Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αίθουσα Νικητών

  1. GeoTrou

    GeoTrou

    Veterans


    • Βαθμοί

      26

    • Περιεχόμενο

      6111


  2. Θρηνωδός

    Θρηνωδός

    Veterans


    • Βαθμοί

      23

    • Περιεχόμενο

      6810


  3. DaDiRa

    DaDiRa

    Veterans


    • Βαθμοί

      20

    • Περιεχόμενο

      2070


  4. GreekComicFan

    GreekComicFan

    Veterans


    • Βαθμοί

      14

    • Περιεχόμενο

      20072


Δημοφιλές περιεχόμενο

Εμφάνιση περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στο 08/31/18 σε όλους τους τομείς

  1. Ένα κόμικ που ο ίδιος ο συγγραφέας χαρακτηρίζει εύστοχα "no-genre". Η ιστορία της εξαμελούς οικογένειας Pike που κατοικεί στο Royal City. Ο Thomas Pike, ο μικρότερος γιος, είναι ένας εσωστρεφής έφηβος που δεν κοινωνικοποιείται άνετα και του αρέσει να γράφει. Όταν χάνει τραγικά και κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες τη ζωή του ως έφηβος, όπως είναι φυσικό, επηρεάζεται όλη η οικογένεια. Κάθε μέλος γεμίζει το κενό με την δική του εκδοχή για τον παρελθοντικό ή μελλοντικό Tom. Χωρίζεται σε τρία θεματικά arcs. Στο πρώτο, με όνομα "Next of kin", γνωρίζουμε την οικογένεια στο σήμερα και τις σχέσεις μεταξύ τους. Στο "Sonic Youth" πηγαίνουμε στα παιδικά χρόνια των χαρακτήρων και γνωρίζουμε τον πραγματικό Thomas και τις σκέψεις του, ενώ στο τρίτο και τελευταίο, με όνομα "We All Float On" μαθαίνουμε λεπτομέρειες για τον θάνατο του Thomas και έχουμε το τελικό resolution. Ο δημιουργός εξηγεί ότι σε αντίθεση με άλλες ιστορίες, όπως το Sweet Tooth, ξεκίνησε το Royal City χωρίς να έχει αποφασίσει το τέλος ή τη διάρκεια. Γράφει ότι μετά το δεύτερο arc άρχισε να "βλέπει" ξεκάθαρα το τέλος του κόμικ και πως ο κόσμος αυτός που ξεκίνησε να χτίζει δεν τον εξυπηρετούσε για κάτι πιο μακροσκελές. Και ομολογώ πως αυτό είναι εμφανές όταν το διαβάζεις. Μπορείς να διακρίνεις ότι άρχισε αφήνοντας πολλά περιθώρια ανάπτυξης, χωρίς όμως αυτό να φαίνεται άσχημο ή ημιτελές μετά το επιλεγμένο τέλος. Στο σενάριο κάνει αυτό που ξέρει καλά: αναπτύσσει χαρακτήρες, πλέκει τις σχέσεις τους και τους συνδέει με το περιβάλλον τους. Όλα τα μέλη της οικογένειας γράφονται προσεκτικά από το πρώτο μέχρι το τελευταίο τεύχος ώστε να είναι ρεαλιστικά και να μπορείς εύκολα να ταυτιστείς μαζί τους. Ο Patrick είναι συγγραφέας, παντρεμένος με σταρ του Hollywood, και έχει κολλήσει μετά την επιτυχία του πρώτου βιβλίου του. Η Tara είναι αρχιτέκτονας/πολιτικός μηχανικός και έχει μία ιδέα που προϋποθέτει το γκρέμισμα του εργοστασίου που δουλεύει ο σύζυγός της και δούλευε η οικογένειά της - ένα σημαντικό κτίσμα με συμβολική σημασία για την πόλη, αλλά και την ιστορία μας. Ο Richie είναι αλκοολικός και ναρκομανής, μπλεγμένος οικονομικά και αποκομμένος από την υπόλοιπη οικογένεια. Η μητέρα, Patricia, είναι αφοσιωμένη στην εκκλησία και ο πατέρας, Peter, στη συλλογή και την επιδιόρθωση παλιών ραδιοφώνων. Είναι ένα σεναριακά απλοϊκό slice of life που μπορεί να σε επηρεάσει ευθέως ανάλογα με το χώρο που θα του δώσεις. Σχεδιαστικά είναι ο κλασσικός Lemire. Αν έχετε δει αλλού το σχέδιο του μάλλον δεν υπάρχει κάτι πολύ διαφορετικό εδώ. Ωστόσο κάποιες από τις σουρεαλιστικές του απεικονίσεις με τα ραδιοφωνικά σήματα (τα οποία είναι το εικαστικό θέμα -ας πούμε- αυτής της σειράς) μπορεί να σας μαγέψουν. Η παλέτα των χρωμάτων είναι κατά βάση γήινη. Προσωπικά δεν είμαι τεράστιος fan του σχεδιαστικού του στυλ, αλλά δεν υπήρχε καμία δυσάρεστη έκπληξη. Ακόμα μια φορά, όπως παρατηρώ συχνά τελευταία στα κόμικ που διαβάζω, πολύ δυνατό σημείο ήταν η χρήση των σιωπηλών σελίδων. Η σειρά ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2017 και ολοκληρώθηκε την προηγούμενη Τετάρτη στα 14 τεύχη. Στα τρία βασικά πόστα είναι ο Lemire, ενώ στο lettering ο Steve Wands. Περιττό να πω ότι με υπερενθουσίασε και το προτείνω σε οποιονδήποτε γνωρίζει ή θέλει να γνωρίσει τον συγγραφέα. Στην χειρότερη, θα σας συγκινήσει. Κάτι αρκετά ιδιαίτερο με αυτό το κόμικ είναι ότι - λόγω κυρίως του δεύτερου story arc που ανέφερα παραπάνω και γυρνάει πίσω στα '90s - ο Lemire επιμελήθηκε μια playlist με indie rock τραγούδια της εποχής και τα αντιστοίχησε σε κάθε τεύχος. Αντίστοιχα, δημοσιεύτηκαν και κάποια variants-φόρος τιμής σε albums της εποχής. Περισσότερος Lemire: Παρουσίαση δημιουργού Black Hammer Underwater Welder Trillium Moon Knight Descender
