Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/09/2018 in all areas

  1. Λογω ενος τεχνικου προβληματος, απενεργοποιηθηκε προσωρινα το chatbox.
  2. Επιτέλους....... η πολύμηνη καμπάνια μου (βλέπε υπογραφή μου) έπιασε τόπο.
  3. Πρόβλημα αποκαταστάθηκε, το chatbox είναι κανονικά σε λειτουργία
  4. Ένας άγγλος ( Cliff Robinson) έφτιαξε ένα από τα πιο εντυπωσιακά commissions που έχω δει για αμερικανούς υπερήρωες...
  5. Ύστερα από λίγο καιρό αδράνειας, βρήκαμε ακόμα ένα χαμένο περιοδικό που βρήκε νέο σπιτικό.
  6. Το ετήσιο ραντεβού των φίλων των κόμικς Στη φετινή ένατη έκθεση «Εν Αιθρία» θα παρουσιαστούν αδημοσίευτα έργα 84 Ελλήνων δημιουργών. H Comicdom Press και η Ελληνοαμερικανική Ενωση, σε συνεργασία με το Hellenic American College (HAEC), παρουσιάζουν την ομαδική έκθεση κόμικς και εικονογράφησης, με τίτλο «Εν Αιθρία 9». Στην ένατη διοργάνωσή της, η έκθεση παρουσιάζει αδημοσίευτα έργα 84 Ελλήνων δημιουργών, στην Γκαλερί Κέννεντυ της Ελληνοαμερικανής Ενωσης. Η σειρά εκθέσεων «Εν Αιθρία» αποτελεί πρωτοβουλία του ζωγράφου και δημιουργού κόμικς Γαβριήλ Τομπαλίδη, συνδυάζοντας σε έναν χώρο έργα γνωστών ονομάτων της εγχώριας σκηνής των κόμικ και της εικονογράφησης με εκείνα πρωτοεμφανιζόμενων ταλέντων. Πάντοτε με θέμα απολύτως ελεύθερο, οι συμμετέχοντες εκπροσωπούν ευρύ φάσμα τεχνοτροπιών και «σχολών», στην προσπάθεια να αποτυπωθεί η δημιουργικότητα των Ελλήνων καλλιτεχνών και όσα τους κινητοποιούν. Ενδεικτικά κάποιοι από τους καλλιτέχνες που συμμετέχουν στην παρούσα έκδοση είναι οι: Ειρήνη Αγγελίδου (Fokshee), Δημήτρης Αγκαράι, Δήμητρα Αδαμοπούλου, Σπύρος Ευάγγελος Αρμένης, Δημήτρης Βανέλλης και Θανάσης Πέτρου, Ευγενία Βερελή, Παναγιώτης Βλάμης, Βασίλης Γέρκου και Αγγελος Παπουτσής, Ντέννις Γιατράς, Τόμεκ Γιοβάνης, Μιχάλης Κατόγλου, Δάφνη Κεσκινίδου, Θωμάς Κεφαλάς, Σταύρος Κιουτσούκης. Επιμελητές της έκθεσης είναι οι Δημήτρης Σακαρίδης, Ηλίας Κατιρτζιγιανόγλου, Μέλανδρος Γκανάς. Εγκαίνια την Τετάρτη 12/9, στις 7 μ.μ. Διάρκεια έως 28/9, ανοικτή καθημερινά εκτός Κυριακής. Είσοδος ελεύθερη. Στο κτίριο της Ελληνοαμερικανικής Ενωσης, Μασσαλίας 22. ΠΗΓΗ: Καθημερινή
  7. Συγκεκριμένα από τον πρώτο ιταλικό τόμο δεν έχει δημοσιευτεί το Topolino e il doppio segreto di Macchia Nera (76 σελίδες, Topolino #116-119, 1955), στα ελληνικά γνωστό ως "Το Διπλό Μυστήριο του Μαύρου Φαντάσματος" (Κόμιξ #91, 1991). Έπειτα η αδημοσίευτη στη Ελλάδα ιστορία Biancaneve, la strega e lo scudiero (30 σελίδες, Albi d'Oro #54045, 1954). Επιπλέον η ιστορία Topolino e le delizie natalizie (29 σελίδες, Albi d'Oro #54051) στα ελληνικά "Χριστουγεννιάτικες Πλάκες" (Κόμιξ #163, 2002) και, τέλος, η ιστορία Il carnevale di Paperin Paperone (31 σελίδες, Albi d'Oro #55006, 02/1955) στα ελληνικά "Το καρναβάλι του Ντόναλντ Μακ Ντακ" (Κόμιξ #177, 2003) που αποτελεί και την κεντρική ιστορία του 16ου τόμου. Με αυτές τις 4 ιστορίες γίνεται ένας ολοκληρωμένος τόμος, καθώς όλες οι ιστορίες έχουν σύνολο 156 σελίδες, χωρίς τα άρθρα, ενώ με τα άρθρα πάει συνολικά 175 σελίδες. Ελπίζω να βάλουν μονάχα από τον πρώτο τόμο ιστορίες, ώστε να κλείνουμε μερικούς τόμους. Το εξώφυλλο προέρχεται από τον ιταλικό 3ο τόμο και συνδέεται με την κεντρική ιστορία του 16ου τόμου. Εύχομαι να πάρουμε παραπάνω από ένα τόμους μετά τον 16ο, καθώς με τα υπόλοιπα του 7ου και 8ου ιταλικού τόμου μας κάνουν έναν ολόκληρο ελληνικό, και επιπροσθέτως έχουμε κάνει τα μίσα του 9ου και του 10ου ιταλικού, οπότε 2 ακόμα τόμοι για να ολοκληρωθούν. Μακάρι να παίρναμε άλλους 3 μέχρι αρχές Οκτώβρη (7/10).
