Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/21/2018 in all areas

  1.   1622. Η Οθωμανική αυτοκρατορία έχει εξαπλωθεί σχεδόν σε όλη την Ανατολή, Κωνσταντινούπολη, παιχνίδια εξουσίας, θανάσιμα μυστικά, μυστικές συμφωνίες, επικίνδυνες συμμαχίες. Όμορφες αισθησιακές γυναίκες σκλάβες στα χαρέμια για να ικανοποιούν τις ορέξεις των αφεντάδων τους. Μία από αυτές η ΝΟΥΡ βλέπει το θανάσιμο παιχνίδι που υφαίνεται γύρω της μη μπορώντας να αντιδράσει. Ένας ξένος με σκοτεινή όψη που στο πέρασμά του σπέρνει θάνατο και χάος, θα της αλλάξει την ζωή. Και αυτή είναι μόνο η αρχή... Μια ιστορία τριών γυναικών που έγιναν οι ... ΝΥΦΕΣ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΥΛΑ. Στο δεύτερο άλμπουμ που θα κυκλοφορήσει προσεχώς η ιστορία της ΣΝΤΕΝΚΑ Η ΘΥΓΑΤΕΡΑ ΤΩΝ ΒΟΥΡΝΤΑΛΑΚ Με σενάριο του Κάουα και σχέδιο του Γιάννη Ρουμπούλια πιστεύω ότι θα είναι από τα καλά κόμικς που θα διαβάσουμε. Τίτλος πρώτου άλμπουμ: ΝΟΥΡ* *Που σημαίνει Φως στα Αιγυπτιακά. ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ Ευχαριστούμε για τα υπόλοιπα εξώφυλλα τους Indian & albertus magnus.
  2. ΒΑΛΚΥΡΙΑ 2. Ο ΔΕΚΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ Ημερ.εκδοσης 20-Απριλίου -2018 Σελίδες 68 ΙSBN 978-618-5116-52-1 Ονομαστική τιμή 10,95 Συνεχίζονται οι περιπέτειες της Βαλκύριας και της ομάδας της και η ιστορία ολοκληρώνεται σε αυτόν τον τόμο. Το εξώφυλλο προστέθηκε στο πινακάκι της παρουσίασης. Υ.Γ δεν ξέρω αν πρόκειται για λάθος -μια που δεν έχω διαβάσει το πρώτο άλμπουμ-στην 3 σελίδα στην ταυτότητα γράφει.1.Ο ΔΕΚΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ,΄ή λάθος έιναι ή εννοει ότι το 2ο άλμπουμ θα έχει και άλλο μέρος για να ολοκληρωθεί.ι
  3. Κατ αρχήν να πω ότι δεν μου περισσεύουν, οπότε δεν θα δώσω τα 50 για υπογραφή. Αν μου περίσσευαν θα έδινα τα 200 για να τα πούμε λίγο από κοντά. Από κει και πέρα, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι οι καλλιτέχνες μεγέθους Μίλλερ (και αναφέρομαι στους Αμερικάνους κατά κύριο λόγο) δεν ζουν απλά κάνοντας κόμικ ή από τα ρόγιαλτις. Τα συνέδρια είναι γι αυτούς μια δουλειά τους. Στην Αμερική βγάζουν χρήματα από αυτό. Πρέπει να καταλάβουμε ότι για να έρθει ο Μίλλερ στη Θεσσαλονίκη, αφήνει κάτι άλλο που θα έβγαζε χρήματα. Όλοι όσοι γράφουμε ότι δεν είναι σωστό να ζητάει χρήματα ο καλλιτέχνης για να κάνουμε εμείς το κέφι μας, έχουμε αναρωτηθεί αν θα παρατάγαμε τη δική μας δουλειά και αν θα χάναμε το μεροκάματό μας για να κάνουν κάποιοι άλλοι το κέφι τους; Και στη τελική κανένας δεν υποχρεώνει κανένα να δώσει χρήματα για να πάρει υπογραφή του Μίλλερ ή του όποιου Μίλλερ έρθει εδώ. Εμένα μου υπεραρκεί που θα είναι εκεί, θα τον δώ και θα τον ακούσω να μιλάει, ελπίζοντας ότι έχει ενδιαφέροντα πράγματα να πει.
