Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/21/2018 in all areas

  1.   1622. Η Οθωμανική αυτοκρατορία έχει εξαπλωθεί σχεδόν σε όλη την Ανατολή, Κωνσταντινούπολη, παιχνίδια εξουσίας, θανάσιμα μυστικά, μυστικές συμφωνίες, επικίνδυνες συμμαχίες. Όμορφες αισθησιακές γυναίκες σκλάβες στα χαρέμια για να ικανοποιούν τις ορέξεις των αφεντάδων τους. Μία από αυτές η ΝΟΥΡ βλέπει το θανάσιμο παιχνίδι που υφαίνεται γύρω της μη μπορώντας να αντιδράσει. Ένας ξένος με σκοτεινή όψη που στο πέρασμά του σπέρνει θάνατο και χάος, θα της αλλάξει την ζωή. Και αυτή είναι μόνο η αρχή... Μια ιστορία τριών γυναικών που έγιναν οι ... ΝΥΦΕΣ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΥΛΑ. Στο δεύτερο άλμπουμ που θα κυκλοφορήσει προσεχώς η ιστορία της ΣΝΤΕΝΚΑ Η ΘΥΓΑΤΕΡΑ ΤΩΝ ΒΟΥΡΝΤΑΛΑΚ Με σενάριο του Κάουα και σχέδιο του Γιάννη Ρουμπούλια πιστεύω ότι θα είναι από τα καλά κόμικς που θα διαβάσουμε. Τίτλος πρώτου άλμπουμ: ΝΟΥΡ* *Που σημαίνει Φως στα Αιγυπτιακά. ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ Ευχαριστούμε για τα υπόλοιπα εξώφυλλα τους Indian & albertus magnus.
  2. Επισκέφτηκα χθες την έκθεση και είναι πραγματικά εκπληκτική και φουλ στις αναμνήσεις!!!! Μιας και προσπάθησα να φωτογραφίσω σχεδόν τα πάντα, όσοι δεν έχετε τη δυνατότητα να πάτε μπορείτε να πάρετε μια γεύση από 'δω: https://imgur.com/a/rTzJj6i
  3. ΒΑΛΚΥΡΙΑ 2. Ο ΔΕΚΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ Ημερ.εκδοσης 20-Απριλίου -2018 Σελίδες 68 ΙSBN 978-618-5116-52-1 Ονομαστική τιμή 10,95 Συνεχίζονται οι περιπέτειες της Βαλκύριας και της ομάδας της και η ιστορία ολοκληρώνεται σε αυτόν τον τόμο. Το εξώφυλλο προστέθηκε στο πινακάκι της παρουσίασης. Υ.Γ δεν ξέρω αν πρόκειται για λάθος -μια που δεν έχω διαβάσει το πρώτο άλμπουμ-στην 3 σελίδα στην ταυτότητα γράφει.1.Ο ΔΕΚΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ,΄ή λάθος έιναι ή εννοει ότι το 2ο άλμπουμ θα έχει και άλλο μέρος για να ολοκληρωθεί.ι
  4. Σχετικά με το θέμα των υπογραφών. Το θεωρείτε λογικό και τίμιο να πηγαίνω σε ένα Con να παίρνω υπογραφή ή σκίτσο από κάποιον καλλιτέχνη και αμέσως με το που θα βγω από το Con να πουλάω το κομιξάκι με την υπογραφή ή το σκίτσο στο e-bay σε 10πλάσια τιμή από την ΟΑ και να τα οικονομάω; Αυτός ακριβώς ήταν και ο λόγος που ώθησε πολλούς καλλιτέχνες να τιμολογούν την υπογραφή τους ή το σκίτσο τους. Η κερδοσκοπία κάποιων εις βάρος τους. Μια πρακτική αρκετά ανεπτυγμένη που με λίγο ψάξιμο μπορείτε να την διαπιστώσετε και σεις. Κι εγώ στη θέση τους μάλλον το ίδιο θα έκανα.
  5. Ομολογώ πως σήκωσα το φρύδι όταν ξεκίνησα να βλέπω την απονομή, αλλά εντέλει με διασκέδασε το όλο στυλ δεν είχα δει ποτέ μου καμία, οπότε δεν ήξερα το τι θα δω Το βιντεάκι είναι ακόμα διαθέσιμο άμα το κλικάρετε Ελληνικά Βραβεία Κόμικ Νέος Καλλιτέχνης: Γεωργία Ζάχαρη (Ξεμάτιασμα) Ένθετο: Γυμνά Οστά (Μπλε Κομήτης: Δημοσθένης Παπαμάρκου - Μιχάλης Διαλυνάς) Αυτοέκδοση: Πυρ-Νυξ-Αλώπηξ (Σιαδώρα Παπαθεοδώρου) Καλλιτεχνική Επιμέλεια: Webcomics (Το Σύννεφο) Εξώφυλλο: Σιαδώρα Παπαθεοδώρου (Πυρ-Νυξ-Αλώπηξ) Μεταφρασμένη Έκδοση: Βασιλεία Βαξεβάνη - Mezolith 2 Όνειρα και εφιάλτες στην εποχή του λίθου Κοινού: Μα γιατί μου φταίνε όλα;! (Βασίλης Παπαθεοδώρου - Τάσος Μαραγκός) Διαδικτυακό Κόμικ: The Working Dead (Πάνος Ζάχαρης) Σενάριο: Τάσος Ζαφειριάδης - Γιάννης Παλαβός (Γρα-Γρου) Σχέδιο: Αγγελική Σαλαμαλίκη (Μητρόπολη του Χρυσού 1: Σκλάβος) Κόμικ: Γρα-Γρου (Τάσος Ζαφειριάδης - Γιάννης Παλαβός - Θανάσης Πέτρου)
  6. Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ σκηνοθετεί κόμικ - 'Εναν υπερήρωα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ εισέρχεται στον κόσμο των κόμικς και αναλαμβάνει μία ταινία υπερήρωα. Ο θρυλικός δημιουργός ταινιών θα είναι παραγωγός και θα σκηνοθετήσει ταινία δράσης –περιπέτειας με πρωταγωνιστή τον ήρωα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου «Blackhawk». Ο τακτικός συνεργάτης του Σπίλμπεργκ, Ντέιβιντ Κόεπ που έχει υπογράψει το σενάριο μεγάλων εμπορικών επιτυχιών, όπως τα Jurassic Park, The Lost World: Jurassic Park, War of the Worlds και Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull θα είναι ο σεναριογράφος της ταινίας, σύμφωνα με το Hollywood Reporter. Βασισμένο στα κλασσικά κόμικς «Blackhawk» το υλικό φαίνεται ιδανικό για τον κινηματογραφιστή πίσω από τις ταινίες Indiana Jones. Η σειρά των κόμικς αφηγείται την ιστορία μιας διεθνούς μοίρας ηρωικών πιλότων υπό την ηγεσία ενός άνδρα με το όνομα Blackhawk που πολέμησε τους Ναζί και τους συμμάχους τους στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Η σειρά έκανε το ντεμπούτο του στο Στρατιωτικό Comics Νο.1 του 1941, το οποίο δημοσιεύθηκε αρχικά από την Quality Comics προτού η DC αποκτήσει τα δικαιώματα το 1956. Δημιουργήθηκε από τον θρύλο των κόμικς, Γουίλ Άισνερ, τον Μπομπ Πάουελ και τον Τσακ Κουιντέρα και ήταν μία από τις σειρές με τις μεγαλύτερες πωλήσεις τη δεκαετία του 1940. Ο Σπίλμπεργκ θα είναι παραγωγός της ταινίας με την εταιρεία του Amblin Entertainment για την Warner Bros και έχει την πρόθεση να τη σκηνοθετήσει, σύμφωνα με ανακοίνωση του κινηματογραφικού στούντιο. ΠΗΓΗ: iefimerida.gr ΥΓ Μας διαβάζουν σε όλο τον κόσμο τελικά.