  8. Κάπου μέσα στο 1987 πρέπει να κυκλοφόρησε αυτή η σειρά από μικροσκοπικά βιλιαράκια τσέπης, από την εκδοτική Ι. ΣΙΔΕΡΗΣ. Πρόκειται για πιστή μεταφορά της ισπανικής σειράς Cuentos Miniescogitos, που είχε πρωτοβγεί το ίδιο έτος από την Susaeta Ediciones S.A. Αφορά διασκευές γνωστών παιδικών παραμυθιών, εικονογραφημένες από τον J. Lopez Ramon. Η εικονογράφηση καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος των σελίδων, ενώ η αφήγηση και οι διάλογοι μπαίνουν στο κάτω μέρος υπό μορφή λεζάντας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους κομικσόφιλους παρουσιάζει το γεγονός ότι σε κάποιες σελίδες χρησιμοποιούνται και μπαλονάκια στους διαλόγους των ηρώων, δίνοντας έτσι και μια αίσθηση από κόμικ! Στη χώρα μας κυκλοφόρησαν μόνο 6 βιβλιαράκια της σειράς, ενώ στην Ισπανία περισσότερα. Αν και δεν υπάρχει πουθενά αρίθμηση, τοποθετώντας τα με τη σειρά που αναφέρονται μέσα στα βιβλία, βγήκαν τα παρακάτω : 1. Η ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΜΕ ΤΑ ΣΠΙΡΤΑ 2. ΤΟ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΟ ΣΠΙΤΑΚΙ 3. ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΖΟΥΓΚΛΑΣ 4. Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΜΙΔΑΣ 5. Ο ΠΙΤΕΡ ΠΑΝ 6. ΜΠΑΜΠΙ Κάποτε τα είχα σχεδόν όλα, δυστυχώς όμως το μόνο που διασώθηκε από αυτά είναι το ΠΙΤΕΡ ΠΑΝ! Παρακάτω μερικά εξώφυλλα της πρωτότυπης ισπανικής έκδοσης που κατάφερα να αλιεύσω από το διαδίκτυο και αφορούν τίτλους που βγήκαν και στα ελληνικά : Και κάποια που κυκλοφόρησαν μόνο στο εξωτερικό : Εντύπωση μου έκανε που δεν αναγράφεται κάπου στα βιβλιαράκια το ISBN! Το μόνο που μπόρεσα να εντοπίσω ήταν ένας 7ψήφιος αριθμός στο οπισθόφυλλο, ο οποίος όμως δεν γνωρίζω τι ακριβώς είναι.
  9. Μάλλον αυτή η εποχή για μένα είναι η εποχή των προσαρμογών. Ένα ακόμα γαλλοβελγικό έπεσε στα χέρια μου με ομολογουμένως όχι και το καλύτερο scanlation. Ονομάζεται "The Swede" ή αλλιώς "Ο Σουηδός" και είναι σε προσαρμογή σεναρίου και σχέδιο του Christophe Gaultier. Η ιστορία είναι σε μεγάλο βαθμό βασισμένη στην μικρή ιστορία "The Blue Hotel" του Αμερικάνου Stephen Crane, ένα από τα λίγα αμερικανικά εξπρεσιονιστικά έργα. Εκδοτική η Futuropolis και μέγεθος στις 94 σελίδες, με πρώτη έκδοση τον Μάρτιο του 2009. Η ιστορία είναι σκοτεινή και απαισιόδοξη. Η σκηνή είναι στημένη σε μια απομονωμένη πόλη στην Νεμπράσκα των Η.Π.Α. τον βαρύ χειμώνα του 1898. Ένας ντόπιος έχει χτίσει ένα πανδοχείο έξω από την πόλη κοντά στις γραμμές του τραίνου για να τραβάει πιο εύκολα όσους κατεβαίνουν στην στάση και ψάχνουν ένα κατάλλυμα για την νύχτα. Ένα βράδυ μπαίνουν στο πανδοχείο τρεις ξένοι, ένας Σουηδός, ένας Καουμπόι και ένας κουστουμάτος, ο καθένας κρυψίνους σε σχέση με τα στοιχεία του και τον προορισμό του. Ο Σουηδός που λόγω εθνικότητας είναι ήδη πιο απομονωμένος από το γκρουπ, κάθεται μόνος του όταν οι άλλοι δύο παίζουν χαρτιά με τον πανδοχέα και τον γιο του. Ξαφνικά τον πιάνει παράνοια και πιστεύει πως οι άλλοι θέλουν να τον δολοφονήσουν, ξεδιπλώνοντας περίεργα γεγονότα με κακή κατάληξη για τον ίδιο. Η αποξένωση κυριαρχεί σε όλη την μικρή υπόθεση. Το μέρος είναι άχαρο, αποκομμένο και σκληρό, ο παγετός κάνει τους ανθρώπους πιο απότομους και καχύποπτους και ο Σουηδός ως πρωταγωνιστής αποτελεί παράδειγμα των συνεπειών αυτής της αποξένωσης στην ανθρώπινη ψυχολογία. Φοβάται για την ζωή του, βλέπει παντού εχθρούς και αυτές οι αρχικά ανυπόστατες φοβίες τον οδηγούν να προκαλέσει αυτή την μοίρα από την οποία προσπαθεί να ξεφύγει. Όσο πιο πολύ αντιδρά και απομακρύνεται, τόσο περισσότερη αρνητική προσοχή τραβάει πάνω του από διάφορα μάτια και συνεχίζει τον κύκλο βίας που ο ίδιος δημιούργησε υποσυνείδητα. Η νουβέλα φαίνεται αρκετά ενδιαφέρουσα σαν ύφος και premise, θα ήθελα να την διαβάσω κάποια στιγμή να δω πως απεικονίζει τους ήρωες του ο Crane. Ο Gaultier μεταφέρει ικανοποιητικά σε εικόνα το κείμενο με ένα αρκετά scetchy και άχαρο σκίτσο, πρέπον για την θεματολογία. Δεν μπορώ να πω ότι το συμπάθησα, μπορώ όμως να πω ότι εξυπηρετεί καλά τον σκοπό του και το κόμικ έχει να σου δώσει πράγματα. Στο μικρό του μέγεθος και τα λίγα μπαλονάκια χτίζει καλά το σκηνικό, εκτελεί και αποδίδει ένα ενδιαφέρον αποτέλεσμα επιβεβαιώνοντας πως η επιτυχία των προσαρμογών είναι στο χέρι του δημιουργού ανεξαρτήτως βαρύτητας ή/και μεγέθους του αρχικού υλικού (υπάρχουν ακόμα άραγε κάποιοι που πιστεύουν ότι υπάρχει και άλλος παράγοντας; ). Ρίξτε μια ματιά εδώ για την περίληψη του βιβλίου και μια μικρή ανάλυση. bedetheque
