών τους από τα δυτικά. Από την άλλη είναι αυτονόητο ότι μέσα στην τεράστια παραγωγή των manga υπάρχουν έργα πολλών ταχυτήτων που δεν είναι δυνατόν να καλύπτουν τα γούστα κάθε αναγνώστη. Οι πολιτισμικές ορίζουσες ωστόσο και οι συνθήκες εντός των οποίων αυτά τα αναγνώσματα παράγονται και διαδίδονται, είναι πάντα ενδιαφέρον να ερευνούνται και να ερμηνεύονται. Ως προς αυτό το βιβλίο της Ελένης Λουκάκη έχει να προσφέρει πολλά στους αναγνώστες των manga αλλά και σε όσους ενδιαφέρονται να κατανοήσουν αυτό το τόσο σύνθετο και δημοφιλές είδος κόμικς. Και το σχετικό link...
    3 βαθμοί
  17. Τι 8000 λένε αφού αυτό το πράγμα κάνει περίπου 10ευρώ. Δηλαδή μερικοί άνθρωποι δεν ξέρω με τι κριτήρια βάζουν τιμές στα κόμικς. Μάλλον όντως είναι σκευωρία του Greek Comics για να μην μένει αδρανές αυτό το θέμα. Δεν ξέρω τι άλλο να πω.
    3 βαθμοί
  18. Αυτος ειναι τομος τευχων της 2ης επανεκδοσης των Μικρ.κλ.Εικονογραφημενων δεκαετιας 70. Το κοστος αυτου του τομου ειναι καπου στα 5 με 8 ευρω αναλαγα καταστασης
    3 βαθμοί
  19. Τευχη 028,128,135,164,172,178,188,197,220,235,275 Μεταφέρθηκαν στη βάση Oπισθοφυλλα τευχων 178 και 275 γυρισμενα 90 μοιρες Μεταφέρθηκαν στη βάση
    3 βαθμοί
  20. S01E02 Σε κάποια συνέντευξή του ο Mark Hamill θυμήθηκε μια φάση από τα γυρίσματα του πρώτου Star Wars. Στην σκηνή που θα γυρίζονταν, θεωρητικά ήταν αφού είχαν βγει από τον σκουπιδοφάγο. Λέει στον Harisson Ford "ρε συ, δεν θα έπρεπε να έχουμε βρεγμένα μαλλιά?". Και γυρίζει ο Ford "πιτσιρίκο, δεν είναι τέτοια ταινία. Εάν κοίταζουν το μαλλί σου, θα έχουμε χοντρό πρόβλημα". Κάπως έτσι και εδώ. Συζητήσεις ενήλικων? πραγματικών χαρακτήρων? Λογική ακολουθία των πραγμάτων? well. It ain't that kind of show Ξύλινοι διάλογοι λοιπόν? Κλισέ καταστάσεις? Όχι τελείως. Έτσι είναι οι υπερηρωικές σειρές των 22 επεισοδίων τη σεζόν (λχ οι τηλεοπτικές σειρές της DC τα τελευταία 10-20 χρόνια ). Εδώ είναι κάπως διαφορετικό. Λίγο πιο προσεγμένες, αλλά όχι απόλυτα. Δεν είναι Sopranos, δεν είναι Justified, δεν είναι The Wire Είναι διεκπεραιωτικές σκηνές/διάλογοι, τυπικές καταστάσεις (χωρίς να βγάζουν τόσο την αίσθηση του "κλισέ"). Θα μπορούσα να πω ότι είναι σαν ένα τυπικό, μέτριο προς το καλό, υπερηρωικό κόμικ. Μια ενδιαφέρουσα σαχλαμαρίτσα για να βάλεις ενώ μαγειρεύεις Με την καμία δεν έχει την μαεστρία, το μπρίο και την διαφορετικότητα του Wandavision Σκηνή κάλλος όταν πολύ ελαφρύ σπόιλερ Νομίζω πως είναι χαρακτηριστικό του σώου το ότι το πρόσεξα Συνήθως γίνεται της π*ρνης σε μια ταινία, αλλά είμαι τόσο απορροφημένος από τη ροή, από τον παλμό, που ούτε που προσέχω τέτοια πράγματα. Ε... εδώ το πρόσεξα
