Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αίθουσα Νικητών

  1. nikolas12

    nikolas12

    Moderator


    • Βαθμοί

      48

    • Περιεχόμενο

      3847


  2. O Φρατζάτος

    • Βαθμοί

      40

    • Περιεχόμενο

      674


  3. Valtasar

    Valtasar

    Root Admin


    • Βαθμοί

      34

    • Περιεχόμενο

      9040


  4. Laz33

    Laz33

    Members


    • Βαθμοί

      32

    • Περιεχόμενο

      4143


Δημοφιλές περιεχόμενο

Εμφάνιση περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στο 01/11/21 σε όλους τους τομείς

  1. Έκτακτή αγορά: Λανφέστ,Superman Brainiac,Green Arrow Year One,Batman Θάνατος της Οικογένειας και Batman Endgame. Τα είδα διαθέσιμα στην Οξύ και είπα να τα πάρω.Το πρώτο μέρος του Batman Θάνατος της Οικογένειας θα αλλαχτεί/αγοραστεί μάλλον άλλο κάποτε επειδή έχει ενωμένες τις σελίδες από κάτω. Ο Λανφεστ έχει φυσαλίδες στο εξώφυλλο και οπισθόφυλλο στην κλείδωση μετά αφού το άνοιξα για να αρχίζω να το διαβάζω,αλλά εντάξει αντέχεται. Ελπίζω να μην είναι λόγω υγρασίας. Ένα τεράστιο ευχαριστώ στον @Valtasar για την βοηθειά του και εκτιμώ το δώρο σου ιδιαίτερα. Και πάλι σε ευχαριστώ!! ~~~~~~ Από εδώ και πέρα βγαίνω εκτός θέματος,μπορεί να αγνοηθεί. ~~~~~~ Και τώρα αφού έγραψα τα καλά.Θέλω να γράψω και τα άσχημα,μια ομολογία που σκεφτόμουν καιρό. Αυτο το καιρό διαβάζω κόμικ,μου προσφέρουν χαρά και διασκέδαση αλλά και ένα πολύ μα πολύ μικρό άγχος. Γιατί είναι φυσικά αντικείμενα,που μπορούν να πάθουν αυτό και εκείνο. Όταν πάω να διαβάσω ένα κόμικ πρέπει να πλένω χέρια,να σιγουρευτώ πως έχω καθαρά δόντια/στόμα και να έχω πιει δύο ποτήρια νερό (για να καθαριστεί το στόμα). Ακούγεται τρελό αλλά δοκιμάστε να έχετε ελαφρώς μπουκομένη τη μύτη με αποτέλεσμα να αναπνέετε από το στόμα (κρύωμα ή απλά να "τρέχει" η μύτη σας),να έχετε φάει κάτι και μετά να διαβάσετε φυσικό κόμικ.Και μην ξεχνάμε και την υγρασία,ένα λεπτο ανοίγουν το παράθυρο οι δικοί μου για να "αεριστεί ο χώρος και πάρε ένα κυματισμό που μετά θα μου πάρει μέρες να φύγει.Δώρο του καταστήματος.Καλά αυτό φτιάχνεται,δεν παθαίνει κάτι αλλά είναι ενοχλητικό και η απελευθεροτική λύση ακριβή. Συν πως πρέπει να ζήσω με το γεγονός πως έχω κόμικ με λίγο σκισμένη σελίδα (που φαίνεται το άσπρο από μέσα) μπορεί κάποτε να τα αλλάξω.Αυτό είναι και "εργοστασιακό" πρόβλημα και από λάθος δικό μου. Η προετοιμασία για να διαβάσεις κόμικ και η προσοχή που θέλουν,είναι ιεροτελεστία. Αυτό είναι και η μεγαλύτερη σπόντα και το μεγαλύτερο κομπλιμέντο για τα κόμικ που μπορώ να δώσω. Ή απλά είμαι ψυχαναγκαστικός και έχω πρόβλημα.Ναι,μάλλον έχω πρόβλημα.
    18 βαθμοί
  2. Κάποια τα ξέρετε, κάποια όχι Γενάρης: Amazing Spider-Man: Red Goblin Fight Club 3 Φλεβάρης: Venom: Rex Justice League: The Tottality Μάρτης: Daytripper Jupiter's Legacy vol. 1
    13 βαθμοί
  3. Κάποια τεύχη Μίκυ Μάους Β περιόδου που μου ήρθαν σήμερα! Κάποια που ήθελα να έχω για τις ιστορίες και κάποια λόγω εξώφυλλου ??
    10 βαθμοί
  4. To παρόν αυτονομήθηκε καθώς η συζήτηση ξεκίνησε από αυτό το ποστ του @O Φρατζάτος που παρατίθεται από κάτω. Σας ικετεύω να δώσετε σημασία στο thumbnail. Τα χέρια κι εγώ τα πλένω πριν διαβάσω τα κόμικς μου. Αλλά να πλένει κάποιος και τα δόντια του, πρώτη φορά το ακούω. Νόμιζα εγώ ήμουν τόσο ψυχαναγκαστικός. Υπάρχουν και χειρότερα τελικά
    8 βαθμοί
  5. Ένας ακόμα λόγος που αγαπώ αυτήν την κοινότητα
    8 βαθμοί
  6. Είναι καλό και το επόμενο πλάνο..... ένα μήνα μετά
    8 βαθμοί
  7. Κριτική και για τα δύο μέρη της ιστορία Εκδικητές: Μάχη στο Χρόνο, με σπόιλερ (τυχεράκηδες). Η ιστορία έχει να κάνει με τον Ρικ Τζόουνς (το αγόρι της Μάρλο Τσάντλερ που είχαμε δει στον 8ο τόμο της συλλογής, Χαλκ: Σιωπηλές Κραυγές) και την ξαφνική επιδείνωση της υγείας του. Οι Εκδικητές μη μπορώντας να βρουν μία άκρη απευθύνονται σε έναν εχθρό τους, την Υπέρτατη Ευφυία, ένα ον με καταγωγή από την φυλή των Κρι (τους μπλε εξωγήινους), η οποία καταφέρνει και συγκεντώνει γνώση-πληροφορίες από πολλά πλάσματα και όχι μόνο. Η Υπέρτατη Ευφυία δέχεται να τους βοηθήσει και κρυφά μαζί με τον Ζυγό (επίσης παλιό εχθρό των Εκδικητών) προσπαθούν να αφυπνίσουν στον Ρικ, την Δύναμη του Πεπρωμένου, η οποία υπάρχει "βαθιά" μέσα σε όλους τους ανθρώπους (όπου για κάποιον ανεξήγητο λόγο αυτή "ενεργοποιήθηκε" στον Ρικ) και ήταν η αιτία που συνασπίστηκαν για πρώτη φορά οι Εκδικητές. Ο Ιμόρτους όμως, που είναι υπεύθυνος για την διατήρηση του χωροχρονικού συνεχούς, εξαιτίας λόγων ανωτέρας βίας, αποφασίζει να σκοτώσει τον Ρικ. Και θα τα είχε καταφέρει αν δεν είχε εμφανιστεί τελευταία στιγμή "αυτός ο σκύλος και οι ανόητοι φίλοι του" ο Κανγκ ο Κατακτητής για να τον σταματήσει. Και τί φάση έχει παιχτεί μόλις τώρα; Ο Ιμόρτους είναι στην ουσία ο μελλοντικός εαυτός του Κανγκ. Και όλο αυτό έχει και συνέχεια. Τελικά θα αφυπνιστεί στον Ρικ η Δύναμη του Πεπρωμένου, και σε μία στιγμή έντασης, ο Ρικ θα την χρησιμοποιήσει για να ξανασυνασπίσει τους Εκδικητές προκειμένου να τον βοηθήσουν. Πράγματι, εφτά Εκδικητές θα εμφανιστούν ξαφνικά, μόνο που αυτοί όμως προέρχονται από διαφορετικές χρονικές στιγμές (τρεις από το παρελθόν, δύο από το παρόν και δύο από το μέλλον). Έτσι λοιπόν ο Ρικ μαζί με τους Εκδικητές και τους τρεις πρώην εχθρούς τους, θα συνεργαστούν, ώστε να μάθουν για ποιο λόγο ο Ιμόρτους τον θέλει νεκρό και ποια είναι τελικά αυτή η, λεγόμενη, Δύναμη του Πεπρωμένου. Τέλος περίληψης πρώτου τεύχους, με τα καλύτερα να ακολουθούν στα αμέσως επόμενα. Ο Μπάσιεκ μέσω αυτών των τόμων καταφέρνει και γράφει μία υπέροχη ιστορία, χρησιμοποιώντας και κάνοντας παράλληλα εύστοχες αναφορές σε παλαιότερα γεγονότα από την ιστορία της Μάρβελ. Παρουσιάζει διάφορα γεγονότα μέσω του ταξιδιού στο χρόνο που