  7. Κατ αρχήν να πω ότι δεν μου περισσεύουν, οπότε δεν θα δώσω τα 50 για υπογραφή. Αν μου περίσσευαν θα έδινα τα 200 για να τα πούμε λίγο από κοντά. Από κει και πέρα, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι οι καλλιτέχνες μεγέθους Μίλλερ (και αναφέρομαι στους Αμερικάνους κατά κύριο λόγο) δεν ζουν απλά κάνοντας κόμικ ή από τα ρόγιαλτις. Τα συνέδρια είναι γι αυτούς μια δουλειά τους. Στην Αμερική βγάζουν χρήματα από αυτό. Πρέπει να καταλάβουμε ότι για να έρθει ο Μίλλερ στη Θεσσαλονίκη, αφήνει κάτι άλλο που θα έβγαζε χρήματα. Όλοι όσοι γράφουμε ότι δεν είναι σωστό να ζητάει χρήματα ο καλλιτέχνης για να κάνουμε εμείς το κέφι μας, έχουμε αναρωτηθεί αν θα παρατάγαμε τη δική μας δουλειά και αν θα χάναμε το μεροκάματό μας για να κάνουν κάποιοι άλλοι το κέφι τους; Και στη τελική κανένας δεν υποχρεώνει κανένα να δώσει χρήματα για να πάρει υπογραφή του Μίλλερ ή του όποιου Μίλλερ έρθει εδώ. Εμένα μου υπεραρκεί που θα είναι εκεί, θα τον δώ και θα τον ακούσω να μιλάει, ελπίζοντας ότι έχει ενδιαφέροντα πράγματα να πει.
  8. Μόνο μάχη? Στον Μανάρα όταν είχα δει την ουρά, την είχα κάνει με ελαφρά πηδηματάκια Στον δε Don Rosa, 17 νοματαίοι δουλεύαμε γραμμή παραγωγής Ford για να περάσουν 800 άνθρωποι σε 14 ώρες (πέραν των όσων ήταν μέλη και είχαν μια πιο προσωπική επαφή πριν τις 12 εκείνες τις 2 μέρες). Γραμμή παραγωγής. Κάποιοι στην είσοδο, κάποιοι στον πρώτο όροφο, κάποιοι στις σκάλες, κάποιοι στον δεύτερο. Καθαρά για να ρολλάρει ο κόσμος Και με νουμεράκια τα οποία τα είχαμε στο ίντερνετ ώστε να μη χρειάζεται να ξεροσταλιάζει ο κόσμος απ'έξω με τις ώρες. Όταν είχε έρθει επί Τερζόπουλου, σε κάποια φάση απείλησε να σηκωθεί να φύγει αφού η κατάσταση πήγαινε να γίνει Hillsborough!
  9. @Kurdy Malloy @albertus magnus Η δική μου πληροφόρηση, αρκετών μηνών βέβαια, είναι ότι δεν θα συνεχιζόταν η συνεργασία λόγω... ασυμφωνίας χαρακτήρων . Αν κάτι άλλαξε από τότε δεν το ξέρω. @germanicus Το συγκεκριμένο καλύπτει μια θεματολογία (υπερστρατιώτες) η οποία πιστεύω ότι μπορεί, βάσει όλων των προυποθέσεων που έγραψα παραπάνω, μπορεί να έρθει στην ελληνική πραγματικότητα. Σίγουρα θα χρειαστεί πολύ μεγάλη επιδεξιότητα από τους συντελεστές γιατί μπορεί να ξεφύγει και να γίνει γελοίο πάρα πολύ εύκολα. Τα βραβεία με βρήκαν, κατά βάση, σύμφωνο. Στα περισσότερα είχα την ίδια γνώμη, σε αυτά που δεν είχα ήταν λόγω προσωπικού γούστου και τα κομικς που κέρδισαν σίγουρα είχαν κάτι να πουν. Σαν σκέψη θα πω μόνο ότι ο Μαραγκός πρέπει να έχει μεγάλο κοινό, γιατί απορώ γιατί ψήφισαν το "Γιατί μου Φταίνε Όλα". Τέλος, μου προξένησε εντύπωση ότι, στο βραβείο καλύτερου εξωφύλλου ήταν υποψήφιο το Hard Rock. Όσο καλό και διασκεδαστικό ήταν, δεν νομίζω ότι μπορεί να σταθεί δίπλα στα υπόλοιπα που είχαν προταθεί, αλλά και σε άλλα που δεν προτάθηκαν. Ίσως οι δύο παρατηρήσεις μου να συνδυάζονται με κάποιο τρόπο, ίσως και όχι. Germ, εμένα σηκωθήκανε και τα δύο φρύδια, όσον αφορά την εκδήλωση. Όπως είπες και εσύ, εν τέλει, πλάκα είχε. Απλά σκέφτομαι ότι όσο όλοι εμείς που ασχολούμαστε με το μέσο, εκδότες-δημιουργοί και αναγνώστες, το αντιμετωπίζουμε σαν χαβαλέ, θα παραμείνουμε πάντα στο επίπεδο του χαβαλέ και δεν πρόκειται ποτέ να ανέβουμε level. Δεν περιμένω (και δεν θέλω κιόλας) να δω σμόκιν και τουαλέτες, αλλά ρε παιδί μου, δεν θα ήταν κακό αντί για κάποιον που έπαιζε τζιγκλάκια στο πιάνο, να έπαιρναν ένα επαγγελματία DJ να ντύσει μουσικά την εκδήλωση, αντί για τις 2 (συμπαθέστατες κατά τ' άλλα) κοπελίτσες, να έπαιρναν 2 ημί-γνωστες ηθοποιούς οι οποίες θα μπορούσαν να γράψουν και να πουν και 5 κειμενάκια της προκοπής, αντί για να τραγουδήσουν διασκευή του χιλιοπαιγμένου μέχρι αηδίας Muppet Show Theme, να διασκευάσουν π.χ. το Get Lucky των Daft Punk, οι παρουσιαστές των βραβείων να πουν 3 κουβέντες εκτός από απλά να διαβάζουν αυτά που έβλεπε και το κοινό στην οθόνη και και και και..... Ώρες-ώρες γράφω πολλά και σκέφτομαι ότι οι περισσότεροι θα σκέφτονται πόσο περίεργος άνθρωπος μπορεί να είμαι , αλλά πραγματικά μερικά πράγματα με ξεπερνούν. Πρέπει να έχω την μικρότερη δημιουργική φλέβα από όλους εδώ μέσα, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποια πράγματα που σκέφτομαι εγώ μέσα σε 10 λεπτά και ενώ στρίβω το τσιγάρο μου, δεν τα σκέφτονται κάποιοι άνθρωποι οι οποίοι ζουν από αυτό. Το κόστος για αυτά που ανέφερα δεν πρέπει να ξεπερνάει τα €500 και η εκδήλωση θα μεταμορφωνόταν, πόσο μάλλον αν καθόντουσαν και το σκέφτονταν σοβαρά και επαγγελματικά εδώ και ένα χρόνο, από κόμικντομ σε κόμικντομ. Anyway, rant off, με καλεί το τσιγάρο μου. Πολύχρονος και πάλι!!
