Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/16/2020 in all areas

  1. πολύ ωραίο και αξιόλογο thread αυτό και τώρα το πήρα χαμπάρι,εγώ δεν έχω τίποτα σπάνια Νο1 αλλά θα μοιραστώ όσα έχω. Έχουμε και λέμε λοιπόν: το no1 the batman adventures ανατύπωση το no1 της ιστορίας the flash rebirth special edition το no1 τεύχος από το crisis on infinite earths το no1 της σειράς wanda vision του 82 και το no 1 τόμο της σειράς η οικονομία του Σκρουτζ από την καθημερινή
  2. Στο Βερολίνο βρίσκεται ο Κιάνου Ριβς, κάνοντας πρόβες πριν από την έναρξη των γυρισμάτων του «Matrix 4», αλλά όπως λέει στην USA Today «πολύ συχνά είναι στο Skype» με τον Matt Kindt, με τον οποίο συγγράφει το «BRZRKR», ένα κόμικς σε 12 ιστορίες, η πρώτη εκ των οποίων θα εκδοθεί στις 7 Οκτωβρίου από τις εκδόσεις Boom! Studios. Με εικονογράφηση από τον Alessandro Vitti, το όλο δράση και με πολλή βία «BRZRKR» έχει στο επίκεντρό του έναν πολεμιστή - που μοιάζει πολύ με τον αγαπημένο ηθοποιό - ο οποίος βαδίζει εδώ και αιώνες σε ένα αιματοβαμμένο μονοπάτι σε όλον τον κόσμο. Σήμερα - στο μυθιστορηματικό «σήμερα» - ο Berzerker αναλαμβάνει διάφορες επικίνδυνες αποστολές για την κυβέρνηση των ΗΠΑ, με αντάλλαγμα την αλήθεια για το ποιος είναι. «Αυτός ο χαρακτήρας γεννήθηκε πριν από 80.000 χρόνια, μισός άνθρωπος, ο πατέρας του είναι θεός του πολέμου. Είχα στο μυαλό μου αυτή την εικόνα ενός που, στο διάβα των αιώνων, πολεμάει λόγω της παρόρμησης του πατέρα του για βία», αλλά με το πάθος ενός άντρα «που είναι παγιδευμένος και προσπαθεί να βγάλει άκρη» διευκρινίζει ο Reeves. Αν και κατά μία έννοια είναι αθάνατος «πρέπει, επίσης, και να κρύβεται. Οπότε, προσποιείται ότι πεθαίνει και μετά συνεχίζει» προσθέτει. Όταν τον συναντούν οι αναγνώστες, ο Berzerker «κρύβεται» στις ΗΠΑ και ήρθε σε συμφωνία με τις αρχές: «Του τύπου “θα πάω σε ορισμένες αποστολές για σας κι εσείς θα με βοηθήσετε να καταλάβω ποιος είμαι και πώς συνέβη αυτό και, πιθανά, πώς μπορώ να απαλλαγώ από αυτό”. Αλλά, βεβαίως, και οι δύο πλευρές έχουν απώτερα κίνητρα» λέει ο Ριβς. Ο Berzerker έχει χιούμορ, είναι «ζεστός άνθρωπος», αλλά «κουρασμένος από τον κόσμο, λόγω του παρελθόντος του». «Έχει δει πολλά» επισημαίνει και τονίζει ότι το κόμικς διερευνά θέματα όπως «τη φύση της βίας, την ηθική, τις ηθικές αρχές και το ποια πλευρά διαλέγεις». Όσον αφορά την υπερβολική δόση βίας, τόσο ο Reeves όσο και ο Kindt «τη βρίσκουν» με την ωμότητα. «Είναι κάπως σαν “ναι, πιστεύω ότι θα ήταν διασκεδαστικό να τον βλέπεις να διαπερνά με τη γροθιά του το στήθος κάποιου ή να του ξεκολλάει ένα πλευρό ή να βγάζει ένα χέρι"» τονίζει ο Reeves. «Οι πληγές του Berzerker μπορούν, σε κάποιον βαθμό, να επουλωθούν, οπότε είναι απολαυστικό να έχεις αυτού του τύπου τις εξωφρενικές επιπτώσεις και να εξακολουθείς να βάζεις τον χαρακτήρα σου να συνεχίζει με κάποιον τρόπο». Ο 55χρονος Ριβς – θα τον δούμε στις οθόνες στις 28 Αυγούστου, στο «Bill & Ted Face the Music» – θυμάται ότι μπήκε στον κόσμο των κόμικς σε ηλικία εννιά-δέκα χρονών. Τότε δεν είχε κανένα όνειρο να γράψει ή να εικονογραφήσει κόμικς. «Πιτσιρίκι, έλεγα: “α, θα μ’ άρεσε να παίξω τον Wolverine”» εξομολογείται. Σήμερα, «θά ’θελα να παίξω τον Berzerker» υπογραμμίζει. Πηγή
  3. Πολλές πρόσφατες εκδόσεις κόμικς επικεντρώνονται στα πολύμορφα κινήματα για την υπεράσπιση και κατοχύρωση των κοινωνικών και πολιτικών δικαιωμάτων. Στο γυναικείο κίνημα και στους αγώνες του εστιάζει το «Γυναίκες στη Μάχη» από δυο Νορβηγίδες δημιουργούς. Σε μάχιμο κλίμα αλλά και αισιοδοξία για το μέλλον. «Τον 19ο αιώνα, γυναίκες και άνδρες ζούσαν πολύ διαφορετικές ζωές. Οι γυναίκες είχαν πολύ λιγότερα δικαιώματα από τους άνδρες. Δεν πήγαιναν σχολείο, ούτε μπορούσαν να αποκτήσουν γη. Γι’ αυτό δεν είχαν τη δυνατότητα να είναι οικονομικά ανεξάρτητες. Δεν μπορούσαν καν να ψηφίσουν στις εκλογές. Η γυναίκα ήταν “εξαρτώμενο” μέλος – όπως ακριβώς ένα παιδί ή ένας σκλάβος. Για όλα αποφάσιζε ο πατέρας της, μέχρι που εκείνη παντρευόταν. Κι ύστερα ερχόταν η σειρά του συζύγου». Έτσι ξεκινά η αφήγηση της Marta Breen που συνοδεύεται από τα σχέδια της Jenny Jordahl στο «Γυναίκες στη Μάχη» (εκδόσεις Παπαδόπουλος, μετάφραση: Κρυστάλλη Γλυνιαδάκη). Ο υπότιτλος της πολύ όμορφης και πρακτικής έκδοσης «150 χρόνια αγώνων για ελευθερία, ισότητα και γυναικεία αλληλεγγύη», εξηγεί ευσύνοπτα και με ακρίβεια το περιεχόμενό της, αν και αυτό δεν περιορίζεται μόνο στα 150 τελευταία χρόνια καθώς πιάνει την ιστορία από πολύ παλαιότερα, από τα χρόνια ακόμα της λεσβίας Σαπφούς, ούτε μόνο στους αγώνες της γυναικείας αλληλεγγύης, καθώς περιλαμβάνει και τους αλληλένδετους ταξικούς αγώνες αλλά και τους αγώνες για τα κοινωνικά και πολιτικά δικαιώματα. Στο επίκεντρο ωστόσο βρίσκονται οι γυναίκες και η διαχρονική και παγκόσμια καταπίεση που υφίστανται, με πολλές διαφορές αλλά και πολλές ομοιότητες από εποχή σε εποχή και από τόπο σε τόπο. Σημαντική σε αυτό είναι η εμπειρία της 44χρονης Νορβηγής πεζογράφου Marta Breen, που έχει γράψει βιβλία παρόμοιας θεματικής κατά το παρελθόν («Γεννημένη Φεμινίστρια», «60 Γυναίκες που θα ήθελες να έχεις γνωρίσει» κ.