Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/11/2019 in all areas

  1. kostas1969

    ΜΠΛΕΚ

    06Νοε 18 Το δεύτερο τεύχος του Μπλεκ είναι γεγονός! Το δεύτερο τεύχος της νέας εποχής του Μπλεκ είναι γεγονός! Μετά τη θερμή υποδοχή του Μπλεκ #1, το δεύτερο τεύχος έρχεται δυναμικά με εξίσου μεγάλη ποικιλία κόμικς και αρθρογραφίας αλλά και μια σημαντική έκπληξη, που δεν είναι άλλη από την αναγέννηση του διάσημου λαϊκού αναγνώσματος "Ο Υπεράνθρωπος" (96 τεύχη, Απρίλιος 1951- Φεβρουάριος 1953) των Σ. Ανεμοδουρά και Β. Απτόσογλου. Το ριμέικ του ήρωα αναλαμβάνει ο σκιτσογράφος Θάνος Κόλλιας. Το δεύτερο τεύχος περιλαμβάνει τις εξής 9 ιστορίες κόμικς: - Μπλεκ - Οι Κλέφτες Του Βορρά των EsseGesse - Μάντυ Ρίλεϋ - Το Πρώτο Δακρυ των R. Collins & E. Gracia Seijas - Λ-Ο - Πήγασος 4-Ω του Σ. Ορνεράκη - Φάντομ - Οι 5 Ημέρες Του Δράκου (μέρος Β') των T. Bedard & A. Goldman - Ο Υπεράνθρωπος - Η Γέφυρα (μέρος Α') του Θ. Κόλλια. - Δικαστής Ντρεντ - Όλα Βρίσκονται Στον Κήπο των J. Wagner & A. Ranson - Ταρζάν - Παγωμένη Ζούγκλα του J. Kubert - Στορμ - Τα Κυνηγόσκυλα Του Μαρντούκ των M. Lodewijk & D. Lawrence - Το Παιδί Πάνθηρας των T. Tully & W. Western, E. Bradbury Και ακόμη: - Κόμικς Νέα του Λευτέρη Ταρλαντέζου - Στήλη Νούμερο 1: "Φίλαθλος" του Νίκου Δημ. Νικολαΐδη - Αφιερώμα: "Ο Υπεράνθρωπος" του Λευτέρη Ταρλαντέζου - Συνέντευξη: Θάνος Κόλλιας - The Pop Corner του Μάνου Νομικού - Εύθυμη Σελίδα του Βαγγέλη Σαΐτη Το Μπλεκ #2 μπορείτε να το προπαραγγείλετε εδώ και οι αποστολές θα ξεκινήσουν από την Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου. Απλά ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ! Πηγη: www.mikrosiros.gr
  2. Από την ομαδική παραγγελία που κάναμε με συμφορουμίτες από το cheap-comics. Συγγνώμη για την κακή ποιότητα, αλλά αυτά συμβαίνουν όταν έχεις κακή κάμερα και ταυτόχρονα είσαι ακόμα χειρότερος φωτογράφος. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στους @Dredd και @saveapenguin για τη σημαντική τους βοήθεια.
  3. Ίσως κάπου κάποτε πετύχατε το Snowpiercer με τον Chris Evans ή ακούσατε τις φήμες για μια σειρά του Netflix που ήταν στα σκαριά. Αυτό που ίσως να μην ξέρατε είναι ότι η αρκετά πετυχημένη ταινία βασίζεται σε γαλλοβελγικό κόμικ του 1982, σε σενάριο του Jacques Lob και σχέδιο του Jean-Marc Rochette. Το post-apocalyptic σενάριο του βρίσκει τον πλανήτη κατεστραμμένο από έναν πυρηνικό πόλεμο για τον οποίο γίνονται ασαφείς αναφορές και την εναπομείνασα ανθρωπότητα να έχει επιβιώσει πάνω σε ένα τρένο που κινείται αέναα σε μια νέα εποχή των παγετώνων. Το τραίνο των 1001 βαγονιών έχει καταμεριστεί σε κοινωνικές τάξεις, με τους πλούσιους, τους παπάδες και τους αστούς κλασικά να κατέχουν τα μπροστινά υπερπολυτελή βαγόνια, τους μικροαστούς την δεύτερη θέση και το προλεταριάτο την τρίτη. Στην οποία τρίτη θέση, οι άνθρωποι είναι στοιβαγμένοι κατά χιλιάδες στα βαγόνια και επιβιώνουν σε συνθήκες απόλυτης εξαθλίωσης. Η ιστορία ξεκινά όταν ο Proloff, κάτοικος της ουράς του τραίνου, μην αντέχοντας την ζωή εκεί ξεφεύγει και ξεκινά το ταξίδι προς την αρχή του, συλλαμβάνεται, μπαίνει σε καραντίνα και δέχεται βοήθεια από μια ανθρωπιστική ομάδα της δεύτερης θέσης ώσπου τελικά φτάνει στην Saint Loco, την μηχανή. Είναι μια ιστορία με έντονο πολιτικό μήνυμα και πολύ έξυπνο τρόπο που το δίνει. Όταν βγήκε η ταινία έπαιξε πολύ η άποψη ότι ήταν παρωχημένο το σενάριο, ξεχνούν όμως ότι το κόμικ βγήκε το 1982 που απείχαν πολύ τα post-apocalyptic από το να γίνουν μόδα. Σε διάφορα review διάβασα συγκρίσεις με την Φάρμα των Ζώων, δεν θα πήγαινα τόσο μακριά αν και σαφώς τα κατατάσσω στην ίδια κατηγορία. Η αλήθεια είναι ότι το δεύτερο θυμίζει το πρώτο σε επίπεδο πολιτικού σχολιασμού αλλά μεταξύ μας, ποιο έργο που καταπιάνεται με ταξική πάλη δεν θυμίζει την φάρμα των ζώων; Αναρωτήθηκα πως και δεν το είχα διαβάσει νωρίτερα, ήταν αρκετά χρόνια στην βιβλιοθήκη. Άξιζε πάντως, και επειδή άξιζε αμφιβάλλω αν θα ψάξω τις συνέχειες που βγήκαν 17 χρόνια αργότερα παρόλο που τις γράφει ο Benjamin Legrand. Το σχέδιο δεν ήταν κάτι το αξιομνημόνευτο αλλά παρατήρησα ότι κάποια λίγα καρέ θυμίζουν Ταρντί στα πρώτα του και αυτό το έκανε σχεδόν απολαυστικό. Στον συγκεκριμένο τίτλο άλλωστε το σκίτσο μπαίνει σε δεύτερη μοίρα, παραγκωνίζεται από το εκρηκτικό σενάριο και την καταιγιστική δράση από την αρχή μέχρι το τέλος. Το "Le Transperceneige" μετονομάστηκε σε "Transperceneige: L'Echappé" όταν βγήκαν οι τρεις συνέχειες σύμφωνα με την λίστα του bedetheque, ενώ έχει μεταφραστεί στα αγγλικά από την Titan το 2014 με ένα εμετικό εξώφυλλο. Είναι δυνατό χαρτί εκ Γαλλίας και σε απορροφά από την αρχή, αξίζει σίγουρα ένα τσεκάρισμα. "Across the blank immensity of an eternal winter, from one end of the planet to the other, there travels a train that never stops..This is the snowpiercer, one thousand and one carriages long. This is the last bastion of civilization..."