  10. Εδώ και το επίσημο νέο λογότυπο της εκδοτικής (θα το δούμε πρώτη φορά στα 4 βιβλία του Ζαγκόρ, Μίστερ Νο, Ντύλαν Ντογκ και Τεξ τον Οκτώβριο):
  11. Εξώφυλλα από τα τεύχη 36-41-63 Προστέθηκαν στην παρουσίαση Και μια σελίδα του τεύχους 41 με μικρογραφίες από όλα τα προηγούμενα εξώφυλλα
  12. Η υπαρξη πολλων (7) ιστοριων αυτης της περιοδου δειχνει προς την κατευθυνση οτι θα καλυφθει το ιντεξ του Σκαρπα! Υπαρχει κατι το αξιοπεριεργο που αφορα το εξωφυλλο και την κεντρικη ιστορια. Αν το συγκρινετε με την σελιδα 37 θα δειτε δυο διαφορες, στον πινακα. Η μια ειναι στο "ΧΡΟΝΙΑ 122" που γινεται στην ιστορια "122 ΧΡΟΝΙΑ" και πιο κατω γραφει "ΣΥΝΟΛΟ" που μεσα στο πρωτο καρε γινεται "ΑΘΡΟΙΣΜΑ". Η ιστορια ειναι σε πρωτη εμφανιση στα ελληνικα. Στους ιταλικους τομους δεν υπαρχει το εξωφυλλο. Αυτο μας δειχνει οτι δεν γινεται σκεττο ξεπατικωμα ενος καρε στα εξωφυλλα αλλα μια πληρης επεξεργασια.
  13. Λύθηκε το μυστήριο παιδιά. Η ιστορία Τα Οργάνα του Παρανόμου μπήκε στον τόμο και ήταν και πρώτη πρώτη! (στην ουσία κεντρική) Άρα ήταν κανονικά κεντρική στην αρχή και μετά άλλαξαν σχέδια. Πάντως το να έχουμε παραπάνω από δέκα τόμους όπως λέω εδώ δεν είναι απίθανο
  14. Όπως φαίνεται την άλλη εβδομάδα τελειώνει η καλύτερη προσφορά για φέτος! Του χρόνου πάλι. Εκτός και αν κάνουν καμία έκπληξη τα Χριστούγεννα!
  15. Είναι ακριβώς το ίδιο με ίδιο, εξώφύλλο ,εικάζω και ίδιο οπισφόφυλλο ,ίδιο isbn αλλά η διαφορά είναι στο χαρτί που είναι λεπτο ,εφημερίδας δηλ.Πρέπει να έγινε δηλαδή για χάρη της εφημερίδας,και δεν είναι ξεστοκάρισμα.Λόγω που τα στοιχεία που δίνει είναι ιδια νομίζω ότι δεν χρεία νέας παρουσιασής. Πολύ καλή δουλειά και γνώμη μου ότι δεν πρέπει να λε'ιπει από κάθε βιβλιοθήκη ειδικά αν στην οικογένεια υπάρχουν παιδιά .Ασχετα με το ποιος είναι ο εκδοτής ,ειναι καλή αγορά .Το αν καποιος δεν αγοράσει ένα βιβλιο γιατι δεν του αρεσουν οι εκδοτες το βρισκω παιδιαστικο . Την άλλη εβδομάδα ακολουθει η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ,έξυπνη κίνηση του ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ τηςΚΥΡΙΑΚΗΣ να κυκλοφορήσει τα άλμπουμ λίγο πριν αρχίσουν τα σχολεία για να πάνε οι΄μαθητες ''διαβασμένοι''. το οπισφοφυλλο του 2018 που πιστευω ότι και αυτό θα είναι ιδιο με το πρωτοτυπο. Λιγο ταλαιπωρημενο λογω πιέσως από τα άλλα εντυπα
  16. thor77

    WATCHMEN

    Τέτοιου είδους δηλώσεις τις θεωρώ ανουσιες.
  17. @Μενίγ Πουαγώ & @Manitou υπάρχει και στην ιστορία Ο ηθοποιός & ο ρεπόρτερ καρέ με τον Μίκυ φόρος τιμής στον πίνακα
  18. Εξώφυλλο και οπισθόφυλλο τόμου 16 Το εξώφυλλο προστέθηκε στο πινακάκι της παρουσίασης.
  19. Αύριο κυκλοφορεί με τον Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής. Φαντάζομαι θα είναι η ίδια έκδοση
  20. Το Καρναβάλι του Ντόναλντ Μακ Ντακ είναι η κεντρική ιστορία του δέκατου έβδομου τόμου. Πρόκειται για ιστορία που ανήκε στον πρώτο Ιταλικό τόμο που είδαμε μισό πέρσι! Πιστεύω ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα στον τόμο αυτό να δούμε Το Διπλό Μυστήριο του Μαύρου Φαντάσματος! Όταν θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες θα γράψω νέο ποστ Διαφήμιση Καθημερινής
  21. Είδα πρόσφατα Extinction Συμπαθητική ταινία φαντασίας με πολλές προθέσεις, αλλά μέχρις εκεί. Τίποτα το ξεχωριστό. 6/10 How it ends Ακόμα μία ταινία apocalyptic με αρκετό ενδιαφέρον, αλλά χωρίς την δύναμη να πει πολλά. 6/10 A quiet place Αρκετά καλή apocalyptic ταινία. Σε κρατάει δυνατά μέχρι το τέλος. 7,50/10 Τελικά όλες αυτές οι apocalyptic ταινίες έχουν το ίδιο πρόβλημα. Ξεκινάνε με πολύ καλές προθέσεις, αλλά δεν ξέρουν πως να το τελειώσουν.