  4. Μόνο μάχη? Στον Μανάρα όταν είχα δει την ουρά, την είχα κάνει με ελαφρά πηδηματάκια Στον δε Don Rosa, 17 νοματαίοι δουλεύαμε γραμμή παραγωγής Ford για να περάσουν 800 άνθρωποι σε 14 ώρες (πέραν των όσων ήταν μέλη και είχαν μια πιο προσωπική επαφή πριν τις 12 εκείνες τις 2 μέρες). Γραμμή παραγωγής. Κάποιοι στην είσοδο, κάποιοι στον πρώτο όροφο, κάποιοι στις σκάλες, κάποιοι στον δεύτερο. Καθαρά για να ρολλάρει ο κόσμος Και με νουμεράκια τα οποία τα είχαμε στο ίντερνετ ώστε να μη χρειάζεται να ξεροσταλιάζει ο κόσμος απ'έξω με τις ώρες. Όταν είχε έρθει επί Τερζόπουλου, σε κάποια φάση απείλησε να σηκωθεί να φύγει αφού η κατάσταση πήγαινε να γίνει Hillsborough!
  5. Για μία άλλη μια χρονιά ο Αντώνης Βαβαγιάννης έχει σκοπό να μας δώσει μια γερή δόση χιούμορ ετοιμάζοντας ένα ακόμη άλμπουμ από τα ΚΟΥΕ ΛΡ... από τα ΚΟΘΟΥΛ... από ΤΑ ΚΑΡΕΛΟΥΘ.... από αυτά που αναγράφει ο τίτλος επάνω. Πανκιές, Βουγιούκλακη, Ναπολέων, Θείος Αιμίλιος και ότι δεν μπορείς να φανταστείς μπορείς να το βρεις εδώ. Τα μονοσέλιδα κομιξάκια εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στο socomic. Σε πέντε σελίδες σχεδιάζει ο Ηλίας Κυριαζής. ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ & ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
  6. Το εξώφυλλο/οπισθόφυλλο από το έκτο τεύχος Το εξώφυλλο προστέθηκε στο πινακάκι της παρουσίασης.
  7. Κάτι πάρα πολύ βασικό. Κάποια πράγματα επαφίονται στον ίδιο τον δημιουργό. Οι συμφωνίες δεν είναι της υφής "πάρε τόσα, έλα και θα κάνεις ότι σου πούμε" Οι συμφωνίες και τα συμβόλαια (με κάποιους αυτά γίνονται με τον ατζέντη και όχι με τον δημιουργό) είναι της υφής "τόσα για να έρθω και θα κάνω αυτό κι εκείνο. Άμα θες κι εκείνο, θα δώσεις τόσα. Άμα θες κι από το άλλο, θα δώσεις και από εκείνα". Από εκεί και πέρα ο κάθε δημιουργός αποφασίζει και κρίνει μόνος του για κάποια άλλα πράγματα. Αν θα τα κάνει και πόσο θα τα χρεώσει.
  8. Από το strip "The Bus" του Paul Kirchner που δημοσιευόταν στο Heavy Metal την περίοδο 1978-1985.
  9. Οκ ας πούμε την υπογραφή τη χρεώνει 50 ευρώ. Τη φωτογραφία όμως γιατί τη χρεώνει τόσο? Υπάρχει περίπτωση να κάνει κανείς μεταπώληση τη φωτογραφία και να οικονομήσει? Ούτε μία. Άρα, είναι προφανές ότι κάπου εδώ κρύβεται η κερδοσκοπία του καλλιτέχνη, κάτι που για μένα δε θεωρείται ωραίο. (γενικά το λέω αυτό και όχι εν προκειμένω)
  10. Οχι δεν ειναι σωστο προφανως και προσωπικα απεχθανομαι τετοιου ειδους κορακια, αλλα θα μπορουσαν πολυ απλα να κανουν personalize το καθε αυτογραφο πανω σε καποιο κομικ, ειναι τοσο απλο.
  11. Ο Ατζαράκης ξαναχτυπά και ο Στεφαδούρος πιάνει μολύβια στο αλμπουμάκι της σειράς, που δεν έχει αρίθμηση αλλά έχει μπόλικο χιούμορ. ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ Παρουσίαση του αρχικού Comedics ΕΔΩ.
  12. Επίσης εγώ θεωρώ πως θα γινόταν μάχη άμα ήταν δωρεάν. Έχω δει να πηγαίνουν σε δημιουργούς να υπογράψουν κόμικς από τη free comic book day απλά για να πάρουν κάποια υπογραφή.(Απορώ γιατί οι δημιουργοί δέχονται να τα υπογράψουν) Άμα γίνεται αυτό σε σχετικά άγνωστους στον Μίλλερ θα πήγαινε ο κάθε παλαβός.