  4. Να και κάτι που δε βλέπουμε συχνά: ένα στριπάκι από την Ιαπωνία. Αυτή η φόρμα των τεσσάρων καρέ σε κάθετη διάταξη ονομάζεται yonkoma και είναι η πιο συνηθισμένη μορφή των «ιαπωνικών στριπ». Το συγκεκριμένο προέρχεται από την ιστοσελίδα Omake Theater του Onii-san.
  5. Το καθιερωμενο ετησιο παζαρι βιβλιου απο τον συνδεσμο εκδοτων βιβλιου, την ενωση ελληνικου βιβλιου και τον συλλογο εκδοτων βιβλιου Αθηνων επιστρεφει και φετος στο γνωστο μερος την Πλατεια Κοτζια απο τις 18 Γεναρη εως τις 10 Φλεβαρη και ωρες 9 το πρωι με 9 το βραδυ. 9,000 τιτλοι βιβλιων σε τιμες που δεν ξεπερνουν το 30% της αρχικης λιανικης τιμης τους. πηγη εδω (απο την ιστοσελιδα του συνδεσμου εκδοτων βιβλιου)
  6. Έχω τους 3 τόμους από την Titan. Ωραίοι, σκληρόδετοι με χοντρό χαρτι. Επί της ουσίας, ο πρώτος πάρα πολύ ωραίος, έξυπνη και δυνατή ιστορία. Το σχέδιο δεν έλεγε τίποτα ιδιαίτερο αλλά η ιστορία σε έπιανε από τα @@@. Ο δεύτερος τόμος πατάει στην ιστορία του πρώτου, αναμασά τα ίδια και κουτσά-στραβα τελειώνει καλούτσικα. Ο τρίτος μεγάλη βαρεμάρα, δεν κατάφερα ποτέ να τον τελειώσω. Θυμάμαι που σκεφτόμουν συνέχεια να τον τελειώσω για να κάνω και παρουσίαση αλλά δεν....
  7. Αλλόκοτες αγορές για μένα, αλλά δε βαριέσαι...
  8. William McPhail. Συνεργάτης του The New Yorker (ένα περιοδικό που έχει αναδείξει πολλούς ενδιαφέροντες εικονογράφους), τον έμαθα τυχαία και με τράβηξαν πολύ οι γελοιογραφίες* του. Ορίστε μερικές από αυτές: *Η δουλειά που βάζει σε αυτά είναι μάλλον πολλή για να τα αποκαλέσω «γελοιογραφία», αλλά γουατέβερ
  9. Μου είχε ξεμείνει ενα κουπόνι 20% για τα Public από τo AthensCon και είπα να το αξιοποιήσω. Highlight το Animal Man του Morrison που δείχνει να ναι μια πολύ όμορφη έκδοση. Έχω παραγγείλει και το πρώτο τόμο του Jeff Lemire απο New 52 και ενώ βρήκα στα public τους τόμους 2,4,5 είπα να μην τους πάρω, θεωρώντας ότι θα τους βρω σε αρκετά καλή τιμή σε κανένα Bookdepo ή Amazon. Με έκπληξη ανακάλυψα ότι στο πρώτο έχουν εξαντληθεί και το 2ο τα πουλά σε κάτι εξωφρενικές τιμές και νιώθω τωρα ανυπέρβλητα βλαξ που εχασα την ευκαιρία να τα παρω έστω με ενα 20% Τo Justice League πάλι αν και ανυπομονώ να διαβάσω τι ετοίμασε ο Snyder αυτή την φορά, η έκδοση δε με ενθουσίασε. Το χαρτί είναι αρκετά χειρότερης ποιότητας απο τις παλιές εκδόσεις.
  10. Upgrade Soul κατηγορία: sci fi .Όχι Star Wars sci fi ... Ψηφίστηκε σε αρκετές λίστες ως το καλύτερο κόμικ του 2018. Το διάβασα μονορούφι και συμφωνώ με αυτούς που το λένε εξαιρετικό. H υπόθεση αφορά την αναζήτηση του επόμενου εξελιγμένου ανθρώπινου μοντέλου - μια δεύτερη ευκαιρία να ξαναζήσουμε τα νιάτα μας και είναι κλασική για τον χώρο της επιστημονικής φαντασίας . Το horror στοιχείο, οι φιλοσοφικές αναζητήσεις και όλα τα στοιχεία που μας έχουν κάνει να αγαπήσουμε αυτό το είδος είναι εκεί , σε ένα πραγματικά αψεγάδιαστο graphic novel. 10/10 Μπράβο κ. EZRA CLAYTAN DANIELS http://www.lionforge.com/upgrade-soul/
  11. Αν βρεις άτομα να μοιραστούν τα μεταφορικά το cheap-comics έχει πολλές ευκαιρίες.Πριν λίγο καιρό είχε για μια εβδομάδα τα τρία Green Lantern Omnibus του Geoff Johns από 50 ευρώ το ένα.
  12. 33 εικόνες Γιατί? Γιατί τον πάω με τα 1000. Και ήθελα να μοιραστώ κάποιες από τις δουλειές του. Αν και το δύσκολο ήταν το ποιες να μην συμπεριλάβω. Καθώς και το που να σταματήσω να κοπιάρω δουλειές του Ο άνθρωπος είναι απλά απίστευτος με τους χρωματισμούς του
  13. Το χρώμα δεν είναι για γυαλιστερό χαρτί αλλά για πορώδες χαρτί εφημερίδας. Του λείπει τρομερά η υφή που θα του έδινε επιπλέον βάθος. Το σχέδιο είναι καταπληκτικό, απλό αλλά με τρομερή απόδοση της ιστορίας. Ειδικά στη σκηνή που ο Ντύλαν και ο άγνωστος στην άλλη διάσταση καταδιώκονται και εναλλάσσονται τα καρέ με είχαν κάνει να χάσω το καφάσι. Το διάβαζα καταμεσήμερο με ντάλα ήλιο (Οκτώβρη μήνα που το αγόρασα από το Φανταστικον) και είχα ανατριχιάσει. Η ιστορία τρομερή, με τις δόσεις σουρεαλισμού που περιμένω από ΝΝ (και γενικότερα από Ιταλικό τρόμο)
  14. Death Hunter. Cable Shot. Pocket Force. Nightpool. Doomblade. We are the Protectors of GC! Μας λείπει όμως και μια γκομενίτσα με μέση πιο ευλύγιστη κι από πλαστελίνη και στήθη μεγάλα που έγιναν αλεξίσφαιρα μετά από κάποια μετάλλαξη
  15. Παρμένο από το comic vine (δεν ξέρω αν είναι το αρχικό σημείο προέλευσης), ένα τεστ για να δείτε πόσο καμένο θα ήταν το όνομα σας, αν σας βάφτιζε ο Ρομπ Λάιφελντ. Death Hunter εδώ. edit: 23-01-2019 Παρόμοια λίστα λίγο παρακάτω.
  16. Lord Makro