    10 βαθμοί
  2. Ανέβηκε στο γκρουπ της λέσχης προχθές. Human ingenuity at it's finest Περισσότερα στο skeletonclaw.com
    7 βαθμοί
  3. 7 βαθμοί
  4. Όπερα βασισμένη στην Μπαλάντα της Αλμυρής Θάλασσας, σε θέατρο της Βαλέττας
    6 βαθμοί
  5. 24Ιουλ 18 Μπλεκ #58: Κυκλοφορεί 13 Σεπτεμβρίου! Στο Νέο Μπλεκ #58 θα έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε ιστορίες των Μπλεκ, Ταρζάν, Ντύλαν Ντογκ και την κόμικς-βιογραφία του σπουδαίου Φρέντι Μέρκιουρι! Οι διακοπές του καλοκαιριού τελείωσαν... η απόδραση όμως συνεχίζεται με το τέυχος #58 του Νέου Μπλεκ στη νέα, ανανεωμένη του μορφή! Έχουμε και λέμε: - Στο β’ μέρος της ιστορίας του Μπλεκ με τίτλο Η Χαμένη Άμαξα, ο Μπλεκ βρίσκεται αντιμέτωπος με τον Συνταγματάρχη Μαχόνεϋ και το απόσπασμα του... Μια άνιση μάχη ξεκινά από την οποία θα πρέπει να βγει νικητής προκειμένου να βρει το απόρρητο μήνυμα που μεταφέρει ο απεσταλμένος της γαλλικής κυβέρνησης! - Στο β’ μέρος της ιστορίας του Ταρζάν με τίτλο Η Χώρα Των Γιγάντων, ο κακός νάνος Μάρτιους ανακαλύπτει επιτέλους το μυστικό που κρύβει η φυλή Κολόσανς και μπορεί να τον μεγαλώσει σε μέγεθος και δύναμη... με κίνδυνο όμως να χάσει την ψυχή του... - Στη νέα ιστορία του Ντύλαν Ντογκ με τίτλο Σπόρος (Color Fest #15, Αύγουστος 2015) σε σενάριο M. Casali και σχέδιο L. Dell’uomo, ο ήρωας μας δέχεται ένα επείγον τηλεφώνημα από την φιλενάδα του Ντελφίν… Ο Ντύλαν πρέπει να φτάσει έγκαιρα στο εργαστήριο που δουλεύει, αφού ένας μυστηριώδης σπόρος που εξαπλώνεται απειλεί τη ζωή τους! - Η κόμικς-βιογραφία του Φρέντι Μέρκιουρι (Tidal Wave Productions, Απρίλιος 2014) σε σενάριο M. Lynch και σχέδιο M. Diaz είναι ένα ταξίδι στα παιδικά χρόνια του σπουδαίου τραγουδιστή, τα πρώτα του καλλιτεχνικά βήματα, την απογείωση του με τους Queen αλλά και τη μάχη του με τον ιό του AIDS που οδήγησε στον πρόωρο χαμό του! - Τέλος, το καθιερωμένο αφιέρωμα του Λευτέρη Ταρλαντέζου μας ενημερώνει για το νέο περιοδικό-μαμούθ των εκδόσεων Casterman: "Pandora"! Άλλο ένα εξαιρετικό τεύχος που δεν πρέπει να χάσετε!
    6 βαθμοί
  6. Ε!οχι και ετσι ολάκερος θεος και να μην ξερεις! το εχεις κανονισει και δε μας λες. Καλα χριστουγεννα σε ολους γιατι το κόμιξ που πενηνταρισε και ο βασιλευς είναι πάντα βήματα μπροστα.Η τελευταια και χριστουγενιατικη ιστορία του ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ στο νο 50.Στο επόμενο ΤΟ ΠΑΠΙ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΣΤΗΝ ΓΗ. Το εξώφυλλο προστέθηκε στο πινακάκι της παρουσίασης. οπισθοφυλλο ιδιο με το περασμενο ,εγω περσινα ξινα σταφυλια δεν σαρώνω.
    6 βαθμοί
  7. Αντιγράφω από το Ποντίκι. Τούρκος αλλάζει το επίθετό του γιατί δεν αντέχει άλλο τα ηλίθια αστεία Χωρίς να διαφαίνεται τέλος στη διένεξη Άγκυρας – Ουάσιγκτον, ο Φερχάτ Ντολάρ πήγε στο ληξιαρχείο με ένα αίτημα: Να αλλάξει το επίθετό του. «Εξαιτίας των πρόσφατων οικονομικών κυρώσεων που επέβαλε η Αμερική στη χώρα μας, το επίθετό μου έχει γίνει περίγελος. Γι αυτό αποφάσισα να το αλλάξω», είπε ο 48χρονος έμπορος Φερχάτ στην Milliyet. «Το Ντολάρ (Dollar) στα τουρκικά σημαίνει δολάριο», λέει ο ίδιος. Η αντιπαράθεση της Τουρκίας με τις Ηνωμένες Πολιτείες συνέβαλε στην επιτάχυνση της διένεξης των δύο νατοϊκών συμμάχων με την τουρκική λίρα να έχει χάσει περίπου το 40% της αξίας της φέτος. «Δεν είχα ποτέ καταθέσεις σε αμερικανικά δολάρια, ούτε ένα δολάριο να πουλήσω, αλλά έχω ένα επίθετο που θα αλλάξω και αυτό θα κάνω», λέει. «Δεν μπορώ να δεχτώ τη στάση των ΗΠΑ ενάντια στην Τουρκία. Συγχύζομαι από όσους κάνουν προσβλητικά σχόλια για το επίθετό μου», είπε σήμερα ο Φερχάτ, από την Νταλαμάν, επαρχία της Μούγλας στο CNNTurk. «‘Ντολάρ, πόσο αξίζεις σήμερα;’, ‘Ντολάρ πετάς σήμερα’, ‘Ντολάρ κατρακυλάς σήμερα’, ‘Ας χτυπήσουμε τον Ντολάρ στο κεφάλι για να καταρρεύσει’. Αυτά μου λένε». Ποιο ελπίζει να είναι το νέο του επίθετο; «Νταλάρ», που δεν σημαίνει κάτι στα τουρκικά.