    3 βαθμοί
  21. Κυριακή 4/4 με την «Καθημερινή»: Γεώργιος Καραϊσκάκης από τα Κλασικά Εικονογραφημένα Το τρίτο τεύχος της σειράς των εκδόσεων που κυκλοφορούν με την «Καθημερινή», σε πιστή αναπαραγωγή από το πρωτότυπο, είναι αφιερωμένο στον Γεώργιο Καραϊσκάκη, από τις πλέον εμβληματικές μορφές της Επανάστασης. Στο τεύχος, το οποίο έντυσε με λόγο ο Βασίλης Ρώτας, παρουσιάζεται η πορεία του «γιου της Καλογριάς», όπως αποκαλούνταν, από τα παιδικά του χρόνια, οπότε βγήκε κλέφτης στα βουνά, και κατά την περίοδο που βρέθηκε δίπλα στον Αλή πασά αλλά και στον Κατσαντώνη. Καπετάνιο πια, κατά της έναρξη της Επανάστασης, τον βλέπουμε πολεμά στη Στερεά Ελλάδα και να προσφέρει τη βοήθειά του στο πολιορκημένο Μεσολόγγι. Στη συνέχεια, αρχιστράτηγος της Στερεάς, ηγείται των ελληνικών δυνάμεων εναντίον του Κιουταχή στη Δόμβραινα, στο Δίστομο και στο Κερατσίνι. Σε μια τυχαία συμπλοκή, στις 22 Απριλίου 1827, παραμονή της μάχης του Φαλήρου θα πληγωθεί θανάσιμα Αυτή την Κυριακή 4 Απριλίου μαζί με την «Καθημερινή» https://www.kathimerini.gr/k/sunday-edition/561309964/kyriaki-4-4-me-tin-kathimerni-georgios-karaiskakis-apo-ta-klasika-eikonografimena/ ΤΑ ΚΟΜΙΚΣ ΜΑΣ: https://e-scrooge-mak-ntak.jouwweb.nl/peripeties-me-tin-ikogenia-ntak/622809_to-1o-teyxos ΚΑΝΑΛΙ STO YOUTUBE: https://bit.ly/3rAISTj ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ: https://e-scrooge-mak-ntak.jouwweb.nl/
    3 βαθμοί
  22. Ήταν ένα κρύο απόγευμα του Δεκεμβρίου όπου έψαχνα γενικές πληροφορίες για τα ελληνικά κόμικς (ημερομηνίες πρώτων εκδόσεων, τέυχη κλπ). Ξαφνικά πέφτω πάνω στο greekcomics όπου πάνω στον ενθουσιασμό μου ξεκίνησα να ανοίγω νέες καρτέλες με τα διάφορα θέματα που έβρισκα. Δυστυχώς την πρώτη φορά μου έβγαλε το εκνευριστικό, όχι πια εκνευριστικό όριο των 10 σελίδων. Όπως ήμουν πήγα κατευθείαν να κάνω εγγραφή. Έλα όμως που δεν ήξερα τι να συμπληρώσω σε ένα πεδίο και δεν γινόταν η εγγραφή! Για να συντομεύσω την ιστορία θα σας πω μόνο ότι χρησιμοποίησα τρεις διαφορετικούς browser και ανώνυμες περιηγήσεις για να έχω παραπάνω από 10 σελίδες και να μπαίνω ως guest. Όλα αυτά μέχρι τον Ιανουάριο που ανακάλυψα το email του @Valtasar και μου είπε ακριβώς τι έπρεπε να κάνω για να συνδεθώ. Και τώρα είμαι εδώ χαρούμενος που έχω την ευκαιρία να γράφω χωρίς περιορισμό.