    ΜΠΛΕΚ

    Βρε παιδιά, ο Ταρζάν του Kubert είναι υπερκλασικό κόμικς και ο δημιουργός του τεράστιος. Είναι από τα δυνατά χαρτιά του Μπλεκ. Όσο για τον Υπεράνθρωπο, θα έλεγα να περιμένετε λίγο, δεν νομίζω να είναι σαν το παλιό παραλογοτεχνικό που φαντάζεστε...
  17. Είχα ένα προαίσθημα ότι οι συνέχειες θα έχαναν. Πέρα από το ότι γενικά τα sequel συνήθως χωλαίνουν, μια το ότι βγήκε συνέχεια 17 χρόνια μετά, μια η ιδιαίτερη θεματολογία του, μια με τον σεναριογράφο που το έκανε τόσο δυνατό να έχει αλλάξει με έκανε επιφυλακτικό. Τώρα πήρα και την επιβεβαίωση, οπότε θα το διαβάσω αν ποτέ τύχει να το βρω σκαναρισμένο ή σε καμιά μεγάλη προσφορά.
  18. Εγώ θέλω να δω πόσο καμένος θα φαινόμουν αν με ζωγράφιζε ο Liefeld. Gunstrike εδώ και μάλλον ο μόνος στο φόρουμ με αυτό το πρώτο συνθετικό. Δεν σας λείπει. Απλά πρέπει να διαλέξετε σώματα.
  19. Μπράβο ρε παιδιά υπέροχη κίνηση. Φυσικά θα ήθελα κι εγώ ένα αντίτυπο. Το είχα πει ότι κάτι ξέρει ο Valtasar..... Πως και οι δημιουργοί δεν διάλεξαν το εξώφυλλο που είχαν αρχικά βγάλει για το 4ο τεύχος που τελικά δεν κυκλοφόρησε το 1970.
  20. Γατάκια! Ο Pocket Force είναι εδώ και σας παρακολουθεί!
  21. Διάβασα τον 1ο κύκλο(3 πρώτα τεύχη) απ΄τη σειρά Βear's Tooth("Dent d'Ours" στο πρωτότυπο), σε σενάριο Yann και σχέδιο Henriet. Aναφέρεται ως historical fiction περιπέτεια αλλά ουσιαστικά πρόκειται για μια ρομαντική ιστορία φιλίας, με φόντο τις φλόγες του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Η υπόθεση αφορά 3 παιδικούς φίλους, τον Max, τον Werner και τη Hanna. Γεννημένοι στην Πολωνική Σιλεσία, παθιασμένοι με τ΄αεροπλάνα, όλοι είχαν όνειρο μια μέρα να γίνουν πιλότοι. Με την έναρξη του πολέμου οι δρόμοι τους χωρίστηκαν. Ο Werner και η Hanna θα μπουν στη Χιτλερική Νεολαία. Ο Max θα εκδιωχθεί απ΄τη χώρα λόγω εβραϊκής καταγωγής. Οι δυο απ΄αυτούς θα ξανασυναντηθούν το ΄45, τελευταία χρονιά του Β'ΠΠ, ο 3ος... δεν λέω περισσότερα μη σποϊλάρω M΄αρέσει γενικώς η θεματολογία του Β'ΠΠ, οπότε ήμουν εξαρχής θετικά προκατειλημμένος. Το σενάριο ήταν σχετικά απλό αλλά άκρως ενδιαφέρον. Δεν επικεντρωνόταν τόσο σε μάχες(όχι ότι δεν είχε), όσο στην ιστορία των 3 πρωταγωνιστών. Είχαμε συχνά flashbacks, τα οποία εξηγούσαν πολλά απ΄τα γεγονότα που βλέπαμε να διαδραματίζονται. Επομένως ήταν αναγκαία και καθόλου κουραστικά. Υπήρχε έντονο το στοιχείο της κατασκοπίας στην υπόθεση ενώ μ΄άρεσε και το twist and turn λίγο πριν το φινάλε. Ένα φινάλε ωστόσο που αφήνεται κάπως μετέωρο Το μόνο που λίγο με χάλασε στο κόμικ ήταν οι πολλές παραπομπές που είχαμε(ειδικά στο 2ο τεύχος). Διάλογοι σε πολωνικά και γερμανικά που μεταφράζονταν με αστερίσκους στο κάτω μέρος της σελίδας, πολλοί τύποι αεροσκαφών για τους οποίους επίσης δίνονταν πληροφορίες με παραπομπές, κάπου αποσυντόνιζαν την ανάγνωση. Μικρό το κακό πάντως. Ευχαριστήθηκα την ιστορία και τη διάβασα χωρίς διάλειμμα. Αυτό από μόνο του λέει αρκετά. To σχέδιο μια χαρά ευχάριστο κι αυτό Overall: Θα μπορούσα να βάλω υψηλότερο βαθμό αλλά λίγο το ψιλοκλισέ σενάριο, λίγο το θεματάκι με τις παραπομπές που ανάφερα πάνω... μμμ... θα βάλω ένα τίμιο 7/10
  22. paola