    6 βαθμοί
  8. Και ναι!! Με μεγαλη χαρα βρηκα στο περιφτερο το πανηγυρικο τευχος 50 του Κομιξ (Β' Περιοδου) με επικαιρη χριστουγεννιατικη ιστορια που κλεινει τον Βιο του Θειου Σκρουτζ. Βεβαια καποιοι με προλαβανε και βαλανε το εξωφυλλο αλλα εγω και με ενα σκαναρισμα του οπισθιου φυλλου ικανοποιημενος ειμαι που βοηθαω στην διαδοση της κορωνιδας των εκδοσεων Ντισνευ στην Ελλαδα! Αντε αυτοι που εχετε βαρεθει τον Ροσα φτανουν στο τελος τους οι ιστοριες του! Αλλα θα χρειαστουν μερικοι μηνες ακομα , αν και ελπιζω να συνεχισουν να βαζουν δυο δυο ιστοριες για να δουμε τις μας επιφυλλασει η επομενη φαση του περιοδικου Προστέθηκε στο πινακάκι της παρουσίασης. Και για να μην διπλοποσταρω απλα να πω οτι διαβασα το 12ο επεισοδιο και ενθουσιαστηκα που ειδα την ιστορια εμπλουτισμενη απο αυτη που ειχα διαβασει καθως πιανει 3 παραπανω σελιδες με αρκετα καρε που δεν τα χα ξαναδει.
    5 βαθμοί
  9. Τευχος 220 στα κόκκινα και ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ διοτι μετά από μηνες το σαρώνει η εαυτόυ κομιξοτητα μου.Ειπα να ξεκουρασουμε το τομαχοωκ του Ινδιάνου ,γιατι αν δε το ξερατε έτσι τα γκρουπάρει τα εξωφυλλα.Στο επόμενο μια επομενη ιστορια για αν ηταν προηγουμενη θα ηταν σε προηγούμενο τευχος'ΧΑΜΕΝΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ. Το εξώφυλλο προστέθηκε στο πινακάκι της παρουσίασης.
    5 βαθμοί
  10. Μια ενδιαφέρουσα είδηση: Συναγερμός στο υπουργείο Παιδείας για το ιαπωνικό manga «Death Note» Σήμα συναγερμού για τις επιπτώσεις του ιαπωνικού σίριαλ «Death Note» στέλνει το υπουργείο Παιδείας. Το γιαπωνέζικο σίριαλ είχε προκαλέσει την κινητοποίηση των δικαστικών Αρχών, που με τη σειρά τους ενημέρωσαν πλήρως τον αρμόδιο υπουργό, Κώστα Γαβρόγλου, πριν τελικώς οι ανησυχίες διαβιβαστούν σε όλες τις σχολικές μονάδες της χώρας. Στα έγγραφα της εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών και της εισαγγελίας του Αρείου Πάγου, αναφέρεται, χαρακτηριστικά, η περίπτωση ενός μαθητή, που έπεφτε θύμα bullying στο σχολείο του. Βλέποντας τη σειρά απέκτησε ένα αίσθημα παντοδυναμίας, που επηρέασε καθοριστικά την ψυχολογία του και οδήγησε σε απρόβλεπτες επιπτώσεις. «Ο καλός ήρωας θέλει να σώσει τον κόσμο σκοτώνοντας μέσα από ένα ημερολόγιο με υπερφυσικές δυνάμεις όλους τους κακούς», αναφέρεται, σχετικά με τη υπόθεση. H εισαγγελία του Αρείου Πάγου εφιστά την προσοχή για τις επιπτώσεις και ζητά από το υπουργείο Παιδείας να ενημερώσει όλες τις ενδιαφερόμενες πλευρές για τους κινδύνους. Το θέμα με το «Death Note» είχε αρχικά ξεκινήσει από την Κρήτη με την εισαγγελία Πρωτοδικών Ηρακλείου να ενημερώνει για την «τρέλα» που απειλεί σοβαρά και τους μαθητές του νησιού. Στη συνέχεια, η εισαγγελία Ροδόπης, θέλοντας να προλάβει πιθανούς κινδύνους, ενημέρωσε τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής, αλλά και τις αστυνομικές Αρχές και τις κοινωνικές υπηρεσίες. «Η δημοτικότητα του «Death Note» σε μαθητές σε διάφορες χώρες του κόσμου προκάλεσε την αντίδραση των αρχών, καθώς διάφορα τετράδια με τίτλο «Death Note», με ονόματα συμμαθητών τους ή καθηγητών έχουν βρεθεί σε διάφορα σχολεία. Η κυκλοφορία του «Death Note» έχει απαγορευτεί σε διάφορες πόλεις της Κίνας, όπως το Πεκίνο και η Σαγκάη, ενώ στις Η.Π.