ά.) και η δεξιοτεχνία τής μόλις 31χρονης εικονογράφου και δημιουργού κόμικς Jenny Jordahl, με μεγάλη παραγωγή όμως στον τομέα του παιδικού βιβλίου. Εξίσου σημαντικός είναι και ο τρόπος που το βιβλίο διαιρείται σε ενότητες, ώστε κάθε φορά να γίνεται σαφές το ιστορικό πλαίσιο και να ακολουθείται μια σχετική χρονολογική διαδρομή μέχρι σήμερα. Αυτό καθιστά την ανάγνωση για το νεαρότερο σε ηλικία κοινό πιο προσιτή καθώς οι εξελίξεις στους αγώνες του φεμινιστικού κινήματος δεν φαίνονται ξεκομμένοι ο ένας από τον άλλον, αλλά παρουσιάζεται η σύνδεσή τους και οι διαδοχικές πηγές έμπνευσης και κατακτήσεις. «Η Πρώτη Συνέλευση» είναι το πρώτο κεφάλαιο και αφορά το μεγάλο συνέδριο κατά της δουλείας που διεξήχθη στην Αγγλία το 1840. Σε αυτό επετράπη για πρώτη φορά να λάβουν μέρος γυναίκες που είχαν έρθει από τις ΗΠΑ, αλλά χωρίς δικαίωμα λόγου και καθισμένες πίσω από ένα παραβάν ώστε να μην είναι ορατές στους υπόλοιπους συνέδρους. Δύο πρωτοπόρες του κινήματος, η Ελίζαμπεθ Κέιντι Στάντον (1815-1902) και η Λουκρίσια Μοτ (1793-1880), ενοχλημένες από την ανδρική υποκρισία, ακόμα και από ανθρώπους με δημοκρατικές ευαισθησίες και ταξική συνείδηση και εξοργισμένες από τις συνεχιζόμενες διακρίσεις, προχώρησαν σε μια διακήρυξη ισότητας που παρουσιάστηκε στη Νέα Υόρκη το 1848 και έστρωσε τον δρόμο σε πολλές γυναίκες και άντρες να λάβουν ενεργά μέρος στους αγώνες που ακολούθησαν. Στο κείμενο που βασιζόταν στο μεγαλύτερο μέρος του σε προσωπική εργασία της Στάντον και ήταν εμπνευσμένο κυρίως από τη διακήρυξη της αμερικανικής ανεξαρτησίας, γινόταν λόγος ενάντια στη δουλεία, ενάντια στην κακοποίηση των ζώων, τις αθρόες και αναίτιες φυλακίσεις, τη σεξουαλική εκμετάλλευση των γυναικών κ.ά. Ανάμεσα στα πολλά πρωτοποριακά αιτήματα που αφορούσαν ολόκληρη την κοινωνία και τότε ακούγονταν ενδεχομένως ουτοπικά και υπερφίαλα, υπήρχε η πρόταση να αποκτήσουν όλα τα κορίτσια ανεξαρτήτως χρώματος, εθνικής ή ταξικής προέλευσης δικαίωμα στην εκπαίδευση και διατυπωνόταν η αναγκαιότητα να αποκτήσουν όλες οι γυναίκες οικονομική ανεξαρτησία ώστε να χειραφετηθούν από τους άνδρες. Για πρώτη φορά ίσως σε δημόσιο κείμενο έμπαινε, τέλος, το θέμα του δικαιώματος του διαζυγίου με πρωτοβουλία της γυναίκας, κάτι που ως τότε αποτελούσε αποκλειστικό προνόμιο των ανδρών. Η συνέχεια ανήκει στον αγώνα της Χάριετ Τάμπμαν (1822-1913), της Αφροαμερικανίδας που γεννήθηκε μες στη σκλαβιά των φυτειών του Νότου αλλά κατόρθωσε να αποδράσει στη Φιλαδέλφεια αφιερώνοντας όλη την υπόλοιπη ζωή της, έστω και ως επικηρυγμένη, στην προσπάθεια να βοηθήσει όσο περισσότερους σκλάβους μπορούσε να το σκάσουν και να ταξιδέψουν σε πολιτείες στις οποίες η δουλεία είχε καταργηθεί. Μεγάλο τμήμα του βιβλίου των Breen και Jordahl καταλαμβάνει ο αγώνας των γυναικών για δικαίωμα ψήφου που κορυφώθηκε με τις Σουφραζέτες στις αρχές του 20ού αιώνα. «Όταν οι άνδρες χρησιμοποιούν βόμβες για δικούς τους σκοπούς, μιλάνε για “πόλεμο” και τον περιγράφουν ως ηρωική πράξη. Γιατί μια γυναίκα να μη χρησιμοποιήσει τα ίδια όπλα με τους άνδρες; Εμείς δεν κάνουμε απλώς πόλεμο – κάνουμε επανάσταση» αποδίδεται να λέει η Κρίσταμπελ Πάνκχερστ, εκπρόσωπος του πιο δυναμικού τμήματος των σουφραζετών που δικαιώθηκαν, πληρώνοντας βέβαια βαρύ φόρο αίματος, το 1918, όταν επετράπη επιτέλους στις γυναίκες της Αγγλίας άνω των τριάντα ετών να ψηφίζουν. Στο σημείο αυτό μάλιστα, οι δύο Νορβηγίδες δημιουργοί παρουσιάζουν ένα υπέροχο και άκρως παραστατικό σκίτσο με τις χρονολογίες κατά τις οποίες οι γυναίκες σε διάφορες χώρες του κόσμου κατέκτησαν το ίδιο δικαίωμα: στη Νέα Ζηλανδία αυτό είχε ήδη συμβεί από το 1893, στην Αυστραλία το 1902, στην ΕΣΣΔ το 1917 με την Οκτωβριανή Επανάσταση, στις ΗΠΑ το 1920, στη Γαλλία το 1944, στην Ιταλία το 1946, στην Ελλάδα μόλις το 1952, στο Ιράν το 1963, στο Κουβέιτ το 2005, στη Σαουδική Αραβία το 2015… Στην επιτυχημένη τους προσπάθεια να μην κάνουν μια δυτικοκεντρική ιστορία του γυναικείου κινήματος, οι Breen και Jordahl παρουσιάζουν τη δράση και γυναικών από άλλες χώρες του κόσμου, όπως η Ιρανή ποιήτρια Αντ Ταχίρικ (1814-1852) που καταδικάστηκε σε θάνατο επειδή αγωνιζόταν για ισότητα και επεδίωκε να μορφωθεί σε πείσμα των θρησκευτικών απαγορεύσεων στη χώρα της. Δεν λείπουν επίσης οι γυναίκες αγωνίστριες του πολιτικού στίβου και ακτιβισμού, όπως η κομμουνίστρια Κλάρα Ζέτκιν («Οι εργάτριες καταπιέζονται διπλά! Και από τους εργοδότες και από τους άνδρες!») και η ομοϊδεάτισσα Ρόζα Λούξεμπουργκ («Όταν οι άνδρες σκοτώνουν, εμείς οι γυναίκες πρέπει να πολεμήσουμε για τη διατήρηση της ζωής. Όταν οι άνδρες σιωπούν, πρέπει να υψώνουμε τη φωνή μας») που δολοφονήθηκε από παρακρατικούς το 1919 στο Βερολίνο. Τελευταίοι αλλά όχι λιγότερο σημαντικοί παρουσιάζονται οι αγώνες των γυναικών για σωματική αυτοδιάθεση, για το δικαίωμα διακοπής της ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης καθώς και για το δικαίωμα στη σύναψη ομοφυλοφιλικών σχέσεων, την ελεύθερη συμβίωση και τον γάμο μεταξύ γυναικών και την υιοθεσία παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια. Μια τέτοια «ιστορία» του γυναικείου κινήματος δοσμένη σε κόμικς, πέραν της προφανούς καλλιτεχνικής και πολιτικής της αξίας, έχει και μια ξεκάθαρη παιδαγωγική και εκπαιδευτική διάσταση. Ο τρόπος που οι δύο Νορβηγίδες δημιουργοί έχουν δομήσει και φιλοτεχνήσει το έργο τους είναι απόλυτα φιλικός σε παιδιά και σε νεότερες ηλικίες αναγνωστών και αναγνωστριών καλύπτοντας σε μεγάλο βαθμό την ελλιπή, σχεδόν ανύπαρκτη αναφορά σε θέματα φύλου κατά τη διάρκεια της σχολικής ζωής των μαθητών και μαθητριών. Δεν πρόκειται όμως για ένα απαισιόδοξο βιβλίο. Οι κατακτήσεις και τα αποτελέσματά τους τονίζονται για να δοθεί ένα μήνυμα ελπίδας και να μη σταματήσουν οι αγώνες όσο μια σειρά ζητημάτων που αφορούν τις γυναίκες εξακολουθούν να παραμένουν άλυτα και εκκρεμή. Γι’ αυτό και οι Breen και Jordahl επιλέγουν να κλείσουν με ένα φαινομενικά θλιβερό τέλος που όμως στην τελευταία του φράση αλλάζει το κλίμα και γίνεται πυξίδα για τους αγώνες του μέλλοντος: «Πολλές γυναίκες υπόκεινται καταπίεση. Ακόμα και σε χώρες που περηφανεύονται για την ισότητά τους. Πολλές γυναίκες γίνονται θύματα σωματεμπορίας και αναγκάζονται να διαθέτουν το κορμί τους προς πώληση. Γυναίκες βιάζονται και κακοποιούνται παντού στον κόσμο. Πολλές γυναίκες δέχονται σεξουαλική παρενόχληση στο σχολείο ή στη δουλειά. Παρ’ όλα αυτά, ο κόσμος είναι τώρα αναμφίβολα ένα καλύτερο μέρος για τις γυναίκες, σε σχέση με το πώς ήταν πριν από πενήντα ή εκατό χρόνια». Και το σχετικό link...