  10. Εχει ,τον ρωτησα περσι ,βλέποντας το ιδιο ονομα στο φανζιν .Είναι ξαδέλφια .
  11. Για μία άλλη μια χρονιά ο Αντώνης Βαβαγιάννης έχει σκοπό να μας δώσει μια γερή δόση χιούμορ ετοιμάζοντας ένα ακόμη άλμπουμ από τα ΚΟΥΕ ΛΡ... από τα ΚΟΘΟΥΛ... από ΤΑ ΚΑΡΕΛΟΥΘ.... από αυτά που αναγράφει ο τίτλος επάνω. Πανκιές, Βουγιούκλακη, Ναπολέων, Θείος Αιμίλιος και ότι δεν μπορείς να φανταστείς μπορείς να το βρεις εδώ. Τα μονοσέλιδα κομιξάκια εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στο socomic. Σε πέντε σελίδες σχεδιάζει ο Ηλίας Κυριαζής. ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ & ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
  12. Το εξώφυλλο/οπισθόφυλλο από το έκτο τεύχος Το εξώφυλλο προστέθηκε στο πινακάκι της παρουσίασης.
  13. Κάτι πάρα πολύ βασικό. Κάποια πράγματα επαφίονται στον ίδιο τον δημιουργό. Οι συμφωνίες δεν είναι της υφής "πάρε τόσα, έλα και θα κάνεις ότι σου πούμε" Οι συμφωνίες και τα συμβόλαια (με κάποιους αυτά γίνονται με τον ατζέντη και όχι με τον δημιουργό) είναι της υφής "τόσα για να έρθω και θα κάνω αυτό κι εκείνο. Άμα θες κι εκείνο, θα δώσεις τόσα. Άμα θες κι από το άλλο, θα δώσεις και από εκείνα". Από εκεί και πέρα ο κάθε δημιουργός αποφασίζει και κρίνει μόνος του για κάποια άλλα πράγματα. Αν θα τα κάνει και πόσο θα τα χρεώσει.
  14. Από το strip "The Bus" του Paul Kirchner που δημοσιευόταν στο Heavy Metal την περίοδο 1978-1985.
  15. Οκ ας πούμε την υπογραφή τη χρεώνει 50 ευρώ. Τη φωτογραφία όμως γιατί τη χρεώνει τόσο? Υπάρχει περίπτωση να κάνει κανείς μεταπώληση τη φωτογραφία και να οικονομήσει? Ούτε μία. Άρα, είναι προφανές ότι κάπου εδώ κρύβεται η κερδοσκοπία του καλλιτέχνη, κάτι που για μένα δε θεωρείται ωραίο. (γενικά το λέω αυτό και όχι εν προκειμένω)
  16. Οχι δεν ειναι σωστο προφανως και προσωπικα απεχθανομαι τετοιου ειδους κορακια, αλλα θα μπορουσαν πολυ απλα να κανουν personalize το καθε αυτογραφο πανω σε καποιο κομικ, ειναι τοσο απλο.
  17. Εγώ για Μίλλερ εννοείται θα δώσω για υπογραφή. Άλλωστε κάθε χρόνο στο κον έδινα παρόμοιο ποσό για σκίτσα. Φέτος δε θέλω από κάποιον οπότε θα τα δώσω στον Μίλλερ. Μακάρι να είχα 200 να πίναμε και καμια τσικουδιά παρέα.
  18. Εεε, ο Θρηνωδός :P; Εντάξει, πολύ κρίμα από την μία, ήθελα πολύ να τον δω και να τον γνωρίσω. Από την άλλη όμως, θα είναι η πρώτη φορά που θα πάω τελείως τουρίστας, απλά για βόλτα και χωρίς να έχω ένα μόνιμο άγχος να περιμένω να εμφανιστεί ο σχεδιαστής, να μου υπογράψει τευχάκια για διαφορετικά άτομα κλπ. Θα είναι χαλλλλαρά, επομένως δεν μπορώ να πω πως λυπάμαι απολύτως. Όμως ναι, είναι πολύ κρίμα. Ελπίζω να τον δούμε όντως του χρόνου.
  19. Ο Ατζαράκης ξαναχτυπά και ο Στεφαδούρος πιάνει μολύβια στο αλμπουμάκι της σειράς, που δεν έχει αρίθμηση αλλά έχει μπόλικο χιούμορ. ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ Παρουσίαση του αρχικού Comedics ΕΔΩ.
  20. Επίσης εγώ θεωρώ πως θα γινόταν μάχη άμα ήταν δωρεάν. Έχω δει να πηγαίνουν σε δημιουργούς να υπογράψουν κόμικς από τη free comic book day απλά για να πάρουν κάποια υπογραφή.(Απορώ γιατί οι δημιουργοί δέχονται να τα υπογράψουν) Άμα γίνεται αυτό σε σχετικά άγνωστους στον Μίλλερ θα πήγαινε ο κάθε παλαβός.