Α. υπάρχουν περιπτώσεις όπου μαθητές αποβλήθηκαν, όταν βρέθηκαν να έχουν στην κατοχή τους παρόμοια τετράδια. Την πιο σημαντική περίπτωση αποτελεί η δολοφονία ενός άντρα στο Βέλγιο τον Σεπτέμβριο του 2007. Πλάι του βρέθηκαν δύο σημειώσεις, με σαφή επιρροή από το μάνγκα. Ο φόνος αυτός έγινε γνωστός στη χώρα με το όνομα «Mangamoord» (Φόνος του Manga)», αναφερόταν στην ανακοίνωση του εισαγγελέα Πρωτοδικών που είχε δημοσιευτεί τον Ιούνιο. Η υπόθεση του «Death Note» Είναι μία σειρά ιαπωνικών manga, σε σενάριο Όομπα Τσογκούμι και εικονογράφηση Τακέσι Ομπάτα. Πρόκειται για την ιστορία του μαθητή λυκείου Γιαγκάμι Λάιτ, ο οποίος ανακαλύπτει ένα τετράδιο, με το οποίο μπορεί να σκοτώσει οποιονδήποτε, απλά γράφοντας το όνομά του σε αυτό σκεπτόμενος το πρόσωπό του. Η πλοκή παρακολουθεί τις προσπάθειες του να καθαρίσει από τους εγκληματίες μία «κοινωνία που σαπίζει» και να γίνει ο ίδιος κριτής και «θεός ενός νέου κόσμου» οδηγούμενος σταδιακά στην παράνοια. Εμπόδιο στα σχέδια του στέκεται η αστυνομία με την πολύτιμη βοήθεια του καλύτερου ντετέκτιβ του κόσμου, του «L». Αρχικά, το manga δημοσιεύτηκε σε σελίδες περιοδικού, ενώ η μεταφορά σε άνιμε έπαιξε στην ιαπωνική τηλεόραση. Η σειρά ενέπνευσε επίσης ταινίες, μυθιστορήματα και αρκετά βιντεοπαιχνίδια. Το manga κυκλοφορεί και στα ελληνικά. Πηγή
    5 βαθμοί
  11. Κάλτ θησαυρός (και με αφιέρωση του εκδότη παρακαλώ)!!!
    4 βαθμοί
  12. Είναι συλλογή ανεκδότων, γελοιογραφιών, κολάζ και ( ως επι το πλείστον, κρύων) αστείων... Φαντάζομαι τότε που δεν υπήρχε Internet, μια χαρά ψυχαγωγία προσέφερε... Δείγματα:
    3 βαθμοί
  13. Άγγελος κακών και πάλι.... Marvel Artist Marie Severin Dies at 89
    3 βαθμοί
  14. Από τα άρθρα που ανασύρονται και αναπαράγονται σχεδόν αυτούσια, από την μουχλιασμένη αποθήκη της "ειδησεογραφίας".
    3 βαθμοί
  15. Χαρουμενο και δημιουργικο το νεο έτος
    3 βαθμοί
  16. Αγαπημένος δημιουργός. Και μου θύμισες ότι έχω αφήσει το Essex County ημιτελές εδώ και πολύ καιρό
    3 βαθμοί
  17. Dylan Dog ίσως ψηθώ κι εγώ να δοκιμάσω Δεν ξέρω τι λένε οι πιο «φανατικοί» της εκδοτικής, αλλά εγώ προτιμώ αυτή την κίνηση
    3 βαθμοί
  18. Tέλεια νέα Bασικά είναι αυτό που ζητούσαμε. Αυτόνομες μεγάλες ιστορίες κι όχι ιστοριούλες 30 σελίδων ή ιστορίες σε 2 και 3 συνέχειες. Και ειδικά για Ντύλαν Ντογκ σε σενάριο Sclavi ψήνομαι άσχημα. Δηλώνω από τώρα ότι θα αγοράζω όλα τα ΝΝ Για Ζαγκόρ, Τεξ και Μίστερ Νο δε λέω μεγάλες κουβέντες. Σίγουρα θα πάρω στην αρχή και αναλόγως θα δω αν θα συνεχίσω
    3 βαθμοί
  19. Ευτυχώς έχουν περάσει 12 χρόνια από τότε που βγήκε και έκανε χαμό (πωωω ρε, πώς περάσανε έτσι τα χρόνια;;; ), επομένως δεν θα φάμε και spoilers στην μάπα αφού ξέρουμε ήδη τι γίνεται. Φανταστείτε τι θα γινόταν αν το παιδί του εισαγγελέα έβλεπε την τρίτη σεζόν του Attack On Titan που παίζει τώρα. Δεν θα μας είχαν αφήσει σε χλωρό κλαρί, θα τρώγαμε spoilers από παντού. Αν και ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται. Με τους ρυθμούς που προχωράμε, σε άλλα 12 χρόνια ίσως να το ανακαλύψουν κι αυτό, αλλά ευτυχώς για εμάς, θα το έχουμε δει ήδη και δεν θα μας ενδιαφέρει.
    2 βαθμοί
  20. Το είδα κι εγώ στο περίπτερο. Αναμενόμενο, αφού ξεκίνησαν τον Don Rosa, θα τον τελειώσουν και θα έχουμε τα «άπαντά του» ενσωματωμένα στο Κόμιξ. Ίσως να είχα διαφορετική αντιμετώπιση εάν είχε γίνει κάποια ενημέρωση πριν από 1,5 χρόνο για το ποια είναι τα πλάνα τους, όμως ελλείψει ενημέρωσης, προχωράμε αναγκαστικά με εικασίες. Προσωπικά θα συνεχίσω να μην ασχολούμαι και θα περιμένω μέχρι να τελειώσουν κι αυτές για να δω τι θα κάνουν. Υπομονή μερικούς μήνες ακόμα.
    2 βαθμοί
  21. Το παπι που επεσε στη γη;; Eχουμε προεπισκοπηση του επομενου εξωφυλλου;
    2 βαθμοί