    3 βαθμοί
  23. Άρθρο αγνώστου στην ιστοσελίδα tanea.gr στις 29/03/2021. Ματιέ Βαλμπουενά: Ο Αστερίξ του Θρύλου Και το σχετικό link...
    3 βαθμοί
  24. [imdb=tt2303687] είχα ξεχάσει πόσο καλό είναι Βασικά είχα χαλαστεί κάπως με την 4η σεζόν και το είχα αφήσει. Τις προάλλες καταβρόχθισα την 5η και τώρα προχωράω με την 6η που βγαίνει αυτή την εποχή. Από τη μια κάπου με έχει κουράσει αυτή η ατέρμονη ιστορία με τη μυστήρια εγκληματική οργάνωση που είναι πίσω απ'όλα Από την άλλη όμως, μόλις τέλεψα το S06E02 και ομολογώ ότι με ξαναέχει εξιτάρει Ο σεναριογράφος Jed Mercurio κάνει κάτι διαολεμένα καλά (βέβαια, έτσι γούσταρα και στο Bodyguard και εντέλει δεν είδα ποτέ το τελευταίο επεισόδιο. Αν και διάβαζα ονλάην τα σχόλια όπως έπαιζε στην Αγγλία Αλλά κάπου το παρατράβηξε και εκεί με τα conspiracies του και εντέλει δεν έκατσα ποτέ να το δω. Όπως όμως είναι προφανές είναι τρελός μάστορας του σασπένς )
    3 βαθμοί
  25. Ε, ναι! Έχω κληρονομικό χάρισμα!
    3 βαθμοί
  26. Μετά από 2 περίπου εβδομάδες ήρθε επιτέλους ο σκληρόδετος τόμος X-Men: House Of X/Powers Of X Από το bookdepository στα 36 ευρώ
    3 βαθμοί
  27. Όντως εξαιρετική επιλογή, μια ιστορία που έχει κάνει χαμό στο εξωτερικό και είναι μάλιστα πρόσφατη. Μακάρι να την δούμε να κάνει τέτοιες επιλογές και στα DC. Δυστυχώς την έχω ήδη στα αγγλικά οπότε μάλλον δεν θα το τιμήσω αλλά θεωρώ είναι μια έκδοση που δεν χάνεται αν δεν την έχεις.
    3 βαθμοί
  28. @ΚΟΜΙΞΠράγματι, θα κυκλοφορήσει στις 21 του Οκτώβρη στην Γαλλία. Έχει βγει και teaser του νέου άλμπουμ, το οποίο μάλιστα είχε δημιουργήσει μεγάλη συζήτηση δύο σελίδες πιο πίσω !
    3 βαθμοί
  29. Αυτά είναι! Επιτέλους μια εξαιρετική επιλογή από την Anubis, το House of X/Powers of X είναι από τα καλύτερα storylines των τελευταίων χρόνων που αφορά τους X-Men και το οποίο ξεκίνησε όλο το Dawn of X, X of Swords, Reign of X κτλ. Ήθελα πριν λίγο καιρό να το ξεκινήσω στα αγγλικά, τώρα που είδα ότι βγαίνει στα ελληνικά απλά δηλώνω κατενθουσιασμένος! Επίσης βάσει όσων έχω δει, θα είναι και του @ΚΟΜΙΞ σίγουρη αγορά
    3 βαθμοί