  21. Aναφορικά με θέμα των υπογραφών η άποψη μου έιναι η εξής : Οταν παίρνεις ενα σκίτσαο απο ένα καλλιτέχνη παίρνεις μια καποια εργασία του μια δουλειά του για την οποία είναι φημισμένος ή τέλος πάντων σου αρέσει προσωπικά πολύ . Εκέι το βρίσκω πολύ λογικό να χρεώσει κάποια τιμή (για να αποφύγουμε κια τους τυπους ωραία σχεδιαζει αυτός δωρεάν είναι κατσε να μπω στην ουρά παρω ένα σκίτσο για το παιδάκι μου να το βάψει :)) παντα όμως σε λογικά πλαίσια ( δεν εννοώ τιμές Ribic με τις οποίες αγοράζεις πίνακα ). Είναιι επίσης μια όμορφη κίνηση ενός καλιτέχνη προς ένα θαυμαστή του να κάνει ένα σκίτσο και να χρεώσει και κάτι δεν έιναι παράλογο στο κάτω - κάτω ζει απο αυτή την δουλειά . Οταν όμως αρχιζεις να χρεώνεις υπογραφές και φωτογραφίες (κάτι που απο όσο ξέρω κανένας ευρωπάιος καλλιτέχνης δεν κάνει) τότε έχω την εντύπωση ότι δεν αντιμετωπίζεις τους θαυμαστές της δουλειάς σου με σεβασμό αλλα σαν πορτοφόλια και τίποτα αλλο . Κάποια αμοιβή για να σου κάνει ένα πολύ καλο σκίτσο κάποιος διάσημος comic artist να το συζητήσω για αυτό έγινε διάσημος , αλλα πεντήντα ευρώ για ένα αυτόγραφο τι σχεση έχει αυτό με την δουλεία για την οποία είσαι διάσημος ? Δεν νομίζω να τον θαυμάζει κανέις από εσάς τον Μιλλερ γιατί βάζει ωραίες υπογραφές. Προσωπικά έχω πάρει πανέμορφα σκιτσα απο πολύ γνωστούς comic artist σε comic conventions της Ελάδας αλλά και της Ευρώπης δωρεάν και σε λογικές τιμές ( ενα μισθό για σκίτσο ενταξει δεν θα έδινα όσο πλούσιος κα να ήμουνα) . Ποτέ δεν πλήρωσα για αυτόγραφο το να χρεώνει καποιος καλλιτεχνης για την υπογραφή του έιναι σπάνιο στην Ευρώπη και προσωπικά δεν το θεωρώ σωστό . Ο μόνος λόγος που χρεώνει για υπογραφές είναι γιατί κάποιοι δέχονται να πληρώσουν δικάιωμα τους , δικάιωμα μου όμως να το θεωρώ εντελώς ανούσιο.
  22. Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Γιάννης Κουτουβός μετά από καρδιακή ανακοπή. Ο Γιάννης τη δεκαετία του 80 εργαζόταν στο ξένο ρεπερτόριο της ΕΜΙ, στην χρυσή εποχή του heavy metal και βοήθησε σημαντικά στην καθιέρωση και στη χώρα μας ονομάτων όπως Saxon, Iron Maiden, Queensryche και Scorpions παίζοντας πολύ μεγάλο ρόλο και στις μεγάλες πωλήσεις που πραγματοποίησαν. Επιμελήθηκε πολλές συλλογές, με σημαντικότερες το Best of Saxon (1991 μαζί με τον Μάνο Ξυδού) και το Best Whitesnake (1987 μαζί με τον Μάνο Ξυδού) που και οι δύο συλλογές κυκλοφόρησαν όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Η συλλογή των Saxon κυκλοφόρησε και στην Μ.Βρετανία με κείμενο του δημοσιογράφου Dave Ling (τότε έγραφε στο περιοδικό Raw, αργότερα στο Classic Rock), ενώ το Best των Whitesnake είναι η μοναδική συλλογή του συγκροτήματος που περιέχει το Only my Soul!!! H στενή του επαγγελματική σχέση με τον ιδιοκτήτη του ιστορικού rock club, Victoria ήταν αυτή που έφερε τους Saxon αλλά και τους Iron Maiden στο υπόγειο του μαγαζιού εν μέσω αποθέωσης από το κοινό που είχε κατακλίσει το μαγαζί! Το1987 υπέγραψε στην EMI τους Spitfire και τον πρώτο καιρό δούλεψε μαζί τους σαν manager κλείνοντας συναυλίες, εμφανίσεις στην τηλεόραση και προωθώντας το δίσκο τους. Στην πορεία παρουσιάστηκαν σοβαρά προβλήματα στη σχέσης του με αποτέλεσμα να έλθει σε μεγάλη ρήξη με τον Ηλία Λογγινίδη και στην ταινία του συγκροτήματος Back to Zeroς, o Λογγινίδης καταθέτει την άποψή του για τη σχέση τους. Ο Γιάννης επιμελήθηκε και παρουσίασε με μεγάλη επιτυχία την πρώτη heavy εκπομπή στο επίσημο ραδιόφωνο (δεν αναφέρομαι στους ερασιτεχνικούς σταθμούς) από τον Αθήνα 9,84 (σ.σ. δεν θυμάμαι τον τίτλο της εκπομπής, όποιος τον θυμάται ας τον στείλει), παροπυσίασε την τηλεοπτική εκπομπή στην ΕΤ1, "Στο ρυθμό της Νεολαίας" και έγραφε στο περιοδικό Αγόρι. Η μεγαλύτερη συνεισφορά του στο χώρο του ελληνικού metal ήταν η πίεση που εξάσκεισε στον εκδότη soft porno περιοδικών Άρη Γκρίτζαλη να εκδώσουν το Heavy Metal! Ο Γιάννης κυριολεκτικά έβγαλε τα πρώτα τεύχη μόνος του, γράφοντας τα κείμενα και κόβοντας φωτογραφίες από τα ξένα περιοδικά. Μετά την αποχώρησή του το περιοδικό συνέχισε, μετεξελίχθηκε σε Metal Hammer & Heavy Metal και εξακολουθεί να κυκλοφορεί έχοντας κλείσει 30χρόνια κυκλοφορίας. Το 1992 αποχώρησε από την EMI κι ασχολήθηκε με ένα studioπου έφταιξε στην περιοχή του Αιγάλεω αλλά και εργαζόμενος σαν manager τόσο στον Λευτέρη Πανταζή όσο και στα Κίτρινα Ποδήλατα. Tο 1967 στην Αγία Βαρβάρα, στο Αιγάλεω, ακόμα μαθητής στο γυμνάσιο σχημάτισε τους "Mini Boys", όπου έπαιζε μπάσο και τραγουδούσε κι αργότερα τους "Gravel". To 2005 ήταν μέλος των "Κόρη" όπου κυκλοφόρησαν το cd "'Ενα Αεροπλάνο Ανεβαίνει Στη Σελήνη". Σκεφτείτε πόσοι από εσάς μάθατε το Heavy metal και όλα τα συγκροτήματα από τις εκπομπέςτου Γιάννη και θα καταλάβαιτε πόσο σημαντικό ρόλο έπαιξε στη διάδοσή του! Με τον Γιάννη δεν είμαστε φίλοι αλλά εκτιμούσα τη δουλειά του τόσο στην EMI όσο και στα πρώτα τεύχη του περιοδικού