    ΜΠΛΕΚ

    Οταν ειχε κυκλοφορησει δεν ημουν σιγουρη οτι θα το αγορσαω λογω τιμης κυριως ,αλλα τελικα επεσα στον πειρασμο,και καλα εκανα τελικα. Ηταν υπεροχο το τευχος, συγχαρητηρια στην εκδοτικη Μικρος Ηρως. Το διαβασα σημερα και αν εξαιρεσω 2-3 ιστοριες που δεν μου πολυαρεσαν ( Λακ Σταρ Ο Χαρα,Λ-Ο,Δικαστης Ντρεντ) ολο το υπολοιπο ηταν πολυ καλο! Χαρηκα που διαβασα "Φαντομ",πρωτη φορα σε εντυπη μορφη,εχω διαβασει καποιες ιστοριες του σκαναρισμενες παλιοτερα,και θα ηθελα να διαβασω και αλλες. Διαβασα για πρωτη φορα "Στορμ" ,και επαθα πλακα! Υπεροχη ιστορια! Super! Και το τευχος εκλεισε ομορφα με "Παιδι Πανθηρα" (που επιτελους τα γραμματα μπορουσαμε να τα διαβασουμε μια χαρα, εμεις οι στραβουλιακες) .
  23. Οι συστάσεις περιττές. Εδώ παρουσιάζεται η σειρά βιβλίων "Το τραγούδι της φωτιάς και του πάγου" από τον G.R.R. Martin, η πιο επιτυχημένη σειρά heroic fantasy/sword and sorcery/cloak and dagger του 21ου αιώνα. Τα βιβλία έχουν μεταφραστεί όλα από την Anubis σε φθηνές mass market εκδόσεις εφημεριδοχαρτου και όλοι που έχουν την σειρά περιμένουν εναγωνίως από το 2011 να βγει το επόμενο ονόματι Winds of Winter. Για κουβέντα στα βιβλία πλέον θα έχουμε αυτό εδώ το θέμα, για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την σειρά συνεχίζετε τις συζητήσεις κανονικά εδώ και εδώ βρίσκετε την διασκευή σε κόμικ του πρώτου βιβλίου, επίσης από την Anubis. Λείπει το εξώφυλλο του "Ο χορός των δράκων", ένας από τους πολλούς που σίγουρα το έχουν στο φόρουμ, ας κάνουν την καλή. wiki Τα εξώφυλλα της αρχικής δίτομης κυκλοφορίας που ξεκίνησε το 2004. Ευχαριστούμε για τα υπόλοιπα εξώφυλλα τον thor77.
  24. Απεβίωσε η δημοσιογράφος Κική Σεγδίτσα. Είχε συνεργαστεί με δεκάδες έντυπα, πολλά από τα οποία έχουμε σε παρουσίαση εδώ στο φόρουμ. Ενδεικτικά αναφέρω τα Μανίνα, Αλίκη, Ταχυδρόμος, Ρομάντζο, Πρώτο, Πάνθεον, ΚΑΙ, Βεντέτα, Τηλέραμα και άλλα πολλά.
  25. GeoTrou

    ΜΠΛΕΚ

    Καλά όλα αυτά περί «κλασικών τίτλων», αλλά όχι απαραίτητα για τους αναγνώστες.* Για τους μελετητές/ιστορικούς του μέσου περισσότερο. Αν έβγαινε αύριο μια αποκαταστημένη, ψηφιακή βερσιόν του Metropolis στα σινεμά, πόσοι θα πήγαιναν να τη δουν; Όπως και να το κάνουμε, είναι παλιακό... *Και δη για τους Έλληνες. Πιστεύω παίζει κι αυτό το ρόλο του. Στο Αμέρικα και στη λα Φρανς, οι άνθρωποι έχουν χορτάσει κόμικς και δεν τους πειράζει να αγοράσουν κι ένα παλιό κόμικ σε πολυτελή έκδοση. Εδώ που πεινάμε, πόσοι αναγνώστες που δεν βασίζονται μόνο στη θύμιση, προτίθενται να δώσουν λεφτά για τον Ταρζάν (που έλεος, είναι τόσο basic χαρακτήρας...);
  26. Κάνε ένα διάλειμμα γιατί σε περιμένει κι άλλη δουλειά με την 3η έκδοση
  27. Και για να κλείσει η σειρά επισυνάπτονται το οπισθόφυλλο του #1 και το εξώφυλλο/οπισθόφυλλο της 2ης έκδοσης του #1 Προστέθηκαν στο πινακάκι της παρουσίασης.
  28. Dredd

    ΜΠΛΕΚ

    Ήλπιζα το 2ο τεύχος να είναι βήμα προς τα μπροστά (χρονικά, σημειολογικά, από άποψη περιεχομένου), ένα βήμα προς (και) την ελληνική παραγωγή, αλλά δυστυχώς διαψεύσθηκα. Για να ακολουθήσω τον Kurdy, να κάνω και εγώ την ερώτηση : Ποιον, κάτω των 60, για να μην πω 70, ενδιαφέρει η αναβίωση του Υπερανθρώπου; Δηλαδή, σοβαρά, Υπεράνθρωπος το 2018;;;;;;; Κατά τα λοιπά, συνυπογράφω ότι αναφέρει ο Kurdy παραπάνω. Θα το πάρω και το 2ο τεύχος, αλλά στη ζυγαριά μεταξύ κ****ς για το περιοδικό και υποστήριξη στην εκδοτική, το βάρος πέφτει πολύ στο δεύτερο. Και για πόσα τεύχη θα την υποστηρίξεις μια εκδοτική, αν δεν σου αρέσει το προϊόν της;
  29. nick777

    ΜΠΛΕΚ

    Θα ήθελα να κάνω προπαραγγελία αλλά έχω θέματα με ταχυδρόμους και courier πως θα το πλακώσουν με άλλα πράγματα αν το πετάξει ο ταχυδρόμος στη πόρτα με τις βροχές γενικά σε τι μορφή εκτός από περιοδικό θα έρθει, τώρα δεν ξέρω αν η εκδότρια εταιρία σε τέτοια περίπτωση το αντικαθιστά; μπορεί να είναι λίγο παιδικές οι ερωτήσεις μου αλλά θα ήθελα μια απάντηση μιας και ο εκδότης διαβάζει το θέμα. Ευχαριστώ εκ'των προτέρων για όποια απάντηση.
  30. Με είχε πονέσει πολύ όταν απο 50 ευρώ ανέβηκαν σε 70 και παραπάνω στο τέλος της εβδομάδας που αναφέρεις...
  31. Γιορ και το (έτσι κι αλλιώς αυτοτελές) Λακσταρ Ο'Χαρα κόπηκαν τελικά, μαζί με τα 2 σύντομα ελληνικά. Θα έχουμε πάλι την ευκαιρία να απολαύσουμε το Παιδί Πάνθηρ και τον Ταρζάν. Με κίνδυνο να γίνω κακός, θέλω να κάνω μία ειλικρινή ερώτηση: Υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος που δε θα αγοράσει ένα περιοδικό γιατί δε θα περιέχει την κακή απομίμιση του Σπάιντερμαν ή τον Ταρζάν;
  32. Laz33MS