  22. Σύμφωνω με αυτό και εγώ δεν έχω πρόβλημα γιατί έχω συνηθίσει να το διαβάζω έτσι, απλά για να γίνει εμπορικότερο στο πιο ευρύ κοινό νομίζω ότι θα μπορούσε να φρεσκαριστεί λίγο. Επείσης θα μου άρεσε να άλλαζαν λίγο περισσότερο το σχεδιαστικό στυλ,όπως πχ έκανα με το Κόρτο Μαλτέζε το καινούριο που δεν προσπάθησαν να το κάνουν καρμπόν του πρώτου δημιουργού. Για να διατηρηθεί κάποιος ήρωας ζωντανός στο πέρας του χρόνου χρειάζεται....(Πάρα πολύ ήρωες έχουν αλλάξει εμφάνιση στο πέρας των ετών ακόμη και από τα χέρια του ίδιου σχεδιαστή...)Τελοσπάντων τώρα θεωρητικολογώ πολύ και δεν έχει νόημα!! Όντως έχω διαβάσει την υπόθεση Φρανσίς Μπλέικ και ήταν καταπληκτικό, αν και επειδή μου το είχαν δανείσει και δεν το έχω για να το δω τώρα για να θυμηθώ τo στήσιμο των σελίδων, μου έχει αφήσει την εντύπωση δράσης και ροής και το σενάριο ήταν καλοχτισμένο, χωρίς το στοιχείο επιστημονικής φαντασίας που όπως είπα εγώ το γούσταρα κι ας δείχνει λίγο ρετρό στα τώρα... Οι σαρκοφάγοι της 6 ης Ειπήρου από την άλλη δεν με ξετρέλαναν για τόσο μεγάλης έκτασης ιστορία, λίγο φορτωμένο με πολλά το βρήκα και κάποια κλισέ σημεία δεν ήταν του τύπο μου, επείσης τα στοιχεία που έβαλαν από το παρελθόν του Μόρτιμερ δεν ξέρω αν ήταν σωστό ,επειδή ίσως να αλλοιώνουν τον αρχικό χαρακτήρα και ήταν βέβαια στοιχεία που έδωσαν μια πιο εμπορική πνοή στο κλασικό έργο. Αξιοπρεπές σύνολο πάντως παρόλα αυτά και χορταστικό.
    2 βαθμοί
  23. από τη νέα σειρά της dc collectibles , dc core ..από adams/starcomics
    2 βαθμοί
  24. Μια ταινία που θα έβλεπα εύκολα πριν λίγο το ανέβασε
    2 βαθμοί
  25. @Επιθεωρητής Le Pit Ο Sente όντως προσπαθεί να μιμηθεί στο 100% το στυλ του Jacobs, με τα καλά και τα κακά που συνεπάγεται αυτό. Ο Van Hamme όμως έχει βάλει και προσωπικά στοιχεία. Κι ένα απ΄αυτά είναι ν΄αυξήσει τις σκηνές δράσης περιορίζοντας παράλληλα το πολύ κείμενο. Θα σου πρότεινα να διαβάσεις μια ιστορία του Van Hamme. Κατά προτίμηση τα άλμπουμ "Υπόθεση Φράνσις Μπλέικ" ή "Η Κατάρα των 30 Αργυρίων". Για Μ&Μ είναι πιο ανάλαφρα και πιο "μοντέρνα" απ΄αυτά του Sente, πόσο μάλλον του Jacobs, σεβόμενα βέβαια το ύφος της σειράς Όπως λέει κι ο Προφέσορ δεν γίνεται ν΄αλλάξεις εντελώς στυλ γιατί αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του κόμικ. Ένα Μπλέικ και Μόρτιμερ που θα έχει 6 μεγάλα καρέ ανά σελίδα με όλα κι όλα 2-3 μπαλονάκια λόγια και θα διαβάζεται σε μισή ώρα το πολύ, πολύ απλά δεν θα είναι πλέον Μπλέικ και Μόρτιμερ
    2 βαθμοί
  26. Τα εξώφυλλα και οπισθόφυλλα των τευχών 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 11, 14 και 15 προστέθηκαν στο πινακάκι της παρουσίασης. Να προσθέσω ότι το 1ο τεύχος είχε 198 σελίδες και ότι μαζί με τα τεύχη Νοεμβρίου 2005 και Μαΐου 2006, έδινε προσφορά την σειρά Cosmos (7 DVD) του Carl Sagan. Ξεχωριστά πωλείτο μια καλαίσθητη κασετίνα αποθήκευσης των DVD με τιμή 5€.
    2 βαθμοί
  27. AthensCon 2018 Guest Announcement Ανακοινώσεων συνέχεια με τον επόμενο καλεσμένο μας να είναι ο Brian Haberlin. Γνωστός για τις ψηφιακές τεχνικές στον χρωματισμό κόμικς και την θητεία του ως αρχισυντάκτης της Todd McFarlane Production. Έχει συνεργαστεί ως σχεδιαστής του κόμικς Spawn με τον David Hine και είναι συνδημιουργός της Witchblade. Μην παραλείψουμε το δικό του πρότζεκτ με τίτλο Anomaly που είναι ένα από τα πρώτα κόμικς με δυνατότητα AR (augmented reality). Ο Brian θα είναι μαζί μας και θα σας μιλήσει για όλα τα παραπάνω!!!
    2 βαθμοί
  28. To link αυτο αφορα αλλο περιοδικο, το Discover, που δεν εχει καμια σχεση με το Discovery (& science) που ειναι Ελληνικο. Το 1ο τευχος κυκλοφορησε στις 24/5/05 και παντα κυκλοφορουσε στο τελος του προηγουμενου μηνα απο τον αναγραφομενο στο εξωφυλλο. Πριν απο το 1ο τευχος ομως, ειχε κυκλοφορησει ενα δοκιμαστικο τευχος (ας το πουμε τευχος 0), ενθετο με το Βημα της Κυριακης. Δεν κυκλοφορησαν περσσοτερα απο 15 τευχη, με το τελευταιο τευχος να κυκλοφορει τον Ιουλιο του 2006 (τελος Ιουνιου 2006).
    2 βαθμοί
  29. Στο τσακ με πρόλαβες. 37. Ο Αστερίξ και ο Υπεριταλικός / Jean - Yves Ferri Δημόσιο ISBD Τίτλος : Ο Αστερίξ και ο Υπεριταλικός Παράλ. Τίτλος/Τίτλος Πρωτοτ. : Asterix et la Transitalique Τύπος Μέσου: έντυπο / ΒΙΒΛΙΟ Συντελεστές: Jean - Yves Ferri, Συγγραφέας ; Didier Conrad, Σχεδιαστής βιβλίου ; Σταματίνα Στρατηγού, Μεταφραστής Έκδοση: 1η Εκδότης: Αθήνα [GR] : Μαμούθ Comix Ε.Π.Ε. Έτος Έκδοσης: 2018 Σελιδοποίηση: 48 Μέγεθος: 21*28 ISBN: 978-960-321-571-4 Τιμή: 5,30 Γλώσσες : Ελληνική (gre) Γλώσσα πρωτοτύπου : Γαλλική (fre) Ημ/νία Παραχώρησης : 30/08/2018