  4. Που να γράφω τώρα τόσους πολλούς τίτλους. Εδώ σκεφτόμουν αν θα κάτσω να τα μετρήσω ή όχι. Παντως ένα 85% είναι από ελληνικές εκδόσεις και τα υπόλοιπα είναι ξένες. Κάποια στιγμή χρωστάω να ανεβάσω τη συλλογή μου στο αντίστοιχο topic, οπότε θα φανούν και αυτά τότε εκεί
  5. Το ίδιο ακριβώς! Ευτυχώς ήταν τελείως εντάξει όπως και του @Gong και @jimmy mcduck . @Bilis νομίζω η εφημερίδα θα κυκλοφορεί και σήμερα οπότε τρέχα!! @BilisΗ μία είναι κερασμένη από τον Ηλία τούτη είναι από εμένα!!
  6. Πόσο δίκιο έχεις...δεν https://inducks.org/comp2.php?kind=nk&creat=RSc&imgmode=1&vdesc2=on&vdesc=en&sort1=votes
  7. Κι εδώ έχουμε την ηθοποιό & τραγουδίστρια μιούζικαλ Arline Judge! Με τη φωτογραφία της αυτή είχε κυκλοφορήσει στο περιοδικό "Paris Magazine", αλλά δε μπόρεσα να βρω ούτε αριθμό τεύχους, ούτε έτος κυκλοφορίας. Η 1η ήταν από αγγελία στο e-bay που δεν υπάρχει πλέον και η 2η από μια ιστοσελίδα που δε φαίνεται να υπάρχει πια (www.magazines-collections.com). Το περιοδικό αυτό πάντως κυκλοφόρησε σίγουρα από το '32 έως το '49, μιας και βρήκα άλλα τεύχη να πωλούνται σε ιστοσελίδες πλειστηριασμών. Δεν έχουν σχέση με τα κόμικς όλα αυτά, τα λέω απλώς συμπληρωματικά για να ξέρουμε από που αντλούσε υλικό ο εκάστοτε εκδότης.
  8. Στείλε στο books@kathimerini.gr ποιο τεύχος θέλεις. Δεν πληρώνεις μεταφορικά. Θα χρειαστεί να τους στείλεις το όνομα του ιδιοκτήτη του περιπτέρου και τη διεύθυνση.
  9. Είπαμε, ανάποδο το 2020 και στον Explorer και στο ACDSee τα έβλεπα νορμάλ, όταν ανέβαιναν ήταν ανάποδα... Διορθώθηκαν
  10. Τα περισσότερα που αγοράζω πάνε στα αδιάβαστα. Η στοίβα των αδιάβαστων όλο και μεγαλώνει ,αντιστρόφως ανάλογα με τον ελεύθερο χρόνο που διαρκώς μικραίνει ...
  11. Πάνω από 200 ψήφους έχουν αυτές οι ιστορίες και η επικράτηση των ιστοριών που έγραψε ο Σκάρπα έναντι αυτών που έγραψε ο Τσιμίνο ή οποιοσδήποτε άλλος είναι τόσο συντριπτική που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. To inducks είναι πολύ χρήσιμο και συνήθως αξιόπιστο εργαλείο. Εγώ πιστεύω πως οποιονδήποτε να ρωτήσουμε να μας πει τις αγαπημένες του ιστορίες Σκάρπα, θα πει μερικές από τις κλασικές που έγραψε ο Σκάρπα, ίσως και κάποια του Μαρτίνα. Και είμαι βέβαιος πως ο μέσος αναγνώστης δεν μπορεί να αναφέρει από μνήμης 3 ιστορίες του Σκάρπα που έγραψε ο Τσιμίνο.
  12. Τόμος 23 ~ Μυστικός Πόλεμος Αν και στην αρχή όταν άκουσα τα νέα δεν ενθουσιάστηκα, όλα άλλαξαν καθώς διάβαζα τον τόμο. Αρχικά το σχέδιο είναι καταπληκτικό-πανέμορφο! Δεν έχω λόγια. Μετά βλέπουμε ότι το χτίσιμο της ιστορίας γίνεται με ωραίο τρόπο, χωρίς πολλά μπλα-μπλα, χωρίς να κουράζει, με αρκετό ενδιαφέρον σε όλη την πλοκή.Και μάλιστα να σου οξύνει την περιέργεια για το τι έχει γίνει. Επίσης δεν έχουμε την πληθώρα των χαρακτήρων από πλευράς των "καλών" οπότε ο αναγνώστης δε χάνεται. Σε αντίθεση με το πλήθος των "κακών" που ήταν αρκετά μεγάλο, ωστόσο όμως τα αρχεία σε κάθε τεύχος δίνουν τις απαραίτητες πληροφορίες για κάθε χαρακτήρα. Γενικά το βρήκα πολύ καλό τομάκι και αυτοί οι τόμοι με κάνουν να θέλω να ολοκληρώσω τη συλλογή. Αυτοί που δεν σου γεμίζουν το μάτι αλλά σε αφήνουν απόλυτα ικανοποιημένο
  13. Διαβάστηκε ο τόμος 25 του Κάπτεν Αμέρικα. Κατά κύριο λόγο είχε καρέ χωρίς διαλόγους οπότε ούτε κατάλαβα για πότε τον τελείωσα. Ωραίο το σχέδιο και η ιστορία για όποιον είναι υποψιασμένος για το τι πραγματεύεται, πιστεύω είναι ικανοποιητική. Αν η Μάρβελ δεν έφτιαχνε μια ιστορία- φόρο τιμής στα γεγονότα της 11/9 με τον Κάπτεν Αμέρικα, τότε με ποιον θα την έφτιαχνε? Δεν πολυκατάλαβα γιατί έχει δημιουργήσει αρνητικά σχόλια εδώ στο φόρουμ, εφόσον πρόκειται για μια αδημοσίευτη ιστορία στα ελληνικά, η οποία είναι και από τις σχετικά καλές του Καπ (αν δεν κάνω λάθος).
  14. ΣΕΡΑΦΙΝΟ (1976) 80 3 ευρω ΑΓΟΡΙ (1977) 454,597,612 2 ευρω το τευχος ΕΦΟΔΟΣ (1975)19 7 ευρω Κράτα κι αυτά μαζί με τα προηγούμενα
  15. Καλά ρε Δημήτρη επίτηδες το κάνεις και τα ανεβάζεις ένα ένα ΤΑΡΖΑΝ ΣΟΥΠΕΡ (1975) 119,131 3 ευρω το τευχος ΤΑΡΖΑΝ (1975) 95 5 ευρω Μου τα κρατάς για το τέλος του μηνού, γιατί τώρα φεύγω για τας εξοχάς, οταν επιστρέψω σου στέλνω πμ για πληρωμή και παράδοση Ευχαριστώ
  16. Τα πήρα και τα είπαμε κι από κοντά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
  17. Mandrake

    ΖΑΓΚΟΡ

    Εντάξει, εγώ δεν έχω πρόβλημα με το ασπρόμαυρο και μιας που δεν έχω τα πρωτότυπα δε θα με πείραζε να ήταν τέτοια, αλλά σαν έκδοση γενικότερα αξίζει αυτή της "Μικρός Ήρως" οπότε καλό θα ήταν να τα συμπεριλάβουν και αυτά!