  13. Εμένα πάλι μου φάνηκε παράξενο που δεν πήρε κανένα βραβείο το Hard Rock, ήμουν σίγουρος ότι *κάτι* θα πάρει. Και π.χ. από τα εξώφυλλα, ήταν το αγαπημένο μου. Θέμα γούστου είναι όλα, τελικά. Ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε πως ήταν υποψήφιο οπουδήποτε το Hubris. Αλλά το highlight για φέτος, όσο με αφορά, ήταν πως την ύπαρξη του κόμικ "Η Κερένια Κούκλα" πληροφορήθηκα πρώτη φορά όταν το είδα στις υποψηφιότητες... για σχεδόν όλα τα βραβεία (που μπορούσε)! Τόσο καλό είναι ρε παιδιά; Ας με διαφωτίσει κάποιος που το έχει διαβάσει (αν υπάρχει) Εν τέλει, ωστόσο, πάνω-κάτω κι εγώ συμφωνώ αρκετά με τα τελικά αποτελέσματα.
  14. Τίτλος Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΥ Ο ΑΛΧΗΜΙΣΤΗΣ Ημερ.εκδοσης 20-Απριλίου -2018 Σελίδες 40 ΙSBN 978-618-5116-53-8 Ονομαστική τιμή 5,50 Η Σαλαμαλίκη το κατέχει το ''άθλημα'' και το αποδεικνυει στο δεύτερο άλμπουμ της σειράς. ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ Το εξώφυλλο προστέθηκε στο πινακάκι της παρουσίασης.
  15. Άλλο το τραβάω μια φωτογραφία/selfie με το δημιουργό και άλλο το αγοράζω μια έτοιμη φωτογραφία με την υπογραφή του δημιουργού, τυπωμένη ακριβώς για να πουληθεί.
  16. Ευχαριστίες και βιβλιογραφία Προτού περάσουμε στις πηγές του αφιερώματός μας, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους μας βοήθησαν άμεσα. Τα ονόματα, ή μάλλον τα nicknames, είναι πολλά, οπότε ελπίζουμε να μην ξεχαστεί κανείς. Πρώτ' απ' όλα στην @Karyot για τη βοήθεια στις μεταφράσεις, τον @Kurdy Malloy για τις ανεξάντλητες γνώσεις επί του θέματος και τον @germanicus που μας δάνεισε το σημαντικότερο σχετικό βιβλίο που έχει βγει στα ελληνικά. Μετά, με τυχαία σειρά, στους @φλοκ, @Dr Paingiver, @Kabuki, @comicos, @leonidio, @kwtsos και @GreekComicFan, που έβαλαν το λιθαράκι τους στο όλο οικοδόμημα. Βιβλία και άρθρα Booker, M. Keith (2010) “Encyclopedia of Comic Books and Graphic Novels” Vol. 1, Greenwood, Santa Barbara, California Craenhals, G. (1970) “Les prejudges et stereotypes raciaux et nationaux dans les principals bandes dessinees belges”, Memoire de licence en Communications sociales, Institut des sciences politiques et sociales, Universite Catholique de Louvain, Louvain. Dayez, Hugues (2000) “Tintin et les heritiers: Chronique de l’apres-Herge”, Paris: Felin. Gaumer, Patrick (2006) "Η Γαλλική Ματιά στα Κόμικς - La BD", Μαμούθ, Αθήνα. Grove, Laurence (2013) “Comics in French: The European Bande Dessinee in Context”, Berghahn Books, New York Jannone, Christian (1992) “La vision de l’Afrique colonial dans la bande dessinee franco-belge: Le journal Spirou (1938-90)”, Ultramarines, no.6 Jobs, Richard I. (2003) “Tarzan Under Attack: Youth, Comics and Cultural Reconstruction in Postwar France”, French Historical Studies, vol. 26 Kunzle, David (1973) “History of the Comic Strip, vol. 1: The Early Comic Strip: Narrative Strips and Picture Stories in the European Broadsheet from c. 1450 to 1825”, Berkeley: University of California Press Lefèvre, Pascal (2007) “The Unresolved Past: Repercussions of World War II in Belgian Comics”, International Journal of Comic Art, vol. 9 McCloud, Scott (2014) "Κατανοώντας τα Κόμικς - Η Αόρατη Τέχνη", Webcomics, Αθήνα McKinney Marc, Baru, Beaty, Bart Danehy Vernier Cecile, Frey Hugo, Lefevre Pascal, Leroy