  22. Ανέκαθεν συνέβαινε, αλλά τα τελευταία χρόνια είναι όλο και πιο έντονο: τα κόμικς συνομιλούν με τις εικαστικές τέχνες με όρους ισοτιμίας σε έναν ενδιαφέροντα διάλογο με θετικά αποτελέσματα και για τους δύο «συνομιλητές». Ο ζωγράφος Δημήτρης Αναστασίου με το «Α = -Α» δημιουργεί μια τέτοια «συνομιλία» με όχημα τα όνειρα. «Μα ποιος είναι αυτός μέσα μου που ενώ εγώ κοιμάμαι, κόβει και ράβει τις εμπειρίες μου, τους πόθους και τις φοβίες μου και φτιάχνει μικρά έργα τέχνης, επιδεικνύοντας απροσδόκητη επινοητικότητα και λειτουργώντας ως μεγάλος μάστορας της mise-en-scene; Ποιος είναι αυτός που στον ύπνο μου κάνει αυτά που δεν μπορώ να κάνω στον ξύπνιο μου; Αυτόν τον Κάποιον κυνηγώ και τον θέτω δάσκαλό μου, προσπαθώντας να φτιάξω ζωγραφιές τόσο πλούσιες και τόσο ανοιχτές όσο οι δικές του μικρού μήκους άυλες ταινίες». Με αυτά τα λόγια και υπό τον τίτλο «Για τα όνειρα και τις ζωγραφιές» προλογίζει ο Δημήτρης Αναστασίου το βιβλίο του «Α = -Α» (εκδόσεις Καλειδοσκόπιο), ένα αινιγματικό ταξίδι εσωτερικής αναζήτησης στον κόσμο του ονείρου που πότε γίνεται αισθητό σαν ζωγραφιά, πότε σαν παραλήρημα, πότε σαν εφιάλτης και πότε σαν επιστροφή σε μια παράδοξη μήτρα. Όπως γράφει ο ίδιος: «Τα όνειρα είναι αληθινά, χωρίς να είναι πραγματικά. Δεν είναι ακριβώς κομμάτια του κόσμου τούτου, αλλά ούτε κι ενός άλλου, εντελώς φανταστικού. Μπορεί να είναι παράξενα, αλλά δεν είναι ξένα, μπορεί να είναι άγνωρα, αλλά και οικεία μαζί». Οι τίτλοι των κεφαλαίων του Αναστασίου είναι απολύτως κατατοπιστικοί ως προς το περίπλοκο της κατάστασης στην οποία περιέρχεται σταδιακά: «Αμφιβολία», «Συνειδητοποίηση», «Περιπλάνηση», «Αφύπνιση;» και περιγράφουν τις ψυχολογικές διακυμάνσεις του πρωταγωνιστή (και δημιουργού;) που βυθίζεται σε ένα όνειρο (ίσως) που όπως κάθε όνειρο κάτι σημαίνει, κάτι ανασύρει από το ασυνείδητο και το εμφανίζει με απρόσμενους τρόπους. Οι τρόποι αναπαράστασης των θραυσμάτων αυτής της εν ύπνω εμπειρίας είναι που καθιστούν την «περιπέτεια» εντυπωσιακή οπτικά καθώς ο Αναστασίου επιλέγει να σχεδιάσει με διαφορετικά στιλ και διαφορετικά υλικά τα μέρη της κινούμενος με ευκολία και δεξιοτεχνία ανάμεσα στον φωτορεαλισμό και τον εξπρεσιονισμό, ανάμεσα στη γεωμετρική αφαίρεση και την οπ-αρτ, ανάμεσα στο ασπρόμαυρο και το έγχρωμο, χρησιμοποιώντας ακόμα και διαφορετικούς γραφικούς χαρακτήρες για να αρμόζουν στην αφήγησή του και να συνδυάζονται με τα σχέδια. Στον πρόλογο και στο πρώτο κεφάλαιο φαίνεται να δουλεύει με πρώτη ύλη την επεξεργασμένη φωτογραφία, στη συνέχεια, ωστόσο, το ελεύθερο χέρι φαίνεται να κερδίζει έδαφος όσο το όνειρο προχωρά σε όλο και πιο δυσερμήνευτα μονοπάτια. Το ασπρόμαυρο ταξίδι έχει σημαντικό σταθμό του «Το Σπίτι των Ζωγράφων» όπου «Το Ζεύγος Αρνολφίνι» του Βαν Άϊκ, η «Ολυμπία» του Μανέ, ο «Γέρος Κιθαριστής» του Πικάσο, η αποστεωμένη μορφή της «Κραυγής» του Μουνκ και πολλά ακόμη εμβληματικά έργα ζωντανεύουν και εισβάλλουν στο όνειρο. Εκτός κι αν εισβάλλει ο πρωταγωνιστής στο δικό τους σπίτι. Η θητεία του Αναστασίου στις εικαστικές τέχνες γίνεται εδώ, εκτός από ορατή στις μεθόδους σχεδίασής του, βοηθός του στην επιτυχή ιδιοποίηση και προσαρμογή πασίγνωστων εικόνων που φέρουν νοήματα, σε νέα συμφραζόμενα που απονοηματοδοτούν και επανανοηματοδοτούν τα παλαιά. Έτσι, η «Γαλατού» του Βερμέερ αποκαμωμένη ξεκουράζεται σε μια πολυθρόνα, ένας από τους «Χαρτοπαίκτες» του Σεζάν χορεύει με μια φιγούρα του Ματίς και ο «Λέοπολντ Ζμπορόφσκι» του Μοντιλιάνι γίνεται ομοτράπεζος του «Άρρωστου Βάκχου» του Καραβάτζιο. Μια συναρπαστική και αγχώδης περιπέτεια συνύπαρξης με τέτοια πρόσωπα, με θέα την «Έναστρη Νύχτα» του Βαν Γκονγκ, απαιτεί μια ακόμη στάση στο κρεβάτι του ψυχολόγου για μια συνεδρία υπνωτισμού που