  30. (ISBN:978-960-623-295-4). SET. Χ-Men House of X/Powers of X Τίτλος : Χ-Men House of X/Powers of X Τύπος Μέσου: έντυπο / ΒΙΒΛΙΟ Εκδότης: Κορωπί [GR] : Εκδόσεις Anubis / Compupress S.A. Έτος Έκδοσης: 2021 ISBN: 978-960-623-295-4 Γλώσσες : Ελληνική (gre) Ημ/νία Παραχώρησης : 29/03/2021 (ISBN:978-960-623-296-1). Μέρος 1ο. Χ-Men House of X/Powers of X / Jonathan Hickman Τίτλος : Χ-Men House of X/Powers of X Τύπος Μέσου: έντυπο / ΒΙΒΛΙΟ Συντελεστές: Jonathan Hickman, Συγγραφέας ; Χρήστος Κανελλόπουλος, Μεταφραστής ; Peppe Larraz, Εικονογράφος Εκδότης: Κορωπί [GR] : Εκδόσεις Anubis / Compupress S.A. Έτος Έκδοσης: 2021 Σελιδοποίηση: 224 Μέγεθος: 17χ26 ISBN: 978-960-623-296-1 Γλώσσες : Ελληνική (gre) Γλώσσα πρωτοτύπου : Αγγλική (eng) Ημ/νία Παραχώρησης : 29/03/2021 (ISBN:978-960-623-297-8). Μέρος 2ο. Χ-Men House of X/Powers of X / Jonathan Hickman Τίτλος : Χ-Men House of X/Powers of X Τύπος Μέσου: έντυπο / ΒΙΒΛΙΟ Συντελεστές: Jonathan Hickman, Συγγραφέας ; Χρήστος Κανελλόπουλος, Μεταφραστής ; Peppe Larraz, Εικονογράφος Εκδότης: Κορωπί [GR] : Εκδόσεις Anubis / Compupress S.A. Έτος Έκδοσης: 2021 Σελιδοποίηση: 224 Μέγεθος: 17χ26 ISBN: 978-960-623-297-8 Γλώσσες : Ελληνική (gre) Γλώσσα πρωτοτύπου : Αγγλική (eng) Ημ/νία Παραχώρησης : 29/03/2021
    3 βαθμοί
  31. Ήρθε λοιπόν η στιγμή να παρουσιάσω κι εγώ την συλλογή μου (η ανυπομονησία σας φαινόταν ξεκάθαρα!) Στο πρώτο ράφι βλέπετε τα Άπαντα του Ρομάνο Σκάρπα, συνδυασμένα με τα Μίκυ Μάους της Α' περιόδου και λίγα Αλμανάκο, Μίκυ Μυστήριο και τρία Βιβλία των Μικρών Εξερευνητών. Στην συνέχεια παρακολουθείτε (έκθαμβοι) τα Μίκυ Μάους της Καθημερινής από το 300 και μετά, δύο τόμους της Βιβλιοθήκης Κόμιξ, μαζί με τα Κλασικά και Σούπερ Μίκυ τα οποία ξεκίνησα να παίρνω τώρα τελευταία. Τα υπόλοιπα Μίκυ Μάους της Καθημερινής καθώς και ένα χειροποίητο αγαλματιδιάκι του Ντόναλντ και έναν (υπέροχο) διακοσμητικό ανανά! Τα Κόμιξ Β' περιόδου (και λίγα από την Α'), και τα Ντόναλντ. Τέλος η ολοκληρωμένη σειρά της Βιβλιοθήκης Disney και δεξιά μερικά Editor's Choice, δύο Μεγάλα Σήριαλ, Φάντομ και το Μουντιάλ 2014. (Μην ξεχάσω και το αυτοκινητάκι με τον Μίκυ) Έχει λίγο καιρό που ξεκίνησα να ασχολούμαι με την αγορά παλαιότερων περιοδικών, γι' αυτό και είναι ελάχιστα αυτά του Τερζόπουλου. Ευτυχώς στην Θεσσαλονίκη υπάρχουν αρκετά ωραία καταστήματα όπου τα επισκέπτομαι συχνά για να βρω παλιά κομμάτια. Ελπίζω να σας άρεσε η παρουσίασή μου!