  18. Άνετα τον βλέπω σε βάθος χρόνου να εντάσσεται στην Marvel ή την DC. Από το σχέδιο δείχνει ότι θα πουλήσει, χρειάζεται όμως και καλό σενάριο αλλά Κιάνου Ρίβς είναι αυτός! Σημείωση: Στο κόμικ δείχνει πιο ''φουσκωμένος'' απ'ότι είναι στην πραγματικότητα.
  19. Πάντα έχω αδιάβαστα κόμικς στη συλλογή μου και αυτό γιατί κατά κύριο λόγο τα διαβάζω ανάλογα με την εποχή. Καλοκαίρι, Disney.Διακοπές, παραλία, ξεκούραση, παιδικές αναμνήσεις. Χειμώνα, Αμερικάνικα (DC Marvel κτλ.). Κρύο, πιο πολύ σπίτι, ταινίες, σειρές με το ίδιο θέμα κτλ,κτλ. Άνοιξη, Ευρωπαικά.Κάτι διαφορετικό μετά από τόσο κάψιμο. Εννοείται φυσικά πως αν κάτι θέλω να το διαβάσω πολύ δεν θα περιμένω και την εποχή του. Ίσως ακούγεται κάπως παράξενο,αλλά συνειδητοποίησα ότι κάπως έτσι εδώ και χρόνια διαβάζω τα περισσότερα κόμικς χωρίς να το κάνω σκόπιμα.
  20. Ευτυχώς πού υπάρχει και το I.N.D.U.C.K.S., για να ξέρουμε ποιες ιστορίες μάς αρέσουν και ποιες όχι. Τη δική μου άποψη περί της βαθμολογίας στο I.N.D.U.C.K.S. την έχω καταθέσει πριν από καιρό: τα δείγματα είναι πολύ μικρά, για να έχουν οποιαδήποτε σημασία. Από τις αγαπημένες σου ιστορίες σε σχέδιο Scarpa είναι όλες ή, έστω, οι περισσότερες σε δικό του σενάριο; Αν ναι, αυτό μετράει πολύ περισσότερο για μένα, απ' όσο οποιαδήποτε στατιστικά από το I.N.D.U.C.K.S. Πάντως, όταν από τις 513 ιστορίες, που σχεδίασε ο Scarpa, στις 362, δηλαδή στο 70%, το σενάριο δεν είναι δικό του, είναι εύλογη απορία αν, όταν λέμε Scarpa, εννοούμε Scarpa ή κάποιον άλλον από τους σεναριογράφους του, όπως τον Cimino, που ήταν το πρώτο όνομα, που μου ήρθε στο μυαλό. Βέβαια, 151 ιστορίες σε δικό του σενάριο δεν είναι και λίγες, οπότε, αν περιοριστούμε σ' αυτές, μπορούμε άνετα να βγάλουμε συμπέρασμα για τις ικανότητές του ως σεναριογράφου. Περιοριζόμαστε, όμως ή απλώς λέμε ωραία τα άπαντα, άρα ωραίος και ο Scarpa;
  21. Σε περίπτωση που ο περίπτεράς μου δεν βρίσκει ένα τεύχος μίκι μάους ή δεν θέλω να τον βάλω να ψάξει γιατί είναι χρονοβόρο,πως ειδοποιώ την καθημερινή να μου φέρει αν έχει; Στο περιπτερά ώστε να πάω το πάρω. (Και όσο χαζή ερώτηση και αν φαίνεται,ξέρετε αν πληρώνεις μεταφορικά;) Δεν σκοπεύω να κάνω κάτι τώρα αλλά ίσως στο κοντινό μέλλον,για αυτό ρωτάω να ξέρω. Ευχαριστώ και Χρόνια Πολλά!!
  22. Βλέπουμε στο inducks πως από τις πρώτες 20 στην κατάταξη ιστορίες του Σκάρπα, 16 τις έχει γράψει ο ίδιος, 4 ο Μαρτίνα και ΜΗΔΕΝ ο Τσιμίνο. Οπότε όχι, Σκάρπα απαντήσαμε.
  23. Πώς βαθμολογείτε. Τα έχουμε ξαναπεί. Ο φιλικός γραμματικός ναζί τής γειτονιάς σας.
  24. δεν μας γράφεις και ποια είναι; Αν και το ερώτημα είναι πόσα.
  25. Εχετε δίικιο ,αλλά ποιος σας ειπε ότι ξέρω να μετρώ ; μέχρι το 5 ξέρω και κάλα είναι εως εκεί.Τελος πάντων ,δεν φταίω εγω που οι αναθεματισμένοι νέοι εκδοτές αποφεύγούν να αριθμούν τα τεύχη τους ,κάπου τα έχασα .Φυσικά έκανα πλάκα για το σκορ . Ακριβώς ,θα το αφήνουν για το τέλος ,έτσι κ αλλιώς δεν έχουν αρίθμηση κάνουν ότι θελουν . Τόμος κοκκινοπός γεμάτο παπια ότι πείτε και φετινός τόμος νο τάδε .Για το σωστή αρίθμηση παρακάτω Μεταφέρθηκαν στη βάση
  26. Ένα πολύ καλό κανάλι στο youtube κάνει σύγκρισεις μεταξύ των κόμικ και της σειράς του 1983/1991 και βρίσκει τις διαφορές. Έχει κάνει βίντεο επίσης για τον Τεντέν και τον Αστερίξ και τις αντίστοιχες σειρές/ταινίες.
  27. Αν σου πω οτι δεν το είχα προσέξει...... Τα τεύχη ήταν του αδερφού μου, που για χρόνια με έπρηζεγια τα χαμένα Playboy του, οπότε μόλις βρέθηκαν τα σκάναρα στα γρήγορα χωρίς να προσέξω λεπτομέρειες.... Θα το ξαναζητήσω, πάντως, για να αποδελτιώσουμε και αυτό το άρθρο. Όσο για τα εξώφυλλαπου ανέβασα, σίγουρα είναι παραπάνω από αυτά τα τέσσερα....
  28. Το πρώτο παπί του Φθινοπώρου είναι εδώ... Σαν άλλος αθλητη΄ς ξέρει να ξεπρνάει όλα τα εμπόδια. Το εξώφυλλο που το αποδεικνύει σκαναρίστηκε από τον () @Βασιλεύς των κόμικς!!! Εβδομηκοστό τέταρτο τεύχος (74) με τέσσερις (4) ιστορίες. Βρισκόμαστε σχεδόν στην μέση της όγδοης δεκάδας!!! Στο ζουμί όμως τώρα. "Χαμένοι στον παράδεισο." Ο Ντόναλντ και η παρέα του συνεχίζουν τις διακοπές τους. Αποκαλύπτεται όμως ένα μυστικό. Εντυπώσεις. Πολύ καλή ιστορία με περιπετειώδες σενάριο. "Πως να καταστρέψετε τις διακοπές σας." Θείος και ανιψάκια κάνουν τον γύρο της Ευρώπης με το 313. Μέχρι που πέφτουν επάνω στο κύριο Τζόουνς. Εντυπώσεις. Ενώ προμηνυόταν μία όμορφη ιστορία με ξενάγηση στην Ευρώπη ήρθε το στοίχημα και μου το χάλασε λίγο. Το τέλος όμως κρύβει ωραία μηνύματα και σε αποζημιώνει. "Ο Μπάτλερ το έκανε." Ο Ντόναλντ και τα ανίψια του μεταμφιέζονται λόγω ερωτικής ζήλιας. Εντυπώσεις. Καλή ιστορία με στοιχεία μυστηρίου. "Οι κόρες της νύχτας." Ένα εμπορικό κέντρο, μερικά χρυσά μήλα και ένας όφις απασχολούν τους δύο πράκτορες του Τ.Ν.Τ. Α! Και η ηλικία του Ντόναλντ! Εντυπώσεις. Ακόμα μία ιστορία του Τ.Ν.Τ. που κινείται στα συμπαθητικά πρότυπα των προηγούμενων. Κλείνοντας... Ακόμα ένα ισορροπημένο τεύχος. 7/10...