Fabrice, Macdonald Amanda, Miller Ann, Tufts Clare (2008) “History and Politics in French-Language Comics and Graphic Novels”, University Press of Mississippi, U.S. Mercier, Jean-Pierre (1999) “Autobiographie et bande dessinée”, in Philippe Lejeune, ed., Récits de vies et médias: Actes du colloque des 20 et 21 novembre 1998, Nanterre: CRITM Miller, Ann (2007) "Reading Bande Dessinée: Critical Approaches to French-language Comic Strip", Intellect Books. Διαδίκτυο http://www.europecomics.com/ http://www.bdfugue.com/ http://www.bedetheque.com/ http://www.acbd.fr/ http://www.bleedingcool.com/ http://www.tcj.com/ http://frenchculture.org/ https://en.wikipedia.org/wiki/Franco-Belgian_comics http://bdoubliees.com/index.html http://www.acbd.fr/ www.bdgest.com www.coinbd.com www.actualbd.com www.planetebd.com www.bdzoom.com www.toutenbd.com www.bodoi.info www.sceneario.com www.du9.org www.bdzmag.actualitte.com www.bd-sanctuary.com www.bandedessinee.info www.1001bd.com www.bdtresor.net www.citebd.org www.unarmourdebd.fr www.auracan.com www.ligneclaire.info www.labandedu9.fr www.bdouebe.net www.opalebd.com www.comicsvf.com www.bdphile.info www.neuviemeart.citebd.org www.agendabd.com www.generationbd.com www.aftermangaverse.net www.9emeart.fr www.bdencre.com www.bdovore.com www.bdparadisio.com www.brusselsbdtour.com www.bulledair.com www.casesdhistoire.com www.culturebd.com www.forumpimpf.net www.labd.cndp.fr www.objectif-bd.be www.sambabd.be www.surlabd.fr
  17. Όντως ο Αζαρελο δε θα χρεώνει καθόλου; έχει διασταυρωθεί; Στα του φλεγοντος θέματος, θεωρώ απολύτως λογικό και φυσιολογικό ο Μίλερ να χρεώνει την υπογραφή του, από τη στιγμή που στο εμπόριο ουσιαστικά "πουλιέται" αυτή, και χρησιμοποιείται για μεταπωλητικη αξία και κέρδος. Προσωπικά το 50αρικο μου φαντάζει νορμάλ. Ίσως επειδή ποτέ μα ποτέ δε θα πουλούσα υπογεγραμμένο κόμικ, μιας και το βλέπω τελείως συναισθηματικά /υποκειμενικά, χωρίς να με νοιάζουν η σφραγίδα αυθεντικοτητας κτλ. Όποιος τα έχει και ζυγίζει τα θέλω του και θέλει, τα δίνει. Οι υπόλοιποι ας προσπεράσουν. Εκεί που διαφωνώ όμως είναι στο θέμα φωτογραφιών. Αυτό δεν πρόκειται να μεταπωληθει και δεν είναι κάτι αξίας. Ίσα ίσα που θα έπρεπε να είναι χαρά ενός καλλιτέχνη να μοιράσει όμορφες στιγμές φωτογραφιζομενος απλά και όμορφα με το κοινό του, όπως κάνουν τόσοι και τόσοι. Το να χρεώνεις 50αρικο την φωτογραφία, όσο και αν προσπάθησα με κάποιο τρόπο να το δικαιολογήσω, δεν τα κατάφερα. Προσωπικά θα πάρω υπογραφή αν και δε θα είμαι εκεί (αν προλάβω το αντίστοιχο εισιτήριο φυσικά) μιας και πιστεύω ότι η άφιξη Μίλερ είναι ένα μοναδικό γεγονός για το con μας και δεν περιμένω να τον ξανά δω, τουλάχιστον στη χώρα μας.
  18. Παλι καλα που ερχεται ο Μιλερ και αφησατε για λιγο ησυχους τους γιατρους!
  19. Καλά τα λες Γιάννη. Πάντως αυτό που έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον είναι ότι οι μεγαλύτερες αντιδράσεις στο θέμα της κοστολόγησης υπογραφής του Μίλλερ, προέρχονται από άτομα που είτε δεν θα ανέβουν καθόλου στο Κόν, είτε έχουν τελείως διαφορετικές αναγνωστικές προτιμήσεις σε σχέση με τη δουλειά του Μίλλερ. Δε λέω καλώς ή κακώς, απλά το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον. Όπως επίσης ότι δε σχολιάζεται ότι έρχονται ο Azzarello, ο Liberatore και άλλοι που δε θα χρεώνουν κάτι.