    3 βαθμοί
  32. Κριτική για τον τόμο Κάπτεν Αμέρικα: Νέο Καθεστώς, με ελαφρά σπόιλερ. Η ιστορία λαμβάνει χώρα αμέσως μετά τα γεγονότα που συνέβησαν την 11/9 στην Αμερική, με τον Κάπτεν Αμέρικα να πηγαίνει να βοηθήσει τους συνανθρώπους του που χρειάζονται βοήθεια. Κάποιους μήνες μετά, σε μία κωμόπολη της Καλιφόρνια, θα συμβεί άλλη μία τρομοκρατική επίθεση, την οποία αυτήν την φορά ο Κάπτεν θα προλάβει να αναχαιτίσει επιτυχώς. Ωστόσο, από την εμπειρία αυτή, ο Στιβ θα αρχίσει να αναθεωρεί και να επαναπροσδιορίζει κάποια από τα ιδανικά και τα πιστεύω του, με τα οποία πορεύτηκε ως άνθρωπος και στρατιώτης από τον καιρό που έγινε για πρώτη φορά Κάπτεν Αμέρικα. Το θέμα με το οποίο ασχολείται ο συγγραφέας είναι πάρα πολύ λεπτό και η προσπάθεια που καταβάλλει, θέτοντας μέσα από την ιστορία ερωτήματα σχετικά με την ελευθερία, την τρομοκρατία και την προάσπιση του Αμερικανικού Ονείρου, είναι τίμια αλλά και λίγο άστοχη (σε σημεία). Παρότι το συνολικό αποτέλεσμα μπορεί να μην είναι καλό, θα συμφωνήσω ωστόσο με αυτό που ανέφερε ο Ρίμπερ στα εξτραδάκια, ότι κατάφερε να περάσει στον αναγνώστη ερωτήματα με τα οποία αξίζει να προβληματιστεί. Ένα από αυτά για παράδειγμα είναι το πώς αντιδρά μία χώρα όταν δέχεται μία τρομοκρατική επίθεση. Ανταποδίδοντας τα πυρά; Με έναν άλλο τρόπο ίσως; Και όλα αυτά υποθέτοντας (όχι απαραίτητα) ότι η χώρα είναι - ίσως - η δυνατότερη στον κόσμο. Όπως είδα και σε μία ταινία πρόσφατα, και να σταματήσει η μία πλευρά την αντεπίθεση, ποιός της εγγυάται ότι η άλλη θα σταματήσει την δική της; Δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος δηλαδή, ο οποίος για να σπάσει χρειάζεται να κάνει κάποιος ένα ταξίδι στον χρόνο (για να ελαφρύνω λίγο το κλίμα). Πέρα από την πλάκα όμως, ζητήματα τόσο σημαντικά και λεπτά σαν αυτά, είναι πάρα πολύ δύσκολο να καλυφθούν επιτυχώς από ένα κόμιξ. Στο κομμάτι του σχεδίου ο (αγαπημένος μου πλέον) Κάσσαντεϊ για άλλη μία φορά δίνει τον καλύτερό του εαυτό. Ωραία, μεγάλα καρέ, με μεγάλη γκάμα χρωματισμού από τεύχος σε τεύχος, καθώς και φυσικά, ζωντανές σκηνές μάχης. Το παράδοξο που έπαθα σε αυτόν τον τόμο είναι ότι μου άρεσε το ακριβώς αντίθετο από αυτό που μου άρεσε στον 40ό τόμο της συλλογής New Χ-ΜΕΝ: Αυτοκρατορική Εισβολή. Δηλαδή, στον τόμο του Καπ μου άρεσε περισσότερο το σχέδιο σε αντίθεση με το σενάριο, ενώ στον τόμο των New Χ-ΜΕΝ μου άρεσε περισσότερο το σενάριο από ότι το σχέδιο. Παρόλα αυτά όμως, στον τόμο του Καπ το πολύ καλό σχέδιο δεν ήταν αρκετό, δυστυχώς, για να ισορροπήσει την όλη εμπειρία, πράγμα που συνέβη εν αντιθέσει με τόμο των New Χ-ΜΕΝ. Συμπερασματικά ένας τόμος που πραγματεύεται τον αντίκτυπο που άφησε στους ανθρώπους οι επιθέσεις της 11/9, με τον ο Κάπτεν Αμέρικα να πρέπει να φανεί δυνατότερος από κάθε άλλη φορά, προκειμένου να ανασύρει από αυτούς την χαμένη τους ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον. Βαθμολογία: 7/10.