κάνουν οι ήρωες, κάνοντας το τόσο σωστά και έξυπνα, που θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτή η ιστορία είναι κατά κάποιον τρόπο, το Dark της Μάρβελ. Και όλο αυτό το πετυχαίνει τέλεια κάνοντας χρήση της προσέγγισης των παράλληλων συμπάντων, αποτρέποντας συνεπώς την ιστορία από το να πέσει σε χρονικά παράδοξα, δίνοντάς του έτσι με αυτόν τον τρόπο την ευχέρεια να αφηγηθεί την ιστορία ως προς όποια κατεύθυνση επιθυμεί. Η αλήθεια είναι ότι, όπως είπαν πολλά παιδιά για αυτήν την ιστορία, δεν υπάρχουν πολλές σκηνές μάχης και ότι όσες υπάρχουν είναι σχετικά σύντομες (με εξαίρεση την τελευταία μάχη). Γενικά όμως σε ιστορίες που έχουν να κάνουν με ταξίδια στο χρόνο, οι χαρακτήρες χρησιμοποιούνται περισσότερο σαν πιόνια για την εξέλιξη της ιστορίας (ταξίδι-εξήγηση), έχοντας ως αποτέλεσμα την "διάδραση" (συμβάν/μάχη) των χαρακτήρων σε δεύτερη μοίρα. Παρόλα αυτά, οι σκηνές μάχης στα διάφορα timeline στον πρώτο τόμο, όπως επίσης και τα δύο "επεξηγηματικά" τεύχη στον δεύτερο τόμο (τεύχη #8-9), πιστεύω ότι ισορροπούν την ροή της ιστορίας όσο χρειάζεται χωρίς αυτή να γίνει μονότονη. Επιπλέον οι Εκδικητές που εμφανίζονται από τα διάφορα timeline και σύμπαντα, παρουσιάζονται συνοπτικά χωρίς πολλές λεπτομέρειες, όπως επίσης και τα γεγονότα που έχουν συμβεί σε παρελθοντικά κόμιξ και αναφέρει ο Μπάσιεκ, τα οποία δεν με μπέρδεψαν όσο περίμενα. Αντ' αυτού, τα γεγονότα παρουσιάζονται με κατανοητό και παραστατικό τρόπο και πιστεύω πως δεν αφαιρούν "πόντους" από την ανάγνωση. Τέλος οι βασικοί χαρακτήρες, με όλα αυτά τα διαφορετικά υπόβαθρα που έχει ο καθένας τους, καταφέρνουν και βγάζουν μία ωραία χημεία, που σε αυτό βοηθάει και το σχέδιο του Πατσέκο στις σκηνές μάχης. Στο κομμάτι του σχεδίου ο Πατσέκο δίνει μερικά άπαιχτα καρέ, όπως αυτά στην μάχη στην Χρονόπολης, αλλά και σε αυτά στην εισβολή των Εκδικητών στην Λίμπο, και καταφέρνει να αποδώσει προσεκτικά και με ακρίβεια πολλούς χαρακτήρες σε ένα καρέ. Το ίδιο συμβαίνει και όταν σχεδιάζει διαφορετικές εκδοχές χαρακτήρων όταν αυτοί προέρχονται από άλλα σύμπαντα, όπως στα καρέ που αποτυπώνουν την τελική επική μάχη των τελευταίων τευχών. Ιδιαίτερα στα τεύχη #4-6 του πρώτου τεύχους που οι χαρακτήρες ταξιδεύουν σε διαφορετικές εποχές, το σχέδιο σε συνδυασμό με την χρησιμοποίηση των κατάλληλων χρωμάτων, βοηθάει τον αναγνώστη να "εγκληματιστεί" αμέσως στην κάθε εποχή. Highlight επίσης τα καρέ του διαχωρισμού του Κανγκ και του Ιμόρτους σε δύο ανεξάρτητες οντότητες, τα οποία ήταν ανατριχιαστικά όμορφα. Το μόνο που λίγο με χάλασε ήταν που δεν δόθηκε περισσότερη εξήγηση στον τρόπο που ο Κάπτεν Μάρβελ στο τέλος ενώνεται με τον νεαρό Ρικ Τζόουνς, από την στιγμή που ο γηραιότερος Ρικ Τζόουνς βρισκόταν ήδη "στο σώμα" του Κάπτεν Μάρβελ. Παίζει να παραβίασαν-παρέβλεψαν καμιά δεκαριά παράδοξα, αλλά εντάξει στην εξίσωση ήταν και η Υπέρτατη Ευφυία, οπότε κάπως το δέχομαι. Συμπερασματικά μία ιστορία πρότυπο του πως πρέπει να γράφονται οι ιστορίες με ταξίδι στο χρόνο. Οι Εκδικητές μαζί με τον Ρικ Τζόουνς βρίσκονται εκτός τόπου και χρόνου (κυριολεκτικά) και σε μία απροσδόκητη συνεργασία με τον εχθρό τους, τον Κανγκ, προσπαθούν να αποτρέψουν τον Ιμόρτους από το αφανίσει ολόκληρα σύμπαντα, προκειμένου το 40% των συμπάντων αυτών να μην καταλήξουν, πιθανός, εχθρικά από την αλαζονική-λανθασμένη χρήση της Δύναμης του Πεπρωμένου από τους ανθρώπους. Η καλύτερη ιστορία των Εκδικητών μέχρι στιγμής. Μέρος Πρώτο, Βαθμολογία: 9,5/10. Μέρος Δεύτερο, Βαθμολογία: 9,5/10. Υ.Γ.1: Για την καλύτερη κατανόηση του υπόβαθρου του κάθε Εκδικητή, προτείνω πριν ξεκινήσετε την ανάγνωση της ιστορίας, να διαβάσετε πρώτα τα εξτραδάκια που υπάρχουν στο τέλος των τόμων. Υ.Γ.2: Επίσης, στο σημείο του όγδοου τεύχους που αναφέρονται κάποια παρελθοντικά γεγονότα σχετικά με το ορίτζιν του Βίζιον, για τους φανατικούς των ιστοριών με τα ταξίδια στο χρόνο, ο Μπάσιεκ στην ουσία καταφέρνει και το εξηγεί τέλεια, "παρουσιάζοντας"-διασκευάζοντας το περίφημο πείραμα με την γάτα του Σρέντινγκερ. Υ.Γ.3: Τέλος, επιτέλους κατάλαβα για ποιον λόγο ήθελαν οι Σκραλ (οι πράσινοι εξωγήινοι) τον Ρικ στον τόμο Χαλκ: Σιωπηλές Κραυγές και τι ήταν αυτό το μυστήριο πράγμα που αυτοί ήθελαν να μελετήσουν-αποκτήσουν. Ήθελαν την Δύναμη του Πεπρωμένου. Υ.Γ.4: Στην σειρά Λόκι του Ντίσνεϊ+ που αναμένεται να βγει φέτος, παίζει ένα ενδεχόμενο να δούμε τους τρεις Φύλακες του Χρόνου (τους προϊσταμένους του Ιμόρτους) που εμφανίστηκαν σε αυτήν την ιστορία. Σε μία σκηνή από το τρέιλερ της σειράς, δείχνει τους τρεις χαρακτήρες σε αγάλματα.
    8 βαθμοί
  8. Μασκούλα εσείς πήρατε από το mycomics.gr;
    8 βαθμοί
  9. Υστερα απο 15 χρονια εχοντας βαρεθει, απελπιστει και εγκαταλειψει εντελως τις αναζητησεις σε περιπτερα αποφασισα να ξαναπροσπαθησω να βρω τα παλια τευχη που μου λειπανε.Οχι για να διαβασω τις ιστοριες (ολοι μας φανταζομαι τις εχουμε μαθει απεξω ως τωρα ) αλλα να ολοκληρωσω τις παιδικες μου αναμνησεις.Το 2020 ηταν γενναιοδωρο και εκλεισε πολυ δυνατα,ελπιζω το 2021 να συνεχισει το ιδιο.Αν μπορει καποιος να βοηθησει για τα υπολοιπα,εννοειται ευπροσδεκτος! Δασκαλοι κ σια
    8 βαθμοί
  10. Δίκιο έχεις αλλά την ετοιμάσαμε για διεθνή καριέρα. Να πω την αλήθεια αυτά ήθελα και εγώ αλλά ο καλλιτέχνης όπως είπε δεν τα βρήκε όπως έπρεπε για να τυπωθούν σωστά. Πίεζε και ο χρόνος οπότε καταλήξαμε σε αυτή.
    7 βαθμοί
  11. Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ότι η κοπέλα θίχτηκε γι' αυτό που της είπε ο Γιώργος, αλλά δεν έγραψε ούτε ένα συγγνώμη για το λάθος της. Αυτό το βρίσκω εξοργιστικό! Καλό είναι να ήμαστε ετοιμόλογοι, αλλά να έχουμε και το θάρρος να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας! @Valtasar Και στο είπα βρε Γιώργο, να βγάζαμε τον πρωταγωνιστή από το εξώφυλλο και να βάζαμε τον Μενέλαο για να μην μπερδεύεται ο κόσμος!