Heavy Metal. Όπως τον γνώρισα, ήταν πολύ απλός και ρομαντικός. Δεν θα ξεχάσω μια επίσκεψη του, την εποχή που εργαζόταν στην EMI στα γραφεία της CBS, όπου τότε εργαζόμουν, όπου μας συνάντησε όλους στο γραφείο του Υπεύθυνου Marketing Ξένου ρεπερτορίου Μίλτου Καρατζά να ακούμε το πρώτο δείγμα που μας είχαν στείλει του Final Countdown των Europe. Έως τότε δεν είχαμε κυκλοφορήσει ούτε εισαγωγής τους δίσκους τους και βέβαια μόλις το ακούσαμε καταλάβαμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα ξεχωριστό κομμάτι αλλά και δίσκο. Επειδή όμως δεν τους ήξερε το ελληνικό κοινό, αλλά και το ευρωπαϊκό, αποφασίσαμε να το κυκλοφορήσουμε αρχικά σαν LED (Limited Edition) τυπώνοντας 600 κομμάτια κι αν πήγαινε καλά, το ξανατυπώναμε. Στο διάδρομο, από το γραφείο του Μίλτου προς το δικό μου, ο Γιάννης μου λέει» αυτό θα γίνει μεγάλη επιτυχία». ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΡΙΧΑΡΔΟΣ Υ.Γ. Ο καλόςφίλος Σταύρος Κουβέλας με ενημέρωσε ότι η εκπομπή του Γιάννη στον 984 λεγόταν Metal Shock. Κι όπως έγραψε στο facebook o Κυριάκος Κοντατάκης ξεκινούσε την εκπομπή με το Prisoner των Iron Maiden "We want information..information". rockmachine.gr
  23. Εμένα πάλι μου φάνηκε παράξενο που δεν πήρε κανένα βραβείο το Hard Rock, ήμουν σίγουρος ότι *κάτι* θα πάρει. Και π.χ. από τα εξώφυλλα, ήταν το αγαπημένο μου. Θέμα γούστου είναι όλα, τελικά. Ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε πως ήταν υποψήφιο οπουδήποτε το Hubris. Αλλά το highlight για φέτος, όσο με αφορά, ήταν πως την ύπαρξη του κόμικ "Η Κερένια Κούκλα" πληροφορήθηκα πρώτη φορά όταν το είδα στις υποψηφιότητες... για σχεδόν όλα τα βραβεία (που μπορούσε)! Τόσο καλό είναι ρε παιδιά; Ας με διαφωτίσει κάποιος που το έχει διαβάσει (αν υπάρχει) Εν τέλει, ωστόσο, πάνω-κάτω κι εγώ συμφωνώ αρκετά με τα τελικά αποτελέσματα.
  24. Τίτλος Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΥ Ο ΑΛΧΗΜΙΣΤΗΣ Ημερ.εκδοσης 20-Απριλίου -2018 Σελίδες 40 ΙSBN 978-618-5116-53-8 Ονομαστική τιμή 5,50 Η Σαλαμαλίκη το κατέχει το ''άθλημα'' και το αποδεικνυει στο δεύτερο άλμπουμ της σειράς. ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ Το εξώφυλλο προστέθηκε στο πινακάκι της παρουσίασης.
  25. Άλλο το τραβάω μια φωτογραφία/selfie με το δημιουργό και άλλο το αγοράζω μια έτοιμη φωτογραφία με την υπογραφή του δημιουργού, τυπωμένη ακριβώς για να πουληθεί.
  26. Ευχαριστίες και βιβλιογραφία Προτού περάσουμε στις πηγές του αφιερώματός μας, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους μας βοήθησαν άμεσα. Τα ονόματα, ή μάλλον τα nicknames, είναι πολλά, οπότε ελπίζουμε να μην ξεχαστεί κανείς. Πρώτ' απ' όλα στην @Karyot για τη βοήθεια στις μεταφράσεις, τον @Kurdy Malloy για τις ανεξάντλητες γνώσεις επί του θέματος και τον @germanicus που μας δάνεισε το σημαντικότερο σχετικό βιβλίο που έχει βγει στα ελληνικά. Μετά, με τυχαία σειρά, στους @φλοκ, @Dr Paingiver, @Kabuki, @comicos, @leonidio, @kwtsos και @GreekComicFan, που έβαλαν το λιθαράκι τους στο όλο οικοδόμημα. Βιβλία και άρθρα Booker, M. Keith (2010) “Encyclopedia of Comic Books and Graphic Novels” Vol. 1, Greenwood, Santa Barbara, California Craenhals, G. (1970) “Les prejudges et stereotypes raciaux et nationaux dans les principals bandes dessinees belges”, Memoire de licence en Communications sociales, Institut des sciences politiques et sociales, Universite Catholique de Louvain, Louvain. Dayez, Hugues (2000) “Tintin et les heritiers: Chronique de l’apres-Herge”, Paris: Felin. Gaumer, Patrick (2006) "Η Γαλλική Ματιά στα Κόμικς - La BD", Μαμούθ, Αθήνα. Grove, Laurence (2013) “Comics in French: The European Bande Dessinee in Context”, Berghahn Books, New York Jannone, Christian (1992) “La vision de l’Afrique colonial dans la bande dessinee franco-belge: Le journal Spirou (1938-90)”, Ultramarines, no.6 Jobs, Richard I. (2003) “Tarzan Under Attack: Youth, Comics and Cultural Reconstruction in Postwar France”, French Historical Studies, vol. 26 Kunzle, David (1973) “History of the Comic Strip, vol. 1: The Early Comic Strip: Narrative Strips and Picture Stories in the European Broadsheet from c. 1450 to 1825”, Berkeley: University of California Press Lefèvre, Pascal (2007) “The Unresolved Past: Repercussions of World War II in Belgian Comics”, International Journal of Comic Art, vol. 9 McCloud, Scott (2014) "Κατανοώντας τα Κόμικς - Η Αόρατη Τέχνη", Webcomics, Αθήνα McKinney Marc, Baru, Beaty, Bart Danehy Vernier Cecile, Frey Hugo, Lefevre Pascal, Leroy Fabrice, Macdonald Amanda, Miller Ann, Tufts Clare (2008) “History and Politics in French-Language Comics and Graphic Novels”, University Press of Mississippi, U.S. Mercier, Jean-Pierre (1999) “Autobiographie et bande dessinée”, in Philippe Lejeune, ed., Récits de vies et médias: Actes du colloque des 20 et 21 novembre 