  29. "Αφιέρωμα Κόμικς" διαβάζω... Θέλεις να με κάνεις να σε παρακαλέσω, έτσι; Τελικά, ποια εξώφυλλα ανέβασες; Αυτά τα τέσσερα που βλέπουμε εδώ + το 54ο που αναφέρεις; EDIT: Πολλά ανάποδα οπισθόφυλλα τους τελευταίους μήνες βρε παιδιά... Τι συμβαίνει; Εδώ έχουμε ανάποδα τα: 3,23,28,28a,29,30,32 & 39!
  30. Mandrake

    ΖΑΓΚΟΡ

    Υπάρχει πάντοτε και η "Classic Zagor" παιδιά από τους ίδιους δημιουργούς με άλλα 10 άλμπουμς! Θα μπορούσε η εκδοτική να συνεχίσει αυτήν εδώ τη σειρά, εκδίδοντας εκείνα!
  31. παιδιά είδα κάτι χαρτοπετσέτες με τον Μίκυ στο σούπερ μάρκετ, θα τις περάσετε στο ίντακς;
  32. Καταρχάς χαίρομαι που πέτυχες το όνομα φίλε Κώστα!! Κατά δεύτερον δυστυχώς ή ευτυχώς το INDUCKS είναι μία βάση δεδομένων για κόμικς. Εμείς στην Ελλάδα το έχουμε πάει σε άλλο επίπεδο και καταχωρούμε οποιοδήποτε έντυπο, έχοντας πραγματικά πολλές φορές ξεφύγει από τα όρια και περνώντας πολλά και διάφορα, που άλλες χώρες δεν θα περάσουν ούτε σε 100 χρόνια, κυρίως χάρη στο μεράκι των Ελλήνων αρχειοθετών, που θέλουμε να έχουμε μία πραγματικά πλήρη καταγραφή των Ντίσνεϋ εντύπων. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα μπαίνουν όλα τυφλά εκεί μέσα και θα γίνει όμως αχταρμάς και κάποιος που θέλει να ψάξει ένα κόμικ θα πρέπει να πλοηγηθεί σε 358 εκδόσεις μη κόμικς. Ούτε ότι θα πρέπει το παιδί και ο κάθε άνθρωπος να βλέπουν γυμνό και προκλητικές εικόνες όταν θέλουν απλώς να δουν την πρώτη σελίδα ενός Μίκυ Μάους. Ο καθένας φυσικά έχει το δικαίωμα της άποψης του και της γνώμης του, και όποιος θέλει συνεισφέρει ή όχι και πάλι επιλογή του παραμένει. Το σάιτ αυτό είναι και δεν αλλάζει καλώς ή κακώς οπότε έτσι πρέπει να πορευτούμε. Αν κάποιος διαφωνεί ελεύθερα μπορεί πλέον να μην συμμετάσχει. Κάθε προσφορά και συνεισφορά είναι πάντα ευπρόσδεκτη και καλοδεχούμενη, αρκεί να συμμορφώνεται με κάποιους κανόνες, όπως ισχύει σε κάθε φόρουμ και βάση δεδομένων! Σ ευχαριστούμε πολύ για όλα όσα έχεις αναφέρει τον τελευταίο καιρό φίλε @Mandrake, η βοήθεια σου είναι και παραμένει πολύτιμη!!
  33. Αυτά εδώ πέρα δεν μπορούν σίγουρα να περαστούν στο σάιτ, ήδη το έχουμε ξεχειλώσει με τα βιβλία και τα άρθρα, εάν βάλουμε και μπλοκ ζωγραφικής και όλα τα υπόλοιπα παρελκόμενα θα μας πάρουνε με τις πέτρες Τα υπόλοιπα όλα που έχετε αναφέρει τα μελετάω και σιγά σιγά θα περαστούν!
  34. Πάντως αυτό με την "συλλεκτικότητα" των τευχών πρέπει να σταματήσει. Έλεος, τυχαία τεύχη είναι που έχουν ξεμείνει κατά χιλιάδες αντίτυπα εδώ και χρόνια,και τα σπρώχνουν για να ξεστοκάρουν.
  35. Για όσους δεν το έχουν χαμπαριάσει κυκλοφορεί στα περίπτερα το παρακάτω πακέτο.
  36. Προσφορές υπάρχουν και θα υπάρχουν πάντα. Μη χαλάτε το προγραμματισμό σας, όσο καλό και να είναι το δόλωμα. Πάντα μέτρο
  37. Με κάτι τέτοιες προσφορές η Zavvi με έχει κάνει Μαθιουδάκη, κάθομαι και φωνάζω στον υπολογιστή "Μου έχεις γα$*%(ει τις διακοπές" Αμφιταλαντεύομαι για το αν θα τσιμπήσω άλλη μια δεκάδα ή όχι, κάποιες επιλογές όπως το For Tomorrow τα έχω ήδη στα ελληνικά από τεύχη της Anubis, αλλά αυτή είναι πιο ωραία έκδοση, το Final Crisis φοβάμαι μήπως δεν το καταλάβω, γιατί θα έχει και αρκετά παρελκόμενα λογικά, περί Flash δεν έχω ιδέα από όσα βγήκαν, κάποια JL μου φάνηκαν ενδιαφέροντα. Αυτή τη στιγμή κλίνω προς το να περιμένω να βγει η επόμενη προσφορά της Zavvi μήπως κάνω πιο σίγουρες επιλογές.
  38. Κοίτα μην απογοητεύεσαι πολύ. Το Titans λογικά διαβάζεται ολοκληρωμένα, εξάλλου στα 80s δεν υπήρχε η λογική των collected editions και τα storylines μπορούσαν να 'ναι και πιο λίγα τεύχη, φαντάζομαι δεν κόβει στην μέση κάποια ιστορία, απλά για πρακτικούς λόγους όταν τα συγκέντρωσαν αργότερα έβαλαν έως το 10 αντί για το 8. Το Under the Red Hood από την άλλη, επειδή το χω διαβάσει, δυστυχώς σε αφήνει ξεκρέμαστο Σκέφτομαι μήπως κάνω μια λίστα για τα διαθέσιμα τεύχη από Ζavvi και τι είναι λειψό, τι κάνει overlapse σε άλλο τόμο αν θες να συνεχίσεις το run, τι είναι εξαντλημένο οπότε είναι καλή ευκαιρία αγοράς, ποιες ιστορίες λένε ότι αξίζουν κ.ο.κ. Θα μου πάρει λίγο χρόνο αλλά πιστεύω θα ναι βοηθητικό.
  39. Πιο περιποιημένες και γεμάτες εκδόσεις από τα 2,5 ευρώ ανά HC τόμο;
  40. Σε σχετικά καλή κατάσταση, με ελάχιστα από αυτά να έχουν φθορές στη ράχη όπως μπορείτε να δείτε. Μέσα είναι πολύ καλά και πλήρη. Τεύχη 6 (67) 19/5/1948 - 9 (70) 12/6/1948 / 14 (75) (17/7/48) (φθορά στη ράχη) / 16 (77) (31/7/48) (με φθορά στη ράχη) - 24 (85) (25/9/48) (το 24 με ελάχιστη φθορά στο εξώφυλλο). 14 τεύχη συνολικά, 25 ευρώ αν αγοραστούν όλα μαζί, αλλιώς 2 ευρώ έκαστο. Τόσο τα είχα αγοράσει για να εμπλουτίσω τη συλλογή του ΕΛΙΑ σε περίοδο που ο κατάλογος είχε πέσει και δεν μπορούσα να τσεκάρω on line. Καλά να πάθω! Ελπίζω ειλικρινά να καλύπτω τις απαιτήσεις και τους κανόνες των Αγγελιών.