    7 βαθμοί
  12. Μια πρώτη γεύση από το πέμπτο τεύχος του 1800 του Θανάση Καραμπάλιου ανέβασε η Jemma στο σύνδεσμο εδώ: Πραγματικά εκπληκτική εικόνα, έχω σκοπό να το διαβάσω όλο σύντομα!
    7 βαθμοί
  13. Λοιπον, βιαστηκα να διαβασω το καινουριο αστεριξ διοτι γινεται χαμος στο τοπικ. Εχω να πω οτι αν το αστεριξ δεν ηταν πλεον αστεριξ και ηταν κατι αλλο, κατι αγνωστο, δε θα ειχε απηχηση. Θεωρω οτι καταντησε να ειναι franchise name το οποιο φερνει στανταρ εσοδα, διχως να προσφερει την παλια απολαυση και αιγλη του. Απλώς, γνωριζουν πως οτι και να γραψουν θα εχει επιτυχια, και συνεχιζουν να βγαζουν, να βγαζουν, και κατ εμε να βεβηλωνουν το επιπεδο της σειρας που δημιουργησαν οι γκοσινι και ουντερζο. Τα τελευταια αστεριξ οσο παει και περισσοτερο μου δινουν την αισθηση οτι δεν εχουν κατι ν πουν. Με αποκορυφωμα το τελευταιο τους. Δε μ αρεσε, δεν ειχε κατι να δωσει, κατι το ιδιαιτερο, κατι για να το θυμασαι. Οπότε για μενα απετυχε. Ο δε σεναριογραφος, συμφωνω οτι δεν εχει χιουμορ. Δεν εχει ιδεες να σε κανει να γελασεις. Και αν φτασαμε στο σημειο να διαβαζουμε αστεριξ και να μη γελαμε ουτε σε ενα σημειο του τευχους, τοτε κακως πραττουμε. Θα συνεχισω να παιρνω τα νεα αστεριξ γιατι ειμαι φαν και καταναλωτικο θυμα, ωστοσο ειμαι απογοητευμενος με την κατηφορα. Ελπιζω να βρεθουν νεοι καλλιτεχνες οι οποιοι να εχουν να δωσουν, αργα ή γρηγορα, καινουρια πραγματα στον τιτλο.
    6 βαθμοί
  14. Πανέμορφη η μασκούλα, αλλά πάλι "ρίχτηκαν" τα κόμικς Disney! Που είναι τα "Σνιφ!", "Κλαψ!", "Λυγμ!"?
    6 βαθμοί
  15. Φοβερές επιλογές από Οξύ, μπράβο. Για το Venom του Cates είχα διαβάσει κι εγώ τα καλύτερα και ήθελα να το τσεκάρω (μακάρι να βγάλουν και κανένα Immortal Hulk που έχει κάνει χαμό). Τα JL του Snyder τα έχω όλα στα αγγλικά και έχοντας διαβάσει τα 3 πρώτα, μπορώ να πω ότι είναι πολύ αξιόλογα, ειδικά για τους φανς του (χωρίς βέβαια να ναι κανένα αριστούργημα, αλλά περνάς καλά και κλασικά, στήνει κάτι επικό όσο προχωράει). Το Daytripper το χα πετύχει πολλές φορές να φιγουράρει σε λίστες με καλά κόμικς οπότε εννοείται θα το τιμήσω. Να συνεχίσουν έτσι εύχομαι.
    6 βαθμοί
  16. Το πιο πρόσφατο Venom του Donny Cates και το πρώτο trade από Scott Snyder στο Justice League. Πεθαίνω, σβήνω, χάνομαι. Επιλογάρες από Οξύ θα πω, τα συγκεκριμένα θέλω καιρό να τα διαβάσω. Το θέμα βέβαια είναι αν ειδικά τα Justice League έχουν σκοπό να βγάλουν και τα 5 trades που οδηγούν εμμέσως στο Death Metal (εμμέσως γιατί υπάρχουν και πολλά άλλα κόμικ). Επίσης το Jupiter's Legacy είναι της Image με συγγραφέα Mark Millar, τίποτα δε μπορεί να πάει στραβά. Άλλο ένα κόμικ που έχω βάλει καιρό στο μάτι. Και εδώ θέλω να δω αν θα βγει το Jupiter's Legacy Vol. 2 που ολοκληρώνει το Legacy, δε νομίζω να βγάλουν το Jupiter's Circle. Γενικότερα η Οξύ κάνει δυνατό μπάσιμο το 2021 βλέπω DC (Justice League), Marvel (Venom, Spider-Man), Image (Jupiter's Legacy), Dark Horse (Fight Club) και Vertigo (Daytripper) δε θυμάμαι άλλη χρονιά να βγήκε ένας τίτλος από όλες αυτές και τώρα το έχουμε ήδη από το πρώτο τρίμηνο του 2021. Σημαντικό βέβαια είναι και τι πλάνο υπάρχει για μετά.
    6 βαθμοί
  17. Ακριβώς το ίδιο. Πήγα όταν ήταν ανοιχτά. Με κωδικό 4 ''Βοήθεια σε ηλικιωμένο που ψάχνει απεγνωσμένα κόμιξ''!
    6 βαθμοί
  18. Αυτό το κατάλαβα αφού διάβασα την ιστορία. Απλά ό,τι είχα δει μέχρι και την ανάγνωση μού έδινε την εντύπωση πως αυτό θα ήταν το θέμα της ιστορίας. Δυστυχώς, διαψεύσθηκα. Είναι ξεκάθαρο ότι αυτός είναι ο λόγος που δεν εντυπωσιάστηκα άμεσα, όχι επειδή δεν ήταν καλή η ιστορία. Παρολ'αυτά, ακόμα πιστεύω ότι είχε wasted potential. Επίσης, θα με ενδιέφερε να μάθω ποια είναι αυτή η άλλη ιστορία που αναφέρεις, αν φυσικά σου βρίσκεται εύκαιρος ο τίτλος και είναι ταιριαστό το thread (παει το emoji )
    6 βαθμοί
  19. Αμ δεν είσαι και ο μόνος το τι έχω διαβάσει και δει σήμερα δεν ξέρω τι να πω από το βούρτσισμα των δοντιών τον αφυγραντηρα για ένα χαλί ιπτάμενο που δεν ξέρω τι χρώμα είναι ήταν άραγε μπορδοροδοκοκκινο ροζμπονμπονκουφετι το πήραν από την Μοιραρακη για το που θα πάει επιτέλους ο Αστερίξ στην Κίνα στο Θιβέτ στον Γιάννη Γαλάτη στην Μύκονο η μήπως στο survivor που είναι μια Ανθή Σαλαπουδι μια Ελίζαμπεθ και η barbie μαριποζα ασε δε που ζήλεψα αυτά που πήραν τα παιδιά ήταν τέλεια όλα!!!!
    5 βαθμοί
  20. 25+ χρόνια οι συλλογές μου βρίσκονται σε 4 τέτοια ντουλαπια(οι ζελατίνες είναι σχετικά πρόσφατες 3ετια νομίζω). Δεν έχουν το παραμικρό ίχνος υγρασίας, δε χρειάζονται ούτε αερισμούς ούτε ξεσκόνισματα. Τεύχη εναλλάξ ανά 10 για ναι είναι κομπλέ οι ράχες, ούτε τεύχος με spine roll, οπότε είναι όλα σε κατάσταση near mint η όπως τα βρήκα κατά την αγορά τους.
    5 βαθμοί
  21. Η λυση ειναι απλη φιλε.Ακολουθεις τους αμερικανους το καθε κομικ bag and boarded δηλαδη σε ειδικη ζελατικα και ειδικη χαρτονενια πλατη.Εφοσον εισαι ψειρας(οπως κ εγω ) κανε το χομπυ σου με τον καλυτερο δυνατο τροπο.Επισης ολα τα τευχη σε ντουλαπια μην τα αφηνεις ποτε εξω,οι μαναδες δεν καταλαβαινουν απο αυτα.Εχει καταστραφει τευχος γτ δεν ειχε καπου να σημειωσει εναν αριθμο και που καλυτερα απο το εξωφυλλο του ΚΟΜΙΞ που αφησε ο γιος στο γραφειο του διπλα στο τηλεφωνο...Επισης μπορει να ερθει καποιος ακυρος επισκεψη σπιτι σου,εσυ να λειπεις και παροτι ολα στην εντελεια μπορει να βαλει χερι (βρεγμενο/λερωμενο) να ξεφυλλισει και μετα πως κανεις ετσι αγορι μου για ενα μικιμαου θα σου παρω εγω ενα αλλο απ το περιπτερο...Ξερω μπορει να ακουγονται σεναρια επιστημονικης φαντασιας για ορισμενους,αλλα οταν τα χεις ζησει προφυλασεσαι κ απ τη σκια σου!
    5 βαθμοί