απ’ ότι φαίνεται οδηγεί σε αχαρτογράφητες περιοχές του μυαλού, του χρόνου και του χώρου, σε βαθύτερα λαγούμια που κρύβουν θαμμένα μυστικά, όχι πάντα ευχάριστα. «Ενώ οι άλλοι οργανισμοί προσαρμόζονται στο περιβάλλον αλλάζοντας τα γονίδια, ο άνθρωπος προσαρμόζεται αλλάζοντας το περιβάλλον. Η συμβολική ικανότητα, η αντίληψη διαφορετικών επιπέδων της πραγματικότητας είναι εκφάνσεις της ιδιοτυπίας της αφαιρετικής ανθρώπινης ευφυΐας. Καταλαβαίνεις τι σου λέω, Άλφα;», ρωτά ο ψυχολόγος. Ο Άλφα όμως ψάχνει μια έξοδο από τη φυλακή και θα τη βρει όταν κόψει μια «κόκκινη κλωστή δεμένη, στην ανέμη τυλιγμένη». Για να μπει στο παραμύθι της παιδικότητας. Το σχέδιο διαφοροποιείται ξανά όσο ο περιπλανώμενος ανακαλεί εικόνες από την παιδική του ηλικία μέχρι να «προσγειωθεί» σε κάποια έγχρωμη πραγματικότητα, διόλου λυτρωτική κατά τα άλλα. Γιατί είναι γέρος και κουρασμένος. Και στον «πραγματικό» αυτόν κόσμο δεν είναι πάντα σίγουρο ότι ξεκινώντας να ανέβει μια σκάλα θα φτάσει στο επάνω πάτωμα. Η αντανάκλασή του στον καθρέφτη μπορεί να μην του μοιάζει και πολύ. Και στο κρεβάτι του τον περιμένει ένα αρνάκι. Άσε αυτό το φως που όλο και μεγαλώνει. Και τον κατακλύζει. Ίσως για ένα ακόμη ταξίδι ή και για το τέλος του ταξιδιού, μεταφορικά ή/και κυριολεκτικά. Ένα ταξίδι, πανέμορφα δοσμένο στον αναγνώστη-θεατή του, που ολοκληρώνεται χωρίς να έχει προσφέρει απαντήσεις στον ταξιδιώτη του. Πιθανώς αυτή να είναι η ουσία του ονείρου: να γεννά ερωτήσεις παρά να δίνει απαντήσεις. Και το σχετικό link...
  23. Αγόρασα την εφημερίδα και το έπιασα κι εγώ στα χέρια μου. Τα καλά: 1. Είναι ένα κόμικ 115 εικονογραφημένων σελίδων στα 4 ευρώ. Μέτρια εκδοση από πλευράς χαρτιού, άθλια από πλευράς οπισθόφυλλου, αλλά και πάλι 115 εικονογραφημένες σελίδες 2. Το σκίτσο είναι σχετικά καλό (όχι τέλειο, όχι πάντα καλό, αλλά γενικά καλό). Συχνά όμως στερείται βάθους. 3. Αναφέρεται σε μια γνωστή σε όλους ιστορία (αν και όχι απόλυτα γνωστή πολλοί νομίζουν ότι αναφέρεται από την αρπαγή της Ελένης ως το κούρσεμα της Τροίας στην πραγματικότητα το διάστημα που διαδραματίζεται είναι πολύ μικρότερο) Τα κακά: 1. Είναι ένα κόμικ δεκαετίας που μοιάζει να είναι πεντικονταετίας, κυρίως λόγω των γλωσσικών του επιλογών. Χρησιμοποιεί ορθογραφία που ξενίζει εμένα που είμαι 40ρης. Υποτακτικές και ευκτικές, επιλογές ορθογραφίας που ήτο δόκιμες προ αμνημονεύτων ετών, αλλά έχουν εγκαταλειφθεί/απορριφθεί στο σχολείο εδώ και δεκαετίες αναβιώνουν όπως "ώρμησε να σκοτώση...τον πήρε μακρυά...να βγάλη" (σελίδα 39, δεύτερο καρέ), "Γυιοί..." (σελ. 39, τρίτο καρέ), "...έχουν καταπτοηθή...η πόλις θα αλλωθή!" (σελ. 39, πέμπτο καρέ) δηλαδή μιλάμε για 7 "γλωσσικούς ακτιβισμούς" σε μια (τυχαία) σελίδα των 5 καρέ. Αν ο στόχος του κόμικ είνε να φέρη σε επαφή τον Όμηρο με την νέα γενιά μάλλον αστόχησε κατά περίπου 35-40 χρόνια. 2. Εκδίδεται από συγκεκριμένο εκδοτικό οίκο, με συγκεκριμένες ιδεολογικές καταβολές και πραγματεύεται ένα θέμα που μπορεί εύκολα να ξεφύγει προς το στρατοκ****κότερον. Δεν ξέρω αν το κάνει, μάλλον όχι (δεν το έχω διαβάσει ακόμα), αλλά είναι ένας εύλογος νομίζω φόβος. 3. Λόγω χαρτιού και εξωφύλλου δεν είναι ένα κόμικ συλλογής. Τελικά είναι μια οκ αγορά για μας που διαβάζουμε κόμικ, είμαστε μιας Α και κάτι ηλικίας και θέλουμε να ξαναθυμηθούμε την Ιλιάδα. Δεν είναι γι'αυτούς που θέλουν να το δώσουν στα παιδιά τους για να το διαβάσουν. Προσωπικά πάντως θα πάρω και την Οδύσσεια την επόμενη βδομάδα
  24. Δεν χρήζει δηλαδή ξεχωριστής παρουσίασης;
  25. Μου άρεσε η 2η σεζον. Και κάμποσα "στοιχεία" της επιτέλους κοντύτερα στα κόμικς... Έχει φυσικά "φίλερ"-σκηνές έτσι για να γεμίζουν τα επεισόδια... Για 3η σεζον- εφόσον ανανεωθεί- μακάρι να γίνει αυτό που λες...