  20. Επειδή γράφονται εδώ μέσα πολλά για το τι είναι τίμιο και λογικό , θα ήθελα να πω και την δική μου άποψη. Πραγματικά είναι σπουδαίο τι ανακαλύπτει κάνεις μετά από λίγο ψάξιμο στο ίντερνετ. Ο Bob Kane, δημιουργός του Batman, δεν πρόλαβε ούτε να κερδίσει από το δημιούργημα του ,ούτε να βάλει τόσες υπογραφές Όμως η υπογραφή του βρίσκεται ακόμη και στα 100 δολάρια και όχι σε απίστευτες τιμές. Ο Jack Kirby, όταν αντιλήφθηκε αισχροκέρδια στις υπογραφές του, απλά τις σταμάτησε. Οι τιμές μεταπώλησης υπογραφών είναι στάνταρ, άρα όσο και να τις πολλαπλασιάσεις, δεν έχει νόημα. Όταν μάλιστα ένας δημιουργός πεθαινοντας έχει αφήσει πίσω του χιλιάδες υπογραφές, η τιμή πέφτει. Οι πώληση φωτογραφιών, αυτογραφων ξεκίνησε από celebrities, σε περιόδους προ ίντερνετ, οι οποίοι δεν είχαν άλλο τρόπο να πουλήσουν κάτι χειροπιαστό,όπως ένα σκίτσο, στους θαυμαστές στους. Όσοι καλούνται σε εκδηλώσεις, πάνε βάση εμπορικής συμφωνίας (κάλυψη εξόδων, αμοιβές, συμφωνία για δωρεάν σκίτσα, υπογραφές, φώτο ή επί πληρωμή). Ούτε κάνουν χάρη στους θαυμαστές τους, ούτε παρατάνε την δουλειά τους. Υπάρχουν θρυλικοί δημιουργοί που δεν πληρώνονται για την υπογραφή τους. Οπότε όποιος έρχεται σε μια εκδήλωση για να πουλήσει την υπογραφή του, έρχεται ως celebrity και όχι ως δημιουργός. Αν φοβάται την εκμετάλλευση, ας μην υπογράφει ή ας την πουλάει μέσω ίντερνετ ο ίδιος όσο θέλει.Είναι όμως εύκολα λεφτά, ειδικά κιόλας αν αποφεύγει να σκιτσάρει.
  21. Υπάρχει περίπτωση μεταπώλησης στα πάντα. Μια βόλτα σε ένα παζάρι θα σε πείσει.
  22. Πως και το προπέρσινο (2016) κόμικς "ΗΡΩΕΣ" οι ''ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ'' περιέχουν τους τρεις πρώτους νικητές που διοργάνωσε το Κέντρο Εφαρμοσμένων Τεχνών πέρσι το Φθινόπωρο με τίτλο ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ. Την ιστορία τους έπρεπε να την φτιάξουν μέσα σε 4 σελίδες. Διαβάζεται μέσα σε ένα λεπτό, δεν με ενθουσίασε καθόλου ούτε σεναριακά ούτε σχεδιαστικά. Ευτυχώς που το παρών κομιιξάκι δίνεται δωρεάν. Αν αυτά ήταν τα καλύτερα δεν θέλω να φανταστώ τα χειρότερα. Οι περισσότεροι φανζινάδες κάνουν καλύτερες δουλείες.    ΑΝΑΓΝΩΣΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Υ.Γ.ΣΕΛΙΔΕΣ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΑΡΓΟΤΕΡΑ
  23. Σε παρόμοιο πνεύμα θα προσθέσω ότι εμένα μου φαίνεται ότι υπάρχει και μια τάση να πιστεύουν πολλοί ότι κάτι τους χρωστάει ο δημιουργός. Το βλέπουμε με τα σκίτσα κάθε χρόνο που παραπονιούνται που χρεώνουν τη δουλειά τους. Οι δημιουργοί δεν είναι σκλάβοι ούτε γελοτοποιοί για να βρίσκονται στα κον ώστε να ικανοποιήσουν κάθε περαστικό. Είναι αναπόφευκτο σε ένα τόσο τεράστιο πλήθος ένας τεράστιος αριθμός να είναι άνθρωποι που ο δημιουργός να νιώθει ότι είναι ταλαιπωρία να συναντησει. Και σε ονόματα όπως του Μίλλερ το ιδιο του το όνομα γίνεται προϊόν άρα είναι περισσότεροι αυτοί που θέλουν να το εκμεταλλευτούν ή δεν αντιλαμβάνονται ότι δεν υπάρχει καμία οικειότητα μεταξύ αυτών και του δημιουργού. Οπότε ο Μίλλερ κάτι πρέπει να κερδίσει από αυτό. Δε γίνεται να είναι τόσο καλόκαρδος που χωρίς κάποιο κέρδος να θέλει να ικανοποιήσει κάθε τυχαίο που νομίζει ότι ο Μπάτμαν είναι κουλ.