    ΜΠΛΕΚ

    Ε όχι και Largo Winch σε Μπλεκ. Ο Largo Winch αξίζει αυτόνομη περιποιημένη έκδοση, τουλάχιστον στο επίπεδο των Κόρτο και Ερίκ Καστέλ. Θα ήταν κατάντια να δω τέτοια σειρά σε πολυθεματικό περιοδικό περιπτέρου, κομμένη σε μέρη και συνοδευόμενη από ιστορίες Μπλεκ, Ταρζάν, Παιδί Πάνθηρα κτλ Κατάντια για τη σειρά εννοώ, όχι για το περιοδικό. Πέραν του ότι κατάντια είναι και μόνο να βγαίνει BD σε μικρές διαστάσεις, αλλά αυτό μπορώ να το καταπιώ
  33. Και για την ακρίβεια ξεκίνησε στις 10/1/1929. Αυτό μας κάνει να έχουμε τα 90α γενέθλια του Τεντέν χθες!
  34. @Μενίγ Πουαγώ Το εξώφυλλο του τεύχους 239 προστέθηκε στο πινακάκι της παρουσίασης. Επόμενο τεύχος 18/01 Μακριά από το τρελό πλήθος.
  35. Και έτοιμος. Πέρα από τα εξώφυλλα των δυο τόμων του Χορού των δράκων, ανεβάζω και τα εξώφυλλα από τις πρώτες (δίτομες) εκδόσεις των προηγουμένων βιβλίων Τα εξώφυλλα προστέθηκαν στο πινακάκι της παρουσίασης.
  36. @Ionas Aggelis Ιωνα διαβαστηκε και απο μενα και σε γενικες γραμμες καλα το πατε! Οποτε ειλκρινα στο λεω μπραβο για την προσπαθεια και που καταπιαστηκατε με κατι τετοιο και καλο κουραγιο να εχετε να συνεχισετε! Απο κει και περα παντα υπαρχει χωρος για βελτιωση και θα σου προτεινα και εγω να λαβεις οσο μπορεις υποψιν σου τον kurdy malloy ο οποιος ηταν λιγο σκληρος αλλα και ειλικρινης και καιριος στην τοποθετηση του η οποια με βρηκε σε αρκετα σημεια συμφωνο.
  37. Δεν είναι ούτε κομμάτια που έψαχνα καιρό, ούτε ασήκωτα omnibus. Είναι όμως δωράκια από καρδιάς και αυτό έχει περισσότερη σημασία Σας ευχαριστώ και τους δύο
  38. @Kurdy Malloy χαίρομαι που έκανες μία τόσο αυστηρή κριτική, καθώς με αυτό τον τρόπο μπορώ να βελτιωθώ εγώ αλλά και οι υπόλοιποι συντελεστές. Τα σχόλια σου τα βρήκα σημαντικά, και θα ληφθούν ΟΛΑ υπ'όψιν. Σχετικά με το συντακτικά λαθάκια, θα διορθωθούν άμεσα κιόλας. Θα αναρτήσουμε μία αναβαθμισμένη μορφή σήμερα ή αύριο, χωρίς τα μικρόλαθακια, αλλά και επίσης φτιάχνοντας τα διάστιχα, την στοίχηση, το μέγεθος της γραμματοσειράς, το "Uderzo" -ντρέπομαι για τον εαυτό μου- και το "Ποντίκι" θα φτιάξουμε λίγο το lettering. Στο αφιέρωμα που έχουμε εικόνες Watchmen, θα τις φτιάξουμε και αυτές. Οι αναφορές θα προστεθούν, ειδικά για το forum -στο αφιέρωμα της "Κολούμπρα" κυρίως. Απλά δεν είχα προσέξει σε κάποια άλλο κόμικς να γίνονται αναφορές σε ιστοσελίδες, και για αυτό τον λόγο προχώρησα στην μη ένταξή τους. Τα σχόλια σου είναι πολύ βοηθητικά -ειδικά αυτό με την συνέντευξη του Λ. Ανεμοδουρά- και θα μας βοηθήσουν και στη συνέχεια αυτό είναι σίγουρο...
  39. Πολύ καλή πρωτοβουλία, θέλω να συγχαρώ τους συντελεστές για την προσπάθεια και την πρωτοβουλία. Ειδικά τα άρθρα του Σπύρου Ανδριανού τα απόλαυσα σε κάθε επίπεδο. Το λέω πρώτο αυτό για να μη νομίσει κανείς ότι θεωρώ κακή την προσπάθεια, γιατί θα αναφέρω μερικά σημεία που χρήζουν μικρής ή μεγάλης βελτίωσης. Θα μπορούσα και να μην το κάνω, να πω την αλήθεια αμφιταλαντεύτηκα πολύ, αλλά τελικά πιστεύω ότι ένα έστω και αυστηρό feedback είναι χρησιμότερο από τη σιωπή. Κατ'αρχήν σε όλα τα έντυπα ακόμα και τα ηλεκτρονικά υπάρχει ένας άνθρωπος που η ΜΟΝΗ του δουλειά (και όπως βλέπετε το τονίζω) είναι η επιμέλεια της έκδοσης. Πρέπει να δει το συνολικό αποτέλεσμα χωρίς να έχει γράψει το παραμικρό άρθρο, χωρίς να έχει συμμετάσχει σε καμία άλλη φάση της δημιουργίας, ώστε να δει κάθε πράγμα που μπορεί να ξέφυγε από τους συντελεστές. Η έλλειψη αυτού είναι εμφανέστατη στην παρούσα προσπάθεια. Παραδείγματα: Υπάρχουν άρθρα με αριστερή στοίχηση, άρθρα με διπλή στοίχηση, άρθρα με κεντρική στοίχηση, ακόμα και άρθρα με αριστερή στοίχηση στη μία παράγραφο και διπλή στην επόμενη. Υπάρχουν άρθρα με μονό διάστοιχο, άλλα με εναμισάρι, άλλα με 1,15 ακόμα και στην ίδια σελίδα. Δεν υπάρχει σταθερό μέγεθος γραμματοσειράς, πάλι ακόμα και στο ίδιο άρθρο Πολλά λάθη. Πιο χτυπητό είναι το όνομα του Uderzo στα περιεχόμενα, αλλά και πολλά εντός των άρθρων δεν υπάρχει λόγος φυσικά να κάνω σταχυολόγηση, αλλά υπάρχουν πολλά Υπάρχουν επίσης μερικές αποφάσεις (δε μιλάμε πλέον για λάθη) που δε θα τις πω λανθασμένες, απλά θα αναρωτηθώ για