1998, Nanterre: CRITM Miller, Ann (2007) "Reading Bande Dessinée: Critical Approaches to French-language Comic Strip", Intellect Books. Διαδίκτυο http://www.europecomics.com/ http://www.bdfugue.com/ http://www.bedetheque.com/ http://www.acbd.fr/ http://www.bleedingcool.com/ http://www.tcj.com/ http://frenchculture.org/ https://en.wikipedia.org/wiki/Franco-Belgian_comics http://bdoubliees.com/index.html http://www.acbd.fr/ www.bdgest.com www.coinbd.com www.actualbd.com www.planetebd.com www.bdzoom.com www.toutenbd.com www.bodoi.info www.sceneario.com www.du9.org www.bdzmag.actualitte.com www.bd-sanctuary.com www.bandedessinee.info www.1001bd.com www.bdtresor.net www.citebd.org www.unarmourdebd.fr www.auracan.com www.ligneclaire.info www.labandedu9.fr www.bdouebe.net www.opalebd.com www.comicsvf.com www.bdphile.info www.neuviemeart.citebd.org www.agendabd.com www.generationbd.com www.aftermangaverse.net www.9emeart.fr www.bdencre.com www.bdovore.com www.bdparadisio.com www.brusselsbdtour.com www.bulledair.com www.casesdhistoire.com www.culturebd.com www.forumpimpf.net www.labd.cndp.fr www.objectif-bd.be www.sambabd.be www.surlabd.fr
  27. Οποίος γουστάρει τον Μιλερ, καλά θα κάνει να τα σκάσει και να του σφίξει το χέρι. Και τα 50 και τα 200. Τιμή στα γούστα δεν μπαίνει. Εαν είχα τον Μοεμπιους ή τον Πρατ σε εμβέλεια, και χιλιάρικο έσκαγα για 15 λεπτά μαζί του απλά για να του πω ευχαριστώ και μπράβο.
  28. Δεν ξέρω άμα συνέβη κι άλλες χρονιές Πρώτη φορά το πετυχαίνω εγώ τουλάχιστον. Live streaming τα ΕΒΚ
  29. Όντως ο Αζαρελο δε θα χρεώνει καθόλου; έχει διασταυρωθεί; Στα του φλεγοντος θέματος, θεωρώ απολύτως λογικό και φυσιολογικό ο Μίλερ να χρεώνει την υπογραφή του, από τη στιγμή που στο εμπόριο ουσιαστικά "πουλιέται" αυτή, και χρησιμοποιείται για μεταπωλητικη αξία και κέρδος. Προσωπικά το 50αρικο μου φαντάζει νορμάλ. Ίσως επειδή ποτέ μα ποτέ δε θα πουλούσα υπογεγραμμένο κόμικ, μιας και το βλέπω τελείως συναισθηματικά /υποκειμενικά, χωρίς να με νοιάζουν η σφραγίδα αυθεντικοτητας κτλ. Όποιος τα έχει και ζυγίζει τα θέλω του και θέλει, τα δίνει. Οι υπόλοιποι ας προσπεράσουν. Εκεί που διαφωνώ όμως είναι στο θέμα φωτογραφιών. Αυτό δεν πρόκειται να μεταπωληθει και δεν είναι κάτι αξίας. Ίσα ίσα που θα έπρεπε να είναι χαρά ενός καλλιτέχνη να μοιράσει όμορφες στιγμές φωτογραφιζομενος απλά και όμορφα με το κοινό του, όπως κάνουν τόσοι και τόσοι. Το να χρεώνεις 50αρικο την φωτογραφία, όσο και αν προσπάθησα με κάποιο τρόπο να το δικαιολογήσω, δεν τα κατάφερα. Προσωπικά θα πάρω υπογραφή αν και δε θα είμαι εκεί (αν προλάβω το αντίστοιχο εισιτήριο φυσικά) μιας και πιστεύω ότι η άφιξη Μίλερ είναι ένα μοναδικό γεγονός για το con μας και δεν περιμένω να τον ξανά δω, τουλάχιστον στη χώρα μας.
  30. Παλι καλα που ερχεται ο Μιλερ και αφησατε για λιγο ησυχους τους γιατρους!
  31. Καλά τα λες Γιάννη. Πάντως αυτό που έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον είναι ότι οι μεγαλύτερες αντιδράσεις στο θέμα της κοστολόγησης υπογραφής του Μίλλερ, προέρχονται από άτομα που είτε δεν θα ανέβουν καθόλου στο Κόν, είτε έχουν τελείως διαφορετικές αναγνωστικές προτιμήσεις σε σχέση με τη δουλειά του Μίλλερ. Δε λέω καλώς ή κακώς, απλά το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον. Όπως επίσης ότι δε σχολιάζεται ότι έρχονται ο Azzarello, ο Liberatore και άλλοι που δε θα χρεώνουν κάτι.
  32. Επειδή γράφονται εδώ μέσα πολλά για το τι είναι τίμιο και λογικό , θα ήθελα να πω και την δική μου άποψη. Πραγματικά είναι σπουδαίο τι ανακαλύπτει κάνεις μετά από λίγο ψάξιμο στο ίντερνετ. Ο Bob Kane, δημιουργός του Batman, δεν πρόλαβε ούτε να κερδίσει από το δημιούργημα του ,ούτε να βάλει τόσες υπογραφές Όμως η υπογραφή του βρίσκεται ακόμη και στα 100 δολάρια και όχι σε απίστευτες τιμές. Ο Jack Kirby, όταν αντιλήφθηκε αισχροκέρδια στις υπογραφές του, απλά τις σταμάτησε. Οι τιμές μεταπώλησης υπογραφών είναι στάνταρ, άρα όσο και να τις πολλαπλασιάσεις, δεν έχει νόημα. Όταν μάλιστα ένας δημιουργός πεθαινοντας έχει αφήσει πίσω του χιλιάδες υπογραφές, η τιμή πέφτει. Οι πώληση φωτογραφιών, αυτογραφων ξεκίνησε από celebrities, σε περιόδους προ ίντερνετ, οι οποίοι δεν είχαν άλλο τρόπο να πουλήσουν κάτι χειροπιαστό,όπως ένα σκίτσο, στους θαυμαστές στους. Όσοι καλούνται σε εκδηλώσεις, πάνε βάση εμπορικής συμφωνίας (κάλυψη εξόδων, αμοιβές, συμφωνία για δωρεάν σκίτσα, υπογραφές, φώτο ή επί πληρωμή). Ούτε κάνουν χάρη στους θαυμαστές τους, ούτε παρατάνε την δουλειά τους. Υπάρχουν θρυλικοί δημιουργοί που δεν πληρώνονται για την υπογραφή τους. Οπότε όποιος έρχεται σε μια εκδήλωση για να πουλήσει την υπογραφή του, έρχεται ως celebrity και όχι ως δημιουργός. Αν φοβάται την εκμετάλλευση, ας μην υπογράφει ή ας την πουλάει μέσω ίντερνετ ο ίδιος όσο θέλει.Είναι όμως εύκολα λεφτά, ειδικά κιόλας αν αποφεύγει να σκιτσάρει.