  24. Grimm Fairy Tales #14 cover B Exiles #1 character variant cover Southern Nightgown #6 Theory of Magic #5 Το αστείο με το συγκεκριμένο τεύχος είναι ότι έχει ακριβώς το ίδιο εξώφυλλο με το τέταρτο τευχός. Δεν αντιλέγω, υπέροχο το εξώφυλλο. Αλλά ρε κοπελιά, βγάζεις που βγάζεις δύο τεύχη από τη κάθε σειρά σου το χρόνο, τουλάχιστον άλλαζε τα εξώφυλλα
  25. Το αντίθετο. Το να δινεις τιμη και περιορισμενο αριθμο υπογραφων κανει την υπογραφη σου πιο σπανια και "ακριβη" στο ebay. Κερδοσκοπια εις βαρος τους δεν θα υπηρχε αν οι υπογραφες ηταν τζαμπα. Ο λογος που το κανουν ειναι καθαρα κερδος και γιατι αλλιως θα εμεναν στο καθε κον μια ολοκληρη μερα να υπογραφουν.
  26. 3 αρθράκια από το ιντερνετ. bleedingcool.com 11/4/2016 Which Comic Creators Charge How Much For Signing A Comic? https://www.bleedingcool.com/2016/04/11/which-comic-creators-charge-how-much-for-signing-a-comic/ Περιέχει κοστολόγια από διάφορους δημιουργούς. Δώστε βάση στο πως κάποιοι ζητάνε λεφτά (ή παραπάνω λεφτά) όταν τους πας πάνω από χ κόμικ (προφανώς παίζει ρόλο και το σκεπτικό του ότι κάποιο/α το/τα θες για την πάρτη σου και κάποιο/α το/τα θες για να μεταπουλήσεις) Time (το σάητ του ομώνυμου περιοδικού) 6/10/2016 Here's the Insane Amount of Money Comic Con Stars Get for Signing Autographs http://time.com/money/4521668/comic-con-stars-autographs-money-selfies-photos/ Εδώ εστιάζει κυρίως σε ηθοποιούς (που προφανώς έχουν μεγαλύτερο κασέ) και μνημονεύει και το κόστος φωτογράφησης με αυτούς. Guardian 1/10/2015 Comic relief: should writers and artists charge fans for autographs? https://www.theguardian.com/books/booksblog/2015/oct/01/comic-relief-should-writers-and-artists-charge-fans-for-autographs Αυτό εδώ ίσως να αξίζει να το διαβάσετε από την πρωτότυπη ανάρτηση, αφού παράσχει λινκς σε άλλα κείμενα που απλώνουν τη συζήτηση. Μνημονεύει διαφορετικές τοποθετήσεις δημιουργών αφού κάποιοι, ενώ είναι ονόματα που μπορούν να ζητήσουν λίγα ή πολλά λεφτά, είναι της άποψης ότι δεν πρέπει να το κάνουν. κοίτα τώρα να δεις. Σκληρόδετο Complete FM Batman Leather Bound Edition με τη τζίφρα του Μιλλερ πάνω, 150 γιούργια στο ebay (τόσα θέλει έστω ο τυπάς) να ανέβω λοιπόν επάνω και να πάρω 2 εισιτήρια των 50? Ένα για να κρατήσω για την πάρτη μου και ένα για να μπει σε αυτό εδώ?