  26. Στην Βραζιλία αρχίζει μια πολύ όμορφη σειρά κατά τη γνώμη μου Έχει να κάνει όπως καταλάβετε με τις παρωδίες. Αυτοί παρωδίες και εμείς εδώ με μετριότητες και επαναλήψεις ουφ... (εκτός του Σκάρπα)
  27. Στο καλό. Θα περιμένουμε εναγωνίως ανταπόκριση από Ανγκουλέμ '19.
  28. Στην ιστορία Τα φαινόμενα απατούν (2006) από τους Carlo Panaro (σενάριο) και Massimo De Vita (σχέδιο), βλέπουμε πως το κρατητήριο της Αστυνομίας του Μίκυ Σίτυ, είναι στην οδό φυλακής Το αυθεντικό δεν το έχω βρει για να γνωρίζω τι λέει, όμως πιστεύω θα είναι κάτι αντίστοιχο.
  29. Παραπομπή στην παρουσίαση του GC που έχει και σελίδα από μέσα.
  30. Χθες χάζευα (σ)την τηλεόραση και είδα σε μια διαφήμιση ότι την Κυριακή με τον Ελεύθερο Τύπο (την εφημερίδα) θα διανεμηθεί μια διασκευή της Ιλιάδας σε κόμιξ. Στο σάιτ της εφημερίδας δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση σχετικά με συντελεστές, προέλευση και για το αν είναι σειρά ή μεμονωμένο τεύχος (αν και νομίζω ότι από το μπάνερ προκύπτει ότι μιλάμε για τουλάχιστον 2 τεύχη). οκ έπρεπε ν'αφιερώσω μερικά δευτερόλεπτα παραπάνω έρευνας... Από το παραπάνω βίντεο προκύπτει ότι οι συντελεστές είναι Έλληνες. Γκουγκλάροντας οδηγούμαστε σε αυτή την διασκευή η οποία έχει κυκλοφορήσει από τον εκδοτικό οίκο γνωστού νανοβιονικού αντιπροέδρου πολιτικού κόμματος. Η διασκευή είναι σε 126 σελίδες οπότε πιθανολογώ ότι ενδέχεται να σπάσει σε τεύχη. Είναι σε κείμενα Έφης Μπαλοδήμα-Πολυγιαννάκη και σκίτσο Σπύρου Ζαχαρόπουλου. Το ίδιο ντουέτο έχει κυκλοφορήσει και διασκευή της Οδύσσειας σε κόμικ
  31. Το σχέδιο φαίνεται ενδιαφέρον. Άμα οι Θεοί έχουν κέφια... μας αναγκάζουν να ψωνίσουμε από τις εκδόσεις "Μπουμπούκος"! :lol:
  32. Το πολυτονικό δεν νομίζω να εθουσιασει τους μαθητές ούτε η ορθογραφία αν ακολουθεί τα πρότυπα του οπισθοφυλλού
  33. Έχω πόσο καιρό που προσπαθώ να θυμηθώ αυτή την πρόσφατη ιστορία στο ΜΜ που ανέφερα πιο πάνω. Και ναι ήταν αυτή που λες στην ιστορία ο ηθοποιός και ο ρεπόρτερ. Θενκς ρε φίλε
  34. ΟΚ τα χρήματα στον κουμπαρά της λέσχης όταν με το καλό ανοίξει και περάσεις από εκεί
  35. Τελικά ρε παιδιά βγάλαμε άκρη πόσοι τόμοι θα βγουν φέτος? Ισχύει το έως τώρα γνωστό? Δλδ 10?
  36. @PhantomDuckΤο επίμαχο καρέ απο το Μίκυ Μάους 12..
  37. Ο Τερζό μας είχε πει στην συνέντευξη με τον ΜΖ πως με την Dark Horse είχαν πολύ εύκολα συμβόλαια και πολύ καλή συνεργασία. Βέβαια τότε δεν έπαιζε η Disney στην μέση, ήταν τρίτη εταιρία, όμως ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται.
  38. Συγγνώμη κύριε, έχετε δίκιο κύριε, αυτό ήθελα να γράψω κύριε...
  39. Γιατί κατά βάθος ξέρεις ότι είναι καλό Πέρα από την πλάκα, αν εξαιρέσω την παρουσία του Paszkiewicz, με αφήνει ψιλοαδιαφορο αυτό το τεύχος.
  40. Και μερικές ακόμα σημερινές φωτογραφίες από την σελίδα του κόμικ στο fb. Τελικά το σκληρόδετο έχει βγει σε 15 κομμάτια με πριντάκια υπογεγραμμένα από την Αγγελική και γενικότερα φαίνεται εκδοσάρα. Εδώ με kickstarter μπας και το βγάλει, εκεί deluxe με καλούδια, cosplay και συνέδρια. Έτσι πάει
  41. ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ : BRIGHTON Πρώτος σταθμός Brighton, για οικογενειακούς λόγους. Ανάμεσα στις υποχρεώσεις αλλά και για χαλάρωση, επίσκεψη στο Dave 's Comics που είναι και το μοναδικό κομικσάδικο που μου έδωσαν τα ψαχτήρια. Κοντά στον κεντρικό Σταθμό του Brighton και την περιοχή North Laine. Η North Laine είναι η cult περιοχή του Brighton, σαν το δικό μας Μοναστηράκι με γκαλλερί, γραφικά καφέ, αντικερί κτλ, συνεπώς δεν θα δυσκολευτείτε να βρεθείτε εκεί ακόμα κι αν ταξιδεύετε με παρέα (Θα σας πάω σ΄ενα φανταστικό μέρος - Τι τύχη, να κι ένα κομικσάδικο!!). Είναι μαγαζί 2 σε 1 (ή 1σε 2), δηλαδή δύο ανεξάρτητοι χώροι λίγα μέτρα ο ένας από τον άλλον - όπως βλέπετε μεσολαβεί το "Pen to Paper": Το αριστερό - αυτό με D.D. και Capt. America στην πρόσοψη - ειδικεύεται σε επιτραπεζια παιχνίδια, φιγούρες και παλιά τεύχη. Τα τευχάκια συγκεντρώνονται στο πίσω μέρος του μαγαζιού και σε δύο δωμάτια του ορόφου: Το δεύτερο μαγαζί - με την Batman τέντα - είναι το κομικσικότερο με τομάκια στούς περισσότερους χώρους του και τις τελευταίες κυκλοφορίες σε τευχάκια και τομάκια στον όροφο: Ο Dave που ξεκίνησε το μαγαζί πριν είκοσι χρόνια, δεν είναι πια μαζί μας. Tα "παιδιά" - όσο κι εγώ - που συνάντησα στο μαγαζί όλως ιδιαίτερα, πρόσχαρα και εξυπηρετικά, θα ήθελα να είχα χρόνο να τα γνωρίσω καλύτερα - ελπίζω στο μέλλον. Γενικά πρόκειται για ένα από τα πλουσιότερα καταστήματα που έχω επισκευθεί και ανυπομονώ να το ξαναεπισκευθώ.