    2 βαθμοί
  30. μολις εγινε ενημερωση για το καινουργιο asterix https://isbn.nlg.gr/index.php?lvl=publisher_see&id=133&year=2018
    2 βαθμοί
  31. Με βασιλική διαταγή θα δίνονται πακέτο και τα 4 μαζι.Δεν μπορεί κύριε Κώστα του 1969 ο καθεις να παίρνει ότι θέλει.Ο ενας τίτλος του μυρίζει και ο άλλος του βρωμά .Θα τα πάρετε όλα και από δυο φορες να έχουν και παρέα. Υ.Γ. Το ξέρω έχω ανοστο χιούμορ ,αλλά ο γιατρος μου είπε να κόψω το άλάτι. Από την άλλη αγαπητέ φίλε και Αντιβασιλέα μου έχω την γνώμη ότι μπορεί να είναι πρακτικό έχοντας ο αγοραστης την επιλογή 4 τίτλων και όχι αναμονή ενός τίτλου κάθε τόσο.Στο βιβλιοπωλείο δεν υπάρχει και η ημερομηνιά λήξης ,το παίρνεις όποτε θέλεις .Αν τώρα κάποιος ρωτήσει τι προτιμώ από όλα και φυσικα με αυτά που μεγάλωσα ΖΑΓΚΟΡ,ΜΙΣΤΕΡ ΝΟ .και αν μου κάνει την ερωτηση αν θα πάρω και τα αλλα 2,τοτε θα πει ότι δεν με ξέρει καλά. Πριν διαβάσω το ποστ του Ιωνά για οτι πρόκειται για προσθήκη στα βιβλιοπωλεια υπόθεσα ότι θα εβγαίναν σαν ένθετα σε εφημερίδα,σωστή κίνηση γιατι έτσι θα βγουν σε λιγότερα τιράζ και δεν θα ταλαιπωρηθουν .Πολύ καλή κίνηση και η αυτονομία κάθε ηρωα σε δικό του περιοδικό και με 100 και πάνω σελίδες,παρα τουρλουμπούκι όλοι μαζί με λιγοτερες σελίδες και την ανέχεια ηρώων που δεν αρέσουν. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ .
    2 βαθμοί
  32. Όποια θέλουμε εμείς αγοράζουμε, αλλά φαντάζομαι πως θα μπει στο site κάποιου είδους προσφορά να αγοράσεις και τα 4 μαζί...
    2 βαθμοί
  33. Προφανώς ναι. Απλά σκοπεύει να βγάζει ανά διαστήματα 4 τίτλους ταυτόχρονα, μάλλον για να τα προωθεί και μαζί. Δεν πιστεύω πως ΄θα το διατηρήσει βέβαια το σύστημα αυτό. Δεν είναι και τόσο πρακτικό.
    2 βαθμοί
  34. Παρότι δεν με τρελαίνουν οι Bonello-ήρωες, θα πάρω σίγουρα 1-2 και για να τα δοκιμάσω και για στηρίξω την σωστή προσπάθεια.
    2 βαθμοί
  35. οταν λεει θα κυκλοφορουν κατα τετραδες δεν εννοει οτι πρεπει να αγοραζουμε και τα 4 σαν πακετο,οποια θελουμε εμεις αγοραζουμε ετσι?
    2 βαθμοί
  36. Αυτό που ζητούσαν πολλοί δηλαδή πολυτελείς εκδόσεις για την βιβλιοθήκη γίνεται πραγματικότητα, νομίζω τώρα δεν έχουμε δικαιολογία πρέπει να στηρίξουμε την προσπάθεια για να συνεχίσουμε να βλέπουμε τους ήρωες μας σε τέτοιες εκδόσεις
    2 βαθμοί
  37. Από μέσα Νοεμβρίου θα εκδοθούν και τα 4 άλμπουμ σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία, κομιξάδικα κλπ. Δεν έχει οριστεί βέβαια ακόμα η περιοδικότητα, καθώς θα οριστεί στην πορεία, με βάση την απήχηση. Επιπλέον, μπορεί να μην σταθούν μόνο στους 4 βασικούς (Ζαγκόρ, Μίστερ Νο, Ντύλαν Ντογκ, Τεξ) αλλά και σε άλλους Bonelli-κούς ήρωες! Αυτά και άλλα από το editorial του Ζαγκόρ #16
    2 βαθμοί
  38. Ώρα οι γνώσεις μου στα Ιταλικά κόμικς να μπουν σε λειτουργία: 1. "Η Ιστορία Του Ντύλαν Ντογκ" Η ιστορία αυτή δημοσιεύθηκε στο επετειακό Dylan Dog #100, τον Ιανουάριο του 1995, σε σενάριο του δημιουργού Tiziano Sclavi και σε σχέδια του συν-δημιουργού Angelo Stano (εκείνος είναι υπεύθυνος για την μορφή του Ντύλαν). Είναι 94 σελίδων ιστορία και είναι καταχωρημένη στο ubcfumetti ως η 7η καλύτερη ιστορία Ντύλαν Ντογκ! 2. "Ζαγκόρ: Η Δικαιοσύνη Του Περιπλανώμενου Φίτζυ" Η πιο πρόσφατη color έκδοση του ήρωα (η 7η κατά σειράν), που κυκλοφόρησε στις 1 Αυγούστου φέτος, έχει ήδη κερδίσει εντυπώσεις στην γειτονική χώρα με πολλά άτομα να την ονομάζουν έως και την καλύτερη color ιστορία του ήρωα! Η ιστορία είναι των 126 σελίδων, σε σενάριο Giorgio Giusfredi ("Εγώ Θα Σε Σκοτώσω, Τεξ Ουίλερ!", Ζαγκόρ #13) και σχέδια Mauro Laurenti ("Φίλοι Μέχρι Θανάτου", Mister No και οι... άλλοι #23). 