  27. "Ελα Φρανκ, θελεις να πας στην Ελλαδα σε ενα κον? Προσεχε ομως, οι Ελληνες ειναι οι πιο εξυπνοι στον κοσμο, και εκει δεν θα μπορεις να χρεωνεις για τις φωτογραφιες και τις υπογραφες, οπως σε ολα τα υπολοιπα κον στη γη οπου πηγαινεις; Ελα μωρε, πηγαινε, μπορει να βγαλεις πολυ λιγοτερα λεφτα απο οτι θα εβγαζες αλλου (συνυπολογιζομενης και της δεκαετους κρισης που χτυπαει τον μεσο Ελληνα στο κεφαλι), αλλα οι Ελληνες ειναι γαματοι, εχουν τζατζικι, μουζακα και τσολιαδες!!!" Και σοβαρα τωρα, μου φαινεται οτι ανακαλυπτουμε την πυριτιδα. Επειδη δεν εχουμε συνηθισει να μας ερχονται τετοια ονοματα, για αυτο και κανουμε τετοια κουβεντα. Αν μας ερθει του χρονου ο Brubaker, σε δυο χρονια ο Bendis κλπ, πιστευω οτι θα το συνηθισουμε. Αλλα μερικοι μου θυμιζουν τον πελατη που πηγε στα μπουζουκια νωρις για να κατσει στο πρωτο τραπεζι, και επειδη δεν τον αφησανε ελεγε στο μαιτρ ποσο αδικο ειναι το συστημα, ολοι πρεπει να ειναι ισοι κλπ ενω ο τυπας απο το διπλανο τραπεζι εδινε επειδικτικα στο μαιτρ ενα 500ρικο (true story). Το συστημα με τις υπογραφες ετσι δουλευει, σε οποιον του αρεσει καλως, σε οποιον δεν του αρεσει tough luck
  28. Οι δημιουργοί δεν είναι σκλάβοι πρέπει να πληρώνονται , σε αυτό που συμφωνώ απόλυτα για να ξεχωρίζουν και οι άσχετοι , ούτε όμως και οι πελάτες τους είναι προφανώς σκλάβοι ούτε χρωστάνε επίσης σε αυτόν , συνεπώς πρέπει να υπάρχει αναλογία εργασίας και χρημάτων και εδώ κατά την γνώμη μου δεν υπάρχει ούτε αναλογία αλλά΄ ούτε καν κάποια ιδιαίτερη εργασία :) . Να τονίσω επίσης ότι κανείς δεν δένει τους καλλιτέχνες για να ΄έρθουν στην γαλέρα , συγνώμη , στην comicon . Ο καθένας που έρχεται κρινει ότι τον συμφέρει και έρχεται, ο καθένας με τους δικούς του όρους και εμείς (οι πελάτες) κρίνουμε ότι μας συμφέρει και αγοράζουμε αν νομίζει κάποιος ότι τον συμφέρει ας αγοράσει .επαναλαμβάνω δικαίωμα του είναι. Αν όμως κάποιος αγοράζει για να μεταπωλήσει και να βγάλει κέρδος , τότε αυτός είναι μια εντελώς άλλη ιστορία (κα τα πράγματα όπως και το κέρδος του δεν είναι τόσο απλά όσο νομίζει πχ.ιhttps://www.ebay.com/itm/HARD-BOILED-1-3-ALL-NM-FRANK-MILLER-DARROW-LIMITED-SIGNED-COMICON-SLIPCASE-/273147595831 ) θα μπορούσε να είναι και παίκτης χρηματιστηρίου και θα έβγαζε και πιο πολλά χρήματα ίσως. . Προσωπικά ως συλλέκτης δεν αγοράζω κάτι που μου αρέσει για να το πουλήσω ξανά με κέρδος . Να θέσω πάντως και ένα , λογικό νομιζω , ερώτημα , αν ο επαγγελματίας δημιουργός, βγάζει χρήματα από τις δημιουργίες του για να ζήσει και έτσι είναι , αυτό λέει η ιδιότητα του τουλάχιστον , τι δημιουργία αποτελεί η φωτογραφία μαζί του η μια υπογραφή ?
  29. Έχοντας δει καποιες άλλες βραβεύσεις, έχουν γίνει ωραία βήματα προς τα εμπρός. Παλιότερα ήταν μάλλον αδιάφορες ως τελετές (βαρετές δεν θα τις έλεγα, γιατί δεν προλάβαινες να βαρεθείς ).
  30. Το συγκεκριμενο storyline ειναι μετα το τεταρτο τομακι αν δε κανω λαθος και ναι αξιζει κατα τη γνωμη μου.Ειναι και το artwork του Fabok υπεροχο κιολας τι να λεμε..
  31. Και τζάμπα να ήταν οι υπογραφές μια χαρά θα υπήρχε κερδοσκοπία. Για ονόματα όπως ο μιλερ, εάν έδινε x υπογραφές τζάμπα σε κάθε συνέδριο θα υπήρχαν 20x άτομα που δεν θα μπορούσαν να παρευρεθούν και θα πλήρωναν για να την πάρουν δεύτερο χέρι.