    3 βαθμοί
  33. Και εγώ κάπως έτσι φαντάζομαι θα πάει η σειρά, όμως δεν συμπεριέλαβες 2 τεύχη: τον Κανάρη τον Πυρπολητή (Νο. 1029) και τον Μιαούλη (Νο. 1186). Επίσης, παραθέτω τα εξώφυλλα των τευχών με την σειρά που τα ανέφερες και εσύ. Και τα 2 που ανέφερα εγώ:
    3 βαθμοί
  34. @Popeyefun για να προστεθεί στη βάση πρέπει να σκαναριστεί το εξώφυλλο και το οπισθόφυλλο με ανάλυση 300dpi, να έχει πάνω από 2000 pixels ύψος και να είναι σε μορφή jpeg
    2 βαθμοί
  35. Τέλειωσα όλη τη σειρά μετά από αρκετά διαλείμματα και έχω να πω πως το φινάλε με ψιλοαπογοήτευσε. Οκ, φέραν όλους τους ηθοποιούς (μέχρι που ανέστησαν και κάποιους βλέπε Jonathan Kent) προσπάθησαν να το βγάλουν όμορφο αλλά... Σίγουρα το τελευταίο επεισόδιο έχει ωραίες στιγμές αλλά έχει και αρκετές άσχημες. Πάντως κλείνει μια πολύ καλή σειρά που παιζόταν για αρκετά χρόνια και ήταν η αφορμή για να βγουν και οι υπόλοιπες σειρές της DC
    2 βαθμοί
  36. 2 βαθμοί
  37. Παναγιώτη, γιατί δεν τα βάζεις στην ενότητα με τα άρθρα (αυτά που μεταφέρεις αυτούσια) για να τα έχουμε και στην λίστα;
    2 βαθμοί
  38. 2 βαθμοί
  39. Είναι σίγουρο ότι με την όρεξη που έχεις πολύ σύντομα θα φτάσεις να έχεις τόσα και πολλά παραπάνω! Πραγματικά ελπίζω να φτάσουμε όλοι στο σημείο όπου θα χρειαζόμαστε και δεύτερο σπίτι για να τα χωρέσουμε! (Εκτός και αν κάποιοι το έχουν κάνει ήδη.....)
    2 βαθμοί
  40. καλώς όρισες !!! dr. Ντρέικ
    2 βαθμοί
  41. Καλώς ήρθες στην ομαδική στην οποία θα συζητάμε για κομικς!!!! Να έχεις καλή σταδιοδρομία!!! ΤΑ ΚΟΜΙΚΣ ΜΑΣ: https://e-scrooge-mak-ntak.jouwweb.nl/peripeties-me-tin-ikogenia-ntak/622809_to-1o-teyxos ΚΑΝΑΛΙ STO YOUTUBE: https://bit.ly/3rAISTj ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ: https://e-scrooge-mak-ntak.jouwweb.nl/
    2 βαθμοί
  42. Όσο το ξαναβλέπω, τόσο ξαναφτιάχνομαι Δεν ποστάρω όμως γι'αυτό. 2 παρατηρήσεις/σχόλια. 1. Ο Idris Elba μάλλον θα είναι απείρως καλύτερος από τον Will Smith. 2. Η Margot Robbie ως Harley είναι απίστευτη γενικώς και αορίστως. Όχι μόνο σε αυτό εδώ το τρέηλερ, αλλά και στις άλλες 2 ταινίες.
    2 βαθμοί
  43. @apetoussis82 Και το σημαντικό είναι ότι μάθαμε την μονάδα μέτρησης του φορτίου των σκλάβων στο καράβι. Μετριούνται σε...φουρνιές! Ποιο φαλλοκράτης, πεθαίνεις!