3. "Τεξ: Άνδρες Σε Φυγή" Η ιστορία "Άνδρες Σε Φυγή" εκδόθηκε στο επετειακό Tex #500, τον Ιούνιο του 2002, 110 σελίδων, σε σενάριο Claudio Nizzi ("Από το Σούρουπο Ως Την Αυγή", Ζαγκόρ #15-16) και σχέδια Giovani Tizzi ("Οι Δαίμονες Του Βορρά", Ζαγκόρ #7-9). Θεωρείτε από τις πιο αγαπημένες ιστορίες Τεξ. 4. "Μίστερ Νο: Το Σπίτι Του Σατανά" Η ιστορία "Το Σπίτι Του Σατανά" εκδόθηκε στα Mister No #104-105, τους μήνες Ιανουάριο-Φεβρουάριο του 1984. Είναι 117 σελίδων σε σενάριο ξανά του αγαπημένου Tiziano Sclavi ("Το Φάντασμα Της Όπερας", Ζαγκόρ #14-16) και σχέδια Franco Bignotti ("Ρίνγκο: Οι Άνδρες Των Βουνών", Νέος Μπλεκ #53-55). Η ιστορία έχει λάβει μικτές σε θετικές κριτικές, κυρίως λόγου του ότι η ιστορία έχει θεματολογία ιστορίας τρόμου (μοιάζει πολύ με Ντύλαν Ντογκ). Αλλά όπως και να γίνει είναι μία ιδιαίτερα σημαντική προσθήκη στο μύθο του Μίστερ Νο!
    2 βαθμοί
  39. 100 και βάλε σελίδες ανά τεύχος μου μοιάζει πιθανότερο για έκδοση βιβλιοπωλείου παρά για εφημερίδας (αν και τώρα που το σκέφτομαι στη συνεργασία του με τον Ελεύθερο Τύπο τομάκια περί των 100 σελίδων έδωσε, όπως και ο Λούκυ Λουκ του Βήματος). Αναμφίβολα καλό νέο. Θα τα τσεκάρω, ειδικά τον Ντύλαν Ντογκ και τον Μίστερ Νο (ανάλογα και με την τιμή βέβαια)
    2 βαθμοί
  40. Ήρθε και το εξώφυλλο του τεύχους #219. Το εξώφυλλο προστέθηκε στο πινακάκι της παρουσίασης. Την ερχόμενη Παρασκευή θα έχουμε την ιστορία "Το τελευταίο ταξίδι στον χρόνο".
    2 βαθμοί
  41. Το εξώφυλλο του τεύχους #218,βρίσκεται κοντά μας. Το εξώφυλλο προστέθηκε στο πινακάκι της παρουσίασης. Το επόμενο τεύχος θα έχει για κεντρική την ιστορία "Τα μυστικά των Ετρούσκων".
    2 βαθμοί
  42. Χαιρετώ τους φαν του Μ&Μ...διαβάζοντας πολλά σχόλια από πιο πάνω και διαβάζοντας τους σαρκοφάγους της 6ης ηπείρου,θα συμφωνήσω με αυτούς που θεωρούν ξεπερασμένο το στήσιμο των ιστοριών ...και το λέω με πίκρα γιατί είμαι φανατικός οπαδός του Jacobs κι ας είναι παλιός (δημιουργός που ξεκίνησε τη δεκαετία του 40...από ότι καταλαβαίνω από το αφιέρωμα της μαμούθ στο πρόσωπο του πιθανόν δεν αποφοίτησε από την ιδιωτική σχολή καλών τεχνών(με αντικείμενο σπουδών την εντελώς κλασική ζωγραφική και όχι το κόμικ) που τον είχαν στείλει οι γονείς του,άλλα άρχισε να εκτελεί commisions την δεκαετία του 1920 μέχρι να αρχίσει καριέρα στην όπερα που λόγω του πολέμου ναυάγησε!!) Μετά τον Β Παγκόσμιο για λόγους βιοπορισμού εργάστηκε φτιάχνοντας κόμικς σε περιοδικά και συνεργάστηκε με τον Herze... Εδώ θα πω ότι παρότι ο Jacobs με γοήτευε πάντα περισσότερο σαν σχεδιαστής λόγω της λεπτομέρειας δεν είχε την κινητικότητα και την σωστότερη αφήγηση του Herze ,που δεν βάραινε την κάθε σελίδα του με 15+ καρέ και με άπειρα μπαλονάκια !! Ο Herze είχε καλύτερη αντίληψη του "μέσου" που λέμε comic. Όμως τις δεκαετίες του 40 και 50 καθώς και το μέσο ήταν φρέσκο, δεν είχαν σταθεροποιηθεί οι κανόνες μια καλύτερα χωρισμένης αφήγησης με ξεχωριστά τα flashbacks αφήγησης με λεζάντες και τις σκηνές που αναφέρονται στο παρόν να είναι απαλαγμένες με αφήγηση και να έχουν μόνο μπαλονάκια ώστε να μην κάνουμε συννέχεια "pause" στις σκηνές δρασεις! Οι λεζάντες αφήγησης είναι ε΄να pause ,σαν να λέμε στοπ αναγνώστη....για να συνεχίσεις να παρακολουθείς πάρε κι αυτό το δεδομένο και μετά...συνέχισε!! Τότε όμως ΔΕΝ είχε ανακαλυφθεί συνειδητά αυτός ο διαχωρισμός,(βλέπε tales of the crypt ,μπαλόνια αφήγησης μαζί με τεράστιους διαλόγους στο ίδιο καρέ), το σύγχρονο στυλ αφήγησης είναι πολύ πρόσφατο,ας θυμηθούμε ακόμη και το watchmen του 1987 που έχει αυτή τη μεικτή ύπαρξη αφήγησης και διαλόγων στο ίδιο καρέ (που βέβαια ήταν για να δίνει διπλά νοήματα και όχι για να περιγράφει με 2 τρόπους το ίδιο πράγμα όπως τα παλιότερα,άλλα και πάλι είχμαε αυτό το pause-stop-move forward-play-pause-play κτλ ,ελπίζω να καταλαβαίνουν κάποιοι τι λέω και να μην νομίζουν ότι με βάρεσε η ζέστη ) Με όλα αυτά θέλω να πω ότι για την εποχή του ο Τζάκομπς ήταν τρομερός και μέσα στη μόδα του κόμικ που ήταν