  33. Υπάρχει περίπτωση μεταπώλησης στα πάντα. Μια βόλτα σε ένα παζάρι θα σε πείσει.
  34. Το τι θα κάνει ο κάθε φαν είναι δικό του θέμα και προσωπικά δεν το κρίνω. Αν αντέχει η τσέπη του ας τα δώσει και τα 50 και τα 200 και τα 1000. Αλλά την κίνηση του καλλιτέχνη και γενικώς του κάθε "φίρμα" να χρεώνει για μια υπογραφή μπορώ να την κρίνω. Αν το έκαναν όλοι θα το έκρινα με μεγαλύτερη επιείκια. Αλλά όταν η πλειοψηφία δεν ζητάει χρήματα για μια τζίφρα και μόνο 2-3 το κάνουν, θεωρώ υπάρχει θέμα. Για μένα και ο Γκοσινύ ν΄ανασταινόταν και να ερχόταν Ελλάδα, δεν θα έδινα τόσα λεφτά για να τον δω. Προσωπικά έχω γνωρίσει πολύ μεγάλα και παγκόσμιας εμβέλειας ονόματα, κυρίως απ΄το χώρο του αθλητισμού(είπα πάνω ένα). Δεν τέθηκε καν θέμα να πληρώσω για αυτόγραφο ή φωτογραφία μαζί τους. Με κάποιους μάλιστα έπιασα και κουβέντα. Θα μου πεις άλλο αθλητές άλλο καλλιτέχνες. Οι 2οι είναι συνήθως πιο "φευγάτοι" κι έχουν περισσότερες ιδιοτροπίες, λόγω του καλλιτεχνικού τους πνεύματος. Αλλά και πάλι. Δεν έχω ακούσει τραγουδιστή για παράδειγμα να χρεώνει αυτόγραφα. Μπορεί και να το κάνει, δεν ξέρω. Απλώς εμένα δεν μου φαίνεται σωστό
  35. Απορία: Ξέρει κανείς αν ο Πάνος Ζάχαρης έχει κάποια συγγένεια με την Γεωργία Ζάχαρη ή είναι απλή συνωνυμία;
  36. Πως και το προπέρσινο (2016) κόμικς "ΗΡΩΕΣ" οι ''ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ'' περιέχουν τους τρεις πρώτους νικητές που διοργάνωσε το Κέντρο Εφαρμοσμένων Τεχνών πέρσι το Φθινόπωρο με τίτλο ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ. Την ιστορία τους έπρεπε να την φτιάξουν μέσα σε 4 σελίδες. Διαβάζεται μέσα σε ένα λεπτό, δεν με ενθουσίασε καθόλου ούτε σεναριακά ούτε σχεδιαστικά. Ευτυχώς που το παρών κομιιξάκι δίνεται δωρεάν. Αν αυτά ήταν τα καλύτερα δεν θέλω να φανταστώ τα χειρότερα. Οι περισσότεροι φανζινάδες κάνουν καλύτερες δουλείες.    ΑΝΑΓΝΩΣΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Υ.Γ.ΣΕΛΙΔΕΣ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΑΡΓΟΤΕΡΑ
  37. Σε παρόμοιο πνεύμα θα προσθέσω ότι εμένα μου φαίνεται ότι υπάρχει και μια τάση να πιστεύουν πολλοί ότι κάτι τους χρωστάει ο δημιουργός. Το βλέπουμε με τα σκίτσα κάθε χρόνο που παραπονιούνται που χρεώνουν τη δουλειά τους. Οι δημιουργοί δεν είναι σκλάβοι ούτε γελοτοποιοί για να βρίσκονται στα κον ώστε να ικανοποιήσουν κάθε περαστικό. Είναι αναπόφευκτο σε ένα τόσο τεράστιο πλήθος ένας τεράστιος αριθμός να είναι άνθρωποι που ο δημιουργός να νιώθει ότι είναι ταλαιπωρία να συναντησει. Και σε ονόματα όπως του Μίλλερ το ιδιο του το όνομα γίνεται προϊόν άρα είναι περισσότεροι αυτοί που θέλουν να το εκμεταλλευτούν ή δεν αντιλαμβάνονται ότι δεν υπάρχει καμία οικειότητα μεταξύ αυτών και του δημιουργού. Οπότε ο Μίλλερ κάτι πρέπει να κερδίσει από αυτό. Δε γίνεται να είναι τόσο καλόκαρδος που χωρίς κάποιο κέρδος να θέλει να ικανοποιήσει κάθε τυχαίο που νομίζει ότι ο Μπάτμαν είναι κουλ.
  38. Grimm Fairy Tales #14 cover B Exiles #1 character variant cover Southern Nightgown #6 Theory of Magic #5 Το αστείο με το συγκεκριμένο τεύχος είναι ότι έχει ακριβώς το ίδιο εξώφυλλο με το τέταρτο τευχός. Δεν αντιλέγω, υπέροχο το εξώφυλλο. Αλλά ρε κοπελιά, βγάζεις που βγάζεις δύο τεύχη από τη κάθε σειρά σου το χρόνο, τουλάχιστον άλλαζε τα εξώφυλλα
  39. Το αντίθετο. Το να δινεις τιμη και περιορισμενο αριθμο υπογραφων κανει την υπογραφη σου πιο σπανια και "ακριβη" στο ebay. Κερδοσκοπια εις βαρος τους δεν θα υπηρχε αν οι υπογραφες ηταν τζαμπα. Ο λογος που το κανουν ειναι καθαρα κερδος και γιατι αλλιως θα εμεναν στο καθε κον μια ολοκληρη μερα να υπογραφουν.