  22. Κι ενώ δίνουν εκατοντάδες ευρώ για βιβλιοθήκες ΚΟΜΙΞ, και άλλη ακαταμάχητη προσφορά προσφέρει τα εικονιζόμενα κόμικς σε ηλεκτρονική μορφή, μόνο με 200€! Δηλαδή τα site που μπορείς να τα βρεις δωρεάν, μάλλον δεν ξέρουν πώς να το εκμεταλλευτούν το θέμα
    5 βαθμοί
  23. Μόλις είδα ότι καταχωρήθηκε το venom: rex στην εθνική βιβλιοθήκη. Επίσης justice League vol 1: the totality? Δεν θα έπρεπε κανονικά να βγάλουν πρώτα το no Justice?
    5 βαθμοί
  24. Η αλήθεια είναι πως το όνομα του Tom King μεγάλωσε κάπως απότομα στον κόσμο των κόμικς. Ωστόσο αν υπάρχει ένα έργο του που αποτελεί σημείο αναφοράς πέραν του Batman και του The Vision, αυτό είναι το Mister Miracle. Το 2017 ο King ξεκινάει μαζί με τον Mitch Gerads μια σειρά 12 τευχών που θα αφορούσαν τον Scott Free, γνωστό escape artist με το όνομα Mister Miracle καθώς και έναν εκ των New Gods με συμμετοχή στον πόλεμο μεταξύ του Apokolips του Darkseid και του New Genesis του πατέρα του Highfather. Σενάριο Νομίζω ότι πρόκειται για ένα αρκετά ψυχεδελικό κόμικ και δεν ξέρω καν αν αυτός είναι ο σκοπός του. Ο King γράφει μια ιστορία που επικεντρώνεται σε δύο άξονες. Ο ένας είναι ο Scott Free και η οικογένεια του. Είναι escape artist που ζει με τη γυναίκα του, τη Big Barda. Ο δεύτερος είναι ο συνεχής πόλεμος μεταξύ Apokolips και New Genesis. Προσωπικά με βοήθησε ότι είχα διαβάσει το Darkseid War σχετικά πρόσωπα, όπου δίδονται αρκετές πληροφορίες σχετικά με τη ζωή του Mister Miracle. Και εδώ έχουν αλλάξει μερικά στοιχεία, αλλά long story short o Scott Free είναι γιος του Highfather, ο οποίος ανταλλάχθηκε με ένα γιο του Darkseid προκειμένου να εξασφαλιστεί η ειρήνη. Και εκείνος και η Big Barda μεγάλωσαν και βασανίστηκαν στον Apokolips, αλλά σε όλη την ιστορία θα κληθούν από παλιούς γνωστούς να λάβουν πάλι μέρος στον πόλεμο που γίνεται. O Scott απεικονίζεται ως ένας τύπος με πολλά ψυχολογικά θέματα λόγω του τρόπου που μεγάλωσε και βασανίστηκε και αυτό το πράγμα εξετάζεται σε πολλά σημεία του κόμικ, ιδιαίτερα στην αρχή όπου δείχνει να έχει αυτοκτονικές τάσεις και αναρωτιέται αν ένας τόσο μεγάλος escape artist θα μπορέσει να διαφύγει από τον ίδιο του το θάνατο. Η αρχή είναι κάπως αργή και περίεργη, αλλά από τη μέση και μετά θα έλεγα πως φτιάχνει πολύ, αφού ο Scott με τη Big Barda πρέπει να μάθουν να ισορροπούν μεταξύ της οικογένειας που σημαίνει ανατροφή ενός παιδιού και του πολέμου με τον Darkseid να θέτει έναν απλό, αλλά πολύ δύσκολο όρο ώστε να μη χάσουν τον πόλεμο και τους άντρες τους. Να παραδώσουν το ίδιο τους το παιδί. Ο King εξετάζει τον καταθλιπτικό του ήρωα από πολλές σκοπιές, προσθέτοντας ακόμα και μικρές νότες χιούμορ σε όλο αυτό και μέσα από όλα τα τεύχη θα προσπαθήσει να οδηγήσει τον πρωταγωνιστή στη λύτρωση, ενώ τον έχει φέρει σε επαφή με όλα τα πρόσωπα του παρελθόντος που συντέλεσαν στην ψυχολογική του κατάσταση. Σχέδιο Το σχέδιο του Mitch Gerads δεν είναι αυτό που αντικειμενικά θα απολάμβανα σε ένα event ή σε έναν μηνιαίο τίτλο με μεγάλο ήρωα για πρωταγωνιστή, αλλά είναι ό,τι πιο ταιριαστό θα μπορούσε να έχει αυτή η σειρά. Αυτό που κάνει ο Gerads είναι να τοποθετεί την αφήγηση του King σε 9 καρέ ένα σελίδα, δηλαδή 3 σειρές με 3 ισομερή καρέ στην κάθε μία. Αυτό που πετυχαίνει είναι κάποιες αργές εικόνες χωρίς σενάριο να έχουν καλύτερη σκηνοθεσία, ενώ γενικότερα η ροή των διαλόγων αναπνέει πολύ καλύτερα μέσα από αυτό το format. O Gerads ζωγραφίζει κάπως αφαιρετικά χωρίς πολλή λεπτομέρεια, αλλά η αλήθεια είναι πως ακριβώς αυτό χρειάζεται το concept του συγκεκριμένου κόμικ και όποιος το διαβάσει θα δει πόσο τέλεια ταιριάζει. Τελικό σχόλιο Η αλήθεια είναι ότι το πήρα από καθαρή περιέργεια, χωρίς να έχω προλάβει να διαβάσω το New Gods που επίσης έχω στη συλλογή μου, αλλά το Darkseid War όπως προείπα με βοήθησε, αν και εδώ διαβάζουμε το origin story του Scott. Μέχρι τα μέσα δε μπορώ να πω ότι ήμουν ενθουσιασμένος, το έβρισκα λίγο αργό και μπερδεμένο για τα προσωπικά μου γούστα, αλλά μετά από ένα σημείο πατάει μεγάλο γκάζι, η ιστορία έχει καλή ροή και κυρίως υπάρχουν set ups και payoffs τα οποία εκτελούνται αριστοτεχνικά. Bonus πόντοι για τα μπλουζάκια που φοράει ο Scott στην καθημερινή του ζωή με το σήμα του Superman, του Batman, του Green Lantern κι άλλων ηρώων της DC. Δεν είναι κλασικό υπερηωικό κόμικ, δεν έχει μεγάλες μάχες, είναι περισσότερο ψυχολογικού περιεχομένου οπότε όσοι σας αρέσει το ταξίδι από την κατάθλιψη στη λύτρωση τότε το Mister Miracle θα σας ικανοποιήσει σίγουρα.
    5 βαθμοί
  25. Στα χομπυ δεν υπάρχει φτηνό η ακριβό.Το κάνεις γτ το γουστάρεις κ σου αρέσει. Σήμερα έχεις 30 τεύχη σε 5 χρόνια ίσως έχει 300...Γιαυτό είπα ντουλάπια διότι δεν περνάει η υγρασία. Και εννοείται μακρυά από υπόγεια παταριά ταράτσες κ τα σχετικά.Οι κουτες δεν εξασφαλίζουν απαραίτητα και ασφάλεια. Εφόσον θελει κάποιος να τα έχει όπως τα αγόρασε.
    4 βαθμοί
  26. Μόλις διάβασα μια υπέροχη ιστοριούλα στη Μηχανή του Χρόνου στο φβ "11 Ιαν 1910. Γεννιέται ο ποιητής και συγγραφέας Νίκος Καββαδίας. Στα 29 του χρόνια απέκτησε δίπλωμα ασυρματιστή και από τότε δεν σταμάτησε να ταξιδεύει. Σ’ένα ταξίδι του στην Αργεντινή επισκέφτηκε έναν οίκο ανοχής, γνώρισε μια Ελληνίδα φοιτήτρια, κατάλαβε ότι είχε πέσει θύμα «τράφικινγκ» και κατάφερε να την «απαγάγει» και ουσιαστικά να την σώσει. Μετά από χρόνια, συναντήθηκαν στο σπίτι του Μ. Καραγάτση και εκείνη έκανε ότι δεν τον γνώριζε. Όπως λέγεται δεν ήθελε να αποκαλυφθεί το παρελθόν της. Ο Καββαδίας, σεβόμενος την επιθυμία της, δεν αποκάλυψε στον Καραγάτση την ιστορία της." Ποιος Έλληνας σχεδιαστής θα μπορούσε να σχεδιάσει κάτι τέτοιο? Προσωπικά δεν την "βλέπω" από σχεδιαστές με "καρτουνίστικες" επιρροές (λχ Καμπάνταης, Σαλαμαλίκη, Κυριαζής κ.ο.κ.). Δεν την "βλέπω" από Ρουμπούλια, Μαλκ, Καραμπαλιο, Σταμπουλή. Ελάχιστα ίσως Λαγουβάρδος (πολύ ίσως). Γούσης φοβάμαι ότι θα έβγαινε πολύ "τεχνικό". Τα 2 ονόματα που έρχονται πρώτα-πρώτα για κάτι τέτοιο είναι ο Πέτρου (όπου όμως θα είχε πολύ αφαίρεση λεπτομερειών και καθόλου μελάνια) και κυρίως Σκλαβενίτης (όπου καραεγγυημένα θα είχε τα σπίτια σε Αθήνα και Αργεντινή, αλλά αναρωτιέμαι για τη θάλασσα του Καββαδία, το πλοίο, τον μαρκόνη). Απόψεις? (σίγουρα θα διαβάσω απόψεις με τις οποίες θα διαφωνήσω σε σημείο εκνευρισμού τι ρωτάω λοιπόν... μαζόχας! )