  42. κι ἔτσι φτάνουμε στὸν τέταρτο κύκλο τὸν μεγαλύτερο ἀπὸ ὅλους μὲ συνολικὰ 47 τεύχη ὅπως εἴδαμε ὁ τρίτος κύκλος διακόπηκε ἀπότομα ὄχι ὅμως καὶ τυχαία εἶχαν τέσσερα νέα τεύχη στὰ χέρια τους τὰ Χριστούγεννα τοῦ 1976 ἦταν στὸν ὀρίζοντα... τὴν περίοδο τῶν Χριστουγέννων καὶ τῆς Πρωτοχρονιᾶς ἡ ἀγοραστικὴ δύναμη αὐξάνεται οἱ περισσότεροι ἐκδότες κόμικς τῆς ἐποχῆς ἔβγαζαν γιορταστικὰ τεύχη ἤ νέους τίτλους τὶς μέρες τῶν ἑορτῶν σοῦ λέει βγάλτα καὶ μιᾶς ποὺ θὰ βγάλουμε τέσσερις νέους τίτλους στὴν σειρά δὲν ξαναξεκινᾶμε τὴν ἀρίθμηση ἀπὸ τὸ νο.1; ἔτσι κι ἀλλιῶς τὴν ἔχουμε ψιλοχάσει καὶ στὸ παρελθὸν τὴν μπάλα μὲ τὴν ἀρίθμηση εὐκαιρία εἶναι ὅλοι οἱ νέοι ἀναγνῶστες μας νὰ ξεκινήσουν νὰ μαζεύουν τὴν σειρὰ ἀπὸ τὴν ἀρχή καὶ γιὰ τοὺς παλιούς; γι’αὐτοὺς ποὺ μάζευαν τὴν σειρὰ ἔως τώρα; γι’αὐτοὺς θὰ ἀναγράφουμε τὴν παλαιὰ ἀρίθμηση στὸ ἐσωτερικό θὰ πρωτοτυπήσουμε γιὰ ἀκόμα μιὰ φορά! καὶ δὲν κάνουμε καὶ μιὰ μικρὴ αὔξηση στὴν τιμή; ἀπὸ 15 δραχμὲς σὲ 20 καινούργια τεύχη βγάζουμε! ...ἔτσι κι ἔγινε στὴν λίστα λοιπὸν ποὺ ἀκολουθεῖ ἀκολουθῶ ὅτι ἔγινε σὲ ὅσα τεύχη ἀναγραφόταν ἐσωτερικὰ ἡ παλαιὰ ἀρίθμηση τὴν ἀναγράφω, δίπλα στὸν ἐπίσημο ἀριθμὸ τοῦ τεύχους, σὲ παρένθεση κανείς μας ἄλλωστε, πιὰ, δὲν νομίζω νὰ θέλει νὰ χαθεῖ ἡ πολυπλοκότητα τῆς ἐκδοτικῆς περιπέτειας τοῦ Λοῦκυ Λοῦκ πάντως ἕνα πράγμα ποὺ σίγουρα θὰ συναντήσετε, βρίσκοντας παλαιὰ τεύχη άναγνωστῶν ποὺ μάζευαν τότε τὸν Λοῦκυ Λοῦκ, εἶναι, σὲ πολλὰ ἐξώφυλλα τοῦ Λοῦκυ τοῦ συγκεκριμένου κύκλου, δίπλα στὸν ἀριθμὸ τοῦ τεύχους νὰ ἀναγράφεται μὲ στυλὸ ἡ παλαιὰ ἀρίθμηση ἀπὸ τότε πολλὰ παιδιὰ προσπαθοῦσαν νὰ ταξινομήσουν σὲ μιὰ σειρὰ ...τὴν σειρά ποιὸς ξέρει ἄν τὰ κατάφεραν; χαχαχα ὅπως σᾶς ἔχω ἤδη πεῖ σὲ αὐτὸν τὸν κύκλο ἔχουμε ἕξι τίτλους ποὺ ἐκδίδονται γιὰ πρώτη φορά εἶναι τὰ τέσσερα πρῶτα νούμερα τὸ νο.25 ποὺ κυκλοφορεῖ καὶ αὐτὸ στὴν περίοδο τῶν ἑορτῶν (καὶ αὐξάνει καὶ πάλι τὴν τιμὴ τοῦ περιοδικοῦ κατὰ πέντε δραχμές) καὶ τὸ νο.42 (ἄλλες πέντε δραχμὲς αὔξηση) μετὰ τὸ νο.42 σταματᾶ νὰ ἀναγράφεται καὶ ἐσωτερικὰ ἡ παλαιὰ ἀρίθμηση ὁπότε ἔχουμε καὶ λέμε, 6 νέοι τίτλοι καὶ 41 τοῦ ὁλοκληρωμένου δεύτερου κύκλου ἴσον 47, σύνολο 47 τίτλοι, δηλαδὴ ὅλοι ὅσοι βγῆκαν στὸν τέταρτο κύκλο σωστά; σωστὰ ἔτσι; τί; πῶς; δὲν εἶναι σωστά; ὄχι; γιατί; μὲ τὸ ξεκίνημα αὐτοῦ τοῦ κύκλου ἔχουμε καὶ τὴν πρώτη ἐμφάνιση, ὡς συνεργάτη, τοῦ Τάσου Ψαρόπουλου (καὶ τῆς ANGLO-HELLENIC AGENCY) ποὺ θὰ παίξει πρωταγωνιστικὸ ρόλο στὶς ἑλληνικὲς ἐκδόσεις κόμικς τῆς ἐποχῆς 4ος ΚΥΚΛΟΣ ΗΜΕΡΟΜ. ΤΕΥΧΟΣ ΤΙΜΗ ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΧ. ΙΑΝ. 1977 1 20 Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ ΣΜΙΘ (1η ἔκδοση) ΦΕΒ. 1977 2 20 ΟΙ ΝΤΑΛΤΟΝ ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ (1η ἔκδοση) ΜΑΡΤ.1977 3 20 Ο ΛΕΥΚΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ (1η ἔκδοση) ΑΠΡ. 1977 4 20 7 ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (1η