τη λογική τους. Αυτές είναι: Το δίστηλο. Το δίστηλο κάνει πιο ευανάγνωστα τα κείμενα στην έντυπη μορφή, αλλά είναι ενοχλητικό στις οθόνες όπου το μόνο που προσφέρει είναι μία εναλλαγή scroll up & down χωρίς άλλο λόγο. Μπορεί άνετα να ξεπεραστεί αυτό με άλλη σελιδοποίηση και μεγαλύτερη χρήση εικόνων για να σπάσει το wall of letters και ο αναγνώστης να κάνει μόνο scroll down. Η γραμματοσειρά. Έχουμε 50τόσες σελίδες με comic sans. Η γραμματοσειρά αυτή έχει δεχθεί άφθονη κριτική, έχει γίνει σχεδόν ανέκδοτο. Δεν είμαι από τις πασιονάριες εναντίον της, μπορεί να είναι μία καλή και εύκολη λύση για μικρά κειμενάκια ή επιγραφές, αλλά για τόση εκτεταμένη χρήση κειμένου είναι σαφώς ακατάλληλη. Το ότι έχει τη λέξη comic στον τίτλο της δε μου λέει κάτι και δεν την κάνει κατάλληλη. Οι φωτογραφίες, σκαναρίσματα. Εδώ νομίζω έγινε κακή επιλογή. Πρακτικά δεν μπορεί να γίνει κανένα ζουμάρισμα. Στο άρθρο που έχουμε τα σκαναρίσματα από το Watchmen δεν μπορώ να το παρακολουθήσω γιατί δεν μπορώ να ζουμάρω στις εικόνες. Πόσο δύσκολο είναι να έχουμε υψηλότατης ανάλυσης εικόνες ειδικά από κάτι σαν το Watchmen; Πανεύκολο φοβάμαι. Και τέλος η πλήρης έλλειψη αναφορών. Εδώ στα αφιερώματα που κάνουμε μπορεί και να το παραλείπουμε γιατί είναι ένα φόρουμ. Αλλά στις εκδόσεις πρέπει ότι χρησιμοποιείται να αναφέρεται, αλλιώς δημιουργείται η εσφαλμένη εντύπωση ότι είναι δικό μας. Είναι σοβαρό δεοντολογικό σφάλμα, για το οποίο όμως (όπως και σε ότι έχω γράψει παραπάνω) πιστεύω ότι φταίει ο ερασιτεχνισμός του αρχισυντάκτη και η απειρία, πράγμα που είναι καλό γιατί είναι κάτι που διορθώνεται πανεύκολα. Θα μου επιτρέψετε και εγώ να παρατηρήσω ότι αισθάνομαι την παρουσία του GC σε πολλά σημεία, χωρίς να γίνεται κάποια αναφορά, χωρίς φυσικά (το επαναλαμβάνω) να καταλογίζω κάποια κακή πρόθεση. Τέλος να κάνω και 1-2 ενστασούλες σε θέματα ύλης. Το πρώτο είναι το ύφος της συνέντευξης του Λεοκράτη Ανεμοδουρά. Νομίζω ότι αυτός που ρωτάει πρέπει να έχει μία όσο γίνεται πιο ουδέτερη στάση προς τον συνεντευξιαζόμενο, ιδιαίτερα ως προς τα θετικά σχόλια. Δηλαδή ερωτήσεις με εκφράσεις όπως "Τα graphic novels ήταν μία όμορφη πρωτοβουλία." ή "Το Μπλεκ είναι εξαιρετικό από κάθε άποψη." δεν είναι καλές ούτε για το μέσο ούτε για τον συνεντευξιαζόμενο γιατί εύκολα δίνουν το δικαίωμα σε κάποιον κακοπροαίρετο να χαρακτηρίσει μία αξιόλογη και ενδιαφέρουσα συνέντευξη ως "αβάντα". Το δεύτερο είναι η έλλειψη αρνητικών ή έστω μη θετικών κριτικών στα άρθρα παρουσίασης ειδικά του Μπλεκ. Παράδειγμα: Η ιστορία του Μπλεκ χαρακτηρίζεται ως αρκετά καλή με αδύναμο σχέδιο και βασικά προβλήματα ως προς τη ροή της ιστορίας. Δηλαδή πότε μία ιστορία θα χαρακτηριστεί ως μέτρια ή κακή; Την ίδια στιγμή που σε άλλη κριτική το σενάριο του Κυριαζή στην Άρπη χαρακτηρίζεται ως τσαπατσούλικο. Δεν ξέρω εγώ βλέπω ένα πρόβλημα ειδικά αν το συνδυάσω με το πρώτο. Για το τέλος άφησα μία απίστευτα άστοχη έκφραση, ίσως την πιο άστοχη έκφραση που έχω διαβάσει σε κάτι που σχετίζεται με ελληνικά κόμικς. Όχι, ο Μπλε Κομήτης ΔΕΝ είναι Εγγόνι των Κλασσικών Εικονογραφημένων, του Μικρού Ήρωος και του Μίκυ Μάους. Αν είναι δυνατόν να τα διαβάζουμε αυτά. Η μόνη σχέση που έχει ο Μπλε Κομήτης με αυτά τα 3 είναι ότι οι δημιουργοί του δε θέλουν να έχουν την παραμικρή σχέση με αυτά. Άσε που ο Μικρός Ήρως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΙΚ. Ένα πατριωτικό παλπ διήγημα. Τι σχέση μπορεί να έχει με τα εναλλακτικά κόμικς της Βαβέλ και του Μπλε Κομήτη; Πολλά είπα και κούρασα, αλλά το έκανα κυρίως για να βοηθήσω. Αν δεν ήθελα να βοηθήσω δε θα έλεγα τίποτα.
  40. Τρομερές αγορές, παιδιά! Εγώ που είμαι κιόλας φανατικός του υπερηρωϊκού κόμικ, ζηλεύω λιγάκι παραπάνω. Καλοφάγωτα κύριοι! @gotham-city Στην επόμενη ευκαιρία, τσίμπα σίγουρα ένα GL Omnibus. Είναι ίσως το αγαπημένο μου run σε χαρακτήρα, χωρίς να θέλω να μπω *πάλι* σε αναλύσεις γιατί μου αρέσει τόσο πολύ. Απλά, είναι κορυφαίο! Ειδικά τα Omnibus μου άρεσαν, αλλά ήδη είχα τα πιο πολλά τομάκια και δε ήθελα να μπω σε διαδικασία να τα πουλήσω... Αλλά, αν δε τα είχα, θα αγόραζα τα Omni χωρίς δεύτερη σκέψη. Εδώ δε υπάρχουν ενδοιασμοί.