λογοτεχνία με εικόνες ενώ σήμερα μετά από τους αμερικάνους του 70,80,90'ς σημαίνει πλέον κινηματογράφος με καρέ στο χαρτί, αυτό όμως δεν μπορούσε να το προβλέψει ο τζάκομπς 30,40,50 χρόνια πριν και οι μόνοι ίσως που το ένιωσαν πριν την εποχή που έπρεπε ήταν ο Herze και ο Eisner. Aυτά για το θέμα του κάτα πόσον είναι ξεπερασμένος ο δημιουργός (Εντάξει και η θεματολογία που ενδιέφερε εκείνη την εποχή διέφερε ,άλλα εγώ προσωπικά προτιμώ τέτοια θέματα από τα καινούρια που εχουν πχ σε μεγάλο ποσοστό κάτα συρροη δολοφόνους ΄και τρομοκράτες.) Στο θέμα της χρονικής σειράς ,σύμφωνα με το αφιέρωμα της μαμούθ οι χρονολογίες που αναφέρονταν δεν ήταν του πότε διαδραμματίζονται τα γεγονότα,άλλα πότε δημοσιεύτηκαν οι ιστορίες !!!! H μεγάλη πυραμίδα το 1950, η κίτρινη σφραγγιδα το 1953 κτλ, βέβαια τότε από την εμπειρία μου οι δημιουργοί συγχρόνιζαν αυτά τα δύο,δηλαδή έγραφαν για το παρόν τους, την εποχή τους (Βλέπε τεντεν να διαδραμματίζονται από το 1920 ως το 1980, με τα αυτοκίνητα κτήριο ντύσιμο κτλ να προχωράνε κανονικά,πχ τεντεν και οι Πίκαρος,πτήση 747 κτλ που δείχνουν καινούριο φόντο). Οι συνεχιστές αποφάσισαν να βάλουν τις επόμενες ιστορίες ως ρετρό και συμφωνώ με αυτό γιατί πάντα από μικρό παιδί ήμουν αντίθετος με τη γελοιότητα να περνούν 30 χρόνια στην ιστορία και ο πρωταγωνιστής πχ να ΜΗΝ έχει γεράσει!! Ο χρόνος είναι ωραίο να είναι πιστός σε όλα,όχι μόνο στο φόντο!! Πχ οι Μ&Μ στις φόρμουλες του καθηγητή Σάτο της δεκαετίας τέλη 60''ς με αρχή 70 είναι πιο νέοι από ότι ήταν το 1950. Έτσι σκεφτόντουσαν τότε,τωρα έχει αλλάξει γι αυτό τα κάνουν ρετρό και επινόησαν την σειρά αυτή του υπομνήματος του Jazz. Προσωπικά πάντως θα μου άρεσε να δω ιστορίες συνεχιστών του Jacobs με ΜΟΝΤΕΡΝΟ στυλ αφήγησης και όχι πανομοιώτυπο του Jacobs προς τιμήν του ,που όμως τώρα δεν υφίσταται και δείχνει αναχρονιστικό. Νομίζω ότι κι ο ίδιος αυτό θα έκανε αν ζούσε παραπάνω και είχε μάθει τις νεότερες τάσεις,βέβαια δεν είναι και σίγουρο, άλλα ένα νέο άλμπουμ θα ήταν ωραίο να είναι επίκαιρο και αναβαθμισμένο και όχι να απευθύνεται στους νοσταλγούς ενός τίτλου.
    1 βαθμός
  43. Νομίζω οτι μέρα με τη μέρα, πλησιάζω την τελειότητα...
    1 βαθμός
  44. Αφίσα του Ross για το επερχόμενο Glass του Shyamalan
    1 βαθμός
  45. Για άλλο έψαχνα, άλλο ξετρύπωσα. Μεταλλικό κουτί από τα καραμελάκια Hit... ...άλλα επειδή με έτρωγε η περιέργεια είπα να ρίξω μια ψαχτική στον γκούγκλη και να σου ο λαγός! Πρόκειται για μεταλλικές συσκευασίες, οι οποίες περιείχαν καραμελάκια, παστίλιες και λοιπές λιχουδιές. Από τις ημερομηνίες που βρήκα ψάχνοντας, κυκλοφορούσαν από το 1987 έως το 1992, από την Ισπανική εταιρεία Dulces Unzue S.A. με έδρα την Παμπλόνα. Παρακάτω όσες φωτογραφίες κατάφερα να βρω. Ετσι λοιπον εχουμε... Asterix Disney Heathcliff Various (Snoopy, Tom & Jerry, etc...) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Από την ίδια εταιρεία πάλι, έχουμε στρογγυλές μεταλλικές συσκευασίες των 15gr, πάλι με καραμελάκια και άλλα τέτοια όμορφα. Εδώ υπάρχει πιο ποικιλία στην θεματολογία (Asterix, Disney, Tom & Jerry, Ulysses 31, Police Academy, etc...) . ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Στην συνεχεία, κάποια μεταλλικά κουτιά που βρήκα, με Disney θεματολογία κατά το πλείστον, πάλι από την ίδια εταιρεία. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Και κάποια ξέμπαρκα που βρήκα.
    1 βαθμός
  46. Ed Brubaker και Sean Phillips βγάζουν Original Graphic Novel τον Οκτώβριο. Τίτλος --> MY HEROES HAVE ALWAYS BEEN JUNKIES. Για πρώτη φορά και οι δυο τους σε τέτοιο format. Αυτό το duo έχει γίνει must-buy, ότι κι αν βγάλουν. Take my money!!! ΠΗΓΗ edit: 72 σελίδες hardcover και ήδη βρίσκεται για προπαραγγελία.
    1 βαθμός
Αυτός ο κατάλογος έχει οριστεί σε Αθήνα / GMT +03:00
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Σημαντικές πληροφορίες

Χρησιμοποιώντας αυτή τη σελίδα, αποδέχεστε τις Όρους χρήσης μας.