  32. Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να αγοράσει κάποιος φωτογραφία του Μίλλερ, την οποία μπορεί να τη βρει κάποιος στο διαδίκτυο, ο οποίος είναι μαζί με κάποιον άγνωστο και μάλιστα (εφόσον μιλάμε για "μεταπώληση", άρα σε υψηλή τιμή) να δώσει ένα 100στάρι (ας πούμε) για να την αποκτήσει; Μου είναι πρωτοφανές γι αυτό μου φαίνεται περίεργο. Φυσικά αποτελεί τη προσωπική μου γνώμη.
  33. Δύσκολοι καιροι για μπέιμπυ σιτερ τιτλοφορήτε το 6 τευχος των μαχητικών νινζα.Δωρο φιγουρα του ΣΚΟΥΤΕΡ είστε έτοιμοι για ξύλο και πλάκα;-δηλαδή εγω και ο Φώτης -αν ναι διαβάστε ελευθερα. Το εξώφυλλο προστέθηκε στο πινακάκι της παρουσίασης. Υ,Γ.παραλίγο να ανεβάσω το 2 που έλειπε αλλα το ειχε κάνει το ετερο ημιση των αναγνωστων.
  34. Κάπως πρέπει να φιλτραριστεί ο κόσμος για να μην πάνε όλοι για φωτογραφίες αφού δε θα πάρουν υπογραφή. Για μένα το πιο δίκαιο θα ήταν μαζί με την υπογραφή να μπορείς να βγάλεις και φωτογραφία. Χωρίς έξτρα χρέωση. Αν και έχω περιέργεια για τη διαδικασία. Θα υπάρχει επίσημος φωτογράφος και στην τυπώνουν ή στη στέλνουν με μειλ; Γιατί λεει μια φωτογραφία και δεν επιτρέπονται να βγουν από τρίτους. Ή θα αφήσουν μία με το κινητό και θα βγει κουνημένη και θα την κορνιζάρεις έτσι;
  35. Ειναι κανονας αγορας οτι οσα περισσοτερα παρομοια προιοντα εχεις τοσο μειωνεται η αξια τους. Προφανως και θα συνεχισουν να υπαρχουν αγοραπωλησειες ομως το οτι καποιοι καλλιτεχνες ηθελαν να προστατεψουν την υπογραφη τους χρεωνοντας την μου ακουγεται αστειο. Αλλωστε αν οι υπογραφες ηταν τζαμπα τοτε το ενδιαφερον θα χανονταν, οποτε το ιδιο και η αξια μεταπωλήσης τους. Ο αριθμος θρηνωδε των 20χ που θα ενδιαφερονταν να αγορασει κατι δευτερο χερι θα μειωνεται με τον καιρο και καποτε θα μηδενιστει.
  36. Hints! Η συνέχεια του βγήκε χθες (με διαφορετικό τίτλο, οπότε ίσως να μην είναι ακριβώς συνέχεια, αλλά στο ίδιο σύμπαν).
  37. Ξεχασα να πω στο Νικο χρονια πολλα!! Χρονια πολλα germ, παντα ευτυχισμενος και υγιης
  38. Δηλαδή επειδή κάποιοι κερδοσκοπούν εις βάρος μου να γίνω κι εγώ κερδοσκόπος; Διαφωνώ με τέτοια σκεπτικά. Εdit: Ο Μiller και ο κάθε Miller προφανώς πληρώθηκε για να έρθει στο Con. Αν δεν πληρώθηκε πάω πάσο. Καλά κάνει τότε και χρεώνει τις υπογραφές του(αν και τα 50€ εξακολουθούν να μου χτυπάνε άσχημα. Ακόμα και μ΄αυτές τις συνθήκες, να μην πληρώθηκε δηλαδή για την παρουσία του στην έκθεση)
  39. Παρελαβα τα τευχη όλα καλά Το αντιτιμο το αφησα σε φακελο στην Λεσχη Ευχαριστώ και για το δωράκι
  40. Διάβασα και το δεύτερο βιβλίο. Ωραία έκδοση αλλά πραγματικά, μιας και δεν είχαν βγάλει κάποια προηγούμενη έκδοση με το τι είχε προηγηθεί, ήμουν συνεχώς με απορίες και δεν έβγαζα ιδιαίτερο νόημα. Πάντως καλοδεχούμενο σαν έκδοση και ελπίζω σε περισσότερες με μεγαλύτερη συχνότητα, όπως κάνει πλέον η εκδοτική Οξύ.
  41. Το Justice League του Johns είναι καλό? Το είχα αφήσει στο 4ο τομάκι (Forever Heroes λέγεται νομίζω) και δε το εχω ολοκληρώσει ποτέ. Αξίζει η συνέχεια ?
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.