    4 βαθμοί
  27. Λέει κατάσταση: καινούργιο Αν το ζητήσω μεταχειρισμένο θα πέσει η τιμή?
    4 βαθμοί
  28. To "Και ο Ουρανός Έπεσε στο Κεφάλι Τους" δεν θεωρείται παλιό. Του 2005 είναι Όσον αφορά τον Φερρί δεν έχω ιδιαίτερο παράπονο απ΄την κεντρική ιδέα των σεναρίων του (πέρα ίσως απ΄τον Υπεριταλικό που πραγματικά δεν πρόσφερε κάτι νέο στη σειρά). Στο χιούμορ έχω πολλά παράπονα. Βασικά θεωρώ δεν έχει χιούμορ. Εννοώ καλό, ενήλικο χιούμορ. Τα αστεία του είναι βαριά για 10χρονα.
    4 βαθμοί
  29. Πολύ καλές επιλογές όλες, θα τιμήσω σίγουρα Jupiter's Legacy και κλασσικά γκαντέμης, το Daytripper είναι καθ'οδόν στα αγγλικά .
    4 βαθμοί
  30. Ο πόλεμος στη Βοσνία άφησε βαθιά τραύματα στα Βαλκάνια. Κάποια από αυτά επιχειρεί να μεταφέρει σε όλο τον κόσμο ο θρύλος Joe Kubert μέσω των φαξ που λάμβανε από το Σαράγεβο. Ένας Βόσνιος πράκτορας ευρωπαϊκών κόμικς και η οικογένειά του υπό συνθήκες πολεμικής πολιορκίας πρωταγωνιστούν στο «Φαξ από το Σαράγεβο – Μια ιστορία επιβίωσης» (εκδόσεις Μικρός Ήρως, μετάφραση: Γαβριήλ Τομπαλίδης, 210 σελίδες). Η ιστορία έχει ως εξής: ο Έρβιν Ρουστεμάτζικ, η σύζυγός του και τα δύο ανήλικα παιδιά τους ζουν στο πολιορκημένο από τους Σέρβους Σαράγεβο και πασχίζουν να επιβιώσουν ανάμεσα σε ελεύθερους σκοπευτές, βόμβες, και με την έλλειψη βασικών ειδών πρώτης ανάγκης, όπως τροφίμων και καυσίμων, να γίνεται όλο και πιο οδυνηρή. Όταν η κατάσταση χειροτερεύει προσπαθούν να διαφύγουν. Είναι όμως αδύνατο καθώς έχουν κλείσει όλοι οι δρόμοι. Ακόμα και η παραμικρή μετακίνηση είναι παρακινδυνευμένη. Ο Έρβιν καταγράφει διαρκώς τις εμπειρίες της οικογένειάς του ως «ημερολόγια πολιορκίας» και τις στέλνει στον φίλο του Τζο Κιούμπερτ (1926-2012) στις ΗΠΑ, έναν θρύλο των κόμικς, σχεδιαστή ιστοριών του Ταρζάν, του Μπάτμαν, του Φλας κ.ά. και ιδρυτή της διάσημης σχολής «Joe Kubert School of Cartoon and Graphic Art» της Νέας Υόρκης. Ο Κιούμπερτ λαμβάνει επίσης τις φωτογραφίες του Καρίμ Ζαΐμοβιτς, ενός νεαρού φωτογράφου που εργαζόταν για λογαριασμό του Ρουστεμάτζικ και σκοτώθηκε από θραύσμα χειροβομβίδας σε ηλικία μόλις εικοσιτεσσάρων ετών. Με βάση αυτές τις τεκμηριωτικού τύπου πληροφορίες σχεδιάζει την ιστορία παρεμβαίνοντας ελάχιστα, σύμφωνα με τα δικά του λόγια στον επίλογο του βιβλίου, και μόνο για λόγους σεναριακής διευκόλυνσης και δραματοποίησης, και έτσι προκύπτει ένα χρονικό των γεγονότων σε μορφή κόμικς από την εμπόλεμη ζώνη του Σαράγεβο κατά το διάστημα 1992-1993. Μέχρι εδώ όλα καλά. Το βιβλίο μάλιστα κατέκτησε πολλά βραβεία στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη τόσο για τα υπέροχα σχέδια του Κιούμπερτ όσο και για την αγωνιώδη πλοκή. Συνοδεύεται επίσης από μέρος των ίδιων των φαξ που λάμβανε ο Κιούμπερτ αλλά και από πλούσιο φωτογραφικό παράρτημα γύρω από την περιοχή και την εποχή του πολέμου αλλά και από τον Ρουστεμάτζικ και την οικογένειά του, ακόμα και από τα παιδιά του ως επιτυχημένους επαγγελματίες στη μετέπειτα ενήλικη ζωή τους (για ποιον λόγο;). Λειτουργεί έτσι ως υπενθύμιση μιας (όχι και τόσο) αναπάντεχης πολεμικής σύρραξης στην Ευρώπη πέντε δεκαετίες μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και ενώ οι εθελοτυφλούντες Ευρωπαίοι δήλωναν έκπληκτοι και σοκαρισμένοι από τα γεγονότα. Παρόμοιες καταγραφές έχουν κάνει για τον πόλεμο αυτό και άλλοι δημιουργοί όπως ο Τζο Σάκο και ο Αλεξάνταρ Ζόγκραφ προσπαθώντας να αντιμετωπίσουν το θέμα πολύπλευρα, να σχολιάσουν την πολιτική κατάσταση, να δουν τις κοινωνικές και ψυχολογικές πτυχές κ.λπ. Ο Κιούμπερτ επιλέγει αντ' αυτού να φιλοτεχνήσει μια περιπέτεια μανιχαϊστικού τύπου με «καλούς και κακούς», όπου η ηρωική μορφή του πρωταγωνιστή με τον ανεξάντλητο αλτρουισμό της θα οδηγήσει στο πολυπόθητο σε ανάλογες αφηγήσεις χάπι εντ. Παρά την απαράμιλλη σχεδιαστική δεξιοτεχνία του Κιούμπερτ, η μπαρόκ εικονογραφία των σκηνών με τους πυροβολισμούς και τους βομβαρδισμούς, το υπερβολικό στιλιζάρισμα που θυμίζει υπερηρωικές περιπέτειες, οι αναληθοφανείς διάλογοι πολεμικής ταινίας χολιγουντιανού επιπέδου και ένα διάχυτο κλίμα δαιμονοποίησης των «κακών» άλλων, ακόμα και μέσω της μοχθηρής, απάνθρωπης εικόνας τους, στερούν τελικά από το βιβλίο την αναγόρευσή του σε μια μαρτυρία του αιματηρού πολέμου. Μπορεί να αποτελεί μια υπόμνηση ώστε να αποφευχθεί η επανάληψη όσων καταγγέλλει αλλά ίσως θα μπορούσε να τα καταφέρει και με άλλους τρόπους. Και το σχετικό link...
    4 βαθμοί
  31. Δεν είπα ότι φτιάχτηκε επίτηδες. Αλλά απ΄τη στιγμή που φτιάχτηκε τέτοιος ζωμός, γιατί να μην υπάρχει και ιπτάμενο χαλί. Η μαγεία παίζει πολύ στα Αστερίξ. Οι δρουίδες ήξεραν ένα σωρό μαγικά φίλτρα (θυμήσου και το διαγωνισμό στο δάσος των Καρνουτών στο "Αστερίξ και οι Γότθοι"). Άλλο όμως μαγεία και άλλο επιστημονική φαντασία όπως στο "Και ο Ουρανός Έπεσε στο Κεφάλι" που είχαμε εξωγήινους. Κι επίσης άλλο μεταφυσική όπως δείχνει το teaser του νέου άλμπουμ, με τον Πανοραμίξ να βλέπει οράματα στον ύπνο του.
    4 βαθμοί