  41. Το βρήκα χολοσκασμένο και αρνήθηκα. Για 4 περιοδικά magazine size και λεπτά παλιά αλμπουμάκια της Ars Longa βγάζει τα ταχυδρομικά 4 ευρώ. Μερικοί χρεώνουν όγκο, διαδικασία συσκευασία, ταχυδρομείο και αναμονή. Ε όχι. Ας χρεώνουμε και γνωριμία! Σαν κοσομασιόν δηλαδή. <--- Πήδα κιτρινάκι μου γιατί χανόμαστε!
  42. Με τα χίλια ζόρια βρήκα στη Θεσσαλονίκη το Μπλεκ. Υπάρχει τουλάχιστον προβληματική διανομή. Μπορούσα να το παραγγείλω μαζί με άλλα από την Πρωτοπορία, αλλά θέλω τα περιοδικά περιπτέρου να είναι στα περίπτερα ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι θα χάνω το δυσθεώρητο ποσό των 60 λεπτών το δίμηνο (και άλλα τόσα με τον Μπλε Κομήτη). Αρχικά τα ντισκλέιμερ: Η κριτική θα είναι αυστηρή και δίκαια. Λέω πρώτα το συνολικό μου συμπέρασμα (θα το πω και στο τέλος) για να γίνει σαφές: Το περιοδικό αξίζει τα λεφτά του και σαφώς και θα το ξαναγοράσω. Αυτό το λέω γιατί παρακάτω θα δείτε ότι έχω θέμα με την πλειοψηφία της ύλης. Αυτό δεν αλλάζει τη συνολική μου γνώμη. Επίσης δε θα κριτικάρω τις συνεντεύξεις-άρθρα. Δε με απασχολούν, τα διαβάζω ευχαρίστως, αλλά συνεντεύξεις βρίσκω και αλλού. Τυπωμένα κόμικ στα ελληνικά δε βρίσκω. Μετά η γνώμη μου για την παραγωγή: Αν και το εξώφυλλο είναι μισό χιλιοστό κακοσυρραμένο, γενικά η ποιότητα είναι άριστη. Μην πω ότι είναι και overkill. Τα κόμικ διαβάζονται άψογα και αυτό θέλω. Δε θα κόψω και κομμάτια να κάνω κορνίζες πάνω από το τζάκι (που δεν έχω). Ακολουθεί η επιμέρους κριτική, κλέβοντας ξαδιάντροπα το φορμά του Ινδιάνου "Μα τα χίλια..." Νταξ ΟΚ. Εγώ το βρήκα έξυπνο. Τα πλέον διάσημα κόμικ λόγω πολιτικής ορθότητας δε θα μπορούσαν να υπάρξουν στις μέρες μας. "Μπλεκ - Περιπέτεια στο Σαν Λορέντζο" Η τελευταία φορά που είχα διαβάσει Μπλεκ ήταν στην αλάνα της Κιλκισίου όταν ο ένας έφερνε Μπλεκ, ο άλλος Αγόρι, εγώ Αστερίξ και άλλος Βαβούρα. Το μόνο που άλλαξε είναι το χρώμα. Θα πω και εγώ ότι η κατάχρηση των catchphrases ξεπερνάει το όριο του ανεκτού και απορώ αν ήταν η συγκεκριμένη ιστορία με τον συγκεκριμένο σεναριογράφο. Αν έλειπε αυτό δε θα με ενοχλούσε το όλο σκηνικό είναι μία λάιτ περιπέτεια με ολίγη από ιστορική αναφορά. Τι δε μου άρεσε; Ο όρος Σαν Λορέντζο. O ποταμός είναι ο σημαντικότερος ποταμός της Β.Αμερικής μετά τον Μισισιπή, είναι η καρδιά του Καναδά, έχει ελληνικό δόκιμο όνομα (Άγιος Λαυρέντιος) και επισήμως ονομάζεται Σεν Λοράν (όχι ο Υβ - συνωνυμία) ή Σαιντ Λόρενς. Σαν Λορέντζο είναι ένας όρος που δεν έχει καμία σχέση ούτε με τη γλώσσα του κειμένου ούτε με το όνομα του ποταμού "Μάντυ Ρίλεϋ - Ο χείμαρρος" Δεν ξέρω αν αυτός ο ήρωας είχε πρόσφατη εκδοτική παρουσία στην Ελλάδα, αλλά από αυτό που είδα, δεν κατάλαβα γιατί θα έπρεπε να το ξαναδώ. Μία γλυκόπικρη ιστορία ξεπαρθενιάσματος, δοσμένη με ένα μετριοκαλό σχέδιο. Τι μου δείχνει για τον ήρωα που δεν ξέρω; τι με κάνει να περιμένω; Μάλλον τίποτα είναι η απάντηση και στις δύο ερωτήσεις, θα περιμένω την επόμενη ιστορία για να το δικάσω και να το καταδικάσω . Προς το παρόν μου δίνει την εντύπωση ότι είναι μία ιστορία που ίιιιιιισως κάπου σε κάποιον ξυπνά μία σπίθα ανάμνησης και μία ιστορία με φτηνά δικαιώματα. "Λάκσταρ Ο'Χάρα" Είναι η παλιότερη ιστορία του τεύχους, αλλά παρά το γεγονός αυτό είναι από τις πλέον φρέσκιες. Εντάξει δεν είναι και κανένα αριστούργημα, μία απλή αφήγηση με ένα plot twist, αλλά δεν περίμενα και τίποτα χειρότερο και το σχέδιο είναι Πραττ. Ενδεχομένως δεν είμαι και αντικειμενικός "Κόρτο Μαλτέζε - Επίλογος στα Κέλτικα" Σε μένα κάτι είπε. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι θέση είχε σε ένα πολυθεματικό περιοδικό, όπου όποιος δεν είναι του Κόρτο στο τέλος της ανάγνωσης θα είναι κάπως έτσι: "Λ-Ο - Πήγασος 4-Ω" Δε νομίζω να είχα χάσει κάποιο τεύχος από το Ρόδι. Οπότε για μένα ο Πήγασος ξυπνά συναισθήματα που σε άλλους μπορεί να ξυπνάει το Παιδί Πάνθηρας. Ούτε εδώ είμαι αντικειμενικός μου αρέσει το ελληνικό ligne claire του Ορνεράκη, το διδακτικόν του θέματος σε παιδικό περιοδικό έδενε, εδώ δεν κολλάει και πολύ, αλλά χαίρομαι που το ξαναείδα τυπωμένο. "Με κομμένη την ανάσα" Η ιδέα είναι ΟΚ. Παίρνουμε την ατάκα "σε λίγο θα πληρώνουμε και τον αέρα που αναπνέουμε" και τις δίνουμε ρεαλισμό. Σε δύο σελίδες είναι λίγο στριμωγμένη, αλλά και πάλι ΟΚ, take it or leave it. Το σχέδιο μου θύμισε λίγο Βιδάλη και για 2 σελίδες ένοιωσα κάτι από Παρα Πέντε. "Φάντομ - Οι πέντε ημέρες του δράκου" (Α'Μέρος) Τον ήρωα δεν τον ξέρω. Είδα και Ron Marz και να πω την αλήθεια ξεκίνησα να διαβάζω με ενδιαφέρον. Στην πορεία είδα ένα μωβ ήρωα που πους κανονίζει όλους με το ένα χέρι και χωρίς καμία προφανή υπερδύναμη. Τιμωρεί αυτόκλητα τους κακούς και αποφεύγει να σκοτώσει. Μου άφησε την εντύπωση ότι στο επόμενο θα μας διηγηθεί ότι σκότωσαν και τους γονείς του επιστρέφοντας από το σινεμά όταν ήταν μικρός. Ελπίζω να δένει στα επόμενα γιατί η αρχή ήταν λίγο ξεκάρφωτη και αφελής για τα γούστα μου. "Δικαστής Ντρεντ - Μία Χριστουγεννιάτικη ιστορία" Δε μου αρέσει ο έγχρωμος Δικαστής. Αλλά είναι ο αγαπημένος μας δικαστάκος (κι ας το παίζει σκληρό αγόρι) με την κλασσική του ιστορία. Μου αρέσει πιο πολύ σε γεμάτα story arcs, αλλά για Χριστούγεννα συγχωρείται. Αν είναι όμως να βλέπω αντίστοιχες ιστορίες θα ξενερώσω. "Γιορ - Το πεδίο της μάγισσας" Τον ξέρει κανείς δαύτον; Αν ναι, τι είδαμε εδώ; Αν όχι τι είδους "παρουσίαση" είναι αυτή στο ελληνικό κοινό; Δεν αντιλέγω ότι μπορεί να είναι μία σημαντική σειρά, ότι μπορεί σε μία σειρά επισοδείων όλα να αποκτούν άλλο νόημα, αλλά αυτό που μου έδωσε ο εκδότης είναι μία ιστορία που την έχω ξαναδεί με άλλους σαρανταδώδεκα ήρωες (πιθανότατα μεταγενέστερους, αλλά τι να κάνουμε; 2018 έχουμε) για ένα ομιχλώδες και ακαθόριστο quest. Και σα να μη φτάσανε όλα αυτά, αντί να ακολουθήσει ένα κείμενο μπας και βγάλω κάποια άκρη και γλιτώσει η ιστορία το (λυπάμαι αλλά) προφανές συμπέρασμα ότι πρόκειται για άλλη μία ιστορία που βρήκαμε τζάμπα δικαιώματα, ακολουθεί το αφιέρωμα στον Γκοσινί νούμερο πεντακόσιες εκατόντριανταπέντε χιλιάδες "Ταρζάν - Το κτήνος της σελήνης" Έχουμε 2018 και διαβάζουμε για τον βασιλιά των πιθήκων, φυλές και φύλαρχους. ΟΚ είναι Τζο Κιούμπερτ και αυτό όντως το σώζει κάπως, αλλά εντάξει είπαμε ρετρομανία, αλλά σε όλα υπάρχει και ένα όριο. Να είχε και κανένα κουμπί να ακούσουμε το ΑΑΑΑΑΑΑ του Βαισμύλερ εκεί που φωνάζει τους αδερφούς πιθήκους θα κέρδιζε πόντους, αλλά τώρα στη μούγκα; "Στορμ - Ο δολοφόνος του Εριμπάν" Ο λόγος υπάρξης του περιοδικού, η ευχή και η κατάρα του μαζί. Μία πλήρης ιστορία, από ένα πολύ καλό κόμικ που αν και τα έχει τα χρονάκια του δε δείχνει ενοχλητικό, το αντίθετο. Γιατί όμως ευχή και κατάρα; Γιατί τα περισσότερα είναι κόμικ μικρού φορμά που έχουν 5, άντε 6 καρέ τη σελίδα. Με 12-16 σελίδες η κάθε ιστορία μιλάμε για κόμικς με 80 το πολύ καρέ και άντε 100 μπαλονάκια μαζί με τα καπτιονς. Στο Στορμ αυτά τα νούμερα τα πιάνουμε στην 8η σελίδα και έχουμε και άλλες 36 μπροστά μας. Πολλά από τα άλλα που είδα στο περιοδικό θα μπορούσα να τα ξεπεράσω, αλλά έχοντας μέσα και το Στορμ, λυπάμαι αλλά δεν μπορώ. "Το παιδί πάνθηρας" Ο απόλυτος πάτος. Θα προτιμούσα να μην υπήρχαν αυτές οι σελίδες, να ήταν λευκές να είχε φωτογραφίες από το γρασίδι στο πάρκο. Υπάρχουν αριστουργήματα ανέκδοτα στα ελληνικά και βλέπουμε και ξαναβλέπουμε και ξαναματαβλέπουμε τυπωμένο το Παιδί Πάνθηρας. Ούτε τζάμπα ούτε τίποτα. Κάνετε οικονομία στο χαρτί. Δηλαδή κάνετε σελιδοποίηση, τελειώνει ο Στορμ και ο αναγνώστης βλέπει τον Σπάιντερμαν από τα Λιντλ; τι να πω! Συνολικά το περιοδικό είναι αξιοπρεπέστατο για τα λεφτά του. Όπως ξαναέχω γράψει και μόνο ο Στορμ για τα λεφτά του περιοδικού αξίζει. Θα προτιμούσα βέβαια να μην είναι μόνο ο Στορμ που αξίζει, γιατί κακά τα ψέμματα τα υπόλοιπα δεν είναι για μένα λόγος να αγοράσω το κόμικ, απλά το αγοράζω για το Στορμ και βλέπω και πολλά από τα άλλα. Επίσης θα προτιμούσα να έχει 3 "μισά" τύπου Στορμ (δηλαδή 22 σελίδες) συν τον Μπλεκ συν τα άρθρα συν 1-2 μικράκια. Θα το προτιμούσα από τους τόσους ήρωες που δεν καταλαβαίνω που το πάνε, αλλά υποθέτω ότι στην αρχή και ο εκδότης μαζεύει αντιδράσεις, γιαυτό κάνω κι εγώ τη δική μου. Εύχομαι υγεία και μακροημέρευση.
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.