  41. Φιλε μου, μηπως γινεται τιποτα καλυτερο στα Παουερ Ρεηντζερς;
  42. Αυτά τα 3 ταρζανάκια δικά μου
  43. Για μένα υπάρχουν δύο κατηγορίες προχειρότητας: α) Εκνευριστική είναι η προχειρότητα που θα μπορούσε να αποφευχθεί χωρίς ΚΑΝΕΝΑ κόστος, βλ. Περιεχόμενα και αρίθμηση και άλλα τέτοια. β) Ανεκτή είναι η προχειρότητα που οφείλεται στο κόστος. Π.χ. η λάθος εκτύπωση, τα ψιλοσκισίματα, το τσαλάκωμα των σελίδων είναι προϊόντα φθηνής εκτύπωσης που περιορίζει το κόστος παραγωγής. Το έχουμε ξαναπεί εκεί που συζητάγαμε για τις εγκυκλοπαίδειες Μπαρκς. Οι 18 πρώτοι τόμοι του Τερζό ήταν ΑΨΟΓΟΙ. Πολυτελείς με φοβερό χαρτί και απίθανη εκτύπωση. Κόστιζαν 19 ευρώ ο ένας. Εγώ ας πούμε τους είχα πάρει τότε και όταν κυκλοφόρησαν από την Καθημερινή (δεν) έκλαιγα τα λεφτά μου.Οι ίδιοι τόμοι από την Καθημερινή είχαν το ίδιο ακριβώς περιεχόμενο (χωρίς προχειρότητες τύπου α) αλλά σε σαφώς χειρότερη εκτύπωση ΑΝ και είχαν σκληρό εξώφυλλο. Κόστιζαν 4 ευρώ ο ένας. Εκεί ίσχυε ότι αν θες ποιότητα την πλήρωνες. Και έτσι όλοι είμαστε ικανοποιημένοι. Μετά ήρθε η εγκυκλοπαίδεια Σκάρπα. Εδώ έχουμε προχειρότητες τύπου α αλλά και κατακόρυφη πτώση της ποιότητας σε σχέση με τις εγκυκλοπαίδειες Μπαρκς. Η τιμή όμως έμεινε η ίδια. Για την ακρίβεια, νομίζω ότι μόνες τους πωλούνται πιο φθηνές από ότι οι αντίστοιχες Μπαρκς. Άρα η καθημερινή θέλει να βγάλει κάτι φθηνό. Δεν την νοιάζει να είναι ποιοτικό. Το θέλει φθηνό και μαζικό. Θέλει την εγκυκλοπαίδεια να φθάσει στην παραλία με τον μπαμπά τη μαμά και τα παιδιά. Δικό της το μαχαίρι δικό της και το καρπούζι στην προκειμένη περίπτωση. Εδώ δυστυχώς ΔΕΝ έχουμε άλλη επιλογή εκτός και αν ξέρουμε Ιταλικά. Οπότε ανεχόμαστε όλα τα παραπάνω με αντάλλαγμα το ίδιο το υλικό που είναι ανεκτίμητης αξίας. Και επειδή οι προχειρότητες τύπου β δεν ενοχλούν πάρα πολύ (εκτός από κάτι ακραίο) μετά από λίγο το ξεχνάμε και συνεχίζουμε. Η αγορά είναι μικρή. Ανταγωνισμός ΔΕΝ μπορεί να υπάρχει, οπότε καθένας κοιτάει το συμφέρον του. Εδώ αν αύξανε την ποιότητα εκτύπωσης σε ικανοποιητικά επίπεδα και έλεγε ότι θα αυξήσει την τιμή 1 ευρώ να δεις πόσο θα έπεφτε η κυκλοφορία της εφημερίδας. Που την καίει περισσότερο από όλα. Για αυτό λέω ότι εμένα με ενοχλεί το α. Κουμάντο στην τσέπη τους δεν μπορώ να κάνω. Αλλά το α δεν θέλει ούτε ένα ευρώ. Θέλει κάποιον να φτιάξει ΜΙΑ (1) σελίδα τη φορά και να γράψει ένα κωλοαριθμό στη ράχη του τόμου. Η καθημερινή πάσχει από έλλειψη σε μεράκι και όρεξη. Το έχουμε ξαναπεί. Εδώ ακόμα και για όλα αυτά που γράφω στο β θα μπορούσε να κάνει το εξής. Φτιάξε μια έκδοση για τις εφημερίδες, και μετά ξανατύπωσε κάποια να τα πουλήσεις μόνα τους σε καλύτερη ποιότητα. Αυτά πούλα τα 10 ευρώ. Αλλά να είναι καλά πραγματικά. Έτσι θα είχες την επιλογή.
  44. Αν ο Σπαϊντερ-μαν έλεγε γιά την Μαίρη Τζέην ότι είναι γιά φάγωμα,γιά την θεία Μέυ,ότι η γριά κότα έχει το ζουμί,αν γιά τον κάπταιν Αμέρικα σας έλεγαν ότι πήραν τα μυαλά του αέρα,αν ακούγατε ότι ο Αιρον μαν έχει μείνει μισός και άλλες εκφράσεις όπως της εχει φύγει το κεφάλι,αυτοί τρώγωνται αναμεταξύ τους,πήρε πόδι και έφυγε,τι θα σκεφτόσασταν;Συνηθισμενες καθημερινες εκφράσεις που είναι στο λεξιλογιό μας θα μου πείτε γιατί να μην τις χρησιμο-ποιούνε και οι ήρωες της Μαρβελ.Αν όμως τις εννοούνε στην κυριολεξία; Ολα αυτά συμβαίνουν στο MARVEL ZOMBIES,όπου ένα άγνωστο μικρόβιο (όπως κάθε ταινία με τα ορεξάτα πλασματάκια που σέβεται τον εαυτό της)κάνει τούς ανθρώπους ζόμπι.Ποιοί όμως θα κατορθώσουν να επιζήσουν;μα οι πιο δυνατοί,και αυτοι δεν είναι άλλοι απο τους γνωστούς μας υπερήρωες. Από το εκδοτικό σημείωμα στο οπισφόφυλλο: «Σε μία Γη που μοιάζει πάρα πολύ με εκείνη του Marvel Universe ένας εξωγήινος ιός έχει μετατρέψει τους μεγαλύτερους ήρωες σε ανθρωποφάγα τέρατα! Οι υπερήρωες χρειάστηκαν μόνο λίγες ώρες για να καταστρέψουν τον πολιτισμό έτσι όπως τον ξέραμε. Τι θα συμβεί, όμως, τώρα που δεν έχει απομείνει πλέον αρκετή ανθρώπινη σάρκα για να κορέσουν την πείνα τους; Ακoλουθήστε τους στην απελπισμένη τους αναζήτηση για τροφή και γίνετε μάρτυρες του ερχομού του Silver Surfer» Το άλμπουμ περιέχει τα 5 πρώτα τεύχη,και δε νομίζω να εκδοθουν και τα υπόλοιπα γιατί δεν υπάρχει αρίθμηση στον τόμο αρα δεν θα υπάρξει συνέχεια.Ακόμα περιέχει λίγα λόγια για τους δημιουργούς και τα εξώφυλλα των τευχών που διασκεύασε ειδικά για την σειρά ο ARTHUR SUYDAΜ απο τα κλασικά πρωτότυπα εξώφυλλα των XULK 340,AVENGERS 4,AMAZING FANTASY 15,X-MEN 1, AMAZING SPIDER-MAN ANNUAL21(παραθέτωνται και αυτά για σύγκριση). Η αρχκή ιδέα ανήκει στον Mark Millar που τα σεναριά του μπορούμε να διαβάσουμε στα ελληνικά τευχη 21,22,23 των Ultimate X-men& fantastic 4.Τη συνέχεια ανέλαβε ο ROBERT KIRKMAN γνωστός απο τα <<Θεριστής>> και <<Ζωντανοι νεκροι>> Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ Σε αυτό το εικονογραφημένο μυθιστόρημα οι γνωστοί μας ηρωες κανιβαλίζονται –στην κυριολεξία-με μπόλικη δόση χίουμορ και ένα ανεπάντεχο υπέροχο τέλος ,Υπέροχο σχέδιο και χρώμα,ένα από τα καλύτερα άλμπουμ που διάβασα φέτος κάθε 2-3 σελίδες και γελούσα.Το συνιστώ ανεπιφύλαχτα σε αυτούς που θέλουν να γελάσουν και να περάσουν ευχάριστα την ωρα τους.Να το προτιμήσετε μετά απο ένα Μaster ή Τοp chef.Αλλιώς πάρτε τα μαχαίρια σας και φύγετε. Τιμή 21,90 ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ LE ROI DE B.D. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΩΡΟΥ
  45. Β' ΕΚΔΟΣΗ: 3/2002 ΕΤΟΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: 1981 (CONG S.A.) ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ: SIRAT AL BUNDUQIYYAH / FAVOLA DI VENEZIA / FABLE DE VENISE ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ: Περιπετειώδες / Εξωτικό ΤΙΜΗ: ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ, ΤΙΜΗ COMICSCAVE: 11,80, ΤΙΜΗ ΣΤΟ PERIZITITO.GR: 12,5€ ΥΠΟΘΕΣΗ (site ΜΑΜΟΥΘ) Ανάμεσα στους δαιδάλους της Βενετίας, σε στοές αλλά και σε κρυφά μέρη κρύβεται το μυστικό ενός πανάρχαιου στοιχήματος μεταξύ του Αποστόλου Πέτρου και του Σίμωνα του μάγου. Οποιος το ανακαλύψει θα αποκτήσει έναν απο τους θησαυρούς του Σολομώντα και της βασίλισας του Σαβά.Ο Κόρτο θα πιστέψει την ιστορία για αληθινή, είναι όμως έτσι ή πρόκειται για ένα ακόμα βενετσιάνικο παραμύθι; ΥΠΟΘΕΣΗ (Πάνος Κρητικός / Comicdom) Ο Κόρτο Μαλτέζε, ο τυχοδιώκτης ναυτικός και alter ego του δημιουργού του, Hugo Pratt, ταξιδεύει στη Βενετία των αρχών του 20ου αιώνα, αναζητώντας το "Κλειδοκόκκαλο του Σολομώντα", ένα καθάριο και ωραιότατο σμαράγδι. Σύντομα, μπλέκεται σε μια αλλόκοτη και επικίνδυνη περιπέτεια, όπου η πραγματικότητα αναμιγνύεται με το όνειρο και ένα μαγικό ταξίδι ξεκινά. BIO ΚΟΡΤΟ ΜΑΛΤΕΖΕ (Βικιπαίδεια) Ο Κόρτο Μαλτέζε είναι φανταστικός ήρωας κόμικς του Ούγκο Πρατ και πρωταγωνιστής σειράς βιβλίων. Γεννήθηκε στη Μάλτα στις 10 Ιουλίου 1887, εξώγαμος γιος μιας όμορφης τσιγγάνας και ενός εγγλέζου ναυτικού από την Κορνουάλη. Το όνομά του άλλωστε σημαίνει «μικρός μαλτέζος». Οι περιπέτειές του τον έχουν οδηγήσει σε διάφορες χώρες όπου γνώρισε μερικά από τα πιο σημαντικά ιστορικά πρόσωπα και συναναστράφηκε με μεγάλους λογοτέχνες όπως ο Τζακ Λόντον, ο Αρθούρος Ρεμπώ και ο Έρμαν Έσσε. Εξαφανίστηκε κατά τη διάρκεια του Ισπανικού Εμφυλίου. Στις ιστορίες του μπλέκονται ναυτικοί, τσιγγάνες, μάγοι, άνθρωποι όλων των λαών μέσα σε μια πλειάδα συμβολισμών και μυστικισμού. ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ PRATT ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΚΡΗΤΙΚΟ - Στην Ελλάδα, οι πρώτες ιστορίες του Hugo Pratt παρουσιάστηκαν στις αρχές της δεκαετίας του '80, αρχικά στο περιοδικό ΣΚΑΘΑΡΙ, και στη συνέχεια στα περιοδικά ΒΑΒΕΛ και ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ. Με εξαίρεση τη ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΑΛΜΥΡΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ, η οποία κυκλοφόρησε σε άλμπουμ από τις εκδόσεις ΠαραΠέντε, όλες οι περιπέτειες του Κόρτο Μαλτέζε κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Μαμούθ Κόμιξ. Επίσης, μπορείτε να αναζητήσετε και άλλα άλμπουμ του δημιουργού, που κυκλοφορούν στα ελληνικά - άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο δυσεύρετα. Από το ΠαραΠέντε κυκλοφόρησαν το ΕΡΝΙ ΠΑΪΚ: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ (σε σενάριο Hector Osterheld) και το ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΣΤΙΣ ΝΟΤΙΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ (βασισμένο σε κείμενα του Robert Luis Stevenson), από τη Βαβέλ, το ΙΝΔΙΑΝΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ (σε σχέδιο Milo Manara) και από τη Μαμουθκόμιξ, τα άλμπουμ ΟΙ ΣΚΟΡΠΙΟΙ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ και ΜΟΡΓΚΑΝ. Επίσης, οι εκδόσεις Λιβάνη, κυκλοφόρησαν, στα μέσα της δεκαετίας του '90, ένα μυθιστόρημα του Hugo Pratt με τίτλο ΑΝΕΜΟΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΣΤΕΡΙΕΣ, το οποίο διασκευάστηκε και σε comic από τον Milo Manara, με τίτλο EL GAUCHO. Δυστυχώς, αυτή η πολύ όμορφη διασκευή δεν κυκλοφόρησε ποτέ στη χώρα μας. - Ο Κόρτο Μαλτέζε θεωρείται ο πιο αντιπροσωπευτικός χαρακτήρας του Pratt. Πρωτοεμφανίστηκε στη ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΑΛΜΥΡΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ και το 1970 πρωταγωνίστησε στις δικές του ιστορίες, στο εβδομαδιαίο γαλλικό περιοδικό PIF-GADGET. Οι ιστορίες του χαρακτηρίζονται από μια έντονα ρομαντική και περιπετειώδη διάθεση, κινούνται σε πολλαπλά σημειολογικά επίπεδα, αναμιγνύουν ιστορικά πρόσωπα με φανταστικούς χαρακτήρες, αποτυπώνουν τα βιώματα και τις εμπειρίες του δημιουργού τους και, ουσιαστικά, καταγράφουν έναν κόσμο που σήμερα συναντούμε μόνο στα μυθιστορήματα και σε παλιές ασπρόμαυρες ταινίες. Ο Κόρτο αναμείχθηκε σε κάθε είδους πολεμική σύρραξη, στις χώρες που επισκέφθηκε, πάντοτε ως τυχοδιώκτης- καταλύτης και ποτέ ως στρατευμένος πολεμιστής και ερμήνευσε με το δικό του, ιδιαίτερο τρόπο, γεγονότα και καταστάσεις. Σύμφωνα με έναν από τους πρωταγωνιστές των ΣΚΟΡΠΙΩΝ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ (των οποίων η δράση τοποθετείται στο Β' Παγκόσμιο Πόλεμο), ο Κόρτο Μαλτέζε, εξαφανίστηκε κατά τη διάρκεια του Ισπανικού Εμφυλίου και κανείς, έκτοτε, δεν γνωρίζει αν ζει ή αν πέθανε. - Ο Hugo Pratt γεννήθηκε το 1927, σε μια περιοχή κοντά στο Ρίμινι της Ιταλίας. Ταξίδεψε και έζησε σε πολλές χώρες του κόσμου και απέκτησε μια πλούσια, πολυ-πολιτισμική παιδεία. Η ζωή του αποκτά σχεδόν μυθιστορηματική διάσταση και πολλά από τα γεγονότα που περιγράφει στις ιστορίες του, βασίζονται σε ανθρώπους που γνώρισε και καταστάσεις που βίωσε. Το έργο του είναι τεράστιο σε όγκο (και πολύ δύσκολο στην καταγραφή του) και εκτός από τα comics, περιλαμβάνει αρκετά μυθιστορήματα και μια αυτοβιογραφία. Διακρίθηκε με πολλά βραβεία για τη δουλειά του και πέθανε στην Ελβετία τον Αύγουστο του 1995. Όλο το κείμενο του Κρητικού στο Comicdom εδώ -------------------------------- Ο HUGO PRATT ΓΙΑ ΤΟ ΒΕΝΕΤΣΙΑΝΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΚΙΕΣ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ Αναμνήσεις, απόψεις και συσχετισμοί του Hugo Pratt με αφορμή το ?