  32. Παιδιά, το:<< Θα πάνε σε κράτος που δεν υπάρχει πλέον>>, δεν λέει τίποτα από μόνο του. Αν το καλοσκεφτούμε, ούτε η Ρωμαική Αυτοκρατορία υπάρχει πλέον. Οπότε είναι σαν να μας λένε: Μπορεί να πάνε οπουδήποτε. Και προσωπικά, έχω ικανό τον Ferri να τους πάει σε μέρη που έχουν ξαναεπισκεφθεί όπως η Αμερική( τότε δεν υπήρχαν Ηνωμένες Πολιτείες μόνο τοπικές φυλές που σήμερα δεν υπάρχουν επομένως...) ή Βόρεια Αφρική, ας πούμε Νουμίδια ( μην ξεχνάμε ότι το βασίλειο αυτό έπεσε στα χέρια των Ρωμαίων το 46π.Χ., δηλαδή τέσσερα χρόνια αργότερα απ' την χρονολογία που ζει ο Αστερίξ( ανέφερα αυτά τα μέρη, γιατί λένε ότι επρόκειτο για κάποιο μεγάλο ταξίδι). Βέβαια, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, πράγματι ο Αστερίξ δεν έχει βρεθεί ποτέ στην Άπω Ανατολή και πιο συγκεκριμένα στην Κίνα και την Ιαπωνία. Η Κίνα, όπως και η Ιαπωνία αν και έχουν ψωμί, μάλλον δεν παίζουν. Βέβαια, η Ιαπωνία, δεν υπήρχε από τότε με τη σημερινή της μορφή. Κατά τον 16ο αιώνα άρχισε η ενοποίησή της απ' τα μικρά κρατίδια που ήταν χωρισμένη. Οπότε για την Ιαπωνία έχω κάποιες ελπίδες. Βέβαια, με τον Ferri κανείς δεν ξέρει... Το καλό είναι πως επρόκειτο για μεγάλο ταξίδι, οπότε όσο κακό κι αν είναι το σενάριο τουλάχιστον θα υπάρχει περιπέτεια και θα δώσει μεγαλύτερες ευκαιρίες στον Conrad, να αναδείξει το σχέδιο, καθώς όταν μιλάμε για ταξίδι, και μάλιστα μεγάλο, τα τοπία θα είναι πιο εξωτικά και εντυπωσιακά απ' αυτά του μικρού Γαλατικού μας χωριού( έτσι θέλω να πιστεύω).
    4 βαθμοί
  33. 150 χρόνια συμπληρώνονται φέτος από την πρώτη κυκλοφορία του «Μέσα απ’ τον Καθρέφτη» του Λιούις Κάρολ, τη συνέχεια από την «Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων». Η Αλίκη μπορεί να έζησε εκεί «μέσα» ένα ακόμα παραμύθι αλλά για τον πιο διάσημο υπερήρωα τα πράγματα ήταν διαφορετικά. «Μπορείς να ρίξεις μια ματιά στον διάδρομο του Σπιτιού Μέσα στον Καθρέφτη αν αφήσεις τελείως ανοιχτή την πόρτα του σαλονιού μας. Κι όσο μπορείς να δεις, είναι ίδιος με τον δικό μας διάδρομο – ξέρεις όμως, πιο κάτω μπορεί να’ ναι πολύ διαφορετικός. Αχ Κίττυ, τι καλά που θα ’ταν να μπορούσαμε να περάσουμε μέσα στο Σπίτι του Καθρέφτη! Σίγουρα θα υπάρχουν τόσα όμορφα πράγματα εκεί μέσα!» * Πριν από 150 χρόνια ο Λιούις Κάρολ «έστελνε» την Αλίκη σε έναν ακόμα άγνωστο κόσμο, στο μαγικό και αχανές σύμπαν που απλώνεται μέσα από τον καθρέφτη, εκεί που όλα μπορεί να είναι τόσο όμορφα, όπως τα φανταζόταν η ονειροπόλα μικρούλα, αλλά μπορεί και όχι. Ο καθρέφτης μπορεί να είναι φίλος όταν η αλήθεια που δείχνει αρέσει στον καθρεφτιζόμενο αλλά μπορεί να γίνει και εχθρός όταν η αλήθεια είναι σκληρή. Όπως ο ειλικρινής καθρέφτης της κακιάς βασίλισσας που δεν μπορεί να κρύψει την αλήθεια εξοργίζοντας τη ζηλιάρα, πρώην ομορφότερη «σ’ ολόκληρη τη χώρα» και πλέον δεύτερη, στη σκιά της νεότερης Χιονάτης. Ένα τέτοιο ευτελές αντικείμενο που άλλοτε μπορεί να πριμοδοτεί τη φιλαυτία μας και άλλοτε να ανατρέπει αναπάντεχα την εικόνα που έχουμε για τον κόσμο, πότε παραμορφώνοντας τον κόσμο και πότε την εικόνα μας, έγινε «φετίχ» από τους δημιουργούς υπερηρωικών κόμικς σε παλαιότερες δεκαετίες εξάπτοντας τη φαντασία για το πόσο μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα εκεί «μέσα». Ιδιαίτερα στις ιστορίες του Σούπερμαν, γενάρχη των υπερηρώων, σε περιόδους που εξωγενείς παράγοντες (βλ. λογοκρισία και αυστηροί περιορισμοί τις δεκαετίες του 1950 και του 1960) επέβαλαν την απονεύρωση των σεναρίων, ο καθρέφτης έγινε το ιδανικό μέσο για να στηθούν αστείες ή/και εξωφρενικές ιστορίες σε εναλλακτικούς και παραμορφωμένους κόσμους. Σε πολλές από αυτές ο Σούπερμαν γινόταν ο ίδιος το θύμα του καθρέφτη, σε άλλες ήταν η άτυχη Λόις Λέιν αυτή που έβλεπε τον κόσμο να αλλάζει. Στο «The Truth Mirror», μια ιστορία του 1960 από τους Jerry Siegel και Curt Swan, ο μαγικός καθρέφτης αποκαλύπτει πάντα την αλήθεια, ακόμα και τη μυστική ταυτότητα του Σούπερμαν. Κι επειδή η αλήθεια μπορεί να πονάει, ο συνετός υπερήρωας καταστρέφει τον καθρέφτη πετώντας τον στη λάβα ενός ενεργού ηφαιστείου και μονολογώντας: «Σε λάθος χέρια, ένας καθρέφτης της αλήθειας μπορεί να γίνει επικίνδυνος». Δυο χρόνια νωρίτερα, σε μια ιστορία των Otto Binder και Kurt Schaffenberger που τσαλαπατά κάθε έννοια πολιτικής ορθότητας όταν αυτή δεν είχε ακόμα επινοηθεί και καταστείλει το χιούμορ, η Λόις εκτίθεται κατά λάθος στις ραδιενεργές ακτίνες μιας συσκευής που βοηθά την ανάπτυξη των φυτών. Κι έτσι αντί για το φυτό χοντραίνει η Λόις, καταρρακώνεται, ταπεινώνεται, γίνεται αντικείμενο χλευασμού και αναπολεί τα περασμένα μεγαλεία σε παραμορφωτικό καθρέφτη που την δείχνει αδύνατη. Φυσικά τη λύση θα δώσει και πάλι ο Σούπερμαν που θα επαναφέρει τη Λόις στην πρότερη μορφή της, αφού αυτή προλάβει όμως να καταβροχθίσει ό,τι μπορεί μέχρι το οριστικό come back. Θύμα ενός ψεύτικου καθρέφτη πέφτει ο Σούπερμαν και το 1963 σε μια ιστορία των Leo Dorfman και Curt Swan, όταν οι κακοποιοί ανακαλύπτουν τη διπλή ταυτότητα του υπερήρωα και ετοιμάζονται να τον εξοντώσουν όσο είναι μεταμφιεσμένος στην ανθρώπινη μορφή του. Χιουμοριστικές εκδοχές με καθρέφτες είχαν χρησιμοποιηθεί όμως από το 1948, όταν ο Win Mortimer παρουσίασε τον Σούπερμαν μαζί με τον ανταγωνιστή Μπάτμαν και τον Ρόμπιν να εκπλήσσονται αντικρίζοντας τα είδωλά τους σε έναν παραμορφωτικό καθρέφτη. Μαγικός είναι ο καθρέφτης που ρουφάει τον Μπάτμαν το 1961 και τον επιστρέφει παραμορφωμένο. Έτσι, στην ιστορία των Jerry Coleman και Jim Mooney σε εξώφυλλο του Dick Dillin, ο Σούπερμαν δεν ανησυχεί πια για τον εαυτό του αλλά για τον άσπονδο φίλο του. Από τους Leo Dorfman και Curt Swan το 1969, ένας μαγικός καθρέφτης βάζει σε πειρασμούς τη Λόις: αν θέλει να παντρευτεί τον Σούπερμαν και να κάνει παιδιά μαζί του θα πρέπει να μπει στον κόσμο του καθρέφτη. Το τίμημα είναι ότι δεν θα μπορέσει ποτέ να επιστρέψει στον πραγματικό κόσμο. Ευτυχώς θα τα καταφέρει να επιστρέψει ο Σούπερμαν το 1971, στην ιστορία των Robert Kanigher και Werner Roth, όταν μπαίνοντας στον μαγικό καθρέφτη παραμορφώνεται τόσο πολύ που το κεφάλι του αντικαθίσταται από ένα πελώριο μάτι. Εξίσου παρανοϊκή είναι και η ιστορία των Otto Binder και George Papp του 1968 σε εξώφυλλο του Neal Adams όταν εν μέσω εξωγήινων, αστεροειδών και του Γουλιέλμου Τέλλου (!) οι γονείς του Κλαρκ Κεντ μεταμορφώνονται σε νέους παρά τη θέλησή τους και το συνειδητοποιούν οδυνηρά μπροστά σε έναν καθρέφτη. Μια τέτοια συνειδητοποίηση ανησυχεί τον Σούπερμαν και το 1982, σε μια ιστορία των Cary Bates και Curt Swan σε εξώφυλλο των Rich Buckler και Terry Austin, με εκδίκηση εξωγήινων, καταστροφικά υπερόπλα και πλαστές μνήμες. Όταν ο υπερήρωας αντικρίζει τον εαυτό του στον καθρέφτη, κάτι δεν πάει καλά. Αυτό που βλέπει τον τρομάζει γιατί του θυμίζει κάτι που δεν θα έπρεπε να συμβαίνει... 