    2 βαθμοί
  44. Πριν από λίγη ώρα μου πέταξε μια διαφήμιση στο Instagram που είχε να κάνει με το marvel unlimited.για οποίων δεν τυχαίνει να γνωρίζει ή δεν έδωσε μεγάλη σημασία το marvel unlimited είναι μια ψηφιακή βιβλιοθήκη στην οποία μπορείς να εγραφεις με μια συνδρομή και να έχεις πρόσβαση σε δεκάδες χιλιάδες κόμικς της marvel,με λίγα λόγια είναι κάτι σαν το Netflix θα έλεγε κάποιος αλλά για κόμικς.Απο την μια θεωρώ καταπληκτικό ότι υπάρχει κάτι τέτοιο από την άλλη μήπως αυτός θα είναι ο αφανισμός των κόμικς, μήπως κάποτε η καθημερινή ή η ίδια η Disney αποφασίσει πως είναι πιο κερδοφόρο να βγει μια πλατφόρμα που θα μπορείς να διαβάζεις το Μίκυ Μαους, το Ντόναλντ, το κόμικ κτλ. Μήπως μέσα στα επόμενα 20 χρόνια θα έχει σταματήσει η εκτύπωση περιοδικών; Εγώ κάνω κάποιες εικασίες απλά και ίσως να μην γίνει αυτή η μετάβαση ούτε σε έναν αιώνα αλλά θα ήθελα πολύ να ακούσω την άποψη σας πάνω στο θέμα. Έως αναγνώστες αλλά και ως συλλέκτες.
    2 βαθμοί
  45. Μα σε εσένα φυσικά, που κάθισες, βρήκες όλα τα εξώφυλλα και επίσης, μέ συμπλήρωσες(και σε ευχαριστώ πολύ για αυτό).
    2 βαθμοί
  46. Spiderman Blue. ΄Για εμένα (όπως και για πολλούς άλλους νομίζω) οι ιστορίες του Spiderman είναι οι αγαπημένες μου ιστορίες αυτής της συλλογής. Βρίσκω σε αυτές υπόθεση, ένα χαρακτήρα αρκετά δραματικό και άτυχο, λιγότερη αναίτια βία και ωραίο σχέδιο. Γενικά μου αρέσουν. Το ίδιο συνέβη και με αυτήν. Είναι μια εναλλακτική μοντέρνα ματιά σε μια παλιά ιστορία, την οποία εγώ δεν ήξερα, οπότε διπλό το καλό. Και ξεδιάλυνα μέσα μου το ποια είναι ποια και διάβασα μια ωραία ιστορία. Ακόμα και τις μάχες τις βρήκα να ταιριάζουν πολύ ωραία με το όλο πλαίσιο της ιστορίας και να δίνουν το κάτι παραπάνω. Το μελαγχολικό βγαίνει με ωραίο τρόπο, ενώ μου άρεσε πάρα πολύ και η διαδικασία του "γράφω κασέτα" με τις σκέψεις μου. Το μόνο ψεγάδι είναι το πως σχεδιάστηκε ο Πίτερ Πάρκερ. Κάτι δεν μου κόλλαγε τόσο καλά!
    2 βαθμοί
  47. Τα τεύχη 309, 313, 324, 347, 355, 378 και 386 για αντικατάσταση μαζί με τα οπισθόφυλλα τους. Επίσης τα οπισθόφυλλα των τευχών 232, 293, 300, 321, 352, 373, 399 για να προστεθούν στη βάση. Μεταφέρθηκαν στη βάση
    2 βαθμοί
  48. Τι μου θύμισες τώρα....... Ίσως το πιό σοβαρό περιοδικό μουσικής που κυκλοφόρησε ποτέ στη Ελλάδα. Αυτό και το Ποπ και Ροκ. Η Μουσική έμεινε στη σκιά του Ποπ και Ροκ καθαρά για λόγους marketing. Με συνδέει μιά πολύ προσωπική/συναισθηματική σχέση με τη Μουσική. Έχω τα πρώτα 90 τεύχη της και σιγά σιγά θα τα ανεβάσω. Αν και συγκινήθηκα τώρα...
    2 βαθμοί
Αυτός ο κατάλογος έχει οριστεί σε Αθήνα / GMT +02:00
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.