Βενετσιάνικο Παραμύθι? [ ...O Hugo Pratt συνομιλεί με τον Dominique Petitfaux και ξεδιπλώνει προσωπικές στιγμές και ενδιαφέρουσες απόψεις που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην δημιουργία του Βενετσιάνικου Παραμυθιού. D.P. Το Βενετσιάνικο παραμύθι εμφανίστηκε το 1977 στον "L' Europeo".Είναι η πρώτη σας ιστορία που δεν εκδόθηκε πρωτύτερα σε κάποιο περιοδικό κόμικς. H.P. Ναι, και ήταν η μόνη ιστορία που εκείνη την εποχή στην Ιταλία, δημοσιεύτηκε σε ένα εβδομαδιαίο πολιτικό και μορφωτικό περιοδικό. Οι αντιδράσεις υπήρξαν ευνοϊκές και δεν καταλαβαίνουμε γιατί το Europeo δεν έδωσε συνέχεια. Αλλαγή διοίκησης σίγουρα. D.P. Επρεπε ν' αποδείξουν ότι υπάρχει αλλαγή στα σίγουρα... Μέσα στο ασπρόμαυρο άλμπουμ του Carterman, το σχέδιο δεν ήταν πολύ ξεκάθαρο, κάποιες βινιέτες είναι μόλις διάστικτα σχεδιαστές. H.P. Η εντύπωση είναι άσχημη. D.P. Αναρρωτιέμαι αν αυτό το φλουταρισμένο στύλ σχεδίασης δεν είχε σαν σκοπό στο να δώσει μια ονειρική διάσταση... H.P. Οχι ήταν ένα ελάττωμα των φίλμς. D.P. Ακουσα ότι για να κάνετε αυτή την ιστορία συμβουλεύτηκατε ανθρώπους που γνώριζαν καλά την Βενετία και τις μυστικές οργανώσεις. H.P. Επρόκειτο για τον ελεύθεροτεκτονισμό. Ηθελα καταρχάς να μιλήσω λίγο για την μασονία, το να είσαι μασόνος σημαίνει το να είσαι θλιμμένος. Αυτή η αδελφότης είναι θλιμμένη, αγνοούν την ειρωνία. Και δεν μπορούν να είναι φτωχοί, για να 'σαι μασόνος πρέπει να μπορείς να κάνεις δωρεές. Οι στοές συναθροίζουν ανθρώπους που έχουν πάνω κάτω το ίδιο επάγγελμα και κατά συνέπεια μπορούν να βοηθήσουν οι μεν τους δε. Λένε ότι η μασονία είναι μια μυστική υπόθεση, μα όχι : πρέπει να δηλώνονται στην αστυνομία τα μέλη των στοών. Στην Ιταλία υπάρχουν κάποιες μυστικές σε σύνθεση στοές όπως η Ρ2 που προξένησε σκάνδαλα. Ενας αδελφός του προέδρου Μιτεράν είναι μασόνος και όλοι οι μεγάλοι πρόεδροι εκτός του Κένεντι υπήρξαν παρομοίως. Οι τέκτονες υπήρξαν πιο προοδευτικοί από την εκκλησία άρα η εκκλησία είναι εναντίον τους. Αλλά τι άλλο είναι το Βατικανό μ' όλους αυτούς που φορούν μήτρες παρά ένα είδος μασονίας ; Μέσα στο Βενετσιάνικο παραμύθι ήθελα ν' αγγίξω αυτόν τον κόσμο του ελευθεροτεκτονισμού, γι’ αυτό αναζήτησα ανθρώπους αυτού του κύκλου. Τους ζήτησα να με βοηθήσουν για να μην λέω βλακείες για την μασονία. D.P. Δεν υπήρξαν αρνητικές αντιδράσεις στην ιστορία σας ; H.P. Οχι πήρα τα μέτρα μου. Αλλά υπήρξε ένα αρνητικό κλίμα τον καιρό της υπόθεσης με την Ρ2. Με ρώτησαν πολλές φορές αν είμαι τέκτονας. Δεν απαντούσα ούτε ναί ούτε όχι, ένιωθα ότι θα 'ταν λίγο προδοσία από την στιγμή που με βοήθησαν τέκτονες. D.P. Και κατέληξαν να λένε στο τέλος ότι υπήρξατε τέκτονας... Γι' αυτή την ιστορία κανένας άλλος δεν σας βοήθησε ; H.P. Oχι κάποια ορισμένη στιγμή ο Ongaro και εγώ έπρεπε να κάνουμε κάτι στην Βενετία, αλλά στο τέλος δεν συμφωνήσαμε και αυτός κατέληξε να γράψει "η Ταβέρνα του δόγη Λορεντάν" και εγώ Το Βενετσιάνικο παραμύθι. ....] COMICON , TEYXOΣ 12, ΔΕΚ 2001 ---------------------------------- --Στη σειρά 11 βιβλίων του Pratt που έχει στον κατάλογο της η Μαμούθ το Βενετσιάνικο Παραμύθι έχει την αρίθμηση 3 --Hugo Pratt - Wikipedia --Hugo Pratt στο GreekComics --Μαμούθ Κόμιξ website Βλέπε επίσης: CortoMaltese επίσημο web site --Κριτική για το Βενετσιάνικο Παραμύθι στο Comicart --Κόρτο Μαλτέζε: Ο Χάρτινος Θαλασσόλυκος / Μαλανδράκης, Άρης, Έψιλον,νο 62, Μάης 1992 (εδώ) Ευχαριστούμε για τα εξώφυλλα τους tik, Θρηνωδός, constantinople, GreekComicFan.
  46. DJO

    1602

    Το διάβασα μέσα από τη σειρά Marvel Graphic Novel Collection. Για να είμαι ειλικρινής, το φοβόμουνα. Με απωθεί αυτό το εξώφυλλο. Ευτυχώς το σχέδιο μέσα δεν είναι σαν τα Ελισαβετιανά εξώφυλλα της σειράς. Το ξεκίνησα βράδυ. Η αρχή του με κούρασε. Απίστευτα πολύς διάλογος. Το άφησα στην άκρη για να το πιάσω αφού ξημερώσει. Ευτυχώς. Είναι μακράν το πιο πυκνογραμμένο κόμικ της Μάρβελ που έχω διαβάσει και ταυτόχρονα το πιο πλούσιο σε πλοκή! Ο Γκάιμαν κάνει πάπες και το σενάριο είναι απίστευτα πιο δυνατό από το σχέδιο, το οποίο σε κάποια σημεία αδικείται από τον χρωματισμό του. Ένα άλλο σύμπαν, όπου η πλειοψηφία των βασικότερων χαρακτήρων της Μάρβελ ζουν και αναπνέουν στην εποχή της Ελισάβετ της πρώτης. Μια εποχή που σήμανε την πτώση του σκοταδισμού, του Μεσαίωνα και της παρωπιδίστικης Ιεράς Εξέτασης και τις απαρχές του Διαφωτισμού και των επαναστάσεων. Σε μια Αγγλία παντοδύναμη, μια Ισπανία Ιεροεξεταζόμενη , μια αποικιζόμενη Αμερική και τη...Λατβέρια! Απίστευτες επίσης και οι μετονομασίες των ηρώων, ενώ οι αλλεπάλληλες ανατροπές σε αφήνουν να χαζεύεις το άπειρο σαν Watcher. Την απίστευτη επιτυχία του 1602, ακολούθησαν 3 mini series (New World, Fantastick Four και Spider-Man). Όντως κανένα δεν ήταν εξίσου καλό. Χρονολογικά: Btw, το εξώφυλλο της Ελληνικής έκδοσης είναι το εξώφυλλο του ξένου #1 και το οπισθόφυλλο, το εξώφυλλο του ξένου #3. Καθαρό +oo/10. Must read από Marvel, πολλά μπράβο στην Anubis που το έβγαλε. Ένα πραγματικό διαμάντι, μια εξαιρετική προσθήκη στα μεταφρασμένα της κομιξοθήκης μας. Αν δεν το έχετε στα ξένα, τιμήστε το τυφλά σαν άλλος Daredevil. Αρκεί να έχετε μπει τουλάχιστον στην εφηβεία, λόγω αρκετών σκληρών σκηνών.
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.