150 χρόνια από τις περιπέτειες της Αλίκης «Μέσα απ’ τον Καθρέφτη», οι καθρέφτες των σύγχρονων υπερηρωικών παραμυθιών δεν αποτελούν πια την είσοδο σε μαγικούς κόσμους αθωότητας και φαντασίας. Είναι πιο «ειλικρινείς» και πιο «ρεαλιστές» από τους παλιούς καθρέφτες. Δείχνουν τα πράγματα πιο σκληρά κι επικίνδυνα. Και έχουν δίκιο. * Απόσπασμα από το «Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων & Μέσα απ’ τον Καθρέφτη» του Λιούις Κάρολ σε μετάφραση Παυλίνας Παμπούδη, εκδόσεις Printa, 2007. Και το σχετικό link...
    4 βαθμοί
  34. Πάντως σχετικά με το νέο βίντεο του phantomduck σχετικά με τη νέα ιστορία στο Μίκυ Μάους.Που αναφέρω και εδώ: Μπερδεύτηκα όσο δεν πάει.Αν δεν ήταν και τα βίντεο του phantomduck θα ήμουν στην Άβυσσο του Μπερδέματος. Και σκέφτηκα,γιατί δεν έχει το Μίκυ Μάους και το κάθε Μίκυ Μάους μια σελίδα πρόλογο/περίληψη να λέει τι έχει παιχτεί σχετικά με τον χαρακτήρα και ίσως τις ιστορίες του (απλά τα σημαντικά τα σος); Τουλάχιστον για ιστορίες σειράς με συνέχεια.Και η δικαιολογία "αυτά είναι του Τερζόπουλου,δεν τα αναφέρω" είναι μπούρδα,για να μην πω κάτι άλλο. Μια απλή περίληψη,αυτό.Χωρίς αναφορές σε τεύχη του Τερζόπουλου ή τίποτα τέτοιο. "Ο Φάντομ Ντακ είναι αυτός,κάνει αυτό.Βρέθηκε εκεί,έκανε εκείνο.Και ήρθαμε στο τώρα και θα κάνει αυτό" Απλά πράγματα.Γιατί να παιδεύεται ο κόσμος άδικα;
    4 βαθμοί
  35. Έχοντας διαβάσει τα δύο τεύχη (342 και 343) στη σειρά, μόνο για χάρη του TimeCrime, επειδή ήθελα να διαβάσω την εν λόγω ιστορία απ'όταν κυκλοφόρησε στο topolino, μπορώ να πω ότι σε γενικές γραμμές ήταν απολαυστική η ανάγνωσή τους. Συγκεκριμένα, εξεπλάγην όταν διάβασα τις δευτερεύουσες, συμπληρωματικές ιστορίες, διότι πράγματι διασκέδασα διαβάζοντάς τες. Ειδικά η ιστορία με τα λεωφορεία μού άρεσε πάρα πολύ, όντας τελείως κάφρικη. Το τέλος ήταν όντως κάπως αντικλιματικό, σαν δηλαδή το punchline (πως χωράει μόνο ένας άνθρωπος πια σε κάθε λεωφορείο) να μην ήταν το αποκορύφωμα της περιπέτειας. Από εκεί και πέρα, όντως ικανοποιήθηκα αρκετά. Τώρα, στις αμαρτίες μου περί του TimeCrime. Το διάβασα. Παραδέχομαι ότι δεν μου άρεσε πάρα πολύ. Όχι όμως επειδή δεν ήταν καλή ιστορία καθαυτή. Μια χαρά ωραία ιστορία ήταν, με αρκετές όμορφες ιδέες και δυνατές σκηνές, ειδικά στο δεύτερο μέρος. Επίσης η γκομενάρα Κατρίνα έδωσε ρέστα. Απλά νιώθω ότι δεν ήταν σε καμία περίπτωση αυτό που περίμενα και επίσης πως η ιδέα να παρευρίσκονται ο Φάντομ και ο πράκτορας Ντακ σε μια ιστορία είχε πολύ potential το οποίο πήγε χαμένο. Συγκεκριμένα, αυτό που ανέμενα ήταν μια σχετικά ρεαλιστική ιστορία περιπέτειας που θα έδειχνε πώς καταφέρνει ο Ντόναλντ να φέρει μια ισορροπία σε όλες τις ταυτότητές του. Πώς μπορεί δηλαδή να έχει όλους αυτούς τους ρόλους και να τους φέρνει εις πέρας ολομόναχος, χωρίς δηλαδή να αποκαλύπτεται σε κανέναν. Αυτή η σκέψη/απορία μου ποτέ δεν ικανοποιήθηκε, οπότε δυστυχώς νιώθω ότι δεν μου προσέφερε η ιστορία κάτι το ουσιαστικό. Πάντως, εάν ήταν να κρίνω την ιστορία μεμονωμένα, αποστασιοποιημένα, τότε θα έλεγα ότι είναι πράγματι μια καλή ιστορία με σωστή ροή και συνοχή, σίγουρα.
    4 βαθμοί
  36. Μου είχαν προτείνει καιρό τώρα να διαβάσω τα συγκεκριμένα βιβλία του Samuel Bjork. Νορβηγία βλέπω, άρα θυμήθηκα Nesbo, δολοφονίες στο Oslo άρα παίρνει extra points και τελικά τα διάβασα και τα τρία back to back. Ιδιαίτερα ενθουσιασμένος δε μπορώ να δηλώσω, αλλά έφυγε σχετικά ευχάριστα το κάθε βιβλίο. Το δυνατό και το αδύναμο σημείο ταυτόχρονα είναι οι χαρακτήρες. Δηλαδή το πρωταγωνιστικό δίδυμο Χόλγκερ και Μία (που μεταξύ τους έχουν μια σχεδόν πατρική σχέση) αναπτύσσεται πολύ όμορφα ενώ και οι β χαρακτήρες είναι συμπαθέστατοι. Πέραν της εξιχνίασης των φόνων σε κάθε βιβλίο έχουμε και μια χαλαρή κεντρική ιστορία καθώς ο συγγραφέας επενδύει πολύ σε κάθε χαρακτήρα. Έχουμε δηλαδή σαν θεματική την οικογένεια του Χόλγκερ Μουνκ που έχει χωρίσει, που προσπαθεί να ξαναφτιάξει τη διαλυμένη σχέση με την κόρη του, που προσπαθεί να βλέπει το εγγόνι του και από την άλλη την ασταθή Μία που έχει χάσει τη δίδυμη αδερφή της και έκτοτε αντιμετωπίζει πολλά ψυχολογικά προβλήματα. Αυτό βέβαια θα αναδειχθεί λίγο και σε αδυναμία, γιατί σε κάθε βιβλίο οι φόνοι συνδέονται προσωπικά με το παρελθόν τους, πράγμα που θα μου άρεσε αν ήταν σε ένα βιβλίο, αλλά όχι σε όλα. Για όσους είναι πιο πολύ της σοκαριστικής αποκάλυψης, όχι δεν είναι τέτοια περίπτωση η αποκάλυψη των δολοφόνων. Μου φάνηκαν κάπως απογοητευτικές, ειδικά οι δύο τελευταίες για έναν απλούστατο λόγο. Υπερβολικά πολλοί χαρακτήρες. Πέραν της βασικής ομάδας που ξέρεις και συμπαθείς, πετάγονται φαινομενικά άσχετα κεφάλαια που αναπτύσσουν ιστορίες που ναι μεν θα χρησιμεύσουν μετά, αλλά ούτε παίζουν τρελό ρόλο, ούτε χρειαζόταν να σου κόψουν τη ροή για να σου συστήσουν ένα ακόμα όνομα. Γι' αυτό το λόγο κιόλας δε μπορώ να πω ότι είναι από τις αγαπημένες μου σειρές της Διόπτρας αν και μου άρεσε πάρα πολύ η εξέλιξη του βασικού διδύμου.