ἔκδοση) ΜΑΪ. 1977 5 (26) 20 ΣΥΡΜΑΤΑ ΣΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΙΟΥΝ. 1977 6 (27) 20 ΚΑΛΑΜΙΤΥ ΤΖΕΗΝ ΙΟΥΛ. 1977 7 (28) 20 ΟΙ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΑΥΓ. 1977 8 (29) 20 Ο ΛΟΥΚΥ ΣΤΟ ΡΟΝΤΕΟ ΣΕΠΤ. 1977 9 (30) 20 ΑΡΙΖΟΝΑ ΟΚΤ. 1977 10 (31) 20 Ο ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΠΥΡΕΤΟΣ ΝΟΕΜ. 1977 11 (32) 20 ΤΟ ΤΡΥΦΕΡΟ ΠΟΔΙ ΔΕΚ. 1977 12 (33) 20 Η ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΑΜΑΞΑ ΙΑΝ. 1978 13 (34) 20 ΝΤΑΛΤΟΝ ΣΙΤΥ ΦΕΒ. 1978 14 (35) 20 ΤΖΕΣΣΕ ΤΖΕΪΜΣ ΜΑΡΤ.1978 15 (36) 20 ΤΟ ΤΣΙΡΚΟ ΑΠΡ.1978 16 (37) 20 Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΡΑΝ ΤΑΝ ΠΛΑΝ ΜΑΪ. 1978 17 (38) 20 Ο ΜΕΓΑΣ ΔΟΥΞ ΙΟΥΝ. 1978 18 (39) 20 ΜΑΜΑ ΝΤΑΛΤΟΝ ΙΟΥΛ. 1978 19 (40) 20 ΤΟ ΚΑΝΥΟΝ ΤΩΝ ΑΠΑΤΣΙ ΑΥΓ.1978 20 (41) 20 ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ ΣΕΠΤ. 1978 21 (1) 20 ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΜΠΡΟΝΚΟ ΠΟΥΕΜΠΛΟ ΟΚΤ. 1978 22 (2) 20 ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΖΟΣ ΤΖΕΪΜΟΝ ΝΟΕΜ. 1978 23 (3) 20 Ο ΦΙΛ ΝΤΕΦΕΡ ΑΠΕΙΛΕΙ ΔΕΚ.1978 24 (4) 20 ΜΠΙΛΥ Ο ΤΡΟΜΕΡΟΣ ΙΑΝ. 1979 25 25 ΤΟ ΣΥΡΜΑ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ (1η ἔκδοση) ΦΕΒ. 1979 26 (5) 25 ΦΑΣΑΡΙΕΣ ΣΤΟ ΓΚΑΝ ΓΚΟΛΦ ΜΑΡΤ. 1979 27 (6) 25 ΑΓΡΙΟ ΦΑΡ ΟΥΕΣΤ ΑΠΡ. 1979 28 (7) 25 ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΤΑΛΤΟΝ ΜΑΪ. 1979 29 (8) 25 Ο ΛΟΥΚΥ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ ΙΟΥΝ. 1979 30 (9) 25 ΟΙ ΝΤΑΛΤΟΝ ΔΡΑΠΕΤΕΥΟΥΝ ΙΟΥΛ. 1979 31 (10) 25 Ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΑΥΓ. 1979 32 (11) 25 ΣΤΗΝ ΣΚΙΑ ΤΩΝ ΝΤΕΡΡΙΚΣ ΣΕΠΤ. 1979 33 (12) 30 ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΩΝ ΝΤΑΛΤΟΝ ΟΚΤ. 1979 34 (13) 30 Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΙΣΙΣΙΠΗ ΝΟΕΜ. 1979 35 (14) 30 Η ΕΠΕΛΑΣΙΣ ΤΟΥ ΙΠΠΙΚΟΥ ΔΕΚ. 1979 36 (15) 30 Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΚΛΑΧΟΜΑ ΙΑΝ. 1980 37 (16) 30 Ο ΛΟΥΚΥ ΕΧΕΙ ΦΑΣΑΡΙΕΣ ΦΕΒ. 1980 38 (17) 30 ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΟΘΩΝΙΑ ΜΑΡΤ. 1980 39 (18) 30 ΤΟ ΚΑΡΑΒΑΝΙ ΑΠΡ. 1980 40 (19) 30 ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΙ ΝΤΑΛΤΟΝ ΜΑΪ. 1980 41 (20) 30 ΟΙ ΝΤΑΛΤΟΝ ΕΞΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ ΙΟΥΝ.1980 42 35 Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΤΩΝ ΝΤΑΛΤΟΝ (1η ἔκδοση) ΙΟΥΛ. 1980 43 35 Η ΠΟΛΙΣ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΑΥΓ. 1980 44 35 ΟΙ ΜΑΥΡΟΙ ΛΟΦΟΙ ΣΕΠΤ. 1980 45 35 ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΝΤΟΞΕΫ ΟΚΤ. 1980 46 35 ΠΑΤ ΠΟΚΕΡ ΝΟΕΜ. 1980 47 35 ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΤΑΛΤΟΝ ΔΕΚ. 1980 ξεκινᾶ ὁ 5ος καὶ τελευταῖος κύκλος μὲ τὴν 1η ἐπανέκδοση τοῦ νο.1 τῆς νέας ἀρίθμησης (συνεχίζεται)
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.