  40. Τα στοιχεία του 1ου τεύχους με εξώφυλλο την Τζένη Καρέζη και Φωτορομάντζο την Χριστίνα Στο εξώφυλλο γράφει "Φαντασία και αίσθημα" ενώ εσωτερικά μόνο "φαντασία" και διυθυντή τον Μόσχο. Σαν διευθυντής ο Νίκος Βυζαντινός εμφανίστηκε πότε;
  41. Μιλάτε όλοι ενώ κανείς δεν ήταν από καιρό αναγνώστης του Έθνους, άρα η άποψή σας δεν είναι αντικειμενική. Εγώ που διαβάζω το Έθνος πολλά χρόνια, σας διαβεβαιώ ότι η άνοδος των πωλήσεων της εφημερίδας, οφείλεται στην ποιοτική αναβάθμιση των σταυρολέξων του 'Εθνος - Λέξεις. Το τεύχος #23 του ένθετου είχε εξαιρετικής ποιότητας και δυσκολίας σταυρόλεξα, που ανέβαζαν το μορφωτικό επίπεδο των αναγνωστών.
  42. Το Venom είναι διαθέσιμο προς πώληση από σήμερα και στην λέσχη. Τιμές για μέλη και μη μέλη, στο πρώτο ποστ.
  43. Έχοντας δει καποιες άλλες βραβεύσεις, έχουν γίνει ωραία βήματα προς τα εμπρός. Παλιότερα ήταν μάλλον αδιάφορες ως τελετές (βαρετές δεν θα τις έλεγα, γιατί δεν προλάβαινες να βαρεθείς ).
  44. Το συγκεκριμενο storyline ειναι μετα το τεταρτο τομακι αν δε κανω λαθος και ναι αξιζει κατα τη γνωμη μου.Ειναι και το artwork του Fabok υπεροχο κιολας τι να λεμε..
  45. Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να αγοράσει κάποιος φωτογραφία του Μίλλερ, την οποία μπορεί να τη βρει κάποιος στο διαδίκτυο, ο οποίος είναι μαζί με κάποιον άγνωστο και μάλιστα (εφόσον μιλάμε για "μεταπώληση", άρα σε υψηλή τιμή) να δώσει ένα 100στάρι (ας πούμε) για να την αποκτήσει; Μου είναι πρωτοφανές γι αυτό μου φαίνεται περίεργο. Φυσικά αποτελεί τη προσωπική μου γνώμη.
  46. Σοκ: «Έφυγε» από τη ζωή στα 28 του ο διάσημος dj Avicii Έφυγε ξαφνικά από τη ζωή σε ηλικία μόλις 28 ετών ο καλλιτέχνης, dj και παραγωγός Avicii, κατά κόσμον Τιμ Μπέργκλινγκ. Όπως ανακοίνωσε η εκπρόσωπός του, ο Σουηδός dj άφησε την τελευταία του πνοή, ενώ βρισκόταν στο σουλτανάτο του Ομάν. «Με θλίψη ανακοινώνουμε την απώλεια του Τιμ Μπέργκλινγκ, γνωστός ως Avicii. Βρέθηκε νεκρός σήμερα στο Μουσκάτ του Ομάν. Η οικογένειά του είναι συντετριμμένη και θα ζητούσαμε από όλους να σεβαστούν την ιδιωτική τους ζωή αυτή τη δύσκολη στιγμή. Δεν θα γίνουν επιπλέον ανακοινώσεις», αναφέρει η ανακοίνωση. Ο Avicii είχε αποσυρθεί από τις περιοδείες και τις live εμφανίσεις το 2016 επικαλούμενος προβλήματα υγείας. Αντιμετώπιζε εδώ και αρκετά χρόνια προβλήματα, όπως παγκρεατίτιδα, λόγω του εθισμού του στο αλκοόλ, ενώ είχε αφαιρέσει και τη χοληδόχο κύστη και τη σκωληκοειδή απόφυσή του το 2014.
  47. Ο germ τα είπε καλύτερα απ' ότι θα τα λεγα εγώ. Η Σιαδώρα κάνει διασκεδαστικότατα κόμικς, όπως και ο Κυριαζής (που έχει δείξει μια αξιομνημόνευτη ποικιλία, από θρίλερ με ζόμπια μέχρι slice-of-life) και ο Ρουμπούλιας και άλλοι. Ενδεικτικό στυλ, όπως λέει ο germ, ίσως να μην υπάρχει στην Ελλάδα. Αν θα σ' αρέσουν είναι προφανώς γούστο σου, αλλά υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία απ' όση ισχυρίζονται πολλοί. Δε συνεχίζω γιατί είμαι εκτός θέματος.
  48. Η Ελληνική σκηνή είναι all over the place. Και από θέμα τεχνοτροπίας και από θέμα υλικού. Δόξα τον Αλλάχ και τις 72 παρθένες που με περιμένουν να με ταΐσουν σταφύλι, δεν υπάρχουν απλά 2-3 που επιλέγουν το τι θα δημοσιευθεί και το τι θα προμοταρισθεί. Από όλα έχει ο μπαχτσές και όποιος δεν κατορθώνει να διασκεδάζει το κοινό με τη δουλειά του, τον τρώει η μαύρη η μαρμάγκα Δεν θα θεωρήσω αντιπροσωπευτικούς τους παραπάνω, δεν θα θεωρήσω αντιπροσωπευτικό το δίδυμο Πέτρου-Βανέλλη, δεν θα θεωρήσω αντιπροσωπευτικό τον Δερβενιώτη, δεν θα θεωρήσω αντιπροσωπευτικό τον Κούτση, τον Διαλυνά, τον Ζαφειριάδη, τον Καμμένο, τον Κιουτσιούκη και μην αρχίσω να κατεβάζω λίστες με ονόματα. Διαφορετικά στυλ όλοι τους, διαφορετικές επιρροές, διαφορετικά γούστα, διαφορετικές οι ιστορίες που θέλουν να αφηγηθούν. Αλλά κανείς τους δεν είναι κλάψε με μάνα κλάψε με μια νύχτα με φεγγάρι. Η Μάρθα Βούρτση είναι στη σύνταξη και από τον Νίκο τον Ξανθόπουλο έχει μείνει η αρκούδα, η φουκαριάρα η μάνα του και οι ντολμάδες Φυσικά δεν βάζω στη ζυγαριά κάποιους εφήβους που κανείς δεν τους καταλαβαίνει και νοιώθουν τόσο πόνο μέσα τους. 17χρονα-20χρονα. Κι εγώ στην ηλικία τους Joy Division άκουγα. Ούτε και κάποιους εκδότες με συγκεκριμένα πολιτικά πιστεύω και κοσμοθεωρίες Πάααααρα πολύ συγκεκριμένοι αυτοί. Και από τον αριθμό των ποστ που γίνονται στα κόμικ τους, καταλαβαίνεις και την απήχηση που έχουν. Εδώ μέσα τουλάχιστον.
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.