    4 βαθμοί
  37. Ο Αη Βασίλης άργησε 2 μέρες λόγω πολλών παραδόσεων ... Τα τελευταία αποκτήματα από τη ΛΕΦΙΚ . Ευχαριστώ πολύ Γιώργο για την υπομονή και τη φροντίδα που δείχνεις σε κάθε παραγγελία
    4 βαθμοί
  38. Μην κολλάς σε αυτό, άλλωστε οι Γάλλοι αποκαλούν 'Μέσο Βασιλειο' (όπως και ο τίτλος της ταινίας) την αυτοκρατορικη Κίνα για να τη διαχωρισουν με τη σημερινή. Και φυσικά κανείς πλέον σήμερα δεν αποκαλεί τους Ιρανούς Πέρσες (ή τους Ιταλούς Ρωμαίους). Έχουν οι ίδιοι συνταγματικά αλλάξει το όνομά τους όπως και αρκετές άλλες χώρες, άλλο αν εμείς ακόμα θυμόμαστε τη σχολική γεωγραφία.
    3 βαθμοί
  39. Δεν το κάναμε καλά. Έπρεπε να σου απαντήσω εγώ "Και γιατί να πάνε στην Αμερική;" και να απαντήσεις εσύ "Και που να πάνε;" και να απαντήσω εγώ "Να πάνε στην Ελβετία!"
    3 βαθμοί
  40. Ναι έχεις δίκιο. Βέβαια θα σου απαντήσω με κάτι που έγραψε ο Laz33: <<Kαι για να σας καθησυχάσω για το καινούριο άλμπουμ (πιο πολύ βασικά να καθησυχάσω τον εαυτό μου), η σελίδα που ανέβασε ο @japetus είναι teaser του νέου άλμπουμ και όχι σελίδα του νέου άλμπουμ. Άρα δεν θα υπάρχει αυτή η σκηνή μέσα, τουλάχιστον όχι έτσι ακριβώς. Το διαπίστωσα τώρα που έπεσα πάνω στο teaser της Κόρης του Βερσινζετορίξ (που είχε βγει την Άνοιξη του ΄19) και είδα ότι δεν υπάρχει τέτοια σελίδα (ούτε καν σκηνή) στο 38ο άλμπουμ>>.
    3 βαθμοί
  41. Αν είναι να ξαναπάνε σε μέρη που έχουν πάει και στο παρελθόν, κι εφόσον τους βλέπουμε να ξεκινάνε με κάρο που είναι... περιορισμένων αποστάσεων, γιατί να μην πάνε π.χ. πάλι στην Ελβετία. Κι εκεί βουνά έχει!
    3 βαθμοί
  42. Δεν έχουν μπει στο eshop ακόμα αλλά ναι, ισχύουν κατά 99%. Στείλε μου μήνυμα, τι ακριβώς θέλεις και θα σου πω αν υπάρχει κάποια έλλειψη.
    3 βαθμοί
  43. Μέχρι να δοθεί κάποια ιστορία/εξήγηση που να δείχνει το αντίθετο δεν συνδέονται. Εδώ όμως συνδέονται και πολύ σωστά τα λέει ο Γιώργος στο βίντεο του Άμα διαβάσεις την ιστορία καταλαβαίνεις ότι συνδέονται και ποιο προηγήθηκε ποιου κλπ
    3 βαθμοί
  44. Και νόμιζα πως αυτές οι ιστορίες ειναι ουσιαστικά ιστορίες αυτόνομες/"παράλληλα σύμπαντα" που τυχαίνει να έχει ο κάθε χαρακτήρας. Ο Μίκυ Ναυτικός Ο Μίκυ Υπερήρωας Ο Ντόναλντ Μυστικός Πράκτορας Ο Ντέζι Τραγουδίστρια O Πιτ Μαφιόζος Και ο Γκούφι Καουμπόϊς Όλα ξεχωριστά και στην δικιά τους ιστορία/σύμπαν. Αλλά να πάρεις π.χ. τον Καουμπόϊ Γκούφι και τον Γιατρό Γκούφι και να πεις πως είναι ο ίδιος ο Γκούφι που τις Καθημερινές ήταν έτσι και το Σαββατοκύριακο αλλιώς το θεωρώ ιδιοφυές. Πολύ ιδιοφυές. Αν πρόκειται για αυτό βέβαια,είδα το βίντεο του phantomduck για αυτή την ιστορία και μπερδεύτηκα πέρα βοήθειας.
    3 βαθμοί
  45. Υπερβολικά συγκεκριμένο αυτό που περίμενες και δεν γινόταν να γίνει γιατί δεν είναι ο σκοπός της ιστορίας αυτός Έχει φτιαχτεί άλλη Ιταλική ιστορία που ίσως έχει αυτό που ζητάς
    3 βαθμοί
  46. Φιλε Jimmy επειδη 2 φιλοι μου το ψαχνουν και ειχαν επικοινωνησει με τον τυπο,το χρεωνε 350 πριν ξεκινησει την δημοπρασια.Και φυσικα τα περισσοτερα ποσα ειναι τρολαρισμα για τη συμπεριφορα του, πιστευω να καταλαβεις πια απ ολες ειναι η δικια μου Το 350ρι θεωρω ειναι δικη του προσφορα απο 2ο account,δεν ειναι φυσιολογικο πονταρισμα κανει καραμπαμ! Προς ενημερωση των υπολοιπων John Agros λεγεται ποσταρει σε πολλα γκρουπ και ειναι μεγαλος απατεωνας. Μακρια ! Ειναι 3-4 ατομα αυτη τη στιγμη σε vendora/marketplace εχουν καταστρεψει την αγορα με τις τιμες τους,βλεπουν κ οι υπολοιποι, θα χαλασει πολυ το πραγμα δυστυχως...
    3 βαθμοί
  47. Το TimeCrime ήταν όντως ωραία ιστορία με πολλές αναφορές σε παλαιότερες ιστορίες για όσους μας αρέσουν οι αναφορές αυτές. Τώρα όσον αφορά τη Μάχη για το τέλειο λεωφορείο πάτησε σε κλασικό μοτίβο, το έχασε όμως στο τέλος. Προφανώς δε θέλησαν να δώσουν το κλασικό τέλος με το Ρόμπαξ να τρώει το καπέλο του αλλά το τέλος που επέλεξαν δε με ικανοποίησε. Η Τούρτα στο διάστημα πάλι με άφησε με ανάμικτα συναισθήματα. Για όσους διαβάζουν και υπερηρωικά νομίζω οι χαρακτήρες θα τους θύμισαν παρωδίες των Γκαλάκτους και Σίλβερ Σέρφερ.
    3 βαθμοί
  48. Προσωπικά θα πόνταρα στην αυτοκρατορία των Πάρθων που ήταν σε πόλεμο με τους Ρωμαίους κατά τον 1ο αιώνα πΧ. (και τους επόμενους), είναι σημαντικό κράτος της εποχής το οποίο δεν έχουν επισκεφτεί οι Γαλάτες μας και με την συντριβή του Κράσσου από τους Πάρθους το 53 πΧ έπαιξε ρόλο στην ιστορική εξέλιξη της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Δεν ξέρω βεβαια ποιον θα μπορούσε να ονειρευτεί ο Πανοραμίξ για να ξεκινήσουν προς τα εκεί (αν και κάλλιστα θα μπορούσε να είναι κάποιος Γαλάτης ή Αιγύπτιος φίλος του που ακολουθώντας την στρατιά του Κράσσου αιχμαλωτίστηκε από τους Πάρθους και τώρα οι ήρωες της σειράς πάνε να τον απελευθερώσουν). Τώρα από χώρες/λαούς που δεν έχουμε συναντήσει στον Αστερίξ, δεν υπάρχουν τώρα και τοποθετούνται γεωγραφικά στην Ευρασία και χρονικά στην ύστερη αρχαιότητα θα μπορούσε να είναι δεκάδες (ειδικά αν είμαστε ελαστικοί στο τι σημαίνει δεν υπάρχουν τώρα, αφού δικαιολογημένα ή όχι σχεδόν κάθε σύγχρονος λαός υποστηρίζει την καταγωγή του από κάποιον αρχαίο). Έχουμε λοιπόν στα πρόχειρα Σκύθες, Ιλλυριούς, Σαρμάτες, Δάκες, Ναβαταίους, τα διάφορα ελληνο-ινδικά κράτη.
    3 βαθμοί
  49. Η Αυτοκρατορία του Θιβέτ ιδρύθηκε περί το 625 μ.Χ. Προ αυτής στην περιοχή υπήρχε του Βασίλειο του Ζάνγκζούνγκ (500 π.Χ. - 625 μ.Χ.), καμιά φορά αναφερόμενο και ως "προ-αυτοκρατορικό Θιβέτ". Βέβαια στο Zhangzhung δεν είχαν ακόμη βουδισμό, αυτός εισήχθη επί Θιβέτ. Τέλος πάντων, αν θέλει να τους πάει εκεί, κάτι υπήρχε!
    3 βαθμοί
Αυτός ο κατάλογος έχει οριστεί